kalspiros
Member
- Μηνύματα
- 2.554
- Likes
- 3.998
- Επόμενο Ταξίδι
- remaining UK
- Ταξίδι-Όνειρο
- yeah, whatever...
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Αλσατία 2/3][B]Colmar: [/B
- Αλσατία 3/3][B]Strasbourg: [/B
- Βάδη 1/2][B]Freiburg: [/B]Στα άπω νοτιοδυτικά άκρα της Γερμανίας, 60 από το τριεθνές, το Freiburg ήταν πάντα η εισαγωγή στον Μέλανα Δρυμό. Αυτό που ήταν ανέκαθεν επίσης είναι φοιτητιτούπολη.[IMG]http://www.travelstories.gr/photo/watermark.php?file=24171&size=1[/IMG
- Βάδη 2/2][B]Heidelberg: [/B
Για να με δω τώρα τι θα πω..
Πρώτα να σας ομολογήσω ότι μισώ τα γερμανικά τρένα. Ναι, εντάξει κάποιος που έχει ταξιδέψει 5-6 φορές αρχίζει και αντιλαμβάνεται τι συμβαίνει. Ιαπωνία πρώτη φορά σε τρένο, κανένα πρόβλημα. Ρουμανία, ΗΠΑ με την πρώτη. Εδώ… όλα στα γερμανικά, στάσεις που εξαφανίζονται ή εμφανίζονται στους πίνακες, καθυστερήσεις, στάσεις με διαφορετικά ονόματα σε κάθε χάρτη.. Και όλα μαζί, συγκεντρωμένα εδώ. Στην Heidelberg. Από το Manheim λοιπόν αποφασίζω να πάρω τρένο για τα 17 λεπτά προς Heidelberg. (5 κάτι ευρώ για εμένα τον ανίδεο καθώς σίγουρα θα πεταχτεί κάποιος.. κάποιος πολύ συγκεκριμένος όμως.. να πει ότι θα μπορούσα να πάω με το τραμ, το τάδε τρένο, το λεωφορείο, τα πόδια.) Όντας όμως στην στάση, αυτό βρήκα αυτό πήρα. Βρίσκω στον χάρτη μου την στάση HD- Karlstor καθώς είναι η πιο κοντινή στο κέντρο, την ψάχνω στο εκδοτήριο εισιτηρίων to no avail. Αρκούμαι στον κεντρικό σταθμό την Heidelberg κι από κει, πόδια. Έχω ενημερωθεί λοιπόν ότι το τρένο σταματάει σε συγκεκριμένες στάσεις. Μετράω 5 στάσεις από Manheim Hbf έως Heidelberg. Το δικό μου τρένο όμως express, δεν σταματάει σε όλες, εγώ λοιπόν κατεβαίνω στην δεύτερη. Περνάμε τις υπόλοιπες στάσεις χωρίς σταμάτημα και φτάνουμε στην δεύτερη, μια Heidelberg με το όνομα Heidelberg- Pfaffengrund. Την εντοπίζω, το ξέρω πως δεν είναι η δικιά μου αλλά με τον φόβο πως δεν θα πάει στην κεντρική της πόλης, αποβιβάζομαι και τρώω 8 χιλιόμετρα μέχρι το κέντρο της πόλης.. (κόβω την κλάψα αλλά ενδεχομένως να σας βοήθησα κιόλας..).
Ποτάμι, λόφοι γύρω από την πόλη, γερμανική αρχιτεκτονική, όμορφα σπίτια στο Neuenheim στην απέναντι όχθη και μετά το ξεποδάριασμα, μπαίνω στον κεντρικό πεζόδρομο, την Haupt straβe. Τα περισσότερα βρίσκονται επί του δρόμου αυτού αλλά εσείς σίγουρα θα βγείτε κερδισμένοι αν κόβετε τετράγωνα στους παράλληλούς της. Όταν φτάσετε πλέον στην εκκλησία του Αγίου Πνεύματος (η οποία ήταν απολαυστικά άδεια από ορδές τούτη την περίοδο),
κινηθείτε προς το ποτάμι για να διασχίσετε την όμορφη γέφυρα Karl Theodor, κατασκευασμένη στα τέλη του 18ου αιώνα.
Πίσω στην πλατεία και από κει ανάβαση προς το κάστρο της Χαϊδελβέργης.
Είτε ποδαράτοι, είτε με το τρενάκι (μετά τα 8 χιλιόμετρα που έριξα μη με ρωτήσετε τι προτίμησα). Με το εισιτήριο του τρένου θα περάσω και μέσα στο κάστρο. Φλεβάρη μήνα, απομεσήμερο, αν εξαιρέσουμε μια φωνακλάδικη παρέα 5-6 Ελλήνων και λίγων ντόπιων φωτογράφων, το κάστρο ήταν ιδανικά άδειο από κόσμο. Ναι, δεν είναι μόνο η μοναδική θέα σε όλη την πόλη, χιλιοφωτογραφημένη από κάθε επισκέπτη
αλλά είναι και το εσωτερικό με την πτέρυγα Ottoheinrich, ένα κτίριο ύψους περίπου 20 μέτρων όπου από τα τελευταία 10 έχει διασωθεί μόνο η πρόσοψη με τα παράθυρα και τις πόρτες απλά ανοίγματα με θέα τον ουρανό από πίσω τους.
Η πτέρυγα Friedrich, ένα μεσαιωνικό κτίριο, έργο τέχνης με κομψά αγάλματα βασιλέων και προσωπικοτήτων περασμένων αιώνων,
στα υπόγειά της το τεράστιο βαρέλι χωρητικότητας 228.000 λίτρων και κοντά 9 μέτρων διαμέτρου αλλά κυρίως οι τάφροι… Έξω από το κάστρο μην παραλείψετε να κάνετε την βόλτα σας γύρω από την τάφρο. Τόσο βαθιά και εντυπωσιακή που σου φέρνει ζαλάδα. Οι μισογκρεμισμένοι πύργοι σε κάθε γωνία του δεν αρκούν για να σε επαναφέρουν στην πραγματικότητα. Ταξιδεύεις μαζί του μέσο κυρίως και των εσωτερικών μπαλκονιών που κάποτε έσφυζαν από ζωή.
Και με αυτό το κάστρο, τούτη η πόλη που είχε τοποθετηθεί απλώς στην λίστα των «τις είδα», προάχθηκε στην λίστα «να τις ξανά δω»
Θυμάστε την στάση που έψαχνα? Karlstor την έψαχνα αλλά Altstadt λεγόταν. Τα μαζεύω και φεύγω. Πετάω σε τρεις ώρες…
Πρώτα να σας ομολογήσω ότι μισώ τα γερμανικά τρένα. Ναι, εντάξει κάποιος που έχει ταξιδέψει 5-6 φορές αρχίζει και αντιλαμβάνεται τι συμβαίνει. Ιαπωνία πρώτη φορά σε τρένο, κανένα πρόβλημα. Ρουμανία, ΗΠΑ με την πρώτη. Εδώ… όλα στα γερμανικά, στάσεις που εξαφανίζονται ή εμφανίζονται στους πίνακες, καθυστερήσεις, στάσεις με διαφορετικά ονόματα σε κάθε χάρτη.. Και όλα μαζί, συγκεντρωμένα εδώ. Στην Heidelberg. Από το Manheim λοιπόν αποφασίζω να πάρω τρένο για τα 17 λεπτά προς Heidelberg. (5 κάτι ευρώ για εμένα τον ανίδεο καθώς σίγουρα θα πεταχτεί κάποιος.. κάποιος πολύ συγκεκριμένος όμως.. να πει ότι θα μπορούσα να πάω με το τραμ, το τάδε τρένο, το λεωφορείο, τα πόδια.) Όντας όμως στην στάση, αυτό βρήκα αυτό πήρα. Βρίσκω στον χάρτη μου την στάση HD- Karlstor καθώς είναι η πιο κοντινή στο κέντρο, την ψάχνω στο εκδοτήριο εισιτηρίων to no avail. Αρκούμαι στον κεντρικό σταθμό την Heidelberg κι από κει, πόδια. Έχω ενημερωθεί λοιπόν ότι το τρένο σταματάει σε συγκεκριμένες στάσεις. Μετράω 5 στάσεις από Manheim Hbf έως Heidelberg. Το δικό μου τρένο όμως express, δεν σταματάει σε όλες, εγώ λοιπόν κατεβαίνω στην δεύτερη. Περνάμε τις υπόλοιπες στάσεις χωρίς σταμάτημα και φτάνουμε στην δεύτερη, μια Heidelberg με το όνομα Heidelberg- Pfaffengrund. Την εντοπίζω, το ξέρω πως δεν είναι η δικιά μου αλλά με τον φόβο πως δεν θα πάει στην κεντρική της πόλης, αποβιβάζομαι και τρώω 8 χιλιόμετρα μέχρι το κέντρο της πόλης.. (κόβω την κλάψα αλλά ενδεχομένως να σας βοήθησα κιόλας..).
Ποτάμι, λόφοι γύρω από την πόλη, γερμανική αρχιτεκτονική, όμορφα σπίτια στο Neuenheim στην απέναντι όχθη και μετά το ξεποδάριασμα, μπαίνω στον κεντρικό πεζόδρομο, την Haupt straβe. Τα περισσότερα βρίσκονται επί του δρόμου αυτού αλλά εσείς σίγουρα θα βγείτε κερδισμένοι αν κόβετε τετράγωνα στους παράλληλούς της. Όταν φτάσετε πλέον στην εκκλησία του Αγίου Πνεύματος (η οποία ήταν απολαυστικά άδεια από ορδές τούτη την περίοδο),
κινηθείτε προς το ποτάμι για να διασχίσετε την όμορφη γέφυρα Karl Theodor, κατασκευασμένη στα τέλη του 18ου αιώνα.
Πίσω στην πλατεία και από κει ανάβαση προς το κάστρο της Χαϊδελβέργης.
Είτε ποδαράτοι, είτε με το τρενάκι (μετά τα 8 χιλιόμετρα που έριξα μη με ρωτήσετε τι προτίμησα). Με το εισιτήριο του τρένου θα περάσω και μέσα στο κάστρο. Φλεβάρη μήνα, απομεσήμερο, αν εξαιρέσουμε μια φωνακλάδικη παρέα 5-6 Ελλήνων και λίγων ντόπιων φωτογράφων, το κάστρο ήταν ιδανικά άδειο από κόσμο. Ναι, δεν είναι μόνο η μοναδική θέα σε όλη την πόλη, χιλιοφωτογραφημένη από κάθε επισκέπτη
αλλά είναι και το εσωτερικό με την πτέρυγα Ottoheinrich, ένα κτίριο ύψους περίπου 20 μέτρων όπου από τα τελευταία 10 έχει διασωθεί μόνο η πρόσοψη με τα παράθυρα και τις πόρτες απλά ανοίγματα με θέα τον ουρανό από πίσω τους.
Η πτέρυγα Friedrich, ένα μεσαιωνικό κτίριο, έργο τέχνης με κομψά αγάλματα βασιλέων και προσωπικοτήτων περασμένων αιώνων,
στα υπόγειά της το τεράστιο βαρέλι χωρητικότητας 228.000 λίτρων και κοντά 9 μέτρων διαμέτρου αλλά κυρίως οι τάφροι… Έξω από το κάστρο μην παραλείψετε να κάνετε την βόλτα σας γύρω από την τάφρο. Τόσο βαθιά και εντυπωσιακή που σου φέρνει ζαλάδα. Οι μισογκρεμισμένοι πύργοι σε κάθε γωνία του δεν αρκούν για να σε επαναφέρουν στην πραγματικότητα. Ταξιδεύεις μαζί του μέσο κυρίως και των εσωτερικών μπαλκονιών που κάποτε έσφυζαν από ζωή.
Και με αυτό το κάστρο, τούτη η πόλη που είχε τοποθετηθεί απλώς στην λίστα των «τις είδα», προάχθηκε στην λίστα «να τις ξανά δω»
Θυμάστε την στάση που έψαχνα? Karlstor την έψαχνα αλλά Altstadt λεγόταν. Τα μαζεύω και φεύγω. Πετάω σε τρεις ώρες…
Attachments
-
47,4 KB Προβολές: 406