travelbreak
Member
- Μηνύματα
- 1.968
- Likes
- 17.262
- Επόμενο Ταξίδι
- ???
- Ταξίδι-Όνειρο
- Υπερσιβηρικός
Περιεχόμενα
Βραχώδη Όρη
Ένα ωραίο πρωί λοιπόν πετάξαμε για τα περίφημα Βραχώδη Όρη. Δε νομίζω να υπήρχαν φωτογραφίες τους στο μικρό φυλλάδιο των παιδικών μου χρόνων. Όμως εκείνα που είδαμε στις έξι μέρες που περιφερθήκαμε άξιζαν περισσότερο από την περιοχή των λιμνών και των δασών. Φυσικά αν πηγαίναμε μόνο στα Βραχώδη Όρη θα μας έλειπε η ιδιαιτερότητα της ανατολικής χώρας. Αφού μπορέσαμε καλά κάναμε και τα είδαμε και τα δύο. Εκείνο που λέω εδώ είναι ότι στην περιοχή των βουνών μείναμε πιο πολλές φορές έκθαμβοι από την ομορφιά του τοπίου. Οι μέρες ήταν πιο γεμάτες.
Τα βουνά προσέφεραν υπέροχη θέα και ήταν από τα πιο όμορφα που έχουμε συναντήσει στα ταξίδια μας, θα δείτε φωτογραφίες. Επιτέλους, όπου και να ήμασταν το μάτι μας άνοιγε. Είχαμε απέραντο ορίζοντα να δούμε.
Προσγειωθήκαμε στο Κάλγκαρι της Αλμπέρτα. Το είχα ακούσει μόνο από κάποιους χειμερινούς ολυμπιακούς αγώνες που είχαν γίνει το 1988. Πήραμε ξανά ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο από το αεροδρόμιο. Ήταν ακριβώς ίδιο με εκείνο που είχαμε και τις προηγούμενες μέρες. Κάναμε μια βόλτα στην πόλη και εκείνο που μας έμεινε περισσότερο ήταν η ακρίβεια του παρκαρίσματος. Εκεί έχει το καλό ότι μπορείς να παρκάρεις στον πιο κεντρικό δρόμο, όμως θα το πληρώσεις 4$ την ώρα. Και συνήθως είσαι και υποχρεωμένος να πληρώσεις με πιστωτική.
Το πιο ενδιαφέρον μέρος που είδαμε ήταν το νησί του Πρίγκιπα σε ένα ποτάμι. Κατά τα άλλα πολλοί ουρανοξύστες και σχετική ερημιά στους δρόμους. Μόνο σε ένα εμπορικό πεζόδρομο είδαμε κόσμο.
Δεν αργήσαμε να πάρομε τον υπέροχο παλιό δρόμο για το Banff. Εκεί θα μέναμε για την πρώτη μας διανυκτέρευση. Είναι μια μικρή (8000 κάτοικοι) αλλά πολύ τουριστική πόλη και κοσμοπολίτικη. Απέχει από το Κάλγκαρι 130 χλμ. Μετά τη μέση της διαδρομής άρχισαν να φαίνονται τα Βραχώδη Όρη με όλη τους τη μεγαλοπρέπεια.
Το Banff είναι πανέμορφο και μέναμε σε ένα κεντρικότατο ξενοδοχείο, αλλά σχετικά φτηνό.
Βόλτα στην πόλη και στα πέριξ κάναμε το απόγευμα και την επομένη το πρωί.
Φεύγοντας από το Banff για να πάμε στο Jasper (290 χλμ.) οδηγήσαμε χωρίς πολλές παρακάμψεις μια από τις καταπληκτικότερες διαδρομές κατά γενική ομολογία.
Αρχικά ανεβήκαμε στο βουνό Norquay για να δούμε τη θέα.
Περπατήσαμε όλο το Johnston Canyon.
Για τη Lake Louise δεν υπάρχουν λόγια.
Τι να πούμε για την άλλη λίμνη Moraine!
Και άλλα πολλά.
Ο δρόμος Columbia Icefield Parkway με 100 θεαματικά χιλιόμετρα.
Κορυφαίο σημείο ήταν ο παγετώνας Athabasca, στον οποίο φτάσαμε και περπατήσαμε πάνω. Το ανησυχητικό ήταν τα σημάδια που υπήρχαν για να δείχνουν πόσο υποχωρούσε ο παγετώνας ανά δεκαετία.
Στο Jasper φτάσαμε υπό βροχήν κατά τις δέκα το βράδυ. Πληρώσαμε το ακριβότερο ξενοδοχείο της εκδρομής (160 $) και ήταν εκείνο που μείναμε τις λιγότερες ώρες. Την επομένη πολύ πρωί φύγαμε για να συνεχίσουμε τις βόλτες στη περιοχή. Μάλλον όχι στην περιοχή αφού θα πηγαίναμε μέχρι το βράδυ στο Revelstoke της British Columbia που απείχε 450 χιλιόμετρα. Με τις παρακάμψεις θα ξεπερνούσαμε τα 500 χιλιόμετρα.
Ένα ωραίο πρωί λοιπόν πετάξαμε για τα περίφημα Βραχώδη Όρη. Δε νομίζω να υπήρχαν φωτογραφίες τους στο μικρό φυλλάδιο των παιδικών μου χρόνων. Όμως εκείνα που είδαμε στις έξι μέρες που περιφερθήκαμε άξιζαν περισσότερο από την περιοχή των λιμνών και των δασών. Φυσικά αν πηγαίναμε μόνο στα Βραχώδη Όρη θα μας έλειπε η ιδιαιτερότητα της ανατολικής χώρας. Αφού μπορέσαμε καλά κάναμε και τα είδαμε και τα δύο. Εκείνο που λέω εδώ είναι ότι στην περιοχή των βουνών μείναμε πιο πολλές φορές έκθαμβοι από την ομορφιά του τοπίου. Οι μέρες ήταν πιο γεμάτες.
Τα βουνά προσέφεραν υπέροχη θέα και ήταν από τα πιο όμορφα που έχουμε συναντήσει στα ταξίδια μας, θα δείτε φωτογραφίες. Επιτέλους, όπου και να ήμασταν το μάτι μας άνοιγε. Είχαμε απέραντο ορίζοντα να δούμε.
Προσγειωθήκαμε στο Κάλγκαρι της Αλμπέρτα. Το είχα ακούσει μόνο από κάποιους χειμερινούς ολυμπιακούς αγώνες που είχαν γίνει το 1988. Πήραμε ξανά ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο από το αεροδρόμιο. Ήταν ακριβώς ίδιο με εκείνο που είχαμε και τις προηγούμενες μέρες. Κάναμε μια βόλτα στην πόλη και εκείνο που μας έμεινε περισσότερο ήταν η ακρίβεια του παρκαρίσματος. Εκεί έχει το καλό ότι μπορείς να παρκάρεις στον πιο κεντρικό δρόμο, όμως θα το πληρώσεις 4$ την ώρα. Και συνήθως είσαι και υποχρεωμένος να πληρώσεις με πιστωτική.


Το πιο ενδιαφέρον μέρος που είδαμε ήταν το νησί του Πρίγκιπα σε ένα ποτάμι. Κατά τα άλλα πολλοί ουρανοξύστες και σχετική ερημιά στους δρόμους. Μόνο σε ένα εμπορικό πεζόδρομο είδαμε κόσμο.



Δεν αργήσαμε να πάρομε τον υπέροχο παλιό δρόμο για το Banff. Εκεί θα μέναμε για την πρώτη μας διανυκτέρευση. Είναι μια μικρή (8000 κάτοικοι) αλλά πολύ τουριστική πόλη και κοσμοπολίτικη. Απέχει από το Κάλγκαρι 130 χλμ. Μετά τη μέση της διαδρομής άρχισαν να φαίνονται τα Βραχώδη Όρη με όλη τους τη μεγαλοπρέπεια.




Το Banff είναι πανέμορφο και μέναμε σε ένα κεντρικότατο ξενοδοχείο, αλλά σχετικά φτηνό.


Βόλτα στην πόλη και στα πέριξ κάναμε το απόγευμα και την επομένη το πρωί.







Φεύγοντας από το Banff για να πάμε στο Jasper (290 χλμ.) οδηγήσαμε χωρίς πολλές παρακάμψεις μια από τις καταπληκτικότερες διαδρομές κατά γενική ομολογία.
Αρχικά ανεβήκαμε στο βουνό Norquay για να δούμε τη θέα.

Περπατήσαμε όλο το Johnston Canyon.






Για τη Lake Louise δεν υπάρχουν λόγια.



Τι να πούμε για την άλλη λίμνη Moraine!


Και άλλα πολλά.




Ο δρόμος Columbia Icefield Parkway με 100 θεαματικά χιλιόμετρα.







Κορυφαίο σημείο ήταν ο παγετώνας Athabasca, στον οποίο φτάσαμε και περπατήσαμε πάνω. Το ανησυχητικό ήταν τα σημάδια που υπήρχαν για να δείχνουν πόσο υποχωρούσε ο παγετώνας ανά δεκαετία.





Στο Jasper φτάσαμε υπό βροχήν κατά τις δέκα το βράδυ. Πληρώσαμε το ακριβότερο ξενοδοχείο της εκδρομής (160 $) και ήταν εκείνο που μείναμε τις λιγότερες ώρες. Την επομένη πολύ πρωί φύγαμε για να συνεχίσουμε τις βόλτες στη περιοχή. Μάλλον όχι στην περιοχή αφού θα πηγαίναμε μέχρι το βράδυ στο Revelstoke της British Columbia που απείχε 450 χιλιόμετρα. Με τις παρακάμψεις θα ξεπερνούσαμε τα 500 χιλιόμετρα.