ThanasisU2
Member
- Μηνύματα
- 3.483
- Likes
- 3.467
- Επόμενο Ταξίδι
- Brno
- Ταξίδι-Όνειρο
- RTW
Για το μεσημέρι, είχαμε αφήσει την παλιά πόλη του Σαράγιεβο, και μια πεζοπορία προς τα βουνά του Σαράγιεβο.
Είχαμε ραντεβού, στις 1200, στον Καθεδρικό Ναό της Καρδίας του Ιησού (Katedrala Srca Isusova) με την Amra. H Amra είναι μια γλυκύτατη Βόσνια (γέννημα θρέμμα του Σαράγιεβο), η οποία έζησε τον τρόμο του πολέμου, ως μουσουλμάνα, στην ηλικία των 7. Γεννήθηκε ένα χρόνο μετά τους Ολυμπιακούς του Σαράγιεβο, έζησε την πόλη μέσα στον πόλεμο, την ανανέωση της, την πρώτη ξένη μεγάλη συναυλία τους U2 στο Σαράγιεβο το 97 κι τώρα μια πόλη που έχει ανοίξει τουριστικά προς τον κόσμο.
Παίρνουμε το τραμ (είναι εμπειρία αυτό στο Σαράγιεβο), με τιμή 1,6 την διαδρομή, για να φτάσουμε στην παλιά πόλη. Το τραμ περνάει από τους παλιούς δρόμους του Σαράγιεβο, κατά μήκος του ποταμού Miljacka.
Η μοναδική Συναγωγή του Σαράγιεβου
Φτάσαμε λίγο νωρίτερα στην ώρα του ραντεβού μας, στο Katedrala Srca Isusova
κι η γλυκύτατη Amra, έφτασε στην ώρα της, για να μας κάνει ένα μικρό τουρ στην πόλη.
Αυτό που κάνει μπαμ στην πόλη, είναι το μιξ Βιέννης με Κωνσταντινούπολη. Αρχιτεκτονικά θυμίζει την Βιέννη (Αυστροουγγαρία) άλλα με μεγάλη δόση τζαμιών. Μιας κι πέσαμε σε περίοδο Ραμαζάνι, στην πόλη κανείς μπορούσε να δει άτομα όλων των θρησκειών. Από μουσουλμάνους κι Εβραίους μέχρι ορθόδοξους και Καθολικούς.
Πρώτος μας σταθμός το τζαμί του Čekrekčijina (Čekrekčijina džamija), στο κέντρο της παλιάς πόλης, χτισμένο στα μέσα του 1500, σε Οθωμανική αρχιτεκτονική. Πριν κανείς μπει στο τζαμί (ανοιχτό και σε μουσουλμάνους και μη), υπάρχει η βρύση που όπως λέει ο θρύλος, όποιος πιει από την βρύση αυτή, σίγουρα θα γυρίσει στο Σαράγιεβο.
Δυστυχώς, μιας κι ήταν το Ραμαζάνι τότε δε μπορέσαμε να μπούμε μέσα στο τζαμί (
) κι μπορούσαμε να το δούμε μόνο απέξω. Ένα ακόμα ενδιαφέρον σε αυτό το τζαμί είναι, κι ο το θέρετρο/τάφος του πασά Čekrekčijina.
Φτάνουμε στην πλατεία Baščaršija, με το Sebilj
Το Sebilj είναι ένα πέτρινο συντριβάνι στο κέντρο της πλατείας, χτισμένο το 1753, αποτελεί σήμερα το σημείο συνάντησης των κατοίκων.
Ακριβώς δίπλα στο στο Sebilj, υπάρχει και το ομορφότερο τζαμί της Βοσνίας, το τζαμί Gazi Husrev-beg (Gazi Husrev-begova Džamija), επίσης χτισμένο το 1531, από τον αρχιτέκτονα Mimar Sinan.
Στάση για φαγητό, ξανά στο Čevabdžinica Željo, και μάζεμα ενέργειας για την πεζοπορία στα βουνά.
Είχαμε ραντεβού, στις 1200, στον Καθεδρικό Ναό της Καρδίας του Ιησού (Katedrala Srca Isusova) με την Amra. H Amra είναι μια γλυκύτατη Βόσνια (γέννημα θρέμμα του Σαράγιεβο), η οποία έζησε τον τρόμο του πολέμου, ως μουσουλμάνα, στην ηλικία των 7. Γεννήθηκε ένα χρόνο μετά τους Ολυμπιακούς του Σαράγιεβο, έζησε την πόλη μέσα στον πόλεμο, την ανανέωση της, την πρώτη ξένη μεγάλη συναυλία τους U2 στο Σαράγιεβο το 97 κι τώρα μια πόλη που έχει ανοίξει τουριστικά προς τον κόσμο.
Παίρνουμε το τραμ (είναι εμπειρία αυτό στο Σαράγιεβο), με τιμή 1,6 την διαδρομή, για να φτάσουμε στην παλιά πόλη. Το τραμ περνάει από τους παλιούς δρόμους του Σαράγιεβο, κατά μήκος του ποταμού Miljacka.


Η μοναδική Συναγωγή του Σαράγιεβου

Φτάσαμε λίγο νωρίτερα στην ώρα του ραντεβού μας, στο Katedrala Srca Isusova

κι η γλυκύτατη Amra, έφτασε στην ώρα της, για να μας κάνει ένα μικρό τουρ στην πόλη.
Αυτό που κάνει μπαμ στην πόλη, είναι το μιξ Βιέννης με Κωνσταντινούπολη. Αρχιτεκτονικά θυμίζει την Βιέννη (Αυστροουγγαρία) άλλα με μεγάλη δόση τζαμιών. Μιας κι πέσαμε σε περίοδο Ραμαζάνι, στην πόλη κανείς μπορούσε να δει άτομα όλων των θρησκειών. Από μουσουλμάνους κι Εβραίους μέχρι ορθόδοξους και Καθολικούς.
Πρώτος μας σταθμός το τζαμί του Čekrekčijina (Čekrekčijina džamija), στο κέντρο της παλιάς πόλης, χτισμένο στα μέσα του 1500, σε Οθωμανική αρχιτεκτονική. Πριν κανείς μπει στο τζαμί (ανοιχτό και σε μουσουλμάνους και μη), υπάρχει η βρύση που όπως λέει ο θρύλος, όποιος πιει από την βρύση αυτή, σίγουρα θα γυρίσει στο Σαράγιεβο.

Δυστυχώς, μιας κι ήταν το Ραμαζάνι τότε δε μπορέσαμε να μπούμε μέσα στο τζαμί (

Φτάνουμε στην πλατεία Baščaršija, με το Sebilj

Το Sebilj είναι ένα πέτρινο συντριβάνι στο κέντρο της πλατείας, χτισμένο το 1753, αποτελεί σήμερα το σημείο συνάντησης των κατοίκων.
Ακριβώς δίπλα στο στο Sebilj, υπάρχει και το ομορφότερο τζαμί της Βοσνίας, το τζαμί Gazi Husrev-beg (Gazi Husrev-begova Džamija), επίσης χτισμένο το 1531, από τον αρχιτέκτονα Mimar Sinan.

Στάση για φαγητό, ξανά στο Čevabdžinica Željo, και μάζεμα ενέργειας για την πεζοπορία στα βουνά.
Attachments
-
48,7 KB Προβολές: 52
-
66,7 KB Προβολές: 20
-
51,1 KB Προβολές: 17
-
72,4 KB Προβολές: 19
-
89,7 KB Προβολές: 19
-
56,5 KB Προβολές: 18
-
38,7 KB Προβολές: 23
-
35,7 KB Προβολές: 21
-
62,8 KB Προβολές: 21
-
78,4 KB Προβολές: 23
-
29,7 KB Προβολές: 22
-
79,5 KB Προβολές: 23
-
39,4 KB Προβολές: 20
-
292,8 KB Προβολές: 22
-
22,1 KB Προβολές: 19
-
30,1 KB Προβολές: 21
-
24,2 KB Προβολές: 23
-
24,4 KB Προβολές: 22
-
31,9 KB Προβολές: 19
-
81 KB Προβολές: 16
-
107,1 KB Προβολές: 18
-
120,1 KB Προβολές: 18
-
59,3 KB Προβολές: 19
-
84,1 KB Προβολές: 20
-
102,9 KB Προβολές: 18
-
59,3 KB Προβολές: 20
-
43,7 KB Προβολές: 24
-
67,1 KB Προβολές: 24
-
44 KB Προβολές: 21
-
44,7 KB Προβολές: 25
-
51,1 KB Προβολές: 23
-
65,1 KB Προβολές: 24
-
86,8 KB Προβολές: 25
-
68,1 KB Προβολές: 23
-
50,6 KB Προβολές: 24
-
26,4 KB Προβολές: 20
-
66,2 KB Προβολές: 27
-
23,9 KB Προβολές: 21
-
34,9 KB Προβολές: 22
-
59,2 KB Προβολές: 24
-
71,6 KB Προβολές: 24
-
36,5 KB Προβολές: 27
-
84,7 KB Προβολές: 21
-
44,3 KB Προβολές: 22
-
33,6 KB Προβολές: 25
-
57,1 KB Προβολές: 23
-
55,9 KB Προβολές: 22
-
30,5 KB Προβολές: 21
-
23,4 KB Προβολές: 24
-
40,9 KB Προβολές: 23
-
47,8 KB Προβολές: 24
-
31,3 KB Προβολές: 23
-
54,6 KB Προβολές: 23
-
50,2 KB Προβολές: 22
-
46,7 KB Προβολές: 24
-
21,6 KB Προβολές: 23
-
30,9 KB Προβολές: 28
-
45,6 KB Προβολές: 24
-
69,9 KB Προβολές: 20
-
61 KB Προβολές: 23
-
51,2 KB Προβολές: 23
-
42,1 KB Προβολές: 25
-
70,3 KB Προβολές: 26
-
57,3 KB Προβολές: 23
-
56,1 KB Προβολές: 24
-
45 KB Προβολές: 25
-
53,4 KB Προβολές: 24
-
51,5 KB Προβολές: 24
-
581 bytes Προβολές: 23
-
12,5 KB Προβολές: 23
-
21,5 KB Προβολές: 22
-
25,8 KB Προβολές: 21
-
67,1 KB Προβολές: 26
-
39 KB Προβολές: 24
-
24,6 KB Προβολές: 23
-
13 KB Προβολές: 21
-
20,4 KB Προβολές: 24
-
40 KB Προβολές: 21
-
96,1 KB Προβολές: 26
-
27,3 KB Προβολές: 21
-
46,2 KB Προβολές: 25
-
32,5 KB Προβολές: 21
-
59,4 KB Προβολές: 21
-
17,7 KB Προβολές: 24
-
357 bytes Προβολές: 21
-
72,5 KB Προβολές: 23
-
64,1 KB Προβολές: 23
-
54,2 KB Προβολές: 22
-
30,2 KB Προβολές: 21
-
27,1 KB Προβολές: 23
-
62 KB Προβολές: 23
-
33 KB Προβολές: 20
-
53,1 KB Προβολές: 21
-
44,9 KB Προβολές: 19
-
28,6 KB Προβολές: 20
-
56,7 KB Προβολές: 21
-
37,1 KB Προβολές: 24
-
39,2 KB Προβολές: 21
-
34,1 KB Προβολές: 23
-
22,7 KB Προβολές: 20
-
35,4 KB Προβολές: 24
-
21,5 KB Προβολές: 22
-
38,4 KB Προβολές: 22
-
38,3 KB Προβολές: 22
-
46,7 KB Προβολές: 24
-
30,1 KB Προβολές: 22
-
23 KB Προβολές: 21
-
73,3 KB Προβολές: 23
-
39 KB Προβολές: 22
-
52,6 KB Προβολές: 22
-
42,4 KB Προβολές: 23
-
41,6 KB Προβολές: 20
-
42,9 KB Προβολές: 20
-
31,1 KB Προβολές: 20
-
35,4 KB Προβολές: 20
-
29,5 KB Προβολές: 19
-
20,5 KB Προβολές: 24
-
40,3 KB Προβολές: 22
-
43 KB Προβολές: 21
-
51,9 KB Προβολές: 21
Last edited by a moderator: