Aegean Airlines Πρόγραμμα τακτικών επιβατών Miles + Bonus

Porfyria

Member
Μηνύματα
348
Likes
1.243
Επόμενο Ταξίδι
Περού
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Περού
Τρομερή λογική εταιρείας, εις βάρος του πελάτη με μετατόπιση ευθυνών στον υπάλληλο χωρίς απολατάσταση ζητήματος κι όλα καλά!
Μου έχει τύχει να κάνει λάθος ο υπάλληλος κι όταν αποδείχθηκε το λάθος του αφού άκουσαν τη συνομιλία διόρθωσαν το λάθος χωρίς καμία επιβάρυνση για εμένα.
 

makisg

Member
Μηνύματα
5.197
Likes
19.535
Επόμενο Ταξίδι
Μάαστριχτ-Ντυνάν-Σπά-Άαχε
Ταξίδι-Όνειρο
Νησιά Φίτζι
Σε ποια τηλέφωνα εξυπηρετήσετε παιδιά από την Aegean?? Είναι διαφορετικά νούμερα ανάλογα με το αίτημα;; Υπάρχει χρέωση;;
 

Porfyria

Member
Μηνύματα
348
Likes
1.243
Επόμενο Ταξίδι
Περού
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία, Περού
Σε ποια τηλέφωνα εξυπηρετήσετε παιδιά από την Aegean?? Είναι διαφορετικά νούμερα ανάλογα με το αίτημα;; Υπάρχει χρέωση;;
Το τηλεφωνικό κέντρο είναι το 2106261000. Για τους gold είναι το 2106261222. Χρέωση σταθερού. Σχετικά με τα αιτήματα, εξαρτάται σε ποιον υπάλληλο θα πέσεις...
 

makisg

Member
Μηνύματα
5.197
Likes
19.535
Επόμενο Ταξίδι
Μάαστριχτ-Ντυνάν-Σπά-Άαχε
Ταξίδι-Όνειρο
Νησιά Φίτζι
Σε ποια τηλέφωνα εξυπηρετήσετε παιδιά από την Aegean?? Είναι διαφορετικά νούμερα ανάλογα με το αίτημα;:
Το τηλεφωνικό κέντρο είναι το 2106261000. Για τους gold είναι το 2106261222. Χρέωση σταθερού. Σχετικά με τα αιτήματα, εξαρτάται σε ποιον υπάλληλο θα πέσεις...

Σε ευχαριστώ πολύ. Πρέπει να επικοινώνησα πριν πολλά χρόνια αλλά αν θυμάμαι καλά πρέπει να πήρα ένα νούμερο που αρχίζε από 800 ή 801, αλλά δεν είμαι σίγουρος.
 

maria91

Member
Μηνύματα
2.630
Likes
2.479
Είναι λίγο τραγικό αυτό έχω την εντύπωση και δυστυχώς είναι κάτι που το έχουμε ξανασυναντήσει. Όχι τίποτε άλλο, άντε να βρεις το δίκιο σου μετά.
Εχω καταληξει πλεον οτι οι "παλιοι" υπαλληλοι ειναι πιο γνωστες..πλεον τους καταλαβαινω απο τη φωνη τι ηλικια μπορει να εχει η/ο καθεμια/ενας οποτε ξερω ποσο σοβαρα θα παρω καθε απαντηση...αν κ μου εχουν τυχει κ νεαρες κοπελες οντως να με βοηθησουν κ αυτα που λενε να ισχυουν,μου εχει τυχει ομως κ να ναι παντελως ασχετη,να κανονισω ολοκληρο ταξιδι με βαση τα λεγομενα της κ στο τελος να τρεχω κ να μη φτανω...γι αυτο πλεον οταν εχω μια απορια κανω τουλαχιστον 3 διαφορετικα τηλεφωνα για να μαι σιγουρη,οποια απαντηση ακουσω περισσοτερες φορες τοτε αυτη ειναι η σωστη :haha: :haha:
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.701
Likes
10.087
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
με μοναδικό ουσιαστικό στόχο τον ελάχιστο αριθμό 23ευρων που πρέπει να κάνουν κάθε μήνα για να μη χάσουν τη δουλειά τους.
Δηλ αν δεν «κανουν» αρκετα 23€ απολυονται? Σοβαρη κατηγορια που αν δεν μπορεις να τη στηριξεις φαινεται μια επιπλεον γελοιοτητα.
Προσωπικα παμπολλες φορες μου γλυτωσαν με κοπο τα 23€. Τελευταια: Δυο κρατησεις ιδιου ταξιδιου που αλλαξαν ημερομηνια με μια χρεωση 23€, ακυρωση κρατησης χωρις χρεωση επειδη αλλαξε η αναχωρηση για 5’ (ιδια ωρα αφιξης…)
Εχω καταληξει πλεον οτι οι "παλιοι" υπαλληλοι ειναι πιο γνωστες..
Λιγο αστικος μυθος..πολλα αλλαζουν κ πρεπει να υπαρχει ενημερωση ολων. Κ να μην ξερουν επικοινωνουν αργοτερα. Το καλυτερο σερβις παντως μακραν ολων των εταιρειων που ειχα την τυχη (ή ατυχια ενιοτε..) να χρειαστω.
 

poised

Member
Μηνύματα
1.211
Likes
9.878
Δηλ αν δεν «κανουν» αρκετα 23€ απολυονται? Σοβαρη κατηγορια που αν δεν μπορεις να τη στηριξεις φαινεται μια επιπλεον γελοιοτητα.
Μερικοί από εμάς έχουμε δικούς μας ανθρώπους που δουλεύουν και σε τέτοιες δουλείες και μαθαίνουμε τι ωραίο περιβάλλον είναι από μέσα, μη κάνεις τον "αν έχετε στοιχεία να πάτε στον εισαγγελέα".
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.701
Likes
10.087
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
Μερικοί από εμάς έχουμε δικούς μας ανθρώπους που δουλεύουν και σε τέτοιες δουλείες και μαθαίνουμε τι ωραίο περιβάλλον είναι από μέσα, μη κάνεις τον "αν έχετε στοιχεία να πάτε στον εισαγγελέα".
Κι εσυ μην κανεις «μου ειπε καποιος», «ακουσα στο καφενειο» τσαμπα λογια του αερα που δυσφημουν μια εταιρεια κ δεν προσφερουν απολυτως τιποτε στο φορουμ.
Θα ηταν ενδιαφερον να παει καποιος στον Εισαγγελεα για παρανομη απολυση αλλα αφου μιλαμε σε επιπεδο καφενειου ας τελειωσει εδω καθε συζητηση.
 

maria91

Member
Μηνύματα
2.630
Likes
2.479
Δηλ αν δεν «κανουν» αρκετα 23€ απολυονται? Σοβαρη κατηγορια που αν δεν μπορεις να τη στηριξεις φαινεται μια επιπλεον γελοιοτητα.
Προσωπικα παμπολλες φορες μου γλυτωσαν με κοπο τα 23€. Τελευταια: Δυο κρατησεις ιδιου ταξιδιου που αλλαξαν ημερομηνια με μια χρεωση 23€, ακυρωση κρατησης χωρις χρεωση επειδη αλλαξε η αναχωρηση για 5’ (ιδια ωρα αφιξης…)

Λιγο αστικος μυθος..πολλα αλλαζουν κ πρεπει να υπαρχει ενημερωση ολων. Κ να μην ξερουν επικοινωνουν αργοτερα. Το καλυτερο σερβις παντως μακραν ολων των εταιρειων που ειχα την τυχη (ή ατυχια ενιοτε..) να χρειαστω.
Και μενα μπορει να μου εχουν γλυτωσει 23ε αλλα αυτο δε σημαινει οτι το 80% του τηλεφωνικου κεντρου ειναι καταρτισμενο,ειδικα τα τελευταια 2 χρονια...οταν για να παρεις 1 σοβαρη απαντηση πρεπει να παρεις 3 φορες τηλεφωνο δε το λες κ την καλυτερη εξυπηρετηση...βεβαια σε συγκριση με αλλες εταιρειες μπορει να ναι σουπερ αλλα ας μη χρυσωνουμε το χαπι
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.274
Μηνύματα
940.769
Μέλη
39.957
Νεότερο μέλος
dhk

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom