EasyJet Συγκέντρωση υπογραφών από Κερκυραίους και φίλους του νησιού

Μηνύματα
772
Likes
611
Επόμενο Ταξίδι
Κάπου μακριά
Ταξίδι-Όνειρο
Λος Ρόκες
Χα, χα, από πού ξεκίνησε το θέμα και πού πάει ε?
Τέλος πάντων, δεν μπαίνω στην αντιπαράθεση, εγώ θέλω (ως έλλην πολίτης που πληρώνω τους φόρους μου κανονικά, μισθωτός γαρ...) να μπορώ να έχω επιλογή όπως κάθε κάτοικος Αθηνών, Θεσσαλονίκης κλπ. Αυτό σημαίνει ότι δεν θέλω να ξεκινάω κάθε ταξίδι μου με μείον 150 ? (στην καλύτερη περίπτωση) για το Αθήνα-Κέρκυρα και πίσω.
Εάν σε αυτό μπορούν να με βοηθήσουν επιμελητήρια, τοπικοί φορείς ή και οποιοσδήποτε άλλος (και τον δήμο εγώ τον πληρώνω) είναι θεμιτό.
Το ίδιο και αν μπορούν να με βοηθήσουν και οι φίλοι μου έστω και με μια υπογραφή τους.
 

ZephX

Member
Μηνύματα
401
Likes
198
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Azerbaijan/Bhutan
Χα, χα, από πού ξεκίνησε το θέμα και πού πάει ε?
Τέλος πάντων, δεν μπαίνω στην αντιπαράθεση, εγώ θέλω (ως έλλην πολίτης που πληρώνω τους φόρους μου κανονικά, μισθωτός γαρ...) να μπορώ να έχω επιλογή όπως κάθε κάτοικος Αθηνών, Θεσσαλονίκης κλπ. Αυτό σημαίνει ότι δεν θέλω να ξεκινάω κάθε ταξίδι μου με μείον 150 ? (στην καλύτερη περίπτωση) για το Αθήνα-Κέρκυρα και πίσω.
Εάν σε αυτό μπορούν να με βοηθήσουν επιμελητήρια, τοπικοί φορείς ή και οποιοσδήποτε άλλος (και τον δήμο εγώ τον πληρώνω) είναι θεμιτό.
Το ίδιο και αν μπορούν να με βοηθήσουν και οι φίλοι μου έστω και με μια υπογραφή τους.
Το θέμα λοιπόν (όπως πάντα) είναι να πετάς με τις αντίστοιχες τιμές των Αθηναίων. Τα υπόλοιπα είναι απλά σάλτσες.
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.667
Likes
50.514
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Το θέμα είναι ότι το να υπογράψει κανείς το συγκεκριμένο αίτημα δεν κοστίζει τίποτε στον κρατικό κορβανά (οι ξενοδόχοι της Κέρκυρας πληρώνουν), ο tripdreamer και οι υπόλοιποι Κερκυραίοι θα πετάνε φτηνά και ο Δήμος κάνει μια καλή επένδυση, χάρη στην οποία μπορεί να βγάλει κανα φράγκο και να πληρώσει αυτούς που έχει ξεδιάντροπα απλήρωτους.

Τα άλλα είναι απλά σάλτσες.
 

ZephX

Member
Μηνύματα
401
Likes
198
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Azerbaijan/Bhutan
Αν η Κέρκυρα είχε κάποιο business plan για να αυξήσει το τουρισμό της θα είχε βγεί εδώ και καιρό στο τύπο. Όπως πάντα τα γνωστά Ελληνικά οικονομικά το οποία ισχύουν μόνο στην Ελλάδα. Περιμένεις από μια loco αεροπορική να σου αλλάξει οικονομική και τουριστική πορεία?

Τι έρευνα αγοράς έχει γίνει? Ποιοι consultants την έκαναν? Τι marketing καμπάνια θα κάνουν? Ποιοι είναι οι διαφημιστές τους? Τι και ποια markets πας να χτυπήσεις? Ποιοι είναι οι ξένοι όμιλοι που θα βοηθήσουν? Με ποιους tourism & leisure project financiers και consultants έχει έρθει σε επαφή η τυπική ηγεσία? Τι ανταπόκριση είχαν?

Αλλά άστα αυτά μωρέ. Τι να σου κάνουν? Δώσε 300 ή 500 χιλιάρικα για να σου φέρει η easyjet 15 Άγγλους κάθε Σαβ/κο του Δεκέμβρη που έρχονται από σπόντα και τα υπόλοιπο αεροπλάνο να γεμίζει με ντόπιους που πάνε στο Λονδίνο.
 

dim kyr

Member
Μηνύματα
2.064
Likes
6.302
Ταξίδι-Όνειρο
Μπαγκλαντες
Φίλτατε Ζephx, καταννοώ το πρόβλημα σου στην Ελληνική, και σου συστήνω αυτό (πχ markets λέμε εδω στο Ελλάντα τις αγορές)
Yahoo! Babel Fish - Text Translation and Web Page Translation
Επίσης όσο αφορά επιδοτήσεις κλπ πάρε να 'χεις (είναι για το 2011 ΑΛΛΑ έχουν καλό σκοπό, δηλαδή ερευνητικοί και επιμορφωτικοί σκοποί των κομμάτων)
a2.bp.blogspot.com__Ouc1lGrjAgA_TaalaN1Rh2I_AAAAAAAALhE_cuH_1_juN1A_s1600_dapanes.jpg


Ο παραπάνω πίνακας αφορά τα κονδύλια που θα πάνε στα κόμματα ως επιχορήγηση για την καλή απόδοση στο μάθημα Μαθηματικών που επέδειξαν.
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.667
Likes
50.514
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
Αν η Κέρκυρα είχε κάποιο business plan για να αυξήσει το τουρισμό της θα είχε βγεί εδώ και καιρό στο τύπο.

Το φετινό βγήκε από πέρυσι τον Οκτώβριο. Και η προσέλκυση εταιρειών χαμηλού κόστους αποτελούσε βασικό άξονα, δεν είναι κάτι που τους τη βάρεσε τώρα.
Νέος πολιτικός σχεδιασμός για τον ελληνικό τουρισμό - Ελληνικά Ξενοδοχεία - Τουρισμός - Πολιτισμός - ΞΕΕ

Χαρακτηριστικά, γι' αυτά που ρωτάς:
Ειδικά για το θέμα των αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους ο κ. Νικητιάδης δήλωσε ότι την ερχόμενη εβδομάδα θα πραγματοποιήσει ειδική σύσκεψη στο γραφείο του με εκπροσώπους 18 αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους και τους περιφερειάρχες των τουριστικών περιοχών προκειμένου να αναπτυχθεί ένα ευρύτερο δίκτυο αεροπορικής κάλυψης που θα μεταφέρει επισκέπτες στη χώρα καθ όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Η στρατηγική μας για τον τουρισμό είναι να έχουμε επισκέπτες 52 εβδομάδες το χρόνο με πολλές και διαφορετικές μορφές τουρισμού. Ο σχεδιασμός μας περιλαμβάνει ειδικές δράσεις για όλες τις περιοχές της χώρας πάντοτε σε συνδυασμό με όσα προσφέρει η κάθε περιοχή ξεχωριστά. Επανατοποθετούμαστε στην τουριστική αγορά εκμεταλλευόμενοι το ΕΣΠΑ και κάθε άλλο μηχανισμό ενίσχυσης ενώ βάζουμε σε εφαρμογή και νέους τρόπους επικοινωνίας. Δεν μπορούμε να έχουμε το ίδιο τουριστικό σύνθημα σε κάθε χώρα. Αλλάζουμε την τουριστική εικόνα της χώρας, τη διευρύνουμε δημιουργώντας ανάπτυξη και πλούτο».

Έχει γίνει μελέτη από εταιρεία μάρκετινγκ που προσέλαβε το Εμπορικό Επιμελητήριο της Κέρκυρας, που είναι αυτό που εκπονεί και τις μελέτες, σε συνεργασία με διεθνείς φορείς, όπως και το συντονισμό ιδιωτικών φορέων που έχουν δημιουργήσει ειδικό ταμείο για την προβολή του νησιού. Επίσης, οι τοπικοί φορείς έχουν παρουσία -και καλή μάλιστα, όχι σαν άλλους ελληνικούς προορισμούς...- σε μεγάλες εκθέσεις, μεταξύ των οποίων και η μεγαλύτερη στον κόσμο:

Δήμος Κέρκυρας - Νέα & Ανακοινώσεις

Μάρκετινγκ έχει η Κέρκυρα, επιχειρηματικό σχέδιο έχει (business plan πρέπει να το λέτε εσείς), πόρους από ΕΣΠΑ και ΕΦΕΠΑΕ πήρε, πολλές κινήσεις σε θέματα που άλλα νησιά είναι έτη φωτός πίσω έχει (π.χ εναλλακτικές μορφές τουρισμού, πράσινος τουρισμός ψάξε στο ίντερνετ και θα βρεις μελέτες για όλα τα γούστα), ιδιωτικούς φορείς που έχουν τη διάθεση να βάλουν το χέρι στην τσέπη έχει, εταιρείες που να πετάνε το χειμώνα δεν έχει (όπως και άλλα θέματα υποδφμών) . Και δε θα έχει αν συνεχίσει ο κόσμος να πιστεύει πως θα τις πληρώσει από την τσέπη του, πως τις προσκαλούμε για να πηγαίνουν οι Κερκυραίοι για ψώνια στο Λονδίνο ή πως τουριστικές μελέτες δε γίνονται επειδή δεν πήραμε μέρος εμείς προσωπικά σε αυτές.
Τώρα για τα ονόματα των εταιρειών και των συμβούλων (consultants πρέπει να τους λέτε εσείς) που ζητάς, μπορείς να απευθυνθείς στο Επιμελητήριο Κέρκυρας, είμαι σίγουρος πως θα δείξουν διάθεση να σε ενημερώσουν:

Portal Επιμελητηρίων Κέρκυρας/Ζακύνθου - Αρθρα

 

vagantos

Member
Μηνύματα
2.030
Likes
1.610
Επόμενο Ταξίδι
Θιβέτ, K.Aμερική ή Αφρική
Ταξίδι-Όνειρο
στου Ν.Καββαδία τα μέρη
Παρεμπιπτόντως, για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης: η Ryan πήρε 300.000 για να πετάξει στη Θεσ/κη και να φέρει χιλιάδες τουρίστες. Ο διαγωνισμός για το σήμα της ΕΡΤ... κόστισε 1,2 εκ ευρώ... Το αποτέλεσμα ήταν η ιδιοφυία που σκέφτηκε να κάνει το σηματάκι "ΝΕΤ" πάνω αριστερά στην τηλεόρασή μου, πήρε 1.200.000? , λες και ήταν τίποτε το δύσκολο.
Έτσι και χειρότερα είναι τα πράγματα.
Οι δήμοι ήταν ( και γιατί να μην είναι ακόμη) τα τελευταια χρόνια άντρα διαφθοράς και ρεμούλας.
Θυμηθείτε τα εκατομμύρια ? που στοίχισε η ιστοσελίδα του δημου Αθήνας, ο Ρ/Σ 9,84 με τα 15 εκ ? ετησίως, τα εκατομμύρια που χαθήκαν απ τους κολλλητους του Παπαγεωργόπουλου, τα φασουλοσκάνδαλα και... πάει λέγοντας.
(Ευτυχώς που η δικαιοσύνη εκανε το χρεος της, το μαχαίρι μπήκε στο κόκκαλο, χύθηκε απλετο φως και οι υπεύθυνοι "πλήρωσαν" :D)
 

Sokratis

Member
Μηνύματα
1.414
Likes
1.056
Επόμενο Ταξίδι
Puerto Rafti
εγώ θέλω (ως έλλην πολίτης που πληρώνω τους φόρους μου κανονικά, μισθωτός γαρ...) να μπορώ να έχω επιλογή όπως κάθε κάτοικος Αθηνών, Θεσσαλονίκης κλπ. Αυτό σημαίνει ότι δεν θέλω να ξεκινάω κάθε ταξίδι μου με μείον 150 ? (στην καλύτερη περίπτωση) για το Αθήνα-Κέρκυρα και πίσω.
Εάν σε αυτό μπορούν να με βοηθήσουν επιμελητήρια, τοπικοί φορείς ή και οποιοσδήποτε άλλος (και τον δήμο εγώ τον πληρώνω) είναι θεμιτό.
Το ίδιο και αν μπορούν να με βοηθήσουν και οι φίλοι μου έστω και με μια υπογραφή τους.
Αρα το ζητουμενο για σενα ειναι να κανεις ενα ταξιδακι με -150. Λαθος λογικη, μου θυμιζει αυτη των αγροτων της 10ετιας του 80 & 90 "αντε να παρουμε καμια επιδοτηση να πηδηξουμε λιγακι", συγγνωμη για το λεξιλογιο αλλα αυτη ειναι η πραγματικοτητα, οι επιδοτησεις πηγαν κατα μεγαλο μερος στις πουτανες, στα σκυλαδικα και στα αυθαιρετα.
Το θεμα ειναι να μπει τουρισμος στο (καθε) νησι, να πεσουν χρηματα και αντι για ενα ταξιδι να κανεις δυο και να περισσεψει και χρημα. Για αυτο το σκοπο ας μπει οχι μια αλλα 10 low cost σε καθε προορισμο.
 

ZephX

Member
Μηνύματα
401
Likes
198
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Azerbaijan/Bhutan
1. α. Οι Αγγλικές αναφορές μου είναι σε λέξεις που είναι πλέον διεθνείς. Και να μην ήταν εμένα μου είναι αισθητικά πιο συμπαθείς με τον ίδιο τρόπο που το Verdinglichung μου κάθετε καλύτερα σαν λέξη από την αντίστοιχη Αγγλική ή Ελληνική.

β. Πριν κάποιος αρχίσει να σαρκάζεται τα Ελληνικά μου καλύτερα να κοιτάξει τι ρόλο βαράνε οι όροι red herring, ad hominem, και (πλέον στη δική μου περίπτωση) ad populum.

γ. Στην τελική αν δεν του αρέσει ο τρόπος που γράφω, μπορεί να με κάνει ignore.

2. Το να μου παρουσιάσει κάποιος μια δημοσίευση γεμάτη αερολογίες χωρίς τίποτα το συγκεκριμένο (εκατομμύρια τέτοιες κυκλοφορούν κάθε μέρα) δεν μου λέει κάτι. Εδώ δεν μιλάμε για την FR που θα φέρει 1000 τουρίστες στην Κάτω Κωλοπετινίτσα και θα πουλήσει ο κυρ Μπάμπης 100 σουβλάκια παραπάνω. Εδώ μιλάμε ότι κάποιοι νομίζουν ότι με 300 χιλιάρικα μπορούν να φέρουν κόσμο όλο το χρόνο.

Ποια αγορά ακριβώς θα χτυπήσει η Κέρκυρα? Εδώ οι ίδιοι δεν ξέρουν και λένε στην δημοσίευσή τους "ε καλά θα κάνουμε διαφορετικά πράγματα για διαφορετικά γούστα". Το όλα τα αλέθει ο καλός μύλος δεν λειτουργεί δυστυχώς στην πραγματικότητα.

Θα νόμιζε κανείς ότι με τόσες χώρες κάποιοι στους χάρτες τους θα είχαν και ιδέα του τι γίνεται στον κόσμο αλλά τελικά τίποτα. Από που θα τους τραβήξει αυτούς τους τουρίστες? Από το Μαρόκο? Πράγα? Βουδαπέστη? Sharm el Sheikh? Η.Α.Ε? Τι ακριβώς είναι αυτό που θα κάνει κάποιον να πει τον Ιανουάριο "Εγώ δεν πάω Tangier, πάω Κέρκυρα".

Καλώς ή κακώς πέρα από τα αρχαία ο άλλος λόγος που επισκέπτονται την Ελλάδα οι ξένοι είναι για τον καλοκαιρινό καιρό και τη θάλασσα (λίγο κρασί, λίγο θάλασσα, κτλ). Κάποιοι αποφάσισαν να το αλλάξουν αυτό αλλά χωρίς να ξέρουν με πιο τρόπο θα τα καταφέρουν. Και 1002 καλά να είχε η Κέρκυρα το χειμώνα και πάλι θα προσπαθούσες να αποδείξεις ότι το μαύρο είναι άσπρο στο Λονδρέζο και αυτό με 300,000. Γνωρίζετε πόσο κοστίζει μια διαφημιστική καμπάνια στις μεγάλες Ευρωπαϊκές πρωτεύουσες (δεν μιλάμε για ηλίθια περίπτερα σε εκθέσεις). Έχουν οι ξενοδόχοι της Κέρκυρας τα λεφτά να χτυπήσουν τη καμπάνια του Ντουμπάι (βλ. πολλά εκατομμύρια) ή της Βουδαπέστης, που στο κάτω κάτω δεν προσπαθούν να αποδείξουν κάτι αλλά να ανταγωνιστούν παρόμοιους προορισμούς? Ή μήπως έχουν πέσει οι αντίστοιχες τουριστικές επενδύσεις? Και τι ακριβώς (αριθμητικά) περιμένουν να βγάλουν?

Και για να τελειώνουμε και με το δημοσίευμα του Γιώργου, που ουσιαστικά δεν λέει απολύτως τίποτα πέρα απο το "μιλάμε εδώ και εκεί και βλέπουμε", ορίστε πως μια πόλη παρουσιάζει τη στρατηγική της αφού πρώτα γνωρίζει την αγορά, το κοινό της και τους στόχους της.

Powered by Google Docs

Αυτη τη πόλη την ανταγωνίζεστε τους χειμερινούς μήνες. Καλή τύχη.
 

ZephX

Member
Μηνύματα
401
Likes
198
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Azerbaijan/Bhutan
Και ένα μικρό ΥΓ. Το Thomas Cook της γειτονίας μου διαφημίζει Ζάκυνθο 7 ημέρες + αεροπορικά στις 160 λίρες για το καλοκαίρι. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε!
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.667
Likes
50.514
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ταξίδι-Όνειρο
Περού τότε, τώρα, πάντα
1. α. Οι Αγγλικές αναφορές μου είναι σε λέξεις που είναι πλέον διεθνείς.

Eins, zwei, Polizei
drei, vier, Offizier
fünf, sechs, alte Hex'
sieben, acht, gute Nacht!
neun, zehn, auf Wiedersehen!

Όλες διεθνείς λέξεις.

Και να μην ήταν εμένα μου είναι αισθητικά πιο συμπαθείς με τον ίδιο τρόπο που το Verdinglichung μου κάθετε καλύτερα σαν λέξη από την αντίστοιχη Αγγλική ή Ελληνική.

El hecho de que estamos en un foro de habla griega se te escapo.

β. Πριν κάποιος αρχίσει να σαρκάζεται τα Ελληνικά μου
Εγώ δεν τα έβαλα με τα Ελληνικά σου, να είμαι σαφής και συγγνώμη αν το εξέλαβες έτσι, δεν είμαι σε θέση να ξέρω καν πόσα χρόνια ζεις έξω, αν είναι η πρώτη σου γλώσσα κλπ. Με την κατάχρηση των Αγγλικών σου τα έβαλα (κόσμια νομίζω, αν όχι απολογούμαι), που χρησιμοποιούνται σε ελληνικό φόρουμ, ακόμη και για όρους που χρησιμοποιούμε στα ελληνικά ευκολότατα.

καλύτερα να ρόλο βαράνε οι όροι red herring, ad hominem, και (πλέον στη δική μου περίπτωση) ad populum.


Ego sum rex Romanus et supra grammaticam!

Εδώ μιλάμε ότι κάποιοι νομίζουν ότι με 300 χιλιάρικα μπορούν να φέρουν κόσμο όλο το χρόνο.

Συμφωνώ, είναι τελείως χαζοί. Πάνε να κάνουν ό,τι κάνει όλη η υπόλοιπη Ευρώπη. Αίσχος. Λες και η Ανδαλουσία δε βγήκε κερδισμένη, φέρνοντας κάτι Monarch, RyanAir κλπ με αστεία ποσά και δημιουργώντας μια νέα αγορά ξεκινώντας από τους expats (έχει και η Κέρκυρα τέτοιους, πολλούς για τα ελληνικά δεδομένα, από αυτούς ξεκινάει και πολύ καλά κάνει) και τους αγοραστές σπιτιών και συνεχίζοντας στον πράσινο τουρισμό, το γκολφ, το γαστρονομικό, συνεδριακό κλπ. Πολλά από αυτά μπορεί να τα κάνει και η Κέρκυρα, ξεκινώντας όπως ακριβώς ξεκίνησαν και οι πόλεις της νότιας Ισπανίας, που κάποτε ήταν ασύνδετες αεροπορικά το χειμώνα και με τουριστική σαιζόν τετραμήνου και σήμερα έχουν το 60% τω ξενοδοχείων τους ανοικτά και το χειμώνα (και δε μιλάω για αυτά που απευθύνονται στα κέντρα σκι).

Ποια αγορά ακριβώς θα χτυπήσει η Κέρκυρα?

Την ίδια που χτυπάει όλη η νότια Ευρώπη. Ένας από τους τρόπους είναι και προσκαλώντας εταιρείες lo-co. Κάτι δουλεύει σε όλη τη νότια Ευρώπη, εκτός από την Ελλάδα, όπου τώρα γίνεται μια προσπάθεια. Δεν γίνεται να προσελκύσεις τουρίστες αν δεν έχουν τρόπο να έρθουν.

Εδώ οι ίδιοι δεν ξέρουν και λένε στην δημοσίευσή τους "ε καλά θα κάνουμε διαφορετικά πράγματα για διαφορετικά γούστα". Το όλα τα αλέθει ο καλός μύλος δεν λειτουργεί δυστυχώς στην πραγματικότητα.
Αν στο πουν tourism diversification μπορεί να σου φανεί καλύτερο. Χαζή ιδέα δεν μπορεί να είναι, το κάνουν όλες οι προηγμένες τουριστικά χώρες. Ειδικά εκεί στην Ισπανία κάνουν πολύ δουλειά για να επιμηκύνουν τη σαιζόν τους μέχρι και όλο το χειμώνα. Εμείς αντί για διαφοροποίηση κολλήσαμε στο απαρχαιωμένο ήλιος, θάλασσα και βραχιολάκι. Και μόλις φύγει ο ήλιος καθόμαστε και κλαιγόμαστε, αφού πρώτα προσπαθήσαμε να κάνουμε αρπακόλα το τουριστικό τετράμηνο...ακριβώς επειδή ήταν απλώς αυτό: ένα τετράμηνο.

Θα νόμιζε κανείς ότι με τόσες χώρες κάποιοι στους χάρτες τους θα είχαν και ιδέα του τι γίνεται στον κόσμο αλλά τελικά τίποτα.

Τίποτα, ντιπ για ντιπ. Τσάμπα τα μεταπτυχιακά στο Τουριστικό Management.

Τι ακριβώς είναι αυτό που θα κάνει κάποιον να πει τον Ιανουάριο "Εγώ δεν πάω Tangier, πάω Κέρκυρα".

Σίγουρα όχι το "δεν έχω πτήση για να πάω". Η απάντηση στο ερώτημά σου είναι τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του νησιού, που έχουν αναλυθεί σε άπειρες μελέτες και πολύ επιγραμματικά αναφέρονται και στο άρθρο (που δεν είναι το επειχειρηματικό σχέδιο, αυτό μπορείς να το ζητήσεις από το επιμελητήριο και τον ΕΟΤ). Η ιδέα ότι δεν έγιναν μελέτες είναι προϊόν άγνοιας.

Έχουν οι ξενοδόχοι της Κέρκυρας τα λεφτά να χτυπήσουν τη καμπάνια του Ντουμπάι
(βλ. πολλά εκατομμύρια) ή της Βουδαπέστης, που στο κάτω κάτω δεν προσπαθούν να αποδείξουν κάτι αλλά να ανταγωνιστούν παρόμοιους προορισμούς?

Αν μελετήσει κανείς το όλο concept (που λεν και στο χωριό μου) θα διαπιστώσει με ανακούφιση πως δεν ήταν τόσο άσχετοι ώστε να προσπαθήσουν να ανταγωνιστούν τη Βουδαπέστη και το Ντουμπάι... για όνομα του Θεού.

Αυτη τη πόλη την ανταγωνίζεστε τους χειμερινούς μήνες: Βιέννη.

Σιγά μην ανταγωνίζονται και την Αγία Πετρούπολη ή το χιονοδρομικό του Μπάνσκο. Τη Σεβίλλη, τη Φεζ, τη Σαρδηνία, τη Γρανάδα, την Πάφο, το Ντουμπρόβνικ, τη Μάλαγα κλπ ανταγωνίζονται. Για τον ίδιο λόγο που κι η Βιέννη δεν ανταγωνίζεται καλοκαιριάτικα την Αγία Νάπα.

Το τι προϊόν έχει η Κέρκυρα το ξέρει πολύ καλά. Τουριστικές μελέτες έχουν γίνει άπειρες από την TranCoop και την Infratec μέχρι την ανάθεση της εκπόνησης σχεδίου στην ίδια εταιρεία που ανέλαβε την TC, την Alpitur, τις συνεργασίες με την Puglia κλπ. Αλίμονο αν φτάναμε στο 2011 να λέγαμε ότι λείπουν οι μελέτες ή ότι δεν ξέρουν ποιον θέλουν να μιμηθούν και ποιον ανταγωνίζονται.

Λείπουν άλλα, πολύ βασικά: υποδομές, καλές αεροπορικές συνδέσεις, προβολή της προκοπής κι όχι μαϊμουδίστικη, εκσυγχρονισμός του (απαρχαιωμένου) προϊόντος, καλύτερη συνεργασία με περιφερειακούς παίκτες, σοβαρή προσπάθεια προσέλκυσης επενδύσεων και καμιά πρωτοβουλία κι από τον ιδιωτικό παράγοντα, που περιμένει το κράτος να τα κάνει όλα χωρίς να κουνήσει δαχτυλάκι. Ε, φέτος σε κάποια από αυτά φαίνεται να υπάρχει κάποια βελτίωση. Δεν είπαμε ότι γίναμε και Ισπανία (άλματα, ειδικά αν σκεφτεί τι τέρατα έκαναν μέχρι να ψοφήσει ο Φράνκο), αλλά επιτέλους βλέπουμε αεροπορικές να έρχονται, κάποιους ιδιώτες σε δύσκολες εποχές να βάζουν το χέρι στην τσέπη, κίνηση για νέες μορφές τουρισμού κι επιτέλους προώθηση της πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς κι όχι μόνο της παραλίας και της φτηνής μπύρας.

Η επιμήκυνση της σαιζόν κατά την οποία έρχονται οι αεροπορικέςείναι ένας άξονας και σημαντικός μάλιστα, κανείς δεν είπε πως είναι η λύση, προαπαιτούμενο είναι. Με μια easy δε λύθηκε το πρόβλημα (έστω κι αν είναι βελτίωση), αλλά ήδη υπάρχουν συνομιλίες με πολλές ακόμη, απ' ό,τι φαίνεται κάτι κινείται και με τη Γερμανία και μακάρι να ακολουθήσουν κι άλλες. Και αν με ρωτάς, μου αρέσει που μιλάμε για εταιρείες τύπου AirBerlin και EasyJet κι όχι RyanAir, αν και στην παρούσα φάση, ακόμη κι ο Λίγδης καλός είναι, τουρίστες φέρνει κι αν τους φέρει και το χειμώνα, ευπρόσδεκτοι είναι.
 

ZephX

Member
Μηνύματα
401
Likes
198
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Azerbaijan/Bhutan
Ρε αγόρι μου πας να μας τρελάνεις εντελώς? Αν η αγορά σου είναι οι χειμερινοί ταξιδιώτες τότε η λίστα σου έχει ως εξής:

ΧΤ Ολη η αγορά, απο την οποία βγάζεις αυτούς που θέλουν να πάνε κάπου μακρυά, και σου μένουν...

ΧΤ1 Τα άτομα που θέλουν να πάνε σε κάποιο κλασσικό χειμερινό προορισμό (βλ. Βιέννη, Πράγα, κτλ)

ΧΤ2 Τα άτομα που θέλουν να πάνε κάπου ζεστά (βλ. Κανάρια, Μαρόκο, Αίγυπτο, κτλ)

ΧΤ3 Τα άτομα που θέλουν να πάνε σε κάποιο χιονοδρομικό.

Σε ένα εντελώς παιδικό επίπεδο και βλέπεις ότι ΔΕΝ έχεις κάτι να προσφέρεις σε κάποια από αυτές της ομάδες. Ο καιρός στο Agadir είναι καλύτερος. Όσο και να το παλέψεις και πάλι καλύτερη επιλογή θα είναι για τον άλλο. Και δεν μιλάμε καν για τις τουριστικές υποδομές. Τι είναι αυτό που κάνει το προϊόν σου ανταγωνιστικό? Έχεις κάτι συγκεκριμένο να προσφέρεις που δεν υπάρχει αλλού? Αφήνω δε την έρευνα των Ελλήνων συμβούλων. Λες και δεν γνωρίζουμε τους λόγους που πάει κάποιος στην Ελλάδα. Άσε δε που μου βάζεις το τουριστικό κοινό της νότιας Ευρώπης σε μια ομάδα και νομίζεις ότι μπορείς και εσύ να φας από αυτή τη πίτα.

Και εννοείται ότι οι μεγάλες καμπάνιες έχουν σαν σκοπό να κάνουν κάποιο που έχει επιλέξει να πάει στη ΧΤ2, τελικά να σκεφτεί και να πάει στη ΧΤ1. Από τη στιγμή που θα μπεις στο παιχνίδι του να φέρεις κάποιον σε οποιαδήποτε περίοδο,τότε όλοι γίνονται ανταγωνιστές σου. Και αν έχεις σκοπό να τον φέρεις για πάνω από 4-5 μέρες τότε αυτοί είναι ακόμα περισσότεροι.

Ξυπνήστε και σκεφτείτε λίγο τι λέτε. Δεν θα είχαν έρθει από μόνα τους κεφάλαια ή εταιρίες αν πίστευαν ότι υπήρχε κάποιο εμπορικό μέλλον? Την κάθε FR περίμεναν?

Έχεις εκεί έξω ένα λωποδύτη, που έχει βρεί ένα τρόπο να ξεγλιστρήσει από την απόφαση Charleroi. Αυτός λοιπόν πουλάει πλασματική κίνηση σε μέρη με φανερή έλλειψη οικονομικών ή τουριστικών δυνατοτήτων ενώ παράλληλα σε αντίθεση με κάθε άλλη αεροπορική εταιρία μας υπενθυμίζει το πόσες θέσεις δημιουργεί και πόσα λεφτά φέρνει (βάση δικών του μελετών πάντα) για να μπορεί να υποστηρίξει τα νταβατζιλίκια του. Όπως κάθε λωποδύτης βέβαια μπορεί να σου αυξάνει κάθε χρόνο τις απαιτήσεις του και εσύ πλέον που όχι μόνο έχεις στηρίξει την οικονομία σου ή την τουριστική σου δραστηριότητα πάνω σε ένα route (και έχεις ξοδέψει και ένα κάρο λεφτά για αυτό) να πέφτεις θύμα των εκβιασμών του. Κάποια στιγμή η δυτική Ευρώπη ξύπνησε και άρχισε να αντιδρά (Alicante, Γαλλία από την Britair μέχρι σήμερα, μέχρι και Ιρλανδία, δικαστικές διαμάχες, κτλ). Από την στιγμή που το μοντέλο του για να λειτουργήσει χρειάζεται επιχορηγήσεις, και αφού έχουν αρχίσει και τον κυνηγάνε και να τον διώχνουν από τις ανατολικές αγορές ξαφνικά ανακαλύπτει και αγορές όπως η Ελλάδα. Αντί όμως ο Έλληνας να κοιτάξει με κριτική σκέψη αυτά που γίνονται στην υπόλοιπη Ευρώπη, και να κοιτάξει πώς να γίνει ανταγωνιστικός βάση των δικών του δυνατοτήτων, ανακάλυψε (10 χρόνια μετά τους Ευρωπαίους) την εύκολη λύση του να πετάς λεφτά σε λόκο εταιρίες και να επιχορηγείς τον κάθε επισκέπτη με 20 ή 40 ή 120 ευρώ (και το παρουσιάζει λες και να ανακάλυψε το τροχό). Αντί να μάθεις από τα λάθη των άλλων, θες να τα ξανακάνεις. Και όχι μόνο να τα ξανακάνεις αλλά να τα πλασάρεις και σαν επιχειρηματικό σχέδιο με άλλες αεροπορικές εταιρίες. Όπως λένε ο ηλίθιος και τα λεφτά του γρήγορα...

Τα Greconomics σε συνδυασμό με υπεροψία και ημιμάθεια σε όλο τους το μεγαλείο.

Εγώ αποχωρώ από το θέμα γιατί η αλήθεια είναι ότι μου είναι εντελώς αδιάφορο μιας και τα δικά μου λεφτά δεν παίζονται στην προκειμένη περίπτωση. Εάν κάποιοι θέλουν να κάνουν πλούσια την κάθε ξένη αεροπορική για να πετάνε με 30 ευρώ λιγότερο ή για να φέρουν το φραγκοφονιά τουρίστα και να ξοδεύουν εκατοντάδες χιλιάδες για αυτό, τότε δικό τους πρόβλημα. Η απάντηση άλλωστε θα δοθεί όταν η U2 πει "that's nice, we're sorry but...thank you, bye".

Α! Και να μην ξεχάσω. Χτες διάβαζα την αγαπημένη μου Judith. Μου φαίνεται ότι της επόμενες μέρες όχι γραμματική ή λεξιλόγιο αλλά απλά συντακτικούς κανόνες δεν θα έχω. Έτσι γιατί εμπνεύστηκα.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.195
Μηνύματα
883.530
Μέλη
38.899
Νεότερο μέλος
RDESPOINA

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom