Γιατί δεν παίζουν προσφορές απο το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης;

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.531
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Υποθέτω ότι έχει να κάνει με το ότι η lufthansa είναι στημένη ως "connection-oriented", με inventory χτισμένο με married segments, ενώ η Aegean είναι κυρίως "point-to-point" carrier, με origin/destination flights.
(Το σύστημα αυτό είναι περίπλοκο: Στη Lufthansa π.χ. μια αναζήτηση μπορεί να δίνει για την ίδια πτήση διαφορετικό αριθμό διαθέσιμων θέσεων, ανάλογα με το ποιός είναι ο τελικός προορισμός της επόμενης πτήσης).
Μεταφραση παρακαλω. Δεν καταλαβα τιποτε παρολο το proficiency που προ αμνημονευτων χρονων ειχα παρει στα αγγλικα (στουπι ημουν βεβαια την ημερα των εξετασεων, οποτε και λυθηκε το γλωσσικο μου αισθητηριο, αλλα και παλι....).
Το μονο που κλαταλαβαινω ειναι οτι οφειλει η Aegean να αναβαθμισει καποιο συστημα κρατησεων (;), γιατι ουτως η αλλως ειναι πισω απο τις υπολοιπες αεροπορικες εταιρειες.
 

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.531
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Θες να σου απαντήσω για ποιο λόγο η LH χρησιμοποιεί το FRA και το MUC σαν αεροδρόμια για feeder flights από το εξωτερικό προς άλλες γερμανικές πόλεις?
Μα είναι δυνατόν οι ΟΑ/Α3 να έχουν την ίδια ευελιξία με μια εταιρεία όπως η LH?

Mε κάτι τέτοιες τοπικιστικές απόψεις φτάσανε τα ελλείμματα της ΟΑ σε δυσθεώρητα ύψη και τώρα τρέχουν και δεν φτάνουν...
Αυτο για το οποιο θελω απαντηση -οχι απο εσενα φυσικα μια και δεν εισαι υπευθυνος της Aegean, η Ολυμπιακη ειναι αλλη κουβεντα, ειναι γιατι το Θεσσαλονικη-Μοναχο-Βερολινο στοιχιζει 69 ευρω και δε μπορει να στοιχισει αντιστοιχη τιμη το Θεσσαλονικη-Αθηνα-Μαδριτη μια και ουτως η αλλως το Αθηνα-Μαδριτη ειναι σε προσφορα και κατα καιρους βγαινει επισης σε προσφορα το Αθηνα-Θεσσαλονικη (αυτο το επαναλαμβανω σε σχεση με το επιχειρημα για το αν υπαρχουν πολλες η λιγες θεσεις για διαθεση στην εν λογω γραμμη).
Τη μονη λογικη απαντηση ελαβα απο τον taver ο οποιος -αν καταλαβα καλα, ειναι και αυτη η ορολογια που μου τα χαλαει- ισχυριζεται οτι το συστημα της Aegean δεν εχει αυτη την ευελιξια.
Και αν ειναι ετσι το θεμα θεωρω οτι ειναι αξιο σχολιασμου. Αν εσενα παλι σε χαλαει μην το σχολιαζεις.
 

Borealis

Member
Μηνύματα
3.817
Likes
7.700
O Taver λέει πολύ απλά ότι για την εντζίαν δεν υπάρχει δρομολόγιο Θεσσαλονίκη- Μαδρίτη, αλλά Θεσσαλονίκη- Αθήνα και Αθήνα- Μαδρίτη.
Αντίθετα για τη Λουφτχάνσα το δρομολόγιο είναι Θεσσαλονίκη-Βερολίνο, άσχετα αν υπάρχει ενδιάμεσος σταθμός στο Μόναχο π.χ
Με λίγα λόγια δηλαδή λέει αυτό που προσπαθούμε να πούμε εμείς και κάνουν ότι δεν το καταλαβαίνουν. Την εντζίαν τη συμφέρει να εκμεταλεύεται τη κερδοφόρα γραμμή Θεσσαλονίκη- Αθήνα στην οποία δεν έχει πρόβλημα πληρότητας. Και μας λέει πολύ απλά, πέτα εσύ κορόιδο μέχρι την Αθήνα και εγώ θα σου κάνω έκπτωση για Μαδρίτη που έτσι και αλλοιώς μου περισσεύουν θέσεις.
 

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.531
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Θα το καλαβαινα αν η Aegean δεν εκανε καποιες προσφορες στο Αθηνα -Θεσσαλονικη. Ωστοσο ομως κατα καιρους κανει προσφορες και σε αυτη την γραμμη η οποια ειναι κερδοφορα και συνηθως πληρης. Εδω λοιπον ισχυει απολυτως η λογικη στην οποια αναφερεται ο Taver: Καποιοι πληρωνουν ακριβα εισιτηρια και ετσι υπαρχουν και καποιες προσφορες. Αυτο που δε μπορω να καταλαβω ειναι γιατι μερος αυτων των θεσεων -προσφορων δε μπορουν να το ενσωματωσουν ως ενιαιο εισιτηριο με το Αθηνα-Μαδριτη (σχηματικο παραδειγμα η Μαδριτη, θα μπορουσε να ειναι η Βαρκελωνη, η Βενετια κλπ). Η εξηγηση του taver ειναι οτι προκειται για αδυναμια του συστηματος.
Και οταν μιλω για το αεροδρομιο Μακεδονια, αντιστοιχως τα ιδια θα μπορουσαν να ισχυουν για το Ηρακλειο, Αλεξανδρουπολη και λοιπα αεροδρομια της ελληνικης επικρατειας.
 

traveladdict

Member
Μηνύματα
1.380
Likes
1.341
Επόμενο Ταξίδι
Λος Άντζελες
Ταξίδι-Όνειρο
ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
Eίναι το τρίτο στην Ελλάδα σε επιβατική κίνηση... και παρόλο αυτά δε διαμαρτύρονται σε ΟΛΑ τα θέματα αυτοί που πετάνε από το δεύτερο αεροδρόμιο αλλά αυτοί που πετάνε από το τρίτο... αν δεν τα αναγάγατε όλα σε μια διαμαρτύρια προς το κράτος των Αθηνών, ίσως να βλέπατε τα πράγματα πιο ξεκάθαρα και στις πραγματικές τους διαστάσεις...
Mόνο που το δεύτερο αεροδρόμιο επιβιώνει σχεδόν αποκλειστικά από τις πτήσεις τσάρτερ που είναι και αυτές που το φέρνουν στη δεύτερη θέση με τα κοπάδια των τουριστών, που μπουλουκηδόν συνωστίζονται στιην αίθουσα αναμονής του.
Εδώ μιλάμε για αεροδρόμιο με τακτικές πτήσεις όλο το χρόνο, που εξυπηρετεί πάνω από 2.000.000 κόσμο.
Η απάντηση στο αρχικό ερώτημα δεν είναι κατά πόσο οι Μακεδόνες δεν ξοδεύουν, αλλά κατά πόσο οι εταιρείες εκβιάζονται να χρησιμοποιούν το κεντρικό αεροδρόμιο της χώρας για να πληρώνουν τα απαράδεκτα ψηλά τέλη που εκβιαστικά επίσης τους επιβάλλονται.
 

turms

Member
Μηνύματα
2.078
Likes
2.855
Επόμενο Ταξίδι
ΔΝΤ;;;
Ταξίδι-Όνειρο
Σκι στην Παταγονια
να ρωτησω κατι...γιατι οι πτησεις της Lufthansa ειανι πιο φθηνες απο Αθηνα για Μοναχο απο οτι Θεσνικη - Μοναχο;
αν καταλαβα καλα τις Αθηνα-Μοναχο τις κανει η ιδια, ενω οταν κλεινεις Θεσνικη-Μοναχο πας με Aegean...
αυτο κανει πιο ακριβη την τιμη; και μιλαμε για κανα 200αρι πιο ακριβα....δεν ειναι λιγα λεφτα.
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.378
Likes
6.910
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
αλλά κατά πόσο οι εταιρείες εκβιάζονται να χρησιμοποιούν το κεντρικό αεροδρόμιο της χώρας για να πληρώνουν τα απαράδεκτα ψηλά τέλη που εκβιαστικά επίσης τους επιβάλλονται.
γνωρίζουμε πως γίνεται αυτό;:roll:
νομίζω βάση σύμβασης που ειχε υπογραφτει οταν κατασκευάστηκε το αεροδρόμιο του Ελ βενιζέλος με την Hochtief χωρίς όμως να είμαι και σίγουρος
 

traveladdict

Member
Μηνύματα
1.380
Likes
1.341
Επόμενο Ταξίδι
Λος Άντζελες
Ταξίδι-Όνειρο
ΣριΛάνκα,Βενεζουέλα ξανά!
Δεν γνωρίζω ακριβώς τι λένε τα συμβόλαια.
Γάλλος φίλος μου, πιλότος της Air France, μου είπε ότι όταν ήταν να ανοίξει το ΕλΒελ, η Air France, η Swissair και η Austrian, μελετούσαν σοβαρά να μεταφέρουν τουλάχιστον τις μισές τους πτήσεις στο Μακεδονία και με ειδικές συμφωνίες με τις τότε ελληνικές εταιρείες (νομίζω με την Κρόνος) θα έκαναν άμεση ανταπόκριση για την Αθήνα. Και αυτό λόγω των εξωφρενικών τελών που επέβαλε η γερμανική εταιρεία του Ελ Βελ.
Φυσικά η προσπάθεια έπεσε στο κενό, γιατί η κυβέρνηση δεν έκανε δεκτό το αίτημα τους, φοβούμενη τους γερμανούς μάνατζερ που είχαν βάλει εκβιαστικούς όρους στα συμβόλαια. Αν δεν υπήρχαν αυτοί οι όροι, σήμερα ούτε τα μισά αεροπλάνα δεν θα πετούσαν στα Σπάτα.
Υπάρχει μεγάλη κίνηση από το Μακεδονία, αλλά και από άλλα αεροδρόμια της χώρας για χώρες του εξωτερικού, αλλά οι αεροπορικές εταιρείες έχουν δεμένα τα χέρια τους, λόγω των εκβιαστικών κινήσεων της γερμανικής εταιρείας που διαχειρίζεται το Ελ Βελ, που θέλει να αποσβέσει τα κολοσσιαία ποσά που διέθεσε για την κατασκευή του αεροδρομίου.
Κολοσσιαία βέβαια, λόγω της μίζας που πλήρωσαν τότε.
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.055
Likes
7.813
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Δεν γνωρίζω ακριβώς τι λένε τα συμβόλαια.
Γάλλος φίλος μου, ...
Έχει δίκηο ο Γάλλος φίλος σου. Δούλευα σε Τράπεζα τότε, βγάζαμε εγγυητικές επιστολές για την τεχνική εταιρία και είχαμε διαβάσει τα συμβόλαια. Μας είχαν πέσει τα μαλλιά από τους εξωφρενικούς όρους εις βάρος του Ελληνικού Δημοσίου.
 

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.531
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Μαλιστα! Ολη η Ελλαδα χρυσοπληρωνει λογω εξωφρενικων ορων το Ελευθεριος Βενιζελος, αλλα μονο οι Αθηναιοι και οι περιξ μπορουν να το απολαυσουν χωρις να πληρωσουν κερατιατικα και τα εξτρα εισιτηρια της μεταβασης σε αυτο.
Christian που εισαι παλικαρι μου; Μηπως εκτος των διοδιων να οργανωσουμε κατι και γι αυτο;
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.055
Likes
7.813
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Μαλιστα! Ολη η Ελλαδα χρυσοπληρωνει λογω εξωφρενικων ορων το Ελευθεριος Βενιζελος, αλλα μονο οι Αθηναιοι και οι περιξ μπορουν να το απολαυσουν χωρις να πληρωσουν κερατιατικα και τα εξτρα εισιτηρια της μεταβασης σε αυτο.
Christian που εισαι παλικαρι μου; Μηπως εκτος των διοδιων να οργανωσουμε κατι και γι αυτο;
Περίμενε ν' ακούσεις και τους όρους για την ανανέωση της σύμβασης - λόγω οικονομικής κρίσης. Ούτε η κόρη σου δε θα ζει για να δει μιαν άσπρη μέρα - άν έλθει ποτέ.
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.935
Likes
3.921
Η απάντηση στο αρχικό ερώτημα δεν είναι κατά πόσο οι Μακεδόνες δεν ξοδεύουν, αλλά κατά πόσο οι εταιρείες εκβιάζονται να χρησιμοποιούν το κεντρικό αεροδρόμιο της χώρας για να πληρώνουν τα απαράδεκτα ψηλά τέλη που εκβιαστικά επίσης τους επιβάλλονται.
Αυτό το περί εκβιασμού ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω... πως εκβιάζονται δηλαδή οι αεροπορικές εταιρίες και πόσο μάλλον εταιρίες του βεληνεκούς μια LH μιας ΑF μιας BA... πως υποχρεώνει δηλαδή το Ελληνικό κράτος τις εταιρίες να πετάνε στο Βενιζέλος ντε και καλά? Μήπως εννοείτε κάτι άλλο? Μήπως θέλετε να πείτε ότι σε απόσταση 150 χλμ (δεν είμαι σίγουρος για το ακριβές νούμερο) από το κέντρο της Αθήνας δεν έχει το δικαίωμα κανένας ιδιώτης ή κράτος να ανοίξει άλλο αεροδρόμιο? Αυτό ναι είναι αληθές, αλλά το ότι το Ελληνικό κράτος με πιέσεις Hochtief εκβιάζει τις αεροπορικές εταιρίες να πετούν στο Βενιζέλος ανήκει στην σφαίρα της φαντασίας... σαφώς το Βενιζέλος είναι πανάκριβο και έχει αναγκαστεί τα τελευταία χρόνια να βάλει νερό στο κρασί του και έχει δώσει ειδικές εκπτώσεις σε διάφορες εταιρίες αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να ασκήσει πιέσεις σε ΚΑΝΕΝΑΝ να πετάει εκεί...

Όσον αφορά το αν θα πέταγαν οι μισές πτήσεις στο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ και θα συνέχιζαν με Cronos για Αθήνα δεν το γνωρίζω αλλά δεν κατανοώ πως το Ελληνικό κράτος θα απαγόρευε σε μια εταιρία να πετάει όπου θέλει μέσα στην Ε.Ε. Ναι χρειάζονται slots για το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ αλλά δεν έχει πια και την τεράστια κίνηση... πολύ εύκολα θα μπορούσαν συγκεκριμένες εταιρίες να τα αποκτούσαν και σε περίπτωση υποθετικής άρνησης από την ΥΠΑ θα γινόταν σάλος... απλά υποθέτω ότι αν υπήρχε στα σκαριά τέτοιο σχέδιο θα ματαιώθηκε λόγω του ανεφάρμοστου... ποιός λογικός άνθρωπος θα διάλεγε αυτή την πατέντα για να γλιτώσει 5-10 ευρώ το κεφάλι...

Στο αρχικό ερώτημα τώρα γιατί δεν υπάρχουν προσφορές από το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ... θα πω ότι απλά είναι θέμα πολιτικής των εταιριών... πιστεύουν ότι δεν τους συμφέρει να βγάλουν προσφορές μέσω Αθηνών και δεν το κάνουν... για να σκέφτονται έτσι πάει να πεί ότι κάτι παραπάνω θα ξέρουν... δεν είναι τυχαίο ότι όσες προσφορές έχουν βγει από SKG αφορούν απευθείας πτήσεις...
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.259
Μηνύματα
885.347
Μέλη
38.934
Νεότερο μέλος
msayath

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom