Alex Loco
Member
- Μηνύματα
- 381
- Likes
- 2.038
- Επόμενο Ταξίδι
-
- Ταξίδι-Όνειρο
- Pamir highway
Περιεχόμενα
Έτσι λοιπόν αφού σηκώσανε ένα σούπερ μάρκετ , αφού βρήκαμε πολλά προϊόντα που δεν έχουμε στην Ελλάδα και μας άρεσαν , ξεκινήσαμε για Νεσεμπαρ. Μέσω Βάρνας ( είχα πάει πέρσι το καλοκαίρι με άλλο γκομενάκι
) η διαδρομή μας ήταν περίπου 5 ώρες. Επαρχιακός δρόμος γεμάτος νταλίκες . Εννοείται κολλήσαμε για ώρα όπου είχε κόμβο. Ηλίθια κατασκευή πραγματικά προκαλεί πρόβλημα σε όλη τη χώρα . Περάσαμε μέσα από την πόλη της Βάρνα και κατηφορισαμε μέσα από κάτι δάση με θέα τη θάλασσα και πάρα πολλές στροφές. Τον ατελείωτο είχε αυτή η διαδρομή κλασικά . Το πλάνο έλεγε να πάμε Νεσεμπαρ , αρχικά στην παλια πόλη που ήταν μνημείο της UNESCO και μετά να πιούμε τίποτα χαλαρό σε κάνα μπιτς μπαρ να φύγει και το άχτι του Λαζ να δει λίγο κόσμο ( κάνα κωλο ήθελε να δει αλλά τελοσπαντων) να ξεκουραστούμε και λίγο , πριν φύγουμε για Θεσσαλονίκη. Νεσεμπαρ - Θεσσαλονίκη 7 ώρες και 15 λεπτά διαδρομή ενώ ήδη είχαμε κάνει άλλες 5 ώρες διαδρομή από τη Μαμαια. Φωτιά είχε πάρει το καημένο το Σιρόκο . Επιτέλους φτάσαμε. Η πόλη φαίνεται πραγματικά ότι είναι φτιαγμένη για τουρίστες. Το χειμώνα λογικά είναι θλιβερή και άδεια. Μεγάλα κτίσματα , όλα ενοικιαζόμενα, ξενοδοχεία , δωμάτια και λοιπά. Κήποι με γκαζόν , διαβάσεις , στάσεις λεωφορείων και παντού πεζοί να γυρνανε από παραλία . Εμείς βάλαμε στο gps την παλιά πόλη , ένα μικρό μέρος σαν νησάκι που συνδέεται μέσω μια γέφυρας . Απέναντι από ένα φαινόταν πάρα πολλές ομπρέλες και κόσμος. Εκεί είπαμε να πάμε μετά αφού περπατήσουμε λίγο τα σοκάκια της παλιάς πόλης. Ε λοιπόν σαν μέρος μου άρεσε. Πλακόστρωτα παντού , μικρά μαγαζιά για φαγητό , κρασί η για αγορές σουβενίρ κατά κύριο λόγο. Χανοσουν στα στενά . Είχε μικρά σπίτια , μπαλκονακια και σε πολλά σημεία δεν είχε κόσμο με αποτέλεσμα να είναι πολύ όμορφο. Αμάξια δεν υπήρχαν αν δεν κάνω λάθος. Κι εμείς το αφήσαμε σε ένα πάρκινγκ δίπλα . Είχε και κάτι αρχαία εκεί . Περπατήσαμε αρκετά . Θέλαμε να κάτσουμε κάπου . Εν τέλη ήμασταν ανάμεσα στο να πάμε στην πόλη μέσα να κάτσουμε η να μείνουμε εκεί . Γενικά σε όλο το ταξίδι κυριάρχησε από τη μια η γνώμη του Λαζ και από την άλλη η γνώμη των υπολοίπων. Ήμασταν τρις άνετοι άνθρωποι που είχαμε τα ίδια γούστα και ένα τύπος που δεν έδειχνε να κατανοεί τη δημοκρατία , το ομαδικό πνεύμα της παρέας και την γνώμη της πλειοψηφίας. Η αλήθεια είναι ότι αν κάνουμε οι δυο μας ταξίδι τα βρίσκουμε σε όλα. Αν υπάρχουν παραπάνω άτομα βγάζει τρελό ατομισμό σε σημείο να σε ξενερώνει τρομερά ο τρόπος σκέψης του. Θέλαμε να κάτσουμε εκεί σε ένα ήρεμο ταβερνάκι αλλά φυσικά ο 31χρονος έφηβος ήθελε να πάει στο μπουγιο. Εκανα το διαιτητή όπως πάντα και είπα να του κάνουμε το χατηρι . Φύγαμε εν τέλη να πάμε πιο κεντρικά. Έλα όμως που το κάρμα δε συγχωρεί. Στρίψαμε κάπου αλλού κατά λαθος . Εκείνο το μέρος ήταν σαν ένα προάστιο του κεντρικού Νεσεμπαρ. Δεν είχε μπιτς μπαρ η κάτι παρά μόνο κάτι μικρά φαγαδικα . Ο κόσμος λογικά έφευγε από εκείνο το σημείο για να πάει πιο κεντρικά με αμάξια η λεωφορείο. Με πόδια αποκλείεται . Ήταν μακρυά. Λίγο η παρέα που ήθελε να φάει , λίγο η ξενερα του Λαζ να συνεχίσει να θέλει να βρει τον χαμό , μας έκανε να κάτσουμε εκεί να φάμε και να αποφασίσουμε επιτέλους ομόφωνα ότι έπρεπε σιγά σιγά να φύγουμε για το δρόμο της επιστροφής. Ήταν 4-5 το απόγευμα και ξέραμε ότι έχουμε να κάνουμε το λιγότερο 7 ώρες και βάλε. Το παρηγορο ήταν ότι λίγο μετά το Νεσεμπαρ έβγαινες σε μεγάλο αυτοκινητόδρομο. Τον είχα οδηγήσει και πέρσι. Έπειτα αφού τελείωνε το κομμάτι από Στάρα Ζαγορα , Χασκοβο , Καρτζαλι και έβγαινες Κομοτηνή ,υπήρχε ο μεγάλος Ελληνικός αυτοκινητόδρομος μέχρι Θεσσαλονίκη. Όποτε μας έμενε το άγνωστο κομμάτι που εστριβες από Σταρα Ζαγορα και κάτω. Δεν ήταν μεγάλος δρόμος και θα το διασχίζαμε νύχτα . Εντωμεταξυ ένα περίεργο πράγμα. Μέχρι να φτάσουμε από Νεσεμπαρ στη στροφή που θα βγαίναμε από τον αυτοκινητόδρομο για να πάμε προς Κομοτηνή πάλι μου φάνηκε μεγάλη η διαδρομή . Ίσως μετά από τόσα χιλιόμετρα δεν είχα άλλη υπομονή και βιαζομουν να φτάσω . Επιτέλους η στροφή φάνηκε . Γεμίσαμε και για τελευταία φορά σε ένα βενζινάδικο και πλέον μπήκαμε και επίσημα σε έναν σκοτεινό επαρχιακό δρόμο. Φώτα εννοείται πως δεν είχε. Το καλύτερο συνοδευτικό ευτυχώς ήταν η Αριαναρα. Παίζαμε επαναληπτικό με τη Μακάμπι Τελ Αβίβ και συνδέσαμε το ίντερνετ με το αμάξι όποτε ακούγαμε τον αγώνα στο αυτοκίνητο. Εντάξει ξενερωσαμε με τον αποκλεισμό αλλά φάγαμε αρκετή ώρα με το να μας τραβάει την προσοχή το ματς , σε ένα βαρετό δρόμο. Περνούσαμε μέσα από κάτι ξεχασμένα χωρια. Ευτυχώς είχαμε μπροστά μας ένα τύπο που πάντα έκοβε ταχύτητα πριν από κάτι κρυμμένα μπλόκα της αστυνομίας. Ποτέ δε θα καταλάβω πως το ξερουν οι Βούλγαροι. Η έχουν κάποια εφαρμογή , η είναι γνωστά τα στέκια που έχει μπλόκο. Με αυτά και με εκείνα άνοιξε λίγο η δρόμος σε μεγαλύτερο όταν φτάναμε στο Καρτζαλι. Κυριολεκτικά περίπου στις 12 το βράδυ δεν υπήρχε ούτε άνθρωπος ούτε αμάξι στο δρόμο . Μαρτύριο το να φτάσουμε μέχρι τα σύνορα. Περάσαμε αέρας και κάναμε μια στάση. Ε λοιπόν αυτές οι χώρες σε κάνουν να εκτιμας την Ελλάδα. Με το που φτάσαμε Ελλάδα , είχε παντού ολοκαίνουρια άσφαλτο και παντού φώτα. Φυσικά όταν βγήκαμε στον περιφερειακό έμοιαζε λες και φτάσαμε Ελβετία σε σχέση με ότι διασχίσαμε πριν . Χάλια δρόμοι , απόλυτο σκοτάδι , λακούβες τρύπες κάτι ηλίθια σαμαρακια σε κατοικημένη περιοχή που τα έβλεπες το τελευταίο δευτερόλεπτο με αποτέλεσμα το Σιρόκο να γίνεται ελικόπτερο και εγώ να βρίζω σαν τρελός . Ελλαδαρα. Μητσοτάκη ευχαριστούμε 
Οι αντοχές μου έφτασαν περίπου μέχρι έναν εκχιονιστικο σταθμό κάπου νομίζω στη. Καβάλα η στην Ξάνθη δε θυμάμαι. Μα το Θεό έβλεπα ανθρώπους και οχήματα χωρίς να υπάρχουν . Χαζεψα από την κούραση. Λέω το Λαζ πάρε το τιμόνι γιατί φίλε είναι λες και έφαγα μανιτάρια παραισθησιογόνα και βλέπω δράκους. Εκεί έσβησα στο πίσω κάθισμα και ξύπνησα κάπου στην Τούμπα όταν αφήναμε τη Σοφία. Τρελή κούραση , άθλιοι δρόμοι κακές υποδομές γενικά , αλλά δε μετάνιωσα δευτερόλεπτο. Σας συστήνω για μοναδικές εμπειρίες. Αξίζει κάθε μέρος της γης όπως και να είναι για να το διασχίσεις με παρέα . Αυτά μένουν αυτά θα θυμόμαστε για πάντα ... 












