chrgkoutz
Member
- Μηνύματα
- 395
- Likes
- 1.270
- Ταξίδι-Όνειρο
- Δάση Βόρειου Καναδά
Περιεχόμενα
Το προγραμμα της 6ης μερας περιελαμβανε 392 Km, με προβλεψη οδηγησης 7ωρων 58λεπτων,σε δρομο,που περιελαμβανε διοδια και το πορθμειο Eisdal-Linge (103NOK,32NOK για τον συνοδηγο).Το Linge που είναι απεναντι ακριβως από την στροφη που κανει το Storfjord προς το Sunnylvsfjord,για να καταληξει στο Geirangerfjord
ενώ στην συνεχεια θα περνουσαμε από Molde-Vevang-The Atlantic Road- Karvag-Kristiansund-Trondheim
The AtlanticRoad.Προσωπικη μου αποψη ;
Δεν αξιζει το ταξιδι προς τα εκει,παρα μονο αν οι συνθηκες είναι τετοιες,που τα κυματα σκεπαζουν τον δρομο και η διαδρομη αποκτα μια νεα υποσταση.Καθε άλλη διελευση «δεν λεει τιποτα» κι ουτε αξιζουν τα 130ΝΟΚ διοδιων τους (τα μόνα διοδια, που πληρωνεις επιτοπια στον δρομο).
Στην συνεχεια φτανουμε στο Kristiansund,το οποιο περπατησαμε μονο την παραλια του και συνεχισαμε για Trondheim


Trondheim,ο μονος προορισμος,για τον οποιο μετανοιωσα,που δεν ειχα μελετησει και προγραμματισει περισσοτερο χρονο να μεινουμε,ώστε να εχουμε χρονο να το περιηγηθουμε. Ομορφη,γραφικη,με σοκακια παλιας πολης να περπατησεις,αλλα και κτιρια πραγματικα αξιολογα να επισκεφτεις,εκτος από την παραλια του,που ηταν τελειως απροσωπη και ανευ ενδιαφεροντος.
Εδώ παντως βρηκαμε κι ένα από τα πιο αρτια εξοπλισμενα ξενοδοχεια του ταξιδιου. Best Western Chesterfield Hotel,με πληρεις παροχες ενός συγχρονου ξενοδοχειου.
Torvet,Kongens gate
Trondheim Cathedral
Η 7η μερα περιλαμβανει την μεγαλυτερη διαδρομη 531 Km,αλλα με προβλεψη οδηγησης 7ωρων 19λεπτων,σε δρομο, με διοδια και που περνα από Soknedal-Oppdal-Harpeloss-Tretten-Lillehammer-Hammar-Dal-Oslo ,μονο με μια σταση στην πιστα χιονοδρομικων αλματων Lysgardsbakkene του Lillehammer, για να θαυμασουμε την περιοχη απο ψηλα, αλλα κυριως για να δουμε μορφολογικα και την άλλη πλευρα της Νορβηγικης φυσης (ανατολικη),εκτος αυτης που γνωρισαμε με τα ατελειωτα φιορδς,ποταμια,καταρρακτες και φυσικα τα αμετρητα τουνελς
Ετσι κατευθυνθηκαμε προς Lillehammer,διαχιζοντας μια διαδρομη στην περιοχη Flodal, με ατελειωτα δαση, ποταμια και λιμνουλες πλαι στον δρομο,ενώ τα οροπεδια Rontenvegen και Oppdal Flyke,που αποτελουν και παραθεριστικους (χειμερινους) προορισμους των νορβηγων,μας μαγεψαν με την αγρια ομορφια τους,αποσπωντας την προσοχη μας από την ταλαιπωρια του ταξιδιου μας,προς Οσλο,καθως οι δρομοι δεν ηταν ολοι ασφαλτοστρωμενοι.
Το μονο διαφορετικο που συνεβη στο υπολοιπο του ταξιδιου μας,ηταν ότι 100Κm πριν το Οσλο το οριο ταχυτητας από τα 60 Κm,ανεβηκε στα 80-110 Κm ,μεσα σε εξαλλους δικους μου πανηγυρισμους,καθως μπορουσα πλεον να τρεξω περισσοτερο απο 60Km.
Για το Οσλο,δεν θα αναφερθω καθολου,καθως υπαρχει πληθος δημοσιευματων, απλα θα αναφερω ότι 5 Κm,πριν το αεροδρομιο του Rygge κι επι της εθνικης οδου,υπαρχει βενζιναδικο για φουλαρισμα του αυτοκινητου,πριν την παραδοση του,καθως και τροφιμα (νερο,σαντουιτς) για την αναμονη της πτησης.
Αποτυπωση οικονομικου προγραμματισμου
& τελικου αναλυτικου-πραγματικου κοστους,
Budget Final cost
1.Hotels-BBs etc ~700-800E 783E
2.Air Tickets ~200-350E 178E
3.Auto rental 8 days ~300-500E 338E (50E extra,for 11pm rec.)
4.Τοlls ~ 40- 60 E ~50E to come
5.Gas ~200-350E 154E (1403NOK,4.9L/100Km)
6.Parkings ~150-200E 86E ( 780NOK)
7.Ferry boats ~200-350E 85E ( 770NOK)
8.Cruises ~300-350E 340E (3080NOK)
9.Food,coffees etc ~700-800E 500E (4100NOK)
ΤΟΤΑL 2790-3750 ~2.550E.
Συναλλαγμα μετετρεψα στην Ελλαδα,μονο 1100€ (10.000ΝΟΚ ~9,1ΝΟΚ/1€) και τα οποια καλυψαν ολες τις συναλλαγες μου,πλην αα 1-3,προγραμματισμο, που θεωρω απολυτα πετυχημενο, εφοσον δεν πραγματοποιηθηκε και η μεταφορα φερυ Hellesylt-Geiranger,κοστους 1300-1500ΝΟΚ (~145-165€)
Kαταγραφη χρησιμων παρατηρησεων κι εμπειριων
ΜΗΝ ΠΑΤΕ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΝΟΡΒΗΓΙΑ,ΑΝ…
- Δεν σας αρεσουν τα αμετρητα ποταμια πλαι στους δρομους-οι αμετρητοι καταρρακτες σε κάθε περιοχη που επισκεπτεστε-τα δαση,που υπαρχουν παντου-οι ευγενικοι ανθρωποι,που ολοι τους μιλουν αγγλικα-τα αμετρητα τουνελς-οι εθνικες οδοι με μια λωριδα,διπλη γραμμη και οριο 60-70 Κm- οι αμετρητες καμερες στους δρομους-να περιμενετε υπομονετικα,σε μια ουρα για να εξυπηρετηθειτε-η ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΚΟΣΤΟΥΣ ΖΩΗΣ (που για τους Νορβηγους,φυσικα δεν είναι προβλημα) κα
Επισης –κατά την προσωπικη μου αποψη- πρεπει να γνωριζετε και να προσεχετε κατά την διαρκεια του προγραμματισμου σας τις παρακατω λεπτομερειες
-ΜΕΤΡΗΤΑ.Φτανουν 10.000ΝΟΚ για 8 μερες τροφιμα,βενζινη,παρκιγκ,καφεδες κρουαζιερες κλπ,ανευ πληρωμης ξενοδοχειων,αυτοκινητων κλπ
-ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΝΕΤΕ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ,βεβαιωθειτε οτι εχουν κλιματισμο, ανελκυστηρα (για πολυοροφα), parking,TV δωματιου,ψυγειο, ειδη καθαριοτητας μπανιου (σαπουνια, σαμπουαν κα), στεγνωτηρα μαλλιων, ιντερνετ στο δωματιο κι όχι σε κοινοχρηστους χωρους κλπ, γιατι μπορει σε άλλες χωρες όλα αυτά να είναι αυτονοητα,στην Νορβηγια όμως δεν είναι σε όλα τα ξενοδοχεια.
-ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ,προτιμηστε αυτοματο αυτοκινητο,αν δεν αλλαζει υπερβολικα η τιμη. ΣΑΣ ΒΟΛΕΥΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ,ιδιως όταν εχετε πολλα και δυσκολα χιλιομετρα να οδηγησετε
το GPS απαραιτητο,σε κάθε ταξιδι σας,ιδιως για Νορβηγια θα πρεπει να είναι και προσφατα αναβαθμισμενο.
ΥΠΟΨΗΝ.Μην ζητατε προκαταβολικα GPS,αλλα ζητηστε το,αφου εχετε παραλαβει το αυτοκινητο, οποτε θα εχετε διαπιστωσει αν διαθετει δωρεαν το οχημα,που σας δινουν,οποτε το εχετε αχρεωστητως, ενώ αν δεν διαθετει το ζητατε εκ των υστερων και το χρεωνεστε
-Autopass διοδιων.Το αυτοκινητο να εχει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ αυτοματο συστημα χρεωσης
ΥΠΟΨΗΝ.ΔΙΟΔΙΑ.Καμμια σχεση με ότι γνωριζουμε στην Ελλαδα.Ουτε σταθμοι, ουτε σταματημα του ταξιδιου κάθε 15-20 Km,όπως συνηθιζουμε -λανθασμενα, όπως όλα- στην πατριδα μας.
Υπαρχουν σημεια,τα οποια ουτε και οι ιδιοι οι Νορβηγοι γνωριζουν που και ποια είναι και από τα οποια όταν διερχεται το αυτοκινητο, φωτογραφιζεται η πινακιδα του κι αφου περασει καποιος συγκεκριμμενος χρονος,τοτε καταγραφονται ολες οι διελευσεις ,χρεωνονται και σου στελνουν ειδοποιηση για την πληρωμη.Στα ενοικιαζομενα αυτοκινητα,η πληρωμη γινεται μεσω της πιστωτικης που δηλωνουμε στο γραφειο ενοικιασης.
-Tablet.Οσοι διαθετετε,κατεβαστε στην εφαρμογη χαρτες,τους χαρτες των περιοχων επισκεψης σας , οποτε,ακομη κι αν δεν εχετε συνδεση διαδικτυου, μπορειτε -αν χρειαστει- να εχετε google maps για βοηθεια σας.
-Fjiord PassΔεν ειχα καμμια εκπτωση στα φερυ που επιβιβασθηκα παρα την κατοχη της και θεωρω ότι η αγορα της είναι ανευ χρησιμοτητας.
-Τα βενζινάδικα ειναι χωρίς υπάλληλο,αλλα μπορεις να επιλεξεις Casse (Cash),οποτε βαζεις καυσιμο και πηγαινεις να πληρωσεις στην-ον υπαλληλο,ή χρησιμοποιεις πιστωτική,αν και οι οδηγίες στα νορβηγικά δεν βοηθάνε.
-Cruises in Norway.Prices and itineraries
http://www.norwaynutshell.com/en/explore-the-fjords/norway-in-a-nutshell/#prices
-TIPS για το νορβηγικό σύστημα αναμονής για το φέρι: Τα δρομολογια ειναι συχνα και σε καμμια περιπτωση δεν περιμενα περισσοτερο απο 10-15λεπτα,ενω τα αυτοκίνητα στοιχίζονται σε σειρές το ένα πίσω από το άλλο σε αριθμημένους διαδρόμους, ανάλογα με τον προορισμό. Και όταν έρθει το φέρι, το ένα πίσω από το άλλο εισέρχονται στο καράβι και στοιχίζονται ήρεμα και ωραία, χωρίς φωνές. Οι ναυτικοί καθοδηγούν τα οχήματα στη θέση τους μόνο μέσα στο πλοίο, με σειρά και τάξη! Και αμέσως έρχεται ο εισπράκτορας και πληρώνεις. Τα πλοία έχουν καταπέλτη και από τις δύο πλευρές, και έτσι τα οχήματα εξέρχονται με τη σειρά που έχουν μπει!
ΠΡΟΣΟΧΗ στα μεγάλα κενα δρομολογίου των φερι. Στην Νορβηγία τέτοια κενά υπάρχουν συνήθως Σάββατο βράδυ ή Κυριακή πρωί (πράγματι τις υπόλοιπες μέρες και ώρες υπάρχει ανά 30’ δρομολόγιο), όπου ο περισσότερος κόσμος εστιάζει στη σαββατιάτικη έξοδο.
Τελος επισυναπτω δυο αρχεια pdfs-οδηγους για περιηγηση αξιοθεατων στις πολεις
1.BERGEN Sightseeing survey at google map, as listed s-n και
2.OSLO.Sightseeing survey at google maps, as listed s-n
Καλο ταξιδι κι αν χρειστειτε κι αλλες πληροφοριες για τον προγραμματισμο σας, ειμαι στην διαθεση σας


ενώ στην συνεχεια θα περνουσαμε από Molde-Vevang-The Atlantic Road- Karvag-Kristiansund-Trondheim




The AtlanticRoad.Προσωπικη μου αποψη ;
Δεν αξιζει το ταξιδι προς τα εκει,παρα μονο αν οι συνθηκες είναι τετοιες,που τα κυματα σκεπαζουν τον δρομο και η διαδρομη αποκτα μια νεα υποσταση.Καθε άλλη διελευση «δεν λεει τιποτα» κι ουτε αξιζουν τα 130ΝΟΚ διοδιων τους (τα μόνα διοδια, που πληρωνεις επιτοπια στον δρομο).
Στην συνεχεια φτανουμε στο Kristiansund,το οποιο περπατησαμε μονο την παραλια του και συνεχισαμε για Trondheim



Trondheim,ο μονος προορισμος,για τον οποιο μετανοιωσα,που δεν ειχα μελετησει και προγραμματισει περισσοτερο χρονο να μεινουμε,ώστε να εχουμε χρονο να το περιηγηθουμε. Ομορφη,γραφικη,με σοκακια παλιας πολης να περπατησεις,αλλα και κτιρια πραγματικα αξιολογα να επισκεφτεις,εκτος από την παραλια του,που ηταν τελειως απροσωπη και ανευ ενδιαφεροντος.
Εδώ παντως βρηκαμε κι ένα από τα πιο αρτια εξοπλισμενα ξενοδοχεια του ταξιδιου. Best Western Chesterfield Hotel,με πληρεις παροχες ενός συγχρονου ξενοδοχειου.

Torvet,Kongens gate

Trondheim Cathedral


Η 7η μερα περιλαμβανει την μεγαλυτερη διαδρομη 531 Km,αλλα με προβλεψη οδηγησης 7ωρων 19λεπτων,σε δρομο, με διοδια και που περνα από Soknedal-Oppdal-Harpeloss-Tretten-Lillehammer-Hammar-Dal-Oslo ,μονο με μια σταση στην πιστα χιονοδρομικων αλματων Lysgardsbakkene του Lillehammer, για να θαυμασουμε την περιοχη απο ψηλα, αλλα κυριως για να δουμε μορφολογικα και την άλλη πλευρα της Νορβηγικης φυσης (ανατολικη),εκτος αυτης που γνωρισαμε με τα ατελειωτα φιορδς,ποταμια,καταρρακτες και φυσικα τα αμετρητα τουνελς
Ετσι κατευθυνθηκαμε προς Lillehammer,διαχιζοντας μια διαδρομη στην περιοχη Flodal, με ατελειωτα δαση, ποταμια και λιμνουλες πλαι στον δρομο,ενώ τα οροπεδια Rontenvegen και Oppdal Flyke,που αποτελουν και παραθεριστικους (χειμερινους) προορισμους των νορβηγων,μας μαγεψαν με την αγρια ομορφια τους,αποσπωντας την προσοχη μας από την ταλαιπωρια του ταξιδιου μας,προς Οσλο,καθως οι δρομοι δεν ηταν ολοι ασφαλτοστρωμενοι.




Το μονο διαφορετικο που συνεβη στο υπολοιπο του ταξιδιου μας,ηταν ότι 100Κm πριν το Οσλο το οριο ταχυτητας από τα 60 Κm,ανεβηκε στα 80-110 Κm ,μεσα σε εξαλλους δικους μου πανηγυρισμους,καθως μπορουσα πλεον να τρεξω περισσοτερο απο 60Km.
Για το Οσλο,δεν θα αναφερθω καθολου,καθως υπαρχει πληθος δημοσιευματων, απλα θα αναφερω ότι 5 Κm,πριν το αεροδρομιο του Rygge κι επι της εθνικης οδου,υπαρχει βενζιναδικο για φουλαρισμα του αυτοκινητου,πριν την παραδοση του,καθως και τροφιμα (νερο,σαντουιτς) για την αναμονη της πτησης.
Αποτυπωση οικονομικου προγραμματισμου
& τελικου αναλυτικου-πραγματικου κοστους,
Budget Final cost
1.Hotels-BBs etc ~700-800E 783E
2.Air Tickets ~200-350E 178E
3.Auto rental 8 days ~300-500E 338E (50E extra,for 11pm rec.)
4.Τοlls ~ 40- 60 E ~50E to come
5.Gas ~200-350E 154E (1403NOK,4.9L/100Km)
6.Parkings ~150-200E 86E ( 780NOK)
7.Ferry boats ~200-350E 85E ( 770NOK)
8.Cruises ~300-350E 340E (3080NOK)
9.Food,coffees etc ~700-800E 500E (4100NOK)
ΤΟΤΑL 2790-3750 ~2.550E.
Συναλλαγμα μετετρεψα στην Ελλαδα,μονο 1100€ (10.000ΝΟΚ ~9,1ΝΟΚ/1€) και τα οποια καλυψαν ολες τις συναλλαγες μου,πλην αα 1-3,προγραμματισμο, που θεωρω απολυτα πετυχημενο, εφοσον δεν πραγματοποιηθηκε και η μεταφορα φερυ Hellesylt-Geiranger,κοστους 1300-1500ΝΟΚ (~145-165€)
Kαταγραφη χρησιμων παρατηρησεων κι εμπειριων
ΜΗΝ ΠΑΤΕ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΝΟΡΒΗΓΙΑ,ΑΝ…
- Δεν σας αρεσουν τα αμετρητα ποταμια πλαι στους δρομους-οι αμετρητοι καταρρακτες σε κάθε περιοχη που επισκεπτεστε-τα δαση,που υπαρχουν παντου-οι ευγενικοι ανθρωποι,που ολοι τους μιλουν αγγλικα-τα αμετρητα τουνελς-οι εθνικες οδοι με μια λωριδα,διπλη γραμμη και οριο 60-70 Κm- οι αμετρητες καμερες στους δρομους-να περιμενετε υπομονετικα,σε μια ουρα για να εξυπηρετηθειτε-η ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΚΟΣΤΟΥΣ ΖΩΗΣ (που για τους Νορβηγους,φυσικα δεν είναι προβλημα) κα
Επισης –κατά την προσωπικη μου αποψη- πρεπει να γνωριζετε και να προσεχετε κατά την διαρκεια του προγραμματισμου σας τις παρακατω λεπτομερειες
-ΜΕΤΡΗΤΑ.Φτανουν 10.000ΝΟΚ για 8 μερες τροφιμα,βενζινη,παρκιγκ,καφεδες κρουαζιερες κλπ,ανευ πληρωμης ξενοδοχειων,αυτοκινητων κλπ
-ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΝΕΤΕ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ,βεβαιωθειτε οτι εχουν κλιματισμο, ανελκυστηρα (για πολυοροφα), parking,TV δωματιου,ψυγειο, ειδη καθαριοτητας μπανιου (σαπουνια, σαμπουαν κα), στεγνωτηρα μαλλιων, ιντερνετ στο δωματιο κι όχι σε κοινοχρηστους χωρους κλπ, γιατι μπορει σε άλλες χωρες όλα αυτά να είναι αυτονοητα,στην Νορβηγια όμως δεν είναι σε όλα τα ξενοδοχεια.
-ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ,προτιμηστε αυτοματο αυτοκινητο,αν δεν αλλαζει υπερβολικα η τιμη. ΣΑΣ ΒΟΛΕΥΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ,ιδιως όταν εχετε πολλα και δυσκολα χιλιομετρα να οδηγησετε
το GPS απαραιτητο,σε κάθε ταξιδι σας,ιδιως για Νορβηγια θα πρεπει να είναι και προσφατα αναβαθμισμενο.
ΥΠΟΨΗΝ.Μην ζητατε προκαταβολικα GPS,αλλα ζητηστε το,αφου εχετε παραλαβει το αυτοκινητο, οποτε θα εχετε διαπιστωσει αν διαθετει δωρεαν το οχημα,που σας δινουν,οποτε το εχετε αχρεωστητως, ενώ αν δεν διαθετει το ζητατε εκ των υστερων και το χρεωνεστε
-Autopass διοδιων.Το αυτοκινητο να εχει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ αυτοματο συστημα χρεωσης
ΥΠΟΨΗΝ.ΔΙΟΔΙΑ.Καμμια σχεση με ότι γνωριζουμε στην Ελλαδα.Ουτε σταθμοι, ουτε σταματημα του ταξιδιου κάθε 15-20 Km,όπως συνηθιζουμε -λανθασμενα, όπως όλα- στην πατριδα μας.
Υπαρχουν σημεια,τα οποια ουτε και οι ιδιοι οι Νορβηγοι γνωριζουν που και ποια είναι και από τα οποια όταν διερχεται το αυτοκινητο, φωτογραφιζεται η πινακιδα του κι αφου περασει καποιος συγκεκριμμενος χρονος,τοτε καταγραφονται ολες οι διελευσεις ,χρεωνονται και σου στελνουν ειδοποιηση για την πληρωμη.Στα ενοικιαζομενα αυτοκινητα,η πληρωμη γινεται μεσω της πιστωτικης που δηλωνουμε στο γραφειο ενοικιασης.
-Tablet.Οσοι διαθετετε,κατεβαστε στην εφαρμογη χαρτες,τους χαρτες των περιοχων επισκεψης σας , οποτε,ακομη κι αν δεν εχετε συνδεση διαδικτυου, μπορειτε -αν χρειαστει- να εχετε google maps για βοηθεια σας.
-Fjiord PassΔεν ειχα καμμια εκπτωση στα φερυ που επιβιβασθηκα παρα την κατοχη της και θεωρω ότι η αγορα της είναι ανευ χρησιμοτητας.
-Τα βενζινάδικα ειναι χωρίς υπάλληλο,αλλα μπορεις να επιλεξεις Casse (Cash),οποτε βαζεις καυσιμο και πηγαινεις να πληρωσεις στην-ον υπαλληλο,ή χρησιμοποιεις πιστωτική,αν και οι οδηγίες στα νορβηγικά δεν βοηθάνε.
-Cruises in Norway.Prices and itineraries
http://www.norwaynutshell.com/en/explore-the-fjords/norway-in-a-nutshell/#prices
-TIPS για το νορβηγικό σύστημα αναμονής για το φέρι: Τα δρομολογια ειναι συχνα και σε καμμια περιπτωση δεν περιμενα περισσοτερο απο 10-15λεπτα,ενω τα αυτοκίνητα στοιχίζονται σε σειρές το ένα πίσω από το άλλο σε αριθμημένους διαδρόμους, ανάλογα με τον προορισμό. Και όταν έρθει το φέρι, το ένα πίσω από το άλλο εισέρχονται στο καράβι και στοιχίζονται ήρεμα και ωραία, χωρίς φωνές. Οι ναυτικοί καθοδηγούν τα οχήματα στη θέση τους μόνο μέσα στο πλοίο, με σειρά και τάξη! Και αμέσως έρχεται ο εισπράκτορας και πληρώνεις. Τα πλοία έχουν καταπέλτη και από τις δύο πλευρές, και έτσι τα οχήματα εξέρχονται με τη σειρά που έχουν μπει!
ΠΡΟΣΟΧΗ στα μεγάλα κενα δρομολογίου των φερι. Στην Νορβηγία τέτοια κενά υπάρχουν συνήθως Σάββατο βράδυ ή Κυριακή πρωί (πράγματι τις υπόλοιπες μέρες και ώρες υπάρχει ανά 30’ δρομολόγιο), όπου ο περισσότερος κόσμος εστιάζει στη σαββατιάτικη έξοδο.
Τελος επισυναπτω δυο αρχεια pdfs-οδηγους για περιηγηση αξιοθεατων στις πολεις
1.BERGEN Sightseeing survey at google map, as listed s-n και
2.OSLO.Sightseeing survey at google maps, as listed s-n
Καλο ταξιδι κι αν χρειστειτε κι αλλες πληροφοριες για τον προγραμματισμο σας, ειμαι στην διαθεση σας
Attachments
-
476,1 KB Προβολές: 0
Last edited: