Ryanair Αλλαγή ώρας πτήσης - Επιστροφή χρημάτων από Ryanair

giorgos___

Member
Μηνύματα
10
Likes
1
Επόμενο Ταξίδι
κάπου στην Ευρώπη...
Ταξίδι-Όνειρο
Θιβέτ
Καλησπέρα,

Έχω ένα πρόβλημα με τη rynair και θα ήθελα τη συμβουλή σας. Αρχικά ήθελα να κλείσω εισιτήρια μεσώ rynair για Βαρκελώνη για μένα και τη παρέα μου. Κάνω την κράτηση κανονικά και δίνω τον αριθμό της πιστωτικής μου κάρτας. Αμέσως μου στέλνουν επιβεβαίωση της κράτησης και λέω όλα καλά... Μετά από μίση ώρα μου στέλνουν πως η κράτηση ακυρώνεται και πρέπει να την ξανακάνω. Έτσι σκέφτηκα να κάνω την κράτηση μέσω μιας χρεωστικής που έχω. Η κράτηση γίνεται κανονικά χωρίς πρόβλημα. Το πρόβλημα ξεκινάει εδώ, μετά από 3 μέρες βλέπω πως η rynair έχει πάρει λεφτά και από τους 2 λογαριασμούς. Από τότε έχω στείλει 10 mail στην rynair χωρίς απάντηση, έχω πάει στην τράπεζα και έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής της πιστωτικής και μου είπαν να περιμένω 2 μήνες και αν θέλει η rynair θα βάλει τα χρήματα πίσω... Έχει περάσει 1 μήνας και κάτι από τότε και δεν έχω δει καμία πρόοδο... Αν έχει πάθει κάτι παρόμοιο κάποιος και έβγαλε άκρη ας μου πει τι κινήσεις να κάνω από δω και πέρα μπας και τα πάρω πίσω...

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.
 

Vegerazaros

Member
Μηνύματα
1.464
Likes
2.061
Ταξίδι-Όνειρο
Ελβετία ξανά
Καλησπέρα,

Έχω ένα πρόβλημα με τη rynair και θα ήθελα τη συμβουλή σας. Αρχικά ήθελα να κλείσω εισιτήρια μεσώ rynair για Βαρκελώνη για μένα και τη παρέα μου. Κάνω την κράτηση κανονικά και δίνω τον αριθμό της πιστωτικής μου κάρτας. Αμέσως μου στέλνουν επιβεβαίωση της κράτησης και λέω όλα καλά... Μετά από μίση ώρα μου στέλνουν πως η κράτηση ακυρώνεται και πρέπει να την ξανακάνω. Έτσι σκέφτηκα να κάνω την κράτηση μέσω μιας χρεωστικής που έχω. Η κράτηση γίνεται κανονικά χωρίς πρόβλημα. Το πρόβλημα ξεκινάει εδώ, μετά από 3 μέρες βλέπω πως η rynair έχει πάρει λεφτά και από τους 2 λογαριασμούς. Από τότε έχω στείλει 10 mail στην rynair χωρίς απάντηση, έχω πάει στην τράπεζα και έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής της πιστωτικής και μου είπαν να περιμένω 2 μήνες και αν θέλει η rynair θα βάλει τα χρήματα πίσω... Έχει περάσει 1 μήνας και κάτι από τότε και δεν έχω δει καμία πρόοδο... Αν έχει πάθει κάτι παρόμοιο κάποιος και έβγαλε άκρη ας μου πει τι κινήσεις να κάνω από δω και πέρα μπας και τα πάρω πίσω...

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.
απο Ρυαναιρ δεν εχεις παρεις κανενα-κανενα μαιiλ?..που να σου λεει για επιστροφη? κατι σαν αυτό
Dear Customer,
I acknowledge receipt of your recent refund request.
We confirm that your refund request has been processed back to the form of payment used to pay for your booking. Your issuing bank will take 5-7 working days to process this refund amount back to your account
The amount refunded to your credit/debit card is EUR 62.42
If you have not made your booking directly with Ryanair, but through an online travel agency, please contact the travel agent directly to request the refund. We can confirm the refund has been processed back to the original form of payment used by the agency, which might not be your credit card. In such a situation your travel agency has to arrange a refund to your account. Please contact them for further information.
Yours sincerely
Ryanair Customer Services ( και μου ηρθε απο το μειλ τους [email protected]
 

giorgos___

Member
Μηνύματα
10
Likes
1
Επόμενο Ταξίδι
κάπου στην Ευρώπη...
Ταξίδι-Όνειρο
Θιβέτ
Δεν έχω λάβει τέτοιο mail... Βασικά εγώ τους στέλνω απάντηση σε αυτό που μου έστειλαν την ακύρωση ([email protected]) και δεν έχουν στείλει τίποτα πίσω. Θα δοκιμάσω και σε αυτό που έγραψες.
 

EFOULAKI

Member
Μηνύματα
11
Likes
3
καλησπερα
μια ερωτηση......
για πτηση που δεν πραγματοποιηθηκε απο μερους μου....υπαρχει η πιθανοτητα επιστροφης των φορων?
 

pouf7

Member
Μηνύματα
6
Likes
2
Καλησπέρα....

Όταν η ryanair άλλαξε την πολιτικη στις χειραποσκευες, έλεγε στην ανακοίνωση της:
(Δείτε το υπογραμμισμενο κείμενο)

4. What about customers who have already booked flights before 1 September for travel on/after 1 Nov?

The new bag policy will apply to all travel on/after 1 November.

Non-priority customers who booked before 31 Aug, to travel after 1 November, have had a free 10kg checked bag added to their booking.

Passengers who booked on/before 31 Aug but bought priority boarding (as a separate service) after 1st Sept have had the €8 cost of their priority boarding refunded but Ryanair will still allow them to travel with priority boarding free of charge.

Non-priority customers who booked flights before 1 September may also cancel their booking for a full refund.


Εγώ έχω κάνει κράτηση πριν την αλλαγη της πολιτικής και η πτήση μου είναι σε λίγες μέρες...
Λόγω υποχρεώσεων θα με βόλευε να ακυρώσω τα εισητηρια....
Θα μου δωσει λέτε πίσω τα χρήματα η ryan?
Το έχει επιχειρήσει κάποιος?

Ευχαριστώ προκαταβολικά..

Σας στέλνω και το link με την ανακοίνωση

https://corporate.ryanair.com/news/...ck-bag-fees-reduce-boarding-delays/?market=gr
 

mourohavlos

Member
Μηνύματα
2.434
Likes
4.423
Στο mail που σου έστειλαν όταν άλλαξε η πολιτική λογικά αναγράφουν ότι μπορείς να ζητήσεις refund για διάστημα 14 ημερών από την ανακοίνωση των αλλαγών, οπότε κατά πάσα πιθανότητα δε νομίζω να σου ικανοποιήσουν το αίτημα.
Δεν έχω προσωπική άποψη ωστόσο, δεν έχω κάνει χρήση.
Ρίξε μια ματιά και στο κατωτέρω θέμα (κάπου από σελίδα 55 και μετά):
https://www.travelstories.gr/community/threads/Χειραποσκευή-ryanair.37873/
 

pouf7

Member
Μηνύματα
6
Likes
2
Έχεις δίκιο...δεν είχα προσέξει ότι είχα προθεσμία 14 ημέρες.
Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια.
 

orck

Member
Μηνύματα
662
Likes
1.011
Εγώ ζήτησα και πήρα πλήρη επιστροφή χρημάτων. Στην αρχή λέγανε ότι ακόμη και πριν την ανακοίνωση να είχες πάρει τα εισιτήρια από την στιγμή που αποφάσισαν αυτή την αλλαγή ισχύουν τα πάντα και για εσένα. Σου άλλαζε μόνη της τους όρους και εάν δεν ήθελες ακυρώνεις. Μετά ξύπνησαν και βάλανε σε όλους έξτρα αποσκευη για να το φέρουν έτσι όπως ήταν πριν την αλλαγή. Το αυτονόητο το παρουσίασαν σαν δωρο..
 

Anasta.sia K.

Member
Μηνύματα
18
Likes
2
Επόμενο Ταξίδι
Βαρσοβία
Ταξίδι-Όνειρο
Καλιφόρνια
Καλησπέρα! Εχω μια ερώτηση σχετικά με την ακύρωση βαλιτσας μέσω Ryanair. Αφού κάναμε κράτηση για πτήση εσωτερικού, στο τσεκ ιν πληρώσαμε 20κιλ. Βαλίτσα. Κ όταν μας έστειλαν την κάρτα επιβίβασης είδαμε οτι έχουμε επιπλέον και 10κιλ. Βαλίτσα κ μας χρέωσαν κανονικά κ την 20κιλ. Υπάρχει περίπτωση να μπορεί να ακυρωθεί η 20κιλ. Βαλίτσα? Να ζητήσουμε επιστροφή χρημάτων?
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.020
Likes
6.401
Καλησπέρα! Εχω μια ερώτηση σχετικά με την ακύρωση βαλιτσας μέσω Ryanair. Αφού κάναμε κράτηση για πτήση εσωτερικού, στο τσεκ ιν πληρώσαμε 20κιλ. Βαλίτσα. Κ όταν μας έστειλαν την κάρτα επιβίβασης είδαμε οτι έχουμε επιπλέον και 10κιλ. Βαλίτσα κ μας χρέωσαν κανονικά κ την 20κιλ. Υπάρχει περίπτωση να μπορεί να ακυρωθεί η 20κιλ. Βαλίτσα? Να ζητήσουμε επιστροφή χρημάτων?
όχι, αφού την πληρώσατε δεν σας την έβαλαν με το ζόρι.
 

Anasta.sia K.

Member
Μηνύματα
18
Likes
2
Επόμενο Ταξίδι
Βαρσοβία
Ταξίδι-Όνειρο
Καλιφόρνια
όχι, αφού την πληρώσατε δεν σας την έβαλαν με το ζόρι.
Οκκ σωστά, αλλά υποτίθεται ότι μετά από τη 1 Νοεμβρίου οι 10κ πληρώνονται έξτρα. Είναι πολυ περίεργο γιατί πουθενά δεν φαινόταν οτι υπήρχε 10κ βαλίτσα κ ξαφνικα οταν κάναμε την αγορά της 20κ μας την εμφάνισε. Σίγουρα θα υπάρχει κάποιος τρόπος να μην χάσουμε τα χρήματα μας..
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.219
Μηνύματα
884.006
Μέλη
38.908
Νεότερο μέλος
Apostolos88

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom