georgeant
Member
- Μηνύματα
- 608
- Likes
- 2.610
- Ταξίδι-Όνειρο
- Road trip B. Αμερική
Περιεχόμενα
Bergamo
Ναι, για Βερόνα ξεκινήσαμε αλλά μας πιπίλησε το αυτί ένας φίλος ότι δεν γίνεται να μην κάνουμε μια στάση στο Μπέργκαμο. Χρονικά η οδική διαδρομή έβγαινε μόνο 14 λεπτά παραπάνω οπότε λέμε ας το κάνουμε. Και ευτυχώς που το κάναμε γιατί το Μπέργκαμο όντως άξιζε και με το παραπάνω.
To Bergamo πήρε μια μεγάλη δημοσιότητα κατά τη διάρκεια του πρώτου κύματος του κορονοϊού, γιατί αυτό που συνέβη εκεί μόνο ως τραγωδία μπορεί να χαρακτηριστεί. Ο ιός τα σάρωσε όλα, μιλάμε για εικόνες με πάνω από 100 φέρετρα στοιβαγμένα το ένα δίπλα από το άλλο στην εκκλησία, εικόνες που θύμιζαν εποχές μαύρης πανώλης. Πάνω από 6.000 θάνατοι καταγράφηκαν στην ευρύτερη περιφέρεια του Μπέργκαμο μέχρι το καλοκαίρι του 2020. Κάποιοι κατηγορούν τις αρχές ότι άργησαν πολύ να εφαρμόσουν το lockdown κι ότι έτσι θα είχαν σωθεί χιλιάδες ζωές.
Φεύγουμε όμως από τα δυσάρεστα. To Μπέργκαμο είναι μια πολύ με πλούσια ιστορία που κρατάει από τους Ρωμαϊκούς χρόνους, πανέμορφη αρχιτεκτονική, εξαιρετικό φαγητό, φοβερή θέα από τους λόφους του. Τα Βενετικά Τείχη που περικλείουν την πόλη αποτελούν Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO.
Ξεκινώντας την ανακάλυψη της πόλης!
Piazza Vecchia Bergamo Alta, ή αλλιώς στην καρδιά της παλιάς πόλης. Αριστερά η Βασιλική της Santa Maria Maggiore και δεξιά το Βαφτιστήριο.
H θέα από τα τείχη της πόλης
Μικρό γκρουπ τουριστών στο κατά τ’άλλα ήσυχο πρωινό.
Κι ένας ακόμα τουρίστας!
Περισσότεροι δρόμοι με όμορφα κτίρια
Περπατήσαμε μέχρι το Upper Bergamo όπως το βρήκαμε στο χάρτη για να δούμε μία ακόμα θέα από ψηλά.
Χωράφια, λόφοι, φύση. Όμορφα!
Πήραμε μια πίτσα στο χέρι για μεσημεριανό και κινήσαμε για το αυτοκίνητο. Μετά από αυτή την ολιγόωρη στάση στο Μπέργκαμο, σειρά έχει η επόμενη πόλη με διανυκτέρευση, η Βερόνα.
Verona
Εδώ φίλοι μου μιλάμε για άλλα μεγέθη και κλάση. Εδώ μιλάμε για πόλη «ΠΟΛΗ», που κοντράρει στα ίσα τις υπόλοιπες μεγάλες. Με τον ποταμό της, τις γέφυρές της, τα περίτεχνα καμπαναριά της, την αναγεννησιακή και μεσαιωνική αύρα της, το κάστρο της, τους μεγάλους καθεδρικούς…Η Βερόνα ήταν η μεγάλη έκπληξη του ταξιδιού και σίγουρα από τις ωραιότερα viewpoints που έχω δει στη χώρα. Συγκλονιστική!
Η Βερόνα βρίσκεται στις όχθες του ποταμού Αδίγη και δίπλα στη λίμνη Garde. Πρόκειται για μια από τις αρχαιότερες πόλεις της Ιταλίας, χτίστηκε τον 1ο αιώνα π.Χ. Διατήρησε έναν μεγάλο αριθμό αρχαιοτήτων αλλά και από την μεσαιωνική εποχή και την Αναγέννηση. Η αρχιτεκτονική της, η οποία μαρτυρά 2.000 χρόνια ιστορίας, την τοποθέτησε στην Παγκόσμια Κληρονομιά της UNESCO.
Η Βερόνα θεωρείται η πόλη του Σέξπηρ. Αυτή την υπέροχη και γραφική πόλη επέλεξε ο Σέξπηρ για να ξετυλίξει την ιστορία του Ρωμαίου και της Ιουλιέττας. Από τότε η Βερόνα είναι μια από τις πιο ρομαντικές τοποθεσίες που προτιμούν οι τουρίστες όλου του κόσμου.
Σήμερα διατηρείται στη θέση του το σπίτι της Ιουλιέτας το οποίο επισκέπτονται κάθε χρόνο εκατομμύρια επισκέπτες. Στο εσωτερικό του σπιτιού βρίσκονται αντικείμενα και έπιπλα από τον 16ο και 17ο αιώνα, καθώς και τοιχογραφίες που αφηγούνται τον μοιραίο έρωτα των εραστών της Βερόνα.
Καταφθάνουμε στη Βερόνα. Το δωμάτιο ήταν μια μικρή έκπληξη διότι είχαμε την εντύπωση πως ήταν κανονικό διαμέρισμα αλλά τελικά ήταν το δεύτερο μέρος ενός σπιτιού στο οποίο έμεναν οι ιδιοκτήτες. Δεν είχαμε θέμα με αυτό. Το έχουμε ξανακάνει. Εφόσον είχαμε δικό μας μπάνιο, όλα καλά.
Τι καλύτερο για να πάρεις μια ιδέα από την πόλη από το να ανέβεις σε ένα viewpoint και να τη δεις από ψηλά. Η ώρα ήταν ό,τι πρέπει, απογευματάκι. Ανηφορίσαμε λοιπόν με το αμάξι για την Piazzale Castel San Pietro. Παρκάραμε λίγο έξω από τα τείχη του κάστρου, μπαίνουμε και έχουμε πιάτο την παρακάτω θέα:
ΣΟΚ.
Δε χόρταινα να βγάζω φωτογραφίες.
Ένα από τα καλύτερα view points που έχω δει σε πόλη και θα τολμήσω να το βάλω δίπλα δίπλα με την Piazzale Michelangelo της Φλωρεντίας.
Στη συνέχεια κατηφορίσαμε για να χαθούμε στην πόλη. Παρκάραμε το αυτοκίνητο στον δρόμο κοντά στην γέφυρα Garivaldi (κλασικά με χαρτάκι) και διασχίσαμε τη γέφυρα.
Από κει, πήραμε έναν καφέ στο χέρι και χωθήκαμε στα στενά.
Σχεδόν όλη η πόλη έχει παρόμοια αρχιτεκτονική και αισθητική με τις παραπάνω φωτογραφίες, αν και θα έλεγε κανείς ότι υπάρχουν και γραφικότερα σημεία. Η Βερόνα είναι μια ομορφιά.
Κατευθυνόμαστε στην καρδιά της πόλης και μπορεί να το καταλάβει κανείς κι από τον κόσμο. Εδώ, στην οδό Corso Sant’ Anastasia.
Φτάσαμε στην Piazza delle Erbe
Η Piazza delle Erbe είναι ιστορική πλατεία στην παλιά Πόλη και είναι γεμάτη από καφέ και κτίρια ιδιαίτερης αρχιτεκτονικής.
Αυτή είναι η Fontana Madonna Verona, η πηγή στο κέντρο της πλατείας.
Στο βάθος η στήλη Colonna di San Marco με το λιοντάρι, μπροστά από το υπέροχο κτίριο του Palazzo Maffei Casa Museo. Δίπλα, ο επιβλητικός πύργος Torre del Gardello.
Συνεχίσαμε την αναγνωριστική βόλτα της πόλης και ο δρόμος μας έβγαλε στην Αρένα της Βερόνα (Arena di Verona) που βρίσκεται στην Piazza Bra.
To Ρωμαϊκό αυτό αμφιθέατρο που θυμίζει πολύ το Κολοσσαίο χτίστηκε το 30 μ.Χ. και τότε, χωρούσε σχεδόν 30.000 κόσμο. Είναι από τα πιο καλά διατηρημένα αμφιθέατρα αυτού του είδους που υπάρχουν αυτή τη στιγμή και σήμερα χρησιμοποιείται για οπερέτες και συναυλίες παντός τύπου, αφού χωράει άνετα 22.000 κόσμο! Και όντως εκείνη τη νύχτα πετύχαμε μεγάλες ουρές απ’έξω που περίμεναν να βγάλουν εισιτήριο για τον καλλιτέχνη που θα εμφανιζόταν σε λίγο. Ο καλλιτέχνης μου διαφεύγει, συγχωρέστε με.
Η Βερόνα είναι μια πάρα πολύ ζωντανή πόλη με φανταστική αύρα.
Μία από τις παλιές εισόδους της πόλης, η Portoni della Brà, με το χαρακτηριστικό ρολόι.
Φτάσαμε έξω από το παλάτι Castelvecchio, που τώρα λειτουργεί ως μουσείο που φιλοξενεί γλυπτά, αγάλματα, πίνακες, αρχαία όπλα κ.α. Στο δρόμο μπροστά από το παλάτι, βρήκαμε και φάγαμε εξαιρετικό Ταϊλανδέζικο σε πολύ καλές τιμές.
Το επόμενο πρωί ξεχυθήκαμε στους δρόμους να δούμε ξανά την πόλη αλλά στο φως της ημέρας.
Ξανά στην Piazza delle Erbe. Από εδώ, θα ψάξουμε να βρούμε το σπίτι και το μπαλκόνι της Ιουλιέτας.
H Colonna Antica
Στο τέλος της πλατείας και αφού συνεχίσετε στη Via Cappello, θα το δείτε. Είναι το στενό στο αριστερό σας χέρι, πίσω από μια μεγάλη καγκελόπορτα που οδηγεί σε ένα προαύλιο.
Φυσικά δεν έλειπαν τα πλήθη παρόλο που ήταν σχετικά νωρίς το πρωί.
Και εδώ το μπρούτζινο άγαλμα της λεγάμενης.
Η ιστορία του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας εμπνέει χιλιάδες εραστές ανα τον κόσμο, πολλοί εκ των οποίων αφήνουν και κάποια αφιέρωση στον τοίχο φεύγοντας.
Παραλείψαμε να μπούμε στο σπίτι της Ιουλιέτας σκεφτόμενοι ότι δε θα χάσουμε και κάτι φοβερό και συνεχίσαμε βολτάρουμε στην πόλη.
Και ξαναβγαίνουμε στην Piazza Bra!
Προτού αναχωρήσουμε για Βενετία αποφασίσαμε να κάνουμε μια στάση για σνακ και καφέ σε αυτή την μικρή γωνιά. Πιστέψτε με, η Βερόνα είναι κούκλα.
Διασχίζουμε τη γέφυρα Ponte della Vittoria για να φτάσουμε στο μέρος που είχαμε παρκάρει. Εξαιρετικό φωτογραφικό σημείο με φόντο την Ponte Scaligero (ή Ponte di Castelvecchio). Χτίστηκε τον 14ο αιώνα και ανακατασκευάστηκε μετά τον β’ παγκόσμιο πόλεμο.
Αφήνουμε πίσω τη Βερόνα έχοντας χορτάσει εικόνες και πάμε στην τελευταία στάση αυτού του ταξιδιού, τη μεγαλόπρεπη Βενετία!
Ναι, για Βερόνα ξεκινήσαμε αλλά μας πιπίλησε το αυτί ένας φίλος ότι δεν γίνεται να μην κάνουμε μια στάση στο Μπέργκαμο. Χρονικά η οδική διαδρομή έβγαινε μόνο 14 λεπτά παραπάνω οπότε λέμε ας το κάνουμε. Και ευτυχώς που το κάναμε γιατί το Μπέργκαμο όντως άξιζε και με το παραπάνω.
To Bergamo πήρε μια μεγάλη δημοσιότητα κατά τη διάρκεια του πρώτου κύματος του κορονοϊού, γιατί αυτό που συνέβη εκεί μόνο ως τραγωδία μπορεί να χαρακτηριστεί. Ο ιός τα σάρωσε όλα, μιλάμε για εικόνες με πάνω από 100 φέρετρα στοιβαγμένα το ένα δίπλα από το άλλο στην εκκλησία, εικόνες που θύμιζαν εποχές μαύρης πανώλης. Πάνω από 6.000 θάνατοι καταγράφηκαν στην ευρύτερη περιφέρεια του Μπέργκαμο μέχρι το καλοκαίρι του 2020. Κάποιοι κατηγορούν τις αρχές ότι άργησαν πολύ να εφαρμόσουν το lockdown κι ότι έτσι θα είχαν σωθεί χιλιάδες ζωές.
Φεύγουμε όμως από τα δυσάρεστα. To Μπέργκαμο είναι μια πολύ με πλούσια ιστορία που κρατάει από τους Ρωμαϊκούς χρόνους, πανέμορφη αρχιτεκτονική, εξαιρετικό φαγητό, φοβερή θέα από τους λόφους του. Τα Βενετικά Τείχη που περικλείουν την πόλη αποτελούν Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO.

Ξεκινώντας την ανακάλυψη της πόλης!


Piazza Vecchia Bergamo Alta, ή αλλιώς στην καρδιά της παλιάς πόλης. Αριστερά η Βασιλική της Santa Maria Maggiore και δεξιά το Βαφτιστήριο.

H θέα από τα τείχη της πόλης


Μικρό γκρουπ τουριστών στο κατά τ’άλλα ήσυχο πρωινό.

Κι ένας ακόμα τουρίστας!

Περισσότεροι δρόμοι με όμορφα κτίρια
Περπατήσαμε μέχρι το Upper Bergamo όπως το βρήκαμε στο χάρτη για να δούμε μία ακόμα θέα από ψηλά.


Χωράφια, λόφοι, φύση. Όμορφα!


Πήραμε μια πίτσα στο χέρι για μεσημεριανό και κινήσαμε για το αυτοκίνητο. Μετά από αυτή την ολιγόωρη στάση στο Μπέργκαμο, σειρά έχει η επόμενη πόλη με διανυκτέρευση, η Βερόνα.
Verona
Εδώ φίλοι μου μιλάμε για άλλα μεγέθη και κλάση. Εδώ μιλάμε για πόλη «ΠΟΛΗ», που κοντράρει στα ίσα τις υπόλοιπες μεγάλες. Με τον ποταμό της, τις γέφυρές της, τα περίτεχνα καμπαναριά της, την αναγεννησιακή και μεσαιωνική αύρα της, το κάστρο της, τους μεγάλους καθεδρικούς…Η Βερόνα ήταν η μεγάλη έκπληξη του ταξιδιού και σίγουρα από τις ωραιότερα viewpoints που έχω δει στη χώρα. Συγκλονιστική!
Η Βερόνα βρίσκεται στις όχθες του ποταμού Αδίγη και δίπλα στη λίμνη Garde. Πρόκειται για μια από τις αρχαιότερες πόλεις της Ιταλίας, χτίστηκε τον 1ο αιώνα π.Χ. Διατήρησε έναν μεγάλο αριθμό αρχαιοτήτων αλλά και από την μεσαιωνική εποχή και την Αναγέννηση. Η αρχιτεκτονική της, η οποία μαρτυρά 2.000 χρόνια ιστορίας, την τοποθέτησε στην Παγκόσμια Κληρονομιά της UNESCO.
Η Βερόνα θεωρείται η πόλη του Σέξπηρ. Αυτή την υπέροχη και γραφική πόλη επέλεξε ο Σέξπηρ για να ξετυλίξει την ιστορία του Ρωμαίου και της Ιουλιέττας. Από τότε η Βερόνα είναι μια από τις πιο ρομαντικές τοποθεσίες που προτιμούν οι τουρίστες όλου του κόσμου.
Σήμερα διατηρείται στη θέση του το σπίτι της Ιουλιέτας το οποίο επισκέπτονται κάθε χρόνο εκατομμύρια επισκέπτες. Στο εσωτερικό του σπιτιού βρίσκονται αντικείμενα και έπιπλα από τον 16ο και 17ο αιώνα, καθώς και τοιχογραφίες που αφηγούνται τον μοιραίο έρωτα των εραστών της Βερόνα.
Καταφθάνουμε στη Βερόνα. Το δωμάτιο ήταν μια μικρή έκπληξη διότι είχαμε την εντύπωση πως ήταν κανονικό διαμέρισμα αλλά τελικά ήταν το δεύτερο μέρος ενός σπιτιού στο οποίο έμεναν οι ιδιοκτήτες. Δεν είχαμε θέμα με αυτό. Το έχουμε ξανακάνει. Εφόσον είχαμε δικό μας μπάνιο, όλα καλά.
Τι καλύτερο για να πάρεις μια ιδέα από την πόλη από το να ανέβεις σε ένα viewpoint και να τη δεις από ψηλά. Η ώρα ήταν ό,τι πρέπει, απογευματάκι. Ανηφορίσαμε λοιπόν με το αμάξι για την Piazzale Castel San Pietro. Παρκάραμε λίγο έξω από τα τείχη του κάστρου, μπαίνουμε και έχουμε πιάτο την παρακάτω θέα:

ΣΟΚ.
Δε χόρταινα να βγάζω φωτογραφίες.





Ένα από τα καλύτερα view points που έχω δει σε πόλη και θα τολμήσω να το βάλω δίπλα δίπλα με την Piazzale Michelangelo της Φλωρεντίας.
Στη συνέχεια κατηφορίσαμε για να χαθούμε στην πόλη. Παρκάραμε το αυτοκίνητο στον δρόμο κοντά στην γέφυρα Garivaldi (κλασικά με χαρτάκι) και διασχίσαμε τη γέφυρα.

Από κει, πήραμε έναν καφέ στο χέρι και χωθήκαμε στα στενά.


Σχεδόν όλη η πόλη έχει παρόμοια αρχιτεκτονική και αισθητική με τις παραπάνω φωτογραφίες, αν και θα έλεγε κανείς ότι υπάρχουν και γραφικότερα σημεία. Η Βερόνα είναι μια ομορφιά.


Κατευθυνόμαστε στην καρδιά της πόλης και μπορεί να το καταλάβει κανείς κι από τον κόσμο. Εδώ, στην οδό Corso Sant’ Anastasia.

Φτάσαμε στην Piazza delle Erbe

Η Piazza delle Erbe είναι ιστορική πλατεία στην παλιά Πόλη και είναι γεμάτη από καφέ και κτίρια ιδιαίτερης αρχιτεκτονικής.

Αυτή είναι η Fontana Madonna Verona, η πηγή στο κέντρο της πλατείας.

Στο βάθος η στήλη Colonna di San Marco με το λιοντάρι, μπροστά από το υπέροχο κτίριο του Palazzo Maffei Casa Museo. Δίπλα, ο επιβλητικός πύργος Torre del Gardello.
Συνεχίσαμε την αναγνωριστική βόλτα της πόλης και ο δρόμος μας έβγαλε στην Αρένα της Βερόνα (Arena di Verona) που βρίσκεται στην Piazza Bra.


To Ρωμαϊκό αυτό αμφιθέατρο που θυμίζει πολύ το Κολοσσαίο χτίστηκε το 30 μ.Χ. και τότε, χωρούσε σχεδόν 30.000 κόσμο. Είναι από τα πιο καλά διατηρημένα αμφιθέατρα αυτού του είδους που υπάρχουν αυτή τη στιγμή και σήμερα χρησιμοποιείται για οπερέτες και συναυλίες παντός τύπου, αφού χωράει άνετα 22.000 κόσμο! Και όντως εκείνη τη νύχτα πετύχαμε μεγάλες ουρές απ’έξω που περίμεναν να βγάλουν εισιτήριο για τον καλλιτέχνη που θα εμφανιζόταν σε λίγο. Ο καλλιτέχνης μου διαφεύγει, συγχωρέστε με.

Η Βερόνα είναι μια πάρα πολύ ζωντανή πόλη με φανταστική αύρα.
Μία από τις παλιές εισόδους της πόλης, η Portoni della Brà, με το χαρακτηριστικό ρολόι.

Φτάσαμε έξω από το παλάτι Castelvecchio, που τώρα λειτουργεί ως μουσείο που φιλοξενεί γλυπτά, αγάλματα, πίνακες, αρχαία όπλα κ.α. Στο δρόμο μπροστά από το παλάτι, βρήκαμε και φάγαμε εξαιρετικό Ταϊλανδέζικο σε πολύ καλές τιμές.

Το επόμενο πρωί ξεχυθήκαμε στους δρόμους να δούμε ξανά την πόλη αλλά στο φως της ημέρας.



Ξανά στην Piazza delle Erbe. Από εδώ, θα ψάξουμε να βρούμε το σπίτι και το μπαλκόνι της Ιουλιέτας.

H Colonna Antica
Στο τέλος της πλατείας και αφού συνεχίσετε στη Via Cappello, θα το δείτε. Είναι το στενό στο αριστερό σας χέρι, πίσω από μια μεγάλη καγκελόπορτα που οδηγεί σε ένα προαύλιο.

Φυσικά δεν έλειπαν τα πλήθη παρόλο που ήταν σχετικά νωρίς το πρωί.

Και εδώ το μπρούτζινο άγαλμα της λεγάμενης.



Η ιστορία του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας εμπνέει χιλιάδες εραστές ανα τον κόσμο, πολλοί εκ των οποίων αφήνουν και κάποια αφιέρωση στον τοίχο φεύγοντας.
Παραλείψαμε να μπούμε στο σπίτι της Ιουλιέτας σκεφτόμενοι ότι δε θα χάσουμε και κάτι φοβερό και συνεχίσαμε βολτάρουμε στην πόλη.

Και ξαναβγαίνουμε στην Piazza Bra!



Προτού αναχωρήσουμε για Βενετία αποφασίσαμε να κάνουμε μια στάση για σνακ και καφέ σε αυτή την μικρή γωνιά. Πιστέψτε με, η Βερόνα είναι κούκλα.
Διασχίζουμε τη γέφυρα Ponte della Vittoria για να φτάσουμε στο μέρος που είχαμε παρκάρει. Εξαιρετικό φωτογραφικό σημείο με φόντο την Ponte Scaligero (ή Ponte di Castelvecchio). Χτίστηκε τον 14ο αιώνα και ανακατασκευάστηκε μετά τον β’ παγκόσμιο πόλεμο.

Αφήνουμε πίσω τη Βερόνα έχοντας χορτάσει εικόνες και πάμε στην τελευταία στάση αυτού του ταξιδιού, τη μεγαλόπρεπη Βενετία!
Attachments
-
207,9 KB Προβολές: 0
-
420,8 KB Προβολές: 0
Last edited by a moderator: