Grerena
Member
- Μηνύματα
- 1.407
- Likes
- 19.805
- Επόμενο Ταξίδι
- Μαδρίτη πάλι :)
- Ταξίδι-Όνειρο
- Tromso, Las Vegas
Περιεχόμενα
Το ταξίδι προγραμματίστηκε για Μιλάνο για τα μέσα στον Ιουλίου. Το έκλεισα αρκετούς μήνες πριν, για να πετύχω την καλύτερη αεροπορική τιμή με την easyjet. Σκοπός μου δεν ήταν το Μιλάνο (στο οποίο έχω ξαναπάει), αλλά η Ιταλική Ριβιέρα και συγκεκριμένα τα παράλια ανατολικά της Γένοβας. Το φθηνότερο όμως αεροπορικό εισιτήριο προκειμένου να προσεγγίσω την περιοχή ήταν για την Malpensa. Υπάρχουν βέβαια και τα αεροδρόμια της Γένοβας και της Πίζας, που βόλευαν καλύτερα, αλλά οι τιμές ήταν υψηλότερες.
Όμως 3 μήνες πριν το ταξίδι η εταιρεία ματαιώνει την πτήση του γυρισμού, οπότε αναγκάστηκα να το «μεγαλώσω» κατά μία μέρα που είχε πτήση. Αυτήν την επιπλέον μέρα (που μου προέκυψε) την εκμεταλλεύτηκα κάνοντας μία ημερήσια εκδρομή στην λίμνη Κόμο.
Αυτό μου έχει ξανασυμβεί με την easyjet. Έχει τύχει ξανά να κλείσω εισιτήριο 4-5 μήνες πριν και 2 μήνες πριν το ταξίδι να ακυρώνεται η πτήση της επιστροφής μου. Αυτή τη φορά μάλιστα δεν με ειδοποίησαν καν. Το ανακάλυψα εντελώς τυχαία.
Ημέρα 1η ( ή μάλλον νύχτα 1η)
Η πτήση μας ήταν προγραμματισμένη για τις 10:15 το βράδυ και η άφιξή μας στην Malpensa ήταν για τις 11:50. Επειδή θα φθάναμε αργά είχα φροντίσει να κλείσω ξενοδοχείο κοντά στο αεροδρόμιο, το οποίο όμως να έχει τη δυνατότητα μεταφοράς μας με suttle bus και μετά τις 12:00 το βράδυ σε περίπτωση που θα είχαμε κάποια καθυστέρηση. Και τελικά είχαμε καθυστέρηση και μάλιστα μεγάλη. Φύγαμε στη 1:30 και φθάσαμε στις 3:30 το πρωί.
Μεγάλη ήττα για αρχή του ταξιδιού. Εγώ φοβήθηκα ότι θα πάει όλο μου το πρόγραμμα στράφι. Είχα προγραμματίσει ένα πενθήμερο με πολλές μετακινήσεις με τρένα κυρίως και αν κάτι δεν γινόταν στην ώρα του, τότε θα «χαλούσε» η εκδρομή. Και όπως λένε «η καλή μέρα φαίνεται από το πρωί»…μου φαίνεται ότι συμβαίνει και το ανάποδο. Και «η κακή μέρα φαίνεται από το πρωί», γιατί στην περίπτωσή μας πήγαν όλα στραβά.
Η easy jet αρκέστηκε στο να μας δώσει ένα voutcher των 4,80€ προκειμένου να το χρησιμοποιήσουμε κατά την αναμονή μας στο αεροδρόμιο σε κάποιο από τα μαγαζιά του και μας έστειλε και ένα απολογητικό σημείωμα στο e-mail μας.
Ευτυχώς η επιλογή του ξενοδοχείου μας ήταν πολύ πετυχημένη. Επικοινώνησα μαζί του και τελικά ήρθαν και μας πήραν στις 3:30 το βράδυ ή μάλλον το πρωί, μόλις φθάσαμε. Κοιμηθήκαμε γύρω στις 4:30 το πρωί.
Ημέρα 1η.
Το ξενοδοχείο μας ήταν ένα μικρό οικογενειακό ξενοδοχείο στην περιοχή Casorate κοντά στο αεροδρόμιο και λέγεται Casorate Sempione. Είχε πολύ καλό πρωινό και στο ισόγειο λειτουργούσε πιτσαρία, η οποία όπως αποδείχθηκε ήταν πολύ δημοφιλής και γεμάτη τα βράδια.
Ενώ αρχικά η επιλογή του ξενοδοχείου ήταν περίπου αναγκαστική (κοντά στο αεροδρόμιο) στη συνέχεια παρατηρώντας το χάρτη είδα ότι απείχε την ίδια περίπου απόσταση από το Μιλάνο όσο και από τη Stresa. Η Stresa είναι μια κωμόπολη στη λίμνη Maggiore. Επίσης στα 300μ. από το ξενοδοχείο υπήρχε στάση τρένου που μπορούσες να το πάρεις και να πας στη λίμνη. Το θεώρησα ευκαιρία να κάνουμε μια ημερήσια στη λίμνη. Οπότε έκλεισα 2 διανυκτερεύσεις στο ξενοδοχείο αυτό (με 50€ το βράδυ με πρωινό) και η εκδρομή στη Λιγουρία θα ξεκινούσε από την επόμενη μέρα και μετά. Το περίεργο ήταν ότι αυτός ο σταθμός τρένου δεν φαινόταν πουθενά στο internet, ούτε και στους χάρτες και ακόμα και στο google street map που τον εντόπισα έμοιαζε εγκαταλελειμμένος. Φαινόταν όμως σαν «στάση» στο πρόγραμμα της trenitalia. Έτσι το θεώρησα δεδομένο και αποφάσισα να το ρισκάρω. Η αλήθεια είναι ότι ήμασταν οι μόνοι που ανεβήκαμε στο τρένο σε αυτή τη στάση και οι μόνοι που κατεβήκαμε στο γυρισμό, αλλά τι πειράζει; Εμείς την εκδρομή μας την κάναμε.
Η Stresa είναι μια πολύ ωραία παραλίμνια πόλη με παραμυθένια σπίτια βουτηγμένα μέσα στους κισσούς, γεμάτη λουλούδια και ωραίους πεζόδρομους με κορυφαίο πεζόδρομο αυτόν δίπλα στη λίμνη που οδηγεί στην προκυμαία από την οποία φεύγουν τα καραβάκια για τα νησιά της λίμνης.
Φτάνοντας στη Stresa, πρώτα επισκεφτήκαμε το ξενοδοχείο Grand Hotel de Illes Borromeo γνωστό επειδή αποτέλεσε το χώρο δράσης του μυθιστορήματος «Αποχαιρετισμός στα όπλα» του Χέμινγουέη και ο οποίος έμενε συχνά εκεί. Ιστορικό ξενοδοχείο και πολύ ωραίο.
Στη συνέχεια πήραμε το παραλίμνιο μονοπάτι. Τυχαία πετυχαίνουμε ένα δρώμενο σε μία βίλλα της λίμνης. Επρόκειτο για μια αναπαράσταση κάποιου γεγονότος που είχε σχέση με τον Ναπολέοντα. Βρήκαμε ένα θίασο με στολές εποχής, ο οποίος είχε κατασκηνώσει στον κήπο μιας βίλλας και έκανε πρόβα κάποια παράσταση που θα παιζόταν το βράδυ σε αυτόν το χώρο.
Ύστερα και από αυτό το happening φτάσαμε στην προβλήτα και με 20€ (εισιτήριο καραβιού) και οι δύο αποφασίσαμε να πάμε στα 2 νησάκια από τα τρία της λίμνης.
Πρόκειται για τα νησιά: Isola Bella, Isola Madre που ανήκουν στην οικογένεια Boromeo για πάνω από 300 χρόνια και το νησί Superiore ή Pescatori. Τα δύο πρώτα είναι νησιά που αποτελούνται ολόκληρα από κήπους και παλάτια. Στο τελευταίο είναι ένα γραφικό ψαροχώρι. Σε αυτό πήγαμε πρώτα για καφέ, βόλτα και παγωτό. Το Bella ακολούθησε. Στο Madre αποφασίσαμε να μην πάμε.
Για το Isola Bella τι να πω. Δεν έχω λόγια. Ήταν όλο γεμάτο κήπους με υπέροχη αρχιτεκτονική. Γεμάτο λουλούδια, αγάλματα και συντριβάνια. Το περίεργο ήταν ότι οι κήποι αυτοί ήταν χτισμένοι σε πολλά διαφορετικά επίπεδα και μάλιστα σε νησί και απ’ όπου και να τους κοίταζες είτε πάνω από το νησί είτε από τη στεριά έλεγες ότι κάπως έτσι πρέπει να ήταν οι κρεμαστοί κήποι της Βαβυλώνας.
Το μεγαλύτερο ποσοστό του νησιού αποτελούνταν από τους κήπους και τα ανάκτορα των Boromeo. Κατεβαίνοντας στην προβλήτα έβλεπες κάποια μαγαζιά όπως και στο Pescatori και αμέσως συναντούσες την είσοδο των επαύλεων. Είσοδος 13€. Λίγο τσιμπημένο εισιτήριο, αλλά ομολογώ ότι ήταν πολύ ιδιαίτερο αξιοθέατο. Τα παλάτια ήταν όπως όλα τα κλασικά παλάτια από αυτά τα οποία είναι γεμάτη η Ιταλία με ψηλοτάβανες αίθουσες, με σκαλίσματα και πίνακες, κομψοτεχνήματα, συλλογές και αντίκες έπιπλα. Υπήρχαν όμως και κάποιες ισόγειες αίθουσες που ήταν δομημένες με βότσαλο από τη λίμνη. Ο τοίχοι, τα δάπεδα, τα ταβάνια ακόμα και ψηφιδωτοί πίνακες ήταν κατασκευασμένοι από βότσαλα της λίμνης. Και ήταν πολλές αυτές οι αίθουσες, τις οποίες τις αποκαλούνε σπηλιές. Εγώ δεν είχα ξαναδεί κάτι παρόμοιο.
Απορώ γιατί τα νησιά των Boromeo δεν είναι στη λίστα της UNESCO.
Μετά την επίσκεψη της έπαυλης, βγήκαμε στους κήπους. Αυτό που βλέπεις όταν περνάς την είσοδο σε ξαφνιάζει τόσο πολύ που ασυναίσθητα κάνεις ένα ααα!!. Δεν είναι η ιδέα μου, αλλά αυτό το ααα!!! ακουγόταν συνεχώς από τους επισκέπτες που εισέρχονταν στο χώρο. Attraction επίσης του χώρου αποτελούσαν και δύο κάτασπρα παγώνια που κυκλοφορούσαν ελεύθερα στο χώρο.
Εγώ προσωπικά δεν χόρταινα να βλέπω τους κήπους, τη λίμνη, τη Stresa, καθώς και τα άλλα χωριά απέναντι. Φαινόταν το τελεφερίκ πάνω από τη Stresa και στο βάθος και η Ελβετική μεριά. Η ποικιλία επίσης των φυτών ήταν αρκετά μεγάλη. Με εντυπωσίασε ένα μικρό δάσος από μπαμπού. Και μανώλιες παντού μανώλιες….
Η βόλτα στους κήπους διήρκησε περίπου ένα δύωρο. Με ένα παγωτό στο χέρι κατά τις 5:00 και ενώ καιρός φαινόταν ότι θα χαλάσει πήραμε το δρόμο του γυρισμού. Επιστρέφουμε στην προβλήτα περιμένοντας το καραβάκι που θα μας πήγαινε απέναντι στη Stresa. Η βροχή όμως ήδη είχε ξεκινήσει. Η βροχή όμως αυτή ήταν η αιτία να δούμε και ένα άλλο αξιοπερίεργο: Περιμένοντας περίπου 10 με 15’ προκειμένου να προστατευτούμε από τη βροχή, βρήκαμε ένα στοιχειώδες υπόστεγο σε μια γωνία της έπαυλης. Τυχαία λοιπόν βλέπουμε μία μεταλλική πινακίδα, η οποία είχε γραμμένους τις δύο πρώτες στροφές του Εθνικού ύμνου της Ελλάδας, στα Ελληνικά. Περίεργο. Πως και γιατί δεν ξέρω. Ήταν ένα ευχάριστο ξάφνιασμα. Ψάχνοντας αργότερα στο internet δεν βρήκα τίποτα σχετικό που να την δικαιολογεί.
Φτάνουμε απέναντι (στην πλατεία Lido) και για λίγο μπήκαμε στον πειρασμό να πάρουμε το τελεφερίκ που σε ανέβαζε σε αρκετά μεγάλο υψόμετρο που είχε καταπληκτική θέα. Η βροχή όμως και η κούραση μας απέτρεψαν γρήγορα από την ιδέα. Κατά την πεζοπορία μας προς το σταθμό του τρένου η βροχή δυνάμωσε και μέχρι να φτάσουμε είχαμε πια γίνει μούσκεμα. Πήραμε το τρένο του γυρισμού και κατεβήκαμε στον ερημικό σταθμό μας γύρω στις 7:30. Παραγγέλνουμε 1 πίτσα από την πιτσαρία του ξενοδοχείου μας, την οποία και φάγαμε στο δωμάτιο και πέφτουμε για ύπνο προκειμένου να ανακτήσουμε τις δυνάμεις που χάσαμε με το προηγούμενο ξενύχτι. Ες αύριον τα σπουδαία…ή μάλλον τα απρόοπτα.
Όμως 3 μήνες πριν το ταξίδι η εταιρεία ματαιώνει την πτήση του γυρισμού, οπότε αναγκάστηκα να το «μεγαλώσω» κατά μία μέρα που είχε πτήση. Αυτήν την επιπλέον μέρα (που μου προέκυψε) την εκμεταλλεύτηκα κάνοντας μία ημερήσια εκδρομή στην λίμνη Κόμο.
Αυτό μου έχει ξανασυμβεί με την easyjet. Έχει τύχει ξανά να κλείσω εισιτήριο 4-5 μήνες πριν και 2 μήνες πριν το ταξίδι να ακυρώνεται η πτήση της επιστροφής μου. Αυτή τη φορά μάλιστα δεν με ειδοποίησαν καν. Το ανακάλυψα εντελώς τυχαία.
Ημέρα 1η ( ή μάλλον νύχτα 1η)
Η πτήση μας ήταν προγραμματισμένη για τις 10:15 το βράδυ και η άφιξή μας στην Malpensa ήταν για τις 11:50. Επειδή θα φθάναμε αργά είχα φροντίσει να κλείσω ξενοδοχείο κοντά στο αεροδρόμιο, το οποίο όμως να έχει τη δυνατότητα μεταφοράς μας με suttle bus και μετά τις 12:00 το βράδυ σε περίπτωση που θα είχαμε κάποια καθυστέρηση. Και τελικά είχαμε καθυστέρηση και μάλιστα μεγάλη. Φύγαμε στη 1:30 και φθάσαμε στις 3:30 το πρωί.
Μεγάλη ήττα για αρχή του ταξιδιού. Εγώ φοβήθηκα ότι θα πάει όλο μου το πρόγραμμα στράφι. Είχα προγραμματίσει ένα πενθήμερο με πολλές μετακινήσεις με τρένα κυρίως και αν κάτι δεν γινόταν στην ώρα του, τότε θα «χαλούσε» η εκδρομή. Και όπως λένε «η καλή μέρα φαίνεται από το πρωί»…μου φαίνεται ότι συμβαίνει και το ανάποδο. Και «η κακή μέρα φαίνεται από το πρωί», γιατί στην περίπτωσή μας πήγαν όλα στραβά.
Η easy jet αρκέστηκε στο να μας δώσει ένα voutcher των 4,80€ προκειμένου να το χρησιμοποιήσουμε κατά την αναμονή μας στο αεροδρόμιο σε κάποιο από τα μαγαζιά του και μας έστειλε και ένα απολογητικό σημείωμα στο e-mail μας.
Ευτυχώς η επιλογή του ξενοδοχείου μας ήταν πολύ πετυχημένη. Επικοινώνησα μαζί του και τελικά ήρθαν και μας πήραν στις 3:30 το βράδυ ή μάλλον το πρωί, μόλις φθάσαμε. Κοιμηθήκαμε γύρω στις 4:30 το πρωί.
Ημέρα 1η.
Το ξενοδοχείο μας ήταν ένα μικρό οικογενειακό ξενοδοχείο στην περιοχή Casorate κοντά στο αεροδρόμιο και λέγεται Casorate Sempione. Είχε πολύ καλό πρωινό και στο ισόγειο λειτουργούσε πιτσαρία, η οποία όπως αποδείχθηκε ήταν πολύ δημοφιλής και γεμάτη τα βράδια.
Ενώ αρχικά η επιλογή του ξενοδοχείου ήταν περίπου αναγκαστική (κοντά στο αεροδρόμιο) στη συνέχεια παρατηρώντας το χάρτη είδα ότι απείχε την ίδια περίπου απόσταση από το Μιλάνο όσο και από τη Stresa. Η Stresa είναι μια κωμόπολη στη λίμνη Maggiore. Επίσης στα 300μ. από το ξενοδοχείο υπήρχε στάση τρένου που μπορούσες να το πάρεις και να πας στη λίμνη. Το θεώρησα ευκαιρία να κάνουμε μια ημερήσια στη λίμνη. Οπότε έκλεισα 2 διανυκτερεύσεις στο ξενοδοχείο αυτό (με 50€ το βράδυ με πρωινό) και η εκδρομή στη Λιγουρία θα ξεκινούσε από την επόμενη μέρα και μετά. Το περίεργο ήταν ότι αυτός ο σταθμός τρένου δεν φαινόταν πουθενά στο internet, ούτε και στους χάρτες και ακόμα και στο google street map που τον εντόπισα έμοιαζε εγκαταλελειμμένος. Φαινόταν όμως σαν «στάση» στο πρόγραμμα της trenitalia. Έτσι το θεώρησα δεδομένο και αποφάσισα να το ρισκάρω. Η αλήθεια είναι ότι ήμασταν οι μόνοι που ανεβήκαμε στο τρένο σε αυτή τη στάση και οι μόνοι που κατεβήκαμε στο γυρισμό, αλλά τι πειράζει; Εμείς την εκδρομή μας την κάναμε.
Η Stresa είναι μια πολύ ωραία παραλίμνια πόλη με παραμυθένια σπίτια βουτηγμένα μέσα στους κισσούς, γεμάτη λουλούδια και ωραίους πεζόδρομους με κορυφαίο πεζόδρομο αυτόν δίπλα στη λίμνη που οδηγεί στην προκυμαία από την οποία φεύγουν τα καραβάκια για τα νησιά της λίμνης.
Φτάνοντας στη Stresa, πρώτα επισκεφτήκαμε το ξενοδοχείο Grand Hotel de Illes Borromeo γνωστό επειδή αποτέλεσε το χώρο δράσης του μυθιστορήματος «Αποχαιρετισμός στα όπλα» του Χέμινγουέη και ο οποίος έμενε συχνά εκεί. Ιστορικό ξενοδοχείο και πολύ ωραίο.
Στη συνέχεια πήραμε το παραλίμνιο μονοπάτι. Τυχαία πετυχαίνουμε ένα δρώμενο σε μία βίλλα της λίμνης. Επρόκειτο για μια αναπαράσταση κάποιου γεγονότος που είχε σχέση με τον Ναπολέοντα. Βρήκαμε ένα θίασο με στολές εποχής, ο οποίος είχε κατασκηνώσει στον κήπο μιας βίλλας και έκανε πρόβα κάποια παράσταση που θα παιζόταν το βράδυ σε αυτόν το χώρο.
Ύστερα και από αυτό το happening φτάσαμε στην προβλήτα και με 20€ (εισιτήριο καραβιού) και οι δύο αποφασίσαμε να πάμε στα 2 νησάκια από τα τρία της λίμνης.
Πρόκειται για τα νησιά: Isola Bella, Isola Madre που ανήκουν στην οικογένεια Boromeo για πάνω από 300 χρόνια και το νησί Superiore ή Pescatori. Τα δύο πρώτα είναι νησιά που αποτελούνται ολόκληρα από κήπους και παλάτια. Στο τελευταίο είναι ένα γραφικό ψαροχώρι. Σε αυτό πήγαμε πρώτα για καφέ, βόλτα και παγωτό. Το Bella ακολούθησε. Στο Madre αποφασίσαμε να μην πάμε.
Για το Isola Bella τι να πω. Δεν έχω λόγια. Ήταν όλο γεμάτο κήπους με υπέροχη αρχιτεκτονική. Γεμάτο λουλούδια, αγάλματα και συντριβάνια. Το περίεργο ήταν ότι οι κήποι αυτοί ήταν χτισμένοι σε πολλά διαφορετικά επίπεδα και μάλιστα σε νησί και απ’ όπου και να τους κοίταζες είτε πάνω από το νησί είτε από τη στεριά έλεγες ότι κάπως έτσι πρέπει να ήταν οι κρεμαστοί κήποι της Βαβυλώνας.
Το μεγαλύτερο ποσοστό του νησιού αποτελούνταν από τους κήπους και τα ανάκτορα των Boromeo. Κατεβαίνοντας στην προβλήτα έβλεπες κάποια μαγαζιά όπως και στο Pescatori και αμέσως συναντούσες την είσοδο των επαύλεων. Είσοδος 13€. Λίγο τσιμπημένο εισιτήριο, αλλά ομολογώ ότι ήταν πολύ ιδιαίτερο αξιοθέατο. Τα παλάτια ήταν όπως όλα τα κλασικά παλάτια από αυτά τα οποία είναι γεμάτη η Ιταλία με ψηλοτάβανες αίθουσες, με σκαλίσματα και πίνακες, κομψοτεχνήματα, συλλογές και αντίκες έπιπλα. Υπήρχαν όμως και κάποιες ισόγειες αίθουσες που ήταν δομημένες με βότσαλο από τη λίμνη. Ο τοίχοι, τα δάπεδα, τα ταβάνια ακόμα και ψηφιδωτοί πίνακες ήταν κατασκευασμένοι από βότσαλα της λίμνης. Και ήταν πολλές αυτές οι αίθουσες, τις οποίες τις αποκαλούνε σπηλιές. Εγώ δεν είχα ξαναδεί κάτι παρόμοιο.
Απορώ γιατί τα νησιά των Boromeo δεν είναι στη λίστα της UNESCO.
Μετά την επίσκεψη της έπαυλης, βγήκαμε στους κήπους. Αυτό που βλέπεις όταν περνάς την είσοδο σε ξαφνιάζει τόσο πολύ που ασυναίσθητα κάνεις ένα ααα!!. Δεν είναι η ιδέα μου, αλλά αυτό το ααα!!! ακουγόταν συνεχώς από τους επισκέπτες που εισέρχονταν στο χώρο. Attraction επίσης του χώρου αποτελούσαν και δύο κάτασπρα παγώνια που κυκλοφορούσαν ελεύθερα στο χώρο.
Εγώ προσωπικά δεν χόρταινα να βλέπω τους κήπους, τη λίμνη, τη Stresa, καθώς και τα άλλα χωριά απέναντι. Φαινόταν το τελεφερίκ πάνω από τη Stresa και στο βάθος και η Ελβετική μεριά. Η ποικιλία επίσης των φυτών ήταν αρκετά μεγάλη. Με εντυπωσίασε ένα μικρό δάσος από μπαμπού. Και μανώλιες παντού μανώλιες….
Η βόλτα στους κήπους διήρκησε περίπου ένα δύωρο. Με ένα παγωτό στο χέρι κατά τις 5:00 και ενώ καιρός φαινόταν ότι θα χαλάσει πήραμε το δρόμο του γυρισμού. Επιστρέφουμε στην προβλήτα περιμένοντας το καραβάκι που θα μας πήγαινε απέναντι στη Stresa. Η βροχή όμως ήδη είχε ξεκινήσει. Η βροχή όμως αυτή ήταν η αιτία να δούμε και ένα άλλο αξιοπερίεργο: Περιμένοντας περίπου 10 με 15’ προκειμένου να προστατευτούμε από τη βροχή, βρήκαμε ένα στοιχειώδες υπόστεγο σε μια γωνία της έπαυλης. Τυχαία λοιπόν βλέπουμε μία μεταλλική πινακίδα, η οποία είχε γραμμένους τις δύο πρώτες στροφές του Εθνικού ύμνου της Ελλάδας, στα Ελληνικά. Περίεργο. Πως και γιατί δεν ξέρω. Ήταν ένα ευχάριστο ξάφνιασμα. Ψάχνοντας αργότερα στο internet δεν βρήκα τίποτα σχετικό που να την δικαιολογεί.
Φτάνουμε απέναντι (στην πλατεία Lido) και για λίγο μπήκαμε στον πειρασμό να πάρουμε το τελεφερίκ που σε ανέβαζε σε αρκετά μεγάλο υψόμετρο που είχε καταπληκτική θέα. Η βροχή όμως και η κούραση μας απέτρεψαν γρήγορα από την ιδέα. Κατά την πεζοπορία μας προς το σταθμό του τρένου η βροχή δυνάμωσε και μέχρι να φτάσουμε είχαμε πια γίνει μούσκεμα. Πήραμε το τρένο του γυρισμού και κατεβήκαμε στον ερημικό σταθμό μας γύρω στις 7:30. Παραγγέλνουμε 1 πίτσα από την πιτσαρία του ξενοδοχείου μας, την οποία και φάγαμε στο δωμάτιο και πέφτουμε για ύπνο προκειμένου να ανακτήσουμε τις δυνάμεις που χάσαμε με το προηγούμενο ξενύχτι. Ες αύριον τα σπουδαία…ή μάλλον τα απρόοπτα.










Attachments
-
227,5 KB Προβολές: 0