Ισλανδία Ισλανδία low-budget?

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.730
Likes
14.330
Επόμενο Ταξίδι
???
Ονειρεμένο Ταξίδι
Υπερσιβηρικός
ποσααααα?? 550 για αμαξι μονο ? ελα ρε φιλε ...ακουω αυτα τα ποσα κ παθαινω :p μη τα λες ετσι ...περιμενουμε συνεχεια της ιστοριαςςςςςςςς, δε χαλαω αλλο το ποστ...Ταξιδεψε μαςςςςςςς!!!
Μισό. Δεν κατάλαβες. 550 ο καθένας από τους 4. Η τιμη είχε και το αμαξι και τα ξενοδοχεία μεσα.
 

NightcoreKing

Member
Μηνύματα
241
Likes
566
Επόμενο Ταξίδι
Άγνωστο_Καλοκαίρι :P
Ονειρεμένο Ταξίδι
Νεα Ζηλανδια!
Μισό. Δεν κατάλαβες. 550 ο καθένας από τους 4. Η τιμη είχε και το αμαξι και τα ξενοδοχεία μεσα.
ωω οοοκ τοτε με καλυψες τερμα :p ποτε εχει αυτες τις τιμες ρε παιδια κ προλαβαινετε να πατε κ σε τοσα μερη ουαου!
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.730
Likes
14.330
Επόμενο Ταξίδι
???
Ονειρεμένο Ταξίδι
Υπερσιβηρικός
ωω οοοκ τοτε με καλυψες τερμα :p ποτε εχει αυτες τις τιμες ρε παιδια κ προλαβαινετε να πατε κ σε τοσα μερη ουαου!
Εγώ είπα ότι πήγα το καλοκαίρι του 2009. Τότε εκεί είχε μια κρίση οικονομική και ήταν κάπως φτηνά. Όμως μέναμε σε μικρά ξενοδοχεία, έξω από τις πόλεις και τα χωριά. Μερικά (δύο το πολυ) ήταν ξενώνες για μαθητές το χειμώνα, αλλά μεδίκο τους μπάνιο κάθε δίκλινο, καθαρά και ωραία. Πιστεύω αν πας μόνος σου ακόμα και το καλοκαίρι δε θα σου κοστίσει πάνω από 1300-1400 ευρώ το δεκαήμερο. ΄Εμείς τότε πήγαμε και στην Γρηλανδία μέ άλλα 8 κατοστάρικα, όλα μέσα.
Τώρα για το πότε προλαβαίνουμε, λάβε υπόψη την ηλικία μας.
 

katkats

Moderator
Μηνύματα
9.552
Likes
12.363
Επόμενο Ταξίδι
?
Ονειρεμένο Ταξίδι
Ν. Αμερική
Κι όμως ψάχνω τώρα από περιέργεια και υπάρχουν εισιτήρια κάτω από 300 ευρώ για το Ρέυγκιαβικ το Νοέμβριο, έστω. Εγώ καλοκαίρι του 2009 το πλήρωσα κοντά στα 700 ευρώ. Αλλά απ' ό,τι βλέπω και τώρα για τον Ιούλιο υπάρχουν εισιτήρια μέχρι 450 ευρώ. Μια χαρά.
Εμείς τότε, αν θυμάμαι καλά, δώσαμε και 550 ευρώ το άτομο για ενοικίαση αυτοκινήτου μαζί και εννέα διανυχτερεύσεις.
Τον Νοέμβριο βρίσκω και με 180€ http://www.azair.eu ;)
 

saudade

Member
Μηνύματα
39
Likes
360
Ημέρα 6

Σήμερα το πρόγραμμα έχει οδήγηση στα Eastfjords μέχρι το Egilsstadir. Χωρίς να έχουμε σημειώσει να δούμε κάτι συγκεκριμένο στο ενδιάμεσο. Τα φιόρδ από μόνα τους είναι αρκετά. Η οδήγηση επίσης δεν ήταν εύκολη. Σε πολλά σημεία δεν φαινόταν ο δρόμος και είχε πολύ πάγο.

20170320_115713_HDR.jpg



20170320_141544.jpg


20170320_143158.jpg



IMG_2668.JPG



20170320_143207.jpg






IMG_2679.JPG



IMG_2675.JPG



IMG_2685.JPG



IMG_2686.JPG



IMG_2688.JPG



20170320_183524.jpg


Όταν φτάσαμε στο Egilsstadir αφήσαμε τα πράγματά μας και πήγαμε να δούμε το Seydisfjordur το λιμάνι που έρχεται το πλοίο από τη Δανία. Η διαδρομή στο GPS φαινόταν απλή. Έλα όμως που έπρεπε ν' ανέβουμε το βουνό και μετά να κατέβουμε μέχρι τη θάλασσα. Τα γνωστά, χιόνι και πάγο στο δρόμο. Οι στοίβες του χιονιού δεξιά και αριστερά πολλές φορές ξεπερνούσαν το ύψος του αυτοκινήτου. Πάνω στο βουνό συναντήσαμε και τη χαμηλότερη θερμοκρασία που βρήκαμε στη χώρα -7 βαθμοί Κελσίου. Φτάσαμε στο χωριό, ωραίο, συμπαθητικό και φύγαμε.


Ο δρόμος από Egilsstadir για Seydisfjordur

IMG_2689.JPG



IMG_2695.JPG



IMG_2704.JPG



IMG_2705.JPG



IMG_2706.JPG




Το Seydisfjordur...

IMG_2710.JPG



IMG_2721.JPG



IMG_2725.JPG



IMG_2726.JPG



IMG_2734.JPG



IMG_2736.JPG




Στην επιστροφή πάνω στο βουνό στους -7 μας ανάβει ένα λαμπάκι στο αυτοκίνητο που πρώτη φορά βλέπαμε. Σταματήσαμε και ψάχναμε στο manual. Είχε να κάνει με τα λάστιχα. Θεωρήσαμε πως θα τρύπησε το λάστιχο και θα έχανε σιγά σιγά αέρα. Όλα τα λάστιχα όμως φαινόταν εντάξει. Μην έχοντας τι άλλο να κάνουμε βάλαμε μπροστά κι αρχίσαμε να κατεβαίνουμε το βουνό για το Egilsstadir με αναμμένο το λαμπάκι. Αν παθαίναμε κάτι εκεί πάνω θα γινόμασταν παγάκια. Αγχωμένοι μη γίνει το οτιδήποτε φτάσαμε στην πόλη. Λίγο πριν παρκάρουμε το λαμπάκι έσβησε και ανακουφιστήκαμε. Τελικά το λαμπάκι πρέπει να είχε ανάψει λόγω πολύ χαμηλών θερμοκρασιών στα λάστιχα. Εδώ κάποιες φωτογραφίες όταν κατεβαίναμε το βουνό, στην επιστροφή για το Egilsstadir.

IMG_2743.JPG



IMG_2747.JPG



IMG_2753.JPG



Το Egilsstadir στο βάθος.

IMG_2757.JPG




Πολλοί είναι αυτοί που έχουν Super Jeep που δεν χωρούν ούτε στο γκαράζ.

IMG_2762.JPG



IMG_2764.JPG




Κι εδώ το δικό μας στο τέλος της ημέρας.

IMG_2765.JPG
 

Attachments

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
286
Likes
489
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ονειρεμένο Ταξίδι
Warwick, NY
Απίστευτη ιστορία και απίστευτη τρέλα!!! Ευχαριστούμε!!!
 

nikko

Member
Μηνύματα
32
Likes
50
Ονειρεμένο Ταξίδι
Χαβάη
Η αλήθεια είναι ότι για την Ισλανδία το μικρότερο κόστος από όλα είναι τα αεροπορικά εισιτήρια.
Η μόνη προσιτή λύση είναι αυτό που έκαναν τα παιδιά, 4 άτομα και μοιράζονται τα έξοδα. Το δύσκολο με το χειμώνα είναι ότι πρέπει να είσαι προετοιμασμένος για όλα, ακόμη και για να μην ταξιδέψεις καθόλου λόγω κακοκαιρίας.
 

NightcoreKing

Member
Μηνύματα
241
Likes
566
Επόμενο Ταξίδι
Άγνωστο_Καλοκαίρι :P
Ονειρεμένο Ταξίδι
Νεα Ζηλανδια!
ποτε ειναι καλη περιοδος για Ισλανδοα γενικα ? σιγουρα κ χειμωνα κ καλοκαιρι αλλα λεω ...στην ουσια ποτε ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να παμε ?
 

saudade

Member
Μηνύματα
39
Likes
360
Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλιά σας!

ποτε ειναι καλη περιοδος για Ισλανδοα γενικα ? σιγουρα κ χειμωνα κ καλοκαιρι αλλα λεω ...στην ουσια ποτε ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να παμε ?
Ίσως μια εποχή που πρέπει να το σκεφτείς αν θα πας να είναι ο 'βαρύς' χειμώνας, γύρω στον Ιανουάριο και αυτό λόγω του ότι η μέρα θα είναι πολύ μικρή. Μπορεί να διαρκέσει και 4 ώρες. Βέβαια έχεις ακόμη μεγαλύτερες πιθανότητες για το Σέλας.
 

saudade

Member
Μηνύματα
39
Likes
360
Ημέρα 7

Πορεία για τον Detifoss έναν από τους μεγαλύτερους καταρράκτες. Είμαστε στο Ring road, η πινακίδα έδειχνε δεξιά. Ο δρόμος ήταν καλυμμένος με παγωμένο χιόνι, κάναμε μια προσπάθεια να πάμε αλλά θα έβρισκε ο προφυλακτήρας γιατί το χιόνι ήταν πέτρα. Εξάλλου υπήρχε μια πινακίδα που έλεγε ότι απαγορεύεται η πρόσβαση τον χειμώνα και αν πάμε, είναι με δικιά μας ευθύνη και ότι για να μας βγάλουν αν πάθουμε κάτι, τα έξοδα θα είναι πολύ ακριβά! Επίσης στον ίδιο δρόμο είχε κολλήσει και ένα αυτοκίνητο Ολλανδών και βάλαμε όλοι μαζί ένα χεράκι για να ξεκολλήσουν.

Αφήσαμε λοιπόν τον Detifoss. Από την αρχή το ξέραμε πως δεν θα μπορέσουμε να τα δούμε όλα. Συνεχίσαμε για το Hverir μια περιοχή που άτμιζε και μύριζε έντονα θειάφι (κλούβιο αυγό). Παντού υπήρχαν ηφαίστεια που έμοιαζαν με του Μικρού Πρίγκιπα!

IMG_2774.JPG



20170321_122150.jpg




Πήγαμε και στη σπηλιά που ο μύθος λέει ότι ο Τζον Σνόου έκανε ''μπάνιο'' με την κοκκινομάλλα. Είναι κυριολεκτικά ένα ρήγμα που μπαίνεις μέσα και έχει σχηματίσει μια μικρή λίμνη. Αν βέβαια κάνεις μπάνιο στη συγκεκριμένη λιμνούλα θα σου προκαλέσει εγκαύματα.

IMG_2783.JPG



IMG_2782.JPG


IMG_2786.JPG



Κάναμε κι ένα γύρω στη λίμνη Myvatn αλλά δεν καταλάβαμε και πολλά γιατί ήταν παγωμένη. Δεν ξεχωρίζαμε που ήταν πεδιάδα και που ήταν λίμνη.

Τελευταία στάση για σήμερα πριν τον προορισμό μας ήταν ο καταρράκτης των θεών ο Godafoss. Μισοπαγωμένος όπως βλέπετε.

20170321_150939.jpg



20170321_150306.jpg



20170321_150559.jpg




Φτάνουμε στην πρωτεύουσα του βορρά. Akureiry. Μας έκαναν κι εμάς εντύπωση τα κόκκινα φανάρια.

20170321_234429_HDR.jpg




Και σήμερα ήταν επιτέλους η μέρα να βγούμε για μια μπύρα! Θα βγαίναμε με τη συμμαθήτρια της Αναστασίας από το σχολείο η οποία ήταν Ελληνίδα και θα έμενε κάποιους μήνες Ισλανδία για ένα project. Εκεί μάθαμε πολλά πράγματα για τους Ισλανδούς. Όπως το πόσο ντροπαλοί είναι. Κι αυτό οφείλεται στο ότι είναι ένα νησί σχεδόν απομονωμένο και τα τελευταία χρόνια έχει γίνει ένα τεράστιο μπαμ με τον τουρισμό. Μας μίλησε για το εργαστήριό της και μας είπε για κοπέλες είκοσι χρονών που πάνε στη σχολή παίρνοντας και τα παιδιά τους μαζί. Γενικά έχουν μια συνήθεια να παντρεύονται μικροί.

Μάθαμε επίσης πόσο σπάταλοι είναι από περιβαλλοντικής άποψης και ότι όπως λένε, αν οι Ισλανδοί ζούσαν σε ολόκληρη τη γη με την ίδια νοοτροπία, οι περιβαλλοντικοί πόροι θα είχαν εξαντληθεί προ πολλού. Πχ στην αίθουσα σε ώρα εργαστηρίου ο καθηγητής είχε ανοίξει τη βρύση και όταν τελείωσε τη δουλεία του, απλά την άφησε να τρέχει κάνοντας άλλα πράγματα. Όταν δε, η φίλη μας του θύμισε να την κλείσει, της απάντησε να μην αγχώνεται δεν τρέχει και τίποτα, στην Ισλανδία έχουν τεράστια αποθέματα νερού. Και όντως πρέπει να έχουν.
Επίσης είναι φανταστικό το σύστημα με το οποίο αξιοποιεί τη γεωθερμική της ενέργεια εξοικονομώντας έτσι άλλους πόρους και χρήματα.

Κάτι άλλο που μας είπε είναι το εξής: Όταν βρήκε σπίτι να μείνει, θα έμενε αυτή, η ιδιοκτήτρια και μία συμφοιτήτριά της. Ενοικίαζε ουσιαστικά το δωμάτιο. Κλείνει λοιπόν τη συμφωνία για την ενοικίαση και ζητάει το κλειδί της. Τότε η ιδιοκτήτρια της λέει ότι δεν χρειάζεται κλειδί γιατί πολύ απλά δεν κλειδώνουν ποτέ! Και δεν μένει σε χωριό αλλά στην συμπρωτεύουσα!


Η μπύρα τελειώνει σιγά σιγά και πριν φύγουμε κοιτάμε άλλη μια φορά την πρόγνωση για το σέλας. Η πρόγνωση έλεγε πως ήταν σχεδόν σίγουρο πως θα έβγαινε σήμερα και μάλιστα σε μεγάλο βαθμό! Είχε ήδη νυχτώσει. Ανυπομονούσαμε να βγούμε έξω να μην το χάσουμε. Οι πράσινες γραμμές άρχισαν ήδη να σχηματίζονται στον ουρανό. Περπατούσαμε με τα κεφάλια ψηλά και κάναμε σαν χαζοχαρούμενα που μας έκανε την χάρη κι εμφανίστηκε και δεύτερη φορά στο ταξίδι μας. Προχωρούσαμε για το ξενοδοχείο με σκοπό να πάρουμε το αυτοκίνητο και να βγούμε έξω από την πόλη, να βρούμε ένα σημείο με λιγότερα φώτα και να το απολαύσουμε. Η αλήθεια είναι ότι δύσκολο να οδηγείς, όταν το Βόρειο Σέλας είναι από πάνω σου, οι υπόλοιποι τρεις να το κοιτάνε και να βγάζουν επιφωνήματα, και όταν πας να ρίξεις και εσύ μια κλεφτή ματιά να σου την λένε. Γιατί εσύ πρέπει να κοιτάς τον δρόμο και όχι πάνω! Βασανιστήριο.

Απομακρυνθήκαμε από την πόλη αλλά και αυτό σιγά σιγά χανόταν. Σταματήσαμε. Περιμέναμε λίγη ώρα. Είχε χαθεί. Αφού πλέον δεν είχε νόημα να περιμένουμε πήραμε τον δρόμο της επιστροφής. Κι εκεί που είχαμε χάσει τις ελπίδες μας τσουπ! Ξαναεμφανίστηκε! Σταματήσαμε στην άκρη του δρόμου.

Αυτή τη φορά ήταν πιο δυνατό από κάθε άλλη φορά! Ήταν απίστευτα τα σχήματα και τα μεγέθη που έπαιρνε! Ήταν σαν ντόμινο, ήταν σαν τεράστιες κουρτίνες που ανέμιζαν πάνω από τα κεφάλια μας. Απίστευτο πόσο γρήγορα άλλαζε σχήματα. Ορισμένες φορές γινόταν και μωβ! Κάτι τέτοιες στιγμές σου θυμίζουν πως η μαγεία δεν έχει χαθεί από τον κόσμο αυτό. Δέος! Αν η επιστήμη μας, δεν είχε φτάσει σε αυτό το επίπεδο σήμερα, που δηλαδή γνωρίζεις ότι αυτό το φαινόμενο προέρχεται από μία ηλιακή καταιγίδα που ''σπάει'' το μαγνητικό πεδίο κλπ κλπ θα πίστευες ότι κάτι κυριολεκτικά μαγικό συντελείται εκείνη την ώρα. Δεν αδικώ τους προγόνους τους για τις εικασίες που έκαναν. Κάποιοι πρόγονοί τους μάλιστα όταν συνέβαινε αυτό το πράγμα στον ουρανό έτρεχαν να κρυφτούν.

Όπως και να 'χει, θεωρώ ότι είναι από τα πιο όμορφα φυσικά φαινόμενα που μπορείς να συναντήσεις στον πλανήτη γη!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.112
Μηνύματα
880.644
Μέλη
38.838
Νεότερο μέλος
Crimson_gr

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom