FairiezWearBoots
Member
- Μηνύματα
- 31
- Likes
- 16
- Επόμενο Ταξίδι
- Πορτογαλία, Πολωνία
- Ταξίδι-Όνειρο
- Γυρος Λατ. Αμερικης
Περιεχόμενα
Ξυπνήσαμε πουρνό πουρνό και κατεβήκαμε να φάμε στο ξενοδοχείο πρωινό. Το πρωινό πολύ πλούσιο με τα κλασικά δημητριακά-μαρμελάδες-ψωμιά κτλ κτλ κτλ ΑΛΛΑ και με αλλαντικά (σαλάμια ουγγαρίας και άλλα) τυριά καπνιστά, λουκάνικα κτλ. Δοκιμάσαμε φυσικά τα αλλαντικά και τα τυριά μιας και θα ξανατρώγαμε πάλι το βράδυ οπότε θέλαμε κάτι να μας κρατήσει.
Βλέποντας το χάρτη με το μετρο-τραμ-λεωφορεία αποφασίσαμε ότι το συγκοινωνιακό σύστημα ήταν υπέρ του δέοντος καλό οπότε παραλέιψαμε το Hop On Hop Off που λέγαμε αρχικά να πάρουμε για να μας μεταφέρει. Αυτο ήταν και καλό και κακό μαζί. Καλό γιατί είχαμε την ευκαιρία να περπατήσουμε πολύ (εως ότου να βγάλουν κάλους τα πόδια μας) και να γνωρίσουμε την πόλη εκ των έσω αλλά και κακό γιατί δεν είχαμε την πολυτέλεια να μας πηγαίνει το λεωφορειάκι εκεί ακριβώς που θέλαμε (για τόσες λίγες μέρες που πήγαμε ίσως να ήταν χρήσιμο αυτό).
Ξεκινήσαμε λοιπόν προς το σταθμό του Keleti με πρώτο προορισμό μας τη Συναγωγή και το μνημείο του Ολοκαυτώματος. Τα μουσεία ήταν όλα κλειστά τη Δευτέρα οπότε έπρεπε να βάλω όλους τους υπόλοιπους προορισμους μας για τότε. Δυστυχώς δεν κατάφερα να δω όλα όσα ήθελα αλλά παρόλαυτα είδαμε πολλά πράγματα.
Η συναγωγή είναι ένα επιβλητικό κτήριο νότια από τη Βασιλική του Αγίου Στεφάνου (γενικα το Στέφανος παίζει πολύ στην ιστορία των Ούγγρων). Βρίσκεται στην οδό Dohany και εξυπηρετείται από το σταθμό Astoria. Εμείς, όμως κατεβήκαμε στη στάση Bajcsy Zsilinszky (απέναντι από τη Βασιλική) για να περπατήσουμε λίγο στην πόλη.
Ξέχασα να αναφερθώ στον καιρό και την κατάσταση των δρόμων. Υπήρχαν χιόνια και αρκετό κρύο, αλλά οι δρόμοι ήταν πεντακάθαροι έτσι ώστε να μπορείς να περπατάς με άνεση χωρίς να κινδυνεύεις να σπάσεις κανένα παϊδι.
Φτάσαμε λοιπόν στη συναγωγη (Doh?ny Street Synagogue - Wikipedia, the free encyclopedia) και πληρώσαμε εισιτήριο το οποίο ακόμα μας τσούζει....Επιλέξαμε μονο τη συναγωγή και το μνημείο του ολοκαυτώματος (και οχι το μουσείο) και δώσαμε περίπου 12 ευρω!!!
Τέλος πάντων το κάναμε γαργάρα μιας και δεν είχαμε ξαναπάει σε συναγωγή και μιας και η εβραϊκή ιστορία και κοινότητα αποτελεί σημαντικό κομμάτι της ουγγρική ιστορίας. Μια ελαφρώς παλαβούλα εβραιο-ουγγαρέζα κυρία μας έκανε ξενάγηση στο χώρο της συναγωγής, τους μαζικούς τάφους και το μνημείο του ολοκαυτώματος. Συνολικά φάγαμε καμιά ώρα ίσως και παραπάνω στο συγκεκριμένο χώρο, αλλά κατα την άποψή μου άξιζε.
Περπατήσαμε πίσω και βρεθήκαμε και πάλι στη Βασιλική του Αγίου Στεφάνου η οποία είναι τεράστια και με πλούσια εσωτερική διακόσμηση. Εκεί φυλάσσεται και το ιερό κειμήλιο της Ουγγαρίας ( το δεξί χέρι του Αγίου Στεφάνου...μπλιαχ...ένα γάντι ήταν μη φανταστείτε...). Είσοδο δεν είχε αν και στο ιντερνετ έγραφε ότι εχει (St Stephen's Basilica Budapest)
Τα επακόλουθα του καθεστώτος στοίχειωναν και τη βασιλική μιας και υπήρχε ειδικό κουτί στο οποίο έβαζες 200 φράγκα για να φωτιστεί το χερι για 1-2 λεπτά και να το βγάλεις φωτογραφία (τζισουζ) μιας και φωτογραφίφες με φλας απαγορεύονταν.
Στη Βασιλική του Αγίου Στεφάνου γίνονται και κονσέρτα με Όργανο αλλά εμείς δεν πήγαμε σε κάποιο. Ο φίλος μας που πήγε μας είπε ότι ήταν όμορφο αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα...(να ήταν η Βιέννη να πηγαινα...στη Βουδαπέστη προτιμούσα να ακούσα τσιγγάνικα βιολιά)
Μετά κατευθυνθήκαμε στην Όπερα που βρίσκεται στην περίφημη Adrassy utca. Πολύ όμορφο κτήριο, μπήκαμε στον προθάλαμο, είδαμε ότι το εισιτήριο είχε 2500 φιορίνια (9 ευρω) και ξαναβγήκαμε
Απ΄έξω βγάλαμε φωτογραφία το Λιστ μονο του, το Λίστ με εμενα, το Λιστ με το φίλο μου και το Λιστ με την Όπερα και πηγαμε για καφέ δίπλα στο Callas Cafe
(Callas Caf? & Restaurant - Introduction)
Πολύ όμορφο μέρος (έχω βαρεθεί να το γράφω αυτό για τα κτήρια τους), πολύ αριστοκρατικό αλλά με πολύ καλές τιμές. Δώσαμε περίπου 1500 φιορίνια (5 ευρω) για δυο ροφήματα και ένα κομμάτι γλυκό.
Η Adrassy utca είναι μια τεράστια λεωφόρος που θυμίζει πολύ Champs Elysees στο πιο μελαγχολικό τους. Μου άρεσε πολύ η βόλτα εκεί και απ' ότι κατάλαβα εκεί μάλλον είναι και τα "διασημα" μαγαζια (οίκοι και τα σχετικα) γιατι ήταν όλα πανάκριβα. Γενικότερα πάντως η Βουδαπέστη εκτός από το φαγητό και το ποτό δε θα έλεγα ότι είναι ιδιαίτερα φτηνή, ιδιαίτερα για μια χρεωκοπημένη χώρα μάλλον ακριβη θα την έλεγα....
Αποφασίσαμε να πάμε λοιπόν στο Gellert Hegy για το οποίο είχα ακούσει τόσα πολλά. Το συγκεκριμένο μέρος είναι ένας λόφος (ο μοναδικός μάλλον) δίπλα στο Ανάκτορο της Βούδας από τον οποίο μπορεί κανείς να θαυμάσει τη θέα, να επισκεφθεί το οχυρό της Citadella και να δει τα αγάλματα του Gellert (ενας μοναχός που τον σκότωσαν παγανιστές απ' ότι μάθαμε), το σύμβολο της ελευθερίας (το άγαλμα μιας γυναίκας) και γενικότερα να περπατήσει μεχρι κάτω τις γέφυρες.
Είχα διαβάσει ότι το μόνο λεωφορείο που πάει μέχρι πανω ειναι το 27 και μιας και υπηρχε πολύ περπάτημα αποφασίσαμε να το πάρουμε. Πήραμε λοιπόν το τραμ 61 μεχρι το Moricz Zsigmond korter και από κει το λεωφορείο 27 μέχρι το σημείο το λόφου στο οποίο πάει συγκοινωνία. Από εκεί το κόψαμε με τα πόδια. Η πλευρά της Βούδας γενικά δεν ήταν όσο γραφική ήταν η πλευρά της Πέστης όσο βρισκόσουνα εκτός της περιοχής τους κάστρου. Τα σπίτια θύμιζαν περισσότερο κομμουνιστικές εργατικές πολυκατοικίες και δεν υπήρχε η "ευρωπαϊκή μελαγχολία" που υπάρχει σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις αλλά σκέτη μελαγχολία... Η θέα πάντως σου έκοβε την ανάσα ομολογώ!!!
Περπατήσαμε πολύ ώρα στο λόφο και τα αγάλματα και αποφασίστηκε κάποια στιγμή η κατάβαση για να μη μας πιάσει το σούρουπο εκεί πάνω. Σουρουπο όταν λέω εννοώ περί τις 5 το απόγευμα. Η κατάβαση αποδείχτηκε τελικά πιο δύσκολη απ' όσο πίστευα γιατί βρήκαμε το μοναδικό ίσως σημείο της πόλης όπου τα σκαλοπάτια δεν είχαν καθαριστεί από το χιόνι, με αποτέλεσμα να έχει γίνει γυαλί και να κινδυνεύουν τα προαναφερθέντα παϊδια μας....Τέλος πάντων κάποια στιγμή κατεβήκαμε και φτάσαμε στη γέφυρα της Ελευθεριας.
Οι γέφυρες της Βουδαπέστης έχουν τη δική τους ιστορία και just for the record η συγκεκριμένη ήταν η αγαπημένη μου από άποψη αισθητικής. Εξίσου διάσημες είναι οι γεφυρες της Ελισσαβετ (της Σισσυ..της γνωστης...) και των Αλυσίδων. Απο εκεί προχωρήσαμε και πήραμε το καραβάκι να κάνουμε την περιβόητη βόλτα στο Δούναβη. (Legenda - Danube Legend)
Πήγαμε με αυτήν την εταιρεία και κάναμε την βραδυνή βόλτα η οποία μας κόστισε 3700 φιορινια (13 ευρω). Μου έκανε εντύπωση το ότι υπήρχε ξενάγηση και στα ελληνικά (μετά την ελληνική αναγγελία στο αεροπλάνο) και υποθέτω ότι πολύς κόσμος ταξιδεύει προς βουδαπεστη εξ' ου και η δημοφιλής ελληνική γλώσσα....ούτε στην Τουρκία τέτοιο πράμα
Ωραια η βόλτα στο Δούναβη, φτάσαμε μέχρι το παγωμένο νησί της Μαργαρίτας, είδαμε το ανάκτορο, το Κοινοβούλιο φωτισμένο (υπέροχο), τον Άγιο Ματθαίο, τον πύργο των ψαράδων, το λόφο του Gellert και τις γέφυρες, μας κέρασαν και δύο ροφήματα (ή σαμπάνια) στο ταξίδι και πάνω που ζεστάθηκε το κοκαλάκι μου έπρεπε να ξαναβγώ στο κρύο...κλαψ....ξεχασα να πω οτι στη βόλτα με το καραβάκι ήμουν μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας από τη νύστα και τη ντάγκλα της ζέστης οπότε ό,τι έβλεπα το αφομοίωνα σε κατάσταση τρανς...
Σα να μην έφτανε όλη αυτή η ταλαιπωρία, βρεθήκαμε με μια φίλη μου Ουγγαρέζα για φαγητό και ποτό μετά από το καραβάκι. Πήγαμε σε ένα εβραϊκό καφε-εστιατόριο που λέγεται Koleves Vendeglo (--== koleves.com ==--) (k?leves vend?gl? | budapest index: sights, cafes, clubs, spas, shopping, transport, more.) στο οποίο δοκιμάσαμε εβραϊκές λιχουδιές και ελάφι με κάτι περίεργες σάλτσες. Δώσαμε 3500 φιορίνια το άτομο (12 ευρω) αλλά δε συγκρίνεται με το fatal ούτε στην ποικιλία ούτε στις μερίδες...ήταν πάντως μια πολύ ενδιαφέρουσα εμπειρία και μου άρεσε ως μαγαζί.
Στη συνέχεια η αφεντιά μας ήθελε και ποτό (μιας και μια ζωή την έχουμε και πότε θα ξαναβρίσκαμε την ευκαιρία) και πήγαμε ίσως στο πιο φοβερό μαγαζί που έχω επισκεφθεί για μπυρίτσες. Οφείλω να πω οτι και τα δύο μαγαζιά (φαγητό-ποτό) ήταν τυπικά ουγγρικά μαγαζιά χωρίς τουρίστες και με εξίταρε ιδιαίτερα αυτή η εμπειρία.
Το μαγαζί που πήγαμε λέγεται Szimpla Kert (SZIMPLA) και βρίσκεται στο χώρο ενός παλιού κτηρίου με διαμερίσματα. Καταλαμβάνει όλο το χώρο (ισόγειο, όροφο, μπαλκόνια, αυλή), με προστατευτικά από πάνω και σόμπες μέσα για το κρύο, μια τζαζ μπαντα (αν και συνήθως έχει dj μου είπαν), φοβερή εσωτερική διακόσμηση και χαμηλές τιμές (350 φιορίνια μια μπυρα=1.3 ευρω)
Επειδή υπάρχουν 2-3 szimpla ξαναλεω οτι εμείς πήγαμε στο szimpla kert...(μπειτε στο images να δειτε!!!)
Κάτι σαν το Ταυ στο Μοναστηράκι (και καλα) αλλά 1000000 φορές καλύτερο...για όσους φυσικά ενδιαφέρονται για τέτοιου είδους διασκέδαση.
Αφού ήπιαμε και τις μπυρίτσες μας πήραμε το λεωφορείο από εκει και κατεβήκαμε σε 3 στάσεις στο πολυαγαπημένο Keleti για να πέσουμε και πάλι νεκροί στα κρεβάτια μας....
Day 2 over....
Βλέποντας το χάρτη με το μετρο-τραμ-λεωφορεία αποφασίσαμε ότι το συγκοινωνιακό σύστημα ήταν υπέρ του δέοντος καλό οπότε παραλέιψαμε το Hop On Hop Off που λέγαμε αρχικά να πάρουμε για να μας μεταφέρει. Αυτο ήταν και καλό και κακό μαζί. Καλό γιατί είχαμε την ευκαιρία να περπατήσουμε πολύ (εως ότου να βγάλουν κάλους τα πόδια μας) και να γνωρίσουμε την πόλη εκ των έσω αλλά και κακό γιατί δεν είχαμε την πολυτέλεια να μας πηγαίνει το λεωφορειάκι εκεί ακριβώς που θέλαμε (για τόσες λίγες μέρες που πήγαμε ίσως να ήταν χρήσιμο αυτό).
Ξεκινήσαμε λοιπόν προς το σταθμό του Keleti με πρώτο προορισμό μας τη Συναγωγή και το μνημείο του Ολοκαυτώματος. Τα μουσεία ήταν όλα κλειστά τη Δευτέρα οπότε έπρεπε να βάλω όλους τους υπόλοιπους προορισμους μας για τότε. Δυστυχώς δεν κατάφερα να δω όλα όσα ήθελα αλλά παρόλαυτα είδαμε πολλά πράγματα.
Η συναγωγή είναι ένα επιβλητικό κτήριο νότια από τη Βασιλική του Αγίου Στεφάνου (γενικα το Στέφανος παίζει πολύ στην ιστορία των Ούγγρων). Βρίσκεται στην οδό Dohany και εξυπηρετείται από το σταθμό Astoria. Εμείς, όμως κατεβήκαμε στη στάση Bajcsy Zsilinszky (απέναντι από τη Βασιλική) για να περπατήσουμε λίγο στην πόλη.
Ξέχασα να αναφερθώ στον καιρό και την κατάσταση των δρόμων. Υπήρχαν χιόνια και αρκετό κρύο, αλλά οι δρόμοι ήταν πεντακάθαροι έτσι ώστε να μπορείς να περπατάς με άνεση χωρίς να κινδυνεύεις να σπάσεις κανένα παϊδι.
Φτάσαμε λοιπόν στη συναγωγη (Doh?ny Street Synagogue - Wikipedia, the free encyclopedia) και πληρώσαμε εισιτήριο το οποίο ακόμα μας τσούζει....Επιλέξαμε μονο τη συναγωγή και το μνημείο του ολοκαυτώματος (και οχι το μουσείο) και δώσαμε περίπου 12 ευρω!!!
Τέλος πάντων το κάναμε γαργάρα μιας και δεν είχαμε ξαναπάει σε συναγωγή και μιας και η εβραϊκή ιστορία και κοινότητα αποτελεί σημαντικό κομμάτι της ουγγρική ιστορίας. Μια ελαφρώς παλαβούλα εβραιο-ουγγαρέζα κυρία μας έκανε ξενάγηση στο χώρο της συναγωγής, τους μαζικούς τάφους και το μνημείο του ολοκαυτώματος. Συνολικά φάγαμε καμιά ώρα ίσως και παραπάνω στο συγκεκριμένο χώρο, αλλά κατα την άποψή μου άξιζε.
Περπατήσαμε πίσω και βρεθήκαμε και πάλι στη Βασιλική του Αγίου Στεφάνου η οποία είναι τεράστια και με πλούσια εσωτερική διακόσμηση. Εκεί φυλάσσεται και το ιερό κειμήλιο της Ουγγαρίας ( το δεξί χέρι του Αγίου Στεφάνου...μπλιαχ...ένα γάντι ήταν μη φανταστείτε...). Είσοδο δεν είχε αν και στο ιντερνετ έγραφε ότι εχει (St Stephen's Basilica Budapest)
Τα επακόλουθα του καθεστώτος στοίχειωναν και τη βασιλική μιας και υπήρχε ειδικό κουτί στο οποίο έβαζες 200 φράγκα για να φωτιστεί το χερι για 1-2 λεπτά και να το βγάλεις φωτογραφία (τζισουζ) μιας και φωτογραφίφες με φλας απαγορεύονταν.

Μετά κατευθυνθήκαμε στην Όπερα που βρίσκεται στην περίφημη Adrassy utca. Πολύ όμορφο κτήριο, μπήκαμε στον προθάλαμο, είδαμε ότι το εισιτήριο είχε 2500 φιορίνια (9 ευρω) και ξαναβγήκαμε

(Callas Caf? & Restaurant - Introduction)
Πολύ όμορφο μέρος (έχω βαρεθεί να το γράφω αυτό για τα κτήρια τους), πολύ αριστοκρατικό αλλά με πολύ καλές τιμές. Δώσαμε περίπου 1500 φιορίνια (5 ευρω) για δυο ροφήματα και ένα κομμάτι γλυκό.
Η Adrassy utca είναι μια τεράστια λεωφόρος που θυμίζει πολύ Champs Elysees στο πιο μελαγχολικό τους. Μου άρεσε πολύ η βόλτα εκεί και απ' ότι κατάλαβα εκεί μάλλον είναι και τα "διασημα" μαγαζια (οίκοι και τα σχετικα) γιατι ήταν όλα πανάκριβα. Γενικότερα πάντως η Βουδαπέστη εκτός από το φαγητό και το ποτό δε θα έλεγα ότι είναι ιδιαίτερα φτηνή, ιδιαίτερα για μια χρεωκοπημένη χώρα μάλλον ακριβη θα την έλεγα....
Αποφασίσαμε να πάμε λοιπόν στο Gellert Hegy για το οποίο είχα ακούσει τόσα πολλά. Το συγκεκριμένο μέρος είναι ένας λόφος (ο μοναδικός μάλλον) δίπλα στο Ανάκτορο της Βούδας από τον οποίο μπορεί κανείς να θαυμάσει τη θέα, να επισκεφθεί το οχυρό της Citadella και να δει τα αγάλματα του Gellert (ενας μοναχός που τον σκότωσαν παγανιστές απ' ότι μάθαμε), το σύμβολο της ελευθερίας (το άγαλμα μιας γυναίκας) και γενικότερα να περπατήσει μεχρι κάτω τις γέφυρες.
Είχα διαβάσει ότι το μόνο λεωφορείο που πάει μέχρι πανω ειναι το 27 και μιας και υπηρχε πολύ περπάτημα αποφασίσαμε να το πάρουμε. Πήραμε λοιπόν το τραμ 61 μεχρι το Moricz Zsigmond korter και από κει το λεωφορείο 27 μέχρι το σημείο το λόφου στο οποίο πάει συγκοινωνία. Από εκεί το κόψαμε με τα πόδια. Η πλευρά της Βούδας γενικά δεν ήταν όσο γραφική ήταν η πλευρά της Πέστης όσο βρισκόσουνα εκτός της περιοχής τους κάστρου. Τα σπίτια θύμιζαν περισσότερο κομμουνιστικές εργατικές πολυκατοικίες και δεν υπήρχε η "ευρωπαϊκή μελαγχολία" που υπάρχει σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις αλλά σκέτη μελαγχολία... Η θέα πάντως σου έκοβε την ανάσα ομολογώ!!!
Περπατήσαμε πολύ ώρα στο λόφο και τα αγάλματα και αποφασίστηκε κάποια στιγμή η κατάβαση για να μη μας πιάσει το σούρουπο εκεί πάνω. Σουρουπο όταν λέω εννοώ περί τις 5 το απόγευμα. Η κατάβαση αποδείχτηκε τελικά πιο δύσκολη απ' όσο πίστευα γιατί βρήκαμε το μοναδικό ίσως σημείο της πόλης όπου τα σκαλοπάτια δεν είχαν καθαριστεί από το χιόνι, με αποτέλεσμα να έχει γίνει γυαλί και να κινδυνεύουν τα προαναφερθέντα παϊδια μας....Τέλος πάντων κάποια στιγμή κατεβήκαμε και φτάσαμε στη γέφυρα της Ελευθεριας.
Οι γέφυρες της Βουδαπέστης έχουν τη δική τους ιστορία και just for the record η συγκεκριμένη ήταν η αγαπημένη μου από άποψη αισθητικής. Εξίσου διάσημες είναι οι γεφυρες της Ελισσαβετ (της Σισσυ..της γνωστης...) και των Αλυσίδων. Απο εκεί προχωρήσαμε και πήραμε το καραβάκι να κάνουμε την περιβόητη βόλτα στο Δούναβη. (Legenda - Danube Legend)
Πήγαμε με αυτήν την εταιρεία και κάναμε την βραδυνή βόλτα η οποία μας κόστισε 3700 φιορινια (13 ευρω). Μου έκανε εντύπωση το ότι υπήρχε ξενάγηση και στα ελληνικά (μετά την ελληνική αναγγελία στο αεροπλάνο) και υποθέτω ότι πολύς κόσμος ταξιδεύει προς βουδαπεστη εξ' ου και η δημοφιλής ελληνική γλώσσα....ούτε στην Τουρκία τέτοιο πράμα

Ωραια η βόλτα στο Δούναβη, φτάσαμε μέχρι το παγωμένο νησί της Μαργαρίτας, είδαμε το ανάκτορο, το Κοινοβούλιο φωτισμένο (υπέροχο), τον Άγιο Ματθαίο, τον πύργο των ψαράδων, το λόφο του Gellert και τις γέφυρες, μας κέρασαν και δύο ροφήματα (ή σαμπάνια) στο ταξίδι και πάνω που ζεστάθηκε το κοκαλάκι μου έπρεπε να ξαναβγώ στο κρύο...κλαψ....ξεχασα να πω οτι στη βόλτα με το καραβάκι ήμουν μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας από τη νύστα και τη ντάγκλα της ζέστης οπότε ό,τι έβλεπα το αφομοίωνα σε κατάσταση τρανς...
Σα να μην έφτανε όλη αυτή η ταλαιπωρία, βρεθήκαμε με μια φίλη μου Ουγγαρέζα για φαγητό και ποτό μετά από το καραβάκι. Πήγαμε σε ένα εβραϊκό καφε-εστιατόριο που λέγεται Koleves Vendeglo (--== koleves.com ==--) (k?leves vend?gl? | budapest index: sights, cafes, clubs, spas, shopping, transport, more.) στο οποίο δοκιμάσαμε εβραϊκές λιχουδιές και ελάφι με κάτι περίεργες σάλτσες. Δώσαμε 3500 φιορίνια το άτομο (12 ευρω) αλλά δε συγκρίνεται με το fatal ούτε στην ποικιλία ούτε στις μερίδες...ήταν πάντως μια πολύ ενδιαφέρουσα εμπειρία και μου άρεσε ως μαγαζί.
Στη συνέχεια η αφεντιά μας ήθελε και ποτό (μιας και μια ζωή την έχουμε και πότε θα ξαναβρίσκαμε την ευκαιρία) και πήγαμε ίσως στο πιο φοβερό μαγαζί που έχω επισκεφθεί για μπυρίτσες. Οφείλω να πω οτι και τα δύο μαγαζιά (φαγητό-ποτό) ήταν τυπικά ουγγρικά μαγαζιά χωρίς τουρίστες και με εξίταρε ιδιαίτερα αυτή η εμπειρία.
Το μαγαζί που πήγαμε λέγεται Szimpla Kert (SZIMPLA) και βρίσκεται στο χώρο ενός παλιού κτηρίου με διαμερίσματα. Καταλαμβάνει όλο το χώρο (ισόγειο, όροφο, μπαλκόνια, αυλή), με προστατευτικά από πάνω και σόμπες μέσα για το κρύο, μια τζαζ μπαντα (αν και συνήθως έχει dj μου είπαν), φοβερή εσωτερική διακόσμηση και χαμηλές τιμές (350 φιορίνια μια μπυρα=1.3 ευρω)
Επειδή υπάρχουν 2-3 szimpla ξαναλεω οτι εμείς πήγαμε στο szimpla kert...(μπειτε στο images να δειτε!!!)
Κάτι σαν το Ταυ στο Μοναστηράκι (και καλα) αλλά 1000000 φορές καλύτερο...για όσους φυσικά ενδιαφέρονται για τέτοιου είδους διασκέδαση.
Αφού ήπιαμε και τις μπυρίτσες μας πήραμε το λεωφορείο από εκει και κατεβήκαμε σε 3 στάσεις στο πολυαγαπημένο Keleti για να πέσουμε και πάλι νεκροί στα κρεβάτια μας....

Day 2 over....
Attachments
-
30,2 KB Προβολές: 123