themischar
Member
- Μηνύματα
- 490
- Likes
- 4.578
- Επόμενο Ταξίδι
- Έλα (μου) ντε
Εμείς για μπανάκι - μανάκι ούτε συζήτηση, αφενός δεν είχαμε τα μαγιό μας και αφετέρου τι μπάνιο να κάνεις στα χαμηλής αλατότητας νερά της Βαλτικής Θάλασσας ! ! !
Εξ´άλλου, σε τόόόση ακτογραμμή ένας θεάθηκε να κολυμπάει (κυριολεκτικά), με μοναδική παρέα τα γλαροπούλια.
The Pier in Sopot ή Plac Zdrojowy, είναι η μεγαλύτερη προβλήτα στην Ευρώπη (μήκους 511 μέτρων) που κτίστηκε το 1928 και είναι κατασκευασμένη εξολοκλήρου από ξύλο.
Αποτελεί, από μόνη της, ένα από τα αξιοθέατα του Sopot. Κάθε χρόνο χιλιάδες άνθρωποι έρχονται να την περπατήσουν και να αναπνεύσουν στον πανταχού παρόντα φρέσκο αέρα της θάλασσας.
Η προβλήτα απέκτησε επίσης ένα νέο χαρακτηριστικό - μια μαρίνα γιωτ που κατασκευάστηκε πριν από μερικά χρόνια.
Ένα απαράδεκτο πράγμα, λέω εγώ, είναι το εισητήριο εισόδου σ' αυτήν. Πρέπει να πληρώσεις 7 PLN/άτομο. Ναι, εύλογα θα μου πείτε πως δεν είναι πολλά, αλλά από την άλλη, ΓΙΑΤΙ ;
Το εισητήριο υπάρχει, μόνο το καλοκαίρι, τον υπόλοιπο χρόνο είναι δωρεάν !
Κι´εμείς την προηγούμενη φορά δεν, αλλά τώρα ...
Στην ουρά κανονικότατα και η αφεντιά μας για το εισητήριο εισόδου.
Στο βάθος το ξενοδοχείο Art Nouveau Grand Hotel, όπως φαίνεται από το μέσον της προβλήτας.
Το υπερυψωμένο μέρος της προβλήτας, στο μέσον, εν είδει πιλοτηρίου πλοίου.
Η πασίγνωστη μόδα με τα λουκέτα (καρδιάς) πως θα μπορούσε να μην υπάρχει κι´εδώ ;
Η άκρη -μύτη- της προβλήτας.
Το νέο κομμάτι, η μαρίνα, που προστέθηκε για τον λιμενισμό των γιώτ.
Επιστρέψαμε προς τον κεντρικό δρὀμο για να πάρουμε το λεωφορείο για τον επόμενο προορισμό μας την Gdynia.
Η Gdynia είναι μια σχετικά νέα πόλη που προέκυψε από τη Συνθήκη των Βερσαλλιών το 1919. Η κατασκευή της, άρχισε στις 21 Μαΐου 1921 και μέσα σε 5 χρόνια δημιουργήθηκε η νέα πόλη με ένα σημαντικό λιμάνι. Παρόλο που στερείται την ιστορία των 1.000 χρόνων της γνωστής γείτονεισάς της, δεν παύει να είναι ένα θαυμάσιο παράδειγμα μιας πόλης του 20ού αιώνα με την κατασκευή της να καλύπτει τις περιόδους των δεκαετιών του 1920 & του 1930, την εποχή των σοσιαλιστών της μεταπολεμικής Ευρώπης και την μετακομμουνιστική Πολωνία.
Η πόλη μπορεί και προσφέρει όμορφες παραλίες για περιπάτους, μερικά από τα καλύτερα εστιατόρια και έντονη νυχτερινή ζωή εμπλουτίζοντας έτσι την περιοχή της Tricity.
Η λεωφοριακή γραμμή από την μία δεν σε ταξιδεύει δίπλα στη θάλασσα, όπως θα επιθυμούσες και από την άλλη όμως δεν αργεί ιδιαίτερα να φθάσει στο πολυπληθές θέρετρο.
Από λάθος υπολογισμό, περάσαμε τη στάση που θέλαμε να κατεβούμε πάνω στον κεντρικό δρόμο (έτσι, αντί για την άκρη της πεζοδρομημένης παραλίας βρεθήκαμε κοντά στο κέντρο της).
Με ολιγόλεπτο περίπατο μέσα από ένα καταπράσινο τοπίο που αγγίζει την αμμουδιά πλησιάσαμε.
Το σύμβολο τουTrojmiasto (Tricity) ατενίζει αγέρωχα τη θάλασσα της περιοχής και τους επισκέπτες της,
Πολλά χιλ/τρα πεζόδρομου εκτείνονται κατα μήκος της παραλίας της Gdynia που θαρρείς πως περπατόντας τα θα φθάσεις στο Sopot. Αρκετά εστιατόρια εμπλουτίζουν την όλη ατμόσφαιρα μαζί με τους πλανόδιους πωλητές.
Εξ´άλλου, σε τόόόση ακτογραμμή ένας θεάθηκε να κολυμπάει (κυριολεκτικά), με μοναδική παρέα τα γλαροπούλια.
The Pier in Sopot ή Plac Zdrojowy, είναι η μεγαλύτερη προβλήτα στην Ευρώπη (μήκους 511 μέτρων) που κτίστηκε το 1928 και είναι κατασκευασμένη εξολοκλήρου από ξύλο.
Αποτελεί, από μόνη της, ένα από τα αξιοθέατα του Sopot. Κάθε χρόνο χιλιάδες άνθρωποι έρχονται να την περπατήσουν και να αναπνεύσουν στον πανταχού παρόντα φρέσκο αέρα της θάλασσας.
Η προβλήτα απέκτησε επίσης ένα νέο χαρακτηριστικό - μια μαρίνα γιωτ που κατασκευάστηκε πριν από μερικά χρόνια.
Ένα απαράδεκτο πράγμα, λέω εγώ, είναι το εισητήριο εισόδου σ' αυτήν. Πρέπει να πληρώσεις 7 PLN/άτομο. Ναι, εύλογα θα μου πείτε πως δεν είναι πολλά, αλλά από την άλλη, ΓΙΑΤΙ ;
Το εισητήριο υπάρχει, μόνο το καλοκαίρι, τον υπόλοιπο χρόνο είναι δωρεάν !
Κι´εμείς την προηγούμενη φορά δεν, αλλά τώρα ...
Στην ουρά κανονικότατα και η αφεντιά μας για το εισητήριο εισόδου.
Στο βάθος το ξενοδοχείο Art Nouveau Grand Hotel, όπως φαίνεται από το μέσον της προβλήτας.
Το υπερυψωμένο μέρος της προβλήτας, στο μέσον, εν είδει πιλοτηρίου πλοίου.
Η πασίγνωστη μόδα με τα λουκέτα (καρδιάς) πως θα μπορούσε να μην υπάρχει κι´εδώ ;
Η άκρη -μύτη- της προβλήτας.
Το νέο κομμάτι, η μαρίνα, που προστέθηκε για τον λιμενισμό των γιώτ.
Επιστρέψαμε προς τον κεντρικό δρὀμο για να πάρουμε το λεωφορείο για τον επόμενο προορισμό μας την Gdynia.
Η Gdynia είναι μια σχετικά νέα πόλη που προέκυψε από τη Συνθήκη των Βερσαλλιών το 1919. Η κατασκευή της, άρχισε στις 21 Μαΐου 1921 και μέσα σε 5 χρόνια δημιουργήθηκε η νέα πόλη με ένα σημαντικό λιμάνι. Παρόλο που στερείται την ιστορία των 1.000 χρόνων της γνωστής γείτονεισάς της, δεν παύει να είναι ένα θαυμάσιο παράδειγμα μιας πόλης του 20ού αιώνα με την κατασκευή της να καλύπτει τις περιόδους των δεκαετιών του 1920 & του 1930, την εποχή των σοσιαλιστών της μεταπολεμικής Ευρώπης και την μετακομμουνιστική Πολωνία.
Η πόλη μπορεί και προσφέρει όμορφες παραλίες για περιπάτους, μερικά από τα καλύτερα εστιατόρια και έντονη νυχτερινή ζωή εμπλουτίζοντας έτσι την περιοχή της Tricity.
Η λεωφοριακή γραμμή από την μία δεν σε ταξιδεύει δίπλα στη θάλασσα, όπως θα επιθυμούσες και από την άλλη όμως δεν αργεί ιδιαίτερα να φθάσει στο πολυπληθές θέρετρο.
Από λάθος υπολογισμό, περάσαμε τη στάση που θέλαμε να κατεβούμε πάνω στον κεντρικό δρόμο (έτσι, αντί για την άκρη της πεζοδρομημένης παραλίας βρεθήκαμε κοντά στο κέντρο της).
Με ολιγόλεπτο περίπατο μέσα από ένα καταπράσινο τοπίο που αγγίζει την αμμουδιά πλησιάσαμε.
Το σύμβολο τουTrojmiasto (Tricity) ατενίζει αγέρωχα τη θάλασσα της περιοχής και τους επισκέπτες της,
Πολλά χιλ/τρα πεζόδρομου εκτείνονται κατα μήκος της παραλίας της Gdynia που θαρρείς πως περπατόντας τα θα φθάσεις στο Sopot. Αρκετά εστιατόρια εμπλουτίζουν την όλη ατμόσφαιρα μαζί με τους πλανόδιους πωλητές.
Last edited: