Νέα Ζηλανδία Νέα Ζηλανδία - Εξερευνώντας τη Μέση Γη

Defkalion

Administrator
Μηνύματα
11.400
Likes
17.206
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα
Ρε δε με παρατάτε, εγώ ανησυχούσα ότι θα μας την πέσουν με ηλεκτρόδια μέσα στη νύχτα, δεν είχα το μυαλό μου σε φωτογραφίες. :lol::lol::lol::lol:

Ορίστε το κατάλυμμα όμως αν θέλετε να το θαυμάσετε:

https://www.booking.com/hotel/nz/alicante-backpackers.en-gb.html?aid=317904
 

katkats

Moderator
Μηνύματα
9.605
Likes
12.424
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
Ρε δε με παρατάτε, εγώ ανησυχούσα ότι θα μας την πέσουν με ηλεκτρόδια μέσα στη νύχτα, δεν είχα το μυαλό μου σε φωτογραφίες. :lol::lol::lol::lol:

Ορίστε το κατάλυμμα όμως αν θέλετε να το θαυμάσετε:

https://www.booking.com/hotel/nz/alicante-backpackers.en-gb.html?aid=317904
Ειδυλλιακό φαίνεται. Σούπερ! Και πολύ καλές κριτικές. Μήπως είσαι παράξενος; :bleh:
 

papatya

Member
Μηνύματα
55
Likes
13
Ταξίδι-Όνειρο
Ν.Πασχα-Ανταρκτική
που φαγατετα ωραια ψαρακια στο wellington? ετοιμαζω ταξιδακι νεα ζηλανδια και κραταω σημειωσεις!!
 

go2dbeach

Member
Μηνύματα
5.966
Likes
9.367
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Λατινική Αμερική
Εγώ το βρίσκω τρέλα το κατάλυμα! Στην κυριολεξία :haha:
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.662
Likes
50.501
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα

Defkalion

Administrator
Μηνύματα
11.400
Likes
17.206
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα
Κεφάλαιο 7 - Abel Tasman

Μεταξύ του περιορισμένου… χώρου, του τραγικού στρώματος, και του φόβου μην έρθουν να μας κάνουν τίποτα ηλεκτροσόκ, δε μπορώ να πω ότι κοιμήθηκα ιδιαίτερα. Σηκωθήκαμε νωρίς μιας και είχαμε να καλύψουμε μια διαδρομή 4-5 ωρών με το αυτοκίνητο μέχρι να φτάσουμε στο Abel Tasman που θεωρείται το καλύτερο τρεκ της χώρας.

Στο κατάλυμμα κυκλοφορούσαν αρκετά άτομα, δεν είμαι σίγουρος πόσα δωμάτια έχει συνολικά, αλλά τουλάχιστον είχε κουζίνα και από κάποιο κουβά έκλεψα δυο αυγά για πρωινό. Η περίφημη ιδιοκτήτρια έσκασε μύτη ξυπόλυτη και φορώντας τη ρόμπα της στην κουζίνα, προφανώς ζει στο ίδιο μέρος. Τη ρώτησα για τα περί ψυχιατρείου και τα αρνήθηκε, καθόλου πειστικά πάντως. Μου είπε ότι το μέρος αρχικά κατασκευάστηκε και χρησιμοποιήθηκε ως στρατώνας και μετά έγινε εγκατάσταση για ηλικιωμένους, ενώ μου είπε ότι κάποια περίοδο υπήρξε και μπουτίκ χοτελ. Εγώ νομίζω ότι το μόνο είδος χοτελ που μπορεί να υπήρξε αυτό το μέρος θα ήταν χοτελ τρόμου.

Ξεκινήσαμε νωρίς τη διαδρομή μας η οποία δεν ήταν μεγάλη σε απόσταση, κάπου 250χλμ, αλλά το τοπίο είχε αλλάξει εντυπωσιακά και ήμασταν πια σε δρόμους με πολύ μικρότερες ταχύτητες. Υπολογίζαμε να φτάσουμε στο Abel Tasman πριν το μεσημέρι ώστε να προλάβουμε να περπατήσουμε το πρώτο κομμάτι πριν νυχτώσει. Η διαδρομή ήταν πολύ ωραία, και σταματήσαμε αρκετές φορές για να βγάλουμε φωτογραφίες. Βουνά και κοιλάδες εναλάσσονταν σχεδόν σε κάθε στροφη, με τα σύννεφα να κατεβαίνουν πολύ χαμηλά για να μας χαιρετίσουν. Από τη διαδρομή αυτή πήραμε μια καλή ιδέα για τα τοπία που θα βλέπαμε συνολικά στο νότιο νησί.

Οι εικόνες μιλάνε από μόνες τους:


DSC00375.jpg



DSC00377.jpg



DSC00402.jpg



DSC00405.jpg



DSC00408.jpg



DSC00444.jpg




και υπέρυθρες βέβαια:



DSC00381.jpg



DSC00385.jpg



DSC00454.jpg



Το Abel Tasman National Park είναι ένα από τα μικρότερα εθνικά πάρκα της Νέας Ζηλανδίας με έκταση μόλις 240 τετραγωνικών χιλιομέτρων - διπλάσιο από τον εθνικό δρυμό Βίκου-Αώου και δέκα φορές μικρότερο από το Yosemite. Ένα από τα δύο κυρίως τρεκ που βρίσκονται μέσα στο πάρκο είναι το Abel Tasman Coastal Track και θεωρείται το το καλύτερο και πιο δημοφιλές τρεκ της χώρας, κυρίως λόγω της τεράστιας εναλλαγής τοπίων που προσφέρει. Πρόκειται για μια διαδρομή 60 χιλιομέτρων κατά μήκος της ακτογραμμής, με πολλά επιπλέον μικρά παρακλάδια ενδιάμεσα. Συνολικά το τρεκ χρειάζεται 3-5 μέρες για να το περπατήσει κάποιος, αλλά υπάρχει ένα κομμάτι που μπορεί να γίνει σε μία μέρα. Εμείς γνωρίζαμε ότι θα φτάναμε το μεσημέρι και επομένως κλείσαμε δύο θέσεις στη μία από τις καλύβες που υπάρχουν κατά μήκος της διαδρομής για να περνάνε τις νύχτες τους οι επισκέπτες του τρεκ. Το πλάνο ήταν ότι θα κάναμε τη διαδρομή πριν νυχτώσει, θα κοιμόμασταν στην καλύβα, και την επόμενη μέρα θα γυρίζαμε πίσω από ένα άλλο παρακλάδι του τρεκ. Τα δύο από αυτά τα τρία πράγματα τα καταφέραμε.

Φτάσαμε στο Totaranui που είναι το μοναδικό σημείο που έχει πρόσβαση αυτοκίνητο σε αυτή τη μεριά, και από εκεί θα ξεκινούσαμε το τρεκ μας, που θα ήταν κάπου 11 χιλιόμετρα την πρώτη μέρα και 9 την επόμενη. Φτάνοντας στο περίπτερο πληροφοριών του παρκου για να αφήσουμε τα στοιχεία μας σε περίπτωση που μας καταπιεί η ζούγκλα, η κυριούλα μας ξεφούρνισε το νέο:

“ξέρετε στις καλύβες δεν υπάρχουν σεντόνια, σκεπάσματα, μαξιλάρια, ή άλλα παρελκόμενα, πρέπει να φέρετε δικά σας”.

“Εντάξει” λέμε εμείς γεμάτοι αυτοπεποίθηση, κανένα πρόβλημα.

Στην πραγματικότητα τιποτα από όλα αυτά δεν είχαμε, αλλά ως ατρόμητοι εξερευνητές είπαμε ότι έλα μωρέ τώρα, κοίτα τι ωραίες μέρες κάνει, ήλιο έχει, δε κάνει κρύο, άνετοι είμαστε, θα κοιμηθούμε χωρίς σκεπάσματα.

Και έτσι ξεκινήσαμε. Το Τρεκ ήταν πραγματικά απίθανο. Τρομερές εναλλαγές από δάσος σε βουνό σε παραλία και πάλι δάσος:

DSC00448.jpg



DSC00477.jpg



DSC00495.jpg



DSC00498.jpg



DSC00499.jpg



DSC00595.jpg



DSC00570.jpg


DSC00534.jpg



DSC00597.jpg


Κάπου στα 7-8 χιλιόμετρα περάσαμε από κάτι βράχια που επρεπε να σκαρφαλώσουμε, και τελικά καταλήξαμε σε μια διασταύρωση που είχε από τη μια μεριά την τελική διαδρομή προς Whariwharangi Bay που θα μέναμε το βράδυ και από την άλλη μια παράκαμψη προς το Separation Point που είναι ένα σημείο στο άκρο του νησιού με ένα φάρο και κάτι φωκιες.

“Έλα τι θα κάνουμε;” ρώτησα το Γιώργο.
“Ε καλά αστειεύεσαι; Θα πάμε να δούμε και τις φώκιες. Δε τις ακούς;”

Πλησιάζοντας στο φάρο ακούσαμε κρωξίματα σωρό. Νααααα ο ενθουσιασμός ότι θα δούμε εκατοντάδες φώκιες. Τελικά πλησιάζοντας είδαμε ότι τα κρωξιματα προέρχονταν από ένα... ηχείο, που το κράτος έχει εκεί για να προσελκύσει τα πουλιά Gannet που ζουν σε ένα νησάκι λίγο έξω από την ακτή. Εγώ άρχισα να φωνάζω “ε καλά άμα δεν έχουν φώκιες μη μας κοροϊδεύουν τότε, ορίστε μας!”

Παρόλα αυτά κάναμε και το τελευταίο κομμάτι σκαρφαλώνοντας προς τα κάτω για λίγα λεπτά και αφού αφήσαμε τα σακίδια μας πίσω για να μπορέσουμε να κατέβουμε. Ωραία ήταν, ήσυχα. Γενικά στο τρεκ συναντήσαμε ελάχιστους ανθρώπους, μετρημένους στα δάχτυλα, κάτι που έκανε την εμπειρία πολύ πιο ευχάριστη και αυθεντική - σε σχέση με τις ορδές επισκεπτών που υπήρχαν στο Tongariro. Ο λόγος είναι ότι οι καλύβες έχουν συγκεκριμένη χωρητικότητα - 20 άτομα η κάθε μία - και πρέπει να κάνεις κράτηση για να μπορέσεις να μείνεις εκεί το βράδυ. Οπότε και ο συνολικός αριθμός επισκεπτών στο τρεκ σε καθημερινή βάση είναι πολύ περιορισμένος, αφού αν δεν έχεις πού να κοιμηθείς το βράδυ δε μπορείς να το ολοκληρώσεις.


Λίγο πριν τη δύση του ήλιου και λίγο πριν φτάσουμε στην καλύβα, εγώ τα είχα δει όλα, όχι ίσως τόσο από την κούραση, όσο από την ιδέα ότι το βράδυ θα πρέπει να κοιμηθούμε σε μέρος χωρίς σκεπάσματα, μαξιλάρια, χωρίς τίποτα γενικά, και ξεκίνησε το παραλήρημα. Άρχισα να φωνάζω μέσα στο δάσος

“Γιώργο εγώ φεύγω, πάω να βρω ένα ταξί να πάω σε ένα ξενοδοχείο” :haha: :haha: :haha:

Μιλάμε για την ατάκα του ταξιδιού χωρίς αμφιβολία.

Μέχρι να φτάσουμε στην καλύβα ευτυχώς το παραλήρημα μου πέρασε. Η καλύβα είχε μέσα 20 άτομα, και θα περνούσαμε τη νύχτα σε κάτι μπλε πλαστικά στρώματα που ήταν 7-8 σε κάθε δωμάτιο το ένα δίπλα στο άλλο.


DSC00606.jpg



DSC00608.jpg



Όλοι μα ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι επισκέπτες είχαν sleeping bags, κουβέρτες, μαξιλάρια, φακούς, κεριά, τσάγια, σοκολάτες, φαγητά που έβραζαν με το διαθέσιμο γκάζι μιας και η καλύβα δεν έχει ηλεκτρικό, κλπ. Εμείς το μόνο που είχαμε ήταν δύο σαντουιτσάκια με ζαμπόν που μύριζε πλέον ύποπτα. Τα βλέμματα των υπόλοιπων όταν μας παρατηρούσαν ήταν γεμάτα οίκτο :lol: :lol:

Παρόλα αυτά δε περάσαμε άσχημα το βραδάκι, ανάψαμε φωτιά μιας και υπήρχε πλεόνασμα ξύλων στην καλύβα, και καθήσαμε στο τραπέζι που είχε μια σκακιέρα να παίξουμε λίγο σκάκι. Κέρδισα το πρώτο παιχνίδι αλλά προφανώς καταπονημένος από τις απάνθρωπες συνθήκες και το προηγούμενο παραλήρημά μου (για να μην αναφέρω και το γεγονός ότι ο στίβος ήταν βαρύς και το χορτάρι κακοκουρεμένο) έχασα τα επόμενα δύο και αποσύρθηκα.


DSC00610.jpg



Όλα αυτά υπό το φως των κεριών που είχαν φέρει μια οικογένεια Νεοζηλανδών με τρία παιδάκια, τα οποία είχαν εξαιρετική συμπεριφορά όλο το βράδυ, σε βαθμό που μας έκανε εντύπωση. Δίπλα μας καθόταν ένα ζευγάρι ηλικιωμένων οι οποίοι μας είπαν ότι έκαναν ολόκληρο το τρεκ - και τα 60 χιλιόμετρα! Ο τύπος δε, όταν τον ρωτήσαμε από πού είναι, μας λέει περήφανα “α εγώ είμαι από το Paparoa!!!!” :haha: :haha:

Όπως καταλαβαίνετε μετά απαιτούσαν να μάθουν το λόγο που ξεκαρδιστήκαμε στα γέλια, και δεν αρκέστηκαν στην εξήγηση ότι είχαμε περάσει από το Paparoa λίγες μέρες πριν. :bleh:


Έκλεισα τη μέρα με τη μοναχική δουλειά να προσπαθώ να αναζοπυρωσω τη φωτιά στο κάτι σαν τζάκι της καλύβας, με την ελπίδα ότι αυτό κάπως θα βοηθήσει να περάσουμε τη νύχτα...
 
Μηνύματα
301
Likes
1.820
Επόμενο Ταξίδι
Η.Π.Α.
Ταξίδι-Όνειρο
Ωκεανία
"καταπονημένος από τις απάνθρωπες συνθήκες" :haha::haha::haha: Έτσι περιπέτεια έξω από το comfort zone!!! Τρομερές εικόνες και υπέροχη ιστορία!!!!! Περιμένουμε με αγωνία την συνέχεια :clap::clap::clap:
 

Defkalion

Administrator
Μηνύματα
11.400
Likes
17.206
Ταξίδι-Όνειρο
Αλάσκα
Κεφάλαιο 8 - Nelson Lakes

H νύχτα τελικά αποδείχθηκε εφιαλτική. Είχα φορέσει όλα τα εσωθερμικά που είχα, όλες τις μπλούζες και το μπουφάν, αλλά πολύ απλά δεν ήταν αρκετά αφού η θερμοκρασία έκανε βουτιά όταν έπεσε το φως και η καλύβα δεν είχε θέρμανση. Όλο το βράδυ έτρεμα από το κρύο και δε κοιμήθηκα πάνω από μια ώρα. Περίμενα με τα χίλια ζόρια να πάει πέντε για να σηκωθώ να ανάψω φωτιά, και εκεί που περπατούσα μέσα στα σκοτάδια στο κεντρικό δωμάτιο που (θα έπρεπε να) ήταν άδειο, ακούω κάποιον να κουνιέται. Ανάβω το φως από το κινητό μου και βλέπω το Γιώργο που είχε ξαπλώσει στο παγκάκι της κουζίνας :lol: :lol: :lol: - προφανώς ούτε εκείνος είχε κοιμηθεί.

Ανάψαμε φωτιά και ζεστάναμε χεράκια - ποδαράκια - πωπουδάκια και αφού τα είπαμε με τους παπαροανούς φίλους μας που ξύπνησαν κι’αυτοί από τα χαράματα, μόλις βγήκε ο ήλιος ξεκινήσαμε για το δεύτερο κομμάτι του τρεκ που θα μας έφερνε πίσω στον πολιτισμό. Όταν ξεκινήσαμε είχε πολύ κρύο, αλλά πολύ γρήγορα η κατάσταση άλλαξε δραματικά: το σκουφάκι στο κεφάλι μου άντεξε 5 λεπτά, η εσωθερμική μπλούζα 10 λεπτά, και το μάλλινο πουκάμισο 15 λεπτα. Ο καιρός ήταν για άλλη μια μέρα εξαιρετικός και η διαδρομή από το Whariwharangi πίσω προς το Totaranui αυτή τη φορά θα γινόταν μέσω ενός απότομου λόφου που λέγεται Gibbs Hill. Συναντήσαμε πολύ όμορφες περιοχές δάσους και πολύ ωραία θέα κάτω στην κοιλάδα.


DSC00612.jpg



DSC00636.jpg



DSC00639.jpg



Ξεκινήσαμε από το επίπεδο της θάλασσας που ήταν η καμπίνα και φτάσαμε μέχρι 420 μέτρα υψόμετρο. Γενικά όλο το τρεκ το κάναμε περπατώντας, αλλά σε κάποιο σημείο άρχισα να τρέχω μανιωδώς, φωνάζοντας ΓΙΟΥΧΑ ΣΑΠΙΛΑ! Υποθέτω ήταν από τον ενθουσιασμό μου που το βράδυ θα κοιμόμουν σε κανονικό κρεβάτι. :xalara:


20190419_100042.jpg


Το τρεκ μας άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις, είναι πάρα πολύ προσεγμένο, εξαιρετικά διαμορφωμένο και προφανέστατα πολύ τακτικά συντηρημένο. Όλη η διαδρομή έχει γίνει χωρίς παρεμβάσεις στο τοπίο και με μεγάλη προσοχή και σεβασμό στη φύση. Μεγάλη εντύπωση μου έκανε η πλήρης απουσία ζώων και πουλιών, κάτι που όμως τελικά μάλλον συμβαίνει συνολικά στη χώρα, όχι μόνο στο συγκεκριμένο εθνικό πάρκο. Το μόνο σημάδι ότι υπάρχει ζωή μέσα στα δάση ήταν οι παγίδες που έχουν βάλει οι υπεύθυνοι του πάρκου ανά τακτά διαστήματα για να πιάνουν κάτι μεγάλες σφήκες (wasps).

Πήραμε το αμάξι μας και ξεκινήσαμε για Nelson Lakes, περίπου 250 χιλιόμετρα προς το νότο. Αφού σταματήσαμε σε ένα χωριουδάκι να πιούμε τσαγάκι για να ξεπεράσουμε το hangover από την αϋπνία, θέλαμε να φάμε αφού πεινάγαμε σα λύκοι. Έλα όμως που ήταν Μεγάλη Παρασκευή στη χώρα και ήταν τα πάντα κλειστά, οπότε δε βρίσκαμε φαγητό πουθενά ούτε για δείγμα - μας είχαν τελειώσει και οι μπαλίτσες οπότε η διαδρομή ήταν επίπονη. :haha:

Το St Arnaud που ήταν ο τελικός μας προορισμός είναι ένα μικρό αλπικό χωριουδάκι 700 κατοίκων που βρίσκεται σε υψόμετρο 650 μέτρων και είναι χτισμένο πάνω στο βόρειο άκρο της λίμνης Rotoiti, που είναι η μία από τις δύο Nelson Lakes - η άλλη είναι η Rotoroa. Περικυκλωμένο από βουνά, κοιλάδες αλλά και τη λίμνη δίπλα του, το St Arnaud ήταν ένα μεγάλο μυστήριο, από αυτά τα μέρη που οι πινακίδες στο δρόμο σου λένε ότι πλησιάζεις αλλά ποτέ δε το βλέπεις παρά μόνο την τελευταία στιγμή. Το κατάλυμμά μας ήταν ένα διόροφο δωμάτιο σε ένα πολύ όμορφο ξύλινο lodge, το οποίο ήταν τόσο γεμάτο που έπρεπε να τους πάρουμε τηλέφωνο από το δρόμο για να μας κρατήσουν τραπέζι στο τεράστιο εστιατόριό τους αν θέλαμε να φάμε το βράδυ.

Με το που φτάσαμε κάναμε την κίνηση-ματ του ταξιδιού: πήγαμε να πλύνουμε τα ρούχα μας στις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου, μιας και θα μέναμε εδώ δύο νύχτες (πρωτοφανές). Και γιατί ήταν κίνηση ματ ρωτάτε; διότι πολύ απλά ερωτευτήκαμε τα στεγνωτήρια, που έβγαζαν τα ρούχα μας στεγνά, ζεστά και πολύ πολύ αφράτα. Μεγάλος έρωτας σας λέω. Μόλις τελειώσαμε τα ρούχα νιώσαμε ένα ξαφνικό κενό, αλλά γρήγορα ο Γιώργος μου θύμισε ότι θα ερχόταν και ο Κώστας την επόμενη οπότε δε μπορεί, θα είχε και αυτός ρούχα να πλύνουμε και να στεγνώσουμε. :lol: :lol: :lol:

Φάγαμε πολύ ωραίο φαγητό στο επίσης πολύ ωραίο εστιατόριο του ξενοδοχείου, αφού προηγουμένως κάναμε μια βόλτα προς τη λίμνη, μέσα από ένα πανέμορφο μονοπάτι στο δάσος δίπλα σε ένα ποτάμι. Τρομερή εντύπωση μου έκανε ότι ακόμα και στη μέση του πουθενά, σε ένα τόσο απομακρυσμένο μέρος, το μονοπάτι ήταν εξαιρετικά διαμορφωμένο.

DSC00648.jpg



DSC00651.jpg



Η επόμενη μέρα θα είχε παραλαβή του Κώστα από το λιμάνι και βόλτα στα φιορδ, αλλά και μια σωστή επίσκεψη στη λίμνη...
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.662
Likes
50.501
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Κάποτε λέγαμε ότι η ποιότητα ζωής σε μια χώρα μπορεί να κριθεί από επίσκεψη σε νοσοκομείο, σχολείο και φυλακή. Τρίχες! Το κριτήριο από εδώ και πέρα είναι τα πλυντήρια.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.186
Μηνύματα
883.275
Μέλη
38.893
Νεότερο μέλος
stefanoss

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom