SofiaK.
Member
- Μηνύματα
- 20
- Likes
- 216
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Μέρος πρώτο: Ιταλία - Μιλάνo - 1η μέρα
- 2η μέρα
- 3η μέρα
- Μέρος δεύτερο: Ιορδανία - Αμμάν (2 μέρες) - 1η μέρα
- Γέρασα - Αμμάν - 2η μέρα
- Petra - 3η μέρα
- Petra - 4η μέρα
- Wadi Rum Desert - 5η μέρα
- Wadi Rum Desert - 6η μέρα
- Aqaba - 7η μέρα
- Aqaba - Madaba ( στο δρόμο) - 8η μέρα
- Madaba - Dead Sea - 9η μέρα
- Μέρος τρίτο: Ουγγαρία - Βουδαπέστη - 1η μέρα
- Ουγγαρία - Βουδαπέστη - 2η μέρα
- Ουγγαρία - Βουδαπέστη - 3η μέρα
Aqaba - Madaba ( στο δρόμο)
8η μέρα
.... ή αλλιώς η μέρα που το πρόγραμμα πήγε περίπατο, για να το θέσω ευγενικά!
Για άλλη μια μέρα ξυπνήσαμε πρωί πρωί! Είχαμε σκοπό να φάμε το πρωινό μας και να φύγουμε κατευθείαν. Ο προορισμός ήταν η Μάνταμπα με ενδιάμεση στάση Νεκρά Θάλασσα για να ... επιπλεύσουμε λιγάκι.
Χωρίς να φανταζόμαστε την εξέλιξη της ημέρας 8 η ώρα απολαμβάναμε το πρωινό μας και τη θέα από τον 7ο όροφο του ξενοδοχείου.
(θέα σχεδόν 360 μοιρών στην Άκαμπα)
So far so good που λένε.
Τα πρώτα 'σύννεφα' άρχισαν να φαίνονται όταν μας ενημέρωσαν από την ρεσεψιόν ότι τα ρούχα θα είναι έτοιμα κατά τις 10:30. Εντάξει, λέμε, ακόμα και 11:00 να φύγουμε θα είμαστε Νεκρά Θάλασσα το αργότερο 14:00 και Μάνταμπα 16:00. Ας λιαστούμε λίγο στο μπαλκόνι πίνοντας καφεδάκι.
Η ώρα πέρναγε και το 10:30 έγινε 11:30 και από 11:30 τελικά τα παραλάβαμε 12:30. Ας είναι, λέμε , και πάλι, άλλωστε τα δώσαμε τελευταία στιγμή και είναι και εξωτερικοί συνεργάτες! Πακετάραμε άρων-άρων τα τελευταία ρούχα και μία παρά ήμασταν στο δρόμο.
Έχοντας μετά βίας οδηγήσει 10 λεπτά και πριν προλάβουμε να βγούμε από την Άκαμπα κολλάμε σε μια απίστευτη κίνηση για 40 λεπτά! Εντάξει cool θα κάτσουμε λιγότερο στη Νεκρά Θάλασσα δεν πειράζει, άλλωστε δεν είναι και για χορταση ε;
Αφού ξεκολλήσαμε από εκεί και για κανένα μισάωρο οδηγησαμε απρόσκοπτα μέχρι που βλέπουμε ένα σημείο ελέγχου από μακριά. Το gps ωστόσο μας έβγαζε να στρίψουμε πριν από αυτό.. Ε θα είναι άλλος δρόμος ο δικός μας, ας στρίψουμε. Φτάνουμε μέχρι ένα σημείο και αστυνομικοί μας κάνουν νόημα από το φυλάκιο τους να κάνουμε αναστροφή και να πάμε από τον άλλο δρόμο. Ένα ακόμη ενοικιαζόμενο πίσω μας είχε ακολουθήσει το GPS του και είχε την ίδια τύχη με μας.
Άντε πάλι πίσω... Σταμάτημα για έλεγχο και ξανά η ίδια συζήτηση.
- Από που είστε;
- Greece... (καμμία ανταπόκριση) Yunan yunan.
- Αααα. Είστε οκ φύγετε!
Στο πίσω αμάξι ανοίξανε και πορτ μπαγκάζ πάντως.
Άντε λέμε να δούμε τι θα γίνει σήμερα. Ήδη είχαμε βγει πολύ εκτός χρόνου αλλά διατηρούσαμε ακόμα κάπως τις ελπίδες μας. Είχαμε βγάλει όμως τις όποιες πιθανές στάσεις από το μυαλό μας εκτός την απολύτως απαραίτητη: βενζίνη - τουαλέτα.
Η διαδρομή ήταν ωραία και αν και πηγαίναμε με μεγαλύτερη ταχύτητα από ότι συνήθως χαζεύαμε όσο μπορούσαμε.


(όπως πάντα, φιλικοί Ιορδανοί)

Και κάπου στη μέση του πουθενά αστυνομικοί μου κάνουν νόημα να σταματήσω. Σταματάω στην άκρη και αρχίζει το θέατρο του παραλόγου. Τους καλησπερίζουμε και συνειδητοποιούμε ότι δεν μιλάνε γρι αγγλικά! Καλά ξεκινήσαμε. Βγάζει ο ένας κινητό και βάζει μετάφραση στα αγγλικά. Διαβατήρια και δίπλωμα. Τα δίνω.
-Από που είστε; γράφει και μου το δείχνει.
- Yunan, απαντάω με την ελπίδα να πιάσει άλλη μια φορά.
Αλλάζει τη μετάφραση από αγγλικά σε ελληνικά και γράφει κάτι ακατάληπτο. Στην κυριολεξία χαθήκαμε στη μετάφραση.
Του κάνω νόημα ότι δεν καταλαβαίνω

άσε που πολύ τράβαγε αυτό και δεν μου άρεσε. Αναδιατυπώνει και μου δίνει να διαβάσω. Από όσα έγραφε βγάζω το : τρίγωνο, πυροσβεστήρας. Την κάτσαμε. Γυρνάω στον δικό μου παίζοντας το κουλ
"Έχεις δει εσύ κάπου;γιατί εγώ όχι". "Άμα ήταν θα τα είχαμε δει τόσες μέρες,δεν νομίζεις;'' επίσης κουλ. Κάτι μας λέει ο officer στα αραβικά και μου κάνει νόημα να ανοίξω πίσω. Βγαίνουμε, βγάζουμε βαλίτσες, κοιτάμε στη ρεζέρβα με μια τελευταία ελπίδα ότι θα είναι εκεί...σιγά που θα ήταν. Μου κάνει ένα νόημα και δείχνει μέσα στο αμάξι. "Τι λέει; Τι θέλει; Δεν καταλαβαίνω."
Έχω αρχίσει και αγχώνομαι. "Ούτε εγώ ξέρω μην κάνεις έτσι όμως, δεν βοηθάει". Ξεκινάνε και ψάχνουν κάτω από τα καθίσματα. "Όχι πυροσβεστήρας'' μου γράφει στη μετάφραση. Για νέο μας το λες ήθελα να του πω αλλά δεν μου ερχόταν στα αραβικά.
Βγάζει το τεφτέρι του. Wait wait του φωνάζω και παίρνω τηλέφωνο την εταιρεία ενοικίασης. Τους εξηγώ την κατάσταση και πασάρω το τηλέφωνο του αστυνομικού. Μανουριαζουν λίγο απο ότι κατάλαβα και κλείνουν. Γράφει μια ωραιότατη κλήση, μου τη δίνει,την κοιτάω,αρχίζω να ιδρώνω και δεν καταλαβαίνω και τι γράφει. Γράφει κάτι και μου το δείχνει. "Δεν θα πληρώσετε εσείς. Θα τη δώσετε στην εταιρεία όταν γυρίσετε το αμάξι! Δεν πληρώνετε τίποτα! " Αχ καλοί μου άνθρωποι ευχαριστούμε! Και άντε λέμε τελείωσε πάμε να φύγουμε. Αλλά όχι! Ήθελαν συζήτηση. "Εσείς αδέρφια;" μας γράφουν στο κινητό. "Όχι ζευγάρι" τους λέμε. Που να καταλάβουν; Βρε τι πιανόμασταν αγκαζέ , τι θεατρικό με στέφανα και χορό του Ησαΐα τους κάναμε, τίποτα αυτοί. "Brother brother ? " ρωτούσαν. Παραιτήθηκαμε της προσπάθειας και τους χαιρέτησαμε. Μας φέρανε μια εξάδα νερά και "welcome to Jordan" μας λένε.
Τι ζούμε;; αναρωτηθήκαμε.
Άλλη μία ώρα χαμένη. Μπαίνουμε στο αμάξι που είχαμε αφήσει με ορθάνοιχτα παράθυρα τόση ώρα και το τι γινόταν από τις μύγες δεν λέγεται!
Ξεκινάμε πάλι και παρακαλάμε να μην μας τύχει κάτι άλλο.
Επειδή όλες οι παραλίες(εκτός από τη δημόσια) στη Νεκρά Θάλασσα ανήκουν σε ξενοδοχεία,είτε μένεις σε κάποιο από αυτά έναντι ενός τσιμπημένου ποσού είτε πληρώνεις για την είσοδο σου σε αυτές ένα ποσό που συνήθως κυμαίνεται στα 40-50 jd το άτομο. Μιας και δεν ήμασταν σίγουροι τη θερμοκρασία θα συναντήσουμε και δεν θέλαμε να πληρώσουμε και τελικά να μην βουτήξουμε λόγω κρύου είπαμε να δοκιμάσουμε μια τρίτη εναλλακτική. Είχαμε διαβάσει για ένα σημείο στην άκρη του δρόμου που μπορούσες να σταματήσεις και βουτήξεις αρκεί να έχεις μαζί νερό να ξεπλυθείς.
Όταν με τα πολλά καταφέραμε να φτάσουμε σε αυτό το σημείο ήταν περασμένες πέντε και ο ήλιος έδυε κάτι που υπό άλλες συνθήκες μπορεί να μην μας επηρέαζε. Αυτό που αντικρίσαμε όμως ήταν απογοητευτικό. Η ακτή ήταν σαν απέραντος σκουπιδότοπος. Αρκετοί ντόπιοι βρίσκονταν στο σημείο που αυτομάτως σήμαινε ότι δεν μπορούσα να εμφανιστώ με το μαγιό. Συνεχίσαμε πιο κάτω με την ελπίδα να βρούμε ένα καλύτερο σημείο αλλά μάταια αφού στο αμέσως επόμενο έκαιγαν σκουπίδια και η μυρωδιά ήταν αποπνικτική. Όσο περισσότερο οδηγούσαμε τόσο πιο απόκρημνες γινόντουσαν οι πλαγιές άρα και αδύνατον να κατέβουμε. Είχαμε πια αποδεχτεί ότι δεν πρόκειται να βουτήξουμε,τουλάχιστον ας μην νυχτώναμε στο δρόμο.

Συνεχίσαμε και το ποσό είχαμε στεναχωρηθεί δεν λέγεται. Το μόνο που σκεφτόμουν ήταν πόσο χαμένη πήγε όλη η μέρα, ότι θα φύγουμε και δεν θα έχουμε επιπλεύσει!
Φυσικά και νυχτώσαμε στο δρόμο και σαν να μην έφτανε αυτό όταν στρίψαμε από τον Jordan Valley Hwy στην Ma'in προς Μάνταμπα ο δρόμος ήταν τόσο ανηφορικός και φιδογυριστός που το αυτόματο δεν πήγαινε ΜΙΑ! Παίζει να πηγαίναμε και με 10χλμ. Ήταν η μόνη φορά που μου έλειψε το αμαξάκι μου!
Συνολική διαδρομή 4 ωρών την κάναμε 6,5-7 ώρες. Ήμασταν κομμάτια και η ψυχολογία μας στα πατώματα! Φτάσαμε στη Μάνταμπα και πάμε κατευθείαν για το ξενοδοχείο.
Ειχαμε κλείσει στο Tell Madaba Hotel
Tell Madaba Hotel, Μάνταμπα, Ιορδανία και εκεί γνωρίσαμε τον Έντουαρντ και την οικογένειά του που ήταν αχτίδα φωτός στη μαύρη μας μέρα. Πριν ακόμα παρκάρουμε, ο Έντουαρντ,ο γιος της οικογένειας, είχε εμφανιστεί (ή να πω διακτινιστεί; ) ως δια μαγείας στο παράθυρό μας να μας καλωσορίσει!
Συστηθήκαμε, μας βοήθησε με τις αποσκευές και μας οδήγησε μέσα στο σαλόνι της πανσιόν! Με το που πατήσαμε το πόδι μας μέσα οι μυρωδιές μας έσπασαν τη μύτη. Στην ερώτηση τι μυρίζει τόσο ωραία, η απάντηση ήταν οι προετοιμασίες του αυριανού πρωινού! Μας έτρεχαν ήδη τα σάλια.
Γνωρίσαμε τη μητέρα του και καταλήξαμε όλοι μαζί στο καθιστικό να μιλάμε! Η φάση θύμιζε πιο πολύ οικογενειακή επίσκεψη παρά check in. Από την πρώτη στιγμή μας έκαναν να νιώσουμε οικεία. Γελάσαμε πολύ και νιώσαμε σαν στο σπίτι μας.
Η επόμενη θα ήταν και η τελευταία μας μέρα και αμέσως ο Έντουαρντ ανέλαβε το πρόγραμμα της ημέρας έτσι ώστε να τα δούμε όλα!
• Μωσαϊκά
• Ναός Αγ. Γεωργίου
• Ναός Αγ. Ιωάννη Βαπτιστή
• Όρος Νέμπο
Γνωρίζοντας και την ατυχία μας στην Νεκρά Θάλασσα μας ενημέρωσε για μια συνεργασία που έχει με το Crowne Plaza Dead Sea Resort. Πρόσβαση στην παραλία και στις πισίνες με μεσημεριανό μπουφέ 25jd το άτομο που ήταν και η καλύτερη τιμή που είχαμε ακούσει.
- Μα πως θα τα προλάβουμε όλα και τη Νεκρά Θάλασσα;
- Σκοπεύεις να κοιμηθείς στα μωσαϊκά Σοφία;
Το πολύ 13:30 θα έχετε τελειώσει. Προλαβαίνετε. Σκεφτείτε το και μου λέτε αύριο.
Τακτοποιηθήκαμε στο δωμάτιο και βγήκαμε κατευθείαν για φαγητό! Έπειτα από μια γρήγορη αναζήτηση καταλήξαμε στο Haret Jdoudna Haret Jdoudna - Our Story . Ωραίος χώρος και νόστιμο φαγητό αλλά ακριβό για δεδομένα Ιορδανίας όπως είχαμε πλέον διαπιστώσει. Πήραμε όπως συνήθως σαλάτα, δύο ορεκτικά και δύο κυρίως και πληρώσαμε γύρω στα 40 jd.


Φάγαμε και επιστρέψαμε στο δωμάτιο. Είχαμε αποφασίσει ότι θα τα δίναμε όλα την τελευταία μέρα και θα πηγαίναμε και Νεκρά Θάλασσα. Για να τα καταφέρουμε, όμως, έπρεπε να ξεκουραστούμε επειγόντως!
8η μέρα
.... ή αλλιώς η μέρα που το πρόγραμμα πήγε περίπατο, για να το θέσω ευγενικά!
Για άλλη μια μέρα ξυπνήσαμε πρωί πρωί! Είχαμε σκοπό να φάμε το πρωινό μας και να φύγουμε κατευθείαν. Ο προορισμός ήταν η Μάνταμπα με ενδιάμεση στάση Νεκρά Θάλασσα για να ... επιπλεύσουμε λιγάκι.
Χωρίς να φανταζόμαστε την εξέλιξη της ημέρας 8 η ώρα απολαμβάναμε το πρωινό μας και τη θέα από τον 7ο όροφο του ξενοδοχείου.

(θέα σχεδόν 360 μοιρών στην Άκαμπα)
So far so good που λένε.
Τα πρώτα 'σύννεφα' άρχισαν να φαίνονται όταν μας ενημέρωσαν από την ρεσεψιόν ότι τα ρούχα θα είναι έτοιμα κατά τις 10:30. Εντάξει, λέμε, ακόμα και 11:00 να φύγουμε θα είμαστε Νεκρά Θάλασσα το αργότερο 14:00 και Μάνταμπα 16:00. Ας λιαστούμε λίγο στο μπαλκόνι πίνοντας καφεδάκι.
Η ώρα πέρναγε και το 10:30 έγινε 11:30 και από 11:30 τελικά τα παραλάβαμε 12:30. Ας είναι, λέμε , και πάλι, άλλωστε τα δώσαμε τελευταία στιγμή και είναι και εξωτερικοί συνεργάτες! Πακετάραμε άρων-άρων τα τελευταία ρούχα και μία παρά ήμασταν στο δρόμο.
Έχοντας μετά βίας οδηγήσει 10 λεπτά και πριν προλάβουμε να βγούμε από την Άκαμπα κολλάμε σε μια απίστευτη κίνηση για 40 λεπτά! Εντάξει cool θα κάτσουμε λιγότερο στη Νεκρά Θάλασσα δεν πειράζει, άλλωστε δεν είναι και για χορταση ε;
Αφού ξεκολλήσαμε από εκεί και για κανένα μισάωρο οδηγησαμε απρόσκοπτα μέχρι που βλέπουμε ένα σημείο ελέγχου από μακριά. Το gps ωστόσο μας έβγαζε να στρίψουμε πριν από αυτό.. Ε θα είναι άλλος δρόμος ο δικός μας, ας στρίψουμε. Φτάνουμε μέχρι ένα σημείο και αστυνομικοί μας κάνουν νόημα από το φυλάκιο τους να κάνουμε αναστροφή και να πάμε από τον άλλο δρόμο. Ένα ακόμη ενοικιαζόμενο πίσω μας είχε ακολουθήσει το GPS του και είχε την ίδια τύχη με μας.
Άντε πάλι πίσω... Σταμάτημα για έλεγχο και ξανά η ίδια συζήτηση.
- Από που είστε;
- Greece... (καμμία ανταπόκριση) Yunan yunan.
- Αααα. Είστε οκ φύγετε!
Στο πίσω αμάξι ανοίξανε και πορτ μπαγκάζ πάντως.
Άντε λέμε να δούμε τι θα γίνει σήμερα. Ήδη είχαμε βγει πολύ εκτός χρόνου αλλά διατηρούσαμε ακόμα κάπως τις ελπίδες μας. Είχαμε βγάλει όμως τις όποιες πιθανές στάσεις από το μυαλό μας εκτός την απολύτως απαραίτητη: βενζίνη - τουαλέτα.
Η διαδρομή ήταν ωραία και αν και πηγαίναμε με μεγαλύτερη ταχύτητα από ότι συνήθως χαζεύαμε όσο μπορούσαμε.



(όπως πάντα, φιλικοί Ιορδανοί)

Και κάπου στη μέση του πουθενά αστυνομικοί μου κάνουν νόημα να σταματήσω. Σταματάω στην άκρη και αρχίζει το θέατρο του παραλόγου. Τους καλησπερίζουμε και συνειδητοποιούμε ότι δεν μιλάνε γρι αγγλικά! Καλά ξεκινήσαμε. Βγάζει ο ένας κινητό και βάζει μετάφραση στα αγγλικά. Διαβατήρια και δίπλωμα. Τα δίνω.
-Από που είστε; γράφει και μου το δείχνει.
- Yunan, απαντάω με την ελπίδα να πιάσει άλλη μια φορά.
Αλλάζει τη μετάφραση από αγγλικά σε ελληνικά και γράφει κάτι ακατάληπτο. Στην κυριολεξία χαθήκαμε στη μετάφραση.
Του κάνω νόημα ότι δεν καταλαβαίνω



"Έχεις δει εσύ κάπου;γιατί εγώ όχι". "Άμα ήταν θα τα είχαμε δει τόσες μέρες,δεν νομίζεις;'' επίσης κουλ. Κάτι μας λέει ο officer στα αραβικά και μου κάνει νόημα να ανοίξω πίσω. Βγαίνουμε, βγάζουμε βαλίτσες, κοιτάμε στη ρεζέρβα με μια τελευταία ελπίδα ότι θα είναι εκεί...σιγά που θα ήταν. Μου κάνει ένα νόημα και δείχνει μέσα στο αμάξι. "Τι λέει; Τι θέλει; Δεν καταλαβαίνω."



Τι ζούμε;; αναρωτηθήκαμε.
Άλλη μία ώρα χαμένη. Μπαίνουμε στο αμάξι που είχαμε αφήσει με ορθάνοιχτα παράθυρα τόση ώρα και το τι γινόταν από τις μύγες δεν λέγεται!
Ξεκινάμε πάλι και παρακαλάμε να μην μας τύχει κάτι άλλο.
Επειδή όλες οι παραλίες(εκτός από τη δημόσια) στη Νεκρά Θάλασσα ανήκουν σε ξενοδοχεία,είτε μένεις σε κάποιο από αυτά έναντι ενός τσιμπημένου ποσού είτε πληρώνεις για την είσοδο σου σε αυτές ένα ποσό που συνήθως κυμαίνεται στα 40-50 jd το άτομο. Μιας και δεν ήμασταν σίγουροι τη θερμοκρασία θα συναντήσουμε και δεν θέλαμε να πληρώσουμε και τελικά να μην βουτήξουμε λόγω κρύου είπαμε να δοκιμάσουμε μια τρίτη εναλλακτική. Είχαμε διαβάσει για ένα σημείο στην άκρη του δρόμου που μπορούσες να σταματήσεις και βουτήξεις αρκεί να έχεις μαζί νερό να ξεπλυθείς.
Όταν με τα πολλά καταφέραμε να φτάσουμε σε αυτό το σημείο ήταν περασμένες πέντε και ο ήλιος έδυε κάτι που υπό άλλες συνθήκες μπορεί να μην μας επηρέαζε. Αυτό που αντικρίσαμε όμως ήταν απογοητευτικό. Η ακτή ήταν σαν απέραντος σκουπιδότοπος. Αρκετοί ντόπιοι βρίσκονταν στο σημείο που αυτομάτως σήμαινε ότι δεν μπορούσα να εμφανιστώ με το μαγιό. Συνεχίσαμε πιο κάτω με την ελπίδα να βρούμε ένα καλύτερο σημείο αλλά μάταια αφού στο αμέσως επόμενο έκαιγαν σκουπίδια και η μυρωδιά ήταν αποπνικτική. Όσο περισσότερο οδηγούσαμε τόσο πιο απόκρημνες γινόντουσαν οι πλαγιές άρα και αδύνατον να κατέβουμε. Είχαμε πια αποδεχτεί ότι δεν πρόκειται να βουτήξουμε,τουλάχιστον ας μην νυχτώναμε στο δρόμο.

Συνεχίσαμε και το ποσό είχαμε στεναχωρηθεί δεν λέγεται. Το μόνο που σκεφτόμουν ήταν πόσο χαμένη πήγε όλη η μέρα, ότι θα φύγουμε και δεν θα έχουμε επιπλεύσει!
Φυσικά και νυχτώσαμε στο δρόμο και σαν να μην έφτανε αυτό όταν στρίψαμε από τον Jordan Valley Hwy στην Ma'in προς Μάνταμπα ο δρόμος ήταν τόσο ανηφορικός και φιδογυριστός που το αυτόματο δεν πήγαινε ΜΙΑ! Παίζει να πηγαίναμε και με 10χλμ. Ήταν η μόνη φορά που μου έλειψε το αμαξάκι μου!
Συνολική διαδρομή 4 ωρών την κάναμε 6,5-7 ώρες. Ήμασταν κομμάτια και η ψυχολογία μας στα πατώματα! Φτάσαμε στη Μάνταμπα και πάμε κατευθείαν για το ξενοδοχείο.
Ειχαμε κλείσει στο Tell Madaba Hotel
Tell Madaba Hotel, Μάνταμπα, Ιορδανία και εκεί γνωρίσαμε τον Έντουαρντ και την οικογένειά του που ήταν αχτίδα φωτός στη μαύρη μας μέρα. Πριν ακόμα παρκάρουμε, ο Έντουαρντ,ο γιος της οικογένειας, είχε εμφανιστεί (ή να πω διακτινιστεί; ) ως δια μαγείας στο παράθυρό μας να μας καλωσορίσει!
Συστηθήκαμε, μας βοήθησε με τις αποσκευές και μας οδήγησε μέσα στο σαλόνι της πανσιόν! Με το που πατήσαμε το πόδι μας μέσα οι μυρωδιές μας έσπασαν τη μύτη. Στην ερώτηση τι μυρίζει τόσο ωραία, η απάντηση ήταν οι προετοιμασίες του αυριανού πρωινού! Μας έτρεχαν ήδη τα σάλια.

Γνωρίσαμε τη μητέρα του και καταλήξαμε όλοι μαζί στο καθιστικό να μιλάμε! Η φάση θύμιζε πιο πολύ οικογενειακή επίσκεψη παρά check in. Από την πρώτη στιγμή μας έκαναν να νιώσουμε οικεία. Γελάσαμε πολύ και νιώσαμε σαν στο σπίτι μας.
Η επόμενη θα ήταν και η τελευταία μας μέρα και αμέσως ο Έντουαρντ ανέλαβε το πρόγραμμα της ημέρας έτσι ώστε να τα δούμε όλα!
• Μωσαϊκά
• Ναός Αγ. Γεωργίου
• Ναός Αγ. Ιωάννη Βαπτιστή
• Όρος Νέμπο
Γνωρίζοντας και την ατυχία μας στην Νεκρά Θάλασσα μας ενημέρωσε για μια συνεργασία που έχει με το Crowne Plaza Dead Sea Resort. Πρόσβαση στην παραλία και στις πισίνες με μεσημεριανό μπουφέ 25jd το άτομο που ήταν και η καλύτερη τιμή που είχαμε ακούσει.
- Μα πως θα τα προλάβουμε όλα και τη Νεκρά Θάλασσα;
- Σκοπεύεις να κοιμηθείς στα μωσαϊκά Σοφία;


Τακτοποιηθήκαμε στο δωμάτιο και βγήκαμε κατευθείαν για φαγητό! Έπειτα από μια γρήγορη αναζήτηση καταλήξαμε στο Haret Jdoudna Haret Jdoudna - Our Story . Ωραίος χώρος και νόστιμο φαγητό αλλά ακριβό για δεδομένα Ιορδανίας όπως είχαμε πλέον διαπιστώσει. Πήραμε όπως συνήθως σαλάτα, δύο ορεκτικά και δύο κυρίως και πληρώσαμε γύρω στα 40 jd.




Φάγαμε και επιστρέψαμε στο δωμάτιο. Είχαμε αποφασίσει ότι θα τα δίναμε όλα την τελευταία μέρα και θα πηγαίναμε και Νεκρά Θάλασσα. Για να τα καταφέρουμε, όμως, έπρεπε να ξεκουραστούμε επειγόντως!