maltakias
Member
- Μηνύματα
- 2.538
- Likes
- 3.231
- Επόμενο Ταξίδι
- Όπου λάχει
- Ταξίδι-Όνειρο
- Περού
Περιεχόμενα
Μπορεί ο Μωάμεθ να μην πήγε στο βουνό,ο Πάπας Ιωάννης Παύλος Β' πάντως πήγε κάποτε στο εργοστάσιο της γοητευτικής Ιταλίδας.Και κολάστηκε τόσο ο "άγιος" που έφυγε με μία κατακόκκινη Mondial Spider.
Τα αυτοκίνητα παραγωγής της εταιρείας συνδιάζουν τρία βασικά στοιχεία.Την ομορφιά,την μηχανική τελειότητα και το Ιταλικό ταμπεραμέντο.Έτσι είναι αδύνατον κάποιο από συστατικά της να σας αφήσει αδιάφορους.Αν δε,σας συγκινούν και τα τρία -και είστε σταρ της show biz,διάσημος αθλητής ή μαφιόζος- θα σας πείσει να ακουμπήσετε από πολλές εκατοντάδες μέχρι εκατομμύρια ευρώ για να αποκτήσετε μία.Οι υπόλοιποι σε φωτογραφίες στο desktop ή αν είσαστε κολλημένοι από παλιά σίγουρα θα είχατε καμιά αφισούλα στον τοίχο.
"Εργαλεία" του παρελθόντος όπως η κλασσική Dino (προς τιμήν του πρόωρα χαμένου γιού του) η GTO,η F40 και η F50.Ακόμα θυμάμαι πως κατάπινα τις πληροφορίες γι'αυτά,όταν ξεφύλλιζα μικρός περιοδικά αυτοκινήτου.
:::
:::
::: 
Σχεδιαστικά κομψοτεχνήματα σε συνεργασίες με θρυλικούς οίκους σχεδίασης του χώρου όπως αυτοί του Zagato,του Bertone και του τεράστιου Pininfarina.
Βλέπετε,ο μύθος για να διατηρηθεί χρειάζεται και τους ανάλογους συνεργάτες.Πρώτοι και καλύτεροι ανάμεσά τους οι μηχανικοί του εργοστασίου το οποίο φημίζεται για τις οικογενειακές σχέσεις που αναπτύσσει μεταξύ των εργαζομένων του.Κάποιοι λένε ότι "αν γίνεις μέλος της οικογένειας πολύ δύσκολα φεύγεις".Βέβαια μπορείτε να αντιληφθείτε ότι για να καταφέρεις να προσληφθείς εκεί δεν είσαι ακριβώς κι ο κυρ-Μπάμπης του συνεργείου στη γωνία με το μπουλονόκλειδο στη φόρμα και το μολύβι στο αυτί.
Μαζί με τις εγκαταστάσεις ελεγχόμενης ατμόσφαιρας,για παράδειγμα υπάρχουν δέντρα μέσα στο χώρο κατασκευής για να ελέγχεται φυσικά το επίπεδο υγρασίας, και τα μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας το αποτέλεσμα δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερο από αυτό.
:::
::: 
:::
::: 
Ακόμα θυμάμαι το σκηνικό που είδα ενώ περίμενα το λεωφορείο για να φύγω,πίσω στο 1998.Ήταν που λέτε ένας τύπος στα γραφεία του εργοστασίου με βιτρίνα στο δρόμο.Σαραντάρης,μαλλί γλυμμένο,κουστουμιά,σκαρπίνι και δεν συμμαζεύεται.Έχετε δει τον Banderas στο Four Rooms;Κάπως έτσι πρέπει να είσαι για να κάνεις συζήτηση σε εκείνα τα γραφεία.Μετά από λίγο λοιπόν ανοίγουν οι πύλες του εργοστασίου και βλέπω το "boss" να βγαίνει λιώνοντας στην κυριολεξία ένα ολοκαίνουριο ,τότε, μοντέλο που δεν είχε ούτε πινακίδες.Υπέθεσα ότι έκανε test drive.Αυτό θα πει δοκιμάζω πριν το πάρω.
Αν λοιπόν καταφέρετε ποτέ να προσθέσετε την προσφώνηση Don πριν από το όνομά σας και θελήσετε να αποκτήσετε μία ή αν απλώς πείσατε το ματσωμένο κορόιδο που παντρευτήκατε να σας την πάρει δώρο,δείτε μερικές από τις επιλογές που έχετε στη διάθεσή σας για να την εξατομικεύσετε όσο το δυνατόν.
Ξεκινάμε με τα απλά.Χρώμα εξωτερικό και τύπος ζάντας.Περνάμε στην επιλογή ταπετσαρίας για τον εσωτερικό διάκοσμο,τα καθίσματα και τις ζώνες ασφαλείας.Απαραίτητη λεπτομέρεια να διαλέξετε και το χρώμα κλωστής που θα ράψει το δέρμα των παραπάνω.Κι αφού επιλέξετε και τιμόνι μην ξεχάσετε να πάρετε και τις αποσκευές του γούστου σας.ΠΡΟΣΟΧΗ μην φανταστείτε ότι μπορείτε να προσπεράσετε έτσι απλά το τελευταίο,ειδικά εσείς που σκοπεύετε να κάνετε ταξίδια με το νέο σας αμάξι.Οι βαλίτσες είναι σχεδιασμένες να ταιριάζουν γάντι στον χώρο αποσκευών του κάθε αυτοκινήτου ώστε να μεγιστοποιούν τον όγκο αυτών που θα κουβαλήσετε,μιας και τα μοντέλα δεν σχεδιάζονται με πρώτο γνώμονα την άνεση αλλά την απόδοση και το στυλ.Γι'αυτό ξεχάστε τις Samsonite σας.Ασφαλώς ότι σας ανέφερα είναι επιπλέον του βασικού εξοπλισμού,και γνωρίζοντας ότι μια ζάντα από Ferrari μπορεί να ξεπεράσει τα 2.000? ούτε που θέλω να φανταστώ πόσο έχουν οι βαλιτσούλες.
:::
::: 
::: 
Τελικά όσο αδιάφορος κι αν είναι κάποιος/α για την αυτοκίνηση -όχι τη ντισκοτέκ tripakia- μάλλον δύσκολα θα καταφέρει να μην στρέψει το κεφάλι του στο πέρασμα ενός μύθου που ακούει στο όνομα.......
Τα αυτοκίνητα παραγωγής της εταιρείας συνδιάζουν τρία βασικά στοιχεία.Την ομορφιά,την μηχανική τελειότητα και το Ιταλικό ταμπεραμέντο.Έτσι είναι αδύνατον κάποιο από συστατικά της να σας αφήσει αδιάφορους.Αν δε,σας συγκινούν και τα τρία -και είστε σταρ της show biz,διάσημος αθλητής ή μαφιόζος- θα σας πείσει να ακουμπήσετε από πολλές εκατοντάδες μέχρι εκατομμύρια ευρώ για να αποκτήσετε μία.Οι υπόλοιποι σε φωτογραφίες στο desktop ή αν είσαστε κολλημένοι από παλιά σίγουρα θα είχατε καμιά αφισούλα στον τοίχο.
"Εργαλεία" του παρελθόντος όπως η κλασσική Dino (προς τιμήν του πρόωρα χαμένου γιού του) η GTO,η F40 και η F50.Ακόμα θυμάμαι πως κατάπινα τις πληροφορίες γι'αυτά,όταν ξεφύλλιζα μικρός περιοδικά αυτοκινήτου.




Σχεδιαστικά κομψοτεχνήματα σε συνεργασίες με θρυλικούς οίκους σχεδίασης του χώρου όπως αυτοί του Zagato,του Bertone και του τεράστιου Pininfarina.
Βλέπετε,ο μύθος για να διατηρηθεί χρειάζεται και τους ανάλογους συνεργάτες.Πρώτοι και καλύτεροι ανάμεσά τους οι μηχανικοί του εργοστασίου το οποίο φημίζεται για τις οικογενειακές σχέσεις που αναπτύσσει μεταξύ των εργαζομένων του.Κάποιοι λένε ότι "αν γίνεις μέλος της οικογένειας πολύ δύσκολα φεύγεις".Βέβαια μπορείτε να αντιληφθείτε ότι για να καταφέρεις να προσληφθείς εκεί δεν είσαι ακριβώς κι ο κυρ-Μπάμπης του συνεργείου στη γωνία με το μπουλονόκλειδο στη φόρμα και το μολύβι στο αυτί.
Μαζί με τις εγκαταστάσεις ελεγχόμενης ατμόσφαιρας,για παράδειγμα υπάρχουν δέντρα μέσα στο χώρο κατασκευής για να ελέγχεται φυσικά το επίπεδο υγρασίας, και τα μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας το αποτέλεσμα δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερο από αυτό.






Ακόμα θυμάμαι το σκηνικό που είδα ενώ περίμενα το λεωφορείο για να φύγω,πίσω στο 1998.Ήταν που λέτε ένας τύπος στα γραφεία του εργοστασίου με βιτρίνα στο δρόμο.Σαραντάρης,μαλλί γλυμμένο,κουστουμιά,σκαρπίνι και δεν συμμαζεύεται.Έχετε δει τον Banderas στο Four Rooms;Κάπως έτσι πρέπει να είσαι για να κάνεις συζήτηση σε εκείνα τα γραφεία.Μετά από λίγο λοιπόν ανοίγουν οι πύλες του εργοστασίου και βλέπω το "boss" να βγαίνει λιώνοντας στην κυριολεξία ένα ολοκαίνουριο ,τότε, μοντέλο που δεν είχε ούτε πινακίδες.Υπέθεσα ότι έκανε test drive.Αυτό θα πει δοκιμάζω πριν το πάρω.
Αν λοιπόν καταφέρετε ποτέ να προσθέσετε την προσφώνηση Don πριν από το όνομά σας και θελήσετε να αποκτήσετε μία ή αν απλώς πείσατε το ματσωμένο κορόιδο που παντρευτήκατε να σας την πάρει δώρο,δείτε μερικές από τις επιλογές που έχετε στη διάθεσή σας για να την εξατομικεύσετε όσο το δυνατόν.
Ξεκινάμε με τα απλά.Χρώμα εξωτερικό και τύπος ζάντας.Περνάμε στην επιλογή ταπετσαρίας για τον εσωτερικό διάκοσμο,τα καθίσματα και τις ζώνες ασφαλείας.Απαραίτητη λεπτομέρεια να διαλέξετε και το χρώμα κλωστής που θα ράψει το δέρμα των παραπάνω.Κι αφού επιλέξετε και τιμόνι μην ξεχάσετε να πάρετε και τις αποσκευές του γούστου σας.ΠΡΟΣΟΧΗ μην φανταστείτε ότι μπορείτε να προσπεράσετε έτσι απλά το τελευταίο,ειδικά εσείς που σκοπεύετε να κάνετε ταξίδια με το νέο σας αμάξι.Οι βαλίτσες είναι σχεδιασμένες να ταιριάζουν γάντι στον χώρο αποσκευών του κάθε αυτοκινήτου ώστε να μεγιστοποιούν τον όγκο αυτών που θα κουβαλήσετε,μιας και τα μοντέλα δεν σχεδιάζονται με πρώτο γνώμονα την άνεση αλλά την απόδοση και το στυλ.Γι'αυτό ξεχάστε τις Samsonite σας.Ασφαλώς ότι σας ανέφερα είναι επιπλέον του βασικού εξοπλισμού,και γνωρίζοντας ότι μια ζάντα από Ferrari μπορεί να ξεπεράσει τα 2.000? ούτε που θέλω να φανταστώ πόσο έχουν οι βαλιτσούλες.





Τελικά όσο αδιάφορος κι αν είναι κάποιος/α για την αυτοκίνηση -όχι τη ντισκοτέκ tripakia- μάλλον δύσκολα θα καταφέρει να μην στρέψει το κεφάλι του στο πέρασμα ενός μύθου που ακούει στο όνομα.......

Attachments
-
60,6 KB Προβολές: 67