Νεπάλ Νεπάλ. Εκείνα τα Ιμαλάια που λέγαμε που είναι;

Μηνύματα
1.666
Likes
1.327
Επόμενο Ταξίδι
Κρακοβία-Βαρσοβία
Ταξίδι-Όνειρο
...Ιθάκη...

Το σχέδιο ήταν να πετάξουμε από Αθήνα Ντόχα και από Ντόχα Κατμαντού, Εκεί θα μας περίμεναν οι άνθρωποι του πρακτορείου για να παραλάβουν.
Μετά από 20λεπτη ανάλυση του χρώματος της βαλίτσας μου και το θράσος μου να κυκλοφορώ με κάτι τέτοιο (είναι ροζ με μωβ σχέδια μόνο τα λαμπάκια της λείπουν για να ολοκληρώσουν τον κιτς σχεδιασμό, αλλά είναι χαρούμενη και εμένα μου αρέσει, έχω βαρεθεί τις μονότονες μονόχρωμες βαλίτσες που χρησιμοποιούν όλοι) κάναμε check in και φύγαμε χωρίς απρόοπτα. Το πρώτο μας εμπόδιο ήταν η πολύωρη αναμονή μας στο αεροδρόμιο της Ντόχα 7 ώρες παρακαλώ, και το αεροδρόμιο πληκτικότατο, είναι βέβαια εντυπωσιακό το ότι τα ακριβά αυτοκίνητα πωλούνται στα duty free όπως και οι κολόνιες, αλλά πόσοι ώρα σου παίρνει για να αποφασίσεις ότι έστω και έτσι η λαμποργκίνι μάλλον είναι εκτός του δικού σου προϋπολογισμού; Επίσης η ζέστη που σε υποδέχεται μόλις βγεις από το αεροπλάνο είναι σοκαριστική, στην αρχή νόμιζα ότι ένα αερόθερμο είχε τεθεί σε λειτουργία ακριβώς δίπλα μου αλλά με πληροφόρησαν ότι σε αερόθερμο τελεί όλη η χώρα. Το δεύτερο στοιχειό που μου ήταν περίεργο ήταν η αμφίεση των ανδρών, οι άνθρωποι ήταν σοβαρότατοι αλλά μου θύμιζαν τόσο πολύ ελληνικές αποκριές που τα παιδιά συνηθίζουν να ντύνονται Άραβες.

Βρεθήκαμε πάνω από τα Ιμαλάϊα την ώρα που ανάτελλε ό ήλιος , το θέαμα σου έκοβε την ανάσα. Οι όγκοι που ξεχώριζαν σαν σκιές μέσα από τα σύννεφα δήλωναν την ύπαρξη των αιώνιων γιγάντων. Ήρεμοι, επιβλητικοί , τεράστιοι και βέβαιοι για την παντοδυναμία τους σε πλημμύριζαν με ένα καλοδεχούμενο αίσθημα δέους και ενθουσιασμού. Διχαζόμουν ανάμεσα σε δύο επιθυμίες από την μια ήθελα το αεροπλάνο να συνεχίζει να πετά πάνω από αυτό το τοπίο κάνοντας κύκλους πάνω από τις πιο φημισμένες κορυφές του κόσμου και από την άλλη περίμενα με ανυπομονησία να φτάσουμε επιτέλους στον προορισμό μας και να αρχίσουμε να ανακαλύπτουμε όλες τις πτυχές αυτής της χώρας που για πολλά χρόνια αποτελούσε ταξιδιωτικό ονειρικό προορισμό.

Φυσικά ο πιλότος δεν περίμενε να αποφασίσω εγώ τι από τα δύο θέλω και κάποια στιγμή το προσγείωσε το αεροπλάνο. Δεν θα μείνω στις διατυπώσεις και την μέτρηση της … θερμοκρασίας μας κατά την άφιξή μας, γιατί ανυπομονώ να σας εξιστορήσω ότι ζήσαμε όσο καιρό μείναμε εκεί.

Οι άνθρωποι του rhinotravelagency, μας περίμεναν συνεπείς στο ραντεβού μας, είχαμε πολλές αμφιβολίες για το πρακτορείο μας, ήταν το πρακτορείο με την καλύτερη προσφορά τιμής σε αυτά που ζητούσαμε, αλλά δεν είχαμε καμιά πληροφορία για την ποιότητα του. Μέσω αυτού είχαμε κλείσει τα ξενοδοχεία(είπαμε και εμείς μια φορά να κάνουμε άνετο το ταξίδι μας), και ένα αυτοκίνητο με οδηγό φυσικά, γιατί ως γνωστόν για να οδηγήσει κάποιος στο Νεπάλ χρειάζεται α) καλά φρένα, β) καλή κόρνα, γ) καλή τύχη. Τελικά το πρακτορείο ήταν σπαθί στις υποχρεώσεις του, και μας συμπεριφέρθηκαν σαν φιλοξενούμενους και όχι σαν πελάτες, το συστήνω λοιπόν ανεπιφύλακτα.

Μας υποδέχθηκε ο συνοδός μας, ο οδηγός μας με το μίνι bus και ένας νεαρός από τα γραφεία του πρακτορείου με τόόόόσο γλυκό χαμόγελο που ευχαρίστως θα τον υιοθετούσα για ανεψιό, ξάδελφο, γιό, κάποιο είδος συγγενείας τέλος πάντων. Μας φόρεσαν κάτι κολιέ από τον γνωστό σε μας λουλούδι με το όνομα καντιφέ, για καλωσόρισμα, φόρτωσαν βαλίτσες και ανθρώπους στο όχημα και φύγαμε για το ξενοδοχείο μας hotel Himalaya που ήταν στην περιοχή Lalitpur (ή αλλιώς Πατάν) ευτυχώς γρήγορα αποδείκτικε ότι και οι τρεις τους μιλούσαν καλά Αγγλικά άρα θα καταφέρναμε να συνεννοηθούμε άνετα μαζί τους. Το ξενοδοχείο ήταν συμπαθητικό, καθαρό, με βολικά δωμάτια, και άνετα κρεβάτια. Φάγαμε πρωινό το οποίο μας προϊδέασε για την μελλοντική μας διατροφή σε αυτήν την χώρα … καυτερές γεύσεις και ρύζι με ρύζι και ρύζι, με κάποιες ευρωπαϊκές νότες για αυτούς που δεν αντέχουν τις καυτές γεύσεις της ανατολής.

Μετά το ολιγόωρο φρεσκάρισμα, φύγαμε για την πρώτη μας βόλτα. Διαλέξαμε να αρχίσουμε την μέρα μας (είχε φτάσει 11.00) με μια περπατάδα στα κοντινά χωριά Khoka & Bungamati.

Επιτέλους Ασία!!! Αρχίσαμε το περπάτημα σε έναν δρόμο που περνούσε μέσα από ατελείωτους ορυζώνες, με γυναίκες σκυμμένες στην λασπερή επιφάνεια τους, τούβλινα σπίτια διάσπαρτα στο τοπίο, και άσπρα πουλιά να πετούν χαμηλά. Μετά από πορεία περίπου μιας ώρας ( ότι πρέπει για ξεμούδιασμα μετά από τόσες ώρες ακινησίας) φτάσαμε σε στο Κhoka. Το χωριό θύμιζε σκηνικό από ταινία του ’50, τα σπίτια ήταν παλιά, εκστασιάστηκα όμως όταν είδα ότι είχαν κάτι υπέροχα παράθυρα από σκαλισμένο ξύλο που οι νοικοκυρές κρεμούσαν αρμαθιές από κόκκινες πιπεριές για να στεγνώσουν. Είναι άγνωστο γιατί αυτή η αγροτική νότα σε συνδυασμό με την τοπική ξυλογλυπτική μου δημιούργησαν τόσο ενθουσιασμό θα ρωτήσω τον ψυχαναλυτή μου. Ο οποίος παρεμπίπτοντος πρέπει να λύσει και το μυστήριο του εκστασιασμού μου μπροστά στους ορυζώνες με τις αχυροκαλύβες. Επίσης (τώρα που γνωριστήκαμε μπορώ να σας το εκμυστηρευτώ) μου φαίνονται καταπληκτικά τα παιδάκια σε αυτά τα μέρη, που τριγυρνούν ελεύθερα, παίζουν παντού, κουβαλάνε τα μικρότερα αδελφάκια τους μαζί, και τα φιλαράκια αγκαλιάζονται όταν περπατάνε ανέμελα στον δρόμο. Τα χωριά που επισκεφθήκαμε ήταν γεμάτα από τους λιλιπούτειους κατοίκους τους γιατί ήταν και η ώρα που σχολούσαν από το σχολείο, έτσι πέφταμε πάνω σε λεφούσια από μαθητούδια ντυμένα με σχολική στολή, σοβαρά και επιμελημένα.

Μετά από αυτήν την πρώτη περιήγηση μας στα περίχωρα, γυρίσαμε στο Κατμαντού. Η πρωτεύουσα του Νεπάλ μοιάζει με τις περισσότερες μεγαλουπόλεις αυτών των χωρών λόγω της κακής ρυμοτομίας και των άσχημων κτιρίων, έχει όμως και χαρακτηριστικές διαφορές μια και οι περιοχές
Patan , Bhaktapur και Kathemandu Durbar Square, δίνουν μια μεσαιωνική νότα στην πόλη. Εμείς για ορεκτικό πήγαμε στην Kathemandu Durbar Square. Δεν μπορώ να θυμηθώ όλα τα ονόματα των ναών που είδαμε μου έμεινε το Kumari Temple που είναι ο ναός της ζωντανής !!! θεάς. Ένα κορίτσι διαλέγεται σαν θεά στην ηλικία των 3 ή 4 ετών τα κριτήρια δεν τα ξέρω αλλά από ότι κατάλαβα η εμφάνιση παίζει σημαντικό ρόλο, παραμένει στο Τέμπλο σαν θεά μέχρι την στιγμή που θα της έρθει η πρώτη περίοδος οπότε και ξαναγυρίζει στην θνητή της υπόσταση και κάποια άλλη διαδέχεται την θέση της. Ανεξάρτητα όμως από την κατάσταση της μνήμης μου η θωριά των ναών και τέμπλων ήταν μια αποκαλυπτική εισαγωγή της πρωτόγνωρης αρχιτεκτονικής που θα βλέπαμε σε αυτήν την πόλη. Επόμενη στάση μας η στούπα swayambhunath. Η στούπα με τα μάτια, που έχουν γίνει το σήμα κατατεθέν του Νεπάλ, είναι κτισμένη ψηλά και η θέα στην πόλη είναι πανοραμική, ενώ οι αναιδείς μαϊμούδες που κυκλοφορούν αδιάφορες στην περιοχή δίνουν χρώμα στο προαύλιο της στούπας. Εγώ για να σας πω την αλήθεια βρήκα το μέρος αρκετά τουριστικό, ίσως οι εντυπώσεις των προηγούμενων ωρών να επισκίαζαν την στούπα αλλά σας παραπέμπω στην ευλαβική περιγραφή της Angel25 που σαφώς την εκτίμησε περισσότερο από μένα.

Μετά από μια σύντομη στάση στο ξενοδοχείο για να μαζέψουμε τα κομμάτια μας, και να ανασυγκροτήσουμε τις δυνάμεις μας, φύγαμε για την περιοχή Ταμέλ όπου ο διευθυντής του πρακτορείου είχε την ευγένεια να μας προσφέρει το πρώτο μας δείπνο στο Νεπάλ σε ένα παραδοσιακό – τουριστικό εστιατόριο. Η Ταμέλ είναι μια δαιδαλώδη περιοχή γεμάτη αλλά πολύ γεμάτη όμως με μαγαζιά που απευθύνονται κυρίως στους τουρίστες, το ότι δεν με πάτησε αυτοκίνητο, ρίκσο ή μηχανάκι εκεί μέσα το χρωστάω στην ευλογία ενός Θεού που λόγω περιοχής δεν ξέρω αν είναι ο Βούδας, ο Κρίσνα, ή ο Χριστός. Αγνοώντας τα έντονα συμπτώματα αγοραφοβίας αποφάσισα ότι σε αυτό το ταξίδι θα ανανέωνα την ορειβατική μου καρνταρόμπα.

Το εστιατόριο ήταν πολύ συμπαθητικό, παραδοσιακά στολισμένο με μάσκες και ξυλόγλυπτα, τα τραπέζια ήταν χαμηλά και καθόμασταν στο πάτωμα πάνω σε μαξιλάρια, τα πρώτα πιάτα ήταν … ανώδυνα, λίγες τηγανιτές πατάτες, ένα είδος ζυμαρικού που μου άρεσε πολύ, momos τα έλεγαν και έμοιαζαν με τορτελίνια, το κυρίως φαγητό ήταν το αναμενόμενο ρύζι με διάφορα σαλτσοειδή, από κοτόπουλο, αρνί, μέχρι κουνουπίδια και σπανάκι. Όλα καυτερά, προσωπικά μου αρέσουν για αυτό τις πρώτες μέρες δεν αντιμετώπισα πρόβλημα αλλά όσο περνούσαν οι μέρες την ώρα του φαγητού στο μυαλό μου ερχόταν η σπαρακτική φωνή του Κούρκουλου σε γνωστή ταινία που φώναζε «όχι άλλο κάρβουνο». Οι δυσκολίες όμως με τον φαγητό είναι μια αστεία ιστορία που επαναλαμβάνεται συχνά. Μετά το φαγητό χαριτωμένες χορεύτριες με παραδοσιακές στολές μας χόρεψαν με συνοδεία της ζωντανής μουσικής, ενδιάμεσα των παρουσιάσεών τους εμφανίζονταν μεταμφιεσμένοι τύποι, ως γέτι, γιακ κτλ και έκαναν αστεία με τους πελάτες. Και με αυτή την τυποποιημένη πλην όμως συμπαθητική βραδιά ολοκληρώσαμε την πρώτη μέρα μας στο Νεπάλ.
 

Attachments

go2dbeach

Member
Μηνύματα
5.966
Likes
9.373
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινική Αμερική
Λοιπον που ειναι εκεινα τα Ιμαλαια που λεγαμε? Συνεχεια!!:clap:
 

marydim

Member
Μηνύματα
1.631
Likes
410
Επόμενο Ταξίδι
Μεσόγειος
Ταξίδι-Όνειρο
Δρόμος Αγ. Ιακώβου-Ισπανί
Εκείνη η ροζ-μοβέ βαλιτσούλα σου φαντάζομαι θα είναι κουκλίστικη γι' αυτό την σχολιάζουν όλοι!

Ανυπομονώ για περισσότερο Νεπάλ μέσα από τη δική σου ματιά...
 

Dafni

Member
Μηνύματα
984
Likes
598
πολυ ενδιαφέρουσα η αφήγηση σου .....και μου αρέσει που εκτός από τα τοπία αναφέρεσαι και στους ανθρώπους......στον ξεναγό ,στα πιτσιρίκια ,.....οπωσδήποτε περιμένουμε τη συνέχεια
 

tzo

Member
Μηνύματα
63
Likes
20
Επόμενο Ταξίδι
θιβετ???
Ταξίδι-Όνειρο
γυρος του κοσμου
AAAAAAAAAXXXXXXX!Πολύ ωραία....!!!!!!!!Πες μας κι αλλα!!!!!!!
 
Μηνύματα
1.666
Likes
1.327
Επόμενο Ταξίδι
Κρακοβία-Βαρσοβία
Ταξίδι-Όνειρο
...Ιθάκη...
Εκείνη η ροζ-μοβέ βαλιτσούλα σου φαντάζομαι θα είναι κουκλίστικη γι' αυτό την σχολιάζουν όλοι!

Ανυπομονώ για περισσότερο Νεπάλ μέσα από τη δική σου ματιά...
Ακριβώς αγαπητή μου, άσε και το άλλο, μπορείς να μπερδέψεις αυτήν την βαλίτσα με κάποιου συνεπιβάτη; όχι φυσικά διότι ερωτώ ποιος άλλος θα έχει τέτοια χρώματα στην βαλίτσα του; και απαντώ κανείς.:trekker:
 
Μηνύματα
1.666
Likes
1.327
Επόμενο Ταξίδι
Κρακοβία-Βαρσοβία
Ταξίδι-Όνειρο
...Ιθάκη...
Και ξημερώνει ο Βούδας την μέρα του, η καλή μου φίλη Στ σηκώθηκε αξημέρωτα γιατί είχε κλείσει από την προηγούμενη μια βόλτα με αεροπλάνο στα Ιμαλάϊα, είναι ένα αεροπλάνο που απογειώνεται καθημερινά με επιβάτες ανθρώπους που επιθυμούν να έχουν μια πανοραμική άποψη των ψηλών κορφών. Της είχαν πει ότι ο πιλότος κάνει μια αναγνωριστική πτήση πριν, και τους ενημερώνει τι φαίνεται για να αποφασίσουν οι ίδιοι αν θα κάνουν την βόλτα ή όχι, αν π.χ. φαίνονται μόνο 2 κορυφές μπορεί κάποιος να μην θέλει να δώσει 120 δολάρια για την πτήση. Όμως από ότι μου είπε η φίλη μου τους πληροφόρησαν απλώς ότι η πτήση θα ήταν ασφαλείς και δεν είπαν τίποτε για την ορατότητα που από ότι κατάλαβα δεν τους επέτρεψε τελικά να δουν και πολλά, αλλά τέλος πάντων η Στ. απόλαυσε την πτήση της.

Όταν ανασυγκροτηθήκαμε ως παρέα (η φίλη ήταν πίσω κατά τις 10.00) ξεκινήσαμε το κοινό μας πρόγραμμα Patan, Bhaktapur. Οι περιοχές αυτές είναι γεμάτες ναούς έχουν υιοθετηθεί δε από την UNESCO και έχουν κρατήσει τον μεσαιωνικό τους χαρακτήρα, περπατώντας εκεί με όλα αυτά τα σκαλιστά παράθυρα, του παμπάλαιους ναούς, τους στενούς δρόμους και τους ανθρώπους με τα τόσο διαφορετικά ρούχα χάσαμε εντελώς την αίσθηση του χρόνου σαν να περπατούσαμε σε μια άλλη εποχή. Με γοήτευσε αυτό το περίεργο σύστημα που είχαν, η περιοχή ήταν χωρισμένη σε πλατείες εσωτερικές ή εξωτερικές, για να πας από την μια πλατεία στην άλλη περνούσες κάτι πολύ πολύ στενούς διαδρόμους ανάμεσα στα κτίρια που έκλειναν με πόρτα και το βράδυ κλείδωναν κιόλας. Στην κεντρική πλατεία της Bhktapur οι ναοί βρίσκονταν παντού γύρω μας, ο χώρος είναι γεμάτος από μικροπωλητές που προσπαθούν να σου πουλήσουν κοσμήματα και άλλα μικροαντικείμενα, εκεί έκανα και τους πρώτους μου φίλους, δύο οκτάχρονα που μόλις είχαν τελειώσει το σχολείο μου κόλλησαν και άρχισαν να μου μιλούν σε πολύ καλά Αγγλικά, μας σύστησαν δε να μην δώσουμε λεφτά σε παιδιά που θα μας ζητήσουν, τα παιδιά με ακολουθούσαν παντού και εγώ απολάμβανα την παρέα τους, ο ένας μπόμπιρας ήθελε να γνωρίσω την μητέρα του που πουλούσε και αυτή κοσμήματα υποψιάστηκα ότι τόση ώρα ήταν φιλικοί μαζί μου γιατί ήθελαν να αγοράσω κάτι από την μητέρα του, όμως όταν πλησιάσαμε την μητέρα του που καθόταν στα σκαλοπάτια ενός ναού, αυτή με ένα πανί κάλυψε τα κοσμήματα πριν με χαιρετήσει, δεν ήξερε αγγλικά και εκτός από ένα «νάμαστε» και ένα χαμόγελο δεν είπαμε τίποτε άλλο, ξεσκέπασε τα κοσμήματα μόνο όταν απομακρυνθήκαμε, το αξιοπρεπέστατο φέρσιμο του παιδιού και της μητέρας του με έκανε να ντραπώ για τις σκέψεις μου.

Αφού λοιπόν ο ξεναγός μας (Ανέλ τον έλεγαν) βεβαιώθηκε ότι δεν έμεινε ναός για ναός και στούπα για στούπα που δεν είδαμε, φύγαμε για την επόμενη στάση μας την Nagarkot. Η πόλη από το λίγο που την είδα δεν λέει τίποτε αλλά η φύση είναι καταπληκτική, μείναμε στο hotel Club Himalaya καλό ξενοδοχείο και με εσωτερική πισίνα παρακαλώ. Αφήσαμε τα πράγματα μας και κάναμε μια βόλτα στην περιοχή μέσα στο δάσος, συναντούσαμε παντού μικρές αγροικίες με πολύ γελαστούς ανθρώπους και πολλά παιδάκια, και φυσικά σε όλες αυτές τις κατοικίες το πασίγνωστο και χρησιμότατο φυτό κάναβις φύτρωνε παντού σε τεράστιους θάμνους γιατί από ότι μάθαμε το τρώνε πολύ τα ζώα τους. Γυρίσαμε με τα πόδια στο ξενοδοχείο για μια βουτιά στην πισίνα, φαί και ύπνο.


Η επόμενη μέρα μας βρίσκει να εγκαινιάζουμε ένα καινούργιο τελετουργικό στην ζωή μας γιατί ένα από τα must αυτού του ταξιδιού είναι να δεις την ανατολή του ηλίου να φωτίζει τις κορυφές των Ιμαλάϊων, με την προϋπόθεση όμως ότι θα φαίνονται, εμείς είμαστε εκεί την εποχή των μουσώνων οπότε κομμάτι δύσκολο να πετύχουμε ξημέρωμα καθαρό χωρίς βροχή και σύννεφα έτσι λοιπόν σχεδόν καθημερινά:
- Το ξυπνητήρι μας ξυπνάει στις 5.00
- Αφουγκραζόμαστε τι γίνεται έξω, βρέχει;
- Αν όχι σηκωνόμαστε, σερνόμαστε ως το παράθυρο έχει συννεφιά;
- Αξιολογούμε το επίπεδο ορατότητας
- Γυρίζουμε στα κρεβάτια μας
- Βάζουμε το ξυπνητήρι στις 7.00

Έβρεχε, στις 7.30 ξεκινήσαμε για εκείνο την πρώτη μας πεζοπορία, ο Ανέλ ( ο ξεναγός) μας είχε προειδοποιήσει ότι στο πρώτο κομμάτι της διαδρομής θα υπάρχουν βδέλλες. Αυτά τα καταραμένα σκουλήκια ήταν ο φόβος και ο τρόμος μας από την εποχή που σχεδιάζαμε το ταξίδι, τα φοβόμασταν τα σιχαινόμασταν, και τα αντιπαθούσαμε βαθιά, εγώ μετά από πολύ σκέψη και διαλογισμό, είχα αποφασίσει ότι οι βδέλλες ήταν τόσο ενοχλητικές όσο και τα κουνούπια, η Μ. όμως που είναι και μαμά είχε ένα άγχος παραπάνω για τα βλαστάρια της, έτσι το αλάτι το είχε σε πρώτη ζήτηση πιο πολύ και από το αδιάβροχο (γιατί κάτι βροχούλες που και που της έριχνε), σε μερικά σημείο μάλιστα το κρατούσε στο χέρι παρόλο που το μονοπάτι ήταν απότομο και τα χέρια έπρεπε να είναι ελεύθερα. Ευτυχώς η επικίνδυνη διαδρομή τελείωσε χωρίς απώλειες αίματος, και συνεχίσαμε το περπάτημα μας σε ένα υπέροχο τοπίο με θέα τον κάμπο, τους λόφους και τα χωριά. Την διαφορά έκαναν οι οικισμοί που περνούσαμε, λίγα σπίτια σπαρμένα εδώ και εκεί, από όπου είχαμε την ευκαιρία να κλέψουμε μικρές στιγμές της καθημερινότητας τους, το πλύσιμο των ρούχων σε λεκάνες εκτός σπιτιού, γιατί ενώ υπάρχουν παντού νερά δεν έχουν τρεχούμενο νερό μέσα στα σπίτια, τους μαθητές που πηγαίνουν στο σχολείο, άνδρες με βουβάλια, και ένα σωρό γαλήνιες εικόνες από σπίτια χτισμένα σε άκρες λόφων με μια θέα μπροστά τους που σου έκοβε την ανάσα. Έχουν άραγε καταλάβει σε τι όμορφη περιοχή ζουν;

Μετά από πορεία 4 και κάτι ωρών φτάσαμε στο τέμπλο changuanaraya, είχαμε και την πρώτη ευκαιρία να φωτογραφίσουμε το γνωστό λεωφορείο με τον κόσμο να στοιβάζεται στην σχάρα της οροφής, άνετα λες και ήταν σε πολυτελή καθίσματα. Και επειδή όπως φαίνεται κάποιος θεός της χώρας μας έχει πάρει υπό την προστασία του, ενώ σε όλη την διαδρομή ψιλοέβρεχε όταν βρεθήκαμε έξω από το καφέ της περιοχής άρχισε ένας ξαφνικός κατακλυσμός που είχε την διάρκεια μιας λεμονάδας, ξεκούραστοι και δροσισμένοι από τα αναψυκτικά ξεκινήσαμε για το Τέμπλο που είχε και γιορτή.

Το προαύλιο του τέμπλου είναι γεμάτο από γυναίκες ντυμένες με κόκκινα λαμπερά χρώματα και έντονα κολιέ, σε έναν ειδικό χώρο ετοιμάζουν την θυσία της κατσίκας, σε ένα άλλο σημείο οι μουσικοί παίζουν τύμπανα, παντού πουλάνε πράσινα μήλα, σιγά σιγά οι γυναίκες στήνουν χορό σε διάφορα σημεία με τους ήχους των τυμπάνων, είναι η γιορτή του Κρίσνα και αυτός ο θεός λέει αγαπάει τις γυναίκες για αυτό και χορεύουν για χάρη του. Και μόνο να κάθεσαι να τους παρατηρείς όμορφα ήταν. Μείναμε διακριτικά στην πεζούλα ενός βάθρου παρατηρώντας τους από τις πιο γλυκές στιγμές αυτού του ταξιδιού, τα παιδιά μας πλησίαζαν και προσπαθούσαν να επικοινωνούσαν μαζί μας, τους άρεσε πολύ να στήνονται για φωτογραφία και μετά να τους την δείχνουμε στην οθόνη της ψηφιακής κάμερας.

Περιμέναμε ως την θυσία της κατσίκας και μετά γυρίσαμε στο αμάξι μας, επισκεφθήκαμε ένα μικρό χωριό το Sankhu που είχε μια χαριτωμένη γέφυρα και μετά φύγαμε και το Dhulikhel μια συμπαθητική μικρή πόλη, που δεν είχε τίποτα αξιόλογο, φτάσαμε στο ξενοδοχείο Dhulikhel Mountain Resort, ένα συγκρότημα από μικρά σπίτια που όλα έχουν παράθυρο στα βουνά, τώρα εμείς βέβαια κάτι σύννεφα βλέπαμε αλλά μας διαβεβαίωσαν ότι πίσω από τα σύννεφα είναι τα Ιμαλάϊα και ότι αύριο το πρωί αν είχε καλό καιρό θα μπορούσαμε να δούμε την ανατολή από τα δωμάτια μας. Άντε καλά, αλλά ρε παιδιά μήπως τελικά το Νεπάλ δεν έχει Ιμαλάϊα και όλα αυτά περί Έβερεστ κτλ είναι διαδώσεις για τουριστικούς λόγους; Και αν έχει που είναι;
 

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.531
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Τελειο και το σημερινο κομματι! Τι εποχη πηγατε στο Νεπαλ και ποια χρονια;
 
Μηνύματα
1.666
Likes
1.327
Επόμενο Ταξίδι
Κρακοβία-Βαρσοβία
Ταξίδι-Όνειρο
...Ιθάκη...
Τελειο και το σημερινο κομματι! Τι εποχη πηγατε στο Νεπαλ και ποια χρονια;
Έρση μου από το Νεπάλ μόλις γύρισα, σε ευχαριστώ για τα σχόλια σου, και συγνώμη που καθυστέρησα να απαντήσω αλλά ... βάφω το νέο μου γραφείο :bash:(άσχετο με το φόρουμ αυτό) θα ρίξω μερικές πινελιές και σήμερα και αύριο θα ολοκληρώσω την περιγραφή μου. Ως τότε :kiss:
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.188
Μηνύματα
883.373
Μέλη
38.895
Νεότερο μέλος
tsala

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom