Ερώτηση για airtickets.gr

wotan1975

Member
Μηνύματα
879
Likes
129
Επόμενο Ταξίδι
Πότε θα κάνει ξαστεριά...
Ονειρεμένο Ταξίδι
Η.Π.Α.
Επί του θέματος: Για αλλαγές κλπ σε αεροπορικά εισιτήρια, απευθύνεσαι στο γραφείο που τα έχει εκδώσει. Τελεία. Αν τύχει να πας στην αεροπορική και δεχτούν να σε εξυπηρετήσουν, τότε είτε έχουν ενημερωθεί από το πρακτορείο σου για να κάνουν κάτι συγκεκριμένο που το τελευταίο δε μπορεί να κάνει, είτε σου κάνουν χάρη να σε εξυπηρετήσουν.
Μην αναγορεύετε σε γενικό κανόνα τη μοναδική εμπειρία που κάποτε έτυχε να είχατε, και η οποία είναι η εξαίρεση....
Επι του θεματος.
Δηλαδη καταλαβες οτι το ανεφερα ως γενικο κανονα;Ανεφερα τι συνεβη σε μενα,προφανως ειναι εξαιρεση.Αλλος συμφορουμιτης το θεωρησε κανονα και φαινεται σε αλλο ποστ.
Το προβλημα ειναι γιατι η airtickets να μην μπορει να με εξυπηρετησει;Εχει ξαναγινει να μην μπορει η καθε ιστοσελιδα να μη μπορει να μπει στο συστημα;Ελπιζω να ηταν μεμονωμενο,γιατι μπαινω συχνα στην airtickets.
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.336
Likes
14.199
Η airtickets μου ζητησε παραπανω χρηματα για αλλαγη και διαφορα ναυλου.Moνο για την αλλαγη μου ζητησε 30 ευρω,αν θυμαμαι καλα,χωρια τα υπολοιπα.
Οταν πηγα στην αεροπορικη και τους ειπα τι εγινε,μου απαντησαν οτι προφανως η airtickets εκανε λαθος στο ποσο μου ζητησε.Η αλλαγη εγινε απο την αεροπορικη με επιβαρυνση συνολικα 10 ευρω.
Μάλλον καταλήγουμε στο συμπέρασμα οτι πρόκειται για εξειδικευμένη περίπτωση.Το γραφείο ανέφερε κάποιο κόστος και προσωρινή αδυναμία εξυπηρέτησης και έχοντας το πλεονέκτημα οτι μένεις κοντά στο αεροδρομιο το πάλεψες με την αεροπορική.

Φυσικά αυτό δεν μπορεί νά γίνεται με όλους(νά οδηγούν κάποια χλμ μέχρι το αεροδρόμιο) για διαπραγματεύσεις με τις αεροπορικές.

Αρα μάλλον σάν γενικός κανόνας ισχύει να προσπαθούν απο εκεί που έκλεισαν εισιτήρια και σύμφωνα με τούς όρους που προβλέπεται από τήν κράτηση τους για αλλαγές/ακυρώσεις κτλ.
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.935
Likes
3.920
Υπεύθυνος για την διαχείρηση της κράτησης είναι αυτός που παίρνει και την σχετική προμήθεια, δηλαδή το γραφείο που εκδίδει τα εισιτήρια... συνεπώς ακυρώσεις και αλλαγές εισιτηρίων γίνονται ΠΑΝΤΑ από εκεί που τα έχεις εκδόσει... Η περίπτωση του φίλου είναι η εξαίρεση της εξαίρεσης...

Από εκεί και μετά η airtickets και η όποια airtickets μπορεί νομιμότατα να χρεώνει ως service fee ότι νομίζει για αλλαγή εισιτηρίων...
 

wotan1975

Member
Μηνύματα
879
Likes
129
Επόμενο Ταξίδι
Πότε θα κάνει ξαστεριά...
Ονειρεμένο Ταξίδι
Η.Π.Α.
Μάλλον καταλήγουμε στο συμπέρασμα οτι πρόκειται για εξειδικευμένη περίπτωση.Το γραφείο ανέφερε κάποιο κόστος και προσωρινή αδυναμία εξυπηρέτησης και έχοντας το πλεονέκτημα οτι μένεις κοντά στο αεροδρομιο το πάλεψες με την αεροπορική.

Οχι βεβαια,δεν ξερανε που μενω ουτε ρωτησαν.
Μου ειπαν οτι καλυτερα να πηγαινα στο αεροδρομιο ο ιδιος να κανω την αλλαγη.
Και οταν τους ειπα,μα ''με υποχρεωνετε να τρεχω στο αεροδρομιο'',μου ειπαν οτι αυτοι δεν μπορουν να κανουν τιποτα.
Οποτε δεν υπηρχε αλλη λυση αφου εφευγα εκεινη τη μερα στις 18.00,πηγα στο αεροδρομιο στις 13.00 και το γκισε ανοιξε στις 14.00!Παλι καλα!
Εκ του αποτελεσματος,βεβαια καλυτερα που ηρθε ετσι.

Κατα τα αλλα,θελω να πιστευω και μαλλον ηταν, μια εξαιρεση
 

wotan1975

Member
Μηνύματα
879
Likes
129
Επόμενο Ταξίδι
Πότε θα κάνει ξαστεριά...
Ονειρεμένο Ταξίδι
Η.Π.Α.
Υπεύθυνος για την διαχείρηση της κράτησης είναι αυτός που παίρνει και την σχετική προμήθεια, δηλαδή το γραφείο που εκδίδει τα εισιτήρια... συνεπώς ακυρώσεις και αλλαγές εισιτηρίων γίνονται ΠΑΝΤΑ από εκεί που τα έχεις εκδόσει... Η περίπτωση του φίλου είναι η εξαίρεση της εξαίρεσης...

Από εκεί και μετά η airtickets και η όποια airtickets μπορεί νομιμότατα να χρεώνει ως service fee ότι νομίζει για αλλαγή εισιτηρίων...
Ο,τι νομιζει,ε;Τοτε ενταξει.
Παντως ειναι μεγαλη διαφορα.
Αρα το καλυτερο ειναι απευθειας απο την αεροπορικη ή δεν εχει σχεση επειδη ηταν η εξαιρεση;Γενικα,μιλωντας;
 

ANEL

Member
Μηνύματα
1.029
Likes
340
Ο,τι νομιζει,ε;Τοτε ενταξει.

;
σιγά μην έχει δικαίωμα να χρεώνει ότι νομίζει..ότι αναγράφει στους όρους του μπορεί να χρεώσει..τώρα κατά τ' άλλα δεν μου φαίνεται και πολύ επαγγελματική δουλειά να σε στέλνουν να κάνεις τη δουλειά που είναι υποχρεωμένοι(σύμφωνα πάντα με τους όρους χρήσης)να κάνουν αυτοί!
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.336
Likes
14.199
Οχι βεβαια,δεν ξερανε που μενω ουτε ρωτησαν.
Μου ειπαν οτι καλυτερα να πηγαινα στο αεροδρομιο ο ιδιος να κανω την αλλαγη.
Και οταν τους ειπα,μα ''με υποχρεωνετε να τρεχω στο αεροδρομιο'',μου ειπαν οτι αυτοι δεν μπορουν να κανουν τιποτα.
Οποτε δεν υπηρχε αλλη λυση αφου εφευγα εκεινη τη μερα στις 18.00,πηγα στο αεροδρομιο στις 13.00 και το γκισε ανοιξε στις 14.00!Παλι καλα!
Εκ του αποτελεσματος,βεβαια καλυτερα που ηρθε ετσι.

Κατα τα αλλα,θελω να πιστευω και μαλλον ηταν, μια εξαιρεση
Δεν είπα οτι ήξεραν που μένεις.Αλλα μάλλον η περίπτωση σου ειναι η εξαίρεση.Ηθελες να κάνεις αλλαγή για τήν πτήση της αναχώρησης(ίδια μέρα) ή άλλη πτήση(επιστροφής ή ενδιάμεση)?

Εχει δικαίωμα να ζητά το ποσό που θέλει σύμφωνα με τους όρους τής κράτησης και τους γενικούς όρους που έχει.Αν δεν μπορούσες να πας στο αεροδρόμιο και τα ποσά που ζητούσαν ήταν νόμιμα σύμφωνα μέ τα παραπάνω θα ήσουν αναγκασμένος να τα πληρώσεις για να κάνεις την αλλαγή που ήθελες.΄Οπως είπες εκ του αποτελέσματος ήρθε πολυ φθηνά(μόνον 10 ΕΥΡΩ) όποτε δεν ασχολήθηκες να τσεκάρεις άν αυτά που ζητολύσαν ήταν νόμιμια ή όχι.
 

anny

Member
Μηνύματα
3.423
Likes
1.791
Επόμενο Ταξίδι
Ιστρια
Ονειρεμένο Ταξίδι
γύρος του κόσμου
Οχι βεβαια,δεν ξερανε που μενω ουτε ρωτησαν.
Μου ειπαν οτι καλυτερα να πηγαινα στο αεροδρομιο ο ιδιος να κανω την αλλαγη.
Και οταν τους ειπα,μα ''με υποχρεωνετε να τρεχω στο αεροδρομιο'',μου ειπαν οτι αυτοι δεν μπορουν να κανουν τιποτα.
Οποτε δεν υπηρχε αλλη λυση αφου εφευγα εκεινη τη μερα στις 18.00,πηγα στο αεροδρομιο στις 13.00 και το γκισε ανοιξε στις 14.00!Παλι καλα!
Εκ του αποτελεσματος,βεβαια καλυτερα που ηρθε ετσι.

Κατα τα αλλα,θελω να πιστευω και μαλλον ηταν, μια εξαιρεση
σιγά μην έχει δικαίωμα να χρεώνει ότι νομίζει..ότι αναγράφει στους όρους του μπορεί να χρεώσει..τώρα κατά τ' άλλα δεν μου φαίνεται και πολύ επαγγελματική δουλειά να σε στέλνουν να κάνεις τη δουλειά που είναι υποχρεωμένοι(σύμφωνα πάντα με τους όρους χρήσης)να κάνουν αυτοί!

Αν καταλαβαίνω καλά, την αλλαγή των εισιτηρίων ο φίλος wotan1975, ήθελε να την κάνει την ημέρα που πετούσε. Αν είναι έτσι, επειδή η airtickets δεν μπορούσε να κάνει την αλλαγή λόγω του προβλήματος στο σύστημα, γι'αυτό του είπε να απευθυνθεί κατευθείαν στην αεροπορική στο αεροδρόμιο, για να μπορέσει εγκαίρως να αλλάξει τα εισιτήριά του.
Άρα, δε παίζει σενάριο μη επαγγελματικής δουλειάς από πλευράς airtickets.
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.935
Likes
3.920
σιγά μην έχει δικαίωμα να χρεώνει ότι νομίζει..ότι αναγράφει στους όρους του μπορεί να χρεώσει..
Σιγά ξεσιγά τα πράγματα έχουν έτσι... ζούμε σε ελεύθερη αγορά και το κάθε γραφείο χρεώνει ότι γουστάρει σα service fee...
 

wotan1975

Member
Μηνύματα
879
Likes
129
Επόμενο Ταξίδι
Πότε θα κάνει ξαστεριά...
Ονειρεμένο Ταξίδι
Η.Π.Α.
Αν καταλαβαίνω καλά, την αλλαγή των εισιτηρίων ο φίλος wotan1975, ήθελε να την κάνει την ημέρα που πετούσε. Αν είναι έτσι, επειδή η airtickets δεν μπορούσε να κάνει την αλλαγή λόγω του προβλήματος στο σύστημα, γι'αυτό του είπε να απευθυνθεί κατευθείαν στην αεροπορική στο αεροδρόμιο, για να μπορέσει εγκαίρως να αλλάξει τα εισιτήριά του.
Άρα, δε παίζει σενάριο μη επαγγελματικής δουλειάς από πλευράς airtickets.
Οπως τα λες.Αλλα ειναι και το θεμα της διαφορας στην τιμη του ναυλου.Η airtickets μου ζητησε παραπανω λεφτα για τη μεταφορα του εισιτηριου απο τον Απριλη,για τον Ιουλη!Ενω η αεροπορικη,δε με χρεωσε καν!Μου εκανε χαρη ,η αεροπορικη;;!
Αυτο πως εξηγειται;
 

anny

Member
Μηνύματα
3.423
Likes
1.791
Επόμενο Ταξίδι
Ιστρια
Ονειρεμένο Ταξίδι
γύρος του κόσμου
Οπως τα λες.Αλλα ειναι και το θεμα της διαφορας στην τιμη του ναυλου.Η airtickets μου ζητησε παραπανω λεφτα για τη μεταφορα του εισιτηριου απο τον Απριλη,για τον Ιουλη!Ενω η αεροπορικη,δε με χρεωσε καν!Μου εκανε χαρη ,η αεροπορικη;;!
Αυτο πως εξηγειται;

Χωρίς να θέλω να σου την πω, αλλά εκ του αποτελέσματος βγαίνει το παρακάτω συμπέρασμα:
Για να παίρνουμε όσο το δυνατόν πιο σωστές απαντήσεις στα ερωτήματά μας, καλό είναι να κάνουμε γνωστά όλα τα δεδομένα.
Τίποτα από όλα αυτά που έχουν συζητηθεί έως τώρα δε θα υπήρχαν, αν από την αρχή είχες δηλώσει ότι μιλούσες για αλλαγή που έπρεπε να γίνει οπωσδήποτε την ίδια μέρα και πριν την αναχώρησή σου.

Όσο για τη διαφορά του ναύλου, ναι η αεροπορική μπορεί να έκρινε ότι γίνεται να κάνει αλλαγή με χαμηλότερο κόστος ή μέχρι να πας εκεί για την αλλαγή να υπήρξε διαθέσιμος φθηνότερος ναύλος από αυτόν που έβλεπε η airtickets νωρίτερα. Και φυσικά το service fee που χρεώνει η airtickets, δεν είναι ίδιο με αυτό που χρεώνει η αεροπορική.
 

ANEL

Member
Μηνύματα
1.029
Likes
340
Σιγά ξεσιγά τα πράγματα έχουν έτσι... ζούμε σε ελεύθερη αγορά και το κάθε γραφείο χρεώνει ότι γουστάρει σα service fee...
καλέ τι μας λες??σε ελεύθερη αγορά ζούμε ,όχι σε ασύδοτη
και για να ξεκαθαρίσουμε αυτό το θέμα,αντιγράφω απ΄το σαιτ της
airtickets:
:

Εκτός των πιθανών όρων ακύρωσης - αλλαγής του εκάστοτε ναύλου ή της αεροπορικής εταιρείας, η χρέωση υπέρ της airtickets.gr (κόστος υπηρεσίας) ορίζεται σύμφωνα με τα παρακάτω:


  1. Αλλαγή ναύλου εσωτερικού ή εξωτερικού: 10?/ εισιτήριο
  2. Ακύρωση ναύλου εσωτερικού ή εξωτερικού: 10?/ εισιτήριο


Χρήσιμες Οδηγίες ...για την επιβίβαση - airtickets.gr�
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.115
Μηνύματα
880.696
Μέλη
38.839
Νεότερο μέλος
mgian

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom