Scoot Scoot Airlines - Για να μην πάθετε εγκεφαλικό - Διαδικασία επιστροφής χρημάτων

Manosp88

Member
Μηνύματα
15
Likes
2
Είχα κλείσει ταξίδι Αθήνα Μπαλί με επιστροφή
Με ενημέρωσαν ότι επειδή η εταιρεία σταματάει της πτήσεις προς Ελλάδα το τελευταίο αεροπλάνο θα είναι το Σάββατο στις 21/3 και ο αν θέλω να μου αλλάξουν τα εισιτήρια. Μου ζήτησαν για αλλαγή εισιτηρίων 680 € για 2 άτομα και θα μου γυρίσουν μου είπαν σε σύντομο χρονικό διάστημα 180 €πίσω...
Δεν ήταν δική μου επιλογή η αλλαγή εισιτηρίου οπότε νομίζω πως δεν είναι δίκιο να πληρώσω 500 εύρω έξτρα. Υπάρχει τρόπος να κάνω κάτι γι’αυτό;
εχω στιλει στην SCOOT αλλα καμια απαντηση….
 

Manosp88

Member
Μηνύματα
15
Likes
2
Πολλοί μέσα σ'αυτό το φόρουμ πίνουν νερό στ'όνομά της. Κάποιοι γκρινιάζουν λίγο, άλλος για τον περιορισμένο χώρο μεταξύ των καθισμάτων, άλλοι για το ανύπαρκτο IFE, άλλοι για τις καθυστερήσεις, αλλά "δε βαριέσαι, φτηνή είναι, αφού πήγαμε κι ήρθαμε με ασφάλεια, τη δουλειά μας την κάναμε". Αν όμως στραβώσει κάτι; Αν δεν πάμε, όχι γιατί το θέλαμε αλλά γιατί μας ανάγκασε να το κάνουμε η ίδια η εταιρία; Τι γίνεται;

Το παραμύθι

Να το ξεκαθαρίσω από την αρχή: Δεν είμαι φαν των loco. Τις χρησιμοποιώ μόνον όταν δεν έχω άλλη επιλογή ή όταν η τιμή του εισιτηρίου είναι τόσο δελεαστική που ακόμη κι αν τα χάσω τα λεφτά για τους χ,ψ,ω λόγους να μη με νοιάξει (κι εφόσον έχω plan B, φυσικά).

Τον περασμένο Σεπτέμβρη έτρεξε η μεγάλη καμπάνια της Scoot με προσφορές -40% για δεκάδες προορισμούς από Αθήνα, με τιμές χαμηλότερες των 200 ευρώ (το one way ticket και μόνο με χειραποσκευή).

"What the fuck" είπα, "τόσος κόσμος εδώ μέσα έχει ταξιδέψει μαζί τους, σοβαρά παράπονα δεν έκανε, ας τους δοκιμάσουμε". Και κλείσαμε: Αθήνα - (Σιγκαπούρη) - Μπανγκόκ στο 'πήγαινε', Σιγκαπούρη - Αθήνα στο 'έλα'. 455 ευρώ, με τσεκαρισμένη αποσκευή. Κλείσαμε κι ένα Λουάνγκ Πραμπάνγκ - Σιγκαπούρη στα 86 ευρώ, σύνολο 541 ευρώ. Κελεπούρι δεν ήταν αλλά ήταν 20-25% φτηνότερα από τις regular (με μηδενικές άλλες παροχές, ωστόσο).

Αναχώρηση στις 29 Μαρτίου...

Η ... 'στραβή'

Στις 13 Ιανουαρίου σκάει η 'στραβή' ή, μάλλον, δύο 'στραβές': Η καλή εταιρία μας ανακοινώνει σημαντικές αλλαγές στις πτήσεις μας: Έχει ακυρώσει την πτήση της 29/3, μας βάζει να πετάξουμε από τις 28/3, μας βάζει αναμονή 15 ώρες στο Changi αλλά αφήνει ανέπαφο το κομμάτι της επιστροφής. Παράλληλα, μας βάζει να πετάξουμε και μια μέρα αργότερα από Λουάνγκ Πραμπάνγκ για Σιγκαπούρη. Μπάχαλο!

View attachment 295911

Οι επιλογές μας;

  • Ή δεχόμαστε τις αλλαγές,
  • ή μας δίνουν voucher στο 120% της αξίας του επηρεαζόμενου τμήματος που θέλουμε να ακυρώσουμε (τρέχα γύρευε πώς θα το αξιολογήσουν, αφού το κομμάτι επιστροφής δεν αλλάζει) που θα μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε σε άλλη πτήση της εταιρίας (καλά κρασιά...) και να ψάχνουμε μετά να δούμε πώς θα πάμε στον προορισμό μας με one way ticket (για πολύ large μας έχουν να πληρώνουμε κάτι χιλιάρικα γι αυτό...)
  • ή, τέλος, να μας επιστρέψουν στην πιστωτική κάρτα την αξία του εισιτηρίου που ακυρώνουμε (το 'πήγαινε' δηλαδή; και με το 'έλα' τι γίνεται; άγνωστο).
Εδώ είναι το σημείο που αρχίζεις ν'ανεβάζεις στροφές και πίεση και βάζεις πλώρη για το εγκεφαλικό.

Ψυχραιμία! Εσείς δεν θα το πάθετε. Διαβάστε παρακάτω πώς:

(εννοείται πως έχουμε απορρίψει την επιλογή του voucher, ζητάμε ακύρωση κι επιστροφή χρημάτων, όλων των χρημάτων, όχι για το 1/2 ή το 1/3 ή το 1/4 της αξίας, όλα τα λεφτά για ολόκληρο το εισιτήριο)

Στο mail που θα σας έλθει, σας λέει να κάνετε 'κλικ' εκεί που δείχνει το βέλος στη φωτογραφία. Κάνετε 'κλικ' και βγαίνετε εδώ:

View attachment 295912

"Ωραία" λέτε, "πάμε παρακάτω". Κάνουμε 'κλικ' στο "Refund My Booking" και τσουπ, έρχεστε εδώ:

View attachment 295913

"Σιγά μην πάρω το voucher" λέτε και κάνετε 'κλικ' στο "Refund via Mode of Payment".

Αν το κάνετε και σας βγάλει σε καμμιά πλατφόρμα να συμπληρώσετε για να ζητήσετε την αποζημείωση, κερδίσατε το τζάκποτ. Διαφορετικά, προετοιμαστείτε για άνοδο της πίεσης στο 18, γιατί θα σας βγάλει εκεί που έβγαλε κι εμένα, δηλαδή εδώ:

View attachment 295914

Αλλά είπαμε. Εσείς δεν θα το πάθετε το εγκεφαλικό. Το μυστικό κρύβεται στις δύο λεξούλες που βρίσκονται στα δύο προηγούμενα μηνύματα: Call Centre.

Το τηλεφωνικό κέντρο της Scoot στην Αθήνα είναι το ίδιο με κάποιες άλλες εταιρίες της Ασίας, απαντούν στο: 2109942567. Ευγενέστατη κι εξυπηρετικότατη η υπάλληλος που απαντά, για να σας πει ότι... δεν μπορεί να σας εξυπηρετήσει! Αλλά μπορείτε, λέει, να επικοινωνήσετε απ'ευθείας με την εταιρία, στην... Σιγκαπούρη, στο: 006531576434. Καταλαβαίνετε, έτσι; Ό,τι κερδίσατε στην τιμή του εισιτηρίου, θα το δώσετε για τα τηλεφωνήματα. Ευτυχώς υπάρχει και τηλέφωνο με αστική χρέωση: 2111988688 το οποίο μετά από διάφορα χριτς-χρατς-κλικ σε συνδέει με ... Σιγκαπούρη και βρίσκεσαι να μιλάς με μια Κινέζα που μιλάει κινέζικα και κινέζικα αγγλικά κι αν καταφέρεις να συνεννοηθείς μαζί της αυτοδικαίως αναγορεύεσαι σε πρέσβη της Ελλάδας στη Σιγκαπούρη! Σου λέει ότι θα επικοινωνήσουν μαζί σου σε 4 ώρες το πολύ αλλά δεν επικοινωνούν ούτε σε 144. Οπότε;

Οπότε πας (εφόσον έχεις γλυτώσει το εγκεφαλικό) στην τελευταία επιλογή που σου έχει δώσει η εξυπηρετική υπάλληλος του τηλεφωνικού κέντρου της Αθήνας, την επικοινωνία με email. Πας στη σελίδα τους:

https://help.flyscoot.com/s/email-us

και επιλέγεις: Case Category: Request, Sub Category 1: Refund, Sub Category 2: Planned Schedule Change, Subject: (Ο αριθμός της κράτησής σου, cancellation & refund). Στο Message: γράφεις δυό λόγια γι'αυτό που ζητάς. Απλές, σύντομες φράσεις. Θα καταλάβουν. Συμπληρώνεις και τα υπόλοιπα στοιχεία, ότι δεν είσαι ρομπότ και πατάς 'submit'.

Αφού το πατήσεις, θα σου βγάλει αυτό:

View attachment 295915

Εσύ τώρα υποτίθεται ότι πρέπει να περιμένεις μέχρι 10 μέρες για να σου απαντήσουν. αν μάλιστα έχεις και δεύτερη περίπτωση (όπως εγώ) και, μετά την υποβολή του αιτήματος και γι αυτήν, λάβεις κάτι τέτοιο

View attachment 295915

διαπιστώνεις ότι μέσα σε 10 λεπτά έχουν υποβληθεί 80 αιτήματα, οπότε καταλαβαίνεις τι γίνεται και γεμίζεις αισιοδοξία για το αποτέλεσμα του αιτήματός σου.

Ωστόσο, αγαπητέ ταξιδιώτη, αυτή τη φορά μπορεί (όπως εγώ) να εκπλαγείς ευχάριστα: Η απάντηση δεν ήλθε 10 μέρες μετά αλλά την επόμενη μέρα. Και ήταν θετική. Εγκρίθηκε η επιστροφή των χρημάτων για ολόκληρο το εισιτήριο και θα πραγματοποιούνταν μέσα σε 15 μέρες, στην κάρτα που είχα χρησιμοποιήσει για την πληρωμή.

Η επόμενη ευχάριστη έκπληξη ήρθε 2 μέρες μετά, όταν έλεγξα την κάρτα online και είδα ότι είχαν πιστωθεί όλα τα χρήματα, τα ίδια ποσά ακριβώς που είχα χρεωθεί.

Τέλος καλό, όλα καλά.

Επιμύθιο

Νέα εισιτήρια για τις ημερομηνίες που θέλαμε εκδόθηκαν από την Qatar. Συνολικό επιπλέον κόστος ανά εισιτήριο 150 ευρώ. Για την διαδρομή Λουάνγκ Πραμπάνγκ - Σιγκαπούρη εκδόθηκαν νέα εισιτήρια με την Thai Airways. Ίδια τιμή με της Scoot αλλά με παροχές Thai.

Άξιζε η σύγχυση και η ταλαιπωρία με την Scoot? Μάλλον όχι.

Κι ύστερα ήλθε ο νέος κορονα-ιός κι είναι πάλι όλα στον αέρα...

"Όταν ο άνθρωπος κάνει σχέδια, ο Θεός τα βλέπει και γελάει"...

Σημείωση: @katkats Επειδή δεν υπάρχει ξεχωριστή κατηγορία για την Scoot στις αεροπορικές εταιρίες, ίσως θα έπρεπε να δημιουργηθεί και το θέμα αυτό να ενταχθεί εκεί για μελλοντική αναφορά.
το εκανα ολο αυτό αλλα δεν πηρα καμια απαντηση ….
 

Manosp88

Member
Μηνύματα
15
Likes
2
σε ποια εταιρία συμβαίνει το παραπάνω?
SCOOT
ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΠΙΣΩ 24/4 ΚΑΙ ΣΤΙΣ 18/4 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΟΤΙ ΣΤΑΜΑΤΑΝΕ ΟΙ ΠΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΠΙΣΩ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΤΗΣΗ ΗΤΑΝ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 24/4 ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΩ ΕΞΤΡΑ 680 ΕΥΡΩ ΓΙΑ 2 ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΥ ΓΥΡΙΖΑΝ ΠΙΣΩ ΤΑ 180 ΕΥΡΩ ΜΟΝΟ
 

AERAS

Member
Μηνύματα
757
Likes
1.113
Συγνώμη επειδή βγάζω λάθος συμπέρασμα.Δεν έχω βρει κάπου ότι σταματάνε τις πτήσεις προς Ελλάδα.
Ίσως εννοείς λόγω του θέματος με τον covid-2019 ότι αναστέλλονται?
 

katkats

Moderator
Μηνύματα
9.542
Likes
12.340
Επόμενο Ταξίδι
?
Ονειρεμένο Ταξίδι
Ν. Αμερική
@Manosp88 Σύμφωνα με τους όρους του φόρουμ που αποδέχθηκες κατά την εγγραφή σου: Απαγορεύονται τα ΚΕΦΑΛΑΙΑ και τα greeklish, στον τίτλο του μηνύματος αλλά και στο περιεχόμενό του. Παρακαλώ μην γράψεις ξανά με κεφαλαία. Τέτοια μηνύματα διαγράφονται.
 

Manosp88

Member
Μηνύματα
15
Likes
2
Συγνώμη επειδή βγάζω λάθος συμπέρασμα.Δεν έχω βρει κάπου ότι σταματάνε τις πτήσεις προς Ελλάδα.
Ίσως εννοείς λόγω του θέματος με τον covid-2019 ότι αναστέλλονται?
ναι σωστα.
απλα μετα τις 21 του μηνα δεν θα μπορούσαμε να ερχομασταν πισω απ ότι μας είπαν μιας και η εταιρεία αποφάσισε ότι η τελευταία πτήση για ελλαδα από ινδονησια θα είναι στις 21/4 έτσι αναγκαστήκαμε και κλίσαμε εισιτήρια με 68 ευρώ και έτσι τα εισιτήρια επιστροφής που είχαμε για τις 24 χάθηκαν.
μπορώ να κανω κατι για αυτό?
 

DIMTSOUKI

Member
Μηνύματα
21
Likes
54
Επόμενο Ταξίδι
ΤΥΝΗΣΙΑ
Ονειρεμένο Ταξίδι
Περου
ΘΕΜΑ: «Απάντηση σε καταγγελία» ΣΧΕΤ.: Το από 26.3.2020 (Α.Π. εισερχ. 5361/30.3.2020) ηλεκτρονικό μήνυμά σας Σε απάντηση στο ως άνω σχετικό, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το τμήμα Μητρώου Τουριστικών Επιχειρήσεων και Διαχείρισης Παραπόνων του Υπουργείου Τουρισμού διαχειρίζεται παράπονα/καταγγελίες που αφορούν σε νομικές παραβάσεις τουριστικών επιχειρήσεων ημεδαπής. Στους Όρους και Προϋποθέσεις της διαδικτυακής ιστοσελίδας https://www.edreams.gr/terms-and-conditions/ αναφέρεται ότι: «1.2 Αυτή η πλατφόρμα λειτουργεί από την Vacaciones eDreams, SL, που έχει νόμιμη παρουσία στην Ισπανία και είναι καταχωρισμένη στο Εμπορικό Μητρώο της Μαδρίτης με καταχωρισμένα γραφεία στη διεύθυνση Calle Conde de Peñalver, 5, - 1º Ext. Izq., 28006, Μαδρίτη, Ισπανία…». Οι τουριστικές επιχειρήσεις αλλοδαπής δεν αδειοδοτούνται από το Υπουργείο Τουρισμού και ως εκ τούτου, η καταγγελία σας εκ φεύγει των αρμοδιοτήτων της Υπηρεσίας μας. Σύμφωνα με την παράγραφο 6. Ισχύουσα νομοθεσία της εν λόγω ιστοσελίδας «Οι παρόντες Ο&Π συνάπτονται και διέπονται από τη νομοθεσία της Ισπανίας. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προσφέρει μια online πλατφόρμα επίλυσης διαφωνιών, στην οποία μπορείτε να έχετε πρόσβαση μέσω της ηλεκτρονικής δ/νσης http://ec.europa.eu/consumers/odr/.». Επιπλέον, σας ενημερώνουμε ότι μπορείτε να απευθυνθείτε στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας (εποπτεύεται από τον Συνήγορο Καταναλωτή), Κεντρικά Γραφεία: Λ.Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα Τηλ.: +30 2106460862, +30 2106460814, Fax +30 2106460784, email: [email protected], το οποίο υπηρετεί την ανάγκη της εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών που προκύπτουν σε διασυνοριακές συναλλαγές μεταξύ καταναλωτών και προμηθευτών που βρίσκονται σε διαφορετικές χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
 

DIMTSOUKI

Member
Μηνύματα
21
Likes
54
Επόμενο Ταξίδι
ΤΥΝΗΣΙΑ
Ονειρεμένο Ταξίδι
Περου
SCOOT:For all customers with bookings made on or before 15 March 2020 travelling on flights scheduled to depart between 23 January and 31 May 2020 but were unable to travel, we now offer two options to claim a refund. 1. A 100% refund via the original method of payment, or 2. A 120% refund in Scoot vouchers, valid for 12 months. Υou will receive an email in the coming week with detailed instructions on how to process your refund.
 

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
286
Likes
489
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ονειρεμένο Ταξίδι
Warwick, NY
Last edited:

AERAS

Member
Μηνύματα
757
Likes
1.113
Βέβαια αν οι τιμές εισιτηρίων διατηρηθούν στα ίδια Επίπεδα ίσως είναι προτιμότερο το voucher με 20 %παραπάνω της αξίας των εισιτηρίων.. Και ακόμη και αν είναι πιο ακριβά πλέον τα εισιτήρια πόσο πιο ακριβά θα είναι για να μην αξίζει το voucher? Δίλημμα? Ή εχετε αποφασίσει για τα χρήματα?
 

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
286
Likes
489
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ονειρεμένο Ταξίδι
Warwick, NY
Κάλλιο πέντε και στο χέρι...
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.073
Μηνύματα
879.675
Μέλη
38.807
Νεότερο μέλος
elendim7576

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom