• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Ιούλιο - Αύγουστο 2016! Κάντε κλικ εδώ!

Βοσνία-Ερζεγοβίνη Κροατία Μαυροβούνιο Ταξιδευoντας στα Δυτικά Βαλκάνια, με τον Goran Bregovic

galat

Member
Όλο αυτό το τρέξιμο (άλλα κι με λίγο το σύνδρομο της επόμενης μέρας), μας άνοιξαν την όρεξη για ένα καλό καφέ, κι ένα νόστιμο γλυκάκι. Ακριβώς δίπλα στην γέφυρα, υπάρχει ένα όμορφο καφενείο με θέα τον ποταμό Neretva, κι με νόστιμο καφέ κι μπακλαβά....

....κι όλα αυτά με 5 ευρώ! (2 μπακλαβάδες, κι 2 υπέροχους καφέδες) ...
Ήταν ακριβά (...!!!) γιατί είναι τουριστικό μέρος....
 

ThanasisU2

Member
Miss Sarajevo?

Is there a time for keeping your distance
A time to turn your eyes away


Αυτό τραγούδαγε η παρέα του Bono, μαζί με τον Luciano Pavaroti, το 1995 στην Modena, Pavaroti And Friends, ως ένδειξη συμπαράστασης στους Βόσνιους.


Έτσι κι εμείς, ήταν αμαρτία να προσπεράσουμε το Σαράγεβο στο ντούκου.

Αγοράσαμε τα εισιτήρια μας, από το γκισέ (9,9 ΚΜ το ένα, ή αν έχετε κάρτα ISIC τότε 8 ΚΜ το εισιτήριο), κι πήγαμε στην αποβάθρα (μία είναι όλη κι όλη) για την άφιξη του τρένου από το Ploce. O σταθμός, όπως βλέπετε, έχει μείνει ακόμα σε μια παλιά γενιά, αυτή του Τίτο



Το τρένο φτάνει (θεος να το κάνει με 1 παλιά ντιζελομηχανή, κι 2 1/2 βαγόνια), κι γίνετε το σώσε για να μπούμε στο τρένο, για να βρούμε θέσεις για να κάτσουμε.

Mε τα χίλια ζόρια βρίσκουμε μια θέση, κι μπόλικο χώρο στο πάτωμα για να απλώσουμε το κάλυμμα κι να κάτσουμε για το υπόλοιπο του ταξιδιού μας.

Το ταξίδι με το τρένο, για άλλη μια φορά, αποδείχτηκε υπέροχη κι γραφική. Το μόνο μείον στο ταξίδι αυτό, ήταν τα βρώμικα παράθυρα, που δυστυχώς, δε έβγαζαν κι τις καλύτερες φωτογραφίες.

Όπως οι αρχαίοι Ρωμαίοι χτίζανε δρόμους για την μεταφορά προϊόντων, τόσο οι Αυστρουγγροι, χτίζανε γραμμές των τρένων για τον παραπάνω λόγο. Η γραμμή χτίστηκε, την εποχή Βασιλιά Φράνζ Ιόζεφ της Αυστροουγγαρίας, από το Σαράγιεβο μέχρι το Mostar αρχικά. Η απόσταση του, είναι 130 χλμ, εκ των οποίων, το 10% είναι πάνω σε γέφυρες κι το 40% μέσω τούνελ (102 τούνελ), που περνάνε μέσω των Δειναρικών Άλπεων.

Το τούνελ Ivan-Saddle, το οποίο τώρα, θεωρείτε φυσικό σύνορο μεταξύ Βοσνίας κι Ερζεγοβίνης, χρειάστηκε τόση δουλειά, που ο Φρανζ Ιόζεφ, δήλωσε, πως για κάθε κιλό πέτρας που θα βγάζανε από το τούνελ, θα έδενε στους εργάτες από ένα κιλό χρυσάφι.

Το ταξίδι διαρκεί σχεδόν 2 1/2 ώρες, κι περνάει διαμέσου τις κοιλάδες του Neretva, κι των Δειναρικών Άλπεων.

ai31.photobucket.com_albums_c366_Thanasis_U2_Bosnia_202011_28.jpg


 
Last edited by a moderator:

ThanasisU2

Member
Viva Sarajevo! part 1

Fuck The Past, Kiss the Future!
Viva Sarajevo, Viva!


Είχαμε φτάσει στο Σαράγιεβο, κοντά στις 9 το βράδυ, κι περπατήσαμε μέχρι το hostel μας, το Welcome | Hostel TITO 46

Πρέπει να ήταν ένα από τα καλύτερα χόστελ που έχω μείνει. Με 12,5 ευρώ, την νύχτα σε κοιτώνα, καθαρό, άνετο κι με υπέροχο προσωπικό :)

Πριν πέσουμε για ύπνο, πήγαμε για μια νυχτερινή βόλτα για αναζήτηση ενός καλού Ćevapčići. Το καλύτερο, από ότι μας έλεγαν, ήταν το Čevabdžinica Željo 1 & 2, το οποίο βρίσκετε στο κέντρο του Bascarsija. Τα καταστήματα βρίσκονται έπη της οδού Kundurdziluk, άλλα φτάνει κανείς να ρωτήσει, κι ο οποιοσδήποτε θα τον βοηθήσει.

Ένα νόστιμο, κι ζεστό Ćevapčići, κοστίζει κοντά στα 1.5 με 2 ευρώ (ανάλογα πόσα μπιφτέκια θέλει κάποιος μέσα)




Επιστροφή στην βάση, κι ύπνο, ΣΕ ΚΡΕΒΑΤΙ! :) :) :)
 
Last edited by a moderator:

ThanasisU2

Member
Viva Sarajevo! part 2

Ξυπνήσαμε ορεξάτοι, κι έτοιμοι για να εξερευνήσουμε την πόλη του Σαράγιεβο. Η πόλη της Χειμερινής Ολυμπιάδας του 1984, κι η πόλη του πολέμου. Η πόλη που δοξάστηκε για τους υπέροχους Ολυμπιακούς στην Jahorina το 84, κι η πόλη που για σχεδόν 4 χρόνια, ήταν πολιορκημένη από τους Σέρβους/Γιουγκοσλάβους κι από τα "Ελληνικά Αδέρφια" που πήγαν να πολεμήσουν τους Μουσουλμάνους στην Βοσνία. 30000 Σέρβοι με τανκς, βαρύ πυροβολικό, σνάιπερ, μέσα σε ένα μικρό χρονικό διάστημα πολιόρκησαν την πόλη, γύρω από το Σαράγιεβο, στα βουνά Δειναρικών Άλπεων: Bjelašnica, Igman , Jahorina , Trebevic, και Treskavica. Στα 4 χρόνια αυτά, 6110 Βόσνιοι φαντάροι κι 10000 πολίτες του Σαράγιεβο πέθαναν και πάνω από 55000 ήταν τραυματίες. Η πολιορκία αυτή, θεωρείτε μια από τις ποιο αιμοβόρες, μετά τον ΙΙ Παγκόσμιο Πόλεμο.

Μιας κι φτάσαμε στο Σαράγιεβο, έπρεπε να αγοράσουμε εισιτήρια για το νυχτερινό τρένο Σαράγιεβο - Ζάγκρεμπ, για να γυρίσουμε στην βάση μας. Πηγαίνοντας με τα πόδια μέχρι το σταθμό, μπορούσε κανείς να δει τα δύο πρόσωπα του Σαράγιεβο. Από την Μια πλευρά κτήρια που έχουν ακόμα προς θέα τους τοίχους γεμάτους από σφαίρες,

ai31.photobucket.com_albums_c366_Thanasis_U2_Sarajevo_202011_12.jpg


κι από την άλλη πλευρά νέοι ουρανοξύστες, όπως ο Avaz Twist (ψηλότερο κτήριο των Βαλκανίων 172 μέτρα), όπου στεγάζοντε τα γραφεία της εφημερίδας Avaz

ai31.photobucket.com_albums_c366_Thanasis_U2_Sarajevo_202011_9.jpg


ή τα κτήρια της United Investment and Trading Company, που μετά τον πόλεμο, πέρασαν μια γερή ανακαίνιση, κι τώρα στολίζουν το νέο Σαράγιεβο

ai31.photobucket.com_albums_c366_Thanasis_U2_Sarajevo_202011_6.jpg


Περπατώντας, πάνω από την λεωφόρο των "Sniper", φτάσαμε στο ξενοδοχείο Holiday Inn. Από εκεί που ξεκίνησαν όλα. Μετά το δημοψήφισμα, για το αν θέλει η Βοσνία ανεξαρτησία, η Σερβία κι η Republika Srpska δε το δέχτηκαν, κι οι Βόσνιοι κατέβηκαν σε μια ειρηνική πορεία στο Σαράγιεβο. Κοντά στους 100 000 μαζεύτηκαν στου δρόμους, όσπου ένας sniper, του Δημοκρατικό Κόμμα της Σερβίας, ανέβηκε στο ξενοδοχείο Holiday Inn, κι άρχισε να πυροβολάει στο πλήθος. 6 άτομα πεθάναν, μεταξύ αυτών 2 κοπέλες. Η Suada Dilberović κι Olga Sučić βρισκόντουσαν μπροστά στο πλήθος, κι είναι τα πρώτα θύματα του πολέμου αυτού.

ai31.photobucket.com_albums_c366_Thanasis_U2_Sarajevo_202011_10.jpg


Το ξενοδοχείο μετά έγινε η κατοικία των δημοσιογράφων σε όλο το πόλεμο, χωρίς φαγητό κι νερό για πολλές μέρες μερικές φορές, βλέποντας όλη την λεωφόρο των sniper. Η λεωφόρος ονομάστηκε έτσι, μιας κι οι Σέρβοι πετροβόλαγαν σε οτιδήποτε πέρναγε από τον δρόμο αυτό. Δε πα να ταν φαντάρος Σέρβος, παιδί, μητέρα, δημοσιογράφος.

Λεωφόρος των sniper

ai31.photobucket.com_albums_c366_Thanasis_U2_Sarajevo_202011_5.jpg


Επιτέλους φτάνουμε στον σταθμό των τρένων, κι εγώ όλο χαρά δε βλέπω ουρά, πάω να αγοράσω εισιτήριο για το νυχτερινό τρένο για Ζάγκρεμπ, μέχρι που ακούω την όμορφη λέξη: Štrajk 48 sati! (48 ώρη απεργία)

Χαλάνε δυστυχώς όλα τα πλάνα, και μετά από λίγο, σκεφτήκαμε το ενδεχόμενο να πάμε με λεωφορείο. Φτάνουμε στα γραφεία της Eurolines για να αγοράσουμε εισιτήρια για το νυχτερινό δρομολόγιο για το Ζάγκρεμπ. 20 ευρώ, για ένα ταξίδι 8 ωρών. Μια χαρούλα, όλο χαρά παίρνουμε τα κουβαδάκια μας, κι πήγαμε για τον πρώτο καφέ της ημέρας μας, κι να μαζέψουμε ενέργεια για την βόλτα στην παλιά πόλη.
 

ThanasisU2

Member
Viva Sarajevo! part 3

Για το μεσημέρι, είχαμε αφήσει την παλιά πόλη του Σαράγιεβο, και μια πεζοπορία προς τα βουνά του Σαράγιεβο.

Είχαμε ραντεβού, στις 1200, στον Καθεδρικό Ναό της Καρδίας του Ιησού (Katedrala Srca Isusova) με την Amra. H Amra είναι μια γλυκύτατη Βόσνια (γέννημα θρέμμα του Σαράγιεβο), η οποία έζησε τον τρόμο του πολέμου, ως μουσουλμάνα, στην ηλικία των 7. Γεννήθηκε ένα χρόνο μετά τους Ολυμπιακούς του Σαράγιεβο, έζησε την πόλη μέσα στον πόλεμο, την ανανέωση της, την πρώτη ξένη μεγάλη συναυλία τους U2 στο Σαράγιεβο το 97 κι τώρα μια πόλη που έχει ανοίξει τουριστικά προς τον κόσμο.

Παίρνουμε το τραμ (είναι εμπειρία αυτό στο Σαράγιεβο), με τιμή 1,6 την διαδρομή, για να φτάσουμε στην παλιά πόλη. Το τραμ περνάει από τους παλιούς δρόμους του Σαράγιεβο, κατά μήκος του ποταμού Miljacka.

ai31.photobucket.com_albums_c366_Thanasis_U2_Sarajevo_202011_13.jpg


ai31.photobucket.com_albums_c366_Thanasis_U2_Sarajevo_202011_14.jpg


Η μοναδική Συναγωγή του Σαράγιεβου

ai31.photobucket.com_albums_c366_Thanasis_U2_Sarajevo_202011_15.jpg


Φτάσαμε λίγο νωρίτερα στην ώρα του ραντεβού μας, στο Katedrala Srca Isusova

ai31.photobucket.com_albums_c366_Thanasis_U2_Sarajevo_202011_19.jpg


κι η γλυκύτατη Amra, έφτασε στην ώρα της, για να μας κάνει ένα μικρό τουρ στην πόλη.

Αυτό που κάνει μπαμ στην πόλη, είναι το μιξ Βιέννης με Κωνσταντινούπολη. Αρχιτεκτονικά θυμίζει την Βιέννη (Αυστροουγγαρία) άλλα με μεγάλη δόση τζαμιών. Μιας κι πέσαμε σε περίοδο Ραμαζάνι, στην πόλη κανείς μπορούσε να δει άτομα όλων των θρησκειών. Από μουσουλμάνους κι Εβραίους μέχρι ορθόδοξους και Καθολικούς.

Πρώτος μας σταθμός το τζαμί του Čekrekčijina (Čekrekčijina džamija), στο κέντρο της παλιάς πόλης, χτισμένο στα μέσα του 1500, σε Οθωμανική αρχιτεκτονική. Πριν κανείς μπει στο τζαμί (ανοιχτό και σε μουσουλμάνους και μη), υπάρχει η βρύση που όπως λέει ο θρύλος, όποιος πιει από την βρύση αυτή, σίγουρα θα γυρίσει στο Σαράγιεβο.

ai31.photobucket.com_albums_c366_Thanasis_U2_Sarajevo_202011_20.jpg


Δυστυχώς, μιας κι ήταν το Ραμαζάνι τότε δε μπορέσαμε να μπούμε μέσα στο τζαμί ( :( ) κι μπορούσαμε να το δούμε μόνο απέξω. Ένα ακόμα ενδιαφέρον σε αυτό το τζαμί είναι, κι ο το θέρετρο/τάφος του πασά Čekrekčijina.



Φτάνουμε στην πλατεία Baščaršija, με το Sebilj

ai31.photobucket.com_albums_c366_Thanasis_U2_Sarajevo_202011_17.jpg


Το Sebilj είναι ένα πέτρινο συντριβάνι στο κέντρο της πλατείας, χτισμένο το 1753, αποτελεί σήμερα το σημείο συνάντησης των κατοίκων.

Ακριβώς δίπλα στο στο Sebilj, υπάρχει και το ομορφότερο τζαμί της Βοσνίας, το τζαμί Gazi Husrev-beg (Gazi Husrev-begova Džamija), επίσης χτισμένο το 1531, από τον αρχιτέκτονα Mimar Sinan.

ai31.photobucket.com_albums_c366_Thanasis_U2_Sarajevo_202011_22.jpg


Στάση για φαγητό, ξανά στο Čevabdžinica Željo, και μάζεμα ενέργειας για την πεζοπορία στα βουνά.
 

ThanasisU2

Member
Viva Sarajevo! part 4

To τελευταίο part, αυτής της υπέροχης πόλης.

Μετά το φαγητό, πήραμε τον ανήφορο σε ένα από τα μπόλικα βουνά του Σαράγιεβο, για να απολαύσουμε την θέα της πόλης. Ανεβαίνουμε σε μια από τις πολλές κορυφές, ακολουθώντας τα δρομάκια, μέσα στις παλιές κατοικίες

ai31.photobucket.com_albums_c366_Thanasis_U2_Sarajevo_202011_32.jpg


ai31.photobucket.com_albums_c366_Thanasis_U2_Sarajevo_202011_31.jpg


ai31.photobucket.com_albums_c366_Thanasis_U2_Sarajevo_202011_33.jpg


ai31.photobucket.com_albums_c366_Thanasis_U2_Sarajevo_202011_41.jpg


ai31.photobucket.com_albums_c366_Thanasis_U2_Sarajevo_202011_42.jpg


αλλά κι πάμπολλα μουσουλμανικά νεκροταφεία

ai31.photobucket.com_albums_c366_Thanasis_U2_Sarajevo_202011_29.jpg


ai31.photobucket.com_albums_c366_Thanasis_U2_Sarajevo_202011_30.jpg
.

Ο δρόμος είναι όμορφος, άλλα η θέα της πόλης από το βουνό είναι από την μια πλευρά πανέμορφη κι από την άλλη τρομαχτική, βλέποντας τα πολλά νεκροταφεία

ai31.photobucket.com_albums_c366_Thanasis_U2_Sarajevo_202011_34.jpg


ai31.photobucket.com_albums_c366_Thanasis_U2_Sarajevo_202011_35.jpg


ai31.photobucket.com_albums_c366_Thanasis_U2_Sarajevo_202011_36.jpg


ai31.photobucket.com_albums_c366_Thanasis_U2_Sarajevo_202011_37.jpg


ai31.photobucket.com_albums_c366_Thanasis_U2_Sarajevo_202011_38.jpg


ai31.photobucket.com_albums_c366_Thanasis_U2_Sarajevo_202011_39.jpg


ai31.photobucket.com_albums_c366_Thanasis_U2_Sarajevo_202011_40.jpg


Κατεβήκαμε ξανά στην πόλη για την αγορά των τελευταίων σουβενίρ, άλλα κι βραδινού, πριν πάμε στο hostel μας, για να παραλάβουμε τα πράγματα μας, κι να πάμε στο σταθμό των λεωφορείων.

Από τα πιο διάσημα αναμνηστικά από το Σαράγεβο είναι ο λύκος Vučko(mascot των Ολυμπιακών αγώνων
)

Μπορείτε να τον βρείτε σε ότι μορφή φαντάζεστε, όπως σε T Shirt, μετάλλια, νομίσματα, μινιατούρες κι ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε. Επίσης, υπάρχουν πολλά σουβενίρ, θυμίζουν τα πράγματα που πουλάνε κι στην Μεγάλη Αγορά στην Κωνσταντινούπολη.

Φαγητό σε μια μικρή ταβέρνα, για το άλλο τοπικό προϊόν, το uštipci

ai31.photobucket.com_albums_c366_Thanasis_U2_Sarajevo_202011_43.jpg


τα οποία είναι κάτι σαν αλμυρούς λουκουμάδες, που έχετε μαζί, με ένα είδος χτυπητής, για να κάνετε άφοβα την παπάρα σας :)

Για αυτό πρέπει να πληρώσαμε γύρω στα 2 ευρώ το πιάτο

Έφτασε το βράδυ, κι πήραμε το κατήφορο, για τον σταθμό των λεωφορείων, κάνοντας μια τελευταία βόλτα στην πόλη

ai31.photobucket.com_albums_c366_Thanasis_U2_Sarajevo_202011_46.jpg


ai31.photobucket.com_albums_c366_Thanasis_U2_Sarajevo_202011_50.jpg


Σχολή Καλών Τεχνών

ai31.photobucket.com_albums_c366_Thanasis_U2_Sarajevo_202011_49.jpg


ai31.photobucket.com_albums_c366_Thanasis_U2_Sarajevo_202011_48.jpg


ai31.photobucket.com_albums_c366_Thanasis_U2_Sarajevo_202011_51.jpg


Πριν φτάσουμε στην στο σταθμό σταθήκαμε, για λίγο στο κτήριο της κυβέρνησης του Σαράγιεβο

ai31.photobucket.com_albums_c366_Thanasis_U2_Sarajevo_202011_52.jpg


το οποίο στην εποχή του πολέμου, καιγόταν για ώρες, μετά από χτύπιμα τανκ, από τους Σέρβους

(Copyright to wikipedia)

aupload.wikimedia.org_wikipedia_commons_0_02_Evstafiev_sarajevo_building_burns.jpg



Mε αυτά και με τα άλλα, φτάσαμε στο λεωφορείο, όπου η εταιρία Croatia Panorama θα μας έπαιρνε στο Ζάγκρεμπ, με μια μικρή στάση στην Banja Luka.

Το Σαράγιεβο ήταν μια πόλη που με εξέπληξε. Θετικά πάντα! Πριν πάω εκεί, άκουσα τα πάντα από φίλους κι γνωστούς, ότι εκεί υπάρχει ακόμα πόλεμος, υπάρχουν τρομοκράτες κρυμμένοι στους δρόμους ή και ότι ακόμα υπάρχουν νάρκες στα πάρκα του Σαράγιεβο. Αλλά όχι, την πόλη την αγάπησα. Η αγαπημένη μου πόλη των Βαλκανίων. Μπορεί να μην την έζησα όλη (λόγο χρόνου), κι δε πρόλαβα να δω βασικά πράγματα της πόλης, όπως το μουσείο των Τούνελ του Σαράγιεβο. Όταν η πόλη αποκλειστικέ από τον έξω κόσμο, ένα τεράστιο σύμπλεγμα από τούνελ, φτιάχτηκαν, συνδέοντας της πόλη με το αεροδρόμιο, από το οποίο μπορούσαν να παραλάβουν εφόδια. http://www.visitsarajevo.ba/sightseeing/attractions/historical-sarajevo/war-tunnel/

Η Βοσνία επίσης για μένα ήταν το μαργαριτάρι των Βαλκανίων. Χώρα που πέρασε τόσα πολλά, άλλα θα φέρει ξανά τους τουρίστες είτε αυτό λέγετε Neum κι είναι παραλία είτε αυτό είναι Jahorina κι είναι χιονοδρομικό κέντρο.

Φεύγοντας από την πόλη, κι συνάμα από την χώρα αυτή, είχα βάλει σε repeat το τραγούδι ΟΝΕ των U2 από την συναυλία Sarajevo 97, με τον Bono να λέει Bosnia & Herzegovina, I Don't Have to tell you, To be unite is a great thing, And to respect difference, maybe it will be greater thing, so for the City of the Future, SARAJEVO!

WRZUTA - U2 - One (Live in Sarajevo 1997) - mp3

Είναι η πόλη, που σίγουρα θα την τιμήσω στο μέλλον. Αυτό είναι σίγουρο!
 

ThanasisU2

Member
Zagreb Uber Alles Part 1

Στο Ζάγκρεμπ φτάσαμε πρωί πρωί, μετά από hassle free σύνορα στην Βοσνία (Republika Srpska) - Κροατία.
To πρωινό ήταν ολίγον σκληρό, από την κούραση του λεωφορείου, άλλα όχι τόση για μια πρωινή (πολλή πρωινή) στο Ζάγκρεμπ, για καφέ και για χάζεμα του κόσμου που μαζευόταν για δουλειά.

ai31.photobucket.com_albums_c366_Thanasis_U2_Croatia_202011_DSC08051.jpg


ai31.photobucket.com_albums_c366_Thanasis_U2_Croatia_202011_DSC08052.jpg


Η μέρα αυτή δε είχε τίποτα το τραγικό ή το αξιοπερίεργο, κυρίως ύπνο, και μάζεμα δύναμεις για την επόμενη μέρα, στις λίμνες Plitvice :)
 

ThanasisU2

Member
Nacionalni Park Plitvička jezera

Ο Εθνικός Δρυμός των Λιμνών Πλίτβιτσε βρίσκεται στην "καρδιά" της Κροατίας και αποτελεί Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESKO από το 1979, ενώ περιλαμβάνει 16 λίμνες Στην περιοχή υπάρχουν μόνο ξενοδοχεία στα οποία οι επισκέπτες φτάνουν μεταφερόμενοι από "ηλεκτροκίνητα" λεωφορεία. Στο "μαγευτικο" τοπίο με την "πλούσια" χλωρίδα και πανίδα, μπορεί κανείς να "μετακινηθεί" από την μια όχθη στην άλλη με βάρκες αλλά και περπατώντας στα πολλά γεφύρια που υπάρχουν στο Δρυμό. Η πρόσβαση από το Ζάγκρεμπ είναι εύκολη και γρήγορη. Από τον κεντρικό σταθμό λεωφορείων, αναχωρούν πάνω από 10 λεωφορεία προς τις λίμνες από το κεντρικό σταθμό λεωφορείων (πληροφορίες εδώ AUTOBUSNI KOLODVOR ZAGREB - Timetable)

Το πάρκο λειτουργει όλο το χρόνο, και η είσοδος είναι με εισιτήριο (ανάλογα την περίοδο πάντα) Πληροφορίες εδώ Plitvice lakes national Park





















 

underwater

Member
Ο Εθνικός Δρυμός των Λιμνών Πλίτβιτσε βρίσκεται στην "καρδιά" της Κροατίας και αποτελεί Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESKO από το 1979, ενώ περιλαμβάνει 16 λίμνες Στην περιοχή υπάρχουν μόνο ξενοδοχεία στα οποία οι επισκέπτες φτάνουν μεταφερόμενοι από "ηλεκτροκίνητα" λεωφορεία. Στο "μαγευτικο" τοπίο με την "πλούσια" χλωρίδα και πανίδα, μπορεί κανείς να "μετακινηθεί" από την μια όχθη στην άλλη με βάρκες αλλά και περπατώντας στα πολλά γεφύρια που υπάρχουν στο Δρυμό. Η πρόσβαση από το Ζάγκρεμπ είναι εύκολη και γρήγορη. Από τον κεντρικό σταθμό λεωφορείων, αναχωρούν πάνω από 10 λεωφορεία προς τις λίμνες από το κεντρικό σταθμό λεωφορείων (πληροφορίες εδώ AUTOBUSNI KOLODVOR ZAGREB - Timetable)
Εγώ έχω μια απορία: με τα εισαγωγικά που έχεις βάλει ειρωνεύεσαι ή όχι; Είναι όντως μαγευτικό το τοπίο ή όχι; Επειδή από τότε που πρωτοάκουσα για αυτές τις λίμνες θέλω να τις επισκεφτώ και με έβαλες σε περίσκεψη!

Συγγνώμη για το πιθανώς χαζό της ερώτησης.:)
 

ThanasisU2

Member
να σου πω, είναι translate από πολωνικό φόρουμ που το έγραψα, και το δε πρόσεξα τα εισαγωγικά. :Ρ

τα μόνα μείον από μένα για το μέρος αυτό είναι
Η απουσία γιατρού (με τσίμπησε μέλισσα, και δε είχαν να μου δώσουν κάποια αμμωνία ή έστω πάγο) και δεύτερο που άφηναν γονείς με παιδιά με καρότσια στο χώρο, όπου σε μερικά μονοπάτια με το ζόρι πέρναγαν 2 άτομα.

Μακράν καλύτερη οργάνωση έχει το φαράγγι της Σαμαριάς
 

ThanasisU2

Member
Zagreb

Το ξέρω ότι καθυστέρησα πάρα πολλή, άλλα είχα πολλά πράγματα το τελευταίο καιρό!

Τελευταίες μέρες στο Ζάγκρεμπ, τις αφιερώσαμε σε βόλτες και σε μπυροποσία Karlovačko & Ožujsko και βγάζοντας φωτογραφίες της υπέροχης μπαρόκ πόλης

afbcdn_sphotos_f_a.akamaihd.net_hphotos_ak_ash4_s720x720_262976_10150278814934706_3946315_n.jpg


afbcdn_sphotos_e_a.akamaihd.net_hphotos_ak_ash4_294364_10150278815519706_3050171_n.jpg


afbcdn_sphotos_e_a.akamaihd.net_hphotos_ak_ash4_293636_10150278815874706_2826848_n.jpg


afbcdn_sphotos_f_a.akamaihd.net_hphotos_ak_snc7_294365_10150278816014706_4771883_n.jpg


afbcdn_sphotos_h_a.akamaihd.net_hphotos_ak_ash4_294328_10150278816124706_3506894_n.jpg


afbcdn_sphotos_g_a.akamaihd.net_hphotos_ak_ash4_292071_10150278816264706_608174_n.jpg


afbcdn_sphotos_f_a.akamaihd.net_hphotos_ak_snc6_223750_10150278816624706_863603_n.jpg


afbcdn_sphotos_a_a.akamaihd.net_hphotos_ak_ash4_294850_10150278816904706_6835193_n.jpg


afbcdn_sphotos_g_a.akamaihd.net_hphotos_ak_ash4_292660_10150278817154706_5448370_n.jpg


afbcdn_sphotos_b_a.akamaihd.net_hphotos_ak_snc7_295497_10150278817554706_4105039_n.jpg


afbcdn_sphotos_a_a.akamaihd.net_hphotos_ak_snc6_s720x720_185501_10150278817904706_6138490_n.jpg
 

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
30.270
Μηνύματα
707.799
Μέλη
35.069
Νεότερο μέλος
tsekaki

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom