Όχι και τόσο Fast...

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

echo2011

Member
Μηνύματα
2.398
Likes
3.572
Για Κωνσταντινουπολη ειναι η κρατηση. Οσον αφορα την δωρεαν ακυρωση, κι αλλες εταιρειες χρεωνουν το ποσο, και αν ακυρωσεις σου το επιστρεφουν. Μου εχει τυχει πολλες φορες αυτο.
Ναι το ξέρω και εμένα μου έχει τυχει σε άλλες κρατήσεις με άλλες εταιρίες.. Απλά με τις άλλες εταιρίες δεν έτυχε να έχουν χρέος ή να έχουν σταματήσει τις πληρωμές για να ξερουμε τι γίνεται σε περίπτωση που έχουμε κράτηση με δωρεάν ακύρωση..
 

evi01

Member
Μηνύματα
1.090
Likes
1.660
Ταξίδι-Όνειρο
Η γη ολάκερη!
Η δική μου κράτηση ήταν με άμεση πληρωμή, οπότε και χρεώθηκε ήδη το ποσό στην πιστωτική μου κάρτα. Τώρα το αν αποδόθηκε το ποσό στο Hotelbeds δεν το γνωρίζω.
Λέτε να πάω και να μου ζητήσουν να πληρώσω ξανά;
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.405
Likes
14.371
Σίγουρα είμαστε κατοχυρωμενοι ότι θα μας περιμένει κάποιο δωμάτιο..Ότι έχουμε κράτηση.. Αλλά μας κατοχυρώνει και για το ότι πληρώθηκαν και δε περιμένουν πληρωμή στο ξενοδοχείο; (μιλάω πάντα για δωρεάν ακύρωση γιατί στην άμεση πληρωμή φαντάζομαι τα χρήματα πάνε απευθείας στο ξενοδοχείο ενώ στην δωρεάν ακύρωση λογικά τα κρατάει η AFT και τα επιστρέφει έτσι και ακυρώσουμε ή τα αποδίδει στο ξενοδοχείο όταν φτάσει η ημερομηνία κρατησης)
Η χρέωση στη πιστωτική μου είναι πάντα από AFT (όχι από ενδιάμεσους ή από το ξενοδοχείο), έτσι φαίνεται στις εγγραφές του statement της καρτας..
Δεν είναι σίγουρο ότι και στην άμεση πληρωμή τα χρήματα πάνε αμέσως.Μπορεί να υπάρχει πολιτική πίστωσης μεταξύ γραφείου και ξενοδοχείου και το γραφείο να πληρώνει μετά από 1-2 μήνες.Σε αυτήν την περίπτωση μπορεί ο πελάτης να έχει ήδη κάνει την διαμονή.Τι θα κάνει το ξενοδοχείο αν μετά κάνει στάση πληρωμών το γραφείο;Θα τα ζητήσει αναδρομικά από τον πελάτη;
Στην περίπτωση βέβαια που δεν έχει γίνει η διαμονή και το γραφείο έχει πρόβλημα πληρωμών,έχει δικαίωμα να ξενοδοχείο να ζητήσει πληρωμή από τον πελάτη;Δεν έχει κάποια ευθύνη με ποια γραφεία συνεργάζεται;
Δεν μου έχει τύχει και δεν ξέρω τι συμβαίνει σε αυτήν την περίπτωση.
 
Last edited by a moderator:

karfitsa

Member
Μηνύματα
4.546
Likes
8.036
Πάντως την τακτική να χρεώνουν τις κάρτες και να δεσμεύουν/παίρνουν όλο το ποσό(άσχετα αν υπάρχει δυνατότητα για ακύρωση) ακολουθούν και άλλες εταιρείες.Και μετά επιστρέφουν το ποσό.
Δεν καταλαβαινω τον λογο που κρατανε ολο το ποσο,οταν εχεις κλεισει με δωρεαν ακυρωση.Στο booking.com ειναι ξεκαθαρο οτι χρεωνεται μονο η πρωτη νυχτα,της οποιας τα χρηματα θα δεσμευσουν και οχι ολο το ποσο.
 

evi01

Member
Μηνύματα
1.090
Likes
1.660
Ταξίδι-Όνειρο
Η γη ολάκερη!
Κι εμένα αυτό με απασχολεί, μήπως βρεθώ με δωμάτιο αλλά τελικά είναι απλήρωτο ....
 

kipi

Member
Μηνύματα
414
Likes
219
Επόμενο Ταξίδι
Ταυλάνδη
Ταξίδι-Όνειρο
Μαλδίβες
επειδη δεν ξερουμε πως δουλευει το πραγμα μεταξυ εταιρειων και ξενοδοχειων, ας ελπισουμε οτι δεν θα εχουμε προβλημα. Καλο θα ηταν βεβαια να εχουμε και καποια εξτρα χρηματα μαζι μας για παν ενδεχομενο(αχρειαστα ναναι)
 

evi01

Member
Μηνύματα
1.090
Likes
1.660
Ταξίδι-Όνειρο
Η γη ολάκερη!
Μπορούμε να αμφισβητήσουμε τη χρέωση στην πιστωτική κάρτα...
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.405
Likes
14.371
Δεν καταλαβαινω τον λογο που κρατανε ολο το ποσο,οταν εχεις κλεισει με δωρεαν ακυρωση.Στο booking.com ειναι ξεκαθαρο οτι χρεωνεται μονο η πρωτη νυχτα,της οποιας τα χρηματα θα δεσμευσουν και οχι ολο το ποσο.
Οποιαδήποτε εταιρεία δουλεύει με πολύ μικρά περιθώρια κέρδους,κάθε Ευρώ που εξασφαλίζει(χωρίς κόστος για αυτήν) σαν κεφάλαιο κίνησης είναι πολύτιμο...
 

HummingBird

Member
Μηνύματα
582
Likes
826
Θα έπρεπε να μας πληρώνουν και τόκους για αυτό τον ιδιότυπο "δανεισμό".
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.055
Likes
7.813
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Μπορούμε να αμφισβητήσουμε τη χρέωση στην πιστωτική κάρτα...
Ναι, αλλά πρέπει να το κάνεις μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα από τότε που έγινε η χρέωση. Αν η κάρτα σου χρεώθηκε τον Απρίλη, εσύ πας στο ξεν/χείο τον Οκτώβρη και αναγκαστείς να πληρώσεις εκεί ξανά και μετά θελήσεις ν' ακυρώσεις τη χρέωση του Απριλίου, πολύ φοβάμαι ότι θα έχεις προβλήματα με την Τράπεζα (ανάλογα την Τράπεζα, βέβαια, αλλά...).

Θα έπρεπε να μας πληρώνουν και τόκους για αυτό τον ιδιότυπο "δανεισμό".
Εσύ μάλλον από άλλον γαλαξία κατέφθασες! :)
 
Last edited by a moderator:

evi01

Member
Μηνύματα
1.090
Likes
1.660
Ταξίδι-Όνειρο
Η γη ολάκερη!
Ναι, αλλά πρέπει να το κάνεις μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα από τότε που έγινε η χρέωση. Αν η κάρτα σου χρεώθηκε τον Απρίλη, εσύ πας στο ξεν/χείο τον Οκτώβρη και αναγκαστείς να πληρώσεις εκεί ξανά και μετά θελήσεις ν' ακυρώσεις τη χρέωση του Απριλίου, πολύ φοβάμαι ότι θα έχεις προβλήματα με την Τράπεζα (ανάλογα την Τράπεζα, βέβαια, αλλά...).
Μα η χρέωση έγινε στις 21/6, ο λογαριασμός εκδίδεται 6/7 , οπότε έχω χρόνο να το αμφισβητήσω.


Το 2009 που βάρεσε κανόνι η Skyeurope, είχα πληρώσει εισητήριο το Φεβρουάριο για ταξίδι που θα πραγματοποιούσα το Σεπτέμβριο. Στο μεταξύ πτώχευσε και το ταξίδι δεν έγινε ποτέ, επικοινώνησα με την Τράπεζα και μου επέστρεψαν τα χρήματα.
 
Last edited by a moderator:
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.254
Μηνύματα
885.246
Μέλη
38.935
Νεότερο μέλος
newrevie

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom