Η βιομηχανία του τουρισμού (σκέψεις για το παρόν και το μέλλον)

panpan

Member
Μηνύματα
7.256
Likes
30.174
Η κυρά Μαρίκα μαζεύει τα σκουπίδια
Με πήρε τηλέφωνο ή κυρά Μαρίκα και μου έκανε παράπονο, ότι όλο για αυτήν μιλάμε.
Μια χαρά είναι το κατάλυμα της.
chrome_screenshot_4 Αυγ 2025 8_01_05 μ.μ. CEST.png


και να πάω στην κυρία-Τούλα
Άντε πάλι. Αυτή ποια είναι; Εκεί που την μάθαμε, τσουπ ο ανταγωνισμός. Θα μας φάει το ψωμί 🍞; Έτσι θα στρώσει τιμές η Μαρίκα.
 

tripakias

Member
Μηνύματα
8.231
Likes
12.952
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Ως επιχειρηματίας του τουρισμού γνωρίζεις ωστόσο καλύτερα από τον καθένα ότι η καθαριότητα και η διαθεσιμότητα- ειδικά το πρώτο - είναι το bare minimum για όποιον διαθέτει κάθε λογής κατάλυμα. Όπως δε δίνουμε συγχαρητήρια στον εστιάτορα που δε μας δηλητηρίασε, δε θα δώσουμε βραβείο στον ξενοδόχο ή στην πολυαναφερθείσα κυρία που δε βρήκαμε τρίχες στο νιπτήρα.
Οι υπηρεσίες καθαριότητας, όπως καθαρίστριες, καμαριέρες, σκουπιδιαρηδες, οδοκαθαριστες, λάντζα κλπ. είναι κατά την άποψη μου οι πιο υποτιμημένες και κακοπληρωμένες δουλειές.
Από κει και πέρα βλέπουμε τα πράγματα από διαφορετική οπτική. Σαφώς και ένα κατάλυμα πρέπει να είναι καθαρό, όπως κι ένα εστιατόριο πρέπει να έχει καθαρό και φρέσκο φαγητό. Όταν όμως πάω στο εστιατόριο τους ευχαριστώ για το φαγητό που μου μαγείρεψαν, για το σέρβις, για την περιποίηση που έλαβα και για την ευγένεια τους. Το ίδιο κάνω και στα καταλύματα που διαμένω. Εμένα μου αρέσει να δίνω συγχαρητήρια, να επιβραβευω εργαζόμενους και επιχειρηματίες και να εκτιμώ την προσπάθεια τους και τον κόπο τους ώστε να απολαμβάνω εγώ ευχάριστες στιγμές.
 
Last edited:

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.116
Μηνύματα
932.687
Μέλη
39.872
Νεότερο μέλος
katrints

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom