DrG
Member
- Μηνύματα
- 149
- Likes
- 1.023
- Επόμενο Ταξίδι
- Μαλαισία - Σιγκαπούρη
- Ταξίδι-Όνειρο
- Μπόρα Μπόρα
ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Η διαδρομή που ακολούθησα ήταν η ακόλουθη:
Μανίλα (είχα πτήση με Cathay Pacific 590 ευρώ)
Μανίλα - Cebu με Air Asia (75 ευρώ)
Cebu - Bohol με ferry
Bohol - Panglao (διαμονή 4 μέρες - 600P/μέρα)
Bohol - Cebu με ferry
Cebu - Malapascua (Bus + Banka) - Διαμονή 4 μέρες - 500P
Daytrip σε Kalanggaman island
Malapascua - Cebu (Banka) - Bantayan (ferry) - Διαμονή 5 μέρες - 800P
Bantayan - Estancia στο Panay (Banka) - Kalibo (van) - Caticlan (bus) - Διαμονή σε Caticlan (600P) και πρωί πρωί για Boracay
Boracay (Διαμονή 4 μέρες - 1000P)
Boracay - Caticlan - Carabao, το διπλανό νησί του Boracay (Banka) - Διαμονή 2 μέρες (600P)
Carabao - Caticlan (Banka) - Roxas στο Mindoro (ferry 5 ώρες) - Calapan, πρωτεύουσα του ανατολικού Mindoro (van) - Διαμονή 1 βράδυ (350P)
Calapan - Puerto Galera, White beach (Jeepney) - Διαμονή 2 μέρες (750P)
Puerto Galera - Batangas port (Banka 2 ώρες) - Μανίλα (bus) - Βραδυνό εισιτήριο με bus για Banaue (10 το βράδυ) και βουρ για Makati (με αστικό). Επιστροφή στο σταθμό λεωφορείων και αναχώρηση για Banaue (9 ώρες).
Banaue (Διαμονή 4 μέρες - 250P) Daytrips σε Batad, Sagada και Bangaan
Banaue - Μανίλα με βραδυνό λεωφορείο (9 ώρες) και άφιξη στη Μανίλα 6 το πρωί. Jeepney για Intramuros και βόλτα σε Rizal park και Manila bay. Επιστροφή στο σταθμό λεωφορείων για να πάρω τη βαλίτσα (την αφήνεις και σου την προσέχει ο σεκιουριτάς δωρεάν), ταξί για αεροδρόμιο και επιστροφή (δυστυχώς)!
Είδα όλα όσα ήθελα να δω, εκτός από Palawan - Coron που θέλουν δύο βδομάδες κατά τη γνώμη μου και τα άφησα για άλλη φορά. Δεν είχα κανένα απολύτως απρόοπτο, ΑΛΛΑ, τις μισές μέρες ξύπνησα στις 4 ή 5 το πρωί, καθότι τα μέρη μακρινά το ένα από το άλλο, και για να προλάβεις να φτάσεις μέρα στον επόμενο προορισμό σου η μόνη λύση ήταν να σηκωθείς τα χαράματα για να πάρεις το πρώτο μεταφορικό μέσο (βάρκα, λεωφορείο, φέρρυ). ΑΛΛΑ (2), κάθε μέρα που ταξίδευα από τον ένα προορισμό στον άλλον χρειαζόταν να αλλάξω έως και 10 - 12 μεταφορικά μέρα (τρίκυκλα, βάρκες, λεωφορεία, πλοία, βαν κλπ.). Και 10 μεταφορικά μέσα σημαίνει 10 φορές ΠΑΖΑΡΙ για την τιμή (καθώς σου ζητάνε από 3 έως 10 φορές παραπάνω από την κανονική τιμή). Θέλω να πιστεύω ότι δεν μου τον έπιασαν ούτε μία φορά στα 500 - 1000 παζάρια που χρειάστηκε να κάνω για μετακίνηση, εκδρομές, διαμονή, αγορές). Αλλά όσο να 'ναι, 1000 φορές παζάρι σε ένα ταξίδι είναι λίγο κουραστικό.
ΑΛΛΑ (3), από οργάνωση, το απόλυτο χάος. ΜΗΔΕΝ εντελώς. Δεν υπάρχει ένα τουριστικό γραφείο, ένας άνθρωπος, μία πινακίδα να σε πληροφορήσει υπεύθυνα για κάτι. Δεν υπάρχει περίπτωση να ρωτήσεις κάπου και να μάθεις πώς πας από το ένα μέρος στο άλλο και με τι δρομολόγια. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΨΑΞΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΛΑ και απλά να ρωτάς π.χ. θέλω να πάω από εδώ εκεί με αυτό το λεωφορείο, ξέρεις που είναι το γραφείο αυτού του λεωφορείου;
Έχασα πολλές ώρες μπάνιου και ριλάξ για να ψάχνω το θέμα των μετακινήσεων και άλλα θέματα, όπως π.χ. που έχει ανταλλακτήρια.
Οι Φιλιππινέζοι δεν γνωρίζουν τι υπάρχει 100 μέτρα πέρα από το σπίτι ή το μαγαζί τους. Ρωτούσα π.χ. αν έχει κάποιο ξενοδοχείο στο Calapan (Mindoro) και 20 - 30 άνθρωποι που ρώτησα δεν ήξεραν ότι υπάρχει 100 μέτρα πιο πίσω από εκεί που στεκόμουν και τους ρωτούσα. Τελικά είδα την ταμπέλα που ήταν πίσω μου!!!
Ρωτούσα στο ξενοδοχείο που έμενα που υπάρχει ανταλλακτήριο και με έστελναν στην πόλη (7 χλμ.) ενώ 100 μέτρα από το ξενοδοχείο είχε ανταλλακτήριο (κανονικό, όχι καμιά τρύπα που άλλαζε λεφτά).
Ευτυχώς που όλοι, μα ΟΛΟΙ μιλούν αγγλικά. Αλλιώς άκρη δεν έβγαζες με τίποτα!
Τέλος, πριν τις αναλυτικές εντυπώσεις για κάθε μέρος, κλείνω με το ζήτημα της ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ. Σε όλα τα μικρά και μεγάλα νησιά που πήγα και στα βουνά (Banaue) δεν υπήρχε το παραμικρό ζήτημα ασφάλειας. ΟΜΩΣ σε Μανίλα (πλην Μακάτι) και σε Cebu city είναι ο Θεός να σε φυλάει, όχι μόνο τη νύχτα, αλλά και τη μέρα. Χιλιάδες άστεγοι, κοιμούνται στους κεντρικούς δρόμους, χιλιάδες ζητιάνοι και όλοι αυτοί, στην πρώτη ευκαιρία είναι έτοιμοι να πέσουν να σε φάνε. Έκανα τη διαδρομή από το αεροδρόμιο του Cebu προς το λιμάνι με ταξί και περάσαμε από παραπήγματα και δρόμους με εκατοντάδες αστέγους, οι οποίοι έμπαιναν μέσα στη μέση του δρόμου και προσπαθούσαν να σταματήσουν το ταξί! Όχι για να επιβιβαστούν φυσικά!!! Μακριά από μεγάλες πόλεις και μεγάλη προσοχή!
Στα θετικά, ότι μιλούν όλοι αγγλικά. Καμία σχέση με Ταϊλάνδη.
Επίσης, ότι έχουν κρέας, γουρούνι, ψητά κλπ. Δεν μένεις νηστικός, όπως μένω στην Ταϊλάνδη επειδή δεν τρώω ασιατική κουζίνα και θαλασσινά!
Με εξαίρεση αυτά τα δύο, το συμπέρασμα είναι: ΣΑΝ ΤΗΝ ΤΑΙΛΑΝΔΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ!
Θα επανέλθω με εντυπώσεις ανά νησί και μέρος!
Η διαδρομή που ακολούθησα ήταν η ακόλουθη:
Μανίλα (είχα πτήση με Cathay Pacific 590 ευρώ)
Μανίλα - Cebu με Air Asia (75 ευρώ)
Cebu - Bohol με ferry
Bohol - Panglao (διαμονή 4 μέρες - 600P/μέρα)
Bohol - Cebu με ferry
Cebu - Malapascua (Bus + Banka) - Διαμονή 4 μέρες - 500P
Daytrip σε Kalanggaman island
Malapascua - Cebu (Banka) - Bantayan (ferry) - Διαμονή 5 μέρες - 800P
Bantayan - Estancia στο Panay (Banka) - Kalibo (van) - Caticlan (bus) - Διαμονή σε Caticlan (600P) και πρωί πρωί για Boracay
Boracay (Διαμονή 4 μέρες - 1000P)
Boracay - Caticlan - Carabao, το διπλανό νησί του Boracay (Banka) - Διαμονή 2 μέρες (600P)
Carabao - Caticlan (Banka) - Roxas στο Mindoro (ferry 5 ώρες) - Calapan, πρωτεύουσα του ανατολικού Mindoro (van) - Διαμονή 1 βράδυ (350P)
Calapan - Puerto Galera, White beach (Jeepney) - Διαμονή 2 μέρες (750P)
Puerto Galera - Batangas port (Banka 2 ώρες) - Μανίλα (bus) - Βραδυνό εισιτήριο με bus για Banaue (10 το βράδυ) και βουρ για Makati (με αστικό). Επιστροφή στο σταθμό λεωφορείων και αναχώρηση για Banaue (9 ώρες).
Banaue (Διαμονή 4 μέρες - 250P) Daytrips σε Batad, Sagada και Bangaan
Banaue - Μανίλα με βραδυνό λεωφορείο (9 ώρες) και άφιξη στη Μανίλα 6 το πρωί. Jeepney για Intramuros και βόλτα σε Rizal park και Manila bay. Επιστροφή στο σταθμό λεωφορείων για να πάρω τη βαλίτσα (την αφήνεις και σου την προσέχει ο σεκιουριτάς δωρεάν), ταξί για αεροδρόμιο και επιστροφή (δυστυχώς)!
Είδα όλα όσα ήθελα να δω, εκτός από Palawan - Coron που θέλουν δύο βδομάδες κατά τη γνώμη μου και τα άφησα για άλλη φορά. Δεν είχα κανένα απολύτως απρόοπτο, ΑΛΛΑ, τις μισές μέρες ξύπνησα στις 4 ή 5 το πρωί, καθότι τα μέρη μακρινά το ένα από το άλλο, και για να προλάβεις να φτάσεις μέρα στον επόμενο προορισμό σου η μόνη λύση ήταν να σηκωθείς τα χαράματα για να πάρεις το πρώτο μεταφορικό μέσο (βάρκα, λεωφορείο, φέρρυ). ΑΛΛΑ (2), κάθε μέρα που ταξίδευα από τον ένα προορισμό στον άλλον χρειαζόταν να αλλάξω έως και 10 - 12 μεταφορικά μέρα (τρίκυκλα, βάρκες, λεωφορεία, πλοία, βαν κλπ.). Και 10 μεταφορικά μέσα σημαίνει 10 φορές ΠΑΖΑΡΙ για την τιμή (καθώς σου ζητάνε από 3 έως 10 φορές παραπάνω από την κανονική τιμή). Θέλω να πιστεύω ότι δεν μου τον έπιασαν ούτε μία φορά στα 500 - 1000 παζάρια που χρειάστηκε να κάνω για μετακίνηση, εκδρομές, διαμονή, αγορές). Αλλά όσο να 'ναι, 1000 φορές παζάρι σε ένα ταξίδι είναι λίγο κουραστικό.
ΑΛΛΑ (3), από οργάνωση, το απόλυτο χάος. ΜΗΔΕΝ εντελώς. Δεν υπάρχει ένα τουριστικό γραφείο, ένας άνθρωπος, μία πινακίδα να σε πληροφορήσει υπεύθυνα για κάτι. Δεν υπάρχει περίπτωση να ρωτήσεις κάπου και να μάθεις πώς πας από το ένα μέρος στο άλλο και με τι δρομολόγια. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΨΑΞΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΛΑ και απλά να ρωτάς π.χ. θέλω να πάω από εδώ εκεί με αυτό το λεωφορείο, ξέρεις που είναι το γραφείο αυτού του λεωφορείου;
Έχασα πολλές ώρες μπάνιου και ριλάξ για να ψάχνω το θέμα των μετακινήσεων και άλλα θέματα, όπως π.χ. που έχει ανταλλακτήρια.
Οι Φιλιππινέζοι δεν γνωρίζουν τι υπάρχει 100 μέτρα πέρα από το σπίτι ή το μαγαζί τους. Ρωτούσα π.χ. αν έχει κάποιο ξενοδοχείο στο Calapan (Mindoro) και 20 - 30 άνθρωποι που ρώτησα δεν ήξεραν ότι υπάρχει 100 μέτρα πιο πίσω από εκεί που στεκόμουν και τους ρωτούσα. Τελικά είδα την ταμπέλα που ήταν πίσω μου!!!
Ρωτούσα στο ξενοδοχείο που έμενα που υπάρχει ανταλλακτήριο και με έστελναν στην πόλη (7 χλμ.) ενώ 100 μέτρα από το ξενοδοχείο είχε ανταλλακτήριο (κανονικό, όχι καμιά τρύπα που άλλαζε λεφτά).
Ευτυχώς που όλοι, μα ΟΛΟΙ μιλούν αγγλικά. Αλλιώς άκρη δεν έβγαζες με τίποτα!
Τέλος, πριν τις αναλυτικές εντυπώσεις για κάθε μέρος, κλείνω με το ζήτημα της ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ. Σε όλα τα μικρά και μεγάλα νησιά που πήγα και στα βουνά (Banaue) δεν υπήρχε το παραμικρό ζήτημα ασφάλειας. ΟΜΩΣ σε Μανίλα (πλην Μακάτι) και σε Cebu city είναι ο Θεός να σε φυλάει, όχι μόνο τη νύχτα, αλλά και τη μέρα. Χιλιάδες άστεγοι, κοιμούνται στους κεντρικούς δρόμους, χιλιάδες ζητιάνοι και όλοι αυτοί, στην πρώτη ευκαιρία είναι έτοιμοι να πέσουν να σε φάνε. Έκανα τη διαδρομή από το αεροδρόμιο του Cebu προς το λιμάνι με ταξί και περάσαμε από παραπήγματα και δρόμους με εκατοντάδες αστέγους, οι οποίοι έμπαιναν μέσα στη μέση του δρόμου και προσπαθούσαν να σταματήσουν το ταξί! Όχι για να επιβιβαστούν φυσικά!!! Μακριά από μεγάλες πόλεις και μεγάλη προσοχή!
Στα θετικά, ότι μιλούν όλοι αγγλικά. Καμία σχέση με Ταϊλάνδη.
Επίσης, ότι έχουν κρέας, γουρούνι, ψητά κλπ. Δεν μένεις νηστικός, όπως μένω στην Ταϊλάνδη επειδή δεν τρώω ασιατική κουζίνα και θαλασσινά!
Με εξαίρεση αυτά τα δύο, το συμπέρασμα είναι: ΣΑΝ ΤΗΝ ΤΑΙΛΑΝΔΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ!
Θα επανέλθω με εντυπώσεις ανά νησί και μέρος!
Last edited: