Ιταλία Εξευρενώντας την Ιταλία με πτήσεις 5 ευρώ!

sif.....

Member
Μηνύματα
366
Likes
1.690
Επόμενο Ταξίδι
Κιργιστάν - Ιαπωνία
Ταξίδι-Όνειρο
Περού - Κίνα

Φτάσαμε στο Παλέρμο στις 23:30 και πήραμε το λεωφορείο που βρισκόταν έξω από το αεροδρόμιο για το κέντρο της πόλης με κόστος 11 ευρώ μετ'επιστροφής.Είχαμε κλείσει ξενοδοχείο(Hotel Italia-36€ με πρωινό) κοντά στο σταθμό τρένων της πόλης για να ήμαστε κοντά αφού την επόμενη μέρα θα φεύγαμε για την Κατάνια,όπου ζήσαμε μία από τις πιο ξεχωριστές εμπειρίες της ζωής μας!
Να κατακτήσουμε το υψηλότερο ενεργό ηφαίστειο της Ευρώπης την Αίτνα!!!

Ας τα πάρουμε όμως απ'την αρχή:
Ξυπνήσαμε πρωί για να έχουμε χρόνο να δούμε λίγο το Παλέρμο που ήταν πολύ όμορφο και κατάλαβα ότι έπρεπε να του αφιερώσουμε περισσότερο χρόνο,ειδικά εκείνες τις μέρες 9-14 Ιουλίου ήταν η γιορτή της Αγίας Rosalia που είναι ιδιαίτερα αγαπητή και γίνονταν περιφορά της εικόνας στους δρόμους,έκλειναν οι δρόμοι για τα αυτοκίνητα και υπήρχαν μουσικές εκδηλώσεις.Δυστυχώς δεν το γνώριζα και πήραμε μόνο μια γεύση το βράδυ που επιστρέψαμε από την Κατάνια στις 13 Ιουλίου.

Ξεκινήσαμε την βόλτα μας διασχίζοντας τον κεντρικό δρόμο με πορεία προς το καθεδρικό και αμέσως διαπιστώσαμε ότι οι Σικελοί διαφέρουν από τους υπόλοιπους Ιταλούς,με ωραία αίσθηση του χιούμορ και πρόθυμοι να σε εξυπηρετήσουν.Ξεκινήσαμε δοκιμάζοντας μία Σισιλιάνικη γεύση το Arancini,δηλαδή μπάλες ρυζιού με γέμιση μοσχάρι,αρακά,παναρισμένες με τριμμένη φρυγανιά.Το όνομα τους οφείλεται στο σχήμα τους και το χρώμα που θυμίζει πορτοκάλι.(aranci)

Ο Καθεδρικός ναός της πόλης που ήταν το πρώτο αξιοθέατο που πήγαμε να επισκεφθούμε είναι κατ'εμέ δικαίως στην λίστα της Unesco αφού θυμίζει κάστρο και δεν έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο!!
Συμπυκνώνει όλα τα χαρακτηριστικά όσων κατείχαν κατά καιρούς την πόλη.

Τα κωδωνοστάσια έχουν στοιχεία μεσαιωνικά,η είσοδος Αραβικά,οι δύο πύργοι Καταλανικά και τα ψηφιδωτά βυζαντινά.

Για την είσοδο στο Ναό δεν υπάρχει εισιτήριο όμως αν θέλετε να δείτε το θησαυροφυλάκιο,τις σαρκοφάγους,τη κρύπτη στο υπόγειο και να ανεβείτε στην κορυφή του ναού ώστε να δείτε την θέα,θα πληρώσετε 7€.Η Αγιογραφία που υπάρχει πάνω από την Αγία Τράπεζα είναι συγκλονιστική,σαν σύννεφο που αιωρείται!!

Δεξιά υπάρχει το παρεκκλήσι της Αγίας Rosalia που όπως είπαμε αγαπούν ιδιαίτερα στην πόλη αφού με ένα θαύμα της σώθηκε από την πανούκλα.Η Αγία Τράπεζα είναι από ασήμι και εκεί φυλάσσονται και τα λείψανα της Αγίας.

Οι σαρκοφάγοι των Νορμανδών βασιλιάδων βρίσκονται στα αριστερά από την είσοδο, είναι κατασκευασμένοι από πορφυρίτη και σκεπάζονται από όμορφους θόλους διακοσμημένους με ψηφιδωτά.

Στο θησαυροφυλάκιο του ναού υπάρχουν εκκλησιαστικά κειμήλια και ξεχωρίζει το στέμμα της Κωνσταντίας Hauteville,διακοσμημένο με ρουμπίνια σμαράγδια και άλλους πολύτιμους λίθους.

Στην κρύπτη υπάρχουν σαρκοφάγοι Ρωμαϊκής,Παλαιοχριστιανικής και Αναγεννησιακής περιόδου.



Έπειτα ανεβήκαμε στην κορυφή του ναού από μία μικρή στενή σκάλα ελικοειδούς μορφής.

Από εκεί ψηλά θα έχετε την ευκαιρία να παρατηρήσετε τις αρχιτεκτονικές λεπτομέρειες του ναού,αλλά και την θέα της πόλης.

Φεύγοντας από το ναό προσέξτε την είσοδο με τα Αραβικά χαρακτηριστικά και το ψηφιδωτό της Παναγίας στην κορυφή.

Φύγαμε απ'το ναό και περπατήσαμε στους γύρω δρόμους αγοράζοντας αναμνηστικά και δώρα τα οποία είχαν "άρωμα" μαφίας!!
Η μαφία για την οποία φημίζεται η νότια Ιταλία και ιδιαίτερα η Σικελία είναι υπαρκτή ακόμα και στις μέρες μας χωρίς όμως να ενοχλεί τους τουρίστες.

Υπάρχει η εκδοχή που λέει ότι ο ίδιος ο λαός "γέννησε" την μαφία καθώς δεν μπορούσε να εμπιστευτεί την διεφθαρμένη αστυνομία της εποχής που εξυπηρετούσε συμφέροντα.
Επίσημα η 'Κόζα Νόστρα' όπως ονομάζεται είναι συμμορίες που δραστηριοποιούνται σε επιχειρηματικές δραστηριότητες καθώς και στην διοίκηση της Σικελίας!Αρχικά η μαφία είχε το ρόλο του 'Ρομπέν των Δασών' με στόχο να κερδίσουν οι μαφιόζοι την εμπιστοσύνη και την εκτίμηση του λαού.
Άλλο ένα όμορφο αναμνηστικό που μπορείτε να πάρετε είναι μία μαριονέτα στρατιώτη.

Η πόλη έχει παράδοση στο κουκλοθέατρο,γίνονται παραστάσεις και κάθε φιγούρα έχει το ρόλο της και τα δικά της συγκεκριμένα χαρακτηριστικά.
Με τις βόλτες πέρασε η ώρα οπότε πήραμε τις βαλίτσες μας πήγαμε στο σιδηροδρομικό σταθμό όπου είχαμε κλείσει εισιτήρια διαδικτυακά με την Trenitalia για την Κατάνια με 27 ευρώ μετ'επιστροφής.

Η διαδρομή ήταν ευχάριστη και είχε διάρκεια 2 ώρες και 45 λεπτά.
Φτάνοντας στο σιδηροδρομικό της Κατάνια περπατήσαμε ως το διαμέρισμα που είχαμε κλείσει το οποίο βρισκόταν 1,5 χιλιόμετρο από εκεί.Πρόκειται για το Terra Dell'Etna όπου για 3 βράδια δώσαμε 117 ευρώ,εδώ να πω ότι κάθε πόλη στην Ιταλία έχει φόρο για κάθε διανυκτέρευση σας ανά άτομο,στην Κατάνια είχε 1€ το άτομο ανά διανυκτέρευση,το ποσό αναγράφεται στα στοιχεία της κράτησης σας.
Νοικιάζοντας διαμέρισμα έχετε την δυνατότητα να μαγειρεύετε και να ρίξετε το κόστος ταξιδιού σας.

Μόλις φάγαμε βγήκαμε για την πρώτη μας βόλτα στην πόλη με θερμοκρασία που έφτανε τους 40 βαθμούς!
Ξεκινήσαμε από το καθεδρικό ναό της πόλης ο οποίος είναι αφιερωμένος στην Αγία Αγάθη(Santa Agatha).

Η Αγία χάρισε την παρθενιά της στο θεό και δεν ενέδωσε στις ορέξεις του Quintianus,έτσι αυτός την φυλάκισε της έκοψε το στήθος και την έβαλε στην πυρά,όμως έγινε σεισμός και σώθηκε.Το στήθος της Αγίας έδωσε το σχήμα σε ένα από τα πιο ωραία γλυκά το Κασάτα,που τρώνε οι ντόπιοι με τη γρανίτα το πρωί.

Ο ναός είναι επιβλητικός με μπαρόκ αρχιτεκτονική όπως και όλη η πόλη.Εκεί θα βρείτε και το τάφο του διάσημου Ιταλού συνθέτη Bellini που παρότι πέθανε σε ηλικία 36 ετών άφησε 10 ολοκληρωμένα έργα.
Στον τάφο είναι χαραγμένη η τελευταία άρια της Amina:
《Ah!non credea mirarti /Si presto estinto o fiore》
[Γλυκό μου λουλούδι δεν πίστευα ότι θα μαραθείς τόσο γρήγορα]

Έξω απ'το καθεδρικό ναό στην πλατεία βρίσκεται το σιντριβάνι του Ελέφαντα,ο οποίος είναι φτιαγμένος από λάβα,πάνω σε ένα Αιγυπτιακό οβελίσκο.

Στην γωνία της πλατείας στην είσοδο της ψαραγοράς υπάρχει ένα δεύτερο σιντριβάνι πολύ όμορφο τοποθετημένο όμως σε λάθος σημείο κατά την γνώμη μου.

Μιας και ήταν απόγευμα δεν ήταν ανοικτή η περίφημη ψαραγορά οπότε περπατήσαμε ευθεία από το καθεδρικό για να καταλήξουμε στην Porta Garibaldi η οποία χτίστηκε το 1768 προς τιμήν του Βασιλιά Φερδινάνδου και της συζύγου του Μαρία Καρολίνα.
Προσέξτε το μήνυμα που έχει επάνω της στα λατινικά:
Melior de cinere surgo
(Αναγεννιέμαι μέσα από τις στάχτες μου)

Θέλοντας να υποδηλώσει την αναγέννηση της πόλης από την καταστροφή του 1669 από την έκρηξη της Αίτνα.Όπως θα παρατηρήσετε όλα τα κτίρια έχουν ένα μαύρο χρώμα και αυτό γιατί έχουν φτιαχτεί από λάβα,αυτός είναι και ο λόγος που η πόλη δεν έχει μνημεία από την Ελληνική και Ρωμαϊκή περίοδο.(εκτός από τα ερείπια ενός αρχαίου ελληνικού θεάτρου)
Ολοκληρώσαμε την βόλτα μας περνώντας από το κάστρο Ursino για να το δούμε εξωτερικά.

Έπειτα πήγαμε για ύπνο γιατί την επόμενη ημέρα θα πηγαίναμε στην Αίτνα και θα χρειαζόμασταν δυνάμεις.
Ξύπνησα το πρωί γεμάτος ενθουσιασμό και ανυπομονησία καθώς ήταν όνειρο ζωής να ανέβω σε ένα ενεργό ηφαίστειο και πόσο μάλλον στο ψηλότερο της Ευρώπης.
Πήραμε το λεωφορείο στις 08:15 από την Piazza Giovanni XXII έξω από το σταθμό των τρένων,και σε μια ώρα με κόστος 6,60€ μετ'επιστροφής(εισιτήρια θα βρείτε στα γραφεία της AST στο στενό που βρίσκεται ένα κατάστημα της WIND) ήμασταν στην Αίτνα στα 2000 μέτρα.

Θέλαμε να φτάσουμε ως το υψηλότερο δυνατό σημείο κάνοντας πεζοπορία και κλείσαμε οργανωμένη ανάβαση αφού μας είπαν ότι δεν γίνεται να πάμε χωρίς κάποιον ορειβάτη,εμείς είδαμε κάποιους που το έκαναν μόνοι τους.
Δώσαμε 70 ευρώ το άτομο περιελάμβανε εξοπλισμό(μποτάκια πεζοπορίας,κράνος,στικς) και το εισιτήριο του τελεφερίκ που μας ανέβασε από τα 2000 μέτρα στα 2500!

Η θέα από το τελεφερίκ ήταν μαγική,ένιωθα δέος καθώς λατρεύω την φύση και την πεζοπορία στα βουνά,όμως εδώ μιλάμε για ένα ζωντανό βουνό που αναπνέει.
Φτάσαμε στο σημείο που μας αφήνει το τελεφερίκ όπου εκεί υπάρχουν ειδικά οχήματα για την μεταφορά των επισκεπτών στην κορυφή.

Έτσι όμως φτάνει κάνεις στην κορυφή χωρίς να δει όλους τους κρατήρες και προσωπικά δεν το προτείνω.
Οδηγός μας ήταν ο Νίκος ο οποίος είχε Ελληνίδα μητέρα και μας εξήγησε ότι η Αίτνα έχει μεγάλη δραστηριότητα και θα φτάναμε ως τα 2900 μέτρα καθώς στην κορυφή 3345 μέτρα έχει απαγορευτεί να πλησιάσει κανείς.

Η πορεία ανηφορική μέτριας δυσκολίας κατά την γνώμη μου,όχι όμως και της γυναίκας μου που τα είχε δει όλα,όμως τα κατάφερε περίφημα!

Σταματήσαμε για το κολατσιό μας έχοντας εκπληκτική θέα την κοιλάδα του Bove όπου βρίσκονται τα παλιά τοιχώματα του ηφαιστείου.

Το γεύμα καθαρά ορειβατικό,γύρος με Coca Cola!:haha:Ένιωσα τους πάντες γύρω μου να με κοιτούν με δέος:haha:σου λέει θα φάει όλο αυτό και θα συνεχίσει την ανάβαση;;;

Συνεχίσαμε βλέποντας τα κύματα λάβας από την τελευταία έκρηξη του 2001-2002 τα οποία έχουν πετρώσει βέβαια και εντυπωσιάστηκα όταν ο οδηγός μας έσκαψε λίγο και μας είπε να βάλουμε το χέρι μας όπου έβγαινε ζεστός αέρας:shock:όπως σας είπα μιλάμε για ένα ζωντανό ηφαίστειο!!



Όταν έπειτα από δύο ώρες φτάσαμε στα 2900 μέτρα όπου είναι το ψηλότερο επισκέψιμο σημείο ήμουν ικανοποιημένος και περήφανος κυρίως για την γυναίκα μου που τα είχε καταφέρει!!

Η φύση πάντα με συναρπάζει και όσους ναούς κι αν έχω δει και όμορφα κτίρια τίποτα δεν συγκρίνεται με την ομορφιά της!!Σε κάποιο σημείο το ηφαίστειο είναι σαν πίνακας ζωγραφικής καθώς έχει διάφορες αποχρώσεις!!!

Να πούμε ότι εκεί ψηλά ήταν δροσερά χωρίς όμως να χρειάζεται να φορέσουμε κάποια ζακέτα που ήταν μέσα στον εξοπλισμό που μας έδωσαν.
Η κατάβαση τώρα έγινε ταχύτατα αφού το χώμα είναι φρέσκο και τα πόδια βουλιάζανε και εμένα μου φάνηκε σαν να κάναμε σκι στο χώμα!!

Στην αίθουσα όπου θα πάρετε το τελεφερίκ υπάρχει μαγαζί που πουλάει αναμνηστικά φτιαγμένα από λάβα,κάποια απ'τα οποία ιδιαίτερα εντυπωσιακά αλλά με ανάλογη τιμή.

Πληροφοριακά να σας πω ότι για να αγοράσετε νερό όταν κατεβείτε θα πληρώσετε 2,5€!:mad:
Το λεωφορείο έφευγε στις 16:30 και αφού είχαμε μισή ώρα καθίσαμε στην καφετέρια δίπλα από τη στάση όπου έδειχνε σε μία τηλεόραση βίντεο από την τελευταία έκρηξη του ηφαιστείου με πολύ εντυπωσιακά πλάνα.
Γυρίσαμε στο ξενοδοχείο κατά τις 18:30 αφού είχαμε περάσει από το σούπερ μάρκετ για να ψωνίσουμε το γεύμα μας και έπειτα πέσαμε για ύπνο κουρασμένοι μα ικανοποιημένοι!!
Την επόμενη μέρα ξυπνήσαμε ανανεωμένοι μετά από τόσες ώρες ύπνου και πήγαμε και πάλι στο σταθμό με τα λεωφορεία αυτή τη φορά για πάμε στην Ταορμίνα.Το εισιτήριο κοστίζει 8,30€ μετ'επιστροφής και ο χώρος όπου φεύγουν τα λεωφορεία είναι πριν την πλατεία Giovanni XXII.Κάναμε 1 ώρα περίπου για να φτάσουμε στο προορισμό μας και κατευθυνθήκαμε αμέσως προς το κέντρο της πόλης με πορεία προς το αρχαίο Ελληνικό θέατρο της πόλης,περνώντας από την πύλη Messina.

Η ατμόσφαιρα ήταν πολύ όμορφη και υπήρχε πλήθος κόσμου αφού μιλάμε για ένα από τα πιο τουριστικά μέρη της Σικελίας.

Πετύχαμε και ένα ζευγάρι που έκανε φωτογράφιση γάμου με το γαμπρό να φοράει κοστούμι εποχής!

Περάσαμε και από το ιστορικό κτίριο Palazzo Corvaja που στο ισόγειο υπάρχει τουριστικό γραφείο πληροφοριών.

Δίπλα από το Palazzo ξεχωρίζει ο Ναός της Αγίας Κατερίνας του 17 αιώνα όπου κατά την διάρκεια της αναστήλωσης της βρέθηκε μία κρύπτη και ερείπια από την Ελληνική και Ρωμαϊκή εποχή.

Στο αρχαίο Ταυρομένιον μιλούσαν για πάνω από 14 αιώνες Ελληνικά και η κληρονομιά που άφησε ο Ελληνικός πολιτισμός φαίνεται στο αρχαίο Ελληνικό θέατρο του 2 π.Χ. αιώνα.
Το εισιτήριο κοστίζει 10€ παρακαλώ όμως δεν μπορούσαμε να έρθουμε ως εδώ και να μην το δούμε.

Ξεχωρίζει για την υπέροχη θέα του στην θάλασσα και στο ηφαίστειο της Αίτνα καθώς και για την εξαιρετική ακουστική του.Μέχρι και σήμερα γίνονται συναυλίες και ομολογώ ότι θα ήθελα πολύ να παρακολουθήσω κάποια όμως δεν υπήρχε εκείνη τη μέρα.

Οι Ρωμαίοι κατά τον 2 μ.Χ. το μεγάλωσαν για να γίνει αρένα για αγώνες μονομαχίας.
Μετά πήγαμε προς το τελεφερίκ(6€ μετ'επιστροφής) που θα μας κατέβαζε στην πιο φημισμένη παραλία της πόλης την Isola Bela με το καταπράσινο νησάκι στην μέση.Από το σημείο που σας άφησε το τελεφερίκ χρειάστηκε να περπατήσουμε περίπου 500 μέτρα και να κατέβουμε μερικά σκαλοπάτια.

Υπήρχε ευτυχώς χώρος για να καθίσουμε αφού είχαμε διαβάσει ότι έχει πολύ κόσμο πάντα.
Το νησάκι Isola Bela μέχρι το 1990 ήταν ιδιωτικό και ανήκε στον Florence Trevelyan όταν και το αγόρασε η περιφέρεια της Σικελίας για να το μετατρέψει σε φυσικό καταφύγιο μπαίνοντας και στο πρόγραμμα Natura.

Αν θέλετε να το εξερευνήσετε υπάρχει εισιτήριο 4 €, διαφορετικά υπάρχουν βάρκες που σας κάνουν το κύκλο του νησιού για 50 λεπτά 25€!!!

Βρήκαμε μακριά από το πλήθος και υπό την σκιά ενός δέντρου ένα μέρος για να ξαπλώσουμε και μετά ο ύπνος ήρθε γλυκά.
Έπειτα από 4 ώρες χαλάρωσης πήραμε το τελεφερίκ και επιστρέψαμε για μια τελευταία βόλτα στο κέντρο της πόλης,φτάνοντας ως τον καθεδρικό

και στη συνέχεια στην πόρτα Catania,έξω από το καθεδρικό ναό υπάρχει κρήνη όπου τρέχει πόσιμο νερό για να δροσιστείτε.

Το τέλος του πεζόδρομου σηματοδοτεί η πόρτα Catania.

Έτσι αποχαιρετήσαμε την όμορφη Ταορμίνα που κατακλύζουν κάθε χρόνο χιλιάδες τουρίστες.



Για να επιστρέψετε υπάρχουν συχνά δρομολόγια κάθε μισή ώρα έως αργά το βράδυ.
Η επόμενη μέρα ήταν και η τελευταία για το ταξίδι μας και ήταν η μέρα των γενεθλίων μου!!Έτσι αποφασίσαμε να σβήσω τα κεράκια των 31 χρόνων μου μπροστά από το ναό σύμβολο της πόλης.

Πρόπερσι στην Αβάνα,πέρυσι στη Στοκχόλμη φέτος στην Κατάνια του χρόνου ποιος ξέρει....!!!Ας ελπίσουμε εκτός Ευρώπης!!
Έπειτα περάσαμε και από την περίφημη ψαραγορά της πόλης όπου θα ακούσετε τους πωλητές να διαλαλούν την πραμάτεια τους.
Ho il pesce freschissimo!!
(Εδώ τα φρέσκα ψάρια!!)

Η βόλτα στις αγορές μιας πόλης ακόμα και αν δεν θέλετε να ψωνίσετε σας βάζει στο κλίμα της πόλης και βλέπετε κομμάτι της καθημερινότητας των ντόπιων.

Πέρα από την ψαραγορά θα βρείτε και αγορά με τυριά και κρέατα αλλά και Σισιλιάνικες γεύσεις όπως ψητά κρεμμύδια που μας εντυπωσίασαν όμως θα έπεφταν βαριά στο στομάχι!!

Το μεσημέρι καθίσαμε σε μια κλασική Trattoria για να φάμε πριν πάμε στο σταθμό των τρένων για την επιστροφή στο Παλέρμο.Θέλαμε να δοκιμάσουμε την πίτσα και εδώ για να την συγκρίνουμε με τα άλλα μέρη της Ιταλίας που έχουμε επισκεφθεί και καταλήξαμε ότι η σαν την πίτσα της Νάπολη πουθενά!!!

Η επιστροφή μας ήταν ιδιαίτερα δύσκολη αφού φτάσαμε στο Παλέρμο στις 21:00 κάναμε μια βόλτα και πήραμε το λεωφορείο για το αεροδρόμιο όπου περάσαμε την νύχτα καθώς η πτήση μας έφευγε στις 06:00 το πρωί,ακολούθησαν 4 ώρες αναμονή στο Ελευθέριος Βενιζέλος στην Αθήνα,μέχρι την πτήση για το Ηράκλειο που ήταν και η τελευταία.


Αυτό για να καταλάβουν κάποιοι ότι το να ταξιδεύεις οικονομικά απαιτεί και υπομονή αλλά και αντοχές!
Έτσι τελείωσε και αυτό το ταξίδι, σας αποχαιρετώ μέχρι το επόμενο,και με μεγάλη μου χαρά να σας πληροφορήσω ότι πλέον έχουμε και κανάλι στο YouTube(TravelSIF) όπου μπορείτε να βλέπετε τα ταξιδιωτικά βίντεο μας!!
 
Last edited:

jimp

Member
Μηνύματα
5.020
Likes
6.401
Ωραίος για ακόμη μία φορά ο @sif..... !!

Πες τους φίλους σου, δεν ξέρουν τι είναι να είσαι όλη μέρα πάνω από τον υπολογιστή και να ψάχνεις για τιμές, να διαβάζεις το φόρουμ, να ψάχνεις ξενοδοχεία, τιμές για εστιατόρια, μεταφορές κτλ κτλ.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.016
Likes
40.985
Ωραίος για ακόμη μία φορά ο @sif..... !!

Πες τους φίλους σου, δεν ξέρουν τι είναι να είσαι όλη μέρα πάνω από τον υπολογιστή και να ψάχνεις για τιμές, να διαβάζεις το φόρουμ, να ψάχνεις ξενοδοχεία, τιμές για εστιατόρια, μεταφορές κτλ κτλ.
Μωρε κανεις ολη τη δουλεια και μετα σου λεει η αλλη "ε οχι και πτηση στις 6 το πρωι, θα ταλαιπωρηθουν τα παιδια μας". Με 5 ευρω. Λες και θα κανουν κουπι Ιταλια Ελλαδα.
 

sif.....

Member
Μηνύματα
366
Likes
1.690
Επόμενο Ταξίδι
Κιργιστάν - Ιαπωνία
Ταξίδι-Όνειρο
Περού - Κίνα
Η Βενετία λοιπόν στην οποία θα περνούσαμε τις επόμενες 3 μέρες δικαίωσε απόλυτα τις προσδοκίες μας!Το μόνο που έχω να δηλώσω είναι ότι κάθε ταξιδιώτης πρέπει να την βάλει στην λίστα του!
20170708_125137.jpg

Για αυτήν την πόλη έχουν γραφτεί πολλά,εγώ θα προσπαθήσω απλά να σας δείξω ότι μπορεί να την δει κάποιος χωρίς ξοδέψει μία περιουσία.
Φτάσαμε αργά στο αεροδρόμιο του Μάρκο Πόλο και πήραμε το λεωφορείο 5 για Piazza Roma και από εκεί το 6 για το Μέστρε,κόστος εισιτηρίου 8 ευρώ.Είχαμε επιλέξει να μείνουμε σε camping το οποίο βρισκόταν στην Marghera,συγκεκριμένα το Camping Village Jolly.Κόστος για 3 βράδια 109 ευρώ και με 5 ευρώ την ημέρα σας παρέχει μεταφορά στην πόλη,σας αφήνει στο Tranghetto.Μιας και φτάσαμε βράδυ δεν υπήρχε λεωφορείο για την Marghera οπότε έπρεπε να περπατήσουμε 3 χιλιόμετρα για φτάσουμε στο camping.Το κάθε δωμάτιο είχε το δικό του μπάνιο και ήταν αρκετά μεγάλο.
20170707_084153.jpg

Να πω ότι ήταν πολύ καλύτερο απ'ότι περίμενα και το προτείνω ανεπιφύλακτα!Για το χειμώνα δεν νομίζω ότι είναι καλή επιλογή,όμως για το καλοκαίρι ήταν ότι έπρεπε,είχε πισίνα,σούπερ μάρκετ στο εσωτερικό του,και το λεωφορείο που σας μεταφέρει στην πόλη έχει πολλές ώρες για να επιλέξετε.
20170707_084304.jpg

Την επόμενη μέρα λοιπόν αφού όπως είπα φτάσαμε βράδυ πήραμε το λεωφορείο στις 09:30 και θα επιστρέφαμε στις 21:30!Πολλές οι ώρες όμως ανυπομονούσαμε και δεν θέλαμε να χάσουμε χρόνο.Φτάνοντας στο Tranghetto και με την βοηθεια του gps αρχίσαμε την περιήγηση μας με τα πόδια,όχι δεν θα παίρναμε βαπορέτο!
Το πρώτο αξιοθέατο που συναντήσαμε ήταν η Ponte della Costituzione ή αλλιώς η γέφυρα του Καλατράβα.Προσωπικά θεωρώ ότι είναι εντελώς αταίριαστη με το σύνολο της πόλης και απ'ότι διάβασα κόστισε 9 εκατομμύρια ευρώ έχοντας μεγάλη καθυστέρηση στην κατασκευή της και πολλές ατέλειες.Συγκεκριμένα οι κάτοικοι διαμαρτύρονται για τα γυάλινα σκαλοπάτια που το χειμώνα πιάνουν πάγο με αποτέλεσμα να γλιστράει ο κόσμος και είναι εύθραυστα αυξάνοντας το κόστος συντήρησης.
20170707_095812.jpg

Συνεχίσαμε την βόλτα μας με κατεύθυνση την Βασιλική του Φράρι(Basilica dei Frari)που μας μάγεψε.Είχα διαβάσει ότι πολλοί την αγνοούν ενώ περιέχει ένα από τους σημαντικότερους πίνακες του Τιτσιάνο, την Ανάληψη της Παναγίας,καθώς και τον τάφο του μεγάλου Ιταλού ζωγράφου.
20170707_110442.jpg

Το εισιτήριο κοστίζει μόλις 3 ευρώ και δεν ξέρει τι να πρωτοθαυμάσει κανείς.
Αρχικά ο τάφος του Τιτσιάνο στον οποίο δεσπόζει στην κορυφή το λιοντάρι του Αγίου Μάρκου ως φόρο τιμής για την προσφορά του στην πόλη της Βενετίας.
20170707_103353.jpg

Εκτός από τον τάφο του Τιτσιάνο στο Ναό υπάρχουν άλλα δύο ταφικά μνημεία που είναι αριστουργήματα.
Προσωπικά ξεχώρισα το πυραμοειδές ταφικό μνημείο του Antonio Canova.
Το ασυνήθιστο σχήμα αυτού του μνημείου είναι ένα σαφές μήνυμα για τους ηγέτες της εποχής αφού ο Αντόνιο Κάνοβα ήταν μέλος του Τεκτονισμού και η πυραμίδα είναι το σύμβολο του Μεγάλου Αρχιτέκτονα του Σύμπαντος.(Έτσι ορίζεται στον Τεκτονισμό η ύπαρξη του Θεού)
Τα αγάλματα που περιβάλλουν την πυραμίδα σχετίζονται επίσης με τα δόγματα του Τεκτονισμού:Από τα αριστερά, ο άγγελος με ανοιχτά φτερά είναι ο θεματοφύλακας της ψυχής που πέρασε στον ουρανό.Το λυπημένο λιοντάρι που κρατάει ένα κλειστό βιβλίο είναι το σύμβολο της σοφίας που έχει φέρει ο καλλιτέχνης. Η φτερωτή φιγούρα είναι ο θάνατος,ενώ οι νέοι με την λάμπα συμβολίζουν την αθανασία που δόθηκε στον Canova. Οι δύο γυναίκες με στεφάνια λουλουδιών είναι Ελπίδα και φιλανθρωπία.
20170707_103328.jpg

Δίπλα ακριβώς άλλο ένα υπέροχο ταφικό μνημείο για τον Δόγη Pesaro,με τους 4 έγχρωμοι γίγαντες να τον στηρίζουν.
20170707_103200.jpg

Και ασφαλώς ο αρχικός σκοπός της επίσκεψης μας η "Ανάληψη της Παναγίας"!Χωρίς να είμαι ειδικός σε θέματα τέχνης μπορώ να πω ότι ο διαχωρισμός των χρωμάτων,τα απαλά χρώματα και το μέγεθός του με άφησαν έκπληκτο.
20170707_102931.jpg

Νομίζω ότι αξίζει να έρθετε ως εδώ καθώς όλος ο Ναός είναι μεγαλειώδης,από τα ξύλινα στασίδια που θα περάσετε μέχρι να φτάσετε στον διάσημο πίνακα ως τους διάφορους πίνακες που υπάρχουν.
20170707_103134.jpg

Συνεχίσαμε ενθουσιασμένοι μέσα στα υπέροχα στενά της πόλης που ήταν σαν να είχαμε μεταφερθεί σε ταινία εποχής,ειδικά σε κάποια σημεία που δεν υπήρχε κόσμος.
20170707_114548.jpg

Έπειτα από αμέτρητες φωτογραφίες φτάσαμε στη γέφυρα Ριάλτο που είναι πραγματικά εντυπωσιακή και αυτή μάλιστα τα άξιζε τα λεφτά της.
20170707_165040.jpg

Αρχιτεκτονικό επίτευγμα της εποχής της κόστισε συνολικά 19 εκατομμύρια ευρώ,και βοηθάει καθημερινά χιλιάδες πολίτες και τουρίστες να διασχίσουν το μεγάλο κανάλι.
20170707_113001.jpg

Σίγουρα είναι και ένα από τα σημεία που θα βρείτε συνωστισμό από τουρίστες.Όλοι ψάχνουν λίγο χώρο για να φωτογραφηθούν με φόντο το μεγάλο κανάλι.
20170707_113442.jpg

Φτάνοντας στην πλατεία του Αγίου Μάρκου αν και είχα δει φωτογραφίες του ναού έμεινα έκπληκτος!
20170707_115237.jpg

Υπέροχα ψηφιδωτά πάνω από τις 5 εισόδους που εκπέμπουν φως καθώς πολλές ψηφίδες έχουν φτιαχτεί από γυαλί και έχουν επιχρυσωθεί με φύλλα χρυσού 24 καρατίων.
20170707_121401.jpg

Δύο από τα οποία απεικονίζουν την στιγμή της έλευσης των λειψάνων του Αγίου Μάρκου από την Αίγυπτο.Τα έκλεψαν Ενετοί έμποροι μέσα σε ένα βαρέλι χοιρινό λίπος.
20170707_121345.jpg

Εκείνη τη στιγμή υπήρχε πολύ κόσμος στην ουρά οπότε αποφασίσαμε να πάμε στο παλάτι των Δόγηδων.Άλλο ένα στολίδι της πλατείας,γοτθικής αρχιτεκτονικής με χαρακτηριστικό άσπρο-ροζ χρώμα που με την αντανάκλαση του ήλιου φωτίζει ακόμα περισσότερο!
20170707_161931.jpg

Το εισιτήριο κοστίζει 20 ευρώ και είναι ακριβό θα πείτε...όμως πιστέψτε με τα έργα τέχνης που υπάρχουν στο εσωτερικό του,η μεγαλοπρέπεια που εκπέμπει θα αποζημιώσουν το αντίτιμο!
Θα πιαστεί ο λαιμός σας θαυμάζοντας στο ταβάνι τα αριστουργήματα του Τιντορέτο και άλλων καλλιτεχνών που εξυμνούν τη δύναμη της Βενετίας φτάνοντας θα λέγαμε στην υπερβολή,απεικονίζοντας θεούς να δίνουν δώρα στην Βενετία την οποία προσωποποιούν ως μία ξανθιά γυναίκα.
20170707_125547.jpg

Πρώτα θα βρεθείτε στην αυλή του παλατιού όπου σε ένα σημείο φαίνεται και ο τρούλος του Αγίου Μάρκου.
20170707_122451.jpg

Σε εκείνη την πλευρά βρίσκεται και η σκάλα των Γιγάντων την οποία διακοσμούν τα αγάλματα του Ποσειδώνα και του Άρη.
20170707_134028.jpg

Έπειτα στον επάνω όροφο στα διαμερίσματα των Δόγηδων αντιλαμβάνετε κανείς την εξουσία και την υπεροχή των Ενετών στην εποχή τους,αλλά και το επίπεδο των Ενετών καλλιτεχνών.
20170707_131550.jpg


20170707_124506.jpg

Όμως απ'όλους τους πίνακες και τις τοιχογραφίες που είδαμε ένας μου έχει μείνει χαραγμένος στο μυαλό:
"Ο Παράδεισος του Τιντορέτο"
20170707_130929.jpg

Διακοσμεί την αίθουσα του Μεγάλου Συμβουλίου και αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες παραστάσεις σε καμβά της Χριστιανικής τέχνης(7 × 22 μέτρα)!!
Οι φιγούρες που πλαισιώνουν τον παράδεισο είναι μέλη της αριστοκρατίας της εποχής και χορηγοί του κράτους!
20170707_131225.jpg

Θα δείτε ψηλά στους τοίχους τα πορτρέτα όλων των Δόγηδων,εκτός από ένα σημείο που έχει καλυφθεί με μαύρο χρώμα για να υπενθυμίζει την προδοσία του Δόγη Marino Falier τον οποίο καταδίκασαν σε θάνατο.
20170707_131135.jpg

Άλλο ένα εντυπωσιακό σημείο της επίσκεψης στο παλάτι είναι όταν βρεθήκαμε στην γέφυρα των στεναγμών όπου διέσχιζαν οι κρατούμενοι βλέποντας από τις μικρές τρύπες για τελευταία φορά τον έξω κόσμο πριν οδηγηθούν στο θάνατο.
20170707_133310.jpg

Πριν φτάσετε υπάρχουν κάποια παράθυρα τα οποία βρήκαμε ανοιχτά και πρόσφεραν υπέροχη θέα της γέφυρας.
20170707_133552.jpg

Σε αυτά τα κελιά είχαν φυλακίσει και τον περίφημο Καζανόβα ο οποίος ήταν και ο μόνος που κατάφερε να δραπετεύσει.
20170707_132905.jpg

Είδαμε και την γνωστή σχισμή που έριχναν τα σημειώματα όσοι ήθελαν να καταδώσουν κάποιον για παρανομία.Το έκαναν όμως επώνυμα όπως άκουσα μια ξεναγό να λέει και έχοντας επάνω και την υπογραφή τους.
20170707_122859.jpg

Έπειτα από 3 ώρες στο παλάτι κάναμε ένα ταξίδι στο χρόνο και συμφωνήσαμε με την γυναίκα μου ότι άξιζε και με το παραπάνω η επίσκεψη.Με το ίδιο εισιτήριο σας δίνεται η δυνατότητα να επισκεφθείτε το Μουσείο Correr στο οποίο πήγαμε αμέσως μετά.
Το μουσείο περιέχει πολλά έργα τέχνης και αντικείμενα της εποχής κυρίως από την συλλογή του Teodoro Correr ενός παθιασμένου συλλέκτη που μετά το θάνατό του άφησε την συλλογή του στο κράτος.
20170707_140740.jpg

Είναι γνωστό και ως το παλάτι του Ναπολέοντα αφού την εποχή της κυριαρχίας του επέλεξε αυτό το κτίριο για το παλάτι του,μην θέλοντας να χρησιμοποιήσει το παλάτι των Δόγηδων λόγω του παρελθόντος του που συνδέεται με συνωμοσίες και σκάνδαλα.
20170707_141411.jpg

Βέβαια η διακόσμηση έχει αλλάξει εντελώς και τίποτα δεν θυμίζει το παλάτι του Ναπολέοντα όμως και πάλι ο χώρος διαθέτει μερικά ενδιαφέροντα εκθέματα όπως χάρτες της εποχής που δείχνουν πόσο άγνωστα ήταν τότε κάποια σημεία του πλανήτη!
20170707_141720.jpg

Εντυπωσιακοί είναι και οι πολυέλαιοι από κρύσταλλα Μουράνο.
20170707_140803.jpg


20170707_140712.jpg

Υπάρχει και μια μικρή έκθεση από πίνακες εκ των οποίων κάποιοι πολύ εντυπωσιακοί με τρισδιάστατη εικόνα.
20170707_143518.jpg

Μετά από τόσες ώρες εξευρένηση τα πόδια μας είχαν αρχίσει να διαμαρτύρονται και το στομάχι μας επίσης!Οπότε αφού τα είχαμε καταφέρει περίφημα μας άξιζε ένα καλό γεύμα σε μια Trattoria που βρήκαμε ανάμεσα στα στενά που είχε μενού με 15 ευρώ.Το φαγητό ήταν εξαιρετικό και μαζί με το κρασί ήταν ότι έπρεπε για να χαλαρώσουμε!
20170707_152635.jpg

Να σας επισημάνω απλά ότι στο λογαριασμό σας χρεώνουν 12% επί του συνόλου για το service.
20170707_154208.jpg

Αφού πήραμε δυνάμεις ξεκινήσαμε ξανά την περιήγηση μας στην πόλη.
Περάσαμε από την αγορά του Ριάλτο όπου κάθε πρωί οι ντόπιοι έρχονται για να αγοράσουν φρέσκα ψάρια και θαλασσινά,με σκοπό να δούμε το μνημείο που υπάρχει στην άλλη όχθη του μεγάλου καναλιού τα "γιγάντια χέρια" ,ένα έργο τέχνης του γλύπτη Λορέντζο Κουίν,τα οποία μοιάζουν να θέλουν να τραβήξουν στο βυθό το κτίριο.
20170707_170354.jpg

Ο καλλιτέχνης θέλησε να απεικονίσει την αγωνία του και να αφυπνίσει συνειδήσεις σχετικά με την κλιματική αλλαγή,που απειλεί τον πλανήτη μας και ειδικά την συγκεκριμένη πόλη.Οι επιστήμονες έχουν προειδοποιήσει πως το λιώσιμο των πάγων και η άνοδος της στάθμης της θάλασσας που θα επιφέρει μπορεί να προκαλέσει την ολοκληρωτική βύθιση της Βενετίας.
Έπειτα επιστρέψαμε στην πλατεία του Αγίου Μάρκου για να ανεβούμε στο καμπαναριό ύψους 99 μέτρων και να θαυμάσουμε τη θέα από ψηλά.(εισιτήριο 8 ευρώ)
20170707_135928.jpg

Όταν χτίστηκε όλοι θεώρησαν ότι δεν ταιριάζει αρχιτεκτονικά στην πόλη όμως αργότερα αγαπήθηκε και όταν καταστράφηκε ξαναχτίστηκε όπως ήταν ακριβώς.Η θέα από εκεί πάνω επιβλητική....
20170707_184436.jpg

Η Βενετία και από ψηλά είναι μαγική,σαν να βρίσκεται στην μέση του πουθενά.
20170707_184035.jpg

Άλλο ένα αξιοθέατο που με εντυπωσίασε είναι ο πύργος του ρολογιού.
20170707_183824.jpg

Αξίζει να το παρατηρήσετε καθώς επάνω του περιέχει δείκτη του ζωδιακού κύκλου,έχει δύο ακούραστους "εργάτες" στην κορυφή για να χτυπούν την καμπάνα υπενθυμίζοντας μας ότι ο χρόνος περνάει ασταμάτητα!Η ώρα αναγράφεται με λατινικούς αριθμούς και τα λεπτά στα δεξιά με Ελληνικούς αριθμούς.
20170707_182251.jpg

Καθίσαμε για να απολαύσουμε την πλατεία κοιτάζοντας το κόσμο να περνά και συνηδειτοποιήσαμε ότι είναι η μοναδική πλατεία που έχουμε επισκεφθεί όπου οι φωνές των ανθρώπων ηχούν χωρίς παρεμβολές από οχήματα!!
20170707_144056.jpg

Στις άκρες της πλατείας υπάρχουν οι φημισμένες καφετέριες Florian και Lavena όπου μπορείτε να καθίσετε για να πείτε κάτι και να χαλαρώσετε όμως για ένα απλό espresso θα δώσετε 10 ευρώ στο ένα και 7,5€ στο δεύτερο!!
20170707_135828.jpg

Εμείς προτιμήσαμε να περπατήσουμε ως την "άγνωστη" στους πολλούς μα υπέροχη σκάλα Contarini del Bovolo,όπου στην μικρή αυλή της,την εποχή της Ενετοκρατίας,φημίζονταν για μέρος που ερωτοτροπούσαν τα ζευγάρια.
20170707_192055.jpg

Είναι κομμάτι του ομώνυμου παλατιού και φημίζεται για το ελικοειδές σχήμα της.Αν μη τι άλλο το ιδανικό μέρος για μοιραστείτε ένα παθιασμένο φιλί με την σύντροφο σας,άλλωστε μην το ξεχνάτε βρίσκεστε στην πόλη των ερωτευμένων.
20170707_161825.jpg

Κάπως έτσι πέρασαν οι ώρες και τελείωσε η πρώτη μας μέρα στην πόλη η οποία ήταν γεμάτη όσο δεν περιμέναμε,με αποτέλεσμα να είμαστε κουρασμένοι όμως το είχαμε απολαύσει.
Την επόμενη μέρα για να χαλαρώσουμε λιγάκι και να δούμε και φωτισμένη την πόλη πήραμε το λεωφορείο στις 12:00 και θα γυρίζαμε στις 22:30.Έτσι είχαμε χρόνο να χαλαρώσουμε στην πισίνα του Camping,αφού φάγαμε καλό πρωινό που όπως αποδείχτηκε ήταν απαραίτητο γιατί κάναμε πολλά χιλιόμετρα!!
20170708_092905.jpg

Φτάσαμε λοιπόν στην πόλη και κατευθυνθήκαμε αμέσως στο Ναό του Αγίου Μάρκου που δεν είχαμε δει εχθές.
Αυτή την φορά πήραμε το traghetto για να περάσουμε στην απέναντι όχθη του μεγάλου καναλιού για να νιώσουμε και την εμπειρία της γόνδολας.Πρόκειται για ένα μεταφορικό μέσο που χρησιμοποιούν καθημερινά οι ντόπιοι και απλά σας περνάει απέναντι,φροντίστε να μην έχει πολύ κόσμο όταν το πάρετε για να καθίσετε.(κόστος 2€)
20170708_125204.jpg

Για εκείνους που θέλουν τώρα να κάνουν την βαρκάδα τους στα κανάλια της πόλης διάρκειας 1 ώρα η τιμή είναι 80€ και δεν διαπραγματεύεται,το βράδυ ανεβαίνει στα 100€.
Η είσοδος στο Ναό είναι δωρεάν όμως πρώτα θα πρέπει να αφήσετε τις τσάντες σας,δωρεάν,σε ένα ειδικό χώρο στα 100 μέτρα από το ναό.(θα δείτε ταμπέλες που το αναγράφουν)Αν φοράτε μπλούζα με τους ώμους έξω μπορείτε να αγοράσετε με 1€ εντός του ναού ένα κάλυμμα.
20170708_134137.jpg

Ομολογώ πως είναι από τους ωραιότερους ναούς που έχω δει όμως το ότι ακολουθείς συγκεκριμένη πορεία σε κάνει να νιώθεις ότι βρίσκεσαι σε μουσείο.
20170708_134844.jpg

Εισιτήριο θα πληρώσετε μόνο για να μπείτε στο θησαυροφυλάκιο(3€) και στο Pala D'oro(2€).Το Pala D'oro είναι ένας πίνακας αν μπορεί να το πει κανείς έτσι πάνω από την Αγία Τράπεζα που βρίσκονται τα λείψανα του Αγίου Μάρκου.
20170708_134044.jpg

Είναι αναγνωρισμένο ως ένα από τα πιο ολοκληρωμένα και εκλεπτυσμένα έργα χρυσοχοοίας!Κλάπηκε από την Ιερά Μονή Παντοκράτορα στην Κωνσταντινούπολη κατά την άλωση της πόλης από τους Ενετούς και παρότι είναι περήφανοι που το κατέχουν είναι έργο Βυζαντινών καλλιτεχνών.
20170708_134013.jpg

Αποτελείται από 83 σμαλτωμένες εικόνες και 1927 πολύτιμους λίθους όπως μαργαριτάρια,σμαράγδια,ζαφείρια ρουμπίνια.Κατά την διάρκεια της λειτουργίας έχει θέση προς τους πιστούς και με ειδικό μηχανισμό την γυρνάνε για να μην την βλέπει ο κόσμος ώστε να πληρώνει το αντίτιμο για να την δει.(εμπορευματοποίηση της πίστης):mad:
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που διάβασα κατά την διάρκεια της λειτουργίας το φως που μπαίνει από τα παράθυρα και πέφτει επάνω στο έργο αντανακλά ένα χρυσό φως που πλημμυρίζει τον Ναό.
20170708_134212.jpg

Τα ψηφιδωτά που υπάρχουν στο ναο είναι πολλά και όλα μαζί του δίνουν μεγαλοπρέπεια,εκείνο που ξεχώρισα είναι στον κεντρικό θόλο με τους μαθητές του Χριστού να δέχονται το Άγιο πνεύμα.
20170708_134837.jpg

Φύγαμε από το ναό εντυπωσιασμένοι,και αξίζει να σας πω ότι έχει σχεδιαστεί σε Ελληνικό σταυροειδές ρυθμό,και τα άλογα που θα δείτε στο εξωτερικό του είναι εκείνα που είχε πάρει ο Μέγας Κωνσταντίνος από την αψίδα του Τραϊανού στην Ρώμη τα οποία μετέφερε στην Κωνσταντινούπολη και όταν οι Ενετοί άλωσαν την πόλη τα πήραν και τα τοποθέτησαν στον Άγιο Μάρκο.
20170707_182030.jpg

Οι 500 κίονες που διακοσμούν το εξωτερικά τον Ναό είναι νομίζω το πιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό,ιδιαίτερα οι πορφυροί που έχουν προέλευση από την Αίγυπτο προσδίδουν ένα Ανατολίτικο στοιχείο.
Αφού τελειώσαμε και με τον ναό αποφασίσαμε να πάρουμε ημερήσιο εισιτήριο για το βαπορέτο(20€)και να εξερευνήσουμε τα γύρω νησάκια ξεκινώντας από το Μπουράνο αψηφώντας τα πλήθη που προτιμούν το Μουράνο.Πρώτα όμως ήπιαμε ένα μικρό espresso για να πάρουμε τα πάνω μας στο Cafe lavena με μόλις 1,20€ αν το πιείτε όρθιοι σαν γνήσιοι Ιταλοί.:haha:
20170708_140859.jpg

Όσο για το Μπουράνο,φτάσαμε σε 1 ώρα και μόλις αντίκρισα τα πολύχρωμα σπίτια του μου ήρθαν στο μυαλό τα λόγια του Αγαπημένου Ν.Καζαντζάκη:
Έχεις τα πινέλα,
έχεις τα χρώματα,
ζωγράφισε τον παράδεισο
και μπες μέσα!
20170708_161235.jpg

Αξίζει να έρθετε ως εδώ απλά για να περιπλανηθείτε στα στενά του,προσωπικά θεωρώ το μέρος ως ιδανικό για φωτογράφιση γάμου.
20170708_163821.jpg

Έμαθα ότι οι κάτοικοι από παλιά έβαφαν με έντονα χρώματα τα σπίτια τους για να ξεχωρίζουν το χειμώνα μέσα στην ομίχλη.
20170708_162114.jpg

Κάθε κάτοικος έχει την βαρκούλα του και είδαμε πολλούς που πήγαιναν ή επέστρεφαν από το ψάρεμα που είναι βασική τους ασχολία.
20170708_164408.jpg

Λόγω ότι έχει αυξηθεί η επισκεψιμότητα του νησιού υπάρχουν αρκετά μαγαζάκια για να ψωνίσετε αναμνηστικά και μερικά εστιατόρια αν θέλετε να συνδυάσετε την εκδρομή σας με ένα γεύμα,ο Μαύρος Γάτος για την ακρίβεια διάβασα ότι θεωρείται απ'τα καλύτερα,βραβευμένο με αστέρι Michelin.
Μόλις ολοκληρώσαμε την βόλτα μας πήραμε ξανά το βαπορέτο και αποφασίσαμε να σταματήσουμε και στο Μουράνο για να δούμε πως είναι.
Εν τέλει διαπιστώσαμε αυτό που είχαμε διαβάσει από πολλούς ότι δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο και αξίζει μόνο για να παρακολουθήσει κανείς τη διαδικασία επεξεργασίας του γυαλιού,για το οποίο φημίζεται και το νησί.
20170708_180016.jpg

Εμείς έχουμε δει σε προηγούμενο ταξίδι στην Στοκχόλμη οπότε αρκεστήκαμε να κάνουμε την βόλτα μας στα μαγαζιά που πραγματικά διαθέτουν αριστουργήματα σε ανάλογες τιμές βεβαίως!!
20170708_180145.jpg

Λέγεται ότι η τέχνη του γυαλιού εξαπλώθηκε και διατηρήθηκε γιατί δεν άφηναν να βγουν παραέξω τα μυστικά της τέχνης,σε βαθμό που οποίος ήθελε να μετακομίσει να κινδυνεύει με θάνατο.Εγώ πάντως ένα ζευγάρι σκουλαρίκια τα πήρα στην γυναίκα μου με μόλις 8 ευρώ,οπότε υπάρχουν λύσεις για να αγοράσετε κάτι μικρό.
Φεύγοντας από εκεί είχε πέσει ο ήλιος και ήταν η ιδανική ώρα για να επιστρέψουμε.
20170708_184338.jpg

Φτάσαμε στη Piazza Roma και από εκεί πήραμε άλλο βαπορέτο για την πλατεία του Αγίου Μάρκου,ώστε να διασχίσουμε το μεγάλο κανάλι.
20170708_201246.jpg

Πρέπει οπωσδήποτε να κάνετε την διάσχιση του καναλιού γιατί μέσα από το νερό έχετε την ευκαιρία να δείτε κάποια κτίρια που δεν γίνεται με τα πόδια και η αίσθηση αυτής της βόλτας έχει κάτι το αριστοκρατικό.
20170708_201209.jpg

Αποφύγετε τις ώρες αιχμής ώστε να μην υπάρχει πολύς κόσμος και βάλτε λίγη φαντασία για να νιώσετε ότι βρίσκεστε σε ένα ιδιωτικό σκάφος,διασχίζοντας μία από τις πιο ρομαντικές πόλεις του κόσμου.
20170708_192726.jpg

Όταν τελειώσαμε την βαρκάδα μας και κατεβήκαμε στην πλατεία του Αγίου Μάρκου περπατήσαμε με πορεία προς το Ναό του Αγίου Γεωργίου των Ελλήνων (Chiesa San Giorgio dei Greci)
20170708_204718.jpg

Δεν υπήρχε δυνατότητα να μπούμε στο εσωτερικό όμως δεν μπορούσαμε να μην έρθουμε ως εδώ.Ο ναός αποδεικνύει την δύναμη και τα προνόμια που είχε καταφέρει να κερδίσει η Ελληνική κοινότητα στην πόλη.
20170708_204510.jpg

Έτσι αφού καθίσαμε για ένα κρασάκι για να χαλαρώσουμε πήραμε το βαπορέτο για το νησί Tranghetto όπου έφευγε το λεωφορείο του Camping.Όμως δεν υπολογίσαμε καλά το χρόνο που κάνει το βαπορέτο για φτάσει έως εκεί(45 λεπτά)και φτάσαμε στην στάση 22:26 ακριβώς και το λεωφορείο έφευγε στις 22:30 το οποίο ήταν και το τελευταίο.Η στάση απείχε από το λεωφορείο περίπου 700 μέτρα οπότε αρχίσαμε το τρέξιμο,και κυριολεκτικά το πρόλαβα τη τελευταία στιγμή,λέγοντας τους να περιμένουν και την γυναίκα μου που έφτασε εξαντλημένη!
Την επόμενη μέρα τώρα κάναμε check out αφήσαμε τις βαλίτσες για φύλαξη και πήραμε το λεωφορείο στις 11:00 και θα γυρνούσαμε στις 16:00.
Το εισιτήριο του βαπορέτο έληγε το μεσημέρι οπότε αποφασίσαμε να κάτσουμε πάμε στο νησί Maggiore για να δούμε το ναό του Αγίου Γεωργίου.
20170709_114322.jpg

Η πρόσοψη του Ναού ξεχωρίζει από το λευκό μάρμαρο που χρησιμοποιήθηκε,έργο του Andrea Palladio περιέχει στο εσωτερικό του ένα πίνακα αριστουργήματα το 'Μυστικό Δείπνο' του Τιντορέτο!Ο καλλιτέχνης έδωσε μια διαφορετική οπτική,στην συνάντηση του Χριστού με τους μαθητές του που μοιάζουν να βρίσκονται σε κάποιο εστιατόριο!
20170709_120529.jpg

Άλλος ένας λόγος που αξίζει να έρθετε ως εδώ είναι για ανεβείτε στο κωδωνοστάσιο(6€) που σας προσφέρει όμορφη θέα.
20170709_122547.jpg

Αν πρέπει να διαλέξετε ανάμεσα σε αυτό το κωδωνοστάσιο και εκείνο στη πλατεία του Αγίου Μάρκου ασφαλώς προτιμήστε το δεύτερο αφού δεν συγκρίνεται.
20170709_122333.jpg

Η θέα που προσφέρει προς την πλατεία του Αγίου Μάρκου πίστευα πως θα ήταν καλύτερη όμως θα έπρεπε να ήταν πιο ψηλά και κοντά.
20170709_121924.jpg

Προσωπικά μου άρεσε και ο χώρος με τα ξυλόγλυπτα στασίδια του ναού τα οποία διαθέτουν παραστάσεις από την ζωή του Χριστού.
20170709_121355.jpg

Δίπλα στην εκκλησία υπάρχει και μία αίθουσα με έκθεση σύγχρονης τέχνης,από αυτές που δεν καταλαβαίνω τίποτα,μόνο αξιόλογο έργο κατά την γνώμη μου ένας πλεκτός παγκόσμιος χάρτης!!
20170709_114925.jpg

Έπειτα πήραμε ξανά το βαπορέτο για την Piazza Roma και από εκεί περπατήσαμε προς το μικροσκοπικό νησάκι του Ghetto.
20170709_134519.jpg

Στην πορεία μας συναντήσαμε ένα υπέροχο Cafe Dalmas που έφτιαχνε καφέ σεκεράτο!Ήταν αφρώδης αφού τον είχαν χτυπήσει πολύ ώρα όμως ήταν δροσερός και το σέρβιραν σε ποτήρι κρασιού.
20170709_141142.jpg

Το Ghetto είναι το μέρος που απομονώθηκαν οι Εβραίοι της πόλης κατά την διάρκεια της Ενετικής κυριαρχίας,και ελευθερώθηκε από τον Ναπολέοντα όταν κατέλαβε την πόλη.
20170709_134832.jpg

Υπάρχει μια μικρή πλατεία και ένα μουσείο που μπορείτε να επισκεφθείτε καθώς και μερικά εστιατόρια με εβραϊκά πιάτα.
Έτσι πέρασε αφού ολοκληρώσαμε την βόλτα μας πήραμε το λεωφορείο για το κάμπινγκ και με τις βαλίτσες περπατήσαμε ως το Μέστρε για πάρουμε το λεωφορείο για το αεροδρόμιο Τρεβίζο(12€)και σε μισή ώρα ήμασταν στο προορισμό μας.Έτσι αποχαιρετήσαμε την Βενετία δίνοντας όμως μια υπόσχεση ότι θα ξαναβρεθούμε εδώ για το περίφημο καρναβάλι της.
20170708_142416.jpg

Συνέχεια για την Σικελία παρακάτω σε άλλο post!
 
Last edited:

taxidiara

Member
Μηνύματα
1.075
Likes
2.491
Επόμενο Ταξίδι
??
Ταξίδι-Όνειρο
ΓΥΡΟΣ Η.Π.Α.
Έχω "μείνει" με τις βραδινές εικόνες στο Αλμπερομπέλο... Ειδικά με τα σύμβολα στις στέγες των σπιτιών :shock: Άντε να δούμε πότε θα πάω

Sif, αν και φαίνεσαι μερακλής, με ξενέρωσες λιγάκι με το κάμπιγκ.. Λάθος επιλογή για Βενετία κατ΄εμέ... Αντιλαμβάνομαι τα περί κόστους αλλά ΟΚ, δώσε κάτι παραπάνω να μείνεις μέσα, πόσες φορές θα πας? Αλλά ΟΚ, κουμάντο στη δική σου τσέπη δε θα κάνουμε. :)
(αλλά βρε παιδάκι μου με 5 ευρώ ταξίδεψες πόση οικονομία πια:mad:)

Έλα συνέχισε, μου το έκοψες στο καλύτερο :haha: Κι εννοείται ότι τα παραπάνω τα λέω χαριτολογώντας, μην αρχίσει καμιά αντιπαράθεση σας παρακαλώ
 
Last edited:

sif.....

Member
Μηνύματα
366
Likes
1.690
Επόμενο Ταξίδι
Κιργιστάν - Ιαπωνία
Ταξίδι-Όνειρο
Περού - Κίνα
Έχω "μείνει" με τις βραδινές εικόνες στο Αλμπερομπέλο... Ειδικά με τα σύμβολα στις στέγες των σπιτιών :shock: Άντε να δούμε πότε θα πάω

Sif, αν και φαίνεσαι μερακλής, με ξενέρωσες λιγάκι με το κάμπιγκ.. Λάθος επιλογή για Βενετία κατ΄εμέ... Αντιλαμβάνομαι τα περί κόστους αλλά ΟΚ, δώσε κάτι παραπάνω να μείνεις μέσα, πόσες φορές θα πας? Αλλά ΟΚ, κουμάντο στη δική σου τσέπη δε θα κάνουμε. :)
(αλλά βρε παιδάκι μου με 5 ευρώ ταξίδεψες πόση οικονομία πια:mad:)

Έλα συνέχισε, μου το έκοψες στο καλύτερο :haha: Κι εννοείται ότι τα παραπάνω τα λέω χαριτολογώντας, μην αρχίσει καμιά αντιπαράθεση σας παρακαλώ
Σε καταλαβαίνω και εγώ το σκέφτηκα με την διαμονή εντός πόλης,όμως έχουμε φτάσει σε σημείο που ταξιδεύουμε κάθε δύο μήνες(Εθισμός:haha:)και είχαμε κλείσει το επόμενο ταξίδι στη Τανζανία όπου μόνο το σαφάρι κοστίζει 1000 ευρώ,συν τα αεροπορικά για Ινδία τον επόμενο Φεβρουάριο οπότε από κάπου έπρεπε να κάνω περικοπές!!:haha:Εννοείται ότι δεν παρεξηγώ!!
 

Dina Z

Member
Μηνύματα
1.356
Likes
4.332
Ταξίδι-Όνειρο
Ονειρεύομαι ... γενικώς!
το επόμενο ταξίδι στη Τανζανία όπου μόνο το σαφάρι κοστίζει 1000 ευρώ
Τι λες τωρα; Θα μας πας και Τανζανια; :clap:
Μου φαινεται μας δινεις τα "Προσεχως" για να μας κρατας σε αγωνια:p:D
 

vickokka

Member
Μηνύματα
1.235
Likes
1.931
Ταξίδι-Όνειρο
παντου
Σε καταλαβαίνω και εγώ το σκέφτηκα με την διαμονή εντός πόλης,όμως έχουμε φτάσει σε σημείο που ταξιδεύουμε κάθε δύο μήνες(Εθισμός:haha:)και είχαμε κλείσει το επόμενο ταξίδι στη Τανζανία όπου μόνο το σαφάρι κοστίζει 1000 ευρώ,συν τα αεροπορικά για Ινδία τον επόμενο Φεβρουάριο οπότε από κάπου έπρεπε να κάνω περικοπές!!:haha:Εννοείται ότι δεν παρεξηγώ!!
Θα βάλω τα κλάματα και θα ζητησω πληροφορίες για το σαφάρι στην Τανζανία παρακαλώ.

Βρε παιδια, μου φαίνεστε πολύ γνωστοί, είσασταν στην κοπή της πίτας στην Αθήνα ή σας βλέπω συνά σε ιστορίες. Μήπως σας είδα στη Σόφια σε ιστορί πρόσφατα?
 

taxidiara

Member
Μηνύματα
1.075
Likes
2.491
Επόμενο Ταξίδι
??
Ταξίδι-Όνειρο
ΓΥΡΟΣ Η.Π.Α.
Σε καταλαβαίνω και εγώ το σκέφτηκα με την διαμονή εντός πόλης,όμως έχουμε φτάσει σε σημείο που ταξιδεύουμε κάθε δύο μήνες(Εθισμός:haha:)και είχαμε κλείσει το επόμενο ταξίδι στη Τανζανία όπου μόνο το σαφάρι κοστίζει 1000 ευρώ,συν τα αεροπορικά για Ινδία τον επόμενο Φεβρουάριο οπότε από κάπου έπρεπε να κάνω περικοπές!!:haha:Εννοείται ότι δεν παρεξηγώ!!
ΤΑΝΖΑΝΙΑ????? ΙΝΔΙΑ????? Είσαι ύπουλος!!! Χτύπημα κάτω από τη ζώνη, μπράβο καλά μου την έφερες :harakiri:

Για τιμωρία θα γράψεις ιστορίες με όλες τις ανατριχιαστικές λεπτομέρειες και ειδικά για το σαφάρι
 

sif.....

Member
Μηνύματα
366
Likes
1.690
Επόμενο Ταξίδι
Κιργιστάν - Ιαπωνία
Ταξίδι-Όνειρο
Περού - Κίνα
Θα βάλω τα κλάματα και θα ζητησω πληροφορίες για το σαφάρι στην Τανζανία παρακαλώ.

Βρε παιδια, μου φαίνεστε πολύ γνωστοί, είσασταν στην κοπή της πίτας στην Αθήνα ή σας βλέπω συνά σε ιστορίες. Μήπως σας είδα στη Σόφια σε ιστορί πρόσφατα?
Έχω γράψει πολλές ιστορίες και μάλλον από εκεί θυμάσαι τα πρόσωπα μας,όχι όμως σε εκείνη της Σόφιας.Όσο για το σαφάρι το έχω κλείσει με έναν ντόπιο ονόματι Sariko Matari για τον οποίο έχω διαβάσει και εδώ μέσα,και τον προτείνουν και σε ένα άρθρο που διάβασα.Γίναμε φίλοι και στο Facebook είχαμε πολλές συζητήσεις και παζάρεμα της τιμής αφού δεν έπεφτε κάτω από τα 1300 ευρώ με τίποτα.Δεν θα το πιστέψεις όμως κατάφερα να πετύχω την τιμή αυτή λέγοντας του ότι έχω δικό μου ταξιδιωτικό Site(TravelSIF για όσους δεν γνωρίζουν)και θα τον διαφημίσω στην χώρα μου!!Μιλάμε για 3μερο Σαφάρι με διαμονή σε σκηνές στα πάρκα Serengeti - Ngorongoro - λίμνη Manyara με φαγητά μέσα εννοείται και για δύο άτομα.
 

sif.....

Member
Μηνύματα
366
Likes
1.690
Επόμενο Ταξίδι
Κιργιστάν - Ιαπωνία
Ταξίδι-Όνειρο
Περού - Κίνα
ΤΑΝΖΑΝΙΑ????? ΙΝΔΙΑ????? Είσαι ύπουλος!!! Χτύπημα κάτω από τη ζώνη, μπράβο καλά μου την έφερες :harakiri:

Για τιμωρία θα γράψεις ιστορίες με όλες τις ανατριχιαστικές λεπτομέρειες και ειδικά για το σαφάρι
Εντάξει δεν συνεχίζω γιατί θα μου πάθεις τίποτα!!Πάντως να ξέρεις ότι στην Ινδία θα ήμαστε στο Holi festival,αυτό ήταν χτύπημα κάτω από την μέση!!!:haha:Όσο για τις ιστορίες εννοείται και θα γράψω,πλέον ασχολούμαι πιο πολύ με τα ταξίδια πάρα με οτιδήποτε άλλο.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.184
Μηνύματα
883.266
Μέλη
38.893
Νεότερο μέλος
stefanoss

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom