Νεπάλ Νεπάλ. Εκείνα τα Ιμαλάια που λέγαμε που είναι;

Μηνύματα
1.666
Likes
1.327
Επόμενο Ταξίδι
Κρακοβία-Βαρσοβία
Ταξίδι-Όνειρο
...Ιθάκη...

Την επόμενη που λέτε αφού υπεστήκαμε μια βαρκάδα όπου το χείλος του κανό ήταν στην ίδια ευθεία με το νερό του ποταμού και κάθε φορά που ανάσαινες το κανό κουνιόταν τόσο που νόμιζες ότι θα ανατραπεί και θα βρεθείς μέσα στο ποτάμι να τραγουδάς το «με παράσυρε το ρέμα», φτάσαμε στο ορφανοτροφείο και ταΐσαμε με μπισκότα κάτι υπερφυσικούς μπέμπηδες που παρά το μέγεθος τους συνέχιζαν να είναι μικρά χαριτωμένα μωρά. Βρεγμένοι και λασπωμένοι χαιρετίσαμε ελέφαντες, πάρκο, ξενοδοχείο και πάνω από όλα τους ανθρώπους που μας δέχτηκαν και μας φρόντισαν τις ημέρες που είμαστε εκεί και φύγαμε για το Lumbini.

Το Lumbini είναι το μέρος όπου γεννήθηκε ο Βούδας, γι αυτό και είναι γεμάτο στους Ναούς. Αρχίσαμε να περιφερόμαστε λοιπόν σε διάφορους Ναούς όσους προλαβαίναμε γιατί είχαμε φτάσει απογευματάκι και θα έκλεινα κατά τις 5.00. Για να είμαι ειλικρινείς δεν ενθουσιάστηκα, ήταν πολύ ενδιαφέρον το ότι εκεί γεννήθηκε ο Βούδας, ήταν εντυπωσιακό να βλέπεις όλους αυτούς τους ναούς μαζεμένους τον έναν δίπλα στον άλλο, αλλά μια και η κουλτούρα μας και η θρησκεία μας είναι εντελώς διαφορετική κάποια στιγμή κούραζε. Και εκεί που λέγαμε να την κάνουμε σιγά σιγά για το ξενοδοχείο, ακούμε ψαλμούς από μια μικρή αίθουσα στο βάθος και πάμε να δούμε τι γίνεται. Ήταν μικροί Γιαπωνέζοι μοναχοί (τουτέστιν μοναχάκια), ήμασταν τόσο τυχεροί που πετύχαμε την ετήσια προσευχή για την παγκόσμια ειρήνη. Στηθήκαμε διακριτικά στην είσοδο και παρακολουθούσαμε τις γονατισμένες πορτοκαλί φιγούρες να χτυπούνε ένα υποτυπώδες τύμπανο και να μουρμουρίζουν όλα μαζί κάτι ακατάληπτο σε εμάς. Δύο πολύ μεγάλα τύμπανα ήταν τοποθετημένα στις πλευρές της αίθουσας και οι τυμπανιστές έδιναν ρυθμό στους υπόλοιπους. Το θέαμα αν και απλό απέπνεε μια γλύκα και τρυφερότητα. Κάποια στιγμή γίναμε αντιληπτοί από έναν μοναχό, μας χαμογέλασε σηκώθηκε μας έφερε μαξιλάρια για να κάτσουμε και μικρά τυμπανάκια για να συμμετέχουμε κι εμείς στην προσευχή τους. Μείναμε μισή ώρα περίπου χτυπώντας τα τύμπανα μας, έως που τελείωσε η προσευχή, τελικά αυτή είναι η γοητεία των ταξιδιών, ποτέ δεν ξέρεις από πού θα έρθει η καλή στιγμή, φτάνει να είσαι διαθέσιμος ανά πάσα στιγμή και τα καλά θα έρθουν.

Το επόμενο πρωί ξεκινήσαμε για τον τελευταίο σταθμό του ταξιδιού την Pokhara, θα μέναμε εκεί για τρεις νύχτες, η πόλη θεωρείται από τις πιο ενδιαφέρουσες στο Νεπάλ, από εκεί ξεκινούν πολλοί την ανάβαση τους στα Ιμαλάϊα, θεωρείται το σημείο που τερματίζεται η οροσειρά Αναπούρνα γύρω της τα Ιμαλάϊα την περιτριγυρίζουν σαν δακτυλίδι , έχει μια μεγάλη λίμνη και πολλούς καταπράσινους λόφους, λέγεται ότι στα 60ς ήταν γεμάτη χίπηδες, κι εδώ όπως στο Κατμαντού εκεί που καθόμουν αμέριμνη και ατένιζα άκουγα μια φωνή από τον τύπο που περνούσε δίπλα μου να μου προσφέρει την καλύτερη μαριχουάνα του Νεπάλ. Κρίνοντας από τα ευτραφή υγιέστατα φυτά που συνάντησα σε όλα τα χωριουδάκια μάλλον αλήθεια λέγανε. Τέλος πάντων ας ξαναγυρίσουμε στην αποφράδα ημέρα που πηγαίναμε στην Pokhara.

Η διαδρομή ήταν βροχερή, υγρή και ομιχλώδης, το αυτοκίνητο κυλούσε αργά στην άσφαλτο ασυγκίνητο όπως πάντα από τα μηχανάκια, βόδια, φορτηγά που εμφανίζονταν μπροστά μας από το πουθενά και χάνονταν στο πουθενά ένα δευτερόλεπτο πριν την μοιραία σύγκρουση. Στις άκρες του δρόμου μικρές καλύβες έπαιζαν το ρόλο των μαγειρείων, γυναίκες μαγείρευαν πάνω σε κ α τ α π λ ι κ τ ι κ έ ς πλίθινες βάσεις σαν φούρνους, αυτοκίνητα, λεωφορεία, φορτηγά, ήταν σταματημένα δίπλα τους και οδηγοί έτρωγαν σε μικρά τραπεζάκια ή όρθιοι.

Ο Ανέλ με πληροφόρησε απολογητικά ότι η πόλη που πάμε είναι από της πιο βροχερές περιοχές και τα σύννεφα μάλλον δεν θα μας αφήσουν να δούμε εκείνα τα Ιμαλάϊα, με την απορία θα φύγω από αυτήν την χώρα, έχει ή δεν έχει Ιμαλάϊα. Όμως ο Θεός είναι μεγάλος (έτσι λένε εγώ δεν τον έχω δει) και για μια ακόμα φορά, μας έστειλε την εύνοια του. Στην είσοδο της πόλης, η ατμόσφαιρα καθάρισε, τα σύννεφα παραμέρισαν και μπροστά από τον καθαρό γαλάζιο ουρανό ένας όγκος με κοφτερή κορυφή άρχισε να εμφανίζεται, επιτέλους το πρώτο μας ΙμαλάϊΟ, το στήθος του Ανέλ φούσκωσε από υπερηφάνεια και ένα δάκτυλο γεμάτο ανακούφιση μου έδειξε την κορυφή Machapuchhare (μην το διαβάσετε φωνακτά θα κοκκινίσετε), ακλόνητη απόδειξη ότι η χώρα του κατέχει μέρος της μυθικής οροσειράς.

Το πρωί το τελετουργικό μας άλλαξε, ξυπνήσαμε στις 5.00, έβρεχε; Όχι, παράθυρο έχει σύννεφα; Όχι ο ουρανός είναι σχετικά καθαρός, καλέ λες;;;; 5.10 ήμασταν στην ρεσεψιόν, ο οδηγός ήδη στο τιμόνι, ο Ανελ πανευτυχής, με το αβέβαιο βήμα του υπνοβάτη επιβιβαστήκαμε στο αυτοκίνητο, το view point δεν ήταν πολύ μακριά, παρόλο που ήταν πολύ νωρίς, μαγαζιά και μικροπωλητές ήταν παραταγμένοι και ετοιμοπόλεμοι, στο πλάτωμα ο κόσμος αρκετός, κρυώνοντας ενωθήκαμε όλοι μαζί σε ένα ομαδικό τουρτούρισμα και οπλίσαμε τις μηχανές μας. Στην επόμενη ώρα ζήσαμε την πιο εντυπωσιακή είσοδο ημέρας, τα βουνά φωτίζονταν σταδιακά το ένα μετά το άλλο, η μια μετά την άλλη η κάθε μια όλες οι κορυφές με την σειρά τους έλαμπαν στο πρώτο άγγιγμα του φωτός. Δεν έχω πολλά να πω γιατί δεν ξέρω πως περιγράφεται αυτή η στιγμή, το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι εκείνη την στιγμή ένοιωσα ευγνωμοσύνη για την τύχη μου να βρεθώ εκεί, για την ευκαιρία που είχα να κάνω αυτό το ταξίδι, για την παρέα μου που μαζί μπορούμε να βρεθούμε παντού να αντιμετωπίσουμε όλα τα απρόοπτα καλά ή κακά, να ανεχτούμε τις ιδιομορφίες μας χωρίς γκρίνιες και τσακωμούς και έτσι να βιώνουμε μαζί την συναρπαστική εμπειρία ενός ταξιδιού. Φιλοσοφίες τέλος πάμε για φινάλε.

Μετά το πρωινό φύγαμε για μια περπατάδα στην φύση, κράτησε περίπου 5 ώρες ίσως και πάρα πάνω, η φύση εξαιρετική, η θέα υπέροχη, η γενική ιδέα ήταν να ξεκινήσουμε από ψηλά και να κατεβούμε μέχρι την λίμνη, σε όλη την διαδρομή λοιπόν είχαμε και θέα στην λίμνη, είχαμε επίσης και τις κλασικές βδέλλες και πολύ γλιστερά σημεία, αλλά αυτά τα είχαμε συνηθίσει, κάποιοι έπεσαν στις γλιστερές πέτρες αλλά δεν είχαμε δράματα. Από τα πιο κωμικά σημεία της διαδρομής, ήταν ένας καλός κυριούλης που όταν μας είδε να ερχόμαστε εκεί πάνω στην ερημιά πήρε έναν μπόγο και έτρεξε προς το μέρος μας, μας προσπέρασε όλος φούρια και δέκα μέτρα πιο μπροστά άνοιξε το μπόγο και άπλωσε πάνω του όλα τα γνωστά μπιχλιμπίδια που πουλούσε η περιοχή προσκαλώντας μας να πλησιάσουμε και να αγοράσουμε από την πραμάτεια του. Φαντάζομαι τι ιδέα έχουνε αφήσει οι δυτικοί στους ντόπιους, θεωρούν ότι όπου και να είμαστε ο απώτερος σκοπός μας είναι τα ψώνια.
Κάποια στιγμή ο δρόμος μας έφερε σε έναν σχολείο, ομολογώ ότι μέσα στον ενθουσιασμό μας δεν υπάρξαμε και πολύ διακριτικοί, εισβάλαμε κυριολεκτικά μέσα στις τάξεις, παρακολουθώντας τα παιδιά να κάνουν μάθημα, κάτι πρωτάκια με ποδιές χόρευαν έναν χορό τραγουδώντας έναν τοπικό σκοπό, ήταν τρέλα σας λέω, τους καταστρέψαμε το μάθημα αλλά πολύ μου άρεσε. Η μέρα μας έκλεισε με μια πολύ ωραία βαρκάδα.

Η επόμενη μέρα ήταν αφιερωμένη στα αξιοθέατα της πόλης, τα οποία ήταν και ελαφρώς αδιάφορα, δηλαδή για ποιόν λόγω ένας Έλληνας να επισκεφθεί μια μικρή σπηλιά μόνο και μόνο επειδή έχει νυχτερίδες, αφού στην Ελλάδα έχουμε καταπληκτικές και τεράστιες σπηλιές; Από τα πιο ενδιαφέροντα ήταν ο καταυλισμός των Θιβετιανών προσφύγων και το Bindhabasini temple, και οι καταρράκτες Davis Fall. Τελικά αν είχα μια δεύτερη ευκαιρία την μέρα μου θα την περνούσα στο κέντρο της πόλης κάνοντας βόλτες στην λίμνη όταν δεν έβρεχε και χαζολογόντας στα καφέ με τους τουρίστες όταν έβρεχε.

Την τελευταία μας μέρα δεν την αναφέρω ήταν μέρα γυρισμού, αργού γυρισμού, συχνά σταματούσαμε και περιμέναμε να ελευθερωθεί ο δρόμος από ένα τρακάρισμα ή από τα χώματα μιας κατολίσθησης, στο Κατμαντού φτάσαμε κουρασμένοι το απόγευμα, την άλλη μέρα μετά από έναν θερμό αποχαιρετισμό από τους ανθρώπους του πρακτορείου φύγαμε. Δεν είμαι καλή στους αποχαιρετισμούς ούτε στους επιλόγους, θα ήθελα να γράψω κάτι που θα αντιπροσώπευε τις 12 μέρες που πέρασα σε αυτήν την χώρα αλλά δεν ξέρω πώς να δώσω λέξεις στις μυρωδιές, τα χαμόγελα, στα χρώματα, τους ήχους που περιέβαλαν τις αναμνήσεις μας τις μεταμόρφωσαν σε παραμύθι. :kiss:
 

Attachments

go2dbeach

Member
Μηνύματα
5.969
Likes
9.385
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινική Αμερική
Λοιπον που ειναι εκεινα τα Ιμαλαια που λεγαμε? Συνεχεια!!:clap:
 

marydim

Member
Μηνύματα
1.631
Likes
410
Επόμενο Ταξίδι
Μεσόγειος
Ταξίδι-Όνειρο
Δρόμος Αγ. Ιακώβου-Ισπανί
Εκείνη η ροζ-μοβέ βαλιτσούλα σου φαντάζομαι θα είναι κουκλίστικη γι' αυτό την σχολιάζουν όλοι!

Ανυπομονώ για περισσότερο Νεπάλ μέσα από τη δική σου ματιά...
 

Dafni

Member
Μηνύματα
984
Likes
598
πολυ ενδιαφέρουσα η αφήγηση σου .....και μου αρέσει που εκτός από τα τοπία αναφέρεσαι και στους ανθρώπους......στον ξεναγό ,στα πιτσιρίκια ,.....οπωσδήποτε περιμένουμε τη συνέχεια
 

tzo

Member
Μηνύματα
63
Likes
20
Επόμενο Ταξίδι
θιβετ???
Ταξίδι-Όνειρο
γυρος του κοσμου
AAAAAAAAAXXXXXXX!Πολύ ωραία....!!!!!!!!Πες μας κι αλλα!!!!!!!
 
Μηνύματα
1.666
Likes
1.327
Επόμενο Ταξίδι
Κρακοβία-Βαρσοβία
Ταξίδι-Όνειρο
...Ιθάκη...
Εκείνη η ροζ-μοβέ βαλιτσούλα σου φαντάζομαι θα είναι κουκλίστικη γι' αυτό την σχολιάζουν όλοι!

Ανυπομονώ για περισσότερο Νεπάλ μέσα από τη δική σου ματιά...
Ακριβώς αγαπητή μου, άσε και το άλλο, μπορείς να μπερδέψεις αυτήν την βαλίτσα με κάποιου συνεπιβάτη; όχι φυσικά διότι ερωτώ ποιος άλλος θα έχει τέτοια χρώματα στην βαλίτσα του; και απαντώ κανείς.:trekker:
 
Μηνύματα
1.666
Likes
1.327
Επόμενο Ταξίδι
Κρακοβία-Βαρσοβία
Ταξίδι-Όνειρο
...Ιθάκη...
Και ξημερώνει ο Βούδας την μέρα του, η καλή μου φίλη Στ σηκώθηκε αξημέρωτα γιατί είχε κλείσει από την προηγούμενη μια βόλτα με αεροπλάνο στα Ιμαλάϊα, είναι ένα αεροπλάνο που απογειώνεται καθημερινά με επιβάτες ανθρώπους που επιθυμούν να έχουν μια πανοραμική άποψη των ψηλών κορφών. Της είχαν πει ότι ο πιλότος κάνει μια αναγνωριστική πτήση πριν, και τους ενημερώνει τι φαίνεται για να αποφασίσουν οι ίδιοι αν θα κάνουν την βόλτα ή όχι, αν π.χ. φαίνονται μόνο 2 κορυφές μπορεί κάποιος να μην θέλει να δώσει 120 δολάρια για την πτήση. Όμως από ότι μου είπε η φίλη μου τους πληροφόρησαν απλώς ότι η πτήση θα ήταν ασφαλείς και δεν είπαν τίποτε για την ορατότητα που από ότι κατάλαβα δεν τους επέτρεψε τελικά να δουν και πολλά, αλλά τέλος πάντων η Στ. απόλαυσε την πτήση της.

Όταν ανασυγκροτηθήκαμε ως παρέα (η φίλη ήταν πίσω κατά τις 10.00) ξεκινήσαμε το κοινό μας πρόγραμμα Patan, Bhaktapur. Οι περιοχές αυτές είναι γεμάτες ναούς έχουν υιοθετηθεί δε από την UNESCO και έχουν κρατήσει τον μεσαιωνικό τους χαρακτήρα, περπατώντας εκεί με όλα αυτά τα σκαλιστά παράθυρα, του παμπάλαιους ναούς, τους στενούς δρόμους και τους ανθρώπους με τα τόσο διαφορετικά ρούχα χάσαμε εντελώς την αίσθηση του χρόνου σαν να περπατούσαμε σε μια άλλη εποχή. Με γοήτευσε αυτό το περίεργο σύστημα που είχαν, η περιοχή ήταν χωρισμένη σε πλατείες εσωτερικές ή εξωτερικές, για να πας από την μια πλατεία στην άλλη περνούσες κάτι πολύ πολύ στενούς διαδρόμους ανάμεσα στα κτίρια που έκλειναν με πόρτα και το βράδυ κλείδωναν κιόλας. Στην κεντρική πλατεία της Bhktapur οι ναοί βρίσκονταν παντού γύρω μας, ο χώρος είναι γεμάτος από μικροπωλητές που προσπαθούν να σου πουλήσουν κοσμήματα και άλλα μικροαντικείμενα, εκεί έκανα και τους πρώτους μου φίλους, δύο οκτάχρονα που μόλις είχαν τελειώσει το σχολείο μου κόλλησαν και άρχισαν να μου μιλούν σε πολύ καλά Αγγλικά, μας σύστησαν δε να μην δώσουμε λεφτά σε παιδιά που θα μας ζητήσουν, τα παιδιά με ακολουθούσαν παντού και εγώ απολάμβανα την παρέα τους, ο ένας μπόμπιρας ήθελε να γνωρίσω την μητέρα του που πουλούσε και αυτή κοσμήματα υποψιάστηκα ότι τόση ώρα ήταν φιλικοί μαζί μου γιατί ήθελαν να αγοράσω κάτι από την μητέρα του, όμως όταν πλησιάσαμε την μητέρα του που καθόταν στα σκαλοπάτια ενός ναού, αυτή με ένα πανί κάλυψε τα κοσμήματα πριν με χαιρετήσει, δεν ήξερε αγγλικά και εκτός από ένα «νάμαστε» και ένα χαμόγελο δεν είπαμε τίποτε άλλο, ξεσκέπασε τα κοσμήματα μόνο όταν απομακρυνθήκαμε, το αξιοπρεπέστατο φέρσιμο του παιδιού και της μητέρας του με έκανε να ντραπώ για τις σκέψεις μου.

Αφού λοιπόν ο ξεναγός μας (Ανέλ τον έλεγαν) βεβαιώθηκε ότι δεν έμεινε ναός για ναός και στούπα για στούπα που δεν είδαμε, φύγαμε για την επόμενη στάση μας την Nagarkot. Η πόλη από το λίγο που την είδα δεν λέει τίποτε αλλά η φύση είναι καταπληκτική, μείναμε στο hotel Club Himalaya καλό ξενοδοχείο και με εσωτερική πισίνα παρακαλώ. Αφήσαμε τα πράγματα μας και κάναμε μια βόλτα στην περιοχή μέσα στο δάσος, συναντούσαμε παντού μικρές αγροικίες με πολύ γελαστούς ανθρώπους και πολλά παιδάκια, και φυσικά σε όλες αυτές τις κατοικίες το πασίγνωστο και χρησιμότατο φυτό κάναβις φύτρωνε παντού σε τεράστιους θάμνους γιατί από ότι μάθαμε το τρώνε πολύ τα ζώα τους. Γυρίσαμε με τα πόδια στο ξενοδοχείο για μια βουτιά στην πισίνα, φαί και ύπνο.


Η επόμενη μέρα μας βρίσκει να εγκαινιάζουμε ένα καινούργιο τελετουργικό στην ζωή μας γιατί ένα από τα must αυτού του ταξιδιού είναι να δεις την ανατολή του ηλίου να φωτίζει τις κορυφές των Ιμαλάϊων, με την προϋπόθεση όμως ότι θα φαίνονται, εμείς είμαστε εκεί την εποχή των μουσώνων οπότε κομμάτι δύσκολο να πετύχουμε ξημέρωμα καθαρό χωρίς βροχή και σύννεφα έτσι λοιπόν σχεδόν καθημερινά:
- Το ξυπνητήρι μας ξυπνάει στις 5.00
- Αφουγκραζόμαστε τι γίνεται έξω, βρέχει;
- Αν όχι σηκωνόμαστε, σερνόμαστε ως το παράθυρο έχει συννεφιά;
- Αξιολογούμε το επίπεδο ορατότητας
- Γυρίζουμε στα κρεβάτια μας
- Βάζουμε το ξυπνητήρι στις 7.00

Έβρεχε, στις 7.30 ξεκινήσαμε για εκείνο την πρώτη μας πεζοπορία, ο Ανέλ ( ο ξεναγός) μας είχε προειδοποιήσει ότι στο πρώτο κομμάτι της διαδρομής θα υπάρχουν βδέλλες. Αυτά τα καταραμένα σκουλήκια ήταν ο φόβος και ο τρόμος μας από την εποχή που σχεδιάζαμε το ταξίδι, τα φοβόμασταν τα σιχαινόμασταν, και τα αντιπαθούσαμε βαθιά, εγώ μετά από πολύ σκέψη και διαλογισμό, είχα αποφασίσει ότι οι βδέλλες ήταν τόσο ενοχλητικές όσο και τα κουνούπια, η Μ. όμως που είναι και μαμά είχε ένα άγχος παραπάνω για τα βλαστάρια της, έτσι το αλάτι το είχε σε πρώτη ζήτηση πιο πολύ και από το αδιάβροχο (γιατί κάτι βροχούλες που και που της έριχνε), σε μερικά σημείο μάλιστα το κρατούσε στο χέρι παρόλο που το μονοπάτι ήταν απότομο και τα χέρια έπρεπε να είναι ελεύθερα. Ευτυχώς η επικίνδυνη διαδρομή τελείωσε χωρίς απώλειες αίματος, και συνεχίσαμε το περπάτημα μας σε ένα υπέροχο τοπίο με θέα τον κάμπο, τους λόφους και τα χωριά. Την διαφορά έκαναν οι οικισμοί που περνούσαμε, λίγα σπίτια σπαρμένα εδώ και εκεί, από όπου είχαμε την ευκαιρία να κλέψουμε μικρές στιγμές της καθημερινότητας τους, το πλύσιμο των ρούχων σε λεκάνες εκτός σπιτιού, γιατί ενώ υπάρχουν παντού νερά δεν έχουν τρεχούμενο νερό μέσα στα σπίτια, τους μαθητές που πηγαίνουν στο σχολείο, άνδρες με βουβάλια, και ένα σωρό γαλήνιες εικόνες από σπίτια χτισμένα σε άκρες λόφων με μια θέα μπροστά τους που σου έκοβε την ανάσα. Έχουν άραγε καταλάβει σε τι όμορφη περιοχή ζουν;

Μετά από πορεία 4 και κάτι ωρών φτάσαμε στο τέμπλο changuanaraya, είχαμε και την πρώτη ευκαιρία να φωτογραφίσουμε το γνωστό λεωφορείο με τον κόσμο να στοιβάζεται στην σχάρα της οροφής, άνετα λες και ήταν σε πολυτελή καθίσματα. Και επειδή όπως φαίνεται κάποιος θεός της χώρας μας έχει πάρει υπό την προστασία του, ενώ σε όλη την διαδρομή ψιλοέβρεχε όταν βρεθήκαμε έξω από το καφέ της περιοχής άρχισε ένας ξαφνικός κατακλυσμός που είχε την διάρκεια μιας λεμονάδας, ξεκούραστοι και δροσισμένοι από τα αναψυκτικά ξεκινήσαμε για το Τέμπλο που είχε και γιορτή.

Το προαύλιο του τέμπλου είναι γεμάτο από γυναίκες ντυμένες με κόκκινα λαμπερά χρώματα και έντονα κολιέ, σε έναν ειδικό χώρο ετοιμάζουν την θυσία της κατσίκας, σε ένα άλλο σημείο οι μουσικοί παίζουν τύμπανα, παντού πουλάνε πράσινα μήλα, σιγά σιγά οι γυναίκες στήνουν χορό σε διάφορα σημεία με τους ήχους των τυμπάνων, είναι η γιορτή του Κρίσνα και αυτός ο θεός λέει αγαπάει τις γυναίκες για αυτό και χορεύουν για χάρη του. Και μόνο να κάθεσαι να τους παρατηρείς όμορφα ήταν. Μείναμε διακριτικά στην πεζούλα ενός βάθρου παρατηρώντας τους από τις πιο γλυκές στιγμές αυτού του ταξιδιού, τα παιδιά μας πλησίαζαν και προσπαθούσαν να επικοινωνούσαν μαζί μας, τους άρεσε πολύ να στήνονται για φωτογραφία και μετά να τους την δείχνουμε στην οθόνη της ψηφιακής κάμερας.

Περιμέναμε ως την θυσία της κατσίκας και μετά γυρίσαμε στο αμάξι μας, επισκεφθήκαμε ένα μικρό χωριό το Sankhu που είχε μια χαριτωμένη γέφυρα και μετά φύγαμε και το Dhulikhel μια συμπαθητική μικρή πόλη, που δεν είχε τίποτα αξιόλογο, φτάσαμε στο ξενοδοχείο Dhulikhel Mountain Resort, ένα συγκρότημα από μικρά σπίτια που όλα έχουν παράθυρο στα βουνά, τώρα εμείς βέβαια κάτι σύννεφα βλέπαμε αλλά μας διαβεβαίωσαν ότι πίσω από τα σύννεφα είναι τα Ιμαλάϊα και ότι αύριο το πρωί αν είχε καλό καιρό θα μπορούσαμε να δούμε την ανατολή από τα δωμάτια μας. Άντε καλά, αλλά ρε παιδιά μήπως τελικά το Νεπάλ δεν έχει Ιμαλάϊα και όλα αυτά περί Έβερεστ κτλ είναι διαδώσεις για τουριστικούς λόγους; Και αν έχει που είναι;
 

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.531
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Τελειο και το σημερινο κομματι! Τι εποχη πηγατε στο Νεπαλ και ποια χρονια;
 
Μηνύματα
1.666
Likes
1.327
Επόμενο Ταξίδι
Κρακοβία-Βαρσοβία
Ταξίδι-Όνειρο
...Ιθάκη...
Τελειο και το σημερινο κομματι! Τι εποχη πηγατε στο Νεπαλ και ποια χρονια;
Έρση μου από το Νεπάλ μόλις γύρισα, σε ευχαριστώ για τα σχόλια σου, και συγνώμη που καθυστέρησα να απαντήσω αλλά ... βάφω το νέο μου γραφείο :bash:(άσχετο με το φόρουμ αυτό) θα ρίξω μερικές πινελιές και σήμερα και αύριο θα ολοκληρώσω την περιγραφή μου. Ως τότε :kiss:
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.221
Μηνύματα
884.150
Μέλη
38.912
Νεότερο μέλος
Aza

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom