soudianos
Member
- Μηνύματα
- 3.781
- Likes
- 6.650
- Ταξίδι-Όνειρο
- Βερακρούζ
Με τρία μεγάλα πρακτορεία από την Αθήνα με και τρία από το Κάιρο παζάρευα για την εκτέλεση του ταξιδιού. Τα δύο ελληνικά με έδιωξαν…. καλά διαβάσατε και τα δύο από το Κάιρο τα ακύρωσα. Στην αρχή είχα βάλει Αίγυπτο και Σινά μαζί. Το Σινά στις τελευταίες μέρες. Κατόπιν αποφάσισα στο Σινά να κινηθώ μόνος μου. Ο λόγος ήταν ότι όπως παρατήρησα θα με έστελναν σαν τουρίστα τα τοπικά πρακτορεία κι όχι σαν προσκυνητή όπως ξέρω από το Α.Ο. Στη συνέχεια έβαλα πρώτο το Σινά για πολλούς λόγους. Κανόνισα την επίσκεψη στην Αγ. Αικατερίνη μέσω ενός μοναστηριού που βρίσκεται στο κέντρο του Ηρακλείου και που αποτελεί Σιναϊτικό βακούφι.
Πήρα πληροφορίες από την ηγουμένη και έστειλα στον αρχιμανδρίτη του Σινά ηλεκτρονικό μήνυμα, μου απάντησε αμέσως και ευγενικότατα μου έδωσε όλες τις πληροφορίες. Σύμφωνα με τις οδηγίες του έκανα 2-3 τηλεφωνήματα σε άλλο μοναχό στο Κάιρο και κανόνισα τις τέσσερεις πρώτες μέρες μου στην Αίγυπτο με τις καλύτερες συνθήκες που μπορούσα να φανταστώ. Έτσι στο αεροδρόμιο του Καϊρου μας περίμενε οδηγός που έστειλε το Μετόχι της μονής του Σινά στο Κάιρο. Μας πήγε στο Μετόχι που ήταν ένα τεράστιο συγκρότημα μας υποδέχτηκε ένας μοναχός μας κέρασε καφεδάκι, και μας έδειξε το δωμάτιο για να μείνουμε χωρίς χρέωση, εκτός ενός φιλοδωρήματος ότι έχουμε ευχαρίστηση στα παιδιά που καθαρίζουν το δωμάτιο και φροντίζουν τα κλινοσκεπάσματα. Δωμάτια με θέρμανση και μπάνιο.
Την επόμενη μέρα με πουλμανάκι και οδηγό που μας έδωσε το Μετόχι στις επτά το πρωί αναχωρήσαμε για την Αγ. Αικατερίνη. Στο αυτοκίνητο ήμασταν μόνο δύο άτομα. Αργότερα είδαμε ότι με πουλμανάκι 12 ατόμων το πρακτορείο που κλείσαμε μας έκανε όλες τις διαδρομές μας στην Αίγυπτο οπουδήποτε κι αν πηγαίναμε. Ξαπλωμένοι έκαστος σε ένα κάθισμα παρατηρούσαμε τη διαδρομή από το ένα μέρος η ξερή έρημος και απ το άλλο μια απέραντη σειρά ξενοδοχείων δίπλα στην ερυθρά θάλασσα. Μαντρωμένα συγκροτήματα καινούργια και ημιτελή πάνω στο χώμα της ερήμου, αίσθηση ξεραΐλας, απομόνωσης από τις πόλεις μια προσπάθεια δημιουργίας πρασίνου με τους φοίνικες, περιμένουν τις διακοπές των τουριστών να ψήσουν τα κατάλευκα κορμιά στους 40-45 βαθμούς. Ακόμα διερωτώμαι τι είδους ταξιδιώτες είναι αυτοί που κλείνουν όλο τους το χρόνο σ΄ ένα τέτοιο «στρατόπεδο»!! Τούνελ κάτω από την διώρυγα του Σουέζ κατόπιν τα καράβια αγκυροβολημένα στην πλευρά της Ερυθράς θάλασσας περιμένουν τη σειρά τους που παλιά διαρκούσε και δυο μέρες να περάσουν τη διώρυγα και να βγουν στη Μεσόγειο. Το ίδιο συμβαίνει στο Port Side στο λιμάνι της Αιγύπτου στην Μεσόγειο για τα πλοία με προορισμό την Ερυθρά θάλασσα Γνώριμο σημείο, παλιές αναμνήσεις. Πάρα πολλά τα μπλόκα για έλεγχο, φυλάκια με οπλισμένους και τανκς με το στρατιώτη πάνω στο πολυβόλο. Δυο-τρεις στάσεις για ξεκούραση και καφεδάκι αραβικό όπως τον κάνουν σ αυτές τις χώρες που σου φτιάνει την διάθεση. Μετά από επτά ώρες ταξίδι φτάσαμε έξω από την πύλη της μονής.
Είχαμε ενημερώσει για δύο βράδια παραμονή εγώ εντός της μονής και η γυναίκα μου απ έξω στους ξενώνες. Μπορούσα να τρώγω μαζί με τους μοναχούς αλλά προτίμησα έξω στην τραπεζαρία των γυναικών. Ήμασταν οι μοναδικοί προσκυνητές κείνες τις μέρες. Η πύλη έκλεινε στις 21:30 και άνοιγε στις 05:00. Η λειτουργία άρχιζε στις 04:00 μέχρι τις 07:30 περίπου, και το απόγευμα ο εσπερινός. Οι δέκα όλοι κι όλοι μοναχοί ήταν αρκετά φιλόξενοι, στο ελεύθερο χρόνο στο σαλόνι μοναχοί και προσκυνητές περνούσαμε την ώρα μας συζητώντας, μπροστά σε δύο μεγάλα τραπέζια με πιατέλες γεμάτες ξηρούς καρπούς και διάφορα βουτήματα. Αργότερα ανακάλυψα ότι όλα αυτά τα καλούδια που είχαν στο τραπέζι είχαν άλλο σκοπό. Όμως θα τα πούμε όταν θα έρθει η σειρά τους. Λαϊκοί βεδουίνοι αρκετοί δούλευαν σαν υπάλληλοι πάντα πρόθυμοι να μας κάνουν καφεδάκι, τσαγάκι ή ότι άλλο θέλαμε. Άλλοι νεαροί Βεδουίνοι είχαν αναλάβει τον καθαρισμό των χώρων του ξενώνες την τραπεζαρία, κ.α
Το μετόχι του Σινά στο Κάιρο
Ωτο στοπ από χαριτωμένα Βεδουινάκια μαθητές
Η χαμηλή πύλη της μονής, παλιά σιδερένια και μετά απ αυτή άλλες δύο όμοιες. Το ΑΚ πάνω στην πύλη το έμβλημα της Αγ. Αικατερίνης του Σινά. ¨Οπου το συναντήσετε σημαίνει βουκόφιο/ιδιοκτησία του Σινά
Ο ξενώνας των γυναικών
Πήρα πληροφορίες από την ηγουμένη και έστειλα στον αρχιμανδρίτη του Σινά ηλεκτρονικό μήνυμα, μου απάντησε αμέσως και ευγενικότατα μου έδωσε όλες τις πληροφορίες. Σύμφωνα με τις οδηγίες του έκανα 2-3 τηλεφωνήματα σε άλλο μοναχό στο Κάιρο και κανόνισα τις τέσσερεις πρώτες μέρες μου στην Αίγυπτο με τις καλύτερες συνθήκες που μπορούσα να φανταστώ. Έτσι στο αεροδρόμιο του Καϊρου μας περίμενε οδηγός που έστειλε το Μετόχι της μονής του Σινά στο Κάιρο. Μας πήγε στο Μετόχι που ήταν ένα τεράστιο συγκρότημα μας υποδέχτηκε ένας μοναχός μας κέρασε καφεδάκι, και μας έδειξε το δωμάτιο για να μείνουμε χωρίς χρέωση, εκτός ενός φιλοδωρήματος ότι έχουμε ευχαρίστηση στα παιδιά που καθαρίζουν το δωμάτιο και φροντίζουν τα κλινοσκεπάσματα. Δωμάτια με θέρμανση και μπάνιο.
Την επόμενη μέρα με πουλμανάκι και οδηγό που μας έδωσε το Μετόχι στις επτά το πρωί αναχωρήσαμε για την Αγ. Αικατερίνη. Στο αυτοκίνητο ήμασταν μόνο δύο άτομα. Αργότερα είδαμε ότι με πουλμανάκι 12 ατόμων το πρακτορείο που κλείσαμε μας έκανε όλες τις διαδρομές μας στην Αίγυπτο οπουδήποτε κι αν πηγαίναμε. Ξαπλωμένοι έκαστος σε ένα κάθισμα παρατηρούσαμε τη διαδρομή από το ένα μέρος η ξερή έρημος και απ το άλλο μια απέραντη σειρά ξενοδοχείων δίπλα στην ερυθρά θάλασσα. Μαντρωμένα συγκροτήματα καινούργια και ημιτελή πάνω στο χώμα της ερήμου, αίσθηση ξεραΐλας, απομόνωσης από τις πόλεις μια προσπάθεια δημιουργίας πρασίνου με τους φοίνικες, περιμένουν τις διακοπές των τουριστών να ψήσουν τα κατάλευκα κορμιά στους 40-45 βαθμούς. Ακόμα διερωτώμαι τι είδους ταξιδιώτες είναι αυτοί που κλείνουν όλο τους το χρόνο σ΄ ένα τέτοιο «στρατόπεδο»!! Τούνελ κάτω από την διώρυγα του Σουέζ κατόπιν τα καράβια αγκυροβολημένα στην πλευρά της Ερυθράς θάλασσας περιμένουν τη σειρά τους που παλιά διαρκούσε και δυο μέρες να περάσουν τη διώρυγα και να βγουν στη Μεσόγειο. Το ίδιο συμβαίνει στο Port Side στο λιμάνι της Αιγύπτου στην Μεσόγειο για τα πλοία με προορισμό την Ερυθρά θάλασσα Γνώριμο σημείο, παλιές αναμνήσεις. Πάρα πολλά τα μπλόκα για έλεγχο, φυλάκια με οπλισμένους και τανκς με το στρατιώτη πάνω στο πολυβόλο. Δυο-τρεις στάσεις για ξεκούραση και καφεδάκι αραβικό όπως τον κάνουν σ αυτές τις χώρες που σου φτιάνει την διάθεση. Μετά από επτά ώρες ταξίδι φτάσαμε έξω από την πύλη της μονής.
Είχαμε ενημερώσει για δύο βράδια παραμονή εγώ εντός της μονής και η γυναίκα μου απ έξω στους ξενώνες. Μπορούσα να τρώγω μαζί με τους μοναχούς αλλά προτίμησα έξω στην τραπεζαρία των γυναικών. Ήμασταν οι μοναδικοί προσκυνητές κείνες τις μέρες. Η πύλη έκλεινε στις 21:30 και άνοιγε στις 05:00. Η λειτουργία άρχιζε στις 04:00 μέχρι τις 07:30 περίπου, και το απόγευμα ο εσπερινός. Οι δέκα όλοι κι όλοι μοναχοί ήταν αρκετά φιλόξενοι, στο ελεύθερο χρόνο στο σαλόνι μοναχοί και προσκυνητές περνούσαμε την ώρα μας συζητώντας, μπροστά σε δύο μεγάλα τραπέζια με πιατέλες γεμάτες ξηρούς καρπούς και διάφορα βουτήματα. Αργότερα ανακάλυψα ότι όλα αυτά τα καλούδια που είχαν στο τραπέζι είχαν άλλο σκοπό. Όμως θα τα πούμε όταν θα έρθει η σειρά τους. Λαϊκοί βεδουίνοι αρκετοί δούλευαν σαν υπάλληλοι πάντα πρόθυμοι να μας κάνουν καφεδάκι, τσαγάκι ή ότι άλλο θέλαμε. Άλλοι νεαροί Βεδουίνοι είχαν αναλάβει τον καθαρισμό των χώρων του ξενώνες την τραπεζαρία, κ.α
Το μετόχι του Σινά στο Κάιρο
Ωτο στοπ από χαριτωμένα Βεδουινάκια μαθητές
Η χαμηλή πύλη της μονής, παλιά σιδερένια και μετά απ αυτή άλλες δύο όμοιες. Το ΑΚ πάνω στην πύλη το έμβλημα της Αγ. Αικατερίνης του Σινά. ¨Οπου το συναντήσετε σημαίνει βουκόφιο/ιδιοκτησία του Σινά
Ο ξενώνας των γυναικών
Last edited: