Vrasidas Cub
Member
- Μηνύματα
- 74
- Likes
- 370
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 2
- Κεφάλαιο 3
- Κεφάλαιο 4
- Κεφάλαιο 5
- Κεφάλαιο 6
- Κεφάλαιο 7
- Κεφάλαιο 8
- Κεφάλαιο 9
- Κεφάλαιο 10
- Κεφάλαιο 11
- Κεφάλαιο 12
- Κεφάλαιο 13
- Κεφάλαιο 14
- Κεφάλαιο 15
- Κεφάλαιο 16
- Κεφάλαιο 17
- Κεφάλαιο 18
- Κεφάλαιο 19
- Κεφάλαιο 20
- Κεφάλαιο 21
- Κεφάλαιο 22
- Κεφάλαιο 23
- Κεφάλαιο 24
- Κεφάλαιο 25
- Κεφάλαιο 26
- Κεφάλαιο 27
- Κεφάλαιο 28
- Κεφάλαιο 29
- Κεφάλαιο 30
- Κεφάλαιο 31
- Κεφάλαιο 32
- Κεφάλαιο 33
Κι όμως δεν θυμάμαι σχεδόν απολύτως τίποτα … και ας πέρασαν μόνο τρεις μέρες από την επιστροφή μου.
Ίσως φταίει το πολιτισμικό σοκ που υπέστη το σύνολο των εγκεφαλικών μου κυττάρων … και όλα αυτά από τη στιγμή που ξαναγύρισα στο γεωγραφικό σημείο που υπάρχουν μαζεμένοι οι πολλοί “άνθρωποι” … δηλαδή στο κράτος των Αθηνών.
Εάν τα πάρω από την αρχή, ίσως ξεκαθαρίσουν λίγο τα πράγματα …
Θες λίγο η ηλικία, θες το απόλυτο αστικό μάντρωμα, θες η κυρίως άχρηστη κάθε είδους συναλλαγή με άκρως επικίνδυνα για την ψυχική υγεία ανθρώπινα δίποδα, θες που τα στροφόμετρα της ψυχής και της καρδιάς έχουν μπει εδώ και καιρό λίγο πέρα από τα κόκκινα … πάντως κάτι έπρεπε να γίνει.
Είναι καιρός τώρα που τις βόλτες με τη μεγάλη μηχανή δεν τις απολαμβάνω. Ίσως η διάθεση που έχει προκύψει από την «οικονομική κρίση» (κρίση ηλιθιότητας κατά την ταπεινή μου άποψη), ίσως επειδή δε γίνονται πλέον με τον τρόπο που θα ήθελα, ίσως επειδή το «κράτος των Αθηνών» βρίσκεται μακριά από τους παράδεισους για μηχανές … ίσως γιατί η «δηθενιά» έχει μπει για τα καλά στο DNA μας …
Ίσως γιατί λόγω ηλικίας δεν τρώμε πλέον τόσο εύκολα τις διάφορες «παραμύθες» και τα «πρέπει» …. Πολλά «ίσως» μαζεμένα και αυτό δεν είναι καλό για τη λίμπιντο …
Πριν λίγους μήνες – παρά το γεγονός ότι είχα και έχω μεγάλου κυβισμού μηχανές με αρκετές συμμετοχές στο 36ωρο - σχεδόν ολοκλήρωσα το δύσκολο 19ο οδοιπορικό αντοχής της λέσχης Moto Guzzi με ένα Κινέζικο παπί πολύ κακής ποιότητας κατασκευής. Το εγχείρημα βέβαια δεν έγινε χωρίς την κατάλληλη προετοιμασία του παπιού, που με φτηνές αλλά ουσιαστικές παρεμβάσεις από τον μηχανικό μου, αυξήσαμε την αξιοπιστία του στα σημεία που πονά σαν κατασκευή αλλά και σαν «προορισμός χρήσης» για αρκετούς, κατ’ εμέ, πυρηνικούς επιστήμονες ….
Είχα παθιαστεί με το όλο σκηνικό σε βαθμό που να προκαλώ στην αρχή πολλά χλευαστικά σχόλια και διάφορα άλλα που μάλιστα είχαν και άσχημη κατάληξη. Όμως το είχα πάρει τόσο στην πλάκα που πραγματικά είχε ένα ενδιαφέρον. Π.χ. για να αυξήσω την αυτονομία του και να μην έχω θέματα με το μικρό του ντεπόζιτο και τις καθυστερήσεις στους ανεφοδιασμούς, έφτιαξα πίσω μία γερή βάση στηρίζοντας επάνω της ένα τελάρο από ΕΒΓΑ … μέσα στο οποίο τοποθέτησα ένα ντεπόζιτο από FZR 400 TOY ’90 16 λίτρων, αυξάνοντας την αυτονομία του παπιού στα 700 χλμ …
Το σύνολο του καλλιτεχνικού σκηνικού καλύφθηκε και από δύο μεγάλες πράσινες πλαστικές σακούλες σκουπιδιών και ο πάπιος περνούσε απλά απαρατήρητος καθώς όλοι νόμιζαν ότι πίσω, είναι καλάθι μεταφοράς ζαρζαβατικών από το χωράφι … Για ντεκόρ είχα στηρίξει πίσω στο τελάρο και τις σαγιονάρες μου … αλλά και αυτό δεν το πρόσεξε κανείς …
Είχα ήδη αλλάξει δύο φορές τα ελατήρια της εμπρός ανάρτησης μέχρι να καταφέρω ουσιαστική οδική συμπεριφορά μπροστινού …. Από την πρώτη στιγμή μπήκε ένα ποιοτικό ψυγείο λαδιού και έγινε πλέον από αερόψυκτο ελαιόψυκτο … και για τον φόβο των κακών ματιών (δηλαδή της άθλιας κατασκευής του) έχει ήδη τοποθετημένα stand by διπλό ανορθωτή – διπλή ηλεκτρονική και διπλό πολλαπλασιαστή … Αν οπουδήποτε τα ηλεκτρικά του κινεζώσουν (δηλαδή μουλαρώσουν) μια απλή αλλαγή στην φύσα και φύγαμε …
Επίσης τοποθετήθηκε παράλληλα και μια δεύτερη μπαταρία από TDM 900 η οποία φορτίζεται κανονικά όπως και η μπαταρία εργοστασιακής τοποθέτησης … Το πρόβλημα απόδοσης των φανών θυέλλης (δεν νομίζω να πιστεύετε ότι το κινέζικο θα είχε φώτα) λύθηκε με έναν προβολέα LED 18W …
Αλλάχθηκαν ρουλεμάν τροχών – διάφορες τσιμούχες γιατί οι εργοστασιακές είναι μόνο για φιγούρα … και τοποθετήθηκαν εμπρός κανονικά τακάκια φρένου … Τα «μαμά» τακάκια χρησιμεύουν κυρίως για να παίζουμε «ομάδες» (αν θυμούνται τι εννοώ οι παλαιότεροι) …
Επίσης έγιναν πειραματισμοί με τα εμπρός και πίσω γρανάζια του οι οποίοι έδειξαν ότι οι σχέσεις του έπρεπε οπωσδήποτε να κοντύνουν.
Με λίγα λόγια το οδοιπορικό έγινε, η εμπειρία ήταν απίστευτη, η διασκέδαση απλά γαμάτη, η ικανοποίηση που πήρα πέραν του δέοντος καλή και από το όλο εγχείρημα βγήκαν πολλά και χρήσιμα συμπεράσματα.
Κάποια από αυτά αφορούσαν το ίδιο το παπί και ποιες ακόμα βελτιώσεις – παρεμβάσεις χρειαζόταν με βάση την χρήση του, τα κιλά μου, τον τρόπο που οδηγώ, πού πάσχει κατά την κίνησή του φορτωμένο, κτλ …
Κάποια άλλα συμπεράσματα αφορούν το γεγονός ότι … τελικά κάποια πράγματα υπάρχουν απλά για να καταρρίπτονται …
Ίσως φταίει το πολιτισμικό σοκ που υπέστη το σύνολο των εγκεφαλικών μου κυττάρων … και όλα αυτά από τη στιγμή που ξαναγύρισα στο γεωγραφικό σημείο που υπάρχουν μαζεμένοι οι πολλοί “άνθρωποι” … δηλαδή στο κράτος των Αθηνών.
Εάν τα πάρω από την αρχή, ίσως ξεκαθαρίσουν λίγο τα πράγματα …
Θες λίγο η ηλικία, θες το απόλυτο αστικό μάντρωμα, θες η κυρίως άχρηστη κάθε είδους συναλλαγή με άκρως επικίνδυνα για την ψυχική υγεία ανθρώπινα δίποδα, θες που τα στροφόμετρα της ψυχής και της καρδιάς έχουν μπει εδώ και καιρό λίγο πέρα από τα κόκκινα … πάντως κάτι έπρεπε να γίνει.
Είναι καιρός τώρα που τις βόλτες με τη μεγάλη μηχανή δεν τις απολαμβάνω. Ίσως η διάθεση που έχει προκύψει από την «οικονομική κρίση» (κρίση ηλιθιότητας κατά την ταπεινή μου άποψη), ίσως επειδή δε γίνονται πλέον με τον τρόπο που θα ήθελα, ίσως επειδή το «κράτος των Αθηνών» βρίσκεται μακριά από τους παράδεισους για μηχανές … ίσως γιατί η «δηθενιά» έχει μπει για τα καλά στο DNA μας …
Ίσως γιατί λόγω ηλικίας δεν τρώμε πλέον τόσο εύκολα τις διάφορες «παραμύθες» και τα «πρέπει» …. Πολλά «ίσως» μαζεμένα και αυτό δεν είναι καλό για τη λίμπιντο …
Πριν λίγους μήνες – παρά το γεγονός ότι είχα και έχω μεγάλου κυβισμού μηχανές με αρκετές συμμετοχές στο 36ωρο - σχεδόν ολοκλήρωσα το δύσκολο 19ο οδοιπορικό αντοχής της λέσχης Moto Guzzi με ένα Κινέζικο παπί πολύ κακής ποιότητας κατασκευής. Το εγχείρημα βέβαια δεν έγινε χωρίς την κατάλληλη προετοιμασία του παπιού, που με φτηνές αλλά ουσιαστικές παρεμβάσεις από τον μηχανικό μου, αυξήσαμε την αξιοπιστία του στα σημεία που πονά σαν κατασκευή αλλά και σαν «προορισμός χρήσης» για αρκετούς, κατ’ εμέ, πυρηνικούς επιστήμονες ….
Είχα παθιαστεί με το όλο σκηνικό σε βαθμό που να προκαλώ στην αρχή πολλά χλευαστικά σχόλια και διάφορα άλλα που μάλιστα είχαν και άσχημη κατάληξη. Όμως το είχα πάρει τόσο στην πλάκα που πραγματικά είχε ένα ενδιαφέρον. Π.χ. για να αυξήσω την αυτονομία του και να μην έχω θέματα με το μικρό του ντεπόζιτο και τις καθυστερήσεις στους ανεφοδιασμούς, έφτιαξα πίσω μία γερή βάση στηρίζοντας επάνω της ένα τελάρο από ΕΒΓΑ … μέσα στο οποίο τοποθέτησα ένα ντεπόζιτο από FZR 400 TOY ’90 16 λίτρων, αυξάνοντας την αυτονομία του παπιού στα 700 χλμ …
Το σύνολο του καλλιτεχνικού σκηνικού καλύφθηκε και από δύο μεγάλες πράσινες πλαστικές σακούλες σκουπιδιών και ο πάπιος περνούσε απλά απαρατήρητος καθώς όλοι νόμιζαν ότι πίσω, είναι καλάθι μεταφοράς ζαρζαβατικών από το χωράφι … Για ντεκόρ είχα στηρίξει πίσω στο τελάρο και τις σαγιονάρες μου … αλλά και αυτό δεν το πρόσεξε κανείς …
Είχα ήδη αλλάξει δύο φορές τα ελατήρια της εμπρός ανάρτησης μέχρι να καταφέρω ουσιαστική οδική συμπεριφορά μπροστινού …. Από την πρώτη στιγμή μπήκε ένα ποιοτικό ψυγείο λαδιού και έγινε πλέον από αερόψυκτο ελαιόψυκτο … και για τον φόβο των κακών ματιών (δηλαδή της άθλιας κατασκευής του) έχει ήδη τοποθετημένα stand by διπλό ανορθωτή – διπλή ηλεκτρονική και διπλό πολλαπλασιαστή … Αν οπουδήποτε τα ηλεκτρικά του κινεζώσουν (δηλαδή μουλαρώσουν) μια απλή αλλαγή στην φύσα και φύγαμε …
Επίσης τοποθετήθηκε παράλληλα και μια δεύτερη μπαταρία από TDM 900 η οποία φορτίζεται κανονικά όπως και η μπαταρία εργοστασιακής τοποθέτησης … Το πρόβλημα απόδοσης των φανών θυέλλης (δεν νομίζω να πιστεύετε ότι το κινέζικο θα είχε φώτα) λύθηκε με έναν προβολέα LED 18W …
Αλλάχθηκαν ρουλεμάν τροχών – διάφορες τσιμούχες γιατί οι εργοστασιακές είναι μόνο για φιγούρα … και τοποθετήθηκαν εμπρός κανονικά τακάκια φρένου … Τα «μαμά» τακάκια χρησιμεύουν κυρίως για να παίζουμε «ομάδες» (αν θυμούνται τι εννοώ οι παλαιότεροι) …
Επίσης έγιναν πειραματισμοί με τα εμπρός και πίσω γρανάζια του οι οποίοι έδειξαν ότι οι σχέσεις του έπρεπε οπωσδήποτε να κοντύνουν.
Με λίγα λόγια το οδοιπορικό έγινε, η εμπειρία ήταν απίστευτη, η διασκέδαση απλά γαμάτη, η ικανοποίηση που πήρα πέραν του δέοντος καλή και από το όλο εγχείρημα βγήκαν πολλά και χρήσιμα συμπεράσματα.
Κάποια από αυτά αφορούσαν το ίδιο το παπί και ποιες ακόμα βελτιώσεις – παρεμβάσεις χρειαζόταν με βάση την χρήση του, τα κιλά μου, τον τρόπο που οδηγώ, πού πάσχει κατά την κίνησή του φορτωμένο, κτλ …
Κάποια άλλα συμπεράσματα αφορούν το γεγονός ότι … τελικά κάποια πράγματα υπάρχουν απλά για να καταρρίπτονται …