Τρέξτε να προλάβετε!!!

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Defkalion

Administrator
Μηνύματα
11.400
Likes
17.206
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα
Παραμείνετε on topic please και αποφύγετε τις προσωπικές αντιπαραθέσεις. Αλλιώς πάμε για διαγραφές κλπ.
 
Μηνύματα
76
Likes
67
Επόμενο Ταξίδι
Ισπανία
Ταξίδι-Όνειρο
Η.Π.Α-ΚΑΝΑΔΑΣ
αν βρει σε ημερομηνίες που τον βολεύουν, εισιτήρια με 10€ για Μιλάνο ή Λονδίνο... η απάντηση σε αυτό είναι προφανής και δεν χρειάζεται να είναι κάποιος ιδιαίτερα έξυπνος για να την απαντήσει ...
ΤΩΡΑ το αναφέρεις αυτό...άρα Συμφωνούμε......απλά προσπαθούσες να το περάσεις μούχτι διότι ΤΩΡΑ αναφέρεις ότι είναι λογικό αν υπάρχουν τέτοιες τιμές να ταξιδέψει κάποιος....γιαυτό το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ λοιπόν μιλάω εγώ που κάποιοι το θεωρούσατε και αυτό λάθος.....ΤΩΡΑ άλλαξες τα λόγια σου.

Στην Αθήνα όμως που επιχορηγήσεις δεν υπάρχουν, όπως και στην Κεφαλλονιά ή τον Άραξο, ο Λιγδάκος πουλάει στο Θεό...
Βάση της δικής σου απάντησης παραπάνω.......ΔΕΝ με ενδιαφέρει πόσο πουλάει στην Αθήνα στην Κεφαλλονιά και στον Αραξο διότι καρντιά μου εγώ μένω Θεσσαλονίκη.......και 500 ευρώ να το πάει το εισητήριο στις πόλεις που αναφέρεις καρφί δεν μου καίγετε....

τα ρέστα τώρα περί αλλαγής πόλης τι τα θέλεις... μεγάλος άνθρωπος είσαι υποθέτω, όχι χαχόλος της θύρας 4...
Λάθος και στα 2.....Είμαι μικρός και είμαι χαχόλος της θύρας 4 όντως.
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.367
Likes
9.289
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
ΔΕΝ με ενδιαφέρει πόσο πουλάει στην Αθήνα στην Κεφαλλονιά και στον Αραξο διότι καρντιά μου εγώ μένω Θεσσαλονίκη.......
βασει του αρχικου ποστ, το θεμα αφορα και τη νεα βαση στην Αθηνα και τα εκατομμυρια επιβατων που προσμενει η εταιρεια να μεταφερει. επ' αυτου σχολιαζουμε και ειμαστε ον τοπικ. με τέτοιες τιμες στην Αθηνα δεν θα εχει την "τυχη" της Θεσσαλονικης. όπου εξαλλου εχει κινηση και θα εχει όσο τα παιρνει από το Δήμο. μολις σταματησει η αμφισβητουμενη σφοδρά (από την αντιπολιτευση και όχι μονο) επιδοτηση, είναι σιγουρο ότι οι τιμες θα ακολουθησουν το παράδειγμα της Κεφαλονιας και του Αραξου, όπου με μολις 250 Ε πας Μπεργκαμο. γι αυτό λοιπον κοιτα να χαρεις τις τιμες της όσο τα παιρνει γιατι ερχονται και εκλογες και το μελλον της επιδότησης είναι λιαν αμφιβολο.
 

panpan

Member
Μηνύματα
6.879
Likes
26.763
Να μαζευτούμε,να συγκεντρώσουμε 350 χιλ να έρθει η αλιτάρια η η αιρ ουαν να κάνει τις πτήσεις
με 15ευρώ.Και αναφέρομαι στις 106 πτήσεις από Θεσσαλονίκη.
Το ποσό είναι τεράάάάστιο και θα τρέξουν σίγουρα.
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.935
Likes
3.921
Λάθος και στα 2.....Είμαι μικρός και είμαι χαχόλος της θύρας 4 όντως.
Ok μήνυμα ελήφθει... κουβέντα τέλος...

Να μαζευτούμε,να συγκεντρώσουμε 350 χιλ να έρθει η αλιτάρια η η αιρ ουαν να κάνει τις πτήσεις
με 15ευρώ.Και αναφέρομαι στις 106 πτήσεις από Θεσσαλονίκη.
Το ποσό είναι τεράάάάστιο και θα τρέξουν σίγουρα.
Νάτος ο Γιωργάκης ο δεύτερος ο κουβαρντάς... χαλάρωσε λίγο παλλικάρι μου που μοιράζεις τρακοσοπενηνταριές... για το αν το ποσό ήταν της πλάκας πες το στους ξενοδόχους της Κεφαλονιάς... αυτοί άφησαν τα κουβαρνταλίκια για την πάρτη σου και ρίξανε πόρτα στο Λίγδη... δεν το συζητάω εσύ ξέρεις καλύτερα βέβαια, αλλά είδες ότι υπάρχουν και κάποιοι ανόητοι που δεν καταλαβαίνουν από τέτοιες "επενδύσεις" ??
 
Μηνύματα
76
Likes
67
Επόμενο Ταξίδι
Ισπανία
Ταξίδι-Όνειρο
Η.Π.Α-ΚΑΝΑΔΑΣ
γι αυτό λοιπον κοιτα να χαρεις τις τιμες της όσο τα παιρνει γιατι ερχονται και εκλογες και το μελλον της επιδότησης είναι λιαν αμφιβολο.
Σου ΞΑΝΑλέω ΚΑΙ εδώ....ότι ΑΥΤΟ κάνουμε.(Χαιρόμαστε τις τιμές και πετάμε)
Ζητώ συγνώμη για το off topic που λες παραπάνω αλλά το ένα φέρνει το άλλο-γιαυτό ξέφυγα.
 

panpan

Member
Μηνύματα
6.879
Likes
26.763
Νάτος ο Γιωργάκης ο δεύτερος ο κουβαρντάς... χαλάρωσε λίγο παλλικάρι μου που μοιράζεις τρακοσοπενηνταριές... για το αν το ποσό ήταν της πλάκας πες το στους ξενοδόχους της Κεφαλονιάς... αυτοί άφησαν τα κουβαρνταλίκια για την πάρτη σου και ρίξανε πόρτα στο Λίγδη... δεν το συζητάω εσύ ξέρεις καλύτερα βέβαια, αλλά είδες ότι υπάρχουν και κάποιοι ανόητοι που δεν καταλαβαίνουν από τέτοιες "επενδύσεις" ??
Τώρα μου την είπες και στεναχωρέθηκα.
Μήπως εσύ ξέερεις τα 350000 ευρώ αν τα διαιρέσεις με τον αριθμό που μετακίνησε η ράυαν από Θεσσαλονίκη πόσα αντιστοιχούν σε κάθε επιβάτη; Για να δούμε ποση είναι αυτή η επιδότηση.
Είναι νόμιμη η όχι;
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.020
Likes
6.401
Λες εσύ τώρα ε? Μα δεν τα γράφω για σένα ούτε για μένα... για τα παλικάρια που γράφουν παραπάνω τα γράφω με την μεγάλη φαντασία...



Μην λέμε συνεχώς τα ίδια... φυσικά και ο Λίγδης έβγαλε (1)ορισμένα εισιτήρια κράχτες σε περιορισμένο αριθμό και σε περιορισμένες μέρες... αυτό που είπα είναι ότι (2)περίμενα πολύ περισσότερα σε προσφορές, που δεν έγιναν γιατί το αεροδρόμιο της Αθήνας έχει τρομακτικούς φόρους... με την σειρά μου μπορώ να σου βρω κι εγώ πάρα πολλές ημερομηνίες που ο Λίγδης είναι ακριβότερος από τον Θόδωρα ειδικά στα δρομολόγια προς Χανιά και Ρόδο...
1. Εγώ δεν έψαξα ούτε λίγες ημερομηνίες ούτε εισιτήρια κράχτες. Έψαξα τα εισιτήρια και των δύο εταιρειών από Μάιο μέχρι Σεπτέμβριο για αναχωρήσεις τετάρτη και επιστροφή κυριακή. Και μάλιστα για μία περίοδο που μέχρι τέλος Ιουνίου η Aegean έχει και προσφορά. Είναι νομίζω ένα πολύ καλό δείγμα.

2. Και γω μπορεί να περίμενα περισσότερα αλλά δεν γίνεται γιατί έχουμε τους φόρους όπως λες. μακάρι στο μέλλον να γίνουν καλύτερες προσφορές και από τις δύο εταιρείες προς το συμφέρον μας. Αυτό είναι το ζητούμενο, αν υπάρξει ανταγωνισμός και να μειωθούν οι τιμές. Τόσο καιρό έλεγες πως δεν είναι κερδοφόρα τα δρομολόγια εσωτερικού. Να που πλέον μπηκε μία εταιρεία σε ορισμένα από αυτά και θα δούμε τι θέλει και αν καταφέρει να το πετύχει. Αν τα πουλάει ακριβότερα από την aegean ο κόσμος πολύ απλά δεν θα την προτιμήσει. Αν η aegean πλησιάσει τις τιμές ή αν τις μειώσει είναι προς το συμφέρον μας και πιθανότατα ο κόσμος θα προτιμήσει ένα γνώριμο προιόν.

Μέχρι τότε δεν έχω κανένα πρόβλημα να πετάω με 50, 70, 80 και 100 ευρώ για το Λονδίνο με χειραποσκευή 2 παραπάνω κιλών+ μία ακόμα, εφόσον οι τιμές για το ίδιο προιόν παραμένουν τόσο διαφορετικές.
Για εμένα είναι απλά μαθηματικά. Έχει καλές τιμές την περίοδο που θέλω να πετάξω; Την προτιμώ, δεν έχει, θα προτιμήσω άλλη.
Και αυτό θα πρέπει να το καταλάβει η aegean γιατί στο ίδιο δρομολόγια την ίδια σχεδόν περίοδο, σε σχέση με την easyjet, που για εμένα έχει χειρότερες θέσεις από τη Ryanair, εντάξει είναι και μικρότερο αεροσκάφος βέβαια, είχε μόνο χειραποσκευή αν θυμάμαι καλά γύρω στα 80+ ευρώ διαφορά. Και πέρυσι με μόλις 26 ευρώ διαφορά, την ίδια περίοδο κλεισμένα τα εισιτήρια είχες και βαλίτσα,100 η easyjet, 126 η aegean.

Ελπίζω τώρα τα σχέδια της aegean που κυκλοφορούσαν σαν φήμη πως θα υπάρχει αυστηρότερος έλεγχος στις χειραποσκευες να παραμείνουν σχέδια γιατί δεν θα είναι προς το συμφέρον τους.
 

thessaris

Member
Μηνύματα
599
Likes
871
βασει του αρχικου ποστ, το θεμα αφορα και τη νεα βαση στην Αθηνα και τα εκατομμυρια επιβατων που προσμενει η εταιρεια να μεταφερει. επ' αυτου σχολιαζουμε και ειμαστε ον τοπικ. με τέτοιες τιμες στην Αθηνα δεν θα εχει την "τυχη" της Θεσσαλονικης. όπου εξαλλου εχει κινηση και θα εχει όσο τα παιρνει από το Δήμο. μολις σταματησει η αμφισβητουμενη σφοδρά (από την αντιπολιτευση και όχι μονο) επιδοτηση, είναι σιγουρο ότι οι τιμες θα ακολουθησουν το παράδειγμα της Κεφαλονιας και του Αραξου, όπου με μολις 250 Ε πας Μπεργκαμο. γι αυτό λοιπον κοιτα να χαρεις τις τιμες της όσο τα παιρνει γιατι ερχονται και εκλογες και το μελλον της επιδότησης είναι λιαν αμφιβολο.
Το θέμα των επιδοτήσεων δεν νομίζω ότι είναι τόσο απλό όσο το παρουσιάζεις Samion, τουλάχιστον για τη Θεσσαλονίκη που γνωρίζω. Η επιδότηση στη Ryanair αποφασίστηκε από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, στον οποίον συμμετέχουν και ο Δήμος και η Περιφέρεια και η ένωση ξενοδόχων. Την εποχή που πάρθηκε η απόφαση για την επιδότηση, πράγματι πρόεδρος του Οργανισμού ήταν ο Μπουτάρης, τώρα όμως είναι ο Τσαμασλής (της ΝΔ) αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης και η επιδότηση μετά το (γενναίο) κούρεμα που συμφωνήθηκε καταβάλλεται κανονικά. Υπενθυμίζω ότι η συμφωνία ήταν 350.000 € ετησίως και οι πληροφορίες μιλούν για κούρεμα τουλάχιστον 60%. Τα χρήματα αυτά καταβάλλονται από όλα τα μέρη (δηλ. ένα σημαντικό μέρος και από ιδιώτες-ξενοδόχους κλπ), τα δε χρήματα του δήμου και της περιφέρειας προορίζονται ούτως ή άλλως από τους προϋπολογισμούς για τουριστική προβολή και όχι για άλλους σκοπούς όπως κοινωνική πολιτική ή κοινωφελή έργα κλπ.

Το αν βεβαίως τα κονδύλια που προορίζονται για την τουριστική προβολή σωστά δόθηκαν στην Ryanair και όχι π.χ. σε κάποιες χλιδάτες παρουσίες της πόλης σε εκθέσεις του εξωτερικού δέχομαι ότι μπορεί να μπει σε αμφισβήτηση και προβληματισμό.

Η γνώμη μου είναι ότι η επιδότηση καλώς, κάλλιστα δόθηκε θα έπρεπε όμως να συμμετάσχουν (και μάλιστα γενναία) οι τουριστικοί φορείς της Χαλκιδικής οι οποίοι κυρίως επωφελούνται από την παρουσία της Ryanair στο SKG. Αυτό ναι, είναι ένα δομικό πρόβλημα της επιδότησης το οποίο αυτοί που πήραν τις αποφάσεις έπρεπε να το είχαν σκεφθεί από την αρχή.

Τώρα για την αντιπολίτευση που αντιδρά, ας γελάσω. Μιλάμε για τον Γκιουλέκα (που γελάνε και οι πέτρες για την ασχετοσύνη του και το παράτησε κι όλας εδώ και αρκετό καιρό) και κάποιους ανίδεους που το μόνο τους επιχείρημα είναι η φυγή της Alitalia από τα χειμωνιάτικα δρομολόγια.

Επίσης μην ξεχάσω... σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να ισχυριστούμε ότι υπήρξε εύνοια των φορέων προς τις low cost, μπορεί επιδοτήσεις να μη δόθηκαν όμως υπήρξε τεράστια προσπάθεια να έρθει η Turkish στην πόλη και μεγάλες πιέσεις ώστε να δοθεί το δεύτερο ημερήσιο δρομολόγιο στους τούρκους που κακώς αρνείται η ΥΠΑ (το έχουμε ξανασυζητήσει το θέμα)
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.935
Likes
3.921
Τώρα μου την είπες και στεναχωρέθηκα.
Μήπως εσύ ξέερεις τα 350000 ευρώ αν τα διαιρέσεις με τον αριθμό που μετακίνησε η ράυαν από Θεσσαλονίκη πόσα αντιστοιχούν σε κάθε επιβάτη; Για να δούμε ποση είναι αυτή η επιδότηση.
Είναι νόμιμη η όχι;
Ναι τι να σου πω άλλη σκορδοκαείλα δεν είχα για να στην πω... δεν σκέφτονται όλοι σαν εσένα παλλικάρι μου... απλά έχω την εντύπωση ότι έχω το δικαίωμα να γράφω όταν δεν συμφωνώ με αυτά που λες...

Πάμε στο ζουμί τώρα...Μυστήρια εντύπωση έχετε για την ανάπτυξη αγόρια μου... για μένα ανάπτυξη είναι να γίνουν δρόμοι, να αναστηλωθούν μνημεία, να επιδοτηθούν ξενοδοχεία, εστιατόρια, τουριστικές επιχειρήσεις να εκπαιδευτεί τουριστικό προσωπικό να πέσουν λεφτά για διαφήμιση... εσεις ανάπτυξη θεωρείτε να δίνει η τοπική αυτοδιοίκηση και τα τοπικά επιμελητήρια λεφτά στους νταβατζίδες των αιθέρων που όπως έχουν δείξει τα έργα τους όταν τσεπώσουν τα όβολα συνεχώς εκβιάζουν ζητώντας περισσότερα... πάντα η ευκολη λύση... νταβατζιλίκι και άγιος ο Θεός... γιατί να δουλέψουμε αφού με 350.000 ψωροχιλιάρικα καθαρίζουμε και πουλάμε και αναπτυξιακό πνεύμα στο πόπολο... για εξηγήστε μου λοιπόν ποιός έχει περισσότερη ανάγκη η Ελλάδα τον Λίγδη ή ο Λίγδης την Ελλάδα γιατί μας έχετε φλομώσει στο σώτο... δηλαδή γιατί αγορίνες μου ο Λίγδης πετάει στην Αθήνα τον Άραξο και την Κεφαλλονιά χωρίς επιδότητση? Για την ψυχή του πατέρα του ή για να σώσει την Ελληνική οικονομία? Το φτωχό μου το μυαλό λέει ότι πετάει γιατί τον συμφέρει... η Ελλάδα είναι γωνία μαγαζί και πουλάει μόνη της... γνώμη μου είναι ότι ο Λίγδης έπαιρνε δεν έπαιρνε επιδότηση ή όπως αλλιώς την βαφτίζετε, αργά ή γρήγορα θα πέταγε και στην Κρήτη και στη Ρόδο και στην Κω... δεν μας κάνει καμιά χάρη ο Λίγδης, τα συγκεκριμένα μέρη είναι γωνία μπακλαβά και έχουν ζήτηση... κόσμος ούτως ή άλλως θα ερχότανε... ο τουρισμός παρουσιάζει συνεχώμενη αύξηση στην Ελλάδα όχι γιατί ο Λίγδης δίνει τα εισιτήρια του σε άκυρους μήνες 10 ευρουλάκια αλλά για χίλιους δυο άσχετους πολιτικοοικονομικούς λόγους... σαφέστατα οι πτήσεις του Λίγδη φέρνουν κόσμο και συντελούν στην ανάπτυξη αλλά γιαυτό δεν χρειάζεται να επιδοτείς κάποια εταιρία... ο Λίγδης και ο κάθε Λίγδης όπου μυριστεί ψητό έρχεται μόνος του, δεν χρειάζεται να του τα ακουμπίσεις για να έρχεται... η Ελλάδα δεν είναι Σιβηρία να παρακαλάει... ναι όλους τους έχουμε ανάγκη αλλά να μην μας πιάνουν τον κώλο και να λέμε ευχαριστώ... οι Ροδίτες π.χ αντί να δίνουν νταβατζιλίκι στον κάθε Λίγδη θα ήταν πολύ καλύτερα για το νησί τους τα 350.000 χιλιάρικα να τα δίνανε για να αναστηλώσουν κανένα μνημείο, για να φτιάξουν καμιά γέφυρα να μην πνίγεται στην πρώτη καταιγίδα ο κόσμος ή να κάνουν σεμινάρια στους τουριστικούς υπαλλήλους για να μάθουν τρόπους... έτσι θα πιάσουν τόπο τα λεφτά και όχι με δωράκια στους Λίγδιδες... και μην μου πείτε το παραμύθι ότι ο Λίγδης βοηθάει στο τράβηγμα της σαιζόν γιατί θα με πιάσουν τα γέλια... προσπαθώ να φανταστώ τουρίστες τον Νοέμβρη στην Κεφαλονιά και στην Κω και ξεκαρδίζομαι...

Υ.Γ. Α και να χαρείς τελείωνε το παραμύθι και μην μου το παίζεις Βουλγαράκης με το αν είναι νόμιμη η επιδότηση ή όχι... οι απευθείας αναθέσεις 99% πάντα βρωμάνε, εκτός αν εσύ βάζεις το χέρι στη φωτιά για όλα τα λαμόγια που διαχειρίζονται δημόσιο χρήμα...

Και μια απάντηση στον φίλο thessaris για το δεύτερο δρομολόγιο που ζητάει η ΤΚ... η ΥΠΑ έχει 100% δίκιο και καλά κάνει που δεν δίνει τίποτε περισσότερο στους Τούρκους... οι συμφωνίες είναι για να τηρούνται και οι Τούρκοι δεν το κάνουν... ήδη έχουν πάρει πολλαπλάσιες πτήσεις από αυτές που τους αναλογούν, ζητούν συνεχώς περισσότερα την ίδια στιγμή που αδιαφορούν για το λογικό αίτημα μιας Ελληνικής αεροπορικής εταιρίας... νυσάφι πια δεν θα ξεβρακωθούμε και στους Τούρκους... με την λογική σου αν μας ζητήσουν να αγοράσουν και 2-3 ξερονήσια για να επενδύσουν πρέπει στο όνομα του κέρδους και της τουριστικής ανάπτυξης να τους τα δώσουμε...
 

thessaris

Member
Μηνύματα
599
Likes
871
Για το θέμα της επιδότησης οκ, το καταλάβαμε είσαι εναντίον, σεβαστή η άποψή σου, είπα και προηγουμένως ότι είναι ένα θέμα που χρήζει συζήτησης και διαφωνίας. Για μένα στο χρόνο που έγινε ήταν σωστή η απόφαση για την επιδότηση (για τη Θεσσαλονίκη πάντα μιλάω) με την υποσημείωση ότι έπρεπε να συμμετάσχουν και οι φορείς της Χαλκιδικής.

Για την ΤΚ, το συζητήσαμε αν θυμάσαι και πριν 2-3 μήνες. Κατ΄αρχήν αυτά τα ψιλοεθνικιστικά δεν σου πάνε, άστα καλύτερα. Και τι σχέση έχουν τα ξερονήσια με μερικές πτήσεις παραπάνω, άλλωστε. Δηλαδή το γεγονός ότι η ΤΚ ξεπέρασε το όριο πτήσεων της διακρατικής η ΥΠΑ το ανακάλυψε όλως τυχαίως όταν τέθηκε το θέμα της δεύτερης πτήσης στο SKG; Όταν πήγε η Pegasus στο "Βενιζέλος" δεν υπήρχε θέμα; Ας είμαστε σοβαροί. Η ΤΚ έχει βοηθήσει απίστευτα το τουριστικό ρεύμα προς Θεσσαλονίκη, κατά 70-80% με τούρκους επισκέπτες και πολύ λιγότερο και με κάποιους ασιάτες. Τα αεροπλάνα της πηγαινοέρχονται γεμάτα και το ρεύμα από Τουρκία προς Θεσσαλονίκη είναι αυξανόμενο. Το έχουμε ξαναπεί, η πόλη αυτή έχει πολύ μεγάλη σημασία για τους τούρκους και το έχουν κάτι σαν τάμα να την επισκεφθούν. Είναι κρίμα να μιλάμε για τις παραβιάσεις της διακρατικής όταν αυτή έχει παραβιαστεί εδώ και καιρό. Άσε που το αίτημα της Α3 για καλό slot στο Ataturk μην είσαι σίγουρος ότι το υποστήριξε και τόσο πολύ ο Θόδωρας όσο άφηνε να εννοηθεί σε δακρύβρεχτες συνεντεύξεις τύπου πριν λίγο καιρό στη Θεσσαλονίκη.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.195
Μηνύματα
883.532
Μέλη
38.899
Νεότερο μέλος
RDESPOINA

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom