LULLU
Member
- Μηνύματα
- 3.684
- Likes
- 9.022
- Επόμενο Ταξίδι
- το ψαχνω....
- Ταξίδι-Όνειρο
- Νιγηρας-Μαλι
Μέχρι να κάνουμε τσεκ-ιν πέσαμε στο μπουφέ με ζεστό καφέ και τσάι…
Τα παιδιά αποφάσισαν να συναντηθούν για φαγητό και παιχνίδι αλλα εγώ μετα το ζεστό μπάνιο είδα το κρεββάτι με το μαλακό στρώμα με περισσότερο ενδιαφέρον από το φαι..
Πρωινό ξύπνημα και για πρώτη φορά ολες αυτές τις ημέρες απόλαυσα ένα κανονικό και πλούσιο πρωινό πληρώνοντας το ποσόν των 23 δολαρίων.
Φεύγουμε για μια ακόμη περιήγηση του grad canyon, Αυτή τη φορά επιλέξαμε το mather point view ένα σημείο που πολλοί επισκέπτες, που δεν εχουν τη πεζοπορία στο αίμα τους, επιλέγουν γιατί είναι κοντά στο κέντρο επισκεπτών και γιατι διαθέτει ένα μεγάλο κυκλικό σχεδόν μπαλκόνι από όπου το μάτι σου δεν χορταίνει την απίστευτη θέα.
Παίρνουμε το μονοπάτι και για δυο συνεχόμενες ώρες βρισκόμαστε σχεδόν σε έκσταση.. είμαστε μέρος μιας συνάντησης του έξω κόσμου με αυτό το απόκοσμο θέαμα.
Με καθαρό ουρανό το ματι περιπλανάται στα 48 χιλιόμετρα που απλώνονται κάτω και ανατολικά και τα 96 χιλιόμετρα δυτικά ενός τοπίου με βουνά φαράγγια και ποτάμια που οδηγούν στο μεγάλο κύριο άρχοντα ποταμό Κολοράντο που χρειάστηκε πολλά εκκ χρόνια για να δημιουργήσει αυτό το έργο μήκους 446 χιλιομέτρων , πλάτους 29 χιλιομέτρων και ύψους 1857 μέτρων και ίσως να συνεχίζεται η σμίλευση ακόμη, αν και τα φράγματα έχουν μειώσει κατά πολύ τη δύναμη του και επιβραδύνει την δημιουργικότητα του..
Εδώ έγραψαν ιστορία φυλές ινδιάνων που έζησαν έκτισαν οικισμούς γνώριζαν κάθε στροφή κάθε σπηλιά κάθε πτυχή αυτού του τόπου που τον θεωρήσαν ιερο και ως έτσι τον διαφύλαξαν τον προστάτευσαν.
Οι πρώτοι άνθρωποι που κατοίκησαν εδώ εκτος τους Ancestral Puebloans είναι οι Κοχονίνα που είναι πρόγονοι των Υuman Havasupai Hualapai και Navaho που κατοικούν μέχρι σήμερα . Οι ευρωπαίοι έσκασαν μυτη το 1540 με εντολή του Francisco Vazquez de Coronado που έψαχνε τις 7 πόλεις της Ciboia, μια ομάδα Ισπανών στρατιωτών με οδηγούς προσπάθησαν να κατέβουν στο βάθος του φαραγγιού αλλά τα παράτησαν, θες μια η ζέστη ,θες μια η δίψα γυρίσαν πίσω και για 200 χρόνια κανένας ευρωπαίος δεν ξαναπάτησε πόδι του, μέχρι που οι ιεραπόστολοι Francisco Dominquez και Silvester Velez de Escalante( παντού και πάντα οι εκπρόσωποι της εκκλησίας) βρήκαν πέρασμα εξερευνώντας τη νοτια Γιούτα για προσηλυτισμό και όχι μόνο, και ταξίδεψαν κατά μήκος του φαραγγιού μέχρι τη περιοχή της λίμνης Pauel.. Έτσι άνοιξε ο δρόμος εξερεύνησης για τους Αμερικάνους γεωλόγους ερευνητές που κατέγραψαν όλο το μηκος του φαραγγιού, τη πανίδα τη χλωρίδα της περιοχής και που εμεις μπορούμε να θαυμάσουμε σήμερα με δέος πραγματικά..
Ηλθε η ώρα να φύγουμε,, περπατάμε προς το παρκιν και γεμάτοι εικόνες με τα σκιουράκια να πηδάνε διπλα μας ανενόχλητα από τη επίσκεψη μας..
Αφήνουμε πίσω μας ένα κόσμο ήρεμο γαλήνιο διασχίζουμε ξανά μερος του παρκου kaibab και οδηγούμαστε προς τη πόλη της ακολασίας του χρήματος του τζόγου της λάμψης της αμαρτίας που ακούει στο όνομα LAS VEGAS.
Ποιος θα φανταζόταν πως ένα μικρό χωριό που δημιουργήθηκε για τις ανάγκες στέγασης των 5000 εργατών που δούλευαν για για τη κατασκευή του σιδηροδρόμου το 1905 , θα γινόταν η πιο διάσημη πόλη της Νεβάδα, η πιο συ ζητημένη πιο πλούσια πολη της Αμερικής.. Σε αυτή την ανάπτυξη της βοήθησε πολύ η κατασκευή του φράγματος του Hoover το 1935 επι του ποταμού Κολοράντο.
Φτάνουμε στο φράγμα Hoover..
ένα τοξωτό φράγμα στα σύνορα Αριζόνα και Νεβαδα , μια κολοσσιαία κατασκευή που σκοπό έχει να δαμάσει το ποταμό Κολοράντο να ελέγξει τα νερα του για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και άρδευσης. Χαρη λοιπόν στη δύναμη αυτου , το Vegas λάμπει και η λάμψη του είναι ορατή ακόμη και από το διάστημα..
Με τη νομιμοποίηση του τζόγου δε, που εγινε το 1931 πήραν φωτιά οι επενδύσεις και τα καζίνο..
Μπαίνουμε στη πόλη. Εντύπωση μας κάνουν οι διαφημίσεις δικηγορικών γραφείων που υπόσχονται σίγουρη νικη, ειτε πρόκειται για διαζύγιο ειτε για τροχαία ατυχήματα , σίγουρα δεν θα μπορούσε να απουσιάζει και η τεράστια ταμπέλα διαφήμισης του Dimopoulos team που κερδιζει ευκολα δικαστικές διαμάχες..
Γνωρίζαμε ότι πατριώτες εχουν μαγαζιά και επιχειρήσεις εδώ εξ άλλου είναι γνωστό όπου και να σηκώσεις μια πέτρα βρίσκεις και ελληνικό στοιχείο από κάτω..
Oi φωνές του συνταξιδιώτη από το άλλο βαν ..las vegas baby ..που βροντοφωνάζει εξω από το παράθυρο μας συνοδεύουν ως το pyramid luxury hotel- casino..
Σταθήκαμε σαν επαρχιώτικα κοιτώντας το μεγαθήριο ( αργότερα ειδαμε και πιο μεγάλα και λαμπερά)Σύραμε τις βαλίτσες μας μέσα από το τεράστιο διάδρομο ως τη ρεσεψιόν,, η ρεσεψιόν με 32 desk τσεκ ιν, βρίσκεται στη μια πλευρά ενώ ολο το άλλο ισόγειο είναι το καζίνο ..κουλοχέρηδες, τραπέζια ρουλέτες, μπαρ, μαγαζιά… και κόσμος, παρα πολύς κόσμος που παίζει κυκλοφορεί.. Άρχισα να μην νιώθω άνετα βουίζαν τα αυτιά μου τα ματια μου δεν εχουν συνηθίσει στα έντονα φώτα ..
Το δωμάτιο μας στη golden πτέρυγα και θέλαμε δέκα λεπτά περπάτημα μέχρι να βρούμε το ασανσέρ. Αφήσαμε τα πράγματα και πίσω στη ρεσεψιόν πάλι συνάντηση με τα παιδιά για περπάτημα στη πολη της αμαρτίας..
Περπάτημα….ξεποδάριασμα.. στα 6,8 χιλιόμετρα της κεντρικής λεωφόρου της περιοχης Strip βρίσκονται τα ξενοδοχεία τα καζίνο , οι θεατρικές και μουσικές υπερπαραγωγές κα ι εδώ συγκεντρώνεται ολο το γκλάμουρ , εγώ θα έλεγα και πολύ κιτς . Εδώ ένα μπλέξιμο κουλτούρας και αρχιτεκτονικής, απο αιγυπτιακή με φαραώ και πυραμίδες, από φινετσάτη Βενετσιάνικη με γόνδολες και κανάλια ως τη τεράστια σφαίρα από οθόνες led MSG SPHERE που φιλοξενεί εκδηλώσεις συναυλίες και η εξωτερική επιφάνεια αλλάζει εικόνες και παραστάσεις. Έχει ύψος 115 μέτρα και 157 πλάτος ο θόλος ζυγίζει 13 τόνους και εχει μια επιφάνεια 220.000 τετραγωνικά πόδια και μπορεί να φιλοξενήσει 20.000 άτομα. Το είχα δει παρακολουθώντας τη F1 που έγινε προ εβδομάδας στη πόλη και είχα εντυπωσιαστεί….
Πόδια μου βοηθάτε με.. θέλω να πάω να δω το χορό των νερών στο Bellagio,. ένα πεντάστερο ξενοδοχείο -καζίνο.. Εδώ δεν φτάνεις εύκολα στο στόχο σου.. δεν μπορεις να περάσεις στα γρήγορα από δρόμο σε δρόμο από γωνιά σε γωνιά.
Γέφυρες και διάδρομοι σε οδηγούν ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ μέσα από τα καζίνο των αλλων ξενοδοχείων.. εντάξει αν είσαι λάτρης του τζόγου πράγματι εδώ μπορείς να κατασκηνώσεις και να περάσεις ατέλειωτες ώρες και πράγματι θαυμάζεις και απορείς από το τόσο πλούτο για το πόσοι άνθρωποι ζάμπλουτοι και μη αναζητούν ολο και περισσότερο πλούτο..
Φτάσαμε επιτέλους στα σιντριβάνια του Bellagio.Εδω πάνω από 1000 σιντριβάνια αιωρούνται μπροστά από το ξενοδοχείο κάθε 15 λεπτά εκτοξεύοντας νερό σε ένα χορό που ενισχύεται από μουσική και φως.. είναι απολαυστικό θέαμα και για το μόνο που δεν πληρώνεις εισιτήριο…
Περίμενα να έχουν αφαιρέσει τα κιγκλιδώματα, τα προστατευτικά και τις εξέδρες που μετέτρεψαν τη πόλη σε πίστα F1 αλλά μπα.. ακόμη ο σκελετός της εξέδρας απονομής του επάθλου στο Φερσταπεν στέκει εμπόδιο και αυτή στο δρόμο.. όπως επίσης είχαν αδειάσει και τα κανάλια στο venetian καζίνο και δεν τα γέμισαν ξανά.., οπότε οι γόνδολες παρκαρισμένες και δεμένες και οι γονδολιέρηδες δεν θα μας τραγουδήσουν απόψε.
Γράψαμε χιλιόμετρα για να πάμε να δούμε από κοντα τη σφαίρα,,, αναγκαστικά μεσα από το καζινο του ξενοδοχείου. .συναντήσαμε και άλλους που έβριζαν πως διάολο θα βρουν το δρόμο για εκει…περάσαμε από παρκιν, διαδρόμους, ανάμεσα από τραπέζια ρουλέτας και κουλοχέρηδων από γέφυρες και τελικά από κοντά τη σφαίρα δεν την είδαμε.. Άλλοι αποκαμωμένοι από τη πείνα αναχώρησαν για φαγητό στο hard rock και οι υπόλοιποι αποκαμωμένοι από τη κούραση με ταξι γυρίσαμε στο ξενοδοχείο . Ξεκούραση και οσοι επιχείρησαν να δοκιμάσουν τη τύχη τους φόρεσαν τα καλά τους και αναχώρησαν για τα τραπέζια του καζίνο..
Αποφασίσαμε με τη κολλητή μου να πάρουμε από το σούπερ μαρκετ του ξενοδοχείου σαλάτες και νερα και να παμε στο δωμάτιο να ξεκουράσουμε τα πόδια μας που έβγαλαν φούσκες από το περπάτημα…. Κρατήστε αυτό.. για 2 νερα μια σαλατα μια φρουτοσαλάτα ένα σάντουιτς πληρώσαμε 83 ευρω..
Ο μετρητής βημάτων μας έβγαλε 17 χιλιόμετρα όλη μέρα.. 17 χιλιόμετρα.. εχω περπατήσει για όλο το χρόνο..
Το πρωί συναντήσαμε τα παιδιά που δοκίμασαν τη ρουλέτα. .κάποιοι έχασαν κάποιοι κέρδισαν ευτυχώς οι χαμένοι ήταν στο ιδιο τραπέζι με τους κερδισμένους έτσι πήγαν τα λεφτα στους φίλους και κολλητούς Βέβαια η τύχη του πρωτάρη ήταν με το μέρος της Ευης και Βάσως που έφεραν από δυο φορές νούμερο και χρώμα στη ρουλέτα , κάνοντας τους αλλους να τραβούν τα μαλλιά τους..
Φεύγουμε από τη πόλη του τζόγου που απαριθμεί 174.000 κουλοχέρηδες, 1700 καζίνο που προσφέρουν από χλιδη ως πορνεία στα 36 εκκτ επισκέπτες του χρόνου..
Εδώ τώρα προσπαθούν κάπως να περιορίσουν το τζόγο και να βρουν άλλο τρόπο εσόδων. Ετσι τελευταία εχει αναπτυχθεί παρα πολύ ο συνεδριακός τουρισμός που τα έσοδα του 6.5 δις δολάρια ξεπέρασαν τα 6.2 από το τζογο.. Τώρα μάρτυς μου ο θεός , αν ο συνεδριακός τουρισμός δεν μπλέκεται και δεν συνεργάζεται με το τζογο και γιατι όχι και τη πορνεία δεν με πείθει πως μπορεί να φέρει τέτοια έσοδα…..
Από μια στατιστική βλέπω πως το 87% των επισκεπτών παίζει στο καζίνο και το μικρότερο ποσό που ποντάρουν είναι 460 δολάρια …
Μπαίνουμε στα βαν και φεύγουμε για τη dead valley..Eχει αρχίσει η επιστροφή ..
Τα παιδιά αποφάσισαν να συναντηθούν για φαγητό και παιχνίδι αλλα εγώ μετα το ζεστό μπάνιο είδα το κρεββάτι με το μαλακό στρώμα με περισσότερο ενδιαφέρον από το φαι..
Πρωινό ξύπνημα και για πρώτη φορά ολες αυτές τις ημέρες απόλαυσα ένα κανονικό και πλούσιο πρωινό πληρώνοντας το ποσόν των 23 δολαρίων.
Φεύγουμε για μια ακόμη περιήγηση του grad canyon, Αυτή τη φορά επιλέξαμε το mather point view ένα σημείο που πολλοί επισκέπτες, που δεν εχουν τη πεζοπορία στο αίμα τους, επιλέγουν γιατί είναι κοντά στο κέντρο επισκεπτών και γιατι διαθέτει ένα μεγάλο κυκλικό σχεδόν μπαλκόνι από όπου το μάτι σου δεν χορταίνει την απίστευτη θέα.

Παίρνουμε το μονοπάτι και για δυο συνεχόμενες ώρες βρισκόμαστε σχεδόν σε έκσταση.. είμαστε μέρος μιας συνάντησης του έξω κόσμου με αυτό το απόκοσμο θέαμα.

Με καθαρό ουρανό το ματι περιπλανάται στα 48 χιλιόμετρα που απλώνονται κάτω και ανατολικά και τα 96 χιλιόμετρα δυτικά ενός τοπίου με βουνά φαράγγια και ποτάμια που οδηγούν στο μεγάλο κύριο άρχοντα ποταμό Κολοράντο που χρειάστηκε πολλά εκκ χρόνια για να δημιουργήσει αυτό το έργο μήκους 446 χιλιομέτρων , πλάτους 29 χιλιομέτρων και ύψους 1857 μέτρων και ίσως να συνεχίζεται η σμίλευση ακόμη, αν και τα φράγματα έχουν μειώσει κατά πολύ τη δύναμη του και επιβραδύνει την δημιουργικότητα του..


Εδώ έγραψαν ιστορία φυλές ινδιάνων που έζησαν έκτισαν οικισμούς γνώριζαν κάθε στροφή κάθε σπηλιά κάθε πτυχή αυτού του τόπου που τον θεωρήσαν ιερο και ως έτσι τον διαφύλαξαν τον προστάτευσαν.


Οι πρώτοι άνθρωποι που κατοίκησαν εδώ εκτος τους Ancestral Puebloans είναι οι Κοχονίνα που είναι πρόγονοι των Υuman Havasupai Hualapai και Navaho που κατοικούν μέχρι σήμερα . Οι ευρωπαίοι έσκασαν μυτη το 1540 με εντολή του Francisco Vazquez de Coronado που έψαχνε τις 7 πόλεις της Ciboia, μια ομάδα Ισπανών στρατιωτών με οδηγούς προσπάθησαν να κατέβουν στο βάθος του φαραγγιού αλλά τα παράτησαν, θες μια η ζέστη ,θες μια η δίψα γυρίσαν πίσω και για 200 χρόνια κανένας ευρωπαίος δεν ξαναπάτησε πόδι του, μέχρι που οι ιεραπόστολοι Francisco Dominquez και Silvester Velez de Escalante( παντού και πάντα οι εκπρόσωποι της εκκλησίας) βρήκαν πέρασμα εξερευνώντας τη νοτια Γιούτα για προσηλυτισμό και όχι μόνο, και ταξίδεψαν κατά μήκος του φαραγγιού μέχρι τη περιοχή της λίμνης Pauel.. Έτσι άνοιξε ο δρόμος εξερεύνησης για τους Αμερικάνους γεωλόγους ερευνητές που κατέγραψαν όλο το μηκος του φαραγγιού, τη πανίδα τη χλωρίδα της περιοχής και που εμεις μπορούμε να θαυμάσουμε σήμερα με δέος πραγματικά..

Ηλθε η ώρα να φύγουμε,, περπατάμε προς το παρκιν και γεμάτοι εικόνες με τα σκιουράκια να πηδάνε διπλα μας ανενόχλητα από τη επίσκεψη μας..
Αφήνουμε πίσω μας ένα κόσμο ήρεμο γαλήνιο διασχίζουμε ξανά μερος του παρκου kaibab και οδηγούμαστε προς τη πόλη της ακολασίας του χρήματος του τζόγου της λάμψης της αμαρτίας που ακούει στο όνομα LAS VEGAS.
Ποιος θα φανταζόταν πως ένα μικρό χωριό που δημιουργήθηκε για τις ανάγκες στέγασης των 5000 εργατών που δούλευαν για για τη κατασκευή του σιδηροδρόμου το 1905 , θα γινόταν η πιο διάσημη πόλη της Νεβάδα, η πιο συ ζητημένη πιο πλούσια πολη της Αμερικής.. Σε αυτή την ανάπτυξη της βοήθησε πολύ η κατασκευή του φράγματος του Hoover το 1935 επι του ποταμού Κολοράντο.
Φτάνουμε στο φράγμα Hoover..

ένα τοξωτό φράγμα στα σύνορα Αριζόνα και Νεβαδα , μια κολοσσιαία κατασκευή που σκοπό έχει να δαμάσει το ποταμό Κολοράντο να ελέγξει τα νερα του για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και άρδευσης. Χαρη λοιπόν στη δύναμη αυτου , το Vegas λάμπει και η λάμψη του είναι ορατή ακόμη και από το διάστημα..

Με τη νομιμοποίηση του τζόγου δε, που εγινε το 1931 πήραν φωτιά οι επενδύσεις και τα καζίνο..
Μπαίνουμε στη πόλη. Εντύπωση μας κάνουν οι διαφημίσεις δικηγορικών γραφείων που υπόσχονται σίγουρη νικη, ειτε πρόκειται για διαζύγιο ειτε για τροχαία ατυχήματα , σίγουρα δεν θα μπορούσε να απουσιάζει και η τεράστια ταμπέλα διαφήμισης του Dimopoulos team που κερδιζει ευκολα δικαστικές διαμάχες..
Γνωρίζαμε ότι πατριώτες εχουν μαγαζιά και επιχειρήσεις εδώ εξ άλλου είναι γνωστό όπου και να σηκώσεις μια πέτρα βρίσκεις και ελληνικό στοιχείο από κάτω..
Oi φωνές του συνταξιδιώτη από το άλλο βαν ..las vegas baby ..που βροντοφωνάζει εξω από το παράθυρο μας συνοδεύουν ως το pyramid luxury hotel- casino..

Σταθήκαμε σαν επαρχιώτικα κοιτώντας το μεγαθήριο ( αργότερα ειδαμε και πιο μεγάλα και λαμπερά)Σύραμε τις βαλίτσες μας μέσα από το τεράστιο διάδρομο ως τη ρεσεψιόν,, η ρεσεψιόν με 32 desk τσεκ ιν, βρίσκεται στη μια πλευρά ενώ ολο το άλλο ισόγειο είναι το καζίνο ..κουλοχέρηδες, τραπέζια ρουλέτες, μπαρ, μαγαζιά… και κόσμος, παρα πολύς κόσμος που παίζει κυκλοφορεί.. Άρχισα να μην νιώθω άνετα βουίζαν τα αυτιά μου τα ματια μου δεν εχουν συνηθίσει στα έντονα φώτα ..

Το δωμάτιο μας στη golden πτέρυγα και θέλαμε δέκα λεπτά περπάτημα μέχρι να βρούμε το ασανσέρ. Αφήσαμε τα πράγματα και πίσω στη ρεσεψιόν πάλι συνάντηση με τα παιδιά για περπάτημα στη πολη της αμαρτίας..

Περπάτημα….ξεποδάριασμα.. στα 6,8 χιλιόμετρα της κεντρικής λεωφόρου της περιοχης Strip βρίσκονται τα ξενοδοχεία τα καζίνο , οι θεατρικές και μουσικές υπερπαραγωγές κα ι εδώ συγκεντρώνεται ολο το γκλάμουρ , εγώ θα έλεγα και πολύ κιτς . Εδώ ένα μπλέξιμο κουλτούρας και αρχιτεκτονικής, απο αιγυπτιακή με φαραώ και πυραμίδες, από φινετσάτη Βενετσιάνικη με γόνδολες και κανάλια ως τη τεράστια σφαίρα από οθόνες led MSG SPHERE που φιλοξενεί εκδηλώσεις συναυλίες και η εξωτερική επιφάνεια αλλάζει εικόνες και παραστάσεις. Έχει ύψος 115 μέτρα και 157 πλάτος ο θόλος ζυγίζει 13 τόνους και εχει μια επιφάνεια 220.000 τετραγωνικά πόδια και μπορεί να φιλοξενήσει 20.000 άτομα. Το είχα δει παρακολουθώντας τη F1 που έγινε προ εβδομάδας στη πόλη και είχα εντυπωσιαστεί….

Πόδια μου βοηθάτε με.. θέλω να πάω να δω το χορό των νερών στο Bellagio,. ένα πεντάστερο ξενοδοχείο -καζίνο.. Εδώ δεν φτάνεις εύκολα στο στόχο σου.. δεν μπορεις να περάσεις στα γρήγορα από δρόμο σε δρόμο από γωνιά σε γωνιά.

Γέφυρες και διάδρομοι σε οδηγούν ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ μέσα από τα καζίνο των αλλων ξενοδοχείων.. εντάξει αν είσαι λάτρης του τζόγου πράγματι εδώ μπορείς να κατασκηνώσεις και να περάσεις ατέλειωτες ώρες και πράγματι θαυμάζεις και απορείς από το τόσο πλούτο για το πόσοι άνθρωποι ζάμπλουτοι και μη αναζητούν ολο και περισσότερο πλούτο..

Φτάσαμε επιτέλους στα σιντριβάνια του Bellagio.Εδω πάνω από 1000 σιντριβάνια αιωρούνται μπροστά από το ξενοδοχείο κάθε 15 λεπτά εκτοξεύοντας νερό σε ένα χορό που ενισχύεται από μουσική και φως.. είναι απολαυστικό θέαμα και για το μόνο που δεν πληρώνεις εισιτήριο…




Περίμενα να έχουν αφαιρέσει τα κιγκλιδώματα, τα προστατευτικά και τις εξέδρες που μετέτρεψαν τη πόλη σε πίστα F1 αλλά μπα.. ακόμη ο σκελετός της εξέδρας απονομής του επάθλου στο Φερσταπεν στέκει εμπόδιο και αυτή στο δρόμο.. όπως επίσης είχαν αδειάσει και τα κανάλια στο venetian καζίνο και δεν τα γέμισαν ξανά.., οπότε οι γόνδολες παρκαρισμένες και δεμένες και οι γονδολιέρηδες δεν θα μας τραγουδήσουν απόψε.


Γράψαμε χιλιόμετρα για να πάμε να δούμε από κοντα τη σφαίρα,,, αναγκαστικά μεσα από το καζινο του ξενοδοχείου. .συναντήσαμε και άλλους που έβριζαν πως διάολο θα βρουν το δρόμο για εκει…περάσαμε από παρκιν, διαδρόμους, ανάμεσα από τραπέζια ρουλέτας και κουλοχέρηδων από γέφυρες και τελικά από κοντά τη σφαίρα δεν την είδαμε.. Άλλοι αποκαμωμένοι από τη πείνα αναχώρησαν για φαγητό στο hard rock και οι υπόλοιποι αποκαμωμένοι από τη κούραση με ταξι γυρίσαμε στο ξενοδοχείο . Ξεκούραση και οσοι επιχείρησαν να δοκιμάσουν τη τύχη τους φόρεσαν τα καλά τους και αναχώρησαν για τα τραπέζια του καζίνο..

Αποφασίσαμε με τη κολλητή μου να πάρουμε από το σούπερ μαρκετ του ξενοδοχείου σαλάτες και νερα και να παμε στο δωμάτιο να ξεκουράσουμε τα πόδια μας που έβγαλαν φούσκες από το περπάτημα…. Κρατήστε αυτό.. για 2 νερα μια σαλατα μια φρουτοσαλάτα ένα σάντουιτς πληρώσαμε 83 ευρω..

Ο μετρητής βημάτων μας έβγαλε 17 χιλιόμετρα όλη μέρα.. 17 χιλιόμετρα.. εχω περπατήσει για όλο το χρόνο..
Το πρωί συναντήσαμε τα παιδιά που δοκίμασαν τη ρουλέτα. .κάποιοι έχασαν κάποιοι κέρδισαν ευτυχώς οι χαμένοι ήταν στο ιδιο τραπέζι με τους κερδισμένους έτσι πήγαν τα λεφτα στους φίλους και κολλητούς Βέβαια η τύχη του πρωτάρη ήταν με το μέρος της Ευης και Βάσως που έφεραν από δυο φορές νούμερο και χρώμα στη ρουλέτα , κάνοντας τους αλλους να τραβούν τα μαλλιά τους..
Φεύγουμε από τη πόλη του τζόγου που απαριθμεί 174.000 κουλοχέρηδες, 1700 καζίνο που προσφέρουν από χλιδη ως πορνεία στα 36 εκκτ επισκέπτες του χρόνου..
Εδώ τώρα προσπαθούν κάπως να περιορίσουν το τζόγο και να βρουν άλλο τρόπο εσόδων. Ετσι τελευταία εχει αναπτυχθεί παρα πολύ ο συνεδριακός τουρισμός που τα έσοδα του 6.5 δις δολάρια ξεπέρασαν τα 6.2 από το τζογο.. Τώρα μάρτυς μου ο θεός , αν ο συνεδριακός τουρισμός δεν μπλέκεται και δεν συνεργάζεται με το τζογο και γιατι όχι και τη πορνεία δεν με πείθει πως μπορεί να φέρει τέτοια έσοδα…..
Από μια στατιστική βλέπω πως το 87% των επισκεπτών παίζει στο καζίνο και το μικρότερο ποσό που ποντάρουν είναι 460 δολάρια …
Μπαίνουμε στα βαν και φεύγουμε για τη dead valley..Eχει αρχίσει η επιστροφή ..
Attachments
-
137,4 KB Προβολές: 0
-
139,7 KB Προβολές: 0
-
110,3 KB Προβολές: 0
-
102,4 KB Προβολές: 0
-
208,3 KB Προβολές: 0
-
455,3 KB Προβολές: 0
-
27,2 KB Προβολές: 0
Last edited by a moderator: