Alex Loco
Member
- Μηνύματα
- 382
- Likes
- 2.047
- Επόμενο Ταξίδι
-
- Ταξίδι-Όνειρο
- Pamir highway
Περιεχόμενα
Μπήκαμε στο τρένο για Καζαμπλάνκα. Είχαμε γίνει οι καλύτεροι πελάτες του ΟΣΕ. Εντωμεταξύ όταν περνάει τρένο εν κινήσει στη διπλανή γραμμή πηγαίνοντας αντίθετα από εμάς δηλαδή κάνει ένα μεγάλο μπαμ λες και βρίσκουν οι καθρέφτες!! Οι Μαροκινοι ήταν αταραχοι αλλά εμείς παντα τρόμαζαμε και αμέσως λέγαμε μεταξύ μας οτι τα Τέμπη μας άφησαν ψυχολογικά!! Δεν μας έβαλαν αυτή τη φορα σε κουπε αλλά χύμα μαζί με κόσμο. Επειδή δεν μας άρεσε πήγαμε στο πίσω βαγόνι που ήμασταν μονοι μας εντελώς. Μέχρι τη Καζαμπλάνκα βέβαια γέμισε αλλά δεν μας κούνησε κανένας. Η φημισμένη Καζαμπλάνκα λοιπόν, που στο άκουσμα της σκεφτόμουν ενα στιχο του Σφακιανάκη , ενα χιτακι καλοκαιρινό που λέγεται Καζαμπλάνκα, το κλασικό αστείο του στυλ " αντε πάτε επιτέλους εκει για να αλλάξτε φύλο??
" γνωστή ίσως κάποτε αλλα όχι πλέον για τις εγχειρήσεις της φαντάζομαι?? Και επίσης για τους λίγους σαν εμένα, θυμίζει στο άκουσμα της Raja Casablanca και Wydad Casablanca, τις δύο καλύτερες ομάδες του Μαρόκο που φοράνε πράσινο και κόκκινο χρώμα κατι σαν Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός ( μόνο Άρης ρε
) .
Η Καζαμπλάνκα (από ισπ.:casa blanca = λευκός οίκος, αραβ.:الدار البيضاء ad-Dār al-Bayḍā) είναι πόλη στο δυτικό Μαρόκο, στις ακτές του Ατλαντικού Ωκεανού. Κατοικείται από περίπου 3,5 εκατομμύρια ανθρώπους. Η Καζαμπλάνκα είναι η μεγαλύτερη πόλη του Μαρόκου, καθώς και το μεγαλύτερο λιμάνι του. Δικαίως αναφέρεται συχνά ως η οικονομική πρωτεύουσα της χώρας, καθώς το μεγαλύτερο μέρος του οικονομικού τομέα βασίζεται στην ευρύτερη περιοχή της Καζαμπλάνκα.
Εδώ λοιπόν περίμενα πως και πως να φτασουμε στο σπίτι καθώς είχαμε κλείσει ενα πολυ ωραίο bnb δίνοντας και τα περισσότερα λεφτά μας για διαμονή στο Μαρόκο. Δικαίωση. Σπιταρονα. Ένα τέτοιο να είχα θα μου το ζήταγε η Τουνη φια φωτοshooting
και με θέα από το μπαλκόνι ενα μικρό γήπεδο με στίβο.
Το ταξίδι άρχισε να φτιάχνει. Καζαμπλάνκα. Ήλιος η βροχή μας χαιρέτησε. Το σπίτι ήταν πολυ καλό και γενικά είχαμε πάρει ψυχολογικά τα πάνω μας. Μας χάλασε λίγο το ακραίο μποτιλιαρισμα , αλλα πήραμε καλό ταρίφα. Νικι Λαουντα. Έφαγε τα βρισίδια στο δρόμο από όλους και απλά σήκωνε ελαφρώς το δάχτυλο από τιμόνι του στυλ " έλα μωρέ μαλακες χεστε με " . Ο ορισμός της σφινοπ@@@@ας. Αλλα πηρε δυνατό τιπ γιατί ήταν αλάνι και μας πήγε πολυ γρήγορα. Στη Καζαμπλάνκα αποφασίσαμε να πάμε επίσης μια μέρα όπως στη Φεζ καθώς το ίντερνετ αλλα και τα φόρουμ εδώ μέσα με συμβούλεψαν οτι δεν ήταν και για παραπάνω. Το κερασάκι στη τούρτα θα ήταν το Μαρακες που θα είχαμε 3 γεμάτες μέρες!! Οπότε οτι προλάβουμε να δούμε μέσα σε μια μέρα. Μέναμε κοντά στο μεγάλο highlight της πόλης. Φυσικά το τζαμί του Hassan του δεύτερου. Πραγματικά εντυπωσιακό και τεράστιο. Το έβλεπες από χιλιόμετρα. Και η παραλία πολυ όμορφη. Ο κόσμος περπατούσε η έκανε τη γυμναστική του, άνθρωποι ντοπιοι και μη όλων των ηλικιών και ενα ωραίο αερακι στην ατμόσφαιρα. Το νερό ήταν καφέ ίσως επειδή είχε μεγάλα κύματα και σηκωνόταν η άμμος από το εδαφος. Ειναι ανατριχίλα να ξες οτι εκει στο βάθος ειναι η Αμερική ( λίγο μακρυά βέβαια ) . Περπατήσαμε μεχρι το φάρο περίπου καθώς κάπου εκεί μέσα στα στενά ειχα σημειώσει οτι είναι ενα μέρος με πολυκατοικίες που είναι βαμενες με γκσαφιτι με τα πρόσωπα του κορυφαίου ποδοσφαιρική της εθνικής τους του Χακιμι , του τερματοφυλακα τους του Μπόνο και του προπονητή τους. Μη ξεχνάμε οτι η εθνική Μαρόκο στο τελευταίο μουντιάλ έφτασε μεχρι τους 4 μια τεράστια επιτυχία και λατρεύονται σαν ήρωες . Θυμάμαι ήμουν στην Ολλανδία όταν πήραν την πρόκριση και έγινε χαμός, οπότε δεν φαντάζομαι τι έγινε στο Μαρόκο εκείνη τη μέρα!!! Εντωμεταξύ η γειτονιά εκει που ψάχναμε το γκραφιτι σκέτη φαβελα . Με αποπορυφωμα ενα εντελώς διαλυμένο γηπεδάκι που έπαιζαν κατι παιδιά. Κόψε κανα κονδύλι κύριε δήμαρχε της Καζαμπλάνκα για να βγάλετε κανα παίχτη. Τόσα ταλέντα έχετε αλλα χωρίς δομές. Για φωτογραφίες στις επιτυχίες μόνο τρέχετε!! Ρωτήσαμε λοιπόν ενα κύριο που ειναι αυτά τα γκραφιτι και αφού γέλασε μας λέει εδώ ακριβώς. Και κάνουμε μισό βήμα παρα δίπλα και ιδού!! Αγνή τέχνη!!
Απίθανο!! Εδινε πολύ χρώμα μέσα στη μιζέρια. Μακάρι να ήταν έτσι όλες οι πολυκατοικίες αλλα με τέχνη όχι μουτζούρες!! Ψάχναμε ταξί καθως το επόμενο πραγμα που ήθελα διακαώς ήταν ενα ποδοσφαιρικό κασκόλ όπως παντα για δη συλλογή μου. Παίρνω από κάθε χώρα κι εδώ ήθελα της Raja Casablanca ομάδας με τρελό φανατικό κοινό. Σε ενα δύσκολο κεντρικο σημείο δεν σταματουσε κανενα ταξι μεχρι που μας πηρε ένας χωρίς ταξιμετρο , ξεκίνησε και μας ζήτησε 100 dihram όταν εμείς σε κάθε ταξί ζήτημα να δίναμε 20-30 μαξ στις πιο μεγάλες αποστάσεις. Δέκα ευρώ ήταν προς Θεού ήταν λίγα για 3 άτομα ειδικά , αλλα είχαμε πει ότι δεν θα κάνουμε το χατήρι σε κανενα να μας περνάει για χαζούς γιαυτό και κατεβήκαμε άμεσα. Ο επόμενος με ταξιμετρο μας ζήτησε 25 σε μια μεγάλη απόσταση για να καταλάβει και ο κόσμος τη διαφορά και του δώσαμε 50 ( σιγά βρε κατά ξοδευτηκατε
) ο ίδιος κατά χάρηκε. Του ζήτησα να βάλει μουσική και μας έβαλε plus radio ξέρω γω και του λέω " νοοοο αραμπικ ονλι !! Και μετά ρίξαμε γλέντι με τοπικά χιτς στη διαπασών!! Περάσαμε καλά μαζί του. Φτάσαμε στην επίσημη μπουτίκ της ομάδας!! Τη βλέπω κλειστή!! Οχι ρε φίλε.. παρόλα παρολαυτα βλέπω μέσα ενα τυπο να κάθεται. Excuse me . Are you closed ?
Yes because of Ramadan we will open again at 8.00 !! Δώσε βρε αγόρι μου ενα κασκόλ από την Ελλάδα ήρθαμε . Αδύνατον. Τι να πω . Χάνονται τέτοια μυαλά και δεν πήγανε στη νάσα . Πραγματικά απορώ με χίλια δυο κολληματα που έχει αυτη η θρησκεία και το πόσα εκατομμύρια ακόλουθους έχει . Τι να πεις .
Πάμε να φάμε εδώ γύρω να δούμε και αυτή τη γειτονιά και θα ξανά έρθουμε στις 8 . Περπάτημα σε μια πιο μοντέρνα γειτονιά που φαινοταν εντελώς διαφορετική από τη φαβελα με τα γκραφιτι ( εδώ είχε Μπακογιανη εκλεγμένο με μεγάλο περίπατο μάλλον
) . Δυστυχώς όσο και να θέλαμε να μη φάμε πάλι μπεργκερ το μοναδικό ανοιχτό μαγαζί που υπήρχε, καθως είχε δύσει ο ήλιος και όλοι τρώγανε τέτοια ώρα, ήταν μια αλυσίδα. Φτάσαμε στο σημείο να κοιτάμε το δίσκο με το μπεργκερ και τις πατάτες και να είμαστε με βαριά καρδιά!!
Είπαμε ότι αυτο είναι το τελευταίο American fast food. Φτάνει. Εθνικ τοπικά φαγητά και οτιδήποτε άλλο εκτός από αμερικανιες . Πέρα από το κασκόλ σκεφτόμασταν να δούμε τι θα κάνουμε. Είχαμε βγάλει από το μυαλό μας εδω και μέρες το clubbing, τις ποταρες τα ξενύχτια και το ανελέητο άραγμα με μπίρες και ναργιλέ ( ευτυχώς για ναργιλέ μας αποζημιωσε το Μαρακες ) . Το ραμαζανι έπαιζε σίγουρα ρόλο αλλα δεν ξέρω και γενικά πως ειναι τα πράγματα σε αυτή τη χώρα. Επειδή θα πηγαίναμε στο Μαρακες για 3 μέρες είχαμε την άνεση να ξυπνήσουμε και να κάνουμε βόλτα χωρίς άγχος να δούμε και τίποτα άλλο το πρωι και θα φεύγαμε μεσημέρι για την κόκκινη πόλη. Πήραμε το δρόμο φαγωμένοι για τη μπουτίκ της ομάδας. Φυσικά είχε κλείσει για βράδυ. Μας δούλεψε ο τύπος. Και ήθελα πολυ ενα αυθεντικό κασκόλ. Τέλος πάντων ταξακι ( είχαμε γίνει επίτιμοι στα ταξι ) και κατεβήκαμε στο πάρκο του Αραβικού συνδέσμου όπως λέγεται. Θέλαμε να δούμε έτσι λίγο και τη παλιά πολη βραδάκι. Πήραμε και 2 τσαουαρμα ο καθένας για το σπίτι . Γνωρίσαμε ενα κοριτσάκι που ζητιανευε αλλα ήξερε πολυ καλά αγγλικά ίσως και η μόνη που γνωρίσαμε να ξέρει τέτοια αγγλικά. Πανέξυπνη εντωμεταξύ με χιούμορ και φοβερούς μορφασμους οπότε την έδινες άκυρο. Την έδωσα κατι ψηλά και με λέει μόνο τόσα? Άι μαρη . Ακομα μου κάνει εντύπωση οτι ήταν 13 χρόνων ήξερε άπταιστα Αγγλικά αλλα ζητιανευε.. Μάλλον θα την βάζει η μάνα της γιατί την είδαμε ξανά λίγο πιο κάτω με μια θεία.
Αφού πήραμε και κατι μαγνητακια και χαθήκαμε στην κλειστή μεδινα , βγήκαμε όπως ανέφερα στην αρχή , σε κατι στενά με ενα τζαμί όπου γινόταν χαμός. Λίγο παρακάτω έμοιαζε με το πανηγύρι του Αγίου Μαμα . Χαμός από κόσμο, παρέες παιδάκια, γέροι παζάρια, μικρά καφέ παλαιάς κοπής γεμάτα κόσμο που βλέπανε μπάλα. Οι δρόμοι ασφυκτικά γεμάτοι με παιδάκια, ζώα, ταξί μηχανάκια. Δεν ξέρω αυτο το σημείο τι ακριβώς ήταν και αυτή την ώρα είχε τόσο κόσμο . Εκεί κυριολεκτικά γίναμε ενα με το πλήθος. Πάντως δεν νιωθαμε κίνδυνο αν και βιώνοντας το φαινοταν πολυ επίφοβο πέρασμα μας από εκεί μέσα σε ενα μέρος με σκοτάδι και χαμηλό φωτισμό. Ωραία εμπειρία. Ένα ακόμα ταξί θα μας πήγαινε στο σπίτι περνώντας δίπλα από το φωταγωγημενο μεγαλοπρεπή τζαμί που φαινότανε από παντού!!
Εκεί καταλαβα εγώ κατι λάθος στο χάρτη καθώς δεν είχαμε ίντερνετ και προσπαθούσα να καταλάβω που ακριβώς μένουμε . Μας έκανε ολόκληρο ταξίδι και μας πήγε σε άκυρο μέρος. Εν τέλη καταλάβαμε το λάθος και μας άφησε σωστά αλλα επειδή ο Γκουλ του μίλησε απότομα νομίζοντας οτι μας κάνει βόλτα επίτηδες για να γράφει το ταξιμετρο , τράβηξε το χειρόφρενο και του είπε με σπαστά αγγλικά " αδερφε δεν έχω ανάγκη από λεφτά, μου είπες λάθος οδο στην αρχή και τώρα σε άφησα εκει που ζητάς απλά σε διπλανό στενό " αυτο δηλαδή καταλαβα οτι είπε
Αφού τον ηρέμησα και του είπα οτι το λάθος είναι δικό μας , αν το καταλαβε πηρε καλο τιπ χαμογελασε μεχρι τα αυτιά και εμείς πεθάναμε στα γέλια έξω από το ταξί με το Γκουλ λέγοντας οτι θα σου έσκαγε μπουκέτο και θα ζητούσες συγνώμη με φωνή μικρού κοριτσιού. Και κλάμα οι κωλομπες μέσα στα στενά της Καζαμπλάνκα!!

Νύχτα.. καναπες.. φαγητό και σύνδεση του κινητού στην τηλεόραση για χαλαρή μουσική. Εκεί ανακάλυψα και το τραγούδι του ταξιδιού όπως αποδόθηκε ο τίτλος. Si Ai Marshmello & UKAY. Το λάτρεψα.
Το πρωί αφού πήραμε ταξί φυσικά, κάναμε μια απόπειρα να δούμε δη τη γειτονιά Habbous που θεωρούνταν η νέα παλιά πολη που έχτισαν οι Γάλλοι αλλα δεν τρελαθήκαμε. Βέβαια το παλάτι του βασιλιά που είχε παντού φύλακες, ήταν σε πολυ ωραίο σημείο, σε καθαρούς δρόμους και ωραίες μονοκατοικιες . Οι ταξικές αντιθέσεις υπάρχουν παντού. Περπάτημα μεχρι το σταθμό των τρένων, καφέ από Starbucks και επιβιβαση στο ασφυκτικά γεμάτο βαγόνι μας παρέα με 4 μαντιλοφορουσες που μόλις κάτσαμε δίπλα τους κοιτιοντουσαν με ενα άβολο χαμόγελο του στυλ : που σας βρήκαμε ρε παρταλια..
Συνεχίζεται!!


Η Καζαμπλάνκα (από ισπ.:casa blanca = λευκός οίκος, αραβ.:الدار البيضاء ad-Dār al-Bayḍā) είναι πόλη στο δυτικό Μαρόκο, στις ακτές του Ατλαντικού Ωκεανού. Κατοικείται από περίπου 3,5 εκατομμύρια ανθρώπους. Η Καζαμπλάνκα είναι η μεγαλύτερη πόλη του Μαρόκου, καθώς και το μεγαλύτερο λιμάνι του. Δικαίως αναφέρεται συχνά ως η οικονομική πρωτεύουσα της χώρας, καθώς το μεγαλύτερο μέρος του οικονομικού τομέα βασίζεται στην ευρύτερη περιοχή της Καζαμπλάνκα.
Εδώ λοιπόν περίμενα πως και πως να φτασουμε στο σπίτι καθώς είχαμε κλείσει ενα πολυ ωραίο bnb δίνοντας και τα περισσότερα λεφτά μας για διαμονή στο Μαρόκο. Δικαίωση. Σπιταρονα. Ένα τέτοιο να είχα θα μου το ζήταγε η Τουνη φια φωτοshooting



Το ταξίδι άρχισε να φτιάχνει. Καζαμπλάνκα. Ήλιος η βροχή μας χαιρέτησε. Το σπίτι ήταν πολυ καλό και γενικά είχαμε πάρει ψυχολογικά τα πάνω μας. Μας χάλασε λίγο το ακραίο μποτιλιαρισμα , αλλα πήραμε καλό ταρίφα. Νικι Λαουντα. Έφαγε τα βρισίδια στο δρόμο από όλους και απλά σήκωνε ελαφρώς το δάχτυλο από τιμόνι του στυλ " έλα μωρέ μαλακες χεστε με " . Ο ορισμός της σφινοπ@@@@ας. Αλλα πηρε δυνατό τιπ γιατί ήταν αλάνι και μας πήγε πολυ γρήγορα. Στη Καζαμπλάνκα αποφασίσαμε να πάμε επίσης μια μέρα όπως στη Φεζ καθώς το ίντερνετ αλλα και τα φόρουμ εδώ μέσα με συμβούλεψαν οτι δεν ήταν και για παραπάνω. Το κερασάκι στη τούρτα θα ήταν το Μαρακες που θα είχαμε 3 γεμάτες μέρες!! Οπότε οτι προλάβουμε να δούμε μέσα σε μια μέρα. Μέναμε κοντά στο μεγάλο highlight της πόλης. Φυσικά το τζαμί του Hassan του δεύτερου. Πραγματικά εντυπωσιακό και τεράστιο. Το έβλεπες από χιλιόμετρα. Και η παραλία πολυ όμορφη. Ο κόσμος περπατούσε η έκανε τη γυμναστική του, άνθρωποι ντοπιοι και μη όλων των ηλικιών και ενα ωραίο αερακι στην ατμόσφαιρα. Το νερό ήταν καφέ ίσως επειδή είχε μεγάλα κύματα και σηκωνόταν η άμμος από το εδαφος. Ειναι ανατριχίλα να ξες οτι εκει στο βάθος ειναι η Αμερική ( λίγο μακρυά βέβαια ) . Περπατήσαμε μεχρι το φάρο περίπου καθώς κάπου εκεί μέσα στα στενά ειχα σημειώσει οτι είναι ενα μέρος με πολυκατοικίες που είναι βαμενες με γκσαφιτι με τα πρόσωπα του κορυφαίου ποδοσφαιρική της εθνικής τους του Χακιμι , του τερματοφυλακα τους του Μπόνο και του προπονητή τους. Μη ξεχνάμε οτι η εθνική Μαρόκο στο τελευταίο μουντιάλ έφτασε μεχρι τους 4 μια τεράστια επιτυχία και λατρεύονται σαν ήρωες . Θυμάμαι ήμουν στην Ολλανδία όταν πήραν την πρόκριση και έγινε χαμός, οπότε δεν φαντάζομαι τι έγινε στο Μαρόκο εκείνη τη μέρα!!! Εντωμεταξύ η γειτονιά εκει που ψάχναμε το γκραφιτι σκέτη φαβελα . Με αποπορυφωμα ενα εντελώς διαλυμένο γηπεδάκι που έπαιζαν κατι παιδιά. Κόψε κανα κονδύλι κύριε δήμαρχε της Καζαμπλάνκα για να βγάλετε κανα παίχτη. Τόσα ταλέντα έχετε αλλα χωρίς δομές. Για φωτογραφίες στις επιτυχίες μόνο τρέχετε!! Ρωτήσαμε λοιπόν ενα κύριο που ειναι αυτά τα γκραφιτι και αφού γέλασε μας λέει εδώ ακριβώς. Και κάνουμε μισό βήμα παρα δίπλα και ιδού!! Αγνή τέχνη!!

Απίθανο!! Εδινε πολύ χρώμα μέσα στη μιζέρια. Μακάρι να ήταν έτσι όλες οι πολυκατοικίες αλλα με τέχνη όχι μουτζούρες!! Ψάχναμε ταξί καθως το επόμενο πραγμα που ήθελα διακαώς ήταν ενα ποδοσφαιρικό κασκόλ όπως παντα για δη συλλογή μου. Παίρνω από κάθε χώρα κι εδώ ήθελα της Raja Casablanca ομάδας με τρελό φανατικό κοινό. Σε ενα δύσκολο κεντρικο σημείο δεν σταματουσε κανενα ταξι μεχρι που μας πηρε ένας χωρίς ταξιμετρο , ξεκίνησε και μας ζήτησε 100 dihram όταν εμείς σε κάθε ταξί ζήτημα να δίναμε 20-30 μαξ στις πιο μεγάλες αποστάσεις. Δέκα ευρώ ήταν προς Θεού ήταν λίγα για 3 άτομα ειδικά , αλλα είχαμε πει ότι δεν θα κάνουμε το χατήρι σε κανενα να μας περνάει για χαζούς γιαυτό και κατεβήκαμε άμεσα. Ο επόμενος με ταξιμετρο μας ζήτησε 25 σε μια μεγάλη απόσταση για να καταλάβει και ο κόσμος τη διαφορά και του δώσαμε 50 ( σιγά βρε κατά ξοδευτηκατε


Yes because of Ramadan we will open again at 8.00 !! Δώσε βρε αγόρι μου ενα κασκόλ από την Ελλάδα ήρθαμε . Αδύνατον. Τι να πω . Χάνονται τέτοια μυαλά και δεν πήγανε στη νάσα . Πραγματικά απορώ με χίλια δυο κολληματα που έχει αυτη η θρησκεία και το πόσα εκατομμύρια ακόλουθους έχει . Τι να πεις .

Πάμε να φάμε εδώ γύρω να δούμε και αυτή τη γειτονιά και θα ξανά έρθουμε στις 8 . Περπάτημα σε μια πιο μοντέρνα γειτονιά που φαινοταν εντελώς διαφορετική από τη φαβελα με τα γκραφιτι ( εδώ είχε Μπακογιανη εκλεγμένο με μεγάλο περίπατο μάλλον


Είπαμε ότι αυτο είναι το τελευταίο American fast food. Φτάνει. Εθνικ τοπικά φαγητά και οτιδήποτε άλλο εκτός από αμερικανιες . Πέρα από το κασκόλ σκεφτόμασταν να δούμε τι θα κάνουμε. Είχαμε βγάλει από το μυαλό μας εδω και μέρες το clubbing, τις ποταρες τα ξενύχτια και το ανελέητο άραγμα με μπίρες και ναργιλέ ( ευτυχώς για ναργιλέ μας αποζημιωσε το Μαρακες ) . Το ραμαζανι έπαιζε σίγουρα ρόλο αλλα δεν ξέρω και γενικά πως ειναι τα πράγματα σε αυτή τη χώρα. Επειδή θα πηγαίναμε στο Μαρακες για 3 μέρες είχαμε την άνεση να ξυπνήσουμε και να κάνουμε βόλτα χωρίς άγχος να δούμε και τίποτα άλλο το πρωι και θα φεύγαμε μεσημέρι για την κόκκινη πόλη. Πήραμε το δρόμο φαγωμένοι για τη μπουτίκ της ομάδας. Φυσικά είχε κλείσει για βράδυ. Μας δούλεψε ο τύπος. Και ήθελα πολυ ενα αυθεντικό κασκόλ. Τέλος πάντων ταξακι ( είχαμε γίνει επίτιμοι στα ταξι ) και κατεβήκαμε στο πάρκο του Αραβικού συνδέσμου όπως λέγεται. Θέλαμε να δούμε έτσι λίγο και τη παλιά πολη βραδάκι. Πήραμε και 2 τσαουαρμα ο καθένας για το σπίτι . Γνωρίσαμε ενα κοριτσάκι που ζητιανευε αλλα ήξερε πολυ καλά αγγλικά ίσως και η μόνη που γνωρίσαμε να ξέρει τέτοια αγγλικά. Πανέξυπνη εντωμεταξύ με χιούμορ και φοβερούς μορφασμους οπότε την έδινες άκυρο. Την έδωσα κατι ψηλά και με λέει μόνο τόσα? Άι μαρη . Ακομα μου κάνει εντύπωση οτι ήταν 13 χρόνων ήξερε άπταιστα Αγγλικά αλλα ζητιανευε.. Μάλλον θα την βάζει η μάνα της γιατί την είδαμε ξανά λίγο πιο κάτω με μια θεία.
Αφού πήραμε και κατι μαγνητακια και χαθήκαμε στην κλειστή μεδινα , βγήκαμε όπως ανέφερα στην αρχή , σε κατι στενά με ενα τζαμί όπου γινόταν χαμός. Λίγο παρακάτω έμοιαζε με το πανηγύρι του Αγίου Μαμα . Χαμός από κόσμο, παρέες παιδάκια, γέροι παζάρια, μικρά καφέ παλαιάς κοπής γεμάτα κόσμο που βλέπανε μπάλα. Οι δρόμοι ασφυκτικά γεμάτοι με παιδάκια, ζώα, ταξί μηχανάκια. Δεν ξέρω αυτο το σημείο τι ακριβώς ήταν και αυτή την ώρα είχε τόσο κόσμο . Εκεί κυριολεκτικά γίναμε ενα με το πλήθος. Πάντως δεν νιωθαμε κίνδυνο αν και βιώνοντας το φαινοταν πολυ επίφοβο πέρασμα μας από εκεί μέσα σε ενα μέρος με σκοτάδι και χαμηλό φωτισμό. Ωραία εμπειρία. Ένα ακόμα ταξί θα μας πήγαινε στο σπίτι περνώντας δίπλα από το φωταγωγημενο μεγαλοπρεπή τζαμί που φαινότανε από παντού!!

Εκεί καταλαβα εγώ κατι λάθος στο χάρτη καθώς δεν είχαμε ίντερνετ και προσπαθούσα να καταλάβω που ακριβώς μένουμε . Μας έκανε ολόκληρο ταξίδι και μας πήγε σε άκυρο μέρος. Εν τέλη καταλάβαμε το λάθος και μας άφησε σωστά αλλα επειδή ο Γκουλ του μίλησε απότομα νομίζοντας οτι μας κάνει βόλτα επίτηδες για να γράφει το ταξιμετρο , τράβηξε το χειρόφρενο και του είπε με σπαστά αγγλικά " αδερφε δεν έχω ανάγκη από λεφτά, μου είπες λάθος οδο στην αρχή και τώρα σε άφησα εκει που ζητάς απλά σε διπλανό στενό " αυτο δηλαδή καταλαβα οτι είπε
Αφού τον ηρέμησα και του είπα οτι το λάθος είναι δικό μας , αν το καταλαβε πηρε καλο τιπ χαμογελασε μεχρι τα αυτιά και εμείς πεθάναμε στα γέλια έξω από το ταξί με το Γκουλ λέγοντας οτι θα σου έσκαγε μπουκέτο και θα ζητούσες συγνώμη με φωνή μικρού κοριτσιού. Και κλάμα οι κωλομπες μέσα στα στενά της Καζαμπλάνκα!!



Το πρωί αφού πήραμε ταξί φυσικά, κάναμε μια απόπειρα να δούμε δη τη γειτονιά Habbous που θεωρούνταν η νέα παλιά πολη που έχτισαν οι Γάλλοι αλλα δεν τρελαθήκαμε. Βέβαια το παλάτι του βασιλιά που είχε παντού φύλακες, ήταν σε πολυ ωραίο σημείο, σε καθαρούς δρόμους και ωραίες μονοκατοικιες . Οι ταξικές αντιθέσεις υπάρχουν παντού. Περπάτημα μεχρι το σταθμό των τρένων, καφέ από Starbucks και επιβιβαση στο ασφυκτικά γεμάτο βαγόνι μας παρέα με 4 μαντιλοφορουσες που μόλις κάτσαμε δίπλα τους κοιτιοντουσαν με ενα άβολο χαμόγελο του στυλ : που σας βρήκαμε ρε παρταλια..
Συνεχίζεται!!

