Anas Tassos
Member
- Μηνύματα
- 168
- Likes
- 1.259
- Ταξίδι-Όνειρο
- Παπούα Νεα Γουινέα
Κεφάλαιο 7ο. Δεύτερο μέρος της απολογίας.
Μυστικιστικός πλουραλισμός.
Και το κυρίως ζητούμενο της απολογίας του ζικρ δεν είναι η αποχή από ουσίες. Αλλά καθαυτή η επίτευξη της θείας έκστασης. Ιδού ο στόχος ο οποίος καθαγιάζει κάθε αποτελεσματικό μέσον.
Όπως των σαμάνων που συνάντησα στον Αμαζόνιο και τη Μογγολία να χρησιμοποιούν κάποια φυσικά προϊόντα για να επιτύχουν την επικοινωνία με το θείο.
Το αυτό λαμβάνει χώρα σε τόσα ασράμ της Ινδίας και του Νεπάλ, που προσφεύγουν και λευκοί προσήλυτοι. Και αναζητούν υπερβατικές εμπειρίες μέσω της ταντρικής γιόγκα και της χρήσης διαφόρων ουσιών.
Ξεχάσατε ότι υπήρξαν διάσημοι Έλληνες που προσέφεραν στέγη στο μακαρίτη Rajneesh. Αυτόν που εκτός από ναρκωτικά (μέχρις εκεί δικό τους το πρόβλημα και αν αυτό τους ανέβαζε πνευματικά εγώ δε διαβάζω αφορισμούς!) είχε και αποθήκη όπλων στο Όρεγκον.
Και οι ρασταφαριανοί της Τζαμάικας (2019) και απανταχού, που το θείο πνεύμα μυστικά απολαμβάνουν. Χρησιμοποιώντας αυτό που ο ταλαντούχος πλην Κουβανοχτυπημένος συγγραφέας travelstory για τη Ντομινίκα ονομάζει «τζούρες από μπάφο».
Και οι οπαδοί του John Frum που συνάντησα το 2007 στο υπέροχο νησί Τάνα στο Βανουάτου, με τις ρίζες του φυτού κάβα φτιάχνουν πικρά ποτά που καταναλώνουν στις ιερές ολονυκτίες, στις οποίες με κάλεσαν, αλλά δεν επήγα. Αυτοί πάντως με θεία ευφορία χορεύουν και τραγουδούν ως τα ξημερώματα, περιμένοντας δώρα εξ ουρανού.
Και πάμπολλα άλλα βοηθήματα σε απόκρυφες δοξασίες και τεχνικές γνωστές από τη λατρεία του Διονύσου και από πολλές θρησκευτικές εκδηλώσεις της Αφρικής και της Ωκεανίας.
Και αν δε σας πείθω εγώ ο ξυπόλητος, διαβάστε και τούτο που αντέγραψα:
«Η κατάσταση αυτή κατά την οποία ο άνθρωπος δεν έχει συνείδηση των εξωτερικών ερεθισμών και υπόκειται σε εξαιρετικές εμπειρίες … προκαλείται με διάφορα μέσα: ναρκωτικά, νηστείες, εκκωφαντική μουσική, οργιαστικούς χορούς.
Ιδιαίτερα η όρχηση εντείνει τις ψυχοσωματικές δυνάμεις, για να οικειοποιηθεί ο άνθρωπος υπερβατική δύναμη ή να ενωθεί με ένα υπέρτερο πνεύμα…».
Αυτά δεν τα έγραψε μαύρος Δερβίσης αλλά Έλλην Ορθόδοξος Αρχιεπίσκοπος, συνονόματος τού αντιγραφέα.
Μάλιστα, υπάρχει ένας πλουραλισμός στην εξύψωση του ανθρώπου προς το Θείο, ας το παραδεχθούμε και ας μη το σνομπάρουμε όσοι κολλάμε στα επίγεια.
Και επί τέλους τόσον εσείς όσον και ο Anas Tassos, τυγχάνετε απόγονοι της Πυθίας. Από την οποία λάβατε κληρονομικά χαρίσματα. Εσείς μεν να διαπιστώνετε «πολύ εύκολα το χρήστη», μακροσκοπικώς και όχι με εργαστηριακές εξετάσεις, εκείνος δε την αμαρτωλή περιέργεια να δοκιμάσει τα φυλλαράκια φυτών στην Υεμένη (catha edulis) και στη Βολιβία (la hoja de coca no es droga).
Ακριβώς αυτό έκανε και η κοινή σας πρόγονος, η Πυθία των Δελφών, που μασούσε φυλλαράκια και ανέβαινε σε μαντικό τρίποδα, από τη βάση του οποίου έβγαιναν αναθυμιάσεις που παράγονταν με την καύση διαφόρων ψυχοτρόπων βοτάνων. Και με τον τρόπο αυτό δεχόταν τη μακαρία διείσδυση του Απολλώνιου πνεύματος.
Ή μήπως και αυτό δεν το πιστεύετε; Ήμαρτον!
Και να ξέρετε ότι εμείς οι ξυπόλητοι του Ομντουρμάν Δερβίσηδες δε ζητάμε τα μεγαλεία των Δελφών, που συσσώρευσαν θησαυρούς και πλούτη από τους απανταχού άρχοντες του τότε κόσμου. Ούτε ζηλεύουμε το στόλο από λιμουζίνες τού “Osho” Rajneesh.
Ένα δίσκο περιφέρουμε, ίσα για να καλύψουμε τα έξοδα του μουσικοθρησκευτικού τελετουργικού.
Μυστικιστικός πλουραλισμός.
Και το κυρίως ζητούμενο της απολογίας του ζικρ δεν είναι η αποχή από ουσίες. Αλλά καθαυτή η επίτευξη της θείας έκστασης. Ιδού ο στόχος ο οποίος καθαγιάζει κάθε αποτελεσματικό μέσον.
Όπως των σαμάνων που συνάντησα στον Αμαζόνιο και τη Μογγολία να χρησιμοποιούν κάποια φυσικά προϊόντα για να επιτύχουν την επικοινωνία με το θείο.
Το αυτό λαμβάνει χώρα σε τόσα ασράμ της Ινδίας και του Νεπάλ, που προσφεύγουν και λευκοί προσήλυτοι. Και αναζητούν υπερβατικές εμπειρίες μέσω της ταντρικής γιόγκα και της χρήσης διαφόρων ουσιών.
Ξεχάσατε ότι υπήρξαν διάσημοι Έλληνες που προσέφεραν στέγη στο μακαρίτη Rajneesh. Αυτόν που εκτός από ναρκωτικά (μέχρις εκεί δικό τους το πρόβλημα και αν αυτό τους ανέβαζε πνευματικά εγώ δε διαβάζω αφορισμούς!) είχε και αποθήκη όπλων στο Όρεγκον.
Και οι ρασταφαριανοί της Τζαμάικας (2019) και απανταχού, που το θείο πνεύμα μυστικά απολαμβάνουν. Χρησιμοποιώντας αυτό που ο ταλαντούχος πλην Κουβανοχτυπημένος συγγραφέας travelstory για τη Ντομινίκα ονομάζει «τζούρες από μπάφο».
Και οι οπαδοί του John Frum που συνάντησα το 2007 στο υπέροχο νησί Τάνα στο Βανουάτου, με τις ρίζες του φυτού κάβα φτιάχνουν πικρά ποτά που καταναλώνουν στις ιερές ολονυκτίες, στις οποίες με κάλεσαν, αλλά δεν επήγα. Αυτοί πάντως με θεία ευφορία χορεύουν και τραγουδούν ως τα ξημερώματα, περιμένοντας δώρα εξ ουρανού.
Και πάμπολλα άλλα βοηθήματα σε απόκρυφες δοξασίες και τεχνικές γνωστές από τη λατρεία του Διονύσου και από πολλές θρησκευτικές εκδηλώσεις της Αφρικής και της Ωκεανίας.
Και αν δε σας πείθω εγώ ο ξυπόλητος, διαβάστε και τούτο που αντέγραψα:
«Η κατάσταση αυτή κατά την οποία ο άνθρωπος δεν έχει συνείδηση των εξωτερικών ερεθισμών και υπόκειται σε εξαιρετικές εμπειρίες … προκαλείται με διάφορα μέσα: ναρκωτικά, νηστείες, εκκωφαντική μουσική, οργιαστικούς χορούς.
Ιδιαίτερα η όρχηση εντείνει τις ψυχοσωματικές δυνάμεις, για να οικειοποιηθεί ο άνθρωπος υπερβατική δύναμη ή να ενωθεί με ένα υπέρτερο πνεύμα…».
Αυτά δεν τα έγραψε μαύρος Δερβίσης αλλά Έλλην Ορθόδοξος Αρχιεπίσκοπος, συνονόματος τού αντιγραφέα.
Μάλιστα, υπάρχει ένας πλουραλισμός στην εξύψωση του ανθρώπου προς το Θείο, ας το παραδεχθούμε και ας μη το σνομπάρουμε όσοι κολλάμε στα επίγεια.
Και επί τέλους τόσον εσείς όσον και ο Anas Tassos, τυγχάνετε απόγονοι της Πυθίας. Από την οποία λάβατε κληρονομικά χαρίσματα. Εσείς μεν να διαπιστώνετε «πολύ εύκολα το χρήστη», μακροσκοπικώς και όχι με εργαστηριακές εξετάσεις, εκείνος δε την αμαρτωλή περιέργεια να δοκιμάσει τα φυλλαράκια φυτών στην Υεμένη (catha edulis) και στη Βολιβία (la hoja de coca no es droga).
Ακριβώς αυτό έκανε και η κοινή σας πρόγονος, η Πυθία των Δελφών, που μασούσε φυλλαράκια και ανέβαινε σε μαντικό τρίποδα, από τη βάση του οποίου έβγαιναν αναθυμιάσεις που παράγονταν με την καύση διαφόρων ψυχοτρόπων βοτάνων. Και με τον τρόπο αυτό δεχόταν τη μακαρία διείσδυση του Απολλώνιου πνεύματος.
Ή μήπως και αυτό δεν το πιστεύετε; Ήμαρτον!
Και να ξέρετε ότι εμείς οι ξυπόλητοι του Ομντουρμάν Δερβίσηδες δε ζητάμε τα μεγαλεία των Δελφών, που συσσώρευσαν θησαυρούς και πλούτη από τους απανταχού άρχοντες του τότε κόσμου. Ούτε ζηλεύουμε το στόλο από λιμουζίνες τού “Osho” Rajneesh.
Ένα δίσκο περιφέρουμε, ίσα για να καλύψουμε τα έξοδα του μουσικοθρησκευτικού τελετουργικού.



