Συνεχόμενη οδήγηση

ikons

Member
Μηνύματα
34
Likes
2
Επόμενο Ταξίδι
Κιουρκα
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνια
ηταν στο πρωτο ταξιδι στο εξωτερικο με αυτοκινητο, και τι αυτοκινητο! Citroen Pony αν θυμαστε! Ημουν 20 χρονων και ειχα το αναλογο μυαλο για να κανω βλακειες.. Κοιμηθηκα στους Ευζωνους και την αλλη μερα διεσχισα ολη την πρωην Γιουγκοσλαβια μεχρι το Γκρατς της Αυστριας. Καπου 1300 χιλ. σε 18-19 ωρες χωρις σταση, μονο βενζινη κλπ. με μεγιστη ταχυτητα τα 95-100 χιλ. (δεν πηγαινε περισσοτερο..τα 100 σε κατηφορα) Εφτασα στην Αυστρια στις 3 το πρωι, ανακουφισμενος που μπορουσα πλεον ασφαλης να κοιμηθω στο αυτοκινητο. Ειχα βαλει κουρτινακια στο Πονυ και αναδιπλουμενο κρεββατι και κοιμομουν μεσα. Το μικροτερο camping car του κοσμου..και cabrio ταυτοχρονα!!..Την αλλη μερα συνεχισα και σε 2-3 μερες ημουν στο Μπεργκεν..

Μ' αυτο το πονυ γυρισα τοτε και τα επομενα χρονια, ολη την Ευρωπη, και την ανατολικη. Στην επαρχια της Ρουμανιας το εβλεπαν σαν λιμουζινα.. Στη Γερμανια με σταματουσαν κατι περιεργοι κοντοκουρεμμενοι τυποι με μαυρα και μου ζητουσαν να το αγορασουν. Θα το εβαφαν χακι, για συλλεκτικο, σαν του Γερμανικου στρατου που ειχε παρει μερικα τετοια..

καποτε εδωσα το Πονυ για αποσυρση και μου σφιχτηκε η καρδια.. Μεγα λαθος. Ενας φιλος κρατησε για παντα το ΝτεΣεβω της νιοτης του, που τωρα σκουριαζει αμεριμνα στον κηπο του...

συγγνωμη που βγηκα εκτος θεματος.. νοσταλγια γαρ.
 

danev

Member
Μηνύματα
519
Likes
251
Επόμενο Ταξίδι
Αυστρια-Τσεχια-Σλοβακια.
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΟΡΒΗΓΙΚΑ ΦΙΟΡΔ
Κυπριακή? δεν νομίζω ότι ο Μαραγκόπουλος ήταν από την Κύπρο, αν και δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά. ιστορική εταιρεία με κοντά 20 χρόνια στην Αδριατική που είχε φτάσει να είναι το ν.2 τότε. φάνηκε ότι θα πρωταγωνιστούσε αλλά δεν τα κατάφερε. προφανώς δεν θα είχες πάει με το καμάρι της εταιρείας το DAME M. θυμάσαι όνομα?
Αν θυμάμαι ???? Φίλε μου μην γελάσεις σε παρακαλώ αλλά κρατάω σαν μπούλης οτιδήποτε εχει σχέση με τα μέχρι τώρα (Δοξα τω Θεω, αρκετά) ταξίδια μου στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό....
Τώρα που γράφω, έψαξα, βρήκα και έχω μπροστά μου το απόκομμα του εισιτηρίου !!!
Πλοιο COUNTESS M, 2/8/1993, ωρα αναχώρησης από Πάτρα 23.00 τιμή εισιτηρίου, αυτ/το 3 ενήλικες και ένα παιδί σε καμπίνα εξωτερική : 70.500 δρχ. παρακαλώ.
Ωρε τιμές που θυμήθηκα ...........:bleh::bleh:
 

roadtravel

Member
Μηνύματα
12
Likes
0
Επόμενο Ταξίδι
Ρουμανια
Ταξίδι-Όνειρο
Αλασκα
χαχα και εγω που νομιζα οτι οταν παω Βασιλιτσα και κανω 6 ωρες ειναι πολυ χαχα,υπαρχουν και χειροτεροι απο 'μενα
μπραβο παιδες
 

DRIVER

Member
Μηνύματα
108
Likes
47
Επόμενο Ταξίδι
ΥΠΟ ΣΚΕΨΗ
Ταξίδι-Όνειρο
ΛΑΤΙΝΙΚΗ ΑΜΕΡΙΚΗ
παιδια η συνεχομενη οδηγηση για πανω απο 12 ωρες ειναι εγκληματικη
οσο πειρα και να εχουμε ο οργανισμος και οι αισθησεις δεν υπακουνε.
και οταν παμε ταξιδι και ειδικα αναψυχης καλο ειναι να γινεται
σωστος προγραμματισμος ..
 
Μηνύματα
159
Likes
43
Σχετικά με την συνεχόμενη οδήγηση θα ήθελα να προσθέσω ότι η πείρα δεν έχει καμία σχέση με τη χρονική διάρκεια της οδήγησης. Αυτή μας βοηθά στο να προβλέπουμε δυσμενείς συνθήκες, να αντιλαμβανόμαστε έγκαιρα επικίνδυνες καταστάσεις και κυρίως να κάνουμε τις ενδεδειγμένες σε κάθε περίπτωση σωστές ενέργειες για την αντιμετώπισή τους.
Ο χρόνος ασφαλούς συνεχόμενης οδήγησης εξαρτάται από την ιδιαίτερη οργανική και ψυχολογική κατάσταση του κάθε οδηγού, η οποία μάλιστα δεν είναι πάντοτε η ίδια, γιατί εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.
Ο συνειδητοποιημένος οδηγός μπορεί να αντιληφθεί (εάν δεν βρίσκεται υπό την επήρεια οινοπνεύματος ή άλλης αναλόγου ουσίας) πότε αρχίζει να κουράζεται, ή να νυστάζει και γενικά πότε κάποια οποιαδήποτε κατάσταση δεν του επιτρέπει να οδηγεί με ασφάλεια, οπότε πρέπει να σταματάει για όσο χρόνο χρειάζεται.
Μία γενικώς παραδεκτή άποψη, η οποία άλλωστε έχει αναφερθεί και την οποία εφαρμόζω και εγώ, όταν φυσικά δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος, είναι κάθε τρείς ή τέσσερεις ώρες να σταματάμε για κάποιο μικρό χρονικό διάστημα. Πάντως το ζήτημα είναι εντελώς υποκειμενικό και δεν υπάρχουν απόλυτοι κανόνες. Υπάρχουν άτομα που αν δεν κοιμηθούν το μεσημέρι είναι άρρωστα και άλλα που μπορούν άνετα να μείνουν άυπνα ένα ολόκληρο εικοσιτετράωρο. Άλλους τους κουράζει μία ολιγόωρη οδήγηση και άλλοι οδηγούν 16 και 18 ώρες συνεχώς και μάλιστα σε δυσμενείς και κατά κανόνα ακραίες συνθήκες (αναφέρομαι σε αγώνες Ράλλυ).
Ας μη βάζουμε λοιπόν χρονικά όρια, αλλά ας έχουμε πάντοτε υπ’ όψιν μας ότι ο ευσυνείδητος οδηγός προσδιορίζει μόνος του τα όριά του, δεν τα υπερβαίνει ποτέ και κυρίως ξέρει ότι στην οδήγηση οι υπερβολές και οι παλληκαρισμοί είναι πράγματα πάρα πολύ επικίνδυνα._
 

boubou

Member
Μηνύματα
14
Likes
0
Καβάλα - Ζάγκρεπ

Citroen C3

1100 cc

Καβάλα - Ζάγκρεπ: 1166 χιλιόμετρα.

Αυτοί που δεν ήξεραν ρωτούσαν μήπως έχουμε κάνει τίποτα και την κοπανάμε από την αστυνομία, αυτοί που γνώριζαν, απλά ζήλευαν! Χρειάζεται ομολογουμένως μία γερή δόση τρέλας, για να δοκιμάσεις τα όρια αντοχής σου, γιατί περί τούτου πρόκειται! Διαπίστωσα ότι χρειαζόμουν περίπου 200 χιλιόμετρα λιγότερα ή εκκίνηση λίγο αργότερα από τις 3 τα χαράματα... Πάντως δεν ανταλλάσσω την εμπειρία με τίποτα! Περίπου 13 ώρες οδήγησης. Στάσεις στην αρχή αραιότερες, αλλά μετά αρκετά πυκνές. Η ζέστη στην Κροατία αφόρητη και το air condition του C3 να στάζει! Οι Τούρκοι φορτηγατζήδες που ζητήσαμε να μας βοηθήσουν να βεβαιωθούμε ότι πρόκειται για το air condition και όχι κάποια άλλη μηχανική βλάβη. Η συνεννόηση μαζί τους με νοήματα και το κέρασμα τους με χοιρινά λουκάνικα από την boubou...

Μαγεία! Όποιος είναι αρκετά τρελός ΠΡΕΠΕΙ να το κάνει! Έστω μία φορά! Αν και είναι και αυτό σαν τα γνωστά πατατάκια! Κανείς δεν μπορεί να πάρει μόνο ένα... :D

Θέλω ξανάαααααααααααααααααααααα
 
Μηνύματα
159
Likes
43
Citroen C3
1100 cc
Καβάλα - Ζάγκρεπ: 1166 χιλιόμετρα.

Αυτοί που δεν ήξεραν ρωτούσαν μήπως έχουμε κάνει τίποτα και την κοπανάμε από την αστυνομία, αυτοί που γνώριζαν, απλά ζήλευαν! Χρειάζεται ομολογουμένως μία γερή δόση τρέλας,.............................................................................................................
Όποιος είναι αρκετά τρελός ΠΡΕΠΕΙ να το κάνει!.........................
Επειδή από παλιά ανήκω στην κατηγορία όχι των αρκετά τρελών αλλά των πολύ τρελών, θα σε παρακαλούσα, αν μπορείς να διαθέσεις λίγο χρόνο και να αναφέρεις συνοπτικά, το συγκεκριμένο δρομολόγιο που έκανες και κυρίως τις συνθήκες που επικρατούν σήμερα στις χώρες από τις οποίες πέρασες, γιατί ακούγονται πολλά και διάφορα.
Όπως έχω ξαναροτήσει, χωρίς διστυχώς να λάβω απάντηση, σκοπεύω από το προσεχές ταξίδι μου στην Διτική Ευρώπη, να πάψω να πηγαίνω μέσω Ιταλίας και να ακολουθώ δρομολόγιο από Fyrom, Σερβία, Κροατία κλπ. ή από Βουλγαρία, Σερβία, Κροατία, ή από Βουλγαρία, Ρουμανία, Σερβία, Κροατία και για αυτόν το λόγο προσπαθώ να συγκεντρώσω αξιόπιστες πληροφορίες. Η επιλογή μου αυτή δεν έχει σχέση με τον οικονομικό παράγοντα, αφού η δαπάνη μπορεί να είναι και μεγαλύτερη, αλλά με την επιθυμία μου να είμαι εντελώς ελεύθερος χρονικά για τις μετακινήσεις μου και την επιστροφή μου. Αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος που δεν ταξιδεύω με γκρουπ και που ποτέ στα ταξίδια μου δεν κλείνω ξενοδοχεία. Για μένα αποτελεί μεγάλο μειονέκτημα ο προσδιορισμός κυρίως της ημερομηνίας επιστροφής. Βλέπεις, μετά τη διάλυση της Γιουγκοσλαβίας είναι πολύ δύσκολο κατά τους θερινούς μήνες αλλά και τις μέρες των εορτών του Πάσχα και των Χριστουγέννων να βρεις εισιτήριο στην Ιταλία, εάν δεν το έχεις προμηθευτεί αρκετά νωρίτερα. Για το λόγο αυτό δυστυχώς η μόνη λύση για ελεύθερη επιστροφή είναι να πραγματοποιηθεί το ταξίδι οδικώς.
Θα παρακαλούσα επίσης, όποιο άλλο μέλος έκανε σχετικά πρόσφατα κάποιο παρόμοιο δρομολόγιο, να γράψει κάτι γιʼ αυτό. Ευχαριστώ.
 
Last edited by a moderator:

boubou

Member
Μηνύματα
14
Likes
0
Μία γρήγορη απάντηση, γιατί δυστυχώς πρέπει να φύγω! Αύριο φεύγουμε για Κωνσταντινούπολη και καταλαβαίνεις... (Εννοείται με το δικό μας ΙΧ!)

Μην ακούς κανέναν! Το μόνο δύσκολο κομμάτι της διαδρομής είναι τα Σκόπια και η Νότια Σερβία. Μέχρι το Nis για την ακρίβεια. Από εκεί και πέρα ξεκινάει αυτοκινητόδρομος και οδηγείς ανενόχλητος. Ιδιαίτερα στη Σερβία που δεν υπάρχει αστυνόμευση. Εμείς ξεκινήσαμε χαράματα και διανυκτερεύσαμε στο Ζάγκρεπ. Εύκολη διαδρομή και άνετη! Με πολλές επιλογές και καθαρές για στάση!

Αυτό που ακούγεται έντονα τους τελευταίους μήνες, είναι για κάποια προβλήματα στα Σκόπια, αλλά εύκολα τα παρακάμπτεις μέσω Βουλγαρίας, αν ισχύουν!

Κατά τ' άλλα το δρομολόγιο είναι ανοδικό μέχρι Ζάγκρεπ και μετά από Σλοβενία είτε μέσω Λουμπλιάνας, που έχει καλύτερο δρόμο, είτε μέσω Μάριμπορ, που είναι λιγότερα χιλιόμετρα, αν θέλεις να πας Αυστρία. Αν θέλεις να πας Ιταλία, πηγαίνεις από κάτω! Λουμπλιάνα - Τεργέστη!

Αυτά. Είμαι εδώ για άλλες ερωτήσεις.
 
Μηνύματα
159
Likes
43
Μία γρήγορη απάντηση, γιατί δυστυχώς πρέπει να φύγω! Αύριο φεύγουμε για Κωνσταντινούπολη και καταλαβαίνεις... (Εννοείται με το δικό μας ΙΧ!)

Μην ακούς κανέναν! Το μόνο δύσκολο κομμάτι της διαδρομής είναι τα Σκόπια και η Νότια Σερβία. Μέχρι το Nis για την ακρίβεια. Από εκεί και πέρα ξεκινάει αυτοκινητόδρομος και οδηγείς ανενόχλητος. Ιδιαίτερα στη Σερβία που δεν υπάρχει αστυνόμευση. Εμείς ξεκινήσαμε χαράματα και διανυκτερεύσαμε στο Ζάγκρεπ. Εύκολη διαδρομή και άνετη! Με πολλές επιλογές και καθαρές για στάση!

Αυτό που ακούγεται έντονα τους τελευταίους μήνες, είναι για κάποια προβλήματα στα Σκόπια, αλλά εύκολα τα παρακάμπτεις μέσω Βουλγαρίας, αν ισχύουν! ..........................
.............................................Είμαι εδώ για άλλες ερωτήσεις.
Ευχαριστώ πολύ. Σας εύχομαι καλό σας ταξίδι, καλά να περάσετε και όταν με το καλό επιστρέψετε, γράψε μου αν θέλεις από πού περάσατε για Σερβία, από Fyrom ή από Βουλγαρία;
 

Xoxonis

Member
Μηνύματα
29
Likes
14
Επόμενο Ταξίδι
Geneva
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΕΑ ΖΗΛΑΝΔΙΑ
Με αφορμή ένα σχόλιο που διάβασα σε άλλο θέμα, θέλω να ρωτήσω τους φίλους του γκρουπ μέχρι πόση απόσταση έχετε οδηγήσει μονοκοπανιά - συνεχόμενα δηλαδή ο ίδιος, με μικρές στάσεις για καφέ, πρόχειρο φαγητό κλπ. Προσωπικά η μεγαλύτερη απόσταση που έκανα ήταν Βενετία – Ντίσελντορφ, κάπου 1200 km όλα αυτοκινητόδρομος, σε 13 ώρες. Ξεκίνησα πρωί τελείως ξεκούραστος και όταν έφτασα ήμουν στο όριο.
Ζω στη Βιέννη και ταξιδεύω δυό τρεις φορές το χρόνο Αθήνα μέσω πρώην Γιουγκοσλαβίας. Περίπου 1800 χλ. χρειάζομαι περίπου 22-24 ώρες.
 

Xoxonis

Member
Μηνύματα
29
Likes
14
Επόμενο Ταξίδι
Geneva
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΕΑ ΖΗΛΑΝΔΙΑ
Μία γρήγορη απάντηση, γιατί δυστυχώς πρέπει να φύγω! Αύριο φεύγουμε για Κωνσταντινούπολη και καταλαβαίνεις... (Εννοείται με το δικό μας ΙΧ!)

Μην ακούς κανέναν! Το μόνο δύσκολο κομμάτι της διαδρομής είναι τα Σκόπια και η Νότια Σερβία. Μέχρι το Nis για την ακρίβεια. Από εκεί και πέρα ξεκινάει αυτοκινητόδρομος και οδηγείς ανενόχλητος. Ιδιαίτερα στη Σερβία που δεν υπάρχει αστυνόμευση. Εμείς ξεκινήσαμε χαράματα και διανυκτερεύσαμε στο Ζάγκρεπ. Εύκολη διαδρομή και άνετη! Με πολλές επιλογές και καθαρές για στάση!

Αυτό που ακούγεται έντονα τους τελευταίους μήνες, είναι για κάποια προβλήματα στα Σκόπια, αλλά εύκολα τα παρακάμπτεις μέσω Βουλγαρίας, αν ισχύουν!

Κατά τ' άλλα το δρομολόγιο είναι ανοδικό μέχρι Ζάγκρεπ και μετά από Σλοβενία είτε μέσω Λουμπλιάνας, που έχει καλύτερο δρόμο, είτε μέσω Μάριμπορ, που είναι λιγότερα χιλιόμετρα, αν θέλεις να πας Αυστρία. Αν θέλεις να πας Ιταλία, πηγαίνεις από κάτω! Λουμπλιάνα - Τεργέστη!

Αυτά. Είμαι εδώ για άλλες ερωτήσεις.

Για Αυστρία εξαρτάται: Βιέννη είναι προτιμότερο μέσω Βελιγράδι - Szeged, Ουγγαρία, γιατί και στη Γιουγκοσλαβία ο δρόμος είναι έτοιμος από πέρσι (όχι αυτοκινητόδρομος, αλλά εξαιρετικές ευθείες) και μετά στην Ουγγαρία αυτοκινητόδρομος μέχρι Βιέννη. Προσοχή στα όρια ταχύτητας στη Γιουγκοσλαβία (ραντάρ), λιγότερο στην Ουγγαρία (βασίζονται στα φωτογραφικά ραντάρ, όπως και στην Αυστρία.
 
Μηνύματα
159
Likes
43
Για Αυστρία εξαρτάται: Βιέννη είναι προτιμότερο μέσω Βελιγράδι - Szeged, Ουγγαρία, γιατί και στη Γιουγκοσλαβία ο δρόμος είναι έτοιμος από πέρσι (όχι αυτοκινητόδρομος, αλλά εξαιρετικές ευθείες) και μετά στην Ουγγαρία αυτοκινητόδρομος μέχρι Βιέννη. Προσοχή στα όρια ταχύτητας στη Γιουγκοσλαβία (ραντάρ), λιγότερο στην Ουγγαρία (βασίζονται στα φωτογραφικά ραντάρ, όπως και στην Αυστρία.
Κατ’ αρχάς σε καλωσορίζω στο Travelstories και σ’ ευχαριστώ για τις πληροφορίες που έδωσες. Επειδή σε άλλο σημείο αναφέρεις ότι έρχεσαι συχνά στην Ελλάδα μέσω της πρώην Γιουγκοσλαβίας, θα σε παρακαλούσα να γράψεις, αν θέλεις, για την κατάσταση που επικρατεί στη Fyrom, γιατί υπάρχουν μερικές πληροφορίες που λένε για αυστηρούς ελέγχους, καθυστερήσεις και κωλυσιεργίες στα σύνορα, όταν πρόκειται για Ελληνικό αυτοκίνητο, καθώς επίσης και για αναίτιους ελέγχους από τροχονόμους στον δρόμο. Φυσικά εσύ δεν θα έχεις τέτοια προβλήματα, αν το αυτοκίνητό σου έχει Αυστριακές πινακίδες, αλά κάτι θα έχει υποπέσει στην αντίληψή σου και κάτι θα ξέρεις. Ευχαριστώ._
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.228
Μηνύματα
884.346
Μέλη
38.919
Νεότερο μέλος
ArgiroPappa

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom