• Εκπομπή Travelstories!! Δείτε το πρώτο επεισόδιο εδώ και το δεύτερο εδώ

Aegean Airlines Ερωτήσεις για Aegean

emouli

Member
Μηνύματα
1.239
Likes
3.509
Ονειρεμένο Ταξίδι
Καταρράκτες Βικτώρια, ε;
Μπορείς να κάνεις διαχείρισης κράτησης μέσα από το σάιτ της aegean? Αν ναι, σου έχει εκεί καμιά επιλογή? Μήπως παρακάμψεις την airtickets.
Δεν γίνεται τίποτα μέσα από το σάιτ της aegean, γιατί μόλις πατάω πάνω στο σημείο "διαχείριση κράτησης" δεν με παραπέμπει πουθενά, παρα μόνο "παρακαλω περιμένετε".
 

echo2011

Member
Μηνύματα
2.318
Likes
3.423
Τι εγινε τελικα; εμενα παντως η aegean πριν 2-3 χρονια οταν ακυρωσε μια πτηση με ενημερωσε 1-2 μηνες νωριτερα και με μετεφερε σε πτηση της etihad που ηταν συνεργαζομενη. Πετουσε την ιδια ημερα.. Ισως εχουν αλλαξει τα πραγματα απο τοτε..
 

kasiotis

Member
Μηνύματα
71
Likes
60
Ονειρεμένο Ταξίδι
Νέα Ζηλανδία, Βιρμανία,
Η aegean κατόπιν αλλαγής προγράμματος προχώρησε στην κατάργηση της πτήσης Α3 977 από το Βελιγράδι για Αθήνα για την 1 Μαϊου του '18. Εγω είχα βγάλει εισιτήριο για τη συγκεκριμένη πτήση από την airtickets, η οποία με ειδοποίησε πριν λίγο με μέιλ και μου γράφει πως η αεροπορική μού δίνει την εναλλακτική να πετάξω στις 30/4, πράγμα που δεν με εξυπηρετεί. Τους τηλεφώνησα και αρνήθηκα σθεναρά. Εντωμεταξύ στο σάιτ της aegean δίνει διαθέσιμο δρομολόγιο για την 1/5 με αριθμό πτήσης Α31103 με την Air Serbia. Βλέποντάς το αυτό ζήτησα από την airtickets να πιέσει την aegean ώστε να με βάλει σ' αυτήν την πτήση. Ξέρετε αν είναι υποχρεωμένη η αεροπορική να ικανοποιήσει το αίτημά μου από τη στιγμή που είναι αποκλειστικά δική της υπατιότητα αυτή η αλλαγή; Τι δικαιούμαστε σ' αυτήν την περίπτωση πέρα από την ακύρωση εισιτηρίου με επιστροφή χρημάτων;
Στα όσα ανέφεραν οι προηγούμενοι έχουν δίκιο τυπικά η εταιρεία είναι καλυμμένη, μπορεί όμως να σε εξυπηρετήσει αν θέλει. Και εξηγώ..Θα είναι λίγο μεγάλο το μήνυμα για να καταλάβεις το ιστορικό.

Πέρυσι συνέβη ακριβώς το ίδιο σε έμενα. Κράτηση απο το petas.gr για Βελιγράδι-Χανιά(21/2). Το Χανιά-Βελιγράδι(17/2) μέσα απο το site της Aegean. Αρχικά αλλάζουν ώρα αναχώρησης το Βελιγράδι-Αθήνα και μου ζητάν να αποδεχτώ τις αλλαγές. Μετά απο 1-2 μέρες με ενημερώνει το Petas.gr οτι η πτήση ακυρώθηκε και πρέπει να πετάξω άλλη ημερομηνία ή 19/2 ή 23/2 επειδή καταργήθηκε η πτήση της Aegean εκείνη τη μέρα. Εννοείται οτι δε βόλευε καθόλου. Η παρέα ήταν 5 άτομα. Η δική μου κράτηση είχε τους 3. Οι άλλοι δύο είχαν κλείσει μέσα από το site της Aegean R/T το Αθήνα-Βελιγράδι-Αθήνα και είχαν την ίδια ακριβώς ενημέρωση απευθείας απο την Aegean. Και στη δική μου περίπτωση την πουλούσε την πτήση η Aegean με δρομολόγιο της Air Serbia.

Η πρώτη μου αντίδραση ήταν όμοια με τη δική σου, ζήτησα απο το petas.gr να μας κλείσει εισιτήρια με Air Serbia, εννοείται οτι αρνήθηκε και μου είπαν να επικοινωνήσω απευθείας με Aegean. Το έκανα και μου εξήγησαν οτι δεν γίνεται να μας κλείσουν με πτήση άλλης εταιρείας. Τους είπα οτι μπορεί νομικά/τυπικά να έχουν δίκιο αλλά στην πραγματικότητα δεν έχουν γιατί χαλάνε ένα ταξίδι κανονισμένο μήνες πριν δίνοντας μια επιστροφή χρημάτων που δεν καλύπτει την αγορά του νέου εισιτηρίου με τη πτήση της Air Serbia. Η κοπέλα λοιπόν μου είπε οτι το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν να μιλήσω στην εξυπηρέτηση πελατών της Aegean και όχι στο τμήμα κρατήσεων.

Πήρα λοιπόν στην εξυπηρέτηση πελατών εξήγησα την υπόθεση μου, μου έδωσαν έναν αριθμο υπόθεσης και περίμενα απάντηση. Τελικά δικαιώθηκα και η λύση που προσέφεραν ήταν η εξής. ΑΚύρωση της κράτησης από το petas.gr και επιστροφή αυτού του ποσού. Εκ νέου κράτηση της νέας πτήσης με Air Serbia μέσα απο το site της Aegean. Και τέλος επιστροφής της διαφοράς του εισιτήριου μέσω τραπέζης. Με τη δική μου δικαίωση έκαναν το ίδιο και οι 2 φίλοι που πετούσαν απο Αθήνα.

Τελικά μετά απο επιμονή και ευγένεια μας έκαναν τη χάρη, παρόλο που τυπικά είναι καλυμμένοι.

Το τηλέφωνο που κάλεσα είναι το T: +30 210 3550300. Αν χρειαστείς κάτι πιο συγκεκριμένο είμαι στη διάθεση σου με πμ.
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
6.302
Likes
28.585
Ονειρεμένο Ταξίδι
πήγαμε , πήγαμε
Στα όσα ανέφεραν οι προηγούμενοι έχουν δίκιο τυπικά η εταιρεία είναι καλυμμένη, μπορεί όμως να σε εξυπηρετήσει αν θέλει. Και εξηγώ..Θα είναι λίγο μεγάλο το μήνυμα για να καταλάβεις το ιστορικό.

Πέρυσι συνέβη ακριβώς το ίδιο σε έμενα. Κράτηση απο το petas.gr για Βελιγράδι-Χανιά(21/2). Το Χανιά-Βελιγράδι(17/2) μέσα απο το site της Aegean. Αρχικά αλλάζουν ώρα αναχώρησης το Βελιγράδι-Αθήνα και μου ζητάν να αποδεχτώ τις αλλαγές. Μετά απο 1-2 μέρες με ενημερώνει το Petas.gr οτι η πτήση ακυρώθηκε και πρέπει να πετάξω άλλη ημερομηνία ή 19/2 ή 23/2 επειδή καταργήθηκε η πτήση της Aegean εκείνη τη μέρα. Εννοείται οτι δε βόλευε καθόλου. Η παρέα ήταν 5 άτομα. Η δική μου κράτηση είχε τους 3. Οι άλλοι δύο είχαν κλείσει μέσα από το site της Aegean R/T το Αθήνα-Βελιγράδι-Αθήνα και είχαν την ίδια ακριβώς ενημέρωση απευθείας απο την Aegean. Και στη δική μου περίπτωση την πουλούσε την πτήση η Aegean με δρομολόγιο της Air Serbia.

Η πρώτη μου αντίδραση ήταν όμοια με τη δική σου, ζήτησα απο το petas.gr να μας κλείσει εισιτήρια με Air Serbia, εννοείται οτι αρνήθηκε και μου είπαν να επικοινωνήσω απευθείας με Aegean. Το έκανα και μου εξήγησαν οτι δεν γίνεται να μας κλείσουν με πτήση άλλης εταιρείας. Τους είπα οτι μπορεί νομικά/τυπικά να έχουν δίκιο αλλά στην πραγματικότητα δεν έχουν γιατί χαλάνε ένα ταξίδι κανονισμένο μήνες πριν δίνοντας μια επιστροφή χρημάτων που δεν καλύπτει την αγορά του νέου εισιτηρίου με τη πτήση της Air Serbia. Η κοπέλα λοιπόν μου είπε οτι το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν να μιλήσω στην εξυπηρέτηση πελατών της Aegean και όχι στο τμήμα κρατήσεων.

Πήρα λοιπόν στην εξυπηρέτηση πελατών εξήγησα την υπόθεση μου, μου έδωσαν έναν αριθμο υπόθεσης και περίμενα απάντηση. Τελικά δικαιώθηκα και η λύση που προσέφεραν ήταν η εξής. ΑΚύρωση της κράτησης από το petas.gr και επιστροφή αυτού του ποσού. Εκ νέου κράτηση της νέας πτήσης με Air Serbia μέσα απο το site της Aegean. Και τέλος επιστροφής της διαφοράς του εισιτήριου μέσω τραπέζης. Με τη δική μου δικαίωση έκαναν το ίδιο και οι 2 φίλοι που πετούσαν απο Αθήνα.

Τελικά μετά απο επιμονή και ευγένεια μας έκαναν τη χάρη, παρόλο που τυπικά είναι καλυμμένοι.

Το τηλέφωνο που κάλεσα είναι το T: +30 210 3550300. Αν χρειαστείς κάτι πιο συγκεκριμένο είμαι στη διάθεση σου με πμ.
Χρήσιμος και ουσιαστικός, πολλά ευχαριστώ.
 

emouli

Member
Μηνύματα
1.239
Likes
3.509
Ονειρεμένο Ταξίδι
Καταρράκτες Βικτώρια, ε;
Ευχαριστώ πολύ παιδιά για την παράθεση των εμπειριών σας. Εγώ είμαι ακόμα στο περίμενε.

Το τηλέφωνο που κάλεσα είναι το T: +30 210 3550300. Αν χρειαστείς κάτι πιο συγκεκριμένο είμαι στη διάθεση σου με πμ.
Προσπάθησα να τους καλέσω σ' αυτό το νούμερο αλλά μετά από αρκετή ώρα αναμονής η γραμμή έπεφτε. Τελικά έστειλα στο costumer relations της aegean ένα μέιλ στο οποίο εξηγώ την κατάσταση κάνοντας αναφορά και στον κανονισμό της ΕΕ. Μου ήρθε απαντητικό μέιλ με τον αριθμό καταχώρησης του αιτήματος και ότι θα μου απαντήσουν εντός 10ημέρου. Εντωμεταξύ συνεχισα και την επικοινωνία μου με την airtickets στην οποία επιμένω για λύση του προβλήματός μου τονίζοντάς τους ότι αυτό προκλήθηκε από την αεροπορική. Αυτά και αναμένω...

Αύριο θα ξαναπροσπαθήσω να καλέσω στο τηλέφωνο που μου υπέδειξες και βλεπουμε...
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
6.302
Likes
28.585
Ονειρεμένο Ταξίδι
πήγαμε , πήγαμε
Η Aegean στο CDG είναι πάντα στο ίδιο τέρμιναλ κι αν ναι, ποιο;
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
6.302
Likes
28.585
Ονειρεμένο Ταξίδι
πήγαμε , πήγαμε
Στην αναμονή στις πύλες αναχωρήσεις έχει free WiFi με γρήγορη ταχύτητα και πρίζες σε κάθε θέση αναμονής
Πιο πολύ με ενδιαφέρει να μπορέσει να κάνει online checkin, πριν φτάσει στις πύλες αναχώρησης
 

pankot1979

Member
Μηνύματα
37
Likes
14
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο
Ονειρεμένο Ταξίδι
ΠΕΡΟΥ-ΧΙΛΗ
Σημερα προσπαθησα να αλλαξω καποια εισητηρια που εχω στο ναυλο flex μεσα απο το site της Αegean και μου εβγαζε σφαλα . Πηρα τηλεφωνο στο κεντρο εξηπηρετησης να ρωτησω και η απαντηση ηταν οτι η αλλαγη μεσα απο το site einai gia 1 χρονο μετα την εκδοση του εισητηριου μετα δεν μπορει να γινει αλλαγη παρα μονο με σα απο το τηλεφωνικο κεντρο με το αντοιστοιχο κοστος ανα επιβατη .
Σε ερωτηση που το γραφει οτι ειναι για 1 χρονο και εφοσον περιμενα κανα 5 λεπτο στην αναμονη να το βρει μου λεει θα πατε κατω στους ορους και τις γνωστοποιησεις και στην παραγραφο 7 που λεει τα εξης

7 Το Εισιτήριο ισχύει για Μεταφορά εντός ενός (1) έτους από την ημερομηνία έκδοσής του, εκτός αν ορίζεται κάτι διαφορετικό στο Εισιτήριο, στα τιμολόγια του μεταφορέα, στους όρους σύμβασης μεταφοράς ή στους σχετικούς Κανονισμούς του Μεταφορέα. Ο ναύλος μπορεί να αλλάξει πριν την έναρξη της Μεταφοράς. Ο Μεταφορέας μπορεί να αρνηθεί την μεταφορά, εάν ο ισχύον ναύλος δεν έχει πληρωθεί.

Στις κατηγοριες ναυλων ομως δεν γραφει κατι αλλα ουτε και κατα την διαρκεια της κρατησεις μου λεει οτι πατησατε οτι αποδεχεστε τους ορους στο τελευτιο σταδιο της κρατησης .
Αρα εχουμε ακομη μια καλοστημενη απατη απο την aegean που μονο δωρεαν δεν ειναι η αλλαγη τον fleχ εισητηριων .
Τελικα πλεον δεν ξερω σε τι διαφερει απο τις low cost που ειναι το flex εισητηριο ειναι πραγρατικα flex για οσο διαστημα θελεις .
 
Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
30.526
Μηνύματα
719.849
Μέλη
35.360
Νεότερο μέλος
epathlo

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom