Nick_St
Member
- Μηνύματα
- 147
- Likes
- 2.450
- Ταξίδι-Όνειρο
- Venezuela
08/07/17 - Αβάνα
Ημέρα Σάββατο και τρίτο μας πρωινό στην πρωτεύουσα. Ξεκίνημα από το Museo Napoleonico, ένα πολύ ενδιαφέρον μουσείο με εκθέματα προσωπικά αντικείμενα του Γάλλου στρατηγού. Το μουσείο βρίσκεται δίπλα ακριβώς στο πανεπιστήμιο και είναι ένα αποτέλεσμα από τη σύνδεση των συλλογών του Κουβανού εκατομμυριούχου Julio Lobo και του Ιταλού πολιτικού Orestes Ferrara. Στο μουσείο βρίσκονται περισσότερα από 7000 αντικείμενα, ενώ ένα από τα πιο σημαντικά εκθέματα είναι το κρεβάτι που απεβίωσε ο Μέγας Ναπολέων. Άδειο το μουσείο πρωινιάτικα, μόνο εμείς και ένα ζευγάρι Γάλλων ήμασταν, δώσαμε τα 3 CUC της εισόδου κι είδαμε και όλες τις ταράτσες της Αβάνας από τα μπαλκόνια. Άδειο ή όχι, αξίζει σίγουρα μια επίσκεψη.
Museo Napoleonico
Λάζαρος από το "Είσαι το ταίρι μου" σε έκδοση Γαλλικής Επανάστασης
Το πανεπιστήμιο απέναντι από το μουσείο
Θέα από τον ψηλότερο όροφο του μουσείου
Αφήνοντας το Museo Napoleonico ξεκινήσαμε να κατεβαίνουμε την οδό San Miguel, μια οδό που έχει τα πάντα, από εκκλησίες μέχρι σιδεράδικα-γυμναστήρια, από κρεοπωλεία μέχρι δισκάδικα. Φρούτα, ψωμιά, χυμοί, όλα μόλις λίγα CUP. Η μη τουριστική πλευρά της Αβάνας είναι τελείως διαφορετική, μια βόλτα από τη San Miguel, τη San Rafael, τη San Martin και τις καθέτους τους θα σας πείσει. Καταλήγοντας στο Telegrafo και το Inglaterra, περνάμε στο όμορφο Parque Central με το άγαλμα του Jose Marti και τη σημαία της Κούβας υψωμένη κι από κει στην Obispo.
Calle San Miguel
Parque Central
Το El Floridita στη γωνία της Obispo με την Avenida Belgica
Obispo, O' Reilly, Obrapia, Mercaderes, βόλτες εδώ εκεί τριγύρω παραπέρα, πολλά παγωτά μηχανής και χάζεμα στα σουβενιράδικα για τους πανέμορφους πίνακες. Έχει το ενδιαφέρον της η Casa de Africa με αντικείμενα από διαφορετικές αφρικανικές κουλτούρες και την εποχή των σκλάβων στην Κούβα. Ακριβώς απέναντι βρίσκεται η Casa de la Obra Pia, μία αριστοκρατική κατοικία που λειτουργεί ως μουσείο που αφορά την τέχνη της διακόσμησης. Παραδίπλα βρίσκεται το Museo Casa de Mexico Benito Juarez που στεγάζει εκθέματα για την ιστορία, την τέχνη και την κουλτούρα του Μεξικό. Το τουρ συνεχίζεται με το δημοφιλές Havana 1791 με τα αρώματα το οποίο βρίσκεται απέναντι από την Plaza de Simon Bolivar και το άγαλμα του. Κάπου στην οδό Habana πετύχαμε κι ένα casting με κάτι δίμετρες μελαχρινές να κάνουν πασαρέλα υπό τον ήχο ενός συγκεκριμένου τραγουδιού, με τις μισές από αυτές να είναι τουλάχιστον καλλονές.
Παγωτό μηχανής στην Obispo με 1 CUP. Ένα. CUP. 0,04 ευρώ με τη σημερινή ισοτιμία. 7 έφαγα εκείνη την ημέρα. Γενικά με ελάχιστα χρήματα τρως παγωτά, πίτσες, χαμπουργκεράκια, πίνεις χυμούς, τα πάντα όλα.
Museo 28 de Septiembre
Plaza de la Catedral
Casa de Africa
Casa de la Obra Pia
Havana 1791, Museo del Perfume
Simon Bolivar
Museo Casa de Mexico Benito Juarez
TuKola, ότι καλύτερο κυκλοφορεί στην Κούβα. Ρίξτε μια ματιά εδώ αν θέλετε να δείτε συγκεντρωμένα τι πίνουν οι Κουβανοί http://www.losportales.cu/productos
Τίμιο κοτοπουλάκι
Κατά τις 5 το απόγευμα πάμε να βρούμε κανέναν ταξιτζή για να μας πάει απέναντι στο Morro, στο σπίτι του Τσε και στο άγαλμα του Χριστού. Βρίσκουμε ένα παλικάρι κάτω από την Plaza de Armas, αρχίζουμε τα παζάρια, αρχίζει αυτός τα "De donde eres?", από Grecia σύντροφε, "aaa mi hermano vive en Grecia" λέει με ένα χαμόγελο ως τα αυτιά, μην τα πολυλογώ, βρεθήκαμε μακρινά ξαδέρφια. Πλάκα πλάκα, όταν γύρισα Ελλάδα μίλησα με φίλη που σπουδάζει στη Ρόδο και ασχολείται με λατιν χορούς και τον ξέρει καιρό τον αδερφό του. Μικρός που είναι ο κόσμος. 30 CUC μας πήρε για 1 ώρα και 10 λεπτά, σίγουρα θα υπήρχε και φθηνότερος τρόπος να κάνουμε αυτό το μινι τουρ, για παράδειγμα εάν περνούσαμε απέναντι με κάποιο λεωφορείο. Περάσαμε λοιπόν στην απέναντι πλευρά μέσω του υποθαλάσσιου τούνελ και είδαμε το κάστρο-φρούριο Morro, τους 12 Απόστολους δηλαδή τα κανόνια που προστατεύουν το Morro, το άγαλμα του Χριστού της Αβάνας και το σπίτι του Τσε. Στο πιάτο η Αβάνα, το μέρος αναμφίβολα χαρίζει μία εξαιρετική θέα της πόλης.
Castillo de los Tres Reyes del Morro, Los 12 Apostoles
Christ of Havana
La Cabana de Che Guevara
Αφού έβρεξε για λίγα λεπτά, εμείς ακάθεκτοι πήγαμε για το κλασικό παγωτό μηχανής και στη συνέχεια περάσαμε από δρόμους με σπίτια που δεν έχουν ούτε τα βασικά. Αν κοιτάξει κανείς μέσα από τα παράθυρα ή τις ανύπαρκτες πόρτες, θα διαπιστώσει ότι το εσωτερικό των σπιτιών είναι σε πολύ χειρότερη κατάσταση από την εξωτερική τους εικόνα. Η Κούβα δεν είναι μόνο πούρα, ρούμια και διασκέδαση και αυτό το συνειδητοποιείς καλά όταν περπατήσεις ανάμεσα στους ανθρώπους που ζουν υπό αυτές τις συνθήκες. Το σίγουρο είναι ότι η Κούβα είναι γεμάτη αντιθέσεις. Εκείνη την ώρα η Malecon είχε αρκετό κόσμο, άλλοι ψάρευαν, άλλοι απολάμβαναν την ηρεμία της θάλασσας συζητώντας. Γυρίσαμε περπατώντας σπίτι, φάγαμε το βράδυ κάτι burritos τα οποία δεν ήταν ούτε στο μισό της ποσότητας που σερβίρονται στην Ελλάδα και πήγαμε για ύπνο μιας και ο πατέρας μου δεν ένιωθε και πολύ καλά.
Malecon
Monumento al General Antonio Maceo
Hotel Nacional de Cuba
Kουβανέζικα Burritos
09/07/17 - Αβάνα
Ημέρα Κυριακή και είχαμε σκοπό να πάμε προς Cojimar και Playas del Este. Αμ δε. Σηκώνεται ο πατέρας μου και μου λέει "Νικόλα, είμαι άρρωστος", τα πιάσαμε τα λεφτά μας. Μιλάω λίγο με την κοπελιά στο σπίτι, της λέω ότι ο πατέρας μου έχει τακαμούρι και πως η γλώσσα του είναι ροζ παλ κι όχι ροζ μπομ μπομ και εκείνη μου έδωσε τη διεύθυνση ενός νοσοκομείου. Clinica Central Cira Garcia λοιπόν, γιατί αν δεν δοκιμάσεις κουβανέζικο νοσοκομείο, δεν έχεις δει Κούβα. Φτάνουμε και κανείς να μη μιλάει αγγλικά. Τα ισπανικά που 'χω μάθει βλέποντας Copa Libertadores και γενικά λατινοαμερικάνικο ποδόσφαιρο, μπορεί να αρκούσαν μια χαρά για να συννενοηθούμε με τους ανθρώπους στην Κούβα και να πούμε πέντε κουβέντες, αλλά φοβόμουν μην μου πουν τίποτα περίεργο οι γιατροί και κοιτάω σα χάνος. Ταυτόχρονα να έχω τον πατέρα μου να μου λέει να πάρω τηλέφωνο στo γραφείο ταξιδιωτικής ασφάλισης που είχαμε κάνει την ασφάλεια για το ταξίδι για να δούμε τι θα γίνει και αν καλύπτεται η επίσκεψη μας και τα φάρμακα.
Έρχεται ο γιατρός, βλέπω το όνομα του στο καρτελάκι να λέει "Adonis", άι λέω σύντροφος θα ναι, θα συννενοηθούμε στα ελληνικά. Βέρος Κουβανός ο ντόκτορ, με βγάζει περδίκι εμένα που εξετάστηκα προληπτικά, βάρεσε και μια ένεση στον φάδερ και όλα κομπλέ. Παίρνοντας τηλέφωνο το κουβανικό νούμερο που μας είχε δώσει το γραφείο στην Ελλάδα, έβγαινε μια τύπισσα που έλεγε "α δεν είμαστε υπεύθυνοι εμείς, πρέπει να πάρετε στην Ελλάδα τηλέφωνο". Μας γράφει φάρμακα ο ντόκτορ και μας στέλνει στο φαρμακείο του νοσοκομείου για να τα πάρουμε, αλλά το αλάνι έγραψε ακριβώς τα ίδια και για τους δυο μας. Το μυρίζομαι και αντί να δώσω και τα δύο χαρτιά στη φαρμακοποιό, δίνω μόνο του πατέρα μου ώστε να μην πληρώνουμε δύο φορές τα ίδια φάρμακα. Γυρνάμε Ελλάδα, στέλνω τα χαρτιά στο γραφείο ταξιδιωτικής ασφάλισης, αφού πρώτα τους είχα στείλει mail όσο ήμασταν στην Κούβα, και μας λένε ότι για να καλύψουμε εμείς το ποσό θα έπρεπε να είναι από 75 ευρώ και πάνω. Δεν το ξέραμε ρε π....η μου λέω να παίρναμε 10 πακέτα κουβανέζικες βιταμίνες να πληρώνει το γραφείο. Ούτε που είχαμε κοιτάξει τι έλεγε πάνω η ταξιδιωτική ασφάλεια και τα ποσά, "σιγά μη χρειαστεί" λέγαμε.
Ο πατέρας μου είχε 39+ πυρετό την ώρα που ήμασταν στο νοσοκομείο και όταν γυρίσαμε σπίτι το σκηνικό άλλαξε, ο πατέρας μου άρχισε να νιώθει πολύ καλύτερα και να ανεβαίνει πυρετός σε μένα. Μπόλικος ύπνος, πολλά ντουζάκια με το νερό που έβγαινε με το σταγονόμετρο και φυσικά το κύριο συστατικό για μια γρήγορη ανάρρωση: πίτσα jamon y queso με 15 CUP. Είχα στείλει τον πατέρα μου να πάρει τις πίτσες, ισπανικά δε ξέρει, αγγλικά δε ξέρει αλλά κάπως θα συννενοηθεί σκέφτομαι, δεν είναι δα και πυρηνική φυσική τα ζαμπονοκάσερα. Είχε περάσει πάνω από μια ώρα και δεν είχε γυρίσει ακόμα, μιλάμε για απόσταση ούτε 100 μέτρα από το σπίτι μέχρι το μαγαζί με τις πίτσες, είχα αρχίσει να ανησυχώ κάπως. Γύρισε εντός ολίγων λεπτών και είπε πως περίμεναν καμιά 40αρια άτομα για να φάνε, τώρα αν βρήκε καμιά Κουβανή πιτσιρίκα στο ενδιάμεσο από αυτές που βλέπουν τουρίστα και πετάνε ένα "Hola!" γεμάτο νάζι, δεν το ξέρω χαχαχα.
Ας χάσαμε το μπάνιο στην Playa del Este, δεν τρέχει και τίποτα. Τον υψηλό πυρετό και την αδιαθεσία δεν τα θεωρώ σοβαρά, αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Αποκομίσαμε και κέρδος πάντως από την ημέρα αυτή, είδαμε το σύστημα υγείας της Κούβας ή μάλλον, ένα από τα συστήματα υγείας της χώρας μιας και πολύ αμφιβάλλω αν όλοι οι Κουβανοί πολίτες απολαμβάνουν τις εξαιρετικές υπηρεσίες των γιατρών αυτών ή τις πολύ καλές εγκαταστάσεις.
Clinica Central Cira Garcia
Ημέρα Σάββατο και τρίτο μας πρωινό στην πρωτεύουσα. Ξεκίνημα από το Museo Napoleonico, ένα πολύ ενδιαφέρον μουσείο με εκθέματα προσωπικά αντικείμενα του Γάλλου στρατηγού. Το μουσείο βρίσκεται δίπλα ακριβώς στο πανεπιστήμιο και είναι ένα αποτέλεσμα από τη σύνδεση των συλλογών του Κουβανού εκατομμυριούχου Julio Lobo και του Ιταλού πολιτικού Orestes Ferrara. Στο μουσείο βρίσκονται περισσότερα από 7000 αντικείμενα, ενώ ένα από τα πιο σημαντικά εκθέματα είναι το κρεβάτι που απεβίωσε ο Μέγας Ναπολέων. Άδειο το μουσείο πρωινιάτικα, μόνο εμείς και ένα ζευγάρι Γάλλων ήμασταν, δώσαμε τα 3 CUC της εισόδου κι είδαμε και όλες τις ταράτσες της Αβάνας από τα μπαλκόνια. Άδειο ή όχι, αξίζει σίγουρα μια επίσκεψη.
Museo Napoleonico


Λάζαρος από το "Είσαι το ταίρι μου" σε έκδοση Γαλλικής Επανάστασης




Το πανεπιστήμιο απέναντι από το μουσείο


Θέα από τον ψηλότερο όροφο του μουσείου






Αφήνοντας το Museo Napoleonico ξεκινήσαμε να κατεβαίνουμε την οδό San Miguel, μια οδό που έχει τα πάντα, από εκκλησίες μέχρι σιδεράδικα-γυμναστήρια, από κρεοπωλεία μέχρι δισκάδικα. Φρούτα, ψωμιά, χυμοί, όλα μόλις λίγα CUP. Η μη τουριστική πλευρά της Αβάνας είναι τελείως διαφορετική, μια βόλτα από τη San Miguel, τη San Rafael, τη San Martin και τις καθέτους τους θα σας πείσει. Καταλήγοντας στο Telegrafo και το Inglaterra, περνάμε στο όμορφο Parque Central με το άγαλμα του Jose Marti και τη σημαία της Κούβας υψωμένη κι από κει στην Obispo.
Calle San Miguel




















Parque Central






Το El Floridita στη γωνία της Obispo με την Avenida Belgica

Obispo, O' Reilly, Obrapia, Mercaderes, βόλτες εδώ εκεί τριγύρω παραπέρα, πολλά παγωτά μηχανής και χάζεμα στα σουβενιράδικα για τους πανέμορφους πίνακες. Έχει το ενδιαφέρον της η Casa de Africa με αντικείμενα από διαφορετικές αφρικανικές κουλτούρες και την εποχή των σκλάβων στην Κούβα. Ακριβώς απέναντι βρίσκεται η Casa de la Obra Pia, μία αριστοκρατική κατοικία που λειτουργεί ως μουσείο που αφορά την τέχνη της διακόσμησης. Παραδίπλα βρίσκεται το Museo Casa de Mexico Benito Juarez που στεγάζει εκθέματα για την ιστορία, την τέχνη και την κουλτούρα του Μεξικό. Το τουρ συνεχίζεται με το δημοφιλές Havana 1791 με τα αρώματα το οποίο βρίσκεται απέναντι από την Plaza de Simon Bolivar και το άγαλμα του. Κάπου στην οδό Habana πετύχαμε κι ένα casting με κάτι δίμετρες μελαχρινές να κάνουν πασαρέλα υπό τον ήχο ενός συγκεκριμένου τραγουδιού, με τις μισές από αυτές να είναι τουλάχιστον καλλονές.
Παγωτό μηχανής στην Obispo με 1 CUP. Ένα. CUP. 0,04 ευρώ με τη σημερινή ισοτιμία. 7 έφαγα εκείνη την ημέρα. Γενικά με ελάχιστα χρήματα τρως παγωτά, πίτσες, χαμπουργκεράκια, πίνεις χυμούς, τα πάντα όλα.

Museo 28 de Septiembre


Plaza de la Catedral












Casa de Africa









Casa de la Obra Pia



Havana 1791, Museo del Perfume




Simon Bolivar

Museo Casa de Mexico Benito Juarez





TuKola, ότι καλύτερο κυκλοφορεί στην Κούβα. Ρίξτε μια ματιά εδώ αν θέλετε να δείτε συγκεντρωμένα τι πίνουν οι Κουβανοί http://www.losportales.cu/productos

Τίμιο κοτοπουλάκι

Κατά τις 5 το απόγευμα πάμε να βρούμε κανέναν ταξιτζή για να μας πάει απέναντι στο Morro, στο σπίτι του Τσε και στο άγαλμα του Χριστού. Βρίσκουμε ένα παλικάρι κάτω από την Plaza de Armas, αρχίζουμε τα παζάρια, αρχίζει αυτός τα "De donde eres?", από Grecia σύντροφε, "aaa mi hermano vive en Grecia" λέει με ένα χαμόγελο ως τα αυτιά, μην τα πολυλογώ, βρεθήκαμε μακρινά ξαδέρφια. Πλάκα πλάκα, όταν γύρισα Ελλάδα μίλησα με φίλη που σπουδάζει στη Ρόδο και ασχολείται με λατιν χορούς και τον ξέρει καιρό τον αδερφό του. Μικρός που είναι ο κόσμος. 30 CUC μας πήρε για 1 ώρα και 10 λεπτά, σίγουρα θα υπήρχε και φθηνότερος τρόπος να κάνουμε αυτό το μινι τουρ, για παράδειγμα εάν περνούσαμε απέναντι με κάποιο λεωφορείο. Περάσαμε λοιπόν στην απέναντι πλευρά μέσω του υποθαλάσσιου τούνελ και είδαμε το κάστρο-φρούριο Morro, τους 12 Απόστολους δηλαδή τα κανόνια που προστατεύουν το Morro, το άγαλμα του Χριστού της Αβάνας και το σπίτι του Τσε. Στο πιάτο η Αβάνα, το μέρος αναμφίβολα χαρίζει μία εξαιρετική θέα της πόλης.
Castillo de los Tres Reyes del Morro, Los 12 Apostoles
























Christ of Havana










La Cabana de Che Guevara








Αφού έβρεξε για λίγα λεπτά, εμείς ακάθεκτοι πήγαμε για το κλασικό παγωτό μηχανής και στη συνέχεια περάσαμε από δρόμους με σπίτια που δεν έχουν ούτε τα βασικά. Αν κοιτάξει κανείς μέσα από τα παράθυρα ή τις ανύπαρκτες πόρτες, θα διαπιστώσει ότι το εσωτερικό των σπιτιών είναι σε πολύ χειρότερη κατάσταση από την εξωτερική τους εικόνα. Η Κούβα δεν είναι μόνο πούρα, ρούμια και διασκέδαση και αυτό το συνειδητοποιείς καλά όταν περπατήσεις ανάμεσα στους ανθρώπους που ζουν υπό αυτές τις συνθήκες. Το σίγουρο είναι ότι η Κούβα είναι γεμάτη αντιθέσεις. Εκείνη την ώρα η Malecon είχε αρκετό κόσμο, άλλοι ψάρευαν, άλλοι απολάμβαναν την ηρεμία της θάλασσας συζητώντας. Γυρίσαμε περπατώντας σπίτι, φάγαμε το βράδυ κάτι burritos τα οποία δεν ήταν ούτε στο μισό της ποσότητας που σερβίρονται στην Ελλάδα και πήγαμε για ύπνο μιας και ο πατέρας μου δεν ένιωθε και πολύ καλά.







Malecon















Monumento al General Antonio Maceo


Hotel Nacional de Cuba


Kουβανέζικα Burritos

09/07/17 - Αβάνα
Ημέρα Κυριακή και είχαμε σκοπό να πάμε προς Cojimar και Playas del Este. Αμ δε. Σηκώνεται ο πατέρας μου και μου λέει "Νικόλα, είμαι άρρωστος", τα πιάσαμε τα λεφτά μας. Μιλάω λίγο με την κοπελιά στο σπίτι, της λέω ότι ο πατέρας μου έχει τακαμούρι και πως η γλώσσα του είναι ροζ παλ κι όχι ροζ μπομ μπομ και εκείνη μου έδωσε τη διεύθυνση ενός νοσοκομείου. Clinica Central Cira Garcia λοιπόν, γιατί αν δεν δοκιμάσεις κουβανέζικο νοσοκομείο, δεν έχεις δει Κούβα. Φτάνουμε και κανείς να μη μιλάει αγγλικά. Τα ισπανικά που 'χω μάθει βλέποντας Copa Libertadores και γενικά λατινοαμερικάνικο ποδόσφαιρο, μπορεί να αρκούσαν μια χαρά για να συννενοηθούμε με τους ανθρώπους στην Κούβα και να πούμε πέντε κουβέντες, αλλά φοβόμουν μην μου πουν τίποτα περίεργο οι γιατροί και κοιτάω σα χάνος. Ταυτόχρονα να έχω τον πατέρα μου να μου λέει να πάρω τηλέφωνο στo γραφείο ταξιδιωτικής ασφάλισης που είχαμε κάνει την ασφάλεια για το ταξίδι για να δούμε τι θα γίνει και αν καλύπτεται η επίσκεψη μας και τα φάρμακα.
Έρχεται ο γιατρός, βλέπω το όνομα του στο καρτελάκι να λέει "Adonis", άι λέω σύντροφος θα ναι, θα συννενοηθούμε στα ελληνικά. Βέρος Κουβανός ο ντόκτορ, με βγάζει περδίκι εμένα που εξετάστηκα προληπτικά, βάρεσε και μια ένεση στον φάδερ και όλα κομπλέ. Παίρνοντας τηλέφωνο το κουβανικό νούμερο που μας είχε δώσει το γραφείο στην Ελλάδα, έβγαινε μια τύπισσα που έλεγε "α δεν είμαστε υπεύθυνοι εμείς, πρέπει να πάρετε στην Ελλάδα τηλέφωνο". Μας γράφει φάρμακα ο ντόκτορ και μας στέλνει στο φαρμακείο του νοσοκομείου για να τα πάρουμε, αλλά το αλάνι έγραψε ακριβώς τα ίδια και για τους δυο μας. Το μυρίζομαι και αντί να δώσω και τα δύο χαρτιά στη φαρμακοποιό, δίνω μόνο του πατέρα μου ώστε να μην πληρώνουμε δύο φορές τα ίδια φάρμακα. Γυρνάμε Ελλάδα, στέλνω τα χαρτιά στο γραφείο ταξιδιωτικής ασφάλισης, αφού πρώτα τους είχα στείλει mail όσο ήμασταν στην Κούβα, και μας λένε ότι για να καλύψουμε εμείς το ποσό θα έπρεπε να είναι από 75 ευρώ και πάνω. Δεν το ξέραμε ρε π....η μου λέω να παίρναμε 10 πακέτα κουβανέζικες βιταμίνες να πληρώνει το γραφείο. Ούτε που είχαμε κοιτάξει τι έλεγε πάνω η ταξιδιωτική ασφάλεια και τα ποσά, "σιγά μη χρειαστεί" λέγαμε.
Ο πατέρας μου είχε 39+ πυρετό την ώρα που ήμασταν στο νοσοκομείο και όταν γυρίσαμε σπίτι το σκηνικό άλλαξε, ο πατέρας μου άρχισε να νιώθει πολύ καλύτερα και να ανεβαίνει πυρετός σε μένα. Μπόλικος ύπνος, πολλά ντουζάκια με το νερό που έβγαινε με το σταγονόμετρο και φυσικά το κύριο συστατικό για μια γρήγορη ανάρρωση: πίτσα jamon y queso με 15 CUP. Είχα στείλει τον πατέρα μου να πάρει τις πίτσες, ισπανικά δε ξέρει, αγγλικά δε ξέρει αλλά κάπως θα συννενοηθεί σκέφτομαι, δεν είναι δα και πυρηνική φυσική τα ζαμπονοκάσερα. Είχε περάσει πάνω από μια ώρα και δεν είχε γυρίσει ακόμα, μιλάμε για απόσταση ούτε 100 μέτρα από το σπίτι μέχρι το μαγαζί με τις πίτσες, είχα αρχίσει να ανησυχώ κάπως. Γύρισε εντός ολίγων λεπτών και είπε πως περίμεναν καμιά 40αρια άτομα για να φάνε, τώρα αν βρήκε καμιά Κουβανή πιτσιρίκα στο ενδιάμεσο από αυτές που βλέπουν τουρίστα και πετάνε ένα "Hola!" γεμάτο νάζι, δεν το ξέρω χαχαχα.
Ας χάσαμε το μπάνιο στην Playa del Este, δεν τρέχει και τίποτα. Τον υψηλό πυρετό και την αδιαθεσία δεν τα θεωρώ σοβαρά, αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Αποκομίσαμε και κέρδος πάντως από την ημέρα αυτή, είδαμε το σύστημα υγείας της Κούβας ή μάλλον, ένα από τα συστήματα υγείας της χώρας μιας και πολύ αμφιβάλλω αν όλοι οι Κουβανοί πολίτες απολαμβάνουν τις εξαιρετικές υπηρεσίες των γιατρών αυτών ή τις πολύ καλές εγκαταστάσεις.
Clinica Central Cira Garcia




Last edited: