Είναι καινούργιο αυτό δυστυχώς, μέχρι πριν καμιά διετία-τριετια δε θυμάμαι πότε άλλαξε είχαμε δικαίωμα ακύρωσης ακόμα και σε αλλαγή 5 λεπτών να γίνει, τώρα φέτος παρατήρησα κι εγώ σε δυο πτησεις που άλλαξαν μέχρι και μισή ώρα δε σου δίνει δικαίωμα αποδοχής.Σε όσες φορές μου έγινε αλλαγή ωραρίου για λιγότερο από 60 λεπτά η Aegean απλά με ενημέρωσε γι'αυτό. Για όταν η αλλαγή ήταν πάνω από μία ώρα, τότε υπήρχε μόνο η δυνατότητα στο email να δεχθώ ή να αρνηθώ την αλλαγή. Κάλεσα μάλιστα στο τηλεφωνικό κέντρο της Aegean και μου είπαν ότι αν η αλλαγή είναι μικρότερη από 60 λεπτά τότε δεν δίνεται η δυνατότητα άρνησης. Εσύ πως τα κατάφερες, 3 φορές κιόλας; Ήταν με άλλη εταιρία; Έκανες κάτι άλλο;