Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

Billouk

Member
Μηνύματα
495
Likes
1.628
Ναι θα πρότεινα να την κάνεις και ότι γίνει.Για τις πιθανότητες φυσικά δεν ξέρω.΄Ισως το ξεκινούσα νωρίτερα αλλά τώρα αυτό δεν αλλάζει.
Σ' ευχαριστώ. Πήρα τηλέφωνο στην Alpha Bank, τους είπα πότε έγινε η συναλλαγή και ρώτησα αν υπάρχει χρονικό πλαίσιο και μου απάντησαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα οπότε θα ξεκινήσω τη διαδικασία άμεσα και βλέπουμε...
 
Μηνύματα
49
Likes
44
Καλημέρα. Έτσι απλά για ενημέρωση, μετά το αίτημα μου για πιθανές επιλογές στο ξενοδοχείο στη Χαβάη μου απάντησαν ότι επέκτειναν το voucher για 3 χρόνια από την αρχική κράτηση! Πολύ ικανοποιητικό για μένα.
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.337
Likes
14.194
Καλημέρα. Έτσι απλά για ενημέρωση, μετά το αίτημα μου για πιθανές επιλογές στο ξενοδοχείο στη Χαβάη μου απάντησαν ότι επέκτειναν το voucher για 3 χρόνια από την αρχική κράτηση! Πολύ ικανοποιητικό για μένα.
Πολύ καλή εξυπηρέτηση.
 

Billouk

Member
Μηνύματα
495
Likes
1.628
Η Alpha bank μας έστειλε την αίτηση αμφισβήτησης προς χειρόγραφη συμπλήρωση. Δεν αφήνει πολλά περιθώρια για ανάλυση δεδομένων. Θα στείλω εννοείται την αλληλογραφία (...που μετά από καιρό δεν απαντούσαν) και τα παραστατικά.

Γνωρίζετε σε πόσο καιρό θα έχουμε απάντηση στο περίπου; Τι άλλο θα μπορούσα να επισυνάψω στο email που θα τους στείλω τη φόρμα;
Η αιτία όπως είχα γράψει και παραπάνω είναι η ακύρωση της βίζας για ταξίδι που επρόκειτο να γίνει τον Απρίλιο του 2020. Νωρίτερα, τον Μάρτιο η Ρωσία έκλεισε τα σύνορα και απαγόρευσε τις τουριστικές πτήσεις. Οι βίζες μας είχαν ήδη εγκριθεί και επισυναφθεί στο διαβατήριο μας.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.089
Likes
44.940
Επόμενο Ταξίδι
?
Ονειρεμένο Ταξίδι
Peru, Japan, Iceland
Η Alpha bank μας έστειλε την αίτηση αμφισβήτησης προς χειρόγραφη συμπλήρωση. Δεν αφήνει πολλά περιθώρια για ανάλυση δεδομένων. Θα στείλω εννοείται την αλληλογραφία (...που μετά από καιρό δεν απαντούσαν) και τα παραστατικά.
Ναι η αίτηση είναι μικρή, κωδικοποιημένη, αφορά κυρίως τις κινήσεις της κάρτας σου.
Γνωρίζετε σε πόσο καιρό θα έχουμε απάντηση στο περίπου; Τι άλλο θα μπορούσα να επισυνάψω στο email που θα τους στείλω τη φόρμα;
Πάνω από μήνα υπολόγιζε καθώς αργούν να εξεταστούν. Πάρε και κανένα τηλέφωνο καλού κακού, μη το αφήσεις έτσι.
Να επισυνάψεις τα πάντα. Κρατήσεις, αλληλογραφίες μέσω email που αρνούνται επιστροφή, αναπάντητα δικά σου email, κεντρικές αποφάσεις των χωρών που θα πήγαινες σχετικά με την απαγόρευση, όλα μα όλα. Είχα στείλει 14 επισυναπτόμενα μαζί με την αίτηση.
Έχεις πολύ βάσιμες ελπίδες.
 

The Vinegars

Member
Μηνύματα
77
Likes
38
Γεια σας.
Έχει καταφέρει κανείς να πάρει τα λεφτά του πίσω από το "Pamediakopes" για ακυρωμένη, λόγω κατάστασης, πτήση;
1-2 επιβεβαιώσεις ζητάω, για παρηγοριά και να πάρω κουράγιο...
Ευχαριστώ!
 

Billouk

Member
Μηνύματα
495
Likes
1.628
Ναι η αίτηση είναι μικρή, κωδικοποιημένη, αφορά κυρίως τις κινήσεις της κάρτας σου.

Πάνω από μήνα υπολόγιζε καθώς αργούν να εξεταστούν. Πάρε και κανένα τηλέφωνο καλού κακού, μη το αφήσεις έτσι.
Να επισυνάψεις τα πάντα. Κρατήσεις, αλληλογραφίες μέσω email που αρνούνται επιστροφή, αναπάντητα δικά σου email, κεντρικές αποφάσεις των χωρών που θα πήγαινες σχετικά με την απαγόρευση, όλα μα όλα. Είχα στείλει 14 επισυναπτόμενα μαζί με την αίτηση.
Έχεις πολύ βάσιμες ελπίδες.
Σ' ευχαριστώ, τελικά αποφάσισα να μη το προχωρήσω εφόσον το Προξενείο έδωσε την επιλογή για νέα βίζα, χωρίς να πληρώσω κάτι έξτρα, οπότε θα το προσπαθήσω για το 2022.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
12.932
Likes
40.775
Μερος του ποσου για 2 εισιτηρια με easyjet πληρωθηκε με πιστωτικη που ειναι πλεον κομμενη. Επι 1,5 μηνα ανταλασσουμε μειλ με την easyjet στα οποια ζηταω να κατατεθουν σε λογαριασμο αφου δεν φαινεται η συναλλαγη στην κομμενη καρτα και αυτοι απαντανε "μα εμεις τα στειλαμε, πειτε το στην τραπεζα" ενω η τραπεζα και τηλεφωνικα και δια ζωσης λεει "δεν μπαινουν σε κομμενη καρτα, πειτε το στην easyjet". Ξανα και ξανα και ξανα.
Εχετε καμια καλυτερη ιδεα?
 

Billouk

Member
Μηνύματα
495
Likes
1.628
Μερος του ποσου για 2 εισιτηρια με easyjet πληρωθηκε με πιστωτικη που ειναι πλεον κομμενη. Επι 1,5 μηνα ανταλασσουμε μειλ με την easyjet στα οποια ζηταω να κατατεθουν σε λογαριασμο αφου δεν φαινεται η συναλλαγη στην κομμενη καρτα και αυτοι απαντανε "μα εμεις τα στειλαμε, πειτε το στην τραπεζα" ενω η τραπεζα και τηλεφωνικα και δια ζωσης λεει "δεν μπαινουν σε κομμενη καρτα, πειτε το στην easyjet". Ξανα και ξανα και ξανα.
Εχετε καμια καλυτερη ιδεα?
Δεν έχω ιδέα αλλά δεν κάνεις μια επαφή με την Visa ή την Mastercard με κοινοποίηση στους άλλους δύο;
 

paefstra

Member
Μηνύματα
12.932
Likes
40.775
Ο διαχειριστης της καρτας ειναι η τραπεζα. Μαλιστα με ειχαν διαβεβαιωσει πολυ πιο πριν οτι η συναλλαγη θα φανει και πολυ ευκολα το ποσο θα περνουσε στον λογαριασμο με τον οποιο η καρτα ηταν συνδεδεμενη και να μην ανησυχω καθολου. Τελικα δεν εγινε ετσι, η τραπεζα επιμενει οτι τα χρηματα επεστρεψαν στην easyjet, η easyjet οτι τα εστειλε και εχει ληξει το θεμα.
 

Billouk

Member
Μηνύματα
495
Likes
1.628
Ο διαχειριστης της καρτας ειναι η τραπεζα. Μαλιστα με ειχαν διαβεβαιωσει πολυ πιο πριν οτι η συναλλαγη θα φανει και πολυ ευκολα το ποσο θα περνουσε στον λογαριασμο με τον οποιο η καρτα ηταν συνδεδεμενη και να μην ανησυχω καθολου. Τελικα δεν εγινε ετσι, η τραπεζα επιμενει οτι τα χρηματα επεστρεψαν στην easyjet, η easyjet οτι τα εστειλε και εχει ληξει το θεμα.
Ζήτα τότε με κοινοποίηση και στους δύο αντίγραφα κινήσεων ώστε να διευθετηθεί το θέμα.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.112
Μηνύματα
880.643
Μέλη
38.838
Νεότερο μέλος
Crimson_gr

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom