ακυρωση πτησης λογω απεργιας!

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

mcosgeorge

New Member
Μηνύματα
3
Likes
0
defkalion σορρυ για το ποηγουμενο ποστ!
το γραφω ξανα κι αν μπορεις σβησ' το (γιατι δεν καταφερα να βρω πως να το κανω εντιτ :) )
συγχαρητήρια συντρόφισσα....!

εμείς ακόμη δεν βγάλαμε άκρη και οι διαπραγματεύσεις συνεχίζονται!

βασικά ο τύπος με τον οποιο ανταλλάσσαμε mails μας έδινε συνολικά γύρο στις 800 λίρες, ενώ εμείς ζητάμε γύρο στις 1000. μας συμβούλεψε αν δεν δεχτούμε την προσφορα του, κι επιμένουμε για περισσότερα, na στείλουμε γράμμα στα κεντρικά τις "easyjet" απ όπου θα πάρουμε σίγουρα περισσότερα, αλλα θα πάρει παραπάνω χρόνο

Customer Services Team Managers
easyJet Airline Company Ltd
Hangar 89
London Luton Airport
Luton
Bedfordshire
LU2 9PF

θα σας κρατήσω ενήμερους με τις εξελίξεις για οποιον ενδιαφερθεί, κι οταν με το καλο τελειώσει η υπόθεση, θα αναρτήσω εδώ κι όλα τα mail για να δείτε τι τους λέγαμε ακριβώς και τι μας απαντάγανε ώστε να βοηθηθεί και κάποιος άλλος σε αντίστοιχη περιπτωση στο μελλον!
 

Leftris B

Member
Μηνύματα
1.785
Likes
1.114
Επόμενο Ταξίδι
τοσκάνη
Ταξίδι-Όνειρο
japan
ρε παιδιά με το μαλακό την easy στο τέλος θα την κλείσετε με τις αποζημιώσεις που ζητάτε όλοι, και μετά να δω με τι θα πετάμε... :haha:
 

ANEL

Member
Μηνύματα
1.029
Likes
340
να ένα θέμα με μπόλικο ζουμί!!;)μάλλον θα ήταν καλό,αν υπήρχε τρόπος, να το διαβάζουν όλοι όσοι μπαίνουν στο φόρουμ γιατί αφορά,αφενός, τα δικαιώματα που έχουμε ταξιδεύοντας μ' αεροπλάνο και αφετέρου,τον τρόπο και τα μέσα για τη διεκδίκησή τους!
lanina,μου έκανε μεγάλη εντύπωση στο αρχικό σου ποστ,ο τρόπος που σκέφτηκες.το ότι είπες καλά εμείς έχουμε χρήματα για 2 ακόμα μέρες σε ξενοδοχεία και φαγητό,αν ήταν στη θέση μας κάποιος που δεν είχε,τι θα γινόταν?μπράβο σου,δεν το ακούς και κάθε μέρα αυτό!!!
επίσης:μπράβο σου που σκέφτηκες να διεκδικήσεις!!μπράβο σου που το έκανες!!μπράβο σου που δεν αποθαρρύνθηκες από λογικές που το απαιτούσαν!!μπράβο σου που το χειρίστηκες με τέτοιο τρόπο,ώστε στο τέλος να δικαιωθείς και να σου πληρώσει η αεροπορική τα έξοδα της διαμονής,ως ότου βρει πτήση να σε πάει στον προορισμό σου!!!!
επίσης θέλω να πω μπράβο και σ' όλους όσους σε στήριξαν εδώ μέσα,έστω και ψυχολογικά,γιατί από εκεί τελικά ξεκινούν όλα!!:p
φυσικά εννοείται,μπράβο στον trapper,την βοήθεια του οποίου θεωρώ καθοριστική,αφού δεν περιορίστηκε μόνο στην ενθάρρυνσή σου,αλλά σε στήριξε καίρια και αποφασιστικά με πρακτικό τρόπο,δείχνοντας και αναλύοντας νόμους και κανόνες!!!!
trapper,εκπληκτικές οι γνώσεις σου περί των αεροπορικών δικαιωμάτων!!!και η μαχητικότητα σου επίσης καταπληκτική!!!αν είσαι και εσύ δικηγόρος,πες το να έχουμε και εσένα υπόψιν μας,εκτός απ΄'τη latina!!!
 

ioanna_fr

Member
Μηνύματα
39
Likes
3
Επόμενο Ταξίδι
Βιετνάμ
Καλησπέρα σε όλους. Μου συνέβη κάτι αντίστοιχο και εμένα, και θα ήθελα όσο μπορείτε να με βοηθήσετε, καθώς δεν γνωρίζω ακριβώς τα δικαιώματα μου. Χθες είχα βγάλει εισιτήριο από το αεροδρόμιο της Malpensa(Milan) για Αθήνα με easyjet. Αφού φτάσαμε 3 ώρες νωρίτερα, κάναμε κανονικά check-in, έγινε ο απαραίτητος έλεγχος, φτάσαμε μέχρι και την έξοδο μας, και περίπου μισή ώρα πριν την υποτιθέμενη ώρα αναχώρησης έγραψαν στις οθόνες ότι η πτήση ακυρώνεται(όπως και καμια 20αρια άλλες πτήσεις, καθώς είχαν απεργία για 4 ώρες οι εργαζόμενοι του αεροδρομίου). εν ολίγοις, με όσα αγγλικά μιλούσαν οι υπάλληλοι εκεί, μας είπαν ότι η πτήση μας ακυρώνεται και ότι πρέπει να βγάλουμε νέα εισιτήρια είτε μέσω τηλεφώνου είτε μέσω ίντερνετ!!! Φυσικά τα ιταλικά νούμερα της easyjet δεν λειτουργούσαν, ο ελληνικός αριθμός ήταν πάντα σε αναμονή και ίντερνετ πουθενά. Σε ένα έντυπο που πήραμε και ανέγραφε τα δικαιώματα μας είδα ότι δικαιούμαστε και 2 τηλέφωνα, και εφόσον τα ελληνικά κινητά δεν μπορούσαν να συνδεθούν, ζήτησα να κάνω τα τηλέφωνα αυτά, λέγοντας μου εκεί πως αυτό είναι αδύνατο. Όλες οι θέσεις της επόμενης πτήσης(24 ώρες μετά) ήταν εξαντλημένες και αναγκαστήκαμε να κλείσουμε με ολυμπιακή, σε 4πλάσια τιμή από ότι ήταν η τιμή της easyjet που είχαμε κλείσει. Πάλι βέβαια μείναμε 24 ώρες στο αεροδρόμιο καθώς ήταν τα μόνα εισιτήρια που βρήκαμε. Μπορεί όπως αναφέρετε και εσείς να μην είναι υπαιτιότητα της easyjet, είναι όμως απαράδεκτο, το γεγονός ότι μας έκαναν check-in και πήραν τις βαλίτσες μας παρά το γεγονός ότι γνώριζαν για την απεργία από την προηγούμενη μέρα. Η απάντηση λοιπόν της υπαλλήλου εκεί, σε ερώτηση μας γιατί δεν μας ενημέρωσαν αφού το γνώριζαν, ήταν ότι δεν τους ρωτήσαμε!!!!!!Και ότι έπρεπε να είχαμε πάρει από το προηγούμενο βράδυ να δούμε αν ήταν όλα εντάξει με την πτήση μας και ότι δεν είναι δουλειά της να παίρνει έναν έναν τους επιβάτες!!!!Ο παραλογισμός σε όλο του το μεγαλείο!! Επίσης όταν πήγα να ρωτήσω μετά από 2-3 ώρες(πιο πριν τρέχαμε να βρούμε τι θα γίνει με τα εισιτήρια) τι θα γίνει με τις βαλίτσες, μου είπαν ότι προφανώς έχουν κάνει check-out και να πάω να τις πάρω. Οι βαλίτσες ήταν παρατημένες κοντά σε έναν ιμάντα, σε έναν χώρο αφύλαχτο που θα μπορούσε ο καθένας να τις είχε πάρει. Και πάλι χωρίς καμιά ενημέρωση για το ότι έχουν βγει οι βαλίτσες μας!! Τελικά μετά από 1 μέρα παραμονής στο αεροδρόμιο, φύγαμε σήμερα με ολυμπιακή. Στο Βενιζέλος πήγαμε στο γραφείο της easyjet, όπου μας είπαν ότι θα γράψουν comment στην κράτηση μας ότι επιθυμούμε να ακυρώσουμε το εισιτήριο και ότι λογικά η εταιρία θα μας επιστρέψει το αντίτιμο. Επιμείναμε ότι δεν ήταν δική μας απόφαση η ακύρωση και ότι η ακύρωση έγινε από αυτούς. Ο υπάλληλος μας είπε ότι αυτός δεν έχει καμία δικαιοδοσία και ότι πρέπει να επικοινωνήσουμε προσωπικά με την easyjet. Τι κάνω λοιπόν τώρα? υπάρχει τρόπος να καλυφθούν και τα έξοδα του καινούργιου εισιτηρίου μέσω κάποιας αποζημίωσης; Συγνώμη για το εκτενέστατο μου μήνυμα αλλά είναι η πρώτη μου φορά που μου συμβαίνει κάτι τέτοιο και είμαι τελείως άπειρη! Ευχαριστώ πολύ!!
 

croce

Member
Μηνύματα
227
Likes
405
Πραγματικά απαράδεκτες καταστάσεις.
Eάν έκανες την πληρωμή με πιστωτική κάρτα που έχει ταξιδιωτική ασφάλιση, τότε δικαιούσαι και θα πάρεις αποζημίωση από την κάρτα.
Ανεξάρτητα από το παραπάνω, για διεκδίκηση αποζημίωσης από την αερ.εταιρεία δες εδώ :
http://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?f=16&t=5518&st=0&sk=t&sd=a&start=30
μήπως και βγάλεις άκρη και ενημέρωσε μας όταν τελειώσεις.
 
Last edited by a moderator:

ioanna_fr

Member
Μηνύματα
39
Likes
3
Επόμενο Ταξίδι
Βιετνάμ
Η κράτηση των 3 εισιτηρίων της easyjet(εγώ και οι 2 φίλες μου) έγινε από χρεωστική κάρτα τύπου visa. Και τα νέα εισιτήρια κλείστηκαν μέσω ιντερνετ από αυτή την κάρτα. Δεν νομίζω όμως πως έχει αυτή την ασφάλεια που λες!
 

latina

Member
Μηνύματα
1.414
Likes
298
Επόμενο Ταξίδι
??
Ταξίδι-Όνειρο
κούβα και ινδία
οι πρωτες σου ενεργειες πρεπει να ειναι:
1. τηλ στην πολιτικη αεροπορια(ειναι καπου μεσα στο ελ βενιζελος i think..τα γραφω αναλυτικα και παραπανω..)
2. τηλεφωνο στην easy και μιλα εστω και στα αγγλικα με αντιπροσωπο..εξηγησε τα καθεκαστα, πες τους οτι δεν θα κανεις πισω αν δεν αποζημιωθεις και ρωτα σε ποιο μειλ να στειλεις γραμμα με το τι ακριβως ζητας..
τηλ στην πολιτικη αεροπορια(ειναι καπου μεσα στο ελ βενιζελος i think..τα γραφω αναλυτικα και παραπανω..)
ξεκινα τις ενεργειες αυτες αμεσα!για ό, τι χρειαστεις εδω ειμαι εγω..
αν θες θα ψαξω να βρω το γραμμα που ειχα στειλει εγω στην easy μηπως και σε βοηθησει.
 

ioanna_fr

Member
Μηνύματα
39
Likes
3
Επόμενο Ταξίδι
Βιετνάμ
Ευχαριστώ πολύ!!!αυτό θα πει άμεση εξυπηρέτηση!! θα καλέσω αύριο η την δευτέρα στην πολιτική αεροπορία που μου λες να δω πως θα κινηθώ από εκεί και πέρα. Δεν είναι τόσο το οικονομικό, όσο η πραγματικά απαράδεκτη συμπεριφορά των υπαλλήλων εκεί που όχι μόνο δεν διευκόλυναν αλλά έκαναν και πιο δύσκολα τα πράγματα(πάντως από κουβέντες που άκουσα οι περισσότεροι "επιβάτες" ελπίζουν απλά να πάρουν πίσω τα λεφτά του εισιτηρίου!) Πάντως ο υπάλληλος σήμερα στο Βενιζέλος, μας είπε ότι έχουμε κάθε δίκιο αλλά να μην περιμένουμε αποζημίωση. Είπαμε όμως, ο επιμένων νικά!!! Ευχαριστώ και πάλι! Θα σας κρατάω ενήμερους!!
 

latina

Member
Μηνύματα
1.414
Likes
298
Επόμενο Ταξίδι
??
Ταξίδι-Όνειρο
κούβα και ινδία
Πάντως ο υπάλληλος σήμερα στο Βενιζέλος, μας είπε ότι έχουμε κάθε δίκιο αλλά να μην περιμένουμε αποζημίωση.
εμενα να δεις ποσοι μου το ειπαν αυτο!!!
:haha::haha::haha:
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.719
Likes
50.728
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Πέσαμε σε απεργία των πιλότων της Air India πριν λίγες μέρες στην πτήση Varanasi-Κατμαντού. Αποζημίωση δεν έδωσαν σε κανέναν, δε μας έβαλαν σε καμία άλλη πτήση, δε μας πλήρωσαν καν το λεωφορείο για να κάνουμε το 20ωρο μέχρι το Κατμαντού οδικώς. Τελικώς εγώ και η συνταξιδιώτισσα που είχαμε κλείσει μέσω travelocity τα πήραμε πίσω τα λεφτά μας από το σάιτ, αλλά όσοι είχαν πληρώσει μετρητοίς στην Air India πήραν το τρίτο το μακρύτερο. Η διαδρομή πάντως μέχρι τα σύνορα του Νεπάλ ήταν άκρως επεισοδιακή αφού νοικιάσαμε μερικά ταξί με άλλους δυστυχείς επιβάτες, στα σύνορα φτάσαμε μεσάνυχτα όπου είχαν γιορτή και ήταν όλοι μεθυσμένοι και δεν έβρισκαν τις σφραγίδες (!) για να μας σφραγίσουν τα διαβατήρια, συνάλλαγμα δεν αλλάξαμε διότι ο τύπος ήταν ντίρλα κι έκανε υπολογισμούς ανάμεσα στα "χικ"... Κάθε αναποδιά για καλό είναι...
 

ioanna_fr

Member
Μηνύματα
39
Likes
3
Επόμενο Ταξίδι
Βιετνάμ
Πέσαμε σε απεργία των πιλότων της Air India πριν λίγες μέρες στην πτήση Varanasi-Κατμαντού. Αποζημίωση δεν έδωσαν σε κανέναν, δε μας έβαλαν σε καμία άλλη πτήση, δε μας πλήρωσαν καν το λεωφορείο για να κάνουμε το 20ωρο μέχρι το Κατμαντού οδικώς. Τελικώς εγώ και η συνταξιδιώτισσα που είχαμε κλείσει μέσω travelocity τα πήραμε πίσω τα λεφτά μας από το σάιτ, αλλά όσοι είχαν πληρώσει μετρητοίς στην Air India πήραν το τρίτο το μακρύτερο. Η διαδρομή πάντως μέχρι τα σύνορα του Νεπάλ ήταν άκρως επεισοδιακή αφού νοικιάσαμε μερικά ταξί με άλλους δυστυχείς επιβάτες, στα σύνορα φτάσαμε μεσάνυχτα όπου είχαν γιορτή και ήταν όλοι μεθυσμένοι και δεν έβρισκαν τις σφραγίδες (!) για να μας σφραγίσουν τα διαβατήρια, συνάλλαγμα δεν αλλάξαμε διότι ο τύπος ήταν ντίρλα κι έκανε υπολογισμούς ανάμεσα στα "χικ"... Κάθε αναποδιά για καλό είναι...
Γιώργο!Βλέποντας τα δικά σου λέω μη χείρον βέλτιστο!!!Ναι δεν μπορώ να πω, και εγώ είχα θετικά! Έμαθα να παίζω πολλά καινούργια παιχνίδια στα χαρτιά, αλλά και άκοθσα πολλούς καυγάδες σε βέρα ιταλικά!!!
 

ioanna_fr

Member
Μηνύματα
39
Likes
3
Επόμενο Ταξίδι
Βιετνάμ
Γεια σου και πάλι Λατίνα!! Σου στέλνω και πάλι, σχετικά με την ακύρωση της πτήσης μου από easyjet, αν θυμάσαι. Πήρα στην πολιτική αεροπορία και μου είπαν να στείλω το επίσημο έντυπο καταγγελίας στην easyjet και μετά αν είναι οποιοδήποτε mail. Επίσης μου είπαν ότι έπρεπε να έχει ρυθμιστεί από εκεί το θέμα και όχι στην ελλάδα, ενώ από την ιταλία μας έλεγαν ότι δεν μπορόυν να κάνουν τπτ!! Μπορείς να μου στείλεις και εσύ το μαιλ που είχες στείλει στην easyjet;Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.260
Μηνύματα
885.398
Μέλη
38.936
Νεότερο μέλος
alexispi

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom