Kostas III
Member
- Μηνύματα
- 31
- Likes
- 235
- Επόμενο Ταξίδι
- Οψόμεθα...
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ισλανδία
Σκόπια – Βελιγράδι 15-08-2014
Χιλιόμετρα : 455
Χρόνος : 6 ώρες 24 λεπτά (οδήγηση)
Κόστος διοδίων : 2,50€ Σκόπια – 8,50€ Σερβία
Νόμισμα : Δηνάριο
Ισοτιμία : 1 ευρώ =>119 δηνάρια
Αφήσαμε πίσω το αγαπητό ξενοδοχείο και φύγαμε για Σερβία. Τα Σκόπια είναι πολύ κοντά στα σύνορα οπότε και σε 30-45 λεπτά φτάσαμε σύνορα αφού πληρώσαμε 2 διόδια 1 και 1,5€.
Σύνορα Σκοπίων : Τυπικός ως ανύπαρκτος έλεγχος ταυτοτήτων
Ουρά 30-40 λεπτών
Σύνορα Σερβίας : Έλεγχος ταυτοτήτων, μας ρώτησε αν πρώτη φορά ερχόμαστε στην χώρα και κάτι πληκτρολόγησε στον υπολογιστή.
Από τα σύνορα μέχρι την Νις είναι 155χλμ και ο δρόμος είναι μια λωρίδα ανά κατεύθυνση χωρίς μπαριέρα στον μέσω αλλά ούτε και στο πλάι!!! Αν για κάποιο λόγο βγεις από το δρόμο θα βρεθείς με μαθηματική βεβαιότητα ή στα χωράφια 3 μέτρα κάτω από το δρόμο ή πάνω σε κάποια στέγη. Για να έχει ακόμα πιο ενδιαφέρων ο δρόμος είναι γεμάτος έργα και παρακάμψεις.
Κάπου εκεί πληρώνεις και 2€ διόδια
Φτάσαμε Νις, μια χαρωπή σχετικά πόλη με ψηλά δέντρα και αρκετά 8οροφα κτήρια. Πλατεία στο κέντρο, μεγάλοι δρόμοι και μια αίσθηση σαν παραλιακή πόλη. Όχι άσχημα για πόλη που δεν βλέπει θάλασσα ούτε με το μακαρόνι.
Εκεί έχει και ένα τεράστιο Metrocash & carryσούπερ μάρκετ όπου αποφασίσαμε να επισκεφτούμε για να γεμίσουμε με νερό για το υπόλοιπο ταξίδι. Αγοράσαμε λοιπόν 3 6αδες 2λιτρα νερό Duboka. Θεωρήσαμε λογικό να δοκιμάσουμε το νερό αφού τα αγοράσουμε και έτσι 30χλμ μετά διαπιστώσαμε ότι ναι μεν το νερό ΔΕΝ ήταν ανθρακούχο αλλά ήταν αρκετά πικρό για τα γούστα μας! Τουτέστιν … πρέπει να ξαναγοράσουμε νερά!
Μετά την Νις έχει διόδια όπου σου δίνουν χαρτάκι και πληρώνεις κατά την έξοδο από τον αυτοκινητόδρομο. Εδώ ο δρόμος είναι πιο στρωτός και αρκετά πιο ίσιος χωρίς πολλές στροφές.
10χλμ πριν το Βελιγράδι και ενώ ο δρόμος έχει 2 λωρίδες ανα κατεύθυνση και μια λωρίδα ασφαλείας, ξαφνικά ουρά, ακίνητα αυτοκίνητα και κανένα σημάδι για το τι το προκάλεσε. Κινούμαστε 10 μέτρα ανα λεπτό για κανα μισάωρο μέχρι που κάπου στο βάθος διακρίνουμε …. διόδια!!! Και ενώ θεώρησα ότι είναι σωστό να περιμένω στην ουρά μου, από την λωρίδα ασφαλείας πας περνάγανε τα αυτοκίνητο σωρηδόν!
Τελικά μετά από 1ώρα και 10 λεπτά!!! φτάσαμε στον γκισέ των διοδίων πληρώσαμε 6,50€ και διαπιστώσαμε ότι είχε και δεύτερη σειρά διοδίων αρκεί να περάσεις από λωρίδα ασφαλείας!!!
Με τα πολλά φτάσαμε στο ξενοδοχείο Villa Family Hotel Belgradehttp://www.villafamily.rs/eng/villa-family/ με κόστος 38,50€ την βραδιά (με πρωινό). Το δωμάτιο ήταν αρκετά μέτριο αλλά για τα λεφτά του καλό ήταν.
Ως ταξιδευτές αποφασίσαμε ευθύς να πάμε στην πόλη για μια γύρα με το αυτοκίνητο και αν βρούμε κάπου να περπατήσουμε έχει καλός.
Εδώ έχουμε τον ποταμό Σάβο παραπόταμο του Δούναβη και πόλη είναι χωρισμένη σε δυο μέρη. Από την μια πλευρά του ποταμού το παλιό Βελιγράδι και από την άλλη το νέο.
Το παλαιό είναι σαν να κυκλοφορείς στον Πειραιά αλλα χωρίς την θάλασσα. Με εξαίρεση 2 μεγάλα πάρκα στην άκρη της, όλη η υπόλοιπη είναι μια τεράστια τσιμεντούπολη με πολύ βαριά ενέργεια (προφανώς λόγω του πολέμου) με χωρίς κάποιο κέντρο ή πεζόδρομο να περπατήσεις.
Η οδήγηση στην πόλη είναι μια πρόκληση και θα είναι πραγματικά ΘΑΥΜΑ αν δεν κάνετε παράβαση. Μεγάλες πιθανότητες υπάρχουν και να προκληθεί ατύχημα ή να πατήσετε κάποιον πεζό. Γιατί ;;; …. Διότι όλη η πόλη έχει σχετικά μεγάλους κεντρικούς δρόμους, που στην μέση περνάει το τραμ και μπαίνει αρκετές στην λωρίδα σου. ΟΛΟΙ οι οδηγοί πιέζουν απίστευτα να προχωρήσεις (είναι δύσκολο να πας αργά) και μέσα στο χάος οι πεζοί περνάνε τις διαβάσεις αμάσητα και αντίθετα με την Ελλάδα, τα αυτοκίνητα σταματάνε.
Οπότε πάμε σενάριο… Οδηγάς και ξαφνικά βλέπεις το τραμ να μπαίνει στην λωρίδα σου ενώ από δεξιά σε προσπερνάνε τα αυτοκίνητα. Το GPS σου λέει ότι πρέπει να στρίψεις δεξιά. Διεκδικείς «ελληνικά» τη θέση σου δεξιά ενώ αυξάνεις απότομα ταχύτητα βλέποντας τον πίσω να σε πιέζει απειλητικά και ξαφνικά μπροστά σου περνάει ενας πεζός την διάβαση!
Σύνολο: σε 2 ώρες οδήγησης στο κέντρο πέρασα 2 κόκκινα!!!! και έκανα περίπου άλλες 10-15 παραβάσεις!!! Λάβετε υπ’ όψιν ότι οδηγάω περίπου 15 χρόνια αυτοκίνητο και άλλα τόσα μηχανή συν του ότι δεν είμαι ένας επιθετικός οδηγός.
Το νεό Βελιγράδι θυμίσει την περιοχή Ελληνικό – Ανω Γλυφάδα με τεράστιους δρόμους χαμηλά κτήρια και τεράστια εμπορικά καταστήματα.
Η σύνδεση των 2 πόλεων γίνεται με γέφυρες που μονο με GPS κατάφερα να μπω μέσα τους.
Το Βελιγράδι γενικά μπορώ να πω ότι είναι η πιο άσχημη και βαρετή πόλη με πολύ βαριά ενέργεια. Δεν βρήκαμε τίποτα να δούμε, δεν μπορέσαμε να περπατήσουμε κάπου το βράδυ και το μόνο που βρήκα πραγματικά εντυπωσιακό ήταν σε ένα κεντρικό δρόμο 2 γιγάντιες πολυκατοικίες που ήταν χτυπημένες από βλήματα Tomahawk. Τα κτίρια αυτά ήταν το κεντρικό στρατηγείο του Σερβικού στρατού στο Βελιγράδι και βομβαρδίστηκαν από το ΝΑΤΟ το 1999!!! (αρκετά κοντά εεε)
Δεν μπορώ να πω περισσότερα μιας και δεν περπάτησα πολύ την πόλη αλλα την οδήγησα πολύ (έκανα 66 χλμ) και δεν μπορώ να κατηγορήσω ουσιαστικά μια πόλη μου έζησε πόλεμο τόσο σύντομα που ΟΛΟΙ που διαβάζουν αυτό το άρθρο ζούσαν!!!
Χιλιόμετρα : 455
Χρόνος : 6 ώρες 24 λεπτά (οδήγηση)
Κόστος διοδίων : 2,50€ Σκόπια – 8,50€ Σερβία
Νόμισμα : Δηνάριο
Ισοτιμία : 1 ευρώ =>119 δηνάρια
Αφήσαμε πίσω το αγαπητό ξενοδοχείο και φύγαμε για Σερβία. Τα Σκόπια είναι πολύ κοντά στα σύνορα οπότε και σε 30-45 λεπτά φτάσαμε σύνορα αφού πληρώσαμε 2 διόδια 1 και 1,5€.
Σύνορα Σκοπίων : Τυπικός ως ανύπαρκτος έλεγχος ταυτοτήτων
Ουρά 30-40 λεπτών
Σύνορα Σερβίας : Έλεγχος ταυτοτήτων, μας ρώτησε αν πρώτη φορά ερχόμαστε στην χώρα και κάτι πληκτρολόγησε στον υπολογιστή.

Από τα σύνορα μέχρι την Νις είναι 155χλμ και ο δρόμος είναι μια λωρίδα ανά κατεύθυνση χωρίς μπαριέρα στον μέσω αλλά ούτε και στο πλάι!!! Αν για κάποιο λόγο βγεις από το δρόμο θα βρεθείς με μαθηματική βεβαιότητα ή στα χωράφια 3 μέτρα κάτω από το δρόμο ή πάνω σε κάποια στέγη. Για να έχει ακόμα πιο ενδιαφέρων ο δρόμος είναι γεμάτος έργα και παρακάμψεις.
Κάπου εκεί πληρώνεις και 2€ διόδια
Φτάσαμε Νις, μια χαρωπή σχετικά πόλη με ψηλά δέντρα και αρκετά 8οροφα κτήρια. Πλατεία στο κέντρο, μεγάλοι δρόμοι και μια αίσθηση σαν παραλιακή πόλη. Όχι άσχημα για πόλη που δεν βλέπει θάλασσα ούτε με το μακαρόνι.
Εκεί έχει και ένα τεράστιο Metrocash & carryσούπερ μάρκετ όπου αποφασίσαμε να επισκεφτούμε για να γεμίσουμε με νερό για το υπόλοιπο ταξίδι. Αγοράσαμε λοιπόν 3 6αδες 2λιτρα νερό Duboka. Θεωρήσαμε λογικό να δοκιμάσουμε το νερό αφού τα αγοράσουμε και έτσι 30χλμ μετά διαπιστώσαμε ότι ναι μεν το νερό ΔΕΝ ήταν ανθρακούχο αλλά ήταν αρκετά πικρό για τα γούστα μας! Τουτέστιν … πρέπει να ξαναγοράσουμε νερά!

Μετά την Νις έχει διόδια όπου σου δίνουν χαρτάκι και πληρώνεις κατά την έξοδο από τον αυτοκινητόδρομο. Εδώ ο δρόμος είναι πιο στρωτός και αρκετά πιο ίσιος χωρίς πολλές στροφές.
10χλμ πριν το Βελιγράδι και ενώ ο δρόμος έχει 2 λωρίδες ανα κατεύθυνση και μια λωρίδα ασφαλείας, ξαφνικά ουρά, ακίνητα αυτοκίνητα και κανένα σημάδι για το τι το προκάλεσε. Κινούμαστε 10 μέτρα ανα λεπτό για κανα μισάωρο μέχρι που κάπου στο βάθος διακρίνουμε …. διόδια!!! Και ενώ θεώρησα ότι είναι σωστό να περιμένω στην ουρά μου, από την λωρίδα ασφαλείας πας περνάγανε τα αυτοκίνητο σωρηδόν!

Τελικά μετά από 1ώρα και 10 λεπτά!!! φτάσαμε στον γκισέ των διοδίων πληρώσαμε 6,50€ και διαπιστώσαμε ότι είχε και δεύτερη σειρά διοδίων αρκεί να περάσεις από λωρίδα ασφαλείας!!!

Με τα πολλά φτάσαμε στο ξενοδοχείο Villa Family Hotel Belgradehttp://www.villafamily.rs/eng/villa-family/ με κόστος 38,50€ την βραδιά (με πρωινό). Το δωμάτιο ήταν αρκετά μέτριο αλλά για τα λεφτά του καλό ήταν.

Ως ταξιδευτές αποφασίσαμε ευθύς να πάμε στην πόλη για μια γύρα με το αυτοκίνητο και αν βρούμε κάπου να περπατήσουμε έχει καλός.
Εδώ έχουμε τον ποταμό Σάβο παραπόταμο του Δούναβη και πόλη είναι χωρισμένη σε δυο μέρη. Από την μια πλευρά του ποταμού το παλιό Βελιγράδι και από την άλλη το νέο.
Το παλαιό είναι σαν να κυκλοφορείς στον Πειραιά αλλα χωρίς την θάλασσα. Με εξαίρεση 2 μεγάλα πάρκα στην άκρη της, όλη η υπόλοιπη είναι μια τεράστια τσιμεντούπολη με πολύ βαριά ενέργεια (προφανώς λόγω του πολέμου) με χωρίς κάποιο κέντρο ή πεζόδρομο να περπατήσεις.
Η οδήγηση στην πόλη είναι μια πρόκληση και θα είναι πραγματικά ΘΑΥΜΑ αν δεν κάνετε παράβαση. Μεγάλες πιθανότητες υπάρχουν και να προκληθεί ατύχημα ή να πατήσετε κάποιον πεζό. Γιατί ;;; …. Διότι όλη η πόλη έχει σχετικά μεγάλους κεντρικούς δρόμους, που στην μέση περνάει το τραμ και μπαίνει αρκετές στην λωρίδα σου. ΟΛΟΙ οι οδηγοί πιέζουν απίστευτα να προχωρήσεις (είναι δύσκολο να πας αργά) και μέσα στο χάος οι πεζοί περνάνε τις διαβάσεις αμάσητα και αντίθετα με την Ελλάδα, τα αυτοκίνητα σταματάνε.
Οπότε πάμε σενάριο… Οδηγάς και ξαφνικά βλέπεις το τραμ να μπαίνει στην λωρίδα σου ενώ από δεξιά σε προσπερνάνε τα αυτοκίνητα. Το GPS σου λέει ότι πρέπει να στρίψεις δεξιά. Διεκδικείς «ελληνικά» τη θέση σου δεξιά ενώ αυξάνεις απότομα ταχύτητα βλέποντας τον πίσω να σε πιέζει απειλητικά και ξαφνικά μπροστά σου περνάει ενας πεζός την διάβαση!
Σύνολο: σε 2 ώρες οδήγησης στο κέντρο πέρασα 2 κόκκινα!!!! και έκανα περίπου άλλες 10-15 παραβάσεις!!! Λάβετε υπ’ όψιν ότι οδηγάω περίπου 15 χρόνια αυτοκίνητο και άλλα τόσα μηχανή συν του ότι δεν είμαι ένας επιθετικός οδηγός.

Το νεό Βελιγράδι θυμίσει την περιοχή Ελληνικό – Ανω Γλυφάδα με τεράστιους δρόμους χαμηλά κτήρια και τεράστια εμπορικά καταστήματα.
Η σύνδεση των 2 πόλεων γίνεται με γέφυρες που μονο με GPS κατάφερα να μπω μέσα τους.
Το Βελιγράδι γενικά μπορώ να πω ότι είναι η πιο άσχημη και βαρετή πόλη με πολύ βαριά ενέργεια. Δεν βρήκαμε τίποτα να δούμε, δεν μπορέσαμε να περπατήσουμε κάπου το βράδυ και το μόνο που βρήκα πραγματικά εντυπωσιακό ήταν σε ένα κεντρικό δρόμο 2 γιγάντιες πολυκατοικίες που ήταν χτυπημένες από βλήματα Tomahawk. Τα κτίρια αυτά ήταν το κεντρικό στρατηγείο του Σερβικού στρατού στο Βελιγράδι και βομβαρδίστηκαν από το ΝΑΤΟ το 1999!!! (αρκετά κοντά εεε)
Δεν μπορώ να πω περισσότερα μιας και δεν περπάτησα πολύ την πόλη αλλα την οδήγησα πολύ (έκανα 66 χλμ) και δεν μπορώ να κατηγορήσω ουσιαστικά μια πόλη μου έζησε πόλεμο τόσο σύντομα που ΟΛΟΙ που διαβάζουν αυτό το άρθρο ζούσαν!!!
Last edited: