DrG
Member
- Μηνύματα
- 149
- Likes
- 1.023
- Επόμενο Ταξίδι
- Μαλαισία - Σιγκαπούρη
- Ταξίδι-Όνειρο
- Μπόρα Μπόρα
Sagada
Σχετικά μακριά. Κανονικά θα πήγαινα να μείνω μία μέρα εκεί, αλλά είπα τελικά να το κάνω daytrip. Φυσικά, για να το κανονίσω έφαγα δύο ώρες.
Τελικά κατέληξα ως εξής: Βανάκι στις 9 το πρωί για Sagada και επιστροφή από Sagada στις 14.30 με το λεωφορείο που ξεκινάει από εκεί και πάει για Μανίλα και περνάει από Banaue. Εύκολο; Όχι τόσο εύκολο όσο ακούγεται.
Προς Sagada. Έχει ένα βανάκι που πάει Bontoc (45΄ από Sagada) και ένα jeepney που επίσης πάει Bontoc. Για να πάνε ΚΑΙ Sagada, πρέπει να βρουν 3-4 ενδιαφερόμενους, αλλιώς δεν πάνε. Εκείνη την ημέρα ήμουν ο μοναδικός ενδιαφερόμενος. Βανάκι και jeepney δεν ήταν στο ίδιο μέρος. Το ένα ήταν στον κάτω δρόμο, στο κέντρο και το άλλο ήταν στον πάνω δρόμο. Έπρεπε να ανεβοκατέβεις 100 σκαλοπάτια. Το έκανα 5-6 φορές, πηγαίνοντας από τον έναν στον άλλον, για να δω αν θα βρει κάποιος από τους δύο κάποιον άλλον που πάει Sagada! ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΗΔΕΝ (το ξαναείπα;;; ).
Τελικά, ο πάνω με το βανάκι αποφάσισε να με πάει στη Sagada έστω και μόνο μου. Πάλι καλά. Τυχερός ήμουν.
Στη διαδρομή του είπα να με σταματήσει 5 λεπτά στο Bayyo που είχε τους δεύτερους πιο ωραίους ορυζώνες μετά το Batad. Πράγματι με σταμάτησε, έβγαλα φωτογραφίες (με τη μηχανή που ξαναπήρε μπρος τελικά) και κανένας από τους άλλους επιβάτες δεν διαμαρτυρήθηκε. Πολύ ωραίο το Bayyo. Εντυπωσιάστηκα επίσης.
Η διαδρομή ωραία. Μέσα από βουνά, ποτάμια, ρυζοχώραφα.
Η Sagada σαν πόλη, τίποτα το ιδιαίτερο. Υπερτιμημένη. Στις σπηλιές δεν πήγα, γιατί θέλει να φας όλη μέρα. Έβγαλα εισιτήριο με το λεωφορείο για την επιστροφή στο Banaue στις 14.30. Τελικά αποδείχτηκε ότι είχε και στις 15.30. Ποιος να σου το πει όμως;;;; Με τα χίλια ζόρια ανακάλυψα ότι υπάρχει αυτό το λεωφορείο για να γυρίσω, καθώς κανονικά τα jeepney και τα βανάκια πάνε και γυρίζουν αμέσως, οπότε δεν μπορείς να δεις τίποτα. Αν ήξερα ότι έχει στις 14.30 και στις 15.30, θα έφευγα με τον 14.30, θα κατέβαινα στο Bayyo, θα έμενα μία ώρα εκεί και θα έπαιρνα το επόμενο (των 15.30) για να γυρίσω Banaue. Κρίμα γιατί το Bayyo ήταν υπέροχο.
- Κρεμαστά φέρετρα. Το τοπ αξιοθέατο της Sagada. Πώς πας εκεί; Θυμάμαι περιγραφές του συνταξιδώτη @10900km στο φόρουμ που έλεγε ότι χωρίς οδηγό γυρνάς όλη μέρα χωρίς να το βρεις. Είπα να τον διαψεύσω!!! Ρωτάω εκεί που με άφησε το λεωφορείο, που είναι τα φέρετρα; Προς τα κει μου λέει; Πόση ώρα λέω; 7 λεπτά μου λέει. Ωραία, βουρ. Φτάνω στο μονοπάτι. Επ sir, για που το βαλες, μου λέει μια θεία σε ένα κιόσκι, απέναντι από κάτι τύπους που κοιμόντουσαν στα πεζούλια (αυτοί ήταν οι οδηγοί). Λέω πάω για τα φέρετρα. Μου λέει πρέπει να πάρεις οδηγό. Λέω, ευχαριστώ, δεν χρειάζομαι. Μου λέει, δεν κατάλαβες καλά, θα τον πάρεις με το ζόρι, αλλιώς φέρετρα δεν βλέπεις!!! Μάλιστα. Πόσο πάει το μαλλί; 200p μου λέει! Καλά λέω, ευχαριστώ δεν θα πάρω. Δεν ήταν τα 4 ευρώ. Ήταν το γαμώτο. Λέω ρε φούστη μου, δεν θα με εκβιάσετε εσείς να πάρω οδηγό με το ζόρι.
Κάνω μία μελέτη της περιοχής. Βλέπω το μονοπάτι πήγαινε από αριστερά προς τα πάνω. Λέω ας κάνω μία βόλτα από την άλλη μεριά. Πάω από την άλλη μεριά, είχε ένα σχολείο. Μπαίνω μέσα, ανεβαίνω προς τα πάνω και τσουπ βγαίνω στο μονοπάτι για τα φέρετρα!!! Τόσο απλά! Περνάω το νεκροταφείο, ακολουθώ το μονοπάτι και φτάνω στην Echo valley, όπου βρίσκονται και τα φέρετρα. Έλα όμως που εκεί είχε διάφορα μονοπάτια προς διάφορες κατευθύνσεις! Ποιο είναι το σωστό; Παίρνω ένα προς τα κάτω. Τζίφος. Βγήκα σε κάτι σπηλιές. Ξανά προς τα πάνω. Λέω θα ακολουθήσω τις φωνές. Πάω προς τις φωνές και φτάνω σε ένα σημείο με κόσμο. Τι κοιτάνε όλοι αυτοί; Σηκώνω το κεφάλι μου και τα φέρετρα κρέμονταν από πάνω μου!!! Όντως ήταν κρυμμένα σε σημείο που αν δεν είχε κόσμο και φωνές, δύσκολα θα το εντόπιζες! Έβγαλα τις απαραίτητες φώτο και πίσω. Βγήκα σαν κύριος από το κανονικό μονοπάτι και έκλεισα και το μάτι στη θεία!
Συμπέρασμα: Δεν τρελάθηκα με τη Sagada. Δεν χάνετε και τίποτα αν δεν πάτε. Πιο πολύ το Bayyo και η διαδρομή αξίζουν. Τα φέρετρα είναι έτσι να τα δεις από περιέργεια. Δεν είναι και κάτι το ουάου!
Σχετικά μακριά. Κανονικά θα πήγαινα να μείνω μία μέρα εκεί, αλλά είπα τελικά να το κάνω daytrip. Φυσικά, για να το κανονίσω έφαγα δύο ώρες.
Τελικά κατέληξα ως εξής: Βανάκι στις 9 το πρωί για Sagada και επιστροφή από Sagada στις 14.30 με το λεωφορείο που ξεκινάει από εκεί και πάει για Μανίλα και περνάει από Banaue. Εύκολο; Όχι τόσο εύκολο όσο ακούγεται.
Προς Sagada. Έχει ένα βανάκι που πάει Bontoc (45΄ από Sagada) και ένα jeepney που επίσης πάει Bontoc. Για να πάνε ΚΑΙ Sagada, πρέπει να βρουν 3-4 ενδιαφερόμενους, αλλιώς δεν πάνε. Εκείνη την ημέρα ήμουν ο μοναδικός ενδιαφερόμενος. Βανάκι και jeepney δεν ήταν στο ίδιο μέρος. Το ένα ήταν στον κάτω δρόμο, στο κέντρο και το άλλο ήταν στον πάνω δρόμο. Έπρεπε να ανεβοκατέβεις 100 σκαλοπάτια. Το έκανα 5-6 φορές, πηγαίνοντας από τον έναν στον άλλον, για να δω αν θα βρει κάποιος από τους δύο κάποιον άλλον που πάει Sagada! ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΗΔΕΝ (το ξαναείπα;;; ).
Τελικά, ο πάνω με το βανάκι αποφάσισε να με πάει στη Sagada έστω και μόνο μου. Πάλι καλά. Τυχερός ήμουν.
Στη διαδρομή του είπα να με σταματήσει 5 λεπτά στο Bayyo που είχε τους δεύτερους πιο ωραίους ορυζώνες μετά το Batad. Πράγματι με σταμάτησε, έβγαλα φωτογραφίες (με τη μηχανή που ξαναπήρε μπρος τελικά) και κανένας από τους άλλους επιβάτες δεν διαμαρτυρήθηκε. Πολύ ωραίο το Bayyo. Εντυπωσιάστηκα επίσης.
Η διαδρομή ωραία. Μέσα από βουνά, ποτάμια, ρυζοχώραφα.
Η Sagada σαν πόλη, τίποτα το ιδιαίτερο. Υπερτιμημένη. Στις σπηλιές δεν πήγα, γιατί θέλει να φας όλη μέρα. Έβγαλα εισιτήριο με το λεωφορείο για την επιστροφή στο Banaue στις 14.30. Τελικά αποδείχτηκε ότι είχε και στις 15.30. Ποιος να σου το πει όμως;;;; Με τα χίλια ζόρια ανακάλυψα ότι υπάρχει αυτό το λεωφορείο για να γυρίσω, καθώς κανονικά τα jeepney και τα βανάκια πάνε και γυρίζουν αμέσως, οπότε δεν μπορείς να δεις τίποτα. Αν ήξερα ότι έχει στις 14.30 και στις 15.30, θα έφευγα με τον 14.30, θα κατέβαινα στο Bayyo, θα έμενα μία ώρα εκεί και θα έπαιρνα το επόμενο (των 15.30) για να γυρίσω Banaue. Κρίμα γιατί το Bayyo ήταν υπέροχο.
- Κρεμαστά φέρετρα. Το τοπ αξιοθέατο της Sagada. Πώς πας εκεί; Θυμάμαι περιγραφές του συνταξιδώτη @10900km στο φόρουμ που έλεγε ότι χωρίς οδηγό γυρνάς όλη μέρα χωρίς να το βρεις. Είπα να τον διαψεύσω!!! Ρωτάω εκεί που με άφησε το λεωφορείο, που είναι τα φέρετρα; Προς τα κει μου λέει; Πόση ώρα λέω; 7 λεπτά μου λέει. Ωραία, βουρ. Φτάνω στο μονοπάτι. Επ sir, για που το βαλες, μου λέει μια θεία σε ένα κιόσκι, απέναντι από κάτι τύπους που κοιμόντουσαν στα πεζούλια (αυτοί ήταν οι οδηγοί). Λέω πάω για τα φέρετρα. Μου λέει πρέπει να πάρεις οδηγό. Λέω, ευχαριστώ, δεν χρειάζομαι. Μου λέει, δεν κατάλαβες καλά, θα τον πάρεις με το ζόρι, αλλιώς φέρετρα δεν βλέπεις!!! Μάλιστα. Πόσο πάει το μαλλί; 200p μου λέει! Καλά λέω, ευχαριστώ δεν θα πάρω. Δεν ήταν τα 4 ευρώ. Ήταν το γαμώτο. Λέω ρε φούστη μου, δεν θα με εκβιάσετε εσείς να πάρω οδηγό με το ζόρι.
Κάνω μία μελέτη της περιοχής. Βλέπω το μονοπάτι πήγαινε από αριστερά προς τα πάνω. Λέω ας κάνω μία βόλτα από την άλλη μεριά. Πάω από την άλλη μεριά, είχε ένα σχολείο. Μπαίνω μέσα, ανεβαίνω προς τα πάνω και τσουπ βγαίνω στο μονοπάτι για τα φέρετρα!!! Τόσο απλά! Περνάω το νεκροταφείο, ακολουθώ το μονοπάτι και φτάνω στην Echo valley, όπου βρίσκονται και τα φέρετρα. Έλα όμως που εκεί είχε διάφορα μονοπάτια προς διάφορες κατευθύνσεις! Ποιο είναι το σωστό; Παίρνω ένα προς τα κάτω. Τζίφος. Βγήκα σε κάτι σπηλιές. Ξανά προς τα πάνω. Λέω θα ακολουθήσω τις φωνές. Πάω προς τις φωνές και φτάνω σε ένα σημείο με κόσμο. Τι κοιτάνε όλοι αυτοί; Σηκώνω το κεφάλι μου και τα φέρετρα κρέμονταν από πάνω μου!!! Όντως ήταν κρυμμένα σε σημείο που αν δεν είχε κόσμο και φωνές, δύσκολα θα το εντόπιζες! Έβγαλα τις απαραίτητες φώτο και πίσω. Βγήκα σαν κύριος από το κανονικό μονοπάτι και έκλεισα και το μάτι στη θεία!
Συμπέρασμα: Δεν τρελάθηκα με τη Sagada. Δεν χάνετε και τίποτα αν δεν πάτε. Πιο πολύ το Bayyo και η διαδρομή αξίζουν. Τα φέρετρα είναι έτσι να τα δεις από περιέργεια. Δεν είναι και κάτι το ουάου!
Last edited: