Διαφωνούμε. Από τη στιγμή που το award ακυρώνεται, και το rebooking βλέπει ακριβώς την ίδια διαθεσιμότητα με ένα νέο award εισιτήριο, δεν κερδίζεις πρακτικά καμμία περισσότερη επιλογή. Στη μιά περίπτωση έχεις δώσει 2830 μίλια παραπανω και σε περίπτωση αλλαγής πληρώνεις μόνο τη διαφορά φόρων...
Γιατί; Αφού μπορεί πάντα να ακυρώσει for (almost) free της Aegean και να κλείσει άλλο με τη συμμαχία, τι να την κάνει την ευελιξία; Από τα 18.000 ώς τα 25.000 μίλια η διαφορά δεν είναι και μικρή...
Είναι για ξυλιές οι προγραμματιστές τους. Φορτώνουν όλο το ιστορικό σας σε header, και μετά χτυπάει error για το μήκος του header (όταν αυτό δεν είναι trivial). Μπείτε από καθαρό browser (σε υπολογιστή ή σε κινητό, δεν έχει σημασία).
Για όλους εσάς που δε νομίζετε, αλλά δε μπήκατε και στον κόπο να διαβάσετε τον κανονισμό:
Άρθρο 5
Ματαίωση
1. Σε περίπτωση ματαίωσης μιας πτήσης, οι επιβάτες δικαιούνται:
α) βοήθεια από τον πραγματικό αερομεταφορέα σύμφωνα με το άρθρο 8, και
β) βοήθεια από τον πραγματικό αερομεταφορέα...
Μα προφανώς και δε γίνεται. Υποχρέωση να σε πάνε στον προορισμό σου με άλλο τρόπο έχουν μόνο αν η ακύρωση γίνει στις τελευταίες 14 ημέρες πριν την πτήση. Πιο πριν, επιστροφή χρημάτων και τέλος.
Ένα ακόμα δρομολόγιο που προγραμματίζεται άθλια στον ελεύθερο χρόνο των αεροπλάνων και σε λογική "μπας και πιάσει", αποτυγχάνει και διακόπτεται. Και εκεί στην Aegean νομίζουν ότι είναι ο προορισμός που δεν τραβάει, ενώ μάλλον φταίει ο τραγικός προγραμματισμός του . (Μία/δυο φορές την εβδομάδα...
Είναι random, καμμιά φορά υπάρχει διαφορά στα timestamps του εισιτηρίου στα δυο συστήματα και αυτό της TK τα απορρίπτει. Λύνεται με re-issue από την Aegean, αλλά η πολιτική τους είναι να μην το κάνουν.