Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

mikrh tsopana

Member
Μηνύματα
1.715
Likes
7.789
Επόμενο Ταξίδι
Ελλάδα-Παλέρμο-Μπιλμπάο
Ταξίδι-Όνειρο
θα το αποφασίσω αύριο
Για την πτήση Βαλένθια-Αθήνα θα απευθυνθείς στην ισπανική ΥΠΑ και για την Αθήνα-Βαλένθια στην δική μας. Και στις δύο θα κάνεις ακριβώς τα ίδια βήματα. Θα τις βρεις και τις 2 αν γκουγκλαρεις national enforcement bodies και θα σου βγάλει ένα αρχείο με όλους τους αντίστοιχους φορείς ανά τον κόσμο.
Σε ευχαριστώ πολύ. Η πτήση θα ήταν Βαλένθια-Παλέρμο και τούμπαλιν, οπότε ισπανική και ιταλική ΥΠΑ φαντάζομαι.
 

Nouli_Vanouli

Member
Μηνύματα
67
Likes
149
Καλημερα σε ολους, επικοινωνησα κι εγω πριν λιγο με την ΥΠΑ. Με ενημερωσαν οτι η κατασταση με την Ryanair ειναι μπερδεμενη. Αυτη τη στιγμη ειναι υποχρεωμένη να μας επιστρεψει τα χρήματα. Ομως προφανως προσπαθει να κερδισει χρονο να βρει λυση και προσπαθει να αποτρέψει πελατες απο το να ζητησουν τα χρηματα. Εξήγησα οτι μου ήρθε το Voucher οποτε συμφωνα με τη δικη μου σκεψη , η Ryanair θεωρει ότι εγω εχω το Voucher και ολα οκ. Τωρα όταν το Voucher λήξει ( σε 12 μηνες) τι γίνεται? Περνω τα λεφτα? η χάνω τα λεφτα? Ολα αυτα τα ρωτησα και μου ειπαν: και επειδη σας εστειλαν το Voucher τι σημαινει?οτι το δεχεστε?
Αρα , λεω, τι κανουμε? εγω θελω να κανω γνωστο στη Ryanair οτι δε θελω Voucher .
Μου ειπαν λοιπον, να τους στειλω την καταγγελία, με οτι εγγραφα εχω για να τους τα στειλουν.
Επισης μου ειπαν να γραψω οτι δεν μπορω να επικοινωνήσω με την Ryanair για να τους γνωστοποιήσω ότι δε θελω Voucher αλλα επιστροφη.
Τα εστειλα.Οποτε μενει να δουμε τι θα γινει.
Επισης μου πρότεινε ,εφοσον εχω ηδη κάνει αιτηση για επιστροφη, να μην ξανακανω.
Αυτα απο μεν για την ωρα
Το ότι σου έστειλαν το voucher δε σημαίνει ότι θεωρούν ότι "έχεις το voucher". Για να ισχύσει το voucher, θα πρέπει να πατήσεις το link για να το αποδεχτείς, πράγμα το οποίο κατά την ταπεινή μου γνώμη καλό είναι να μην κάνεις. Οπως βλέπεις είμαστε αρκετοί αυτοί που προχώρησαν σε καταγγελία και καλό είναι να γίνουμε περισσότεροι και να πιέσουμε γιατί μπορεί σε λίγο να βγει καμία ΠΝΠ της ΕΕ και για τις ξένες εταιρίες και να τις "βγάλουν λάδι" και αυτές όπως με τις ελληνικές. Όσο δεν υπάρχει κάτι τέτοιο, που από τα λεγόμενα σου μέχρι σήμερα δεν υπάρχει (Εσύ μίλησες σήμερα μαζί τους , εγώ χθες) ή ryan air είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ να μας πληρώσει. Την καταγγελία μου την προώθησαν στην εταιρία μόλις μέσα σε 2 ώρες, οπότε καλό είναι να μην αφήσεις να κυλήσει ο χρόνος. Ίσως τα καθυστερημένα αντανακλαστικά σε κάποιους να μη βοηθήσουν και από τη μια μέρα στην άλλη να βρεθούν κάποιοι που θα αποζημιωθούν και κάποιοι όχι. Και προφανώς όλοι θα θέλαμε να ανήκουμε στην πρώτη κατηγορία!! Κατά τ' άλλα σκέφτομαι ότι αυτή τη στιγμή θα προσγειωνόμουν στη Βιέννη και αντ' αυτού προσγειώνομαι στην πεζή πραγματικότητα κυνηγώντας την Ryan air να με αποζημιώσει...c'est la vie...
 

greco

Member
Μηνύματα
1.148
Likes
3.322
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Γυρος Τουρκιας
Να πω και εγω τον πονο μου ; Εγω ακυρωμενη πτηση απο AEGEAN. Ειναι αγορασμενη με ποντους απο ALPHA BANK. Θα μου επιστραφουν ποντοι - χρηματα αυτοματα η πρεπει να στησω καραουλι στο τηλ ;
Δεν εμπιπτω στο voucher - ευτυχως - συμφωνα με την ανακοινωση τους.
Με εξαργύρωση μιλίων εννοείς? Αν ναι, επιστροφή των μιλίων αρχικά και πολύ αργότερα όλου του ποσού. Μόνο από το τηλεφωνικό τους κέντρο.
 

Nouli_Vanouli

Member
Μηνύματα
67
Likes
149
Σε ευχαριστώ πολύ. Η πτήση θα ήταν Βαλένθια-Παλέρμο και τούμπαλιν, οπότε ισπανική και ιταλική ΥΠΑ φαντάζομαι.
Ναι, ακριβώς. Για κάθε πτήση ξεχωριστά την ευθύνη έχει ο φορέας της χώρας στην οποία ανήκει ο Αερολιμένας αναχώρησης.
 

Kostassp

Member
Μηνύματα
47
Likes
77
Το ότι σου έστειλαν το voucher δε σημαίνει ότι θεωρούν ότι "έχεις το voucher". Για να ισχύσει το voucher, θα πρέπει να πατήσεις το link για να το αποδεχτείς, πράγμα το οποίο κατά την ταπεινή μου γνώμη καλό είναι να μην κάνεις. Οπως βλέπεις είμαστε αρκετοί αυτοί που προχώρησαν σε καταγγελία και καλό είναι να γίνουμε περισσότεροι και να πιέσουμε γιατί μπορεί σε λίγο να βγει καμία ΠΝΠ της ΕΕ και για τις ξένες εταιρίες και να τις "βγάλουν λάδι" και αυτές όπως με τις ελληνικές. Όσο δεν υπάρχει κάτι τέτοιο, που από τα λεγόμενα σου μέχρι σήμερα δεν υπάρχει (Εσύ μίλησες σήμερα μαζί τους , εγώ χθες) ή ryan air είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ να μας πληρώσει. Την καταγγελία μου την προώθησαν στην εταιρία μόλις με σε 2 ώρες, οπότε καλό είναι να μην αφήσεις να κυλήσει ο χρόνος. Ίσως τα καθυστερημένα αντανακλαστικά σε κάποιους να μη βοηθήσουν και από τη μια μέρα στην άλλη να βρεθούν κάποιοι που θα αποζημιωθούν και κάποιοι όχι. Και προφανώς όλοι θα θέλαμε να ανήκουμε στην πρώτη κατηγορία!! Κατά τ' άλλα σκέφτομαι ότι αυτή τη στιγμή θα προσγειωνόμουν στη Βιέννη και αντ' αυτού προσγειώνομαι στην πεζή πραγματικότητα κυνηγώντας την Ryan air να με αποζημιώσει...c'est la vie...
Το link για την αποδοχή του voucher που υπάρχει ?
 

Nouli_Vanouli

Member
Μηνύματα
67
Likes
149
Το link για την αποδοχή του voucher που υπάρχει ?
Υπάρχει στο μαιλ που σου έστειλαν. Κοίταξε το. Λέει "click on the below link to accept your voucher" . Και μετά έχει τα στοιχεία σου και τον αριθμό του voucher, την αξία του και την ημερομηνία λήξης του.
 

Kostassp

Member
Μηνύματα
47
Likes
77
Υπάρχει στο μαιλ που σου έστειλαν. Κοίταξε το. Λέει "click on the below link to accept your voucher" . Και μετά έχει τα στοιχεία σου και τον αριθμό του voucher, την αξία του και την ημερομηνία λήξης του.
Καλημέρα και καλό Πάσχα,
για πτήσεις 15/04 και 19/04 που είχαν ακυρωθεί και είχα ζητήσει επιστροφή χρημάτων
(αφού μου έδινε αυτή την δυνατότητα και είχα λάβει και e-mail επιβεβαίωσης),
σήμερα έλαβα το παρακάτω e-mail.
Πατώντας την επιλογή click here ανοίγει σελίδα με πληροφορίες για το πως να χρησιμοποιήσεις το voucher, ενώ για επιστροφή χρημάτων, μάλλον η μόνη δυνατότητα είναι μέσω chat.
Έχετε λάβει παρόμοιο e-mail και αν ναι ποια βήματα ακολουθήσατε για επιστροφή χρημάτων ?

Ryanair Group Customer Care (Ryanair DAC, Lauda & Malta Air)

Our Ref:........

Dear Customer,

Over the past months the spread of the Covid-19 virus has caused many EU governments to impose flight and/or travel bans which grounded over 99% of Ryanair’s flights. We are doing everything we can to support our customers, our people and protect jobs. We are ready to return flying when Covid-19 is defeated, hopefully sooner rather than later.

We regret that these Government travel restrictions have forced the cancellation of your Ryanair flight(s) under booking reference:: .......

Please see below details of your travel voucher for ......EUR, the full value of your unused booking. This amount can be used for the purchase of Ryanair flights and other services at any time over the next 12 months. It is simple to use this voucher when making a booking on the Ryanair website or app.

If you do not wish to accept this voucher option and wish to move your flight or request a refund, please click here to contact us. Please note that as our customer care agents are required to work from home to limit the spread of COVID-19 virus, payment security restrictions prevent us from processing refunds as quickly as we would like to.

We invite you to use your voucher to book your next trip and we look forward to seeing you again on a Ryanair flight in the near future. Passengers who made their bookings using travel agents, or on line travel agencies should contact these companies from where they purchased their tickets to find out more about their options.

Our priority always remains the health and well-being of our people and customers.

Yours sincerely,

Ryanair Group Customer Care (Ryanair DAC, Lauda & Malta Air)
Παραθέτω πάλι το e-mail που έλαβα με το voucher, (το οποίο όπως και το ποσό για ευνόητους λόγους έχω αποκρύψει) και το μόνο link είναι αυτό που αναφέρω (click here στην περίπτωση που δεν αποδέχομαι το voucher) . Μήπως πήρες άλλο e-mail διαφορετικό ?
 

katerinavama

Member
Μηνύματα
44
Likes
76
Υπάρχει στο μαιλ που σου έστειλαν. Κοίταξε το. Λέει "click on the below link to accept your voucher" . Και μετά έχει τα στοιχεία σου και τον αριθμό του voucher, την αξία του και την ημερομηνία λήξης του.
εμενα δεν γραφει κατι τετοιο ειναι το Voucher με τα στοιχεια και το μονο Link ειναι εκει που λεει αν δεν θες να δεχτεις πατα και σε βγαζει στο ροποτακι
 

mikrh tsopana

Member
Μηνύματα
1.715
Likes
7.789
Επόμενο Ταξίδι
Ελλάδα-Παλέρμο-Μπιλμπάο
Ταξίδι-Όνειρο
θα το αποφασίσω αύριο
εμενα δεν γραφει κατι τετοιο ειναι το Voucher με τα στοιχεια και το μονο Link ειναι εκει που λεει αν δεν θες να δεχτεις πατα και σε βγαζει στο ροποτακι
Το ίδιο και σε μένα.
 

evi01

Member
Μηνύματα
1.090
Likes
1.660
Ταξίδι-Όνειρο
Η γη ολάκερη!
Είχα κάνει 2 διαφορετικές κρατήσεις με ryanair, η μία ath-krk και η άλλη krk-ath.
Στη μια είχε link για το voucher ενώ στην άλλη όχι. Εφόσον έχει όλα τα στοιχεία το mail δε νομίζω ότι παίζει κάπoιο ρόλο το link.
 

Nouli_Vanouli

Member
Μηνύματα
67
Likes
149
Παραθέτω πάλι το e-mail που έλαβα με το voucher, (το οποίο όπως και το ποσό για ευνόητους λόγους έχω αποκρύψει) και το μόνο link είναι αυτό που αναφέρω (click here στην περίπτωση που δεν αποδέχομαι το voucher) . Μήπως πήρες άλλο e-mail διαφορετικό ?
Αυτό είναι το μαιλ:
Ryanair Group Customer Care (Ryanair DAC, Lauda & Malta Air)

Our Ref:.........

Dear Customer,

Over the past months the spread of the Covid-19 virus has caused many EU governments to impose flight and/or travel bans which grounded over 99% of Ryanair’s flights. We are doing everything we can to support our customers, our people and protect jobs. We are ready to return flying when Covid-19 is defeated, hopefully sooner rather than later.

We regret that these Government travel restrictions have forced the cancellation of your Ryanair flight(s) under booking reference:: .........

Please see below details of your travel voucher for .........EUR, the full value of your unused booking. This amount can be used for the purchase of Ryanair flights and other services at any time over the next 12 months. It is simple to use this voucher when making a booking on the Ryanair website or app.

Click on the below link to accept your voucher.
https://.....(εδώ είναι το link)
Voucher Name:....
Voucher Number:.....
Voucher Value: ......EUR
Voucher Expiry Date:  18/Απρίλιος/2021

If you do not wish to accept this voucher option and wish to move your flight or request a refund, please click here to contact us. Please note that as our customer care agents are required to work from home to limit the spread of COVID-19 virus, payment security restrictions prevent us from processing refunds as quickly as we would like to.

We invite you to use your voucher to book your next trip and we look forward to seeing you again on a Ryanair flight in the near future. Passengers who made their bookings using travel agents, or on line travel agencies should contact these companies from where they purchased their tickets to find out more about their options.

Our priority always remains the health and well-being of our people and customers.

Yours sincerely,

Ryanair Group Customer Care (Ryanair DAC, Lauda & Malta Air)
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.018
Likes
40.988
Αυτό είναι το μαιλ:
Ryanair Group Customer Care (Ryanair DAC, Lauda & Malta Air)

Our Ref:.........

Dear Customer,

Over the past months the spread of the Covid-19 virus has caused many EU governments to impose flight and/or travel bans which grounded over 99% of Ryanair’s flights. We are doing everything we can to support our customers, our people and protect jobs. We are ready to return flying when Covid-19 is defeated, hopefully sooner rather than later.

We regret that these Government travel restrictions have forced the cancellation of your Ryanair flight(s) under booking reference:: .........

Please see below details of your travel voucher for .........EUR, the full value of your unused booking. This amount can be used for the purchase of Ryanair flights and other services at any time over the next 12 months. It is simple to use this voucher when making a booking on the Ryanair website or app.

Click on the below link to accept your voucher.
https://.....(εδώ είναι το link)
Voucher Name:....
Voucher Number:.....
Voucher Value: ......EUR
Voucher Expiry Date:  18/Απρίλιος/2021

If you do not wish to accept this voucher option and wish to move your flight or request a refund, please click here to contact us. Please note that as our customer care agents are required to work from home to limit the spread of COVID-19 virus, payment security restrictions prevent us from processing refunds as quickly as we would like to.

We invite you to use your voucher to book your next trip and we look forward to seeing you again on a Ryanair flight in the near future. Passengers who made their bookings using travel agents, or on line travel agencies should contact these companies from where they purchased their tickets to find out more about their options.

Our priority always remains the health and well-being of our people and customers.

Yours sincerely,

Ryanair Group Customer Care (Ryanair DAC, Lauda & Malta Air)
Στο fb οι ελαχιστοι που επικοινωνησαν λενε οτι η Ryan ξεκαθαρισε οτι τα refund θα προωθηθουν "μετα το τελος της κρισης του κορωνοιου". Κατα την εκτιμηση ποιανου? Ποτε σφυριζει η ληξη της κρισης? Πραγματικα αθλια διαχειριση, μπορει να προχωρησω στο voucher να τελειωνω, δεν θα φαμε τα σικωτια μας με τους "σοβαρους επιχειρηματιες" της πλακας.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.184
Μηνύματα
883.321
Μέλη
38.894
Νεότερο μέλος
mikesf

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom