Αντιπετοφοβικοί -καπνιστες-αυτοκαταστροφικοί ταξιδευτές !!!

ΕΡΣΗ

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
6.454
Likes
2.583
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη

mio gps

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.174
Likes
183
Επόμενο Ταξίδι
Νέα Υόρκη
Τον χορηγεί και αυτόν η υπηρεσία;:xmas_lol:
πιστωτικη καρτουλα δεν εχουμε???...μονο καβουρακια εχουμε??? μη φτιαχνατε τοσες απλαδες μελομακαρονα να περισσευαν ...:xmas_mrgreen:
 

ΕΡΣΗ

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
6.454
Likes
2.583
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
πιστωτικη καρτουλα δεν εχουμε???...μονο καβουρακια εχουμε??? μη φτιαχνατε τοσες απλαδες μελομακαρονα να περισσευαν ...:xmas_mrgreen:
Σε μελομακάρονα δέχεσθε; :xmas_mrgreen:
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
3.107
Likes
22.061
Mio έχεις ξεπέσει νομίζω απο Α-7 σε F-16 ...αυτά σε πετάνε δεν τα πετάς....:xmas_mrgreen:
 

ΕΡΣΗ

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
6.454
Likes
2.583
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
για μια απλαδα απο αυτα ...στο χαριζουμε το παλιοσιδερικο:xmas_mrgreen:
ai39.tinypic.com_34jbyw1.jpg
Ανασκουμπώνομαι και μπαίνω στην κουζίνα μου! Στείλε το μηχάνημα να έρθει να τα πάρει! :xmas_mrgreen:
 

KIKI

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
3.012
Likes
9.947
Επόμενο Ταξίδι
Ιορδανία
Ταξίδι-Όνειρο
Αφρική Ναμιμπια
για μια απλαδα απο αυτα ...στο χαριζουμε το παλιοσιδερικο:xmas_mrgreen:
ai39.tinypic.com_34jbyw1.jpg

Ωραιότατα φαίνονται !
ποιά χρυσοχέρα τα εφτειαξε άραγε ;:xmas_rolleyes::xmas_lol:
 

renata

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
5.544
Likes
1.997
Επόμενο Ταξίδι
μαλαισία
Πρώτη θεση στο caprio!!!!!!
έρση θα αλλάζομε...
παρε και καμμια σακούλα για τις ανακατωσούρες!!!
Ατιμη κοινωνία!!
 

ΕΡΣΗ

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
6.454
Likes
2.583
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Ωραιότατα φαίνονται !
ποιά χρυσοχέρα τα εφτειαξε άραγε ;:xmas_rolleyes::xmas_lol:
Εγώ τα έφτιαξα, αλλά περιμένοντας να έρθει το πετούμενο να τα πάρει, θα τα φάω όλα και δε θα μείνει ψίχουλο!
Άσε που δε θα χωράω να μπω μετά, γιατί και εκείνο το seat pitch από τη φωτογραφία που είδα μου φαίνεται κομμάτι στενό.... Πρώτη θέση σου λένε μετά τρομάρα τους! :xmas_cheesygrin:
 

mio gps

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
1.174
Likes
183
Επόμενο Ταξίδι
Νέα Υόρκη
...... γιατί και εκείνο το seat pitch από τη φωτογραφία που είδα μου φαίνεται κομμάτι στενό.... Πρώτη θέση σου λένε μετά τρομάρα τους! :xmas_cheesygrin:
πως μπαινεις...
ανεβαινουμε τη σκαλιτσα...βαζουμε τον ποπο...σε ενα πλατωμα 12 cm..φερνουμε το δεξι ποδακι πανω απο το οριζοντιο επιπεδο ενω το δεξι χερακι μας πιανεται στο σκελετο του α/φ...περναμε το ποδαρακι στο δεξι διαμερισμα...δεν υπαρχει κενο μεταξυ των ποδιων...και καθως παταμε το δεξι ποδι σφιγγουμε τους μυς της κοιλιας και σηκωνουμε το αριστερο που παταει στο σκαλοπατι και το περναμε μεσα....προσοχη μη χτυπησουμε κανενα διακοπτη....
ειμαστε μεσα και βλεπουμε δεξια το χειριστηριο.......μη το σπρωχνεις ρς ερση!!!!!!!!!!!!! δεν κουνιεται ειναι πιεζοηλεκτρικο...........ελα βρε ερση...ολο διαμαρτυρια εισαι.....βρες ενα διακοπτη δεξια πισω σου..πατα το...σουρχονται τα ποδωστηρια κοντα....εισαι ενταξει?............και τι θες να σου κανουμε....να μη φορεσεις κασκα γιατι μολις ηρθες απο το κομωτηριο.....??? και πως θα εχεις ενδοσυνενοησηηηη..............οχιιιιι μη το τραβηξεις το δαχτυλιδιιιιιιι θα εκτοξευτεις...με το καθισμα.... εισαι τελικα μπελας.........:xmas_mrgreen::xmas_mrgreen::xmas_mrgreen:
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.165
Μηνύματα
959.524
Μέλη
40.146
Νεότερο μέλος
traninatab1983

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom