Χρέωση παρά την ακύρωση

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

-MariaK-

Member
Μηνύματα
17
Likes
6
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Ζηλανδία
Ελπίζω στην υπομονή σας για το μακροσκελές ποστ και παρακαλώ για την εμπειρία σας, προτάσεις σας, ότι προαιρείσθε που ενδεχομένως θα με βοηθήσει σε αυτόν τον κυκεώνα που έχω μπλέξει:

Σχεδιάζοντας τις διακοπές μου έκανα κράτηση με δωρεάν ακύρωση μέσω booking (από τη σελίδα της Aegean) σε ένα, ακριβό για τα δεδομένα μου, ξενοδοχείο, θέλοντας να προσφέρω στα παιδιά μου μία μικρή πολυτελεια. Στην πορεία είδα ότι δεν έβγαινα με τα υπόλοιπα έξοδα και βρήκα εναλλακτική (με λιγότερα χρήματα all inclusive).

Ακύρωσα την προηγούμενη κράτηση (τον Μάιο που μας πέρασε αυτό) και στην οθόνη μου εμφανίστηκε το "Ακυρώθηκε" της booking με μήνυμα "σε λίγο θα λάβετε email με την ακύρωση". Στην οθόνη αυτή επισημαίνω δεν φαίνεται πουθενά ημερομηνία...

Δεν το σκέφτηκα περαιτέρω, δεν είδα αν ήρθε email (αποδείχθηκε εκ των υστέρων ότι δεν είχε έρθει κάτι). Με μεγάλη ευλάβεια και προσοχή ήλεγξα την λίστα με τις "Οι κρατήσεις μου" στο λογαριασμό μου της booking, προκειμένου να μην ξεχάσω να ακυρώσω καμία κράτηση (είχα κάνει κι άλλες, ήταν δωρεάν η ακύρωση και έψαχνα την καλύτερη ευκαιρία). Η συγκεκριμένη δεν εμφανιζόταν ούτε ως κράτηση ούτε ως ακύρωση και δεν με απασχόλησε περαιτέρω.

Ενώ τελευταία εβδομάδα Ιουνίου έχω ξεκινήσει τις διακοπές μου και περνάμε όμορφα με τα παιδάκια, με παίρνουν από το κατάλυμα που είχα ακυρώσει, με ενημερώνουν ότι δεν έχουν ενημερωθεί για καμία ακύρωση, με καταγράφουν ως "μη εμφάνιση" και με χρεώνουν μέσω της πιστωτικής όλο το ποσό!

Μπήκα στη σελίδα της Aegean, εκεί εμφανιζόταν η ίδια οθόνη που είδα αρχικά "Ακυρώθηκε", πήρα screenshot και πήγα να συνεννοηθώ με το κατάλυμα. Δεν υπήρξε καμία συνεννόηση εκεί, παρόλο που παραδέχτηκαν - προφορικά - ότι δεν ήταν δικό μου το λάθος [και μάλιστα ο αρμόδιος προσπαθούσε για ώρα να επικοινωνήσει με τη booking για να διαμαρτυρηθεί που ταλαιπωρούν έτσι τους πελάτες...], με χρέωσαν μια χαρά και ακατέβατα, όλο το ποσό, αφού, σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, έτσι έλεγε η πολιτική ακύρωσής τους.

Ζητάω από την εξυπηρέτηση της Aegean λεπτομέρειες, εφόσον η κράτηση έγινε μέσω της σελίδας τους, μου λένε εμείς είμαστε ενδιάμεσοι, ρωτήστε την booking.

Στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση της booking δεν δίνουν στοιχεία. Στα email τους δεν δίνουν τίποτα πέρα από ένα screenshot που εμφανίζει την κράτηση, όχι με το "Ακυρώθηκε" που είχα εγώ αρχικά αλλά με "Μη εμφάνιση". Ό,τι και να ρωτάω με email μου στέλνουν την ίδια οθόνη χωρίς περαιτέρω λεπτομέρειες.

Φαίνεται ότι κάπου έχει γίνει λάθος σε όλες τις συνεργασίες τους, αλλά αν το λάθος ήταν της aegean, της booking ή του ξενοδοχείου δεν επηρρεάζει το αποτέλεσμα, το οποίο είναι ότι *εγώ* βρέθηκα με τον "μουτζούρη" στο χέρι και πλήρωσα τα πάντα.

Ψάχνω να βρω το δίκιο μου και να πάρω πίσω τα λεφτά μου. Αν έχετε κάποια ιδέα σχετικά θα εκτιμήσω πάρα πολύ τη συνδρομή σας.

Ευχαριστώ!
 

marquis

Member
Μηνύματα
1.284
Likes
898
Ελπίζω στην υπομονή σας για το μακροσκελές ποστ και παρακαλώ για την εμπειρία σας, προτάσεις σας, ότι προαιρείσθε που ενδεχομένως θα με βοηθήσει σε αυτόν τον κυκεώνα που έχω μπλέξει:

Σχεδιάζοντας τις διακοπές μου έκανα κράτηση με δωρεάν ακύρωση μέσω booking (από τη σελίδα της Aegean) σε ένα, ακριβό για τα δεδομένα μου, ξενοδοχείο, θέλοντας να προσφέρω στα παιδιά μου μία μικρή πολυτελεια. Στην πορεία είδα ότι δεν έβγαινα με τα υπόλοιπα έξοδα και βρήκα εναλλακτική (με λιγότερα χρήματα all inclusive).

Ακύρωσα την προηγούμενη κράτηση (τον Μάιο που μας πέρασε αυτό) και στην οθόνη μου εμφανίστηκε το "Ακυρώθηκε" της booking με μήνυμα "σε λίγο θα λάβετε email με την ακύρωση". Στην οθόνη αυτή επισημαίνω δεν φαίνεται πουθενά ημερομηνία...

Δεν το σκέφτηκα περαιτέρω, δεν είδα αν ήρθε email (αποδείχθηκε εκ των υστέρων ότι δεν είχε έρθει κάτι). Με μεγάλη ευλάβεια και προσοχή ήλεγξα την λίστα με τις "Οι κρατήσεις μου" στο λογαριασμό μου της booking, προκειμένου να μην ξεχάσω να ακυρώσω καμία κράτηση (είχα κάνει κι άλλες, ήταν δωρεάν η ακύρωση και έψαχνα την καλύτερη ευκαιρία). Η συγκεκριμένη δεν εμφανιζόταν ούτε ως κράτηση ούτε ως ακύρωση και δεν με απασχόλησε περαιτέρω.

Ενώ τελευταία εβδομάδα Ιουνίου έχω ξεκινήσει τις διακοπές μου και περνάμε όμορφα με τα παιδάκια, με παίρνουν από το κατάλυμα που είχα ακυρώσει, με ενημερώνουν ότι δεν έχουν ενημερωθεί για καμία ακύρωση, με καταγράφουν ως "μη εμφάνιση" και με χρεώνουν μέσω της πιστωτικής όλο το ποσό!

Μπήκα στη σελίδα της Aegean, εκεί εμφανιζόταν η ίδια οθόνη που είδα αρχικά "Ακυρώθηκε", πήρα screenshot και πήγα να συνεννοηθώ με το κατάλυμα. Δεν υπήρξε καμία συνεννόηση εκεί, παρόλο που παραδέχτηκαν - προφορικά - ότι δεν ήταν δικό μου το λάθος [και μάλιστα ο αρμόδιος προσπαθούσε για ώρα να επικοινωνήσει με τη booking για να διαμαρτυρηθεί που ταλαιπωρούν έτσι τους πελάτες...], με χρέωσαν μια χαρά και ακατέβατα, όλο το ποσό, αφού, σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, έτσι έλεγε η πολιτική ακύρωσής τους.

Ζητάω από την εξυπηρέτηση της Aegean λεπτομέρειες, εφόσον η κράτηση έγινε μέσω της σελίδας τους, μου λένε εμείς είμαστε ενδιάμεσοι, ρωτήστε την booking.

Στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση της booking δεν δίνουν στοιχεία. Στα email τους δεν δίνουν τίποτα πέρα από ένα screenshot που εμφανίζει την κράτηση, όχι με το "Ακυρώθηκε" που είχα εγώ αρχικά αλλά με "Μη εμφάνιση". Ό,τι και να ρωτάω με email μου στέλνουν την ίδια οθόνη χωρίς περαιτέρω λεπτομέρειες.

Φαίνεται ότι κάπου έχει γίνει λάθος σε όλες τις συνεργασίες τους, αλλά αν το λάθος ήταν της aegean, της booking ή του ξενοδοχείου δεν επηρρεάζει το αποτέλεσμα, το οποίο είναι ότι *εγώ* βρέθηκα με τον "μουτζούρη" στο χέρι και πλήρωσα τα πάντα.

Ψάχνω να βρω το δίκιο μου και να πάρω πίσω τα λεφτά μου. Αν έχετε κάποια ιδέα σχετικά θα εκτιμήσω πάρα πολύ τη συνδρομή σας.

Ευχαριστώ!
Κάνε αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα της κάρτας σου.
 

-MariaK-

Member
Μηνύματα
17
Likes
6
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Ζηλανδία
Ευχαριστώ για την απάντηση, έχω ήδη κάνει αμφισβήτηση, την αμέσως επόμενη μέρα (πάνε οι διακοπές...), αλλά δεν είμαι πεπεισμένη για την αποτελεσματικότητα. Θα περιμένω να πάρω απάντηση αλλά και το κατάλυμα πελάτης της ίδιας τράπεζας είναι...
 

Triplover

Member
Μηνύματα
1.187
Likes
4.046
Αν δεν βγάλετε άμεσα άκρη, κάντε καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και κοινοποιηστε την σε booking και aegean.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.043
Likes
41.052
''Στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση της booking δεν δίνουν στοιχεία. Στα email τους δεν δίνουν τίποτα πέρα από ένα screenshot που εμφανίζει την κράτηση, όχι με το "Ακυρώθηκε" που είχα εγώ αρχικά αλλά με "Μη εμφάνιση". Ό,τι και να ρωτάω με email μου στέλνουν την ίδια οθόνη χωρίς περαιτέρω λεπτομέρειες.''
Το δικό σου screenshot το θεωρούν πλαστό, δηλαδή; Πώς το δικαιολογούν;
 

-MariaK-

Member
Μηνύματα
17
Likes
6
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Ζηλανδία
Ευχαριστώ, που ασχολείστε!

Στον Συνήγορο του Καταναλωτή, όπου έστειλα την Αμφισβήτηση της χρεωσης με παρέπεμψαν στον Ευρωπαίο Συνήγορο γιατί η έδρα της booking.com είναι στην Ολλανδία, όμως δεν είμαι σίγουρη αν θα βρω άκρη.

Για το screenshot δεν έχει απαντήσει κανείς...
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.393
Likes
14.317
Η Aegean δεν θεωρείται ότι έχει σχέση.Διαμεσολαβητής είναι.Την υπηρεσία την παρέχει το booking.
 

coco

Member
Μηνύματα
1.301
Likes
2.283
Επόμενο Ταξίδι
ιταλια παλι
Ταξίδι-Όνειρο
ρωσια
Προπερσυ 2 φορες στο Μιλανο στο ιδιο ξανοδοχειο.Μολις εφτανα μου λεγανε οτι ειμαστε non show γιατι αργησαμε 2 ωρες και το δωσανε το δωματιο.Μου εδωσαν αλλο,το πηρα ,το πρωι πρωι επερνα τρενο για Βαρκελωνη,ζητησα πρωινο αφου βεβαιωθηκα σε 2 γλωσσες οτι εχει υπηρεσια για νωρις πρωινο..Φυσικα το πρωι αρνηθηκαν τα παντα.Καθε προσπαθεια με μπουκινγ ακαρπη,τα λεφτα τα ειχαν ηδη παρει,αρνηση πληρωμης δεν επιασε!1 δωματιο stop over Στο Μιλανο μας κοστισε κοντα 700 ευρο...Δεν θα το ξεχασω.Βεβαια επαγγελματιες του χωρου μας ειπαν πως συμβαινει υπαλληλοι να φτιαχνουν καταστασεις και να μοιραζονται τα χρηματα...
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.043
Likes
41.052
Πολλα παράπονα κι εγώ τελευταία. Σήμερα χρειάστηκε να αναζητήσω τηλεφωνικά την επιβεβαίωση μιας κράτησης που έκανα γιατί κανείς δεν έστειλε το μειλ επιβεβαίωσης. Αυτό πρωτη φορά το βλέπω και μου το βεβαίωσε και η υπάλληλος, το μειλ απλά δεν εστάλη ενω η δ/νση μου ήταν σωστη.
Η πρόθεσή μου ήταν να ακυρώσω, αλλά αν δεν παρατηρούσα ότι μέρες τώρα δεν ήρθε μειλ και το αμελούσα, θα χρεωνόμουν για no show.
 

coco

Member
Μηνύματα
1.301
Likes
2.283
Επόμενο Ταξίδι
ιταλια παλι
Ταξίδι-Όνειρο
ρωσια
Μααααλιστα...το νου μας λοιπον..Η αληθεια ειναι οτι δεν μπορει μια διαδυκτιακη πλατφορμα να ελεγξει τις κινησεις των ανωνυμων υπαλληλων..αρκει μερικα λαμογια και την εκαναν τη ζημια..Με ληστεψε εταιρεια κολοσσος στη αγγλια,τα περιφημα Μπουτς..Ευτυχως βρηκα την ακρη..Μια κλικα ινδων υπαλληλων αλωνιζε...
 

rev26

Member
Μηνύματα
195
Likes
119
Στείλε στον ευρωπαϊκό συνήγορο email και θα σε κατευθύνουν αυτοί.φαντασου με μια διπλή κράτηση που μου έκαναν στα λεωφορεία της easybus ασχολήθηκαν πολυ μέ το περιπτωση μου,μέχρι και που συνάντησαν τους υπεύθυνους απο κοντά για να τακτοποιηθεί το θέμα.απλα λίγη υπομονή γιατί θέλει χρόνο αυτή η διαδικασια
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.216
Μηνύματα
883.880
Μέλη
38.905
Νεότερο μέλος
ntsironis

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom