Το τοπ 5 των πόλεων που θα ζούσαμε.

varioAthens

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
7.402
Likes
18.308
Εγω θα ηθελα/θα μπορουσα να ζω:
1. Νεα Υορκη
2. Λονδινο
3. Βαρκελωνη
4. Ριο ντε Τζανειρο
5. Μεξικο Σιτυ
Σε ολα αυτα τα μερη ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ με φανταζομαι οχι ως μεροκαματιαρα αλλα ως πελούσια που το καθημερινο προγραμμα θα περιλαμβανει pilates, brunch και κοκτεηλς.... αντε μοκτεηλς γιατι δεν πινω αλκοολ
 

panlek30

Member
Συγγραφέας
Μηνύματα
1.955
Likes
5.418
Επόμενο Ταξίδι
Πορτογαλία
Οπου κ να εχω παει, οσο ωραια και να ειναι, παντα εδω θελω να επιστρεφω. Για πολλους λογους. Με τα καλα κ τα κακα του προφανως. Δε νομιζω οτι το προβλημα ειναι το μερος αλλα το εισοδημα. Αν η τσεπη ειναι γεματη παντου καλα περνας.
 

Sassenach77

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
9.038
Likes
28.706
Επόμενο Ταξίδι
Σλοβακία
Ταξίδι-Όνειρο
Γη του Πυρός

tripakias

Member
Αφηγητής
Μηνύματα
8.232
Likes
13.004
Επόμενο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ταξίδι-Όνειρο
Εκεί
Εγω θα ηθελα/θα μπορουσα να ζω:
1. Νεα Υορκη
2. Λονδινο
3. Βαρκελωνη
4. Ριο ντε Τζανειρο
5. Μεξικο Σιτυ
Σε ολα αυτα τα μερη ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ με φανταζομαι οχι ως μεροκαματιαρα αλλα ως πελούσια που το καθημερινο προγραμμα θα περιλαμβανει pilates, brunch και κοκτεηλς.... αντε μοκτεηλς γιατι δεν πινω αλκοολ
Καλά εγώ σ' αυτές πάω και με μήνας μπαίνει μήνας βγαίνει. Ειδικά Ρίο πάω και για 3 κι 60. Ήδη έχω ζαχαρωσει κάτι σπιτάκια. Αν καταφέρω να πείσω και τη γυναίκα μου...Φάγαμε τα νιάτα μας στο Παρίσι ρε γαμώτο.
 

varioAthens

Member
Μέγας Συγγραφέας
Μηνύματα
7.402
Likes
18.308
Καλά εγώ σ' αυτές πάω και με μήνας μπαίνει μήνας βγαίνει. Ειδικά Ρίο πάω και για 3 κι 60. Ήδη έχω ζαχαρωσει κάτι σπιτάκια. Αν καταφέρω να πείσω και τη γυναίκα μου...Φάγαμε τα νιάτα μας στο Παρίσι ρε γαμώτο.
Ε καλα κι εσυ δεν τα φαγατε και στο Μαγνιτογκορσκ
 

delmem39718

Banned
Μηνύματα
2.778
Likes
13.552
Ειδικά Ρίο πάω και για 3 κι 60. Ήδη έχω ζαχαρωσει κάτι σπιτάκια. Αν καταφέρω να πείσω και τη γυναίκα μου...Φάγαμε τα νιάτα μας στο Παρίσι ρε γαμώτο.
Ειδικά Ρίο πάω και για τρίο.........
Ήδη έχω ζαχαρωσει κάτι .................α
Αν καταφέρω να πείσω και τη γυναίκα μου να μην έρθει......
Έφαγα τα νιάτα μου στην παπαγαλία ρε γαμώτο.
 

delmem39718

Banned
Μηνύματα
2.778
Likes
13.552
Γιατί δεν με εκπλήσει η παιδική απάντηση που μου δίνεις;... :)


Θα αυτομαστιγωθώ με αυτά που με βάζεις και ακούω....:suicide: Λυπήσου με!!! Ποίος είναι αυτός ο Σταν;...
Μην ακούς τους άλλους, προσπαθούν να αποστασιοποιήσου καταστάσεις. Μιλάμε για επικό άσμα.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.154
Μηνύματα
959.086
Μέλη
40.132
Νεότερο μέλος
Posido

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom