8avos
Member
- Μηνύματα
- 657
- Likes
- 6.615
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 2
- Κεφάλαιο 3
- Κεφάλαιο 4
- Κεφάλαιο 5
- Κεφάλαιο 6
- Κεφάλαιο 7
- Κεφάλαιο 8
- Κεφάλαιο 9
- Κεφάλαιο 10
- Κεφάλαιο 11
- Κεφάλαιο 12
- Κεφάλαιο 13
- Κεφάλαιο 14
- Κεφάλαιο 15
- Κεφάλαιο 16
- Κεφάλαιο 17
- Κεφάλαιο 18
- Κεφάλαιο 19
- Κεφάλαιο 20
- Κεφάλαιο 21
- Κεφάλαιο 22
- Κεφάλαιο 23
- Κεφάλαιο 24
- Κεφάλαιο 25
- Κεφάλαιο 26
- Κεφάλαιο 27
- Κεφάλαιο 28
- Κεφάλαιο 29
Ξύπνημα πρωινό,μας ανοίγει ο ξενοδόχος το μικρό καφενεδάκι στο οποίο μας επέτρεπε να παρκάρουμε τα βεσπάκια κατά τη νύχτα αποφεύγοντας καρδιοχτύπια και δρόμο ξανά.Οι προβλέψεις του καιρού για βροχή είχαν πέσει στο κενό,ο καιρός ήταν φίλος μας και ήθελε το καλό μας.Αρχίσαμε να κατηφορίζουμε με κατεύθυνση ένα πολύ γνωστό χωριό στους τουρίστες,λόγω γειτνίασης με την έρημο,Merzouga το όνομα αυτού.Η διαδρομή για άλλη μια φορά μας άφηνε με το στόμα ανοιχτό,ούτε είχαμε ξαναοδηγήσει αλλά ούτε και μπορούσαμε να την εξομοιώσουμε σε άλλη χώρα,έτσι τα φιδίσια δρομάκια ανάμεσα στα επιβλητικά τραπέζια βουνά με το κόκκινο χώμα και τα πλήνθινα χτιστά σπίτια στα χωριουδάκια που διασχίζαμε συνέθεταν πανέμορφες εικόνες στα μάτια μας με δώρο τους φοίνικες κατά μήκος του οδικού δικτύου.
Merzouga:
Κατεβαίνοντας η θερμοκρασία είχε ανέβει αισθητά αλλά όχι αφόρητα,βλέποντας τους αμμόλοφους στο βάθος του οπτικού μας πεδίου και τις καμήλες να κινούνται σε κοπάδια κοιτάγαμε ο ένας τον άλλον με τον Σ. και χαζογελάγαμε με τον άθλο που χαμε καταφέρει με τα βεσπάκια μας.
Εξερευνήσαμε λίγο την περιοχή και ψάξαμε να βρούμε το καταλληλότερο Auberge (σημαίνει δωμάτια) σύμφωνα πάντα με τα οικονομικά μας.Τελικά το Ocean de dunes ήταν το ομπέρζ (Auberge) το οποίο μας φιλοξένησε για τρία βράδια με τιμή τα 3 ευρώ ανά άτομο.Οι ιδιοκτήτες εκπληκτικά φιλικοί αλλά η σκόνη της όλης κατάστασης δεν μας ξετρέλανε για αρχή.Μας κέρασε λίγο berber whiskey δίνοντάς μας τσαγάκι όχι του βουνού αλλά βερβέρικο και νάνι.
Ξυπνήσαμε αμφότεροι ο Σ. προτιμώντας να κάνει σούζες στην έρημο και εμένα απλά να χαλαρώνω
στην κορυφή του ψηλότερου αμμόλοφου της περιοχής.Το χωριό ουσιαστικά δεν είχε τίποτα,αλλά οι ντόπιοι ; σου πουλάγανε βόλτα με καμήλες και διανυκτέρευση στα βάθη της ερήμου κάτω από τον έναστρο αφρικάνικο ουρανό.Ενοικίαση buggie για 100 ευρώ την ώρα,σανίδες snowboard για σκίσιμο των αμμόλοφων.Κάτι για φαγητό τύπου εστιατορίου δεν υπήρχε,ίσως στα ξενοδοχεία.Με την σκόνη γίναμε αμέσως φίλοι και την είχαμε μέχρι και στο γάλα μας.Αυτό που μας "έτσουξε" ήταν η θερμοκρασία η οποία ήταν στους 6 βαθμούς αναγραφόμενη στο θερμόμετρο της βέσπα μου και το βράδυ χτυπούσαμε δόντι στην κυριολεξία,αφού οι τύποι που χανε το κάμπιγκ κάθε βράδυ που φοράγαμε όλο τον εξοπλισμό για να κοιμηθούμε αυτοί νόμιζαν ότι θα την κάναμε
Οι ιδιοκτήτες μας είπαν τα χειρότερα για την Μαυριτανία,μιας και είναι οι υπάιτιοι για την απομάκρυνση του φημισμένου αγώνα αντοχής Paris-Dakar από το αφρικάνικο έδαφος μετά από αποκεφαλισμό Γάλλων δημοσιογράφων.Έτσι η Μερζούγκα που ήταν περιοχή από την οποία πέρναγε το ράλλυ τώρα πια γι αυτούς θυμίζει πόλη φάντασμα με τον τουρισμό να έχει πέσει στο ναδίρ.Για την τελευταία νύχτα είχαμε δώρο αποκεφαλισμούς στη συζήτηση και δεν ξέρω κατά πόσο ανυπομονούσαμε να αξιοποιήσουμε τις βίζες!
Έτσι αποχαιρετήσαμε την χαλαρότητα που μας έδωσε αυτό το μέρος.
Merzouga:
Κατεβαίνοντας η θερμοκρασία είχε ανέβει αισθητά αλλά όχι αφόρητα,βλέποντας τους αμμόλοφους στο βάθος του οπτικού μας πεδίου και τις καμήλες να κινούνται σε κοπάδια κοιτάγαμε ο ένας τον άλλον με τον Σ. και χαζογελάγαμε με τον άθλο που χαμε καταφέρει με τα βεσπάκια μας.
Εξερευνήσαμε λίγο την περιοχή και ψάξαμε να βρούμε το καταλληλότερο Auberge (σημαίνει δωμάτια) σύμφωνα πάντα με τα οικονομικά μας.Τελικά το Ocean de dunes ήταν το ομπέρζ (Auberge) το οποίο μας φιλοξένησε για τρία βράδια με τιμή τα 3 ευρώ ανά άτομο.Οι ιδιοκτήτες εκπληκτικά φιλικοί αλλά η σκόνη της όλης κατάστασης δεν μας ξετρέλανε για αρχή.Μας κέρασε λίγο berber whiskey δίνοντάς μας τσαγάκι όχι του βουνού αλλά βερβέρικο και νάνι.
Ξυπνήσαμε αμφότεροι ο Σ. προτιμώντας να κάνει σούζες στην έρημο και εμένα απλά να χαλαρώνω
στην κορυφή του ψηλότερου αμμόλοφου της περιοχής.Το χωριό ουσιαστικά δεν είχε τίποτα,αλλά οι ντόπιοι ; σου πουλάγανε βόλτα με καμήλες και διανυκτέρευση στα βάθη της ερήμου κάτω από τον έναστρο αφρικάνικο ουρανό.Ενοικίαση buggie για 100 ευρώ την ώρα,σανίδες snowboard για σκίσιμο των αμμόλοφων.Κάτι για φαγητό τύπου εστιατορίου δεν υπήρχε,ίσως στα ξενοδοχεία.Με την σκόνη γίναμε αμέσως φίλοι και την είχαμε μέχρι και στο γάλα μας.Αυτό που μας "έτσουξε" ήταν η θερμοκρασία η οποία ήταν στους 6 βαθμούς αναγραφόμενη στο θερμόμετρο της βέσπα μου και το βράδυ χτυπούσαμε δόντι στην κυριολεξία,αφού οι τύποι που χανε το κάμπιγκ κάθε βράδυ που φοράγαμε όλο τον εξοπλισμό για να κοιμηθούμε αυτοί νόμιζαν ότι θα την κάναμε
Οι ιδιοκτήτες μας είπαν τα χειρότερα για την Μαυριτανία,μιας και είναι οι υπάιτιοι για την απομάκρυνση του φημισμένου αγώνα αντοχής Paris-Dakar από το αφρικάνικο έδαφος μετά από αποκεφαλισμό Γάλλων δημοσιογράφων.Έτσι η Μερζούγκα που ήταν περιοχή από την οποία πέρναγε το ράλλυ τώρα πια γι αυτούς θυμίζει πόλη φάντασμα με τον τουρισμό να έχει πέσει στο ναδίρ.Για την τελευταία νύχτα είχαμε δώρο αποκεφαλισμούς στη συζήτηση και δεν ξέρω κατά πόσο ανυπομονούσαμε να αξιοποιήσουμε τις βίζες!
Έτσι αποχαιρετήσαμε την χαλαρότητα που μας έδωσε αυτό το μέρος.