Airbnb

marquis

Member
Μηνύματα
1.174
Likes
691
Ακριβώς, το θέμα δεν είναι μαύρο ή άσπρο. Για πολλά άτομα ή και κάποιον που θέλει κουζίνα/μεγάλους χώρους, τότε το airbnb ίσως υπερτερεί ενός μικρού δωματίου ξενοδοχείου, και ίσως βγει και φθηνότερο, αλλά πλέον με τόσο φανατικό κοινό σπανίως έχω δει τρελές προσφορές.

Καλό θα ήταν να συγκρίνουμε όμοια με όμοια όπως επίσης ειπώθηκε. Τελείως διαφορετικό είναι ένα δωμάτιο ξενοδοχείου με ένα δωμάτιο με κοινόχρηστο μπάνιο σε σπίτι που κατοικείται, το οποίο προφανώς και θα είναι φθηνότερο. Αλλά μάλλον το μέτρο σύγκρισης θα πρέπει να είναι δωμάτιο σε hostel με κοινόχρηστο μπάνιο και όχι ένα 3/4στερο ξενοδοχείο.

Προσωπικά, μικρά στούντιο σχεδόν πάντα τα έχω πετύχει σε παρεμφερείς τιμές με δωμάτια αξιοπρεπών ξενοδοχείων, και αν πηγαίνω κάπου για 1 βράδυ, το ότι έχουν κουζίνα δε με ώθησε να τα προτιμήσω, γιατί εκτός της ασφάλειας και διευκολύνσεων ενός οργανωμένου καταλύματος, οι πολιτικές ακύρωσης τους ήταν αρκετά πιο περιοριστικές.
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
6.674
Likes
31.431
Επόμενο Ταξίδι
Σαουδική Αραβία
Ονειρεμένο Ταξίδι
Περού τότε, τώρα, πάντα
Οχι μονο. Φυλαξη αποσκευων απο νωρις το πρωι της αφιξης ως αργα το βραδυ της αναχωρησης, αυτοματα τσεκ ιν και τσεκ αουτ χωρις τηλεφωνα κι αναμονες, τακτοποιηση δωματιου, πλυμενα πιατα πρωινου, καθαρο μπανιο καθε μερα, δεν χανεις χρονο σε σουπερμαρκετ. Ειναι πολλες οι υπηρεσιες για 7,5 ευρω ανα ατομο κι ολες μεταφραζονται σε χρονο= χρημα, εκτος απο τη φυλαξη αποσκευων που ειναι και χρημα (ακομη θυμαμαι τα 12 ευρω ανα αποσκευη στο Δουβλινο και κλαιω).
Σε πάρα πολλά καταλύματα πάντως προσφέρονται αυτές οι υπηρεσίες.
 

Dina Z

Member
Μηνύματα
1.234
Likes
3.201
Ονειρεμένο Ταξίδι
Ονειρεύομαι ... γενικώς!
Παιδιά sos γιατί μου συμβαίνει το εξής:
Ακυρώνω κρατήσεις σε δύο διαφορετικά καταλύματα εμπρόθεσμα.
Και στις δύο περιπτώσεις ΔΕΝ βγαίνει η επιβεβαίωση της ακύρωσης αλλά ένα μήνυμα που λέει πως λόγω φόρτου εργασίας κλπ θα έρθει μήνυμα στο μέιλ μου.
Έχει περάσει περισσότερο από μια εβδομάδα, μέιλ δεν έχω λάβει, προσπαθώ να συνδεθώ στον λογαριασμό μου και βγαίνει μήνυμα "παρουσιαστηκε πρόβλημα, προσπαθήστε ξανά"
Ο χρόνος που λήγει η δωρεάν ακύρωση ειναι αρκετός αλλά δεν θέλω να τον εξαντλήσω και επιπλέον μου οφείλουν τις προκαταβολές...... Τα νεύρα μου! :icon_evil:

Πριν προσπαθήσω να μιλήσω στο τηλέφωνο αναρωτιέμαι αν έχει συμβεί σε άλλον και τι μου προτείνετε.

ΥΓ: Επειδή επρόκειτο για πολυήμερο ταξίδι, έταιρος της παρέας που είχε κλείσει από δικό του λογαριασμό άλλο κατάλυμα, του προχώρησαν την ακύρωση κανονικά. Κουφό;
 

AntRo

Member
Μηνύματα
1.271
Likes
1.822
Ονειρεμένο Ταξίδι
All over the world
Παιδιά sos γιατί μου συμβαίνει το εξής:
Ακυρώνω κρατήσεις σε δύο διαφορετικά καταλύματα εμπρόθεσμα.
Και στις δύο περιπτώσεις ΔΕΝ βγαίνει η επιβεβαίωση της ακύρωσης αλλά ένα μήνυμα που λέει πως λόγω φόρτου εργασίας κλπ θα έρθει μήνυμα στο μέιλ μου.
Έχει περάσει περισσότερο από μια εβδομάδα, μέιλ δεν έχω λάβει, προσπαθώ να συνδεθώ στον λογαριασμό μου και βγαίνει μήνυμα "παρουσιαστηκε πρόβλημα, προσπαθήστε ξανά"
Ο χρόνος που λήγει η δωρεάν ακύρωση ειναι αρκετός αλλά δεν θέλω να τον εξαντλήσω και επιπλέον μου οφείλουν τις προκαταβολές...... Τα νεύρα μου! :icon_evil:

Πριν προσπαθήσω να μιλήσω στο τηλέφωνο αναρωτιέμαι αν έχει συμβεί σε άλλον και τι μου προτείνετε.

ΥΓ: Επειδή επρόκειτο για πολυήμερο ταξίδι, έταιρος της παρέας που είχε κλείσει από δικό του λογαριασμό άλλο κατάλυμα, του προχώρησαν την ακύρωση κανονικά. Κουφό;
Μπορει να ειναι καποιο τεχνικο θεμα της σελιδας. Εμενα πχ μου την ανοιγει κανονικα. Παρε τηλ καλυτερα...
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
31.071
Μηνύματα
749.162
Μέλη
35.722
Νεότερο μέλος
tsihlimpohli

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom