Hellenic Imperial Airways HELLENIC IMPERIAL AIRWAYS

Traveller

Member
Μηνύματα
3.935
Likes
3.921
Άντε να πω και δυο λόγια παραπάνω για τους Αυτοκράτορες...

1. Δεν πήραν κανένα αεροπλάνο της πρώην Ο.Α... τα δύο 343 που επιβεβαιώνουν ότι θα πάρουν είναι ex-Gulf Air...
2. To ΑΤΗ-ΝΥC ή ότι άλλα φίδια λένε ότι θα ανοίξουν δεν είναι βιώσιμα δρομολόγια... είναι αδύνατον να κρατηθούν τέτοια δρομολόγια όλο τον χρόνο την στιγμή μάλιστα που η συγκεκριμένη εταιρία φάντασμα ΔΕΝ είναι μέλος καμιάς συμμαχίας...
3. Η εταιρία δεν είναι χθεσινή... υπάρχει εδώ και 4-5 χρόνια... είναι Ιορδανικών συμφερόντων και ο στόλος της αποτελείται από 4 παμπάλαια 742... τα συγκεκριμένα αεροσκάφη είναι "συλλεκτικά" κομμάτια, εντελώς κοστοβόρα και δεν θα τα χαρακτήριζα και υπόδειγμα ασφάλειας την στιγμή που κανείς δεν γνωρίζει που και πως συντηρούνται...
4. Η εταιρία κατά καιρούς ανακοινώνει διάφορα σουρεαλιστικά δρομολόγια τα οποία ουδέποτε εκτελεί ή εκτελεί για ένα - δυό μήνες και μετά για "επιχειρησιακούς λόγους " τα κόβει... όπως καταλαβαίνεται είναι υπόδειγμα συνέπειας...
5. Ανακοίνωσε πως θα ανοίξει πτήσεις για ΝΥC και LON νοικιάζοντας δύο 343 από την Gulf Air... τα συγκεκριμένα αεροπλάνα ακόμη τα περιμένουμε και οι πρώτες πτήσεις για ΝΥC άρχισαν με τα "υπερσύγχρονα" 742 που λέγαμε πιο πάνω... πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα έρθουν μια που έγκυρες πληροφορίες αναφέρουν ότι βάφονται κάπου στην Αγγλία...

Η εκτίμηση μου είναι πως η εταιρία θα κρατήσει, για δικούς της λόγους, τα δρομολόγια για ΝΥC και LGW μέχρι τέλη Οκτώβρη και από εκεί και μετά, ανάλογα το πλύσιμο βλέπουμε... επαναλαμβάνω... το δρομολόγιο ATH-NYC έτσι όπως σχεδιάστηκε είναι οικονομικά ασύμφορο και είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι η εταιρία θα μπαίνει μέσα... το ίδιο ασύμφορο είναι και το ATH-LGW πόσο μάλλον όταν θα εκτελείται με ένα αεροσκάφος σαν το 343 που είναι σχεδιασμένο για μεγάλες διαδρομές...
 

panosast

Member
Μηνύματα
320
Likes
34
Tα 742 που εκτελούν τωρα τα δρομολόγια είναι οντως παλιά κάθως μιλάμε για 25 χρόνων αεροσκάφη ομως και μεγάλες εταιρείες στην ευρώπη οπως η british η klm και η lufthansa χρησιμοποιούν για υπερατλάντικα δρομολόγια αντίστοιχα αεροσκάφη 20 χρονων βέβαια αύτες οι εταίρειες σου δίνουν μια μεγαλύτερη σιγουριά σε θέματα άσφαλειας αλλα δεν νομίζω μια εταιρεία που εδρεύει σε κράτος ευρωπαικής ένωσης και πετά για H.Π.Α να μην τηρεί κάποιες προδιαγραφές η να λειτουργεί με ασυντήρητα αεροσκάφη αν συμβαίνει αυτο ευθύνονται και οι αρχές που έχουν δόσει άδεια για αυτο καλύτερα να μην λέμε αερολογίες και αν κάποιοι δεν γούσταρουν την εταιρεία απλα μπορούν να μην πετάξουν με αυτη δοξα το θεο υπάρχει ανταγωνισμός...ετσι και αλλιως για το συγκεκρίμενο δρομολόγιο προορίζονται τα 340 τα αεροπλάνα που έκαναν τα δρομολόγια μεγάλων αποστάσεων της ολυμπιακής και χρησιμοποιούνται ευρέως απο ολες τις μεγάλες αεροπορικές τα συγκεκρίμενα αεροσκάφη σύμφωνα με την εταιρεία θα είναι μικρότερα των 10 ετών δηλαδη σχετικά καινούρια.Νομίζω πως για λονδίνο θα δρομολογήσουν 321 αλλα και 340 να χρησιμοποιήθει εφόσον έχει μεγάλες πληρότητες δεν καταλαβαίνω γιατι είναι ασύμφορη η λειτούργια του?
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.935
Likes
3.921
Σε παρακαλώ αν δεν ξέρεις ένα θέμα μην γράφεις ότι θέλεις... καμιά εταιρία στην Ευρώπη δεν χρησιμοποιεί 742... τα αεροπλάνα δεν είναι παλιά, είναι παμπάλαια... εγώ προσωπικά δεν έχω ιδέα που συντηρούνται τα 742 της ΗΙΑ... αν εσύ γνωρίζεις κάτι με χαρά να το ακούσω...

Εσύ μπορείς να νομίζεις ότι θέλεις αλλά το πρόγραμμα της εταιρίας δίνει το LGW με 343... εδώ δεν έχουν έρθει ακόμα τα 343 τα 321 μας μαράνανε...

Το δρομολόγιο του Λονδίνου με την ΗΙΑ είναι καταδικασμένο σε αποτυχία το καταλαβαίνεις ή όχι, για πολλούς λόγους...

Πρώτον έχει τρελλό συναγωνισμό... η ΒΑ ή η ΕΖΥ π.χ μπορεί να τα λιώσει τα ναύλα για μια ολόκληρη περίοδο χωρίς να τις τσούξει... η ΗΙΑ στην υποθετική περίπτωση που κυνηγήσει σοβαρά το δρομολόγιο θα διαλυθεί...

Δεύτερον... η ΗΙΑ δεν έχει συχνότητες... η ΒΑ έχει τρεις daily η ΕΖΥ δύο και η Α3 τρεις... που πας εσύ ρε Καραμήτρο με ένα τεράστιο αεροπλάνο μία φορά την ημέρα...

Τρίτον... η ΒΑ και η Α3 δουλεύουν και με connections για να γεμίσουν... η ΗΙΑ με τι θα δουλεύει?

Τέταρτον... το πιστεύεις ή όχι το 343 ήδη είναι ξεπερασμένο... σαφώς και χρησιμοποιήται από πολλές εταιρίες αλλά είναι πλέον ζήτημα χρόνου να το αποσύρουν... κανένας δεν αγοράζει πλέον 343... καίει το ρημάδι... εκτός αυτού πάλι το πιστεύεις ή όχι είναι εντελώς ακατάληλο για Ευρωπαικά δρομολόγια... ποτέ τα 343 δεν έκαναν τέτοια δρομολόγια... το αεροπλάνο είναι φτιαγμένο για άλλη δουλειά... και μεγάλη πληρότητα να έχει πάλι ίσα βάρκα ίσα νερά θα είναι...

Για τις αερολογίες τώρα... η εταιρία δεν είναι Ελληνική είναι Ιορδανικών συμφερόντων... σαφώς και έχει πάρει Ελληνικό ΑΟC αλλά ουσιαστικά δεν έχει πετάξει regular δρομολόγια... η πλειοψηφία των δρομολογίων της είναι τσάρτερς σε Xάτζι... στο ξανάπα δεν έχω ιδέα που συντηρεί τα αεροπλάνα της και αν και εγώ με χαρά θα πέταγα με ένα 742 της ΗΙΑ την οικογενειά μου δύσκολα θα την έστελνα με ένα τέτοιο... δεν έχω καμία ένδειξη ότι τα αεροπλάνα της έχουν πρόβλημα αλλά μακριά και αγαπημένοι... το τι θα γίνει με τα 343 είναι άλλου παπά ευαγγέλιο... κάτσε να έρθουν με το καλό και θα σου πω και γιαυτά...
 

panosast

Member
Μηνύματα
320
Likes
34
συμφωνώ οτι το δρομολόγιο για λονδίνο δεν έχει μέλλον με τον ανταγωνισμό που επικρατεί και δεν ξέρω ποιος ευρωπαικός προόρισμος δεν εξυπηρετείται επαρκώς απο αθήνα και θα μπορούσε να εξυπηρετηθεί απο μια τρίτη εταιρεία με καλές προοπτικές βέβαια τελείως άκυρο μου ακούστηκε αυτο περι κουβειτ δεν ξέρω τι ενδείξεις εχουν και θέλουν να ξεκινήσουν δρομολόγια για εκεί,θεωρώ πάντως οτι αν δείξουν σοβαρότητα τις αγορές τις ομογένειας μπορούν να τις χτυπήσουν εστω και σε συγκεκριμένες περιόδους οσο για το 343 και περι απόσυρσης του μου ακούγεται υπερβολικό για αεροσκάφος 5-10 χρόνων.
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.935
Likes
3.921
συμφωνώ οτι το δρομολόγιο για λονδίνο δεν έχει μέλλον με τον ανταγωνισμό που επικρατεί και δεν ξέρω ποιος ευρωπαικός προόρισμος δεν εξυπηρετείται επαρκώς απο αθήνα και θα μπορούσε να εξυπηρετηθεί απο μια τρίτη εταιρεία με καλές προοπτικές βέβαια τελείως άκυρο μου ακούστηκε αυτο περι κουβειτ δεν ξέρω τι ενδείξεις εχουν και θέλουν να ξεκινήσουν δρομολόγια για εκεί,θεωρώ πάντως οτι αν δείξουν σοβαρότητα τις αγορές τις ομογένειας μπορούν να τις χτυπήσουν εστω και σε συγκεκριμένες περιόδους οσο για το 343 και περι απόσυρσης του μου ακούγεται υπερβολικό για αεροσκάφος 5-10 χρόνων.
Κανένας προορισμός δεν θα μπορούσε να εξυπηρετηθεί με καλές προοπτικές από μια εταιρία τύπου ΗΙΑ... δεν υπάρχει στα παγκόσμια χρονικά εταιρία που σχεδιάζει σοβαρά να επεκταθεί και να αρχίζει με long... επίσης για να μπορέσεις να σταθείς στην αγορά χρειάζεται να κάνεις τεράστιες επενδύσεις σε αεροπλάνα, να ανοίξεις πολλά δρομολόγια και να είσαι διατεθειμένος να μπαίνεις μέσα για 3-4 χρόνια και βλέπουμε... με 3-4 αεροπλάνα και 5-6 προορισμούς και αυτούς μακρινούς δεν πας πουθενά...

Όσο για τα της ομογένειας και της Αμερικής... εδώ εταιρίες κολοσσοί όπως η Delta ή η Continental μειώνουν ή και καταργούν τα χειμερινά δρομολόγια προς Αμερική και πιστεύετε εσείς σοβαρά ότι η ΗΙΑ θα αντέξει και θα πετάει προς Αμερική όλο τον χρόνο? Εδώ η Ν.Ο.Α, που ήταν αναμφισβήτητα μια σοβαρή προσπάθεια και είχε δίκτυο στην Ελλάδα και στο εξωτερικό για feeder, το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να σταματήσει τα long, θα έρθει η ΗΙΑ με 2 αεροπλάνα, χωρίς δίκτυο, χωρίς συμμαχίες και θα κατακτήσει τους αιθέρες? Το καλοκαίρι οκ οι πτήσεις θα έχουν πληρότητα γιατί υπάρχει ζήτηση, αλλά άμα πιάσει ο Νοέμβρης τι θα γίνει?

Στο θέμα με τα 343 τώρα... καταρχήν τα συγκεκριμένα αεροπλάνα που θα πάρει η ΗΙΑ είναι δέκα ετών και όχι πέντε... τα αεροπλάνα αυτά οι περισσότερες εταιρίες προσπαθούν να τα ξεφορτωθούν μια και είναι οικονομικά ασύμφορα... έχουν πάψει ουσιαστικά να παράγονται από το 2003... από το 2004 έως το 2008 έχουν παραγγελθεί μόλις 16 και από το 2009 έως σήμερα κανένα...

Όλες οι εταιρίες που έχουν 343 ή έχουν παραγγείλει 330 και 777 για να τα αποσύρουν ή περιμένουν την άφιξη του 787 και του 350 για να τα αντικαταστήσουν... η Iberia π.χ που όλος της ο στόλος στα μακρινά στηρίζεται στα 340 σκοπεύει να αποσύρει τα 343 της στο τέλος του 2012 και να πάρει 330, ενώ η Αir France έχει ήδη παραγγείλει 773ER...

Υ.Γ. Μόλις έμαθα τις πρώτες πληρότητες για την Ν.Υ οι οποίες ειδικά στο σκέλος ΝΥC-ATH είναι καλές... και οι δύο πτήσεις είχαν πληρότητα περί τα 250 άτομα... στο ΑΤΗ-ΝΥC η πρώτη πτήση ήταν άδεια, 35 μόλις άτομα και η δεύτερη 150...
 

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.388
Likes
1.498
Υ.Γ. Μόλις έμαθα τις πρώτες πληρότητες για την Ν.Υ οι οποίες ειδικά στο σκέλος ΝΥC-ATH είναι καλές... και οι δύο πτήσεις είχαν πληρότητα περί τα 250 άτομα... στο ΑΤΗ-ΝΥC η πρώτη πτήση ήταν άδεια, 35 μόλις άτομα και η δεύτερη 150...
Τουλάχιστον αυτοί πέταξαν !!!!
για τους επόμενους να δούμε ........
 

george_p

New Member
Μηνύματα
4
Likes
0
Γεια σας και απο μενα. Εγω ειμουν πολυ κοντα στο να κλεισω εισητηρια για Αυγουστο προς Ν.Υ, αλλα μετα απο το μηνυμα του traveller για τα 742 το αφησα το θεμα. Στο site τους παντος γραφουν οτι αναμενουν τα a340. Αυτο που με δυσαρεστησε ιδιαιτερα ηταν, οταν εψαχνα για εισητηρια (2 ατομα) για συγκεκριμενες ημ/νιες εκαναν 1593 ευρω. Απο προχτες αλλαξαν οι τιμες και πηγαν στα 2015 ευρω. Για ποιο λογο τοτε να παω με αυτη την εταιρια και να μην δοσω αλλα 100 ευρω να φυγω με Continental ή Delta; Επικοινωνησα με το τηλεφωνικο τους κεντρο και μου ειπαν οτι αυτες οι τιμες αφορουν τις θεσεις economy Q και για την economy e ειναι φθηνοτερα. (διαφορετικες θεσεις) Τελοσπαντων...Ειδατε τι κανει η διαφημιση;
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.935
Likes
3.921
Εγκαίνια αύριο και τυχεροί όσοι πετάξουν για Λονδίνο και Κουβέιτ... επειδή το 343 ακόμα το βάφουν έφεραν ένα Λιθουανικό αστέρι... σύμφωνα με έγκυρες πηγές ένα 737 της Λιθουανικής εταιρίας charter Aurela βρίσκεται ήδη στο Βενιζέλο...

Photos: Boeing 737-35B Aircraft Pictures | Airliners.net

Να δω τι άλλο θα βρουν να φέρουν...
 

GTS

Member
Μηνύματα
6.797
Likes
18.562
Εγκαίνια αύριο και τυχεροί όσοι πετάξουν για Λονδίνο και Κουβέιτ... επειδή το 343 ακόμα το βάφουν έφεραν ένα Λιθουανικό αστέρι... σύμφωνα με έγκυρες πηγές ένα 737 της Λιθουανικής εταιρίας charter Aurela βρίσκεται ήδη στο Βενιζέλο...

Photos: Boeing 737-35B Aircraft Pictures | Airliners.net

Να δω τι άλλο θα βρουν να φέρουν...
Όταν αναφέρεσαι σε Λιθουανικό αστέρι και μας κοτσάρεις φωτό αεροπλάνου, κάτι δε πάει καλά με σένα...:haha:
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.935
Likes
3.921
Λοιπόν όσοι γουστάρετε τον τζόγο τρέξτε να κλείσετε με ΗΙΑ για Λονδίνο... οι επιλογές είναι τρεις...

Α. Να πετάξετε κανονικά...
Β. Να έχετε καθυστέρηση από δύο έως δεκαοκτώ ώρες και
Γ. Να ακυρωθεί η πτήση σας...

Για την ιστορία... σε πέντε μέχρι στιγμής πτήσεις...

Οι δύο ακυρώθηκαν... οι δύο είχαν τρελλές καθυστερήσεις και η μία έφυγε κανονικά!!

Α, και πάντα με την ασφάλεια που προσφέρουν τα 733 της τσαρτεράδικης Λιθουανικής Aurela...
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.219
Μηνύματα
884.027
Μέλη
38.909
Νεότερο μέλος
LEANDROS GOUMENOS

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom