Περού ΠΕΡΟΥ (Ειρηνικός Ωκεανός - Άνδεις - Αμαζόνιος) ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΖΩΗΣ

griego

Member
Μηνύματα
15
Likes
34
5 μέρες στη Λίμα.
Οι πρώτες 5 μέρες ήταν αφιερωμένες στη Λίμα, την πρωτεύουσα του Περού, την Πόλη των Βασιλέων (Ciudad De Los Reyes), χτισμένη δίπλα στον Ειρηνικό. Tο κλίμα και οι ατμοσφαιρικές συνθήκες της Λίμα (αλλά όχι και του Περού συνολικά) κάθε άλλο παρά ιδανικά μπορούν να χαρακτηριστούν από έναν Έλληνα, τουλάχιστον για την περίοδο που είμουν εγώ εκεί. Κι’ αυτό για έναν Έλληνα που είναι συνηθισμένος στον καθαρό ουρανό και τον ολόλαμπρο ήλιο, χειμώνα - καλοκαίρι. Ο ουρανός εκεί, στις 18 από τις 20 ημέρες που είμουν στη Λίμα ήταν γκρίζος, έχοντας την εντύπωση μονίμως ότι έρχεται βροχή. Όμως στη Λίμα δε βρέχει ποτέ! Αυτό που κάλυπτε την πόλη δεν ήταν βαριά σύνεφα βροχής, αλλά ένα γκρίζο πέπλο υγρασίας. Πιθανολογώ ότι πρόκειται για κάποιο τοπικό κλιματολογικό φαινόμενο λόγω του Ειρηνικού που φέρνει υγρασία και εγκλωβίζεται συναντώντας τις Άνδεις, ενώ είχε ζέστη (όχι όμως τα 38αρια και τα 40αρια της καλοκαιρινής Αθήνας!) 26-28 βαθμοί, αλλά με μια υγρασία που την ένιωθες τόσο έντονη παντού! Υ πήρχαν περιπτώσεις που έβλεπες άσπρα κύματα υγρασίας σαν άσπρη πυκνή σκόνη να έρχονται με ταχύτητα και να καλύπτουν τις λεωφόρους και τους δρόμους - να έχεις ορατότητα μέχρι 30m.
Πρώτο απόγευμα βόλτα στη Miraflores.
Βρίσκομαι στη Larcomar για καφέ. Είναι το πιο τουριστικό και πολυφωτογραφισμένο μέρος της Λίμα, μπροστά από το ξενοδοχείο JW Mariot, με πλήθος café, bars και εμπορικά κέντρα. Η Larcomar είναι το «όμορφο υπερυψωμένο μπαλκόνι» της Λίμα με θέα το μεγαλειώδη Ειρηνικό. Η ματιά σου χάνεται στον ορίζοντα προσπαθώντας να διακρίνεις την άκρη του μέγα Ωκεανού που ήξερα μόνο από τα βιβλία της γεωγραφίας. Συναισθημα μοναδικό όταν αντικρίζεις για πρώτη φορά το μεγαλειώδη Ειρηνικό Ωκεανό. Όταν ακούς τα τεράστια κύματα να έρχονται και να σβήνουν ορμητικά απο κάτω, στην Costa Verde, την παραλιακή ζώνη της Λίμα. Aριστερά κάτω βλέπεις το μεγάλο σταυρό στο Chorillos που φωτίζεται τη νύχτα. Ο καθολικισμός είναι παντού στο Περού! Δεξιά και απο κάτω σου, πάνω στην Costa Verde προβάλει μιά μεγάλη τεχνητή προβλήτα πάνω στην οποία βρίσκεται το πασίγνωστο κλασσικό εστιατόριο Rosa Nautica, χτισμένο κυριολεκτικά πάνω στον ωκεανό. Για γεύμα και δείπνο πάνω στον Ειρηνικό και να σκάνε με θόρυβο τα τεράστια κύματα κάτω από τα πόδια σου!
Ένα μεγάλο πλεονέκτημα της Lima είναι ότι το θαλάσσιο μέτωπό της κοιτά δυτικά τον Ειρηνικό Ωκεανό. Φανταστείτε την εικόνα όταν ο ήλιος δύει στον ορίζοντα, πίσω από τον Ειρηνικό...
Συνεχίσαμε με βόλτα στην Avenida Larco, ένας εμπορικός δρόμος με πολύ καλή αγορά στη Miraflores. Πολοί τουρίστες. Εκεί υπάρχουν πολλά καταστήματα μεγάλων τραπεζών για να αλλάξει κανείς νόμισμα ή να σηκώσει χρήματα με την κάρτα του. Μπορεί ο μέσος μισθός ενός Περουβιανού να είναι 800sl (soles) – κάπου 200?, αλλά οι τιμές εκεί είναι τιμές Μιλάνου και Αθήνας. Εκεί βρίσκεις όλες τις γνωστές μάρκες, Ευρωπαικές και Αμερικάνικες, αλλά με τιμές Ευρώπης, καθώς είναι τουριστικός δρόμος.
Το βραδάκι για δείπνο κάτι παραδοσιακό Περουβιάνικο! Pollo Ala Brasa – ίσως από τα πιο αγαπημένα «λαϊκά» πιάτα των Περουβιανών. Ψητό κοτόπουλο (με ειδικά πικάντικα μπαχαρικά) και άφθονες πατάτες τηγανητές. Γενικά οι Περουβιανοί τρώνε πάρα πολύ πατάτα,(και ειδικά τηγανητή) αφού είναι ένα από τα κύρια αγροτικά προϊόντα τους. Λίγο βαρύ και ανθυγειινό μου φάνηκε (για τις δικές μου διατροφικές συνήθειες), αλλά ήταν νοστιμότατο.
Την άλλη μέρα, για γεύμα είπα να δοκιμάσω το πασίγνωστο και πιο διάσημο Περουβιανό πιάτο, το Cheviche. Γενικά στη Λίμα πρέπει να ξέρεις που θα πας να φας κάτι συγκεκριμένο. Να ρωτήσεις τους ίδιους τους Περουβιανούς. Είμουν τυχερός γιατί πήγαινα πάντα στα εστατόρια που θεωρούνταν καλύτερα από τους ίδιους τους Περουβιανούς. Καλό φαγητό δε σημαίνει και πάντα και κυριλέ εστιατόριο – αυτό ισχύει κατά πολύ στη Λίμα. Punto Azul, στη Mirafores για Cheviche λοιπόν... Πολυσύχναστο εστιατόριο για θαλασσινά με χώρο αναμονής και χαρτάκι για τραπέζι! Ο χώρος συμπαθητικός, πολύς κόσμος, αναμονή ½ ώρα και λουκετάκια στην καρέκλα σου για την τσάντα σου...! Απίστευτη πικοιλία στο μενού. Το cheviche (πικοιλία θαλασινών ψημένων σε πικάντικη σάλτσα λεμονιού) νοστιμότατο, όμως η σάλτσα του (achi) πολύ spicy για μένα. Αν δεν αντέχετε τα spicy, ζητήστε το πολύ ελαφρύ! Το εκπληκτικό πιάτο όμως ήταν το Arrosco Marisco (ριζότο με θαλασσινά). Αξέχαστη γεύση. Και το καλυτερο συνοδευτικό – Cherveza Cuscena – η καλύτερη μπύρα του Περού. Τέλος, για επιδόρπιο ένα από τα καλύτερα γλυκά που δοκίμασα στο Περού – Crocante de Lucuma που φτιάχνουν μόνο στο Punto Azul. To Lucuma είναι ένα τροπικό φρούτο με εκπληκτική γεύση – το λάτρεψα! Γιαούρτι σε μπουκάλι με γεύση Lucuma κάθε μέρα για πρωινό – υπέροχο και εξαιρετικό για το στομάχι.
 

pattyyy

Member
Μηνύματα
1.565
Likes
1.271
Επόμενο Ταξίδι
χμ...
Ταξίδι-Όνειρο
νότια αφρική
Ξεκινάς υπέροχα την ιστορία σου! Περιμένω ανυπόμονα τη συνέχεια!
 

KIKI

Member
Μηνύματα
2.697
Likes
6.676
Επόμενο Ταξίδι
Ιορδανία
Ταξίδι-Όνειρο
Αφρική Ναμιμπια
πολυ ωραιο προορισμο διαλεξες και γραφεις πολυ ομορφα ...
Περιμενω τη συνεχεια ....
 

griego

Member
Μηνύματα
15
Likes
34
Η Λίμα των 9 εκατομμυρίων κατοίκων είναι μια πόλη τεράστια σε έκταση, με ακραίες αντιθέσεις.
Κατά τη γνώμη μου, 3 είναι τα κύρια και πιο ευδιάκριτα πρόσωπα της Περουβιανής πρωτεύουσας.
Από τη μια η εντυπωσιακά μοντέρνα Λίμα που γοητεύει, όπως το οικονομικό κέντρο στην περιοχή του San Isidro, όπου δεσπόζουν καινούρια high tech κτίρια – κολοσσοί, που δεν είναι άλλο από τα headquarters των μεγαλύτερων τραπεζών και εταιριών. Ο ακραίος καπιταλισμός έχει αφήσει ανάγλυφα το αποτύπωμα του στη Λίμα. Ένα οικονομικό σύστημα στηριζόμενο σε χρηματοπιστωτικούς και τραπεζικούς γίγαντες, που προφανέστατα δημιούργησε οικονομικούς κολοσσούς, χλιδάτες συνοικίες και ένα οικοδομικό big boom. Τα πανύψηλα κτίρια, edificios και συγκροτήματα κατοικιών που χτίζονται συνεχώς απ' άκρη σε άκρη στη Λίμα φανερώνουν μια οικονομία δυναμικά ανερχόμενη και αναπτυσσόμενη.
Αλλά και η high class Miraflores, με τα πολυτελή ξενοδοχεία, πόλος έλξης για τους τουρίστες προσθέτει στην αίγλη της Περουβιανής μεγαλούπολης.
Ένα από τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία στη Λίμα (και όχι μόνο στη Λίμα!) είναι το πλήθος των casino! Η Λίμα είναι σίγουρα η πρωτεύουσα των casino, άλλη μια απόδειξη της ακραία καπιταλιστικής κοινωνίας. Οι Περουβιανοί λατρεύουν τα casinos. Επιβλητικά και λαμπερά casinos, ναοί του τζόγου που σε θαμπώνουν με το ακραία κίτς και αμερικάνικο στύλ τους. NEW YORK, ATLANTIC CITY είναι μερικά από τα μεγαλύτερα και εντυπωσιακότερα casino της Λίμα. Ειδικά το ATLANTIC CITY θεωρείται το καλύτερο casino της πόλης. Τίποτα το Ευρωπαικό δεν υπάρχει εδώ – όλα είναι BIG και Αμερικάνικα. Θεωρώ ότι το Περού και η Λίμα βρίσκονται πολύ πιο κοντά στην Αμερικάνικη, από την Ευρωπαική νοοτροπία. Ο θρίαμβος του Αμερικανικού κοινωνικού και οικονομικού μοντέλου, με όλη τη γοητεία και τις αντιθέσεις του.
Το δεύτερο πρόσωπο της Λίμα είναι αυτό της ιστορικής Λίμα. Υπάρχουν περιοχές όπως το ιστορικό κέντρο, με νεοκλασσικά κτίρια «ευρωπαικού στυλ» της δεκαετίας του 50 και του 60, ίσως και παλαιοτερα, μνημεία μιας άλλης εποχής. Παλιά ξενοδοχεία που φανερώνουν την αίγλη της Λίμα μιας άλλης εποχής, τεράστιες εκλησσίες - αρχιτεκτονικά αριστουργήματα και κτίρια με τη σφραγίδα της Ισπανικής απικοιοκρατίας. H Plaza De Armas με τα πανέμορφα ιστορικά κτίρια με τα μπαλκόνια της «αποικιοκρατικής» αρχιτεκτονικής ειναι αντιπροσωπευτικό παράδειγμα. Αλλά και συνοικίες που διατηρούν ακόμα το χρώμα και τη γοητεία της παλιάς Λίμα, με όμορφες πλατείες και παραδοσιακά λατινοαμερικάνικα σοκάκια. Είχα την τύχη να μένω σε μια τέτοια ιστορική περιοχή.
Η Λίμα όμως είναι κατά βάση μια πρωτεύουσα βαθιά και γνήσια λατινοαμερικάνικη. Είναι γνωστές σε όλους οι ακραίες κοινωνικοοικονομικές αντιθέσεις των λατινοαμερικάνικων κοινωνιών. Ακριβώς αυτό είναι και ένα από τα στοιχεία που ήθελα να δω. Περνόντας τον ποταμό Rimac, στην άλλη όχθη, (με το αυτοκίνητο φυσικά – οτιδήποτε άλλο είναι πραγματικά επικίνδυνο για έναν τουρίστα σε τέτοιες περιοχές), βρέθηκα μπροστά σε εικόνες δεινής φτώχιας. Απίστευτη αντίθεση. Λόφοι με παραγκουπόλεις από πολύχρωμα σπιτάκια, σαν κουτάκια, το ένα διπλα στο άλλο, ήταν η άλλη όψη της ίδιας μεγαλούπολης. Γενικά στο Περού αναθεώρησα πολλά πράγματα που θεωρούσα δεδομένα, όπως το τι θεωρούμε στην Ευρώπη και στην Ελλάδα φτώχια. Ενώ φτώχια για μας μπορεί θεωρείται να δυσκολεύεσαι να πληρώσεις τις δόσεις του στεγαστικού ή να περικόπτεις τις διακοπές σου, κάποιοι Περουβιανοί είναι ικανοποιημένοι και ευχαριστημένοι όταν υπάρχει φαγητό στο τραπέζι το μεσημέρι.

Ίσως ο καλύτερος τρόπος να γνωρίσεις τη Λίμα και να συνηδητοποιήσεις την έκταση της είναι οδηγώντας με το αυτοκίνητο. Όμως μη γελιέστε. Για έναν Έλληνα οδηγό είναι πρακτικά αδύνατο να οδηγήσει στη Λίμα. Παντελής έλειψη σεβασμού του ΚΟΚ, φρενήρεις ρυθμοί και τα φανάρια τοποθετημένα με τέτοιο τρόπο στην απέναντι πλευρά της διασταυρωσης που με μπέρδευαν συνεχώς. Είχα την τύχη να με ξεναγήσει οδικώς στην πόλη Περουβιανός. Όσο απίστευτο κι’ αν ακούγεται, είναι λίγοι εκείνοι που γνωρίζουν όλη τη Λίμα, απ’ άκρη σ’ άκρη κι' εκείνος ήταν ένας από αυτούς.

Πρώτο Σαββατόβραδο στη Λίμα και μετά από γεύμα στη Miraflores με θέα την Costa Verde, ακολούθησε βόλτα με το αμάξι πάνω στην Costa Verde, με κατεύθυνση από βορρά στο νότο. Πόσο όμορφη φαίνεται η Λίμα και από κάτω, την παραλιακή της λεωφόρο! Στα αριστερά σου, πάνω στους λόφους επιβλητικά υπερηψωμένη η Miraflores με τα όμορφα κτίρια και δεξιά σου οι ακτές του Ειρηνικού με τα πελώρια κύματα να έρχονται και τους αναρίθμητους surfers να τα δαμάζουν. Το Περού και η Λίμα πρέπει να είναι ο παράδεισος και η απόλυτη πρόκληση των surfers. Μπορώ μόνο να φανταστώ, λόγω υψοφοβίας τη θέα που κόβει την ανάσα, βλέποντας τους τολμηρούς με τα παραπέντε (paragliding) να πετάνε από πάνω μας κατα μήκος της Costa Verde! Τολμάτε;


Μικρή στάση στο Chorillos για φωτογραφίες. Ένας μεγάλος σταυρός βρίσκεται εκεί πάνω στο λόφο, ο οποίος φωτίζεται εντυπωσιακά τη νύχτα, κάνοντάς τον ευδιάκριτο απ’ άκρη σ’ άκρη στη Λίμα. Οι Περουβιανοί αγαπάνε το Χριστό και το δείχνουν παντού! Στέκομαι στο ύψωμα βλέποντας τα τεράστια κύματα να σκάνε από κάτω, στο λιμενοβραχίονα. Μία παλιά ιστορία συνδέει το ύψωμα του Chorillos με έναν ιερέα που ερωτεύτηκε και έπεσε από τα αυτά τα βράχια, αλλά δεν θυμάμαι λεπτομέρειες.
Συνεχίσαμε πιο νότια στην Punta Negra. Τοπίο λίγο σεληνιακό, μια μεγάλη παραλία με άμμο και μαύρα βράχια, επικίνδυνη όμως για τους λουομένους λόγω των κυμάτων που σκάνε ορμητικά πάνω στα βράχια. Δεν είναι για μας τους ‘Ελληνες αυτές οι παραλίες... Πέρασμα ξανά από το Chorillos, με τις κλασσικές λατινοαμερικάνικες φτωχογειτονιές, γεμάτες από ανέμελα πιτσιρίκια.
Στην επιστροφή σταματήσαμε σε ένα συμπαθητικό μαγαζάκι που φτιάχνει πολύ καλές empanadas. Πιτούλες γεμιστές, σαν τις δικές μας τυρόπιτες αλλά με πολλές παραλαγές – με κρέας κλπ. Νοστιμότατο σνακ, που η σκέτη με τυρί version θυμίζει τη δική μας τυρόπιτα.

Δεν είναι δυνατόν να πάει κάποιος στη Λίμα χωρίς να φάει στο Rosa Nautica στην Costa Verde, το πιο polyφωτογραφημένο, διάσημο και τουριστικό restaurant της Λίμα.
Σαββατόβραδο και δείπνο στο Rosa Nautica λοιπόν. Ένα εστιατόριο χτισμένο πάνω σε μία τεχνητή προβλήτα – εξέδρα, κυριολεκτικά πάνω στον ωκεανό. Μεσήλικοι τουρίστες, κυρίως αμερικανοί, και «η καλή κοινωνία» (πόσο συχαίνομαι αυτόν τον όρο) της Λίμα δίνουν μία εικόνα ρομαντικής αίγλης στο restaurant. Η διακόσμηση στο στυλ παλιάς αρχοντικής μεταπολεμικής Λίμα με τα γιγαντιαία απειλητικά κύματα να σκάνε με πάταγο πάνω στα θεμέλια του εστιατορίου, ακριβώς κάτω από τα πόδια σου. Στο πιάτο μου Lomo Saltado - ένα κλασσικότατο περουβιανό πιάτο με λωρίδες κρέατος ψημένες σε σάλτσα από pisco, το πιο διάσημο περουβιανό αλκοολούχο ποτό, το οποίο είναι η βάση για το πασίγνωστο Pisco Sour, το πιο διάσημο περουβιανό κοκτέιλ. Το νόστιμο κρέας συνοδευόταν από λαχταριστές ξεροψημένες πατάτες τηγανητές και ένα τηγανητό αυγό! Μπορεί να ακούγεται απλό και συνηθισμένο, όμως η γεύση του είναι υπέροχη - λένε ότι εκεί σερβίρεται το καλύτερο Lomo Saltado της πόλης.
Φεύγοντας, η θέα έξω από το εστιατόριο κόβει την ανάσα. Τα τεράστια κύματα του ωκεανού να σκάνε με πάταγο, ενώ από πάνω υπερηψωμένη, γοητευτική, σχεδόν αλαζονική η εντυπωσιακά φωτισμένη τη νύχτα Λίμα να κόβει την ανάσα με το μεγαλείο της! Και πιο βαθιά κάτω, στα νότια, πάλι ο σταυρός του Chorillos να αντικρύζει τη μεγαλούπολη.

Η νύχτα όμως δεν τελείωσε εδώ. Η νυχτερινή ζωή της Λίμα είναι ένα μεγάλο πάρτι. Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία – οι Περουβιανοί είναι γνήσιοι λατινοαμερικάνοι που λατρέυουν τη μουσική και το χορό! Το bar στη Larcomar ασφυκτικά γεμάτο από τη νεολαία της Λίμα, όμορφο κόσμο, που διασκεδάζει ξέφρενα. Τα λίγα τραπεζάκια σιγά σιγά εξαφανίζονται μετατρέποντας το μαγαζί σε μία μεγάλη πίστα χορού ενός super πάρτι. Όμορφη καλοκαιρινή Λίμα που χορεύει ακούραστα latin όλη τη νύχτα!
 
Last edited by a moderator:

pattyyy

Member
Μηνύματα
1.565
Likes
1.271
Επόμενο Ταξίδι
χμ...
Ταξίδι-Όνειρο
νότια αφρική
Εξαιρετική η περιγραφή σου! Μπράβο!
 

Lyda

Member
Μηνύματα
723
Likes
241
Επόμενο Ταξίδι
ΚΑΛΜΥΚΙΑ
Ταξίδι-Όνειρο
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Aργει η συνεχεια; Μας ανοιξες την ορεξη και με την περιγραφη σου αλλα και με τις νοστιμιες στην Λιμα.
 

griego

Member
Μηνύματα
15
Likes
34
Όποιον Έλληνα ναυτικό κι’ αν ρωτήσεις για το Περού και τη Λίμα, θα σου πει χαμογελώντας, ίσως και λίγο πονηρά, για το Callao, το επίνηο της Λιμα. Υποψιάζομαι ότι το Callao, από τις μεγαλύτερες περιφέρειες της μητροπολιτικής Λίμα και τόπος υποδοχής των ναυτικών, κουβαλάει βαριά ιστορία και μνήμες, όπως κάθε μεγάλο λιμάνι του εξωτερικού και ειδικά της Λατινικής Αμερικής.
Το Callao Θεωρείται υποβαθμισμένη περιοχή, λόγω προφανώς του ότι αποτελούσε τόπο υποδοχής και διασκέδασης των ναυτικών. Όπως σχεδόν όλα τα μεγάλα λιμάνια. Ήθελα λοιπον να πάω στο Callao, εκεί που πήγαν συγγενείς μου όπως και όλοι σχεδόν οι Έλληνες ναυτικοί.
Γειτονιές με σπιτάκια φτωχικά αλλά πολύχρωμα δίνουν μία αίσθηση κεφάτης πόλης. Στις γειτονιές παρέες να πίνουν, χορεύουν και να μπουγελώνονται! Φτωχοί άνθρωποι, αλλά γιορτάζουν τη ζωή.
Το Callao κατα τη γνώμη μου έχει τα φόντα να γίνει ένα εξαιρετικό πολιτιστικό κέντρο, λόγω της βαριάς ιστορίας του και της γνήσιας λατινοαμερικάνικης ταυτότητας του.
Στάση μπροστα από το όμορφο φρούριο, οχυρό – μνημείο του αγώνα ανεξαρτησίας των Περουβιανών από τους Conquistadores – τους Ισπανούς κατακτητές - αποικιοκράτες.
Βόρεια φαίνονται οι γερανοί του εμπορικού λιμανιού.
Η παραλία σφύζει από ζωή, Περουβιανούς χαμηλής κοινωνικοοικονομικής στάθμης και πιτσιρίκια να πλατσουρίζουν στα νερά. Στον ορίζοντα εκατοντάδες ψαροκαϊκα αραγμένα.
Κατευθυνθήκαμε για βόλτα στη La Punta, μία παραλία με μαύρα βότσαλα, γεμάτη από κόσμο! Εκατοντάδες Περουβιανοί, χαμηλής κοινωνικοοικονομικής τάξης, στιβαγμενοι στη παραλία να απολαμβάνουν (?) στιγμές χαλάρωσης.
Μη γελιέστε – ενδιαφέρον σκηνικό, αλλά για έναν τουρίστα θα ήταν εξαιρετικά παράτολμο να πάει μόνος του εκεί! Όσο φαίνεται γοητευτικό, άλλο τόσο σίγουρα είναι και επικίνδυνο. Εκεί ήταν από τις περιπτώσεις που η έμπειρη Περουβιανή μου παρέα μου συνέστησε να μην είμαι προκλητικός με τη βιντεοκάμερα και να φαίνομαι όσο το δυνατόν λιγότερο «ευρωπαίος τουρίστας». Βλέπετε, οι δημόσιες παραλίες του Περού, απευθυνόμενες στα χαμηλά κοινωνικοοικονομικά στρώματα δεν είναι καθόλου ασφαλείς για έναν τουρίστα. Και αυτό το ένιωσα εκεί!
Ολόκληρο σχεδόν το Περού, μια βαθιά ταξική κοινωνία με χαώδεις οικονομικές διαφορές, είναι χωρισμένο σε δημόσιους (για τους πολλούς) και ιδιωτικούς (για την elit) χώρους. Prive παραλίες, prive clubs, prive σουίτες στα γήπεδα! Παρόλο που έχω μία φυσική απέχθεια για κάθε τι ταξικό, ένιωσα πολλές φορές εκεί ότι δε μπορεί να γίνει διαφορετικά. Είναι κάτι αναπόφευκτο για τέτοιες κοινωνίες.

Αργά το βράδυ, επιστροφή στα μέρη μας. Βόλτα στο Pueblo Libre, μια παραδοσιακή τυπική όμορφη συνοικίας της Λίμα με αυθεντικό λατινοαμερικάνικο χρώμα. Ευχάριστη έκπληξη η στάση σε έναν δρόμο με κάποια λίγα φτωχικά μανάβικα στη σειρά. Όμορφο σκηνικό, original βγαλμένο από λατινοαμερικάνικη ταινία! Λίγες soles και ο φιλικότατος Jesus σου φέρνει φρέσκο χυμό σε κανάτα, από τα πιο ζουμερά και φρέσκα τροπικά φρούτα. Φράουλες με υπέροχο φρέσκο γάλα στο μπλέντερ! Το γάλα στο Περού έχει υπέροχη γεύση! Σίγουρα στην Ευρώπη δεν πίνουμε γάλα! Ή χυμό μπανάνας με γάλα καλύτερα; Ανανάς, Lucuma, mango... να μην ξέρεις τι να διαλέξεις. Ένιωσα τόσο τυχερός που μου δόθηκε η δυνατότητα να ανακάλυψω πράγματα και καθημερινές απολαύσεις των Περουβιανώμ που ένας τουρίστας δε μπορεί να ανακαλύψει. Μεγάλο πλεονέκτημα να ξέρεις τους ανθρώπους που θα σου δείξουν τα μέρη που οι ταξιδιωτικοί οδηγοί αγνοούν ή περιφρονούν.

Το Περού είναι ένας ιδιαίτερος ταξιδιωτικός προορισμός που κατά τη γνώμη μου δεν απευθύνεται σε καλοπερασάκηδες ταξιδιώτες – «προσκυνητές» του lifestyle, πολύ απλά γιατί δε μπορούν να εκτιμήσουν την ομορφιά που κρύβεται σε ένα λατινοαμερικάνικο πλακόστρωτο σοκάκι της Λίμα, στο μαγαζάκι του Jesus, μέσα σε ένα κλασσικό λατινοαμερικάνικο αστικό λεωφορείο – αυτά τα πολύχρωμα και ογκώδη με τη μηχανή να εξέχει μπροστά σα φορτηγό και τον κράχτη στην πόρτα να φωνάζει το δρομολόγιο ψαρεύοντας επιβάτες ή σε έναν πολύβουο από τα τρίκυκλα δρόμο του ζεστού Iquitos. Αν αυτό που ζητάει κάποιος είναι high class ξενοδοχεία και χλιδάτες διακοπές, ας πάει στο Παρίσι ή τη Μύκονο – «Why bother?» στη γλώσσα τους...
 

xenos

Member
Μηνύματα
2.414
Likes
804
Επόμενο Ταξίδι
Ν.Α Ασια
Ταξίδι-Όνειρο
Bανουατου/Tαιλανδη
Ενδιαφερον πληροφοριες!!!
Σε ποια περιοχη θα προτεινες να μεινει καποιος στη Λιμα?
Ναχει παραδοσιακο χρωμα.
 
Μηνύματα
2.487
Likes
3.195
Ταξίδι-Όνειρο
ΙΑΠΩΝΙΑ
Εξαιρετική η ιστορία σου,ο τρόπος που τα περιγράφεις,οι πληροφορίες που μας δίνεις..όλα!!
 

Lalibela

Member
Μηνύματα
330
Likes
47
ποσο στοιχιζει ρε παιδια το περου με ολα μεσα ...για οσο ...χρειαζονται αυτα τα ολα? (πολυ κατατοπιστικο :bleh:)
μιλαμε για 3 αρι ? 5α ρι ?
δεν εννοω διαμερισματα :haha:
 

maιra1

Member
Μηνύματα
206
Likes
118
Επόμενο Ταξίδι
ΙΝΔΟΚΙΝΑ
ποσο στοιχιζει ρε παιδια το περου με ολα μεσα ...για οσο ...χρειαζονται αυτα τα ολα? (πολυ κατατοπιστικο :bleh:)
μιλαμε για 3 αρι ? 5α ρι ?
δεν εννοω διαμερισματα :haha:

Επέστρεψα από 27ημερο ταξίδι στο Περού 21 Μαϊου.Θα υπολογίσεις 3,5αρι περίπου με.....απ'όλα. Από Βορρά ως Νότο, όχι μόνο από Λίμα ως και Κούσκο.
 

GTS

Member
Μηνύματα
6.785
Likes
18.176
Επέστρεψα από 27ημερο ταξίδι στο Περού 21 Μαϊου.Θα υπολογίσεις 3,5αρι περίπου με.....απ'όλα. Από Βορρά ως Νότο, όχι μόνο από Λίμα ως και Κούσκο.
27 ημέρες! :shock: Πώς πήγες, με πρακτορείο ή ανεξάρτητα?
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.195
Μηνύματα
883.529
Μέλη
38.899
Νεότερο μέλος
RDESPOINA

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom