Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Σημαντικές Πληροφορίες][B][I]ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:[/I][/B
- Οι Βινιέτες
- Γερμανία
- Η βουνοπλαγιά του Drackenstein
- Κόμβος Μόναχο - Σάλτσμπουργκ
- Αυστρία
- Κόμβος Σάλτσμπουργκ - Βιέννη- Βιλλαχ
- Οι πρώτες πινακίδες για Λουμπλιάνα
- Κόμβος Βιλλαχ - Τούνελ του Καραβανκεν
- Σλοβενία
- Λουμπλιάνα
- Κροατία
- Οι πρώτες πινακίδες για Βελιγράδι
- Σερβία
- Ο αυτοκινητόδρομος του Βελιγραδίου
- Τα πρώτα διόδια στη Σερβία
- Κόμβος Νις - Σκοπίων - Σόφιας
- Η βουνοπλαγιά Γκρντελιτσκα Κλιζουρα
- Τέρμα Σερβίας
- Φυρομ
- Αεροδρόμιο Μέγας Αλέξανδρος
- Ελλάδα
Ο ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΠΟΛΕΩΣ ΤΟΥ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙΟΥ:
Εντώς του Βελιγραδίου υπάρχει ένας πρωτότυπος τύπος αυτοκινητοδρόμου, ο οποίος και συναντάται μόνο στα πρώην κράτη-μέλη της παλαιάς κραταιάς Γιουγκοσλαβίας. Αυτοί οι αυτοκινητόδρομοι ονομάζονται στα σερβοκροατικά Poliautoput, που δεν σημαίνει τίποτε άλλο στα ελληνικά από αυτοκινητόδρομο πόλεως!
Εντώς του Βελιγραδίου η χρήση του εν λόγο αυτοκινητοδρόμου είναι δωρεάν.
Η διαφορά λοιπόν με έναν κλασσικό αυτοκινητόδρομο είναι οτι αυτός του Βελιγαρδίου έχει ανώτατο όριο ταχύητητας τα 80 χιλιόμετρα ανά ώρα, ενώ υπάρχουν παντού φανάρια στις διασταυρώσεις.
Μώλις βγείτε μετά από περίπου 15 λεπτά από το Βελιγράδι θα βρεθείτε σε άλλον έναν ειδικό σταθμό διοδίων που απλά σας δίνουν μια καρτέλλα εισόδου για το επόμενο κομμάτι του αυτοκινητοδρόμου πάνω στον Ε70 ο οποίος φθάνει στο τέλος του μέχρι κι έξω από την πόλη Νις.
Εκεί θα πληρώσουμε για δεύτερη φορά διόδια.
Λίγα μέτρα μετά θα σας δοθεί νέα κάρτα εισόδου από έναν άλλον σταθμό διοδίων.
Το καρτελλάκι αυτό που θα λάβετε έχει ισχύ μέχρι κι έξω από την πόλη Λέσκοβατς, όπου και θα πληρώσετε για τελευταία φορά διόδια στην Σερβία. Από κει κι έπειτα ο αυτοκινητόδρομος τελειώνει και ο δρόμος συνεχίζει ως πλή εθνική οδό με δύο κατευθύνσεις και νησίδα στη μλεσα από τα στενά της περίφημης βουνοπλαγιάς Γκρντέλιτσκα Κλίζουρα η οποία τελειώνει στην κοιλάδα του Πρέσεβο.
Το ομόνυμο χωριουδάκι είναι και το συνορο μεταξύ Σερβίας και ΦΥΡΟΜ!
Τα ανέφερα λοιπόν όλα αυτά αναλυτικά από πριν, ετσι ώστε να ξέρετε πάνω κάτω τι συμβαίνει εντώς Σερβίας, καθώς οι περισσότεροι που ταξιδεύουν εντώς Σερβίας δεν γνωρίζουν ακριβώς το είναι το κάθετί.
Με την σειρά λοιπόν που εξήγησα όλα τα σημεία που σας εξήγησα πιο πάνω, εμείς θα συνεχίσουμε την ανάλυση του ταξιδιού μας.
Ξεκινόντας λοιπόν από τα σερβοκροατικά σύνορα (έξω από το χωριό Σιντ) το Βελιγράδι βρήσκεται περίπου σε απόσταση 110 χιλιομέτρων.
Το τοπίο τριγύρο μας δεν προσφέρετε και πολύ για φωτογραφίες καθώς θυμίζει έντονα αυτό της Κροατίας, ενώ στους δρόμους των Σέρβων κάνουν την εμφάνισή τους αρκετά σαράβαλα αυτοκίνητα, κάρα(!) αλλά και ποδήλατα και πολλοί πεζοί!
Τα μάτια σας λοιπόν εκατόνδεκατέσσερα!
Άλλη μια συμβουλή!
Μην οδηγείτε συνέχεια στην αριστερή λωρίδα! Οι Σέρβοι αστυνομικοί θα σας σταματήσουν και θα φάτε πρόστιμο της τάξης των 20?! Η αριστερή λωρίδα είναι μόνο για προσπεράσεις κι αν δεν συντρέχει λόγος, τότε είσδτε υποχρεωμένοι να οδηγείτε πάνω στην δεξιά λωρίδα και προσπερνάτε μόνο κάποιο φορτηγό, κάποιο λεοφορείο ή κάποιο πιο αργό όχημα από το δικό σας τέλος-πάντων!
Συνεχίζουμε λοιπόν απτόητοι το ταξίδι μας μας προς το Βελιγράδι.
Τσουπ, λοιπόν μετά από περίπου μιας ώρας δρόμου θα συναντήσετε τον σταθμό διοδιών του Βελιγραδίου, λίγο πριν την είσοδο προς την πόλη.
Εδώ λοιπόν θα πληρώσετε το πρώτο αντίτιμο για την χρήση του σερβικού αυτοκινητόδρομου.
Εντώς του Βελιγραδίου υπάρχει ένας πρωτότυπος τύπος αυτοκινητοδρόμου, ο οποίος και συναντάται μόνο στα πρώην κράτη-μέλη της παλαιάς κραταιάς Γιουγκοσλαβίας. Αυτοί οι αυτοκινητόδρομοι ονομάζονται στα σερβοκροατικά Poliautoput, που δεν σημαίνει τίποτε άλλο στα ελληνικά από αυτοκινητόδρομο πόλεως!
Εντώς του Βελιγραδίου η χρήση του εν λόγο αυτοκινητοδρόμου είναι δωρεάν.
Η διαφορά λοιπόν με έναν κλασσικό αυτοκινητόδρομο είναι οτι αυτός του Βελιγαρδίου έχει ανώτατο όριο ταχύητητας τα 80 χιλιόμετρα ανά ώρα, ενώ υπάρχουν παντού φανάρια στις διασταυρώσεις.
Μώλις βγείτε μετά από περίπου 15 λεπτά από το Βελιγράδι θα βρεθείτε σε άλλον έναν ειδικό σταθμό διοδίων που απλά σας δίνουν μια καρτέλλα εισόδου για το επόμενο κομμάτι του αυτοκινητοδρόμου πάνω στον Ε70 ο οποίος φθάνει στο τέλος του μέχρι κι έξω από την πόλη Νις.
Εκεί θα πληρώσουμε για δεύτερη φορά διόδια.
Λίγα μέτρα μετά θα σας δοθεί νέα κάρτα εισόδου από έναν άλλον σταθμό διοδίων.
Το καρτελλάκι αυτό που θα λάβετε έχει ισχύ μέχρι κι έξω από την πόλη Λέσκοβατς, όπου και θα πληρώσετε για τελευταία φορά διόδια στην Σερβία. Από κει κι έπειτα ο αυτοκινητόδρομος τελειώνει και ο δρόμος συνεχίζει ως πλή εθνική οδό με δύο κατευθύνσεις και νησίδα στη μλεσα από τα στενά της περίφημης βουνοπλαγιάς Γκρντέλιτσκα Κλίζουρα η οποία τελειώνει στην κοιλάδα του Πρέσεβο.
Το ομόνυμο χωριουδάκι είναι και το συνορο μεταξύ Σερβίας και ΦΥΡΟΜ!
Τα ανέφερα λοιπόν όλα αυτά αναλυτικά από πριν, ετσι ώστε να ξέρετε πάνω κάτω τι συμβαίνει εντώς Σερβίας, καθώς οι περισσότεροι που ταξιδεύουν εντώς Σερβίας δεν γνωρίζουν ακριβώς το είναι το κάθετί.
Με την σειρά λοιπόν που εξήγησα όλα τα σημεία που σας εξήγησα πιο πάνω, εμείς θα συνεχίσουμε την ανάλυση του ταξιδιού μας.
Ξεκινόντας λοιπόν από τα σερβοκροατικά σύνορα (έξω από το χωριό Σιντ) το Βελιγράδι βρήσκεται περίπου σε απόσταση 110 χιλιομέτρων.
Το τοπίο τριγύρο μας δεν προσφέρετε και πολύ για φωτογραφίες καθώς θυμίζει έντονα αυτό της Κροατίας, ενώ στους δρόμους των Σέρβων κάνουν την εμφάνισή τους αρκετά σαράβαλα αυτοκίνητα, κάρα(!) αλλά και ποδήλατα και πολλοί πεζοί!
Τα μάτια σας λοιπόν εκατόνδεκατέσσερα!
Άλλη μια συμβουλή!
Μην οδηγείτε συνέχεια στην αριστερή λωρίδα! Οι Σέρβοι αστυνομικοί θα σας σταματήσουν και θα φάτε πρόστιμο της τάξης των 20?! Η αριστερή λωρίδα είναι μόνο για προσπεράσεις κι αν δεν συντρέχει λόγος, τότε είσδτε υποχρεωμένοι να οδηγείτε πάνω στην δεξιά λωρίδα και προσπερνάτε μόνο κάποιο φορτηγό, κάποιο λεοφορείο ή κάποιο πιο αργό όχημα από το δικό σας τέλος-πάντων!
Συνεχίζουμε λοιπόν απτόητοι το ταξίδι μας μας προς το Βελιγράδι.
Τσουπ, λοιπόν μετά από περίπου μιας ώρας δρόμου θα συναντήσετε τον σταθμό διοδιών του Βελιγραδίου, λίγο πριν την είσοδο προς την πόλη.
Εδώ λοιπόν θα πληρώσετε το πρώτο αντίτιμο για την χρήση του σερβικού αυτοκινητόδρομου.